Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 08:36:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21492466 alkalommal)
0 Felhasználó és 403 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #7400 Dátum: 2006.05.19 péntek, 10:59:00 »

Jó szemed van, hogy ilyen képről ezt így meg tudod állapítani... Láttál már ilyen autót a valóságban is vagy csak képen... (na jó ez csak poén volt...)
Láttam már ilyen st220-at életben is,de valahogy nem volt akkora hézag a
küszöb spoilernél!
Szerintem + az ilyen feltünően olcsó autók,
97%-ban sárosak valamilyen szinten:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7401 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:01:00 »

ismeri valaki ezt az autót?
2003-as februári st220, 3,19 M-re tartják de a lámpája faceliftes. Az eladó szerint magyarországi. Nekem gyanúsan olcsónak tűnik:
ST 220
szerintem  - mivel az ST220 rétegautó és nem verekednek érte - 3-4 m között már jókat lehet venni.... ha megnézed 198 ekm van a verdában, ami azért elgondolkodtató 3 év alatt.... kb. 2 hónapja egy töröttet 900 eft-ért adtak el és nemigen került volna 1,5 Mftnál többe a javítása...   Az e-bayon kb 2,8-3,5 mft között mennek és van közöttük tényleg gyönyörű állapotú is.. Egy ismerősőm olyat hozott olyat összesen volt 3,3 mft, hogy leszédülnél ha látnád...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7402 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:01:00 »

Kézifékkötél cseréjéhez tud valaki jó tanácsokat adni? A problémám ugyanis az, hogy a bal hátsó kerékhez menő bowden nem is mozdul, sőt úgy néz ki mintha behúzott állapotban lenne berohadva! Ennek ellenére a kerék nem fog?!
Azt hallottam, hogy a kézifék munkahengernél lévő "mechanikája" be szokott rohadni, ez ellen mit lehet tenni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7403 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:06:00 »

Igaz, erre nem gondoltam. Bár a beszívó nyílásba nyomott hab is ugyanoda kerül. Szerintem.
A Pollenszűrő lyukára gondolsz? Mert ha belső levegő keringetésre kapcsolod míg a hab kiszárad, (hogy értelme is legyen), akkor 0 levegőt szív a pollen felől.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7404 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:09:00 »

Kézifékkötél cseréjéhez tud valaki jó tanácsokat adni? A problémám ugyanis az, hogy a bal hátsó kerékhez menő bowden nem is mozdul, sőt úgy néz ki mintha behúzott állapotban lenne berohadva! Ennek ellenére a kerék nem fog?!
Azt hallottam, hogy a kézifék munkahengernél lévő "mechanikája" be szokott rohadni, ez ellen mit lehet tenni?
Szétszedni, és rozsdamarózni. Gondolom...
Nekem is ragad a kézifék, ezé nem használom. De idő híjján nemtom most szétdobni. Várj 1 hónapot, és tudok mondani valamit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7405 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:17:00 »

Kézifékkötél cseréjéhez tud valaki jó tanácsokat adni? A problémám ugyanis az, hogy a bal hátsó kerékhez menő bowden nem is mozdul, sőt úgy néz ki mintha behúzott állapotban lenne berohadva! Ennek ellenére a kerék nem fog?!
Azt hallottam, hogy a kézifék munkahengernél lévő "mechanikája" be szokott rohadni, ez ellen mit lehet tenni?
Próbáld meg azt, hogy fogoval megfogod a bowden végét, és megpróbálod kihúzni... Hasonítsd össze a bal oldaliddal...
(nekem is kell majd kézifékbowdent cserélnem valamikor)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7406 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:20:00 »

Szétszedni, és rozsdamarózni. Gondolom...
Nekem is ragad a kézifék, ezé nem használom. De idő híjján nemtom most szétdobni. Várj 1 hónapot, és tudok mondani valamit.
Én sem használom, mivel nekem is durashift automatám van és gyakorlatilag "P"-ben olyan mintha be lenne fékezve. Ami miatt viszont érdekel a dolog az az, hogy miért van "behúzott" állapotban a munkahengeren lévő mechanika is - és mégsem fog a kerék -, illetve azt hallottam, hogy ezt előszeretettel cserélik kompletten a szervizekben, aminek csak az anyagköltsége 60-ezer körül van. Egyébként sem értem miért nem maradtak meg a régi tárcsafékeknél alkalmazott megoldásnál, amelynél a kézifék a tárcsa belsejében egy fékpofát mozgatott és az soha nem kopott el és végtelenül egyszerű volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7407 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:28:00 »

Az ebay-ról venni st220-at elég bátor dolog a regadó miatt ami kb 1.5 millió a 3.0-ás motor miatt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7408 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:30:00 »

Próbáld meg azt, hogy fogoval megfogod a bowden végét, és megpróbálod kihúzni... Hasonítsd össze a bal oldaliddal...
(nekem is kell majd kézifékbowdent cserélnem valamikor)
A probléma ennél bonyolultabb - legalább is szerintem. A kézifékkötél ugyanis a munkahengerre hat és miután teljesen behúzott állapotban - van és mégsem fog a kerék - könnyen lehet hogy belezavar  az ESP működésébe és az ABS-be is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7409 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:35:00 »

A probléma ennél bonyolultabb - legalább is szerintem. A kézifékkötél ugyanis a munkahengerre hat és miután teljesen behúzott állapotban - van és mégsem fog a kerék - könnyen lehet hogy belezavar  az ESP működésébe és az ABS-be is!
Nekem olyan az abs-em, hogy kb 5km/h alatt nem kapcsol be. Próbáld ki, hogy mész valami murvás úton, és amikor lassan mész, nyomsz egy padlót. Ha csúszik, akkor fog Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7410 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:41:00 »

Nekem olyan az abs-em, hogy kb 5km/h alatt nem kapcsol be. Próbáld ki, hogy mész valami murvás úton, és amikor lassan mész, nyomsz egy padlót. Ha csúszik, akkor fog Cheesy
Nem érzek semmiféle problémát az ABS-nél és az ESP-nél, de mivel mindkettő a keréknél lévő szenzortól kapja az "üzenetet" megnyugtatóbb lenne számomra, ha a fékkel kapcsolatos minden mechanika tökéletesen működne és nem ilyen "természetellenes " állapotban lenne beragadva
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7411 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:43:00 »

A Pollenszűrő lyukára gondolsz? Mert ha belső levegő keringetésre kapcsolod míg a hab kiszárad, (hogy értelme is legyen), akkor 0 levegőt szív a pollen felől.
Én Zsoel cikkére gondoltam, ő fújt egy adag habot a pollenszűrő mögé is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7412 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:46:00 »

5km/h alatt? Az tudod mennyi Kisbér? Ha gyalogolsz picivel többel mész... Próbáld ki tükörjégen télen. Be fog kapcsolni az abs. a murvás út nem jó erre a tesztre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7413 Dátum: 2006.05.19 péntek, 11:59:00 »

5km/h alatt? Az tudod mennyi Kisbér? Ha gyalogolsz picivel többel mész... Próbáld ki tükörjégen télen. Be fog kapcsolni az abs. a murvás út nem jó erre a tesztre.
Aha... Oké, akkor Paja, próbáld ki tükörjégen télen...
Nem gondolod, hogy mostanában nem sok tükörjeget fog találni? Cheesy
Ezért javasoltam a murvát Cheesy Jó az, hidd el... Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7414 Dátum: 2006.05.19 péntek, 12:04:00 »

5km/h alatt nem jó, hidd el
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7415 Dátum: 2006.05.19 péntek, 12:06:00 »

én azt hittem hogy nem jó a kipörgésgátló a régi v6-osomban mert nyáron tesztelgettem szintén murván
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7416 Dátum: 2006.05.19 péntek, 21:29:00 »

Na valami ilyesmit keresek:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=606418&command=ugras&screenwidth=1024
Létezik, hogy ennyiért csak 100e km van benne?
Ki is tudná az alváz- és motorszám alapján lenyomozni az autó előéletét?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7417 Dátum: 2006.05.19 péntek, 22:10:00 »

Na valami ilyesmit keresek:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=606418&command=ugras&screenwidth=1024
Létezik, hogy ennyiért csak 100e km van benne?
Ki is tudná az alváz- és motorszám alapján lenyomozni az autó előéletét?
Valceg céges a rencám!(SAP)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7418 Dátum: 2006.05.19 péntek, 22:12:00 »

Na valami ilyesmit keresek:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=606418&command=ugras&screenwidth=1024
Létezik, hogy ennyiért csak 100e km van benne?
Ki is tudná az alváz- és motorszám alapján lenyomozni az autó előéletét?
Hali!
Elég olcsónak tűnik. A rendszámról ítélve céges lehetett (első tulaj). Szerintem bármelyik Ford szervíz (pl. Solymári) le tudná nyomzni az autó előéletét. (Szervízek pl.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7419 Dátum: 2006.05.19 péntek, 22:18:00 »

De itt írta valaki régebben, hogy az egyik klubtag is utána tud nézni a dolgoknak.
Valahogy bennetek ismeretlenül is jobban megbízok, mint egy szervízben...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7420 Dátum: 2006.05.20 szombat, 10:21:00 »

mleslie,
ha jobban vizslatod a képet, akkor látod, hogy a hátulja sérült!!!Vagy már észrevetted??Meg mintha ülne a hátulja, de valszeg csak jól megpakolták
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7421 Dátum: 2006.05.20 szombat, 18:41:00 »

Azért kell oda is nyomni, mer ott a lényeg. Ugyanis az egy olyan térbe nyílik ahol a hűtőradiátor van. Na ott keletkezik a víz. És ha ez egy visz-lag zárt tér, akkor ott megy a legnagyon bakterizálódás. A szobaklímáknál is a hűtőradiátort fújkálják a szakik serényen. Kértem is tőlük mikor nálunk jártak, végülis szerintem az a lötty, hipós víz. Ez a hab ez is hasonló lehet, csak barátibb szaggal és kezelhetőbb kiszerelésben, felhordhatósággal.
Persze a pollenszűrőcsere is fontos egyidőben.
Szia!
Nekem egy klímás-szaki mondta még 2002-táján, hogy klímával közlekedve, a tervezett leállítás előtt kb. 5 perccel klíma off, és csak venti üzemet felvenni, hogy kiszáradjon a rendszer. Nem utolsó sorban - főleg a nyári kánikulában - segíti ez emberi szervezetet fokozatosan ráállítani a kinti meleghez...
Én megfogadtam, soha nem volt klíma "szag" előző autónkban.  
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7422 Dátum: 2006.05.20 szombat, 18:52:00 »

Szia!
Nekem egy klímás-szaki mondta még 2002-táján, hogy klímával közlekedve, a tervezett leállítás előtt kb. 5 perccel klíma off, és csak venti üzemet felvenni, hogy kiszáradjon a rendszer. Nem utolsó sorban - főleg a nyári kánikulában - segíti ez emberi szervezetet fokozatosan ráállítani a kinti meleghez...
Én megfogadtam, soha nem volt klíma "szag" előző autónkban.  
Üdv:

MondEsu,
 
Tudsz már valami közelebbit a gépedről, hogy mikor veheted át? Már most jó lett volna megnézni a csodagépet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7423 Dátum: 2006.05.20 szombat, 19:06:00 »

MondEsu,
 
Tudsz már valami közelebbit a gépedről, hogy mikor veheted át? Már most jó lett volna megnézni a csodagépet.
Szia!
Köszi érdeklődésed, hétfő esedékes, de hétfő már biztos nem...Mennem kell Sopronba délben, másnap reggel érek haza, tehát reálisan kedd du. vagy szerda.
MOST lett volna jó, pénteken. És akkor ma taliztunk volna, és Scratch is jött volna velünk, szerintem.
De lesz még mustrára alkalom!
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7424 Dátum: 2006.05.20 szombat, 20:36:00 »

Sziasztok
Hogyan lehet a kesztyutarto ajtot kiszedni? Csak huzni kell, es egyszer csak kijon a tengely a fulek kozul? At akarom helyezni a radio audio bemenetet a kormany melle az also burkolatra. At lehet valahogy huzni a vezeteket a kozepkonzol mogott a kormany oldalra?
kosz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7425 Dátum: 2006.05.20 szombat, 21:00:00 »

Sziasztok, lenne egy technikai kérdésem. Ma tapasztaltam hogy alapjáraton egyszer csak elkezdett ingadozni a fordulatszám (MKIII 2.0 benzines), olyan volt mintha ütemesen nyomogatnám a gázpedált. Ezt mi okozhatja, van valami ötletetek?
 
A válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7426 Dátum: 2006.05.20 szombat, 21:45:00 »

De itt írta valaki régebben, hogy az egyik klubtag is utána tud nézni a dolgoknak.
Valahogy bennetek ismeretlenül is jobban megbízok, mint egy szervízben...
Akkor ezt meg se nézzem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7427 Dátum: 2006.05.20 szombat, 21:51:00 »

Sziasztok, lenne egy technikai kérdésem. Ma tapasztaltam hogy alapjáraton egyszer csak elkezdett ingadozni a fordulatszám (MKIII 2.0 benzines), olyan volt mintha ütemesen nyomogatnám a gázpedált. Ezt mi okozhatja, van valami ötletetek?
 
A válaszokat előre is köszönöm
Ez benzinesnél is előfordul???  
nekem azt mondták egy Ford szervizben, hogy igazából nem tudnak vele mit kezdeni. El kell fogadni, hogy néha csinálja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7428 Dátum: 2006.05.20 szombat, 21:53:00 »

Na valami ilyesmit keresek:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=606418&command=ugras&screenwidth=1024
Létezik, hogy ennyiért csak 100e km van benne?
Ki is tudná az alváz- és motorszám alapján lenyomozni az autó előéletét?
mleslie
Ha kuldesz alvazszamot, meg tudom nezni, hogy milyen javitasok voltak az auton. Szerdan leszek eloszor az irodaban, ugyhogy csak akkor tudom majd.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7429 Dátum: 2006.05.20 szombat, 22:03:00 »

valaki tudne egy megbízható szervízest pesten vagy környékén akihez bátran elvijetem a kocsit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7430 Dátum: 2006.05.20 szombat, 22:39:00 »

mleslie
Ha kuldesz alvazszamot, meg tudom nezni, hogy milyen javitasok voltak az auton. Szerdan leszek eloszor az irodaban, ugyhogy csak akkor tudom majd.
Ok, köszi!
 
Addig irok a tulajnak, hogy elküldi-e nekem. Ha nem akkor nem is eröltettem, mert valami gáz lehet a kocsival.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7431 Dátum: 2006.05.20 szombat, 22:45:00 »

Kedves rajongók!  
 
A 4,5 éves 5 ajtósom (2,0 TDDI 61ekm-t futott) furcsa zajokat kezdett hallatni. Ha egy kicsit kinyomom a kuplungot, akkor valami kerepel, ami abbamarad a teljes kinyomásra. Emellett, ha üresbe rakom a sebváltót, akkor furcsa szabálytalan zörgést hallok, mintha egy itatóvödör kilazult volna a motortérben és időnként hozzáverődne valamihez. Nem tudtok egy ügyes szakit ajánlani Bp. környékén?  
 
Előre is köszönöm!  
Mity
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7432 Dátum: 2006.05.20 szombat, 22:53:00 »

Hali! A "Gyáli Mester"-t tudnám ajánlani.Többen voltunk már nála. Szakértelem, kedvező ár.
Csak a száma nincs meg nálam most!
Ha senki nem írja ide a számot akkor héfőn meg tudom mondani.
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7433 Dátum: 2006.05.20 szombat, 22:54:00 »

Hali! A "Gyáli Mester"-t tudnám ajánlani.Többen voltunk már nála. Szakértelem, kedvező ár.
Csak a száma nincs meg nálam most!
Ha senki nem írja ide a számot akkor héfőn meg tudom mondani.
üdv,
Megköszönném az elérhetőségét.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7434 Dátum: 2006.05.20 szombat, 22:55:00 »

Kedves rajongók!  
 
A 4,5 éves 5 ajtósom (2,0 TDDI 61ekm-t futott) furcsa zajokat kezdett hallatni. Ha egy kicsit kinyomom a kuplungot, akkor valami kerepel, ami abbamarad a teljes kinyomásra. Emellett, ha üresbe rakom a sebváltót, akkor furcsa szabálytalan zörgést hallok, mintha egy itatóvödör kilazult volna a motortérben és időnként hozzáverődne valamihez. Nem tudtok egy ügyes szakit ajánlani Bp. környékén?  
 
Előre is köszönöm!  
Mity
Mióta nálad van futott ennyit? Ha nem, akkor abba nem ennyi km van az tuti. Pesten van két szaki is , ha az jobban érdekel Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7435 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:06:00 »

4 hónapja vettem 55ekm-el magyar szervizkönyvvel egy autókereskedőtől. Elvittem a Ford Szeleckyhez állapotfelmérésre, de nem jeleztek semmi komolyat. Most be vagyok ijedve, hogy váltót kell cserélnem egy 60ekm-es autón... képtelenségnek tűnik. Hálásan megköszönöm a szaki telefonszámát, ha sikerül megtalálnod.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7436 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:09:00 »

4 hónapja vettem 55ekm-el magyar szervizkönyvvel egy autókereskedőtől. Elvittem a Ford Szeleckyhez állapotfelmérésre, de nem jeleztek semmi komolyat. Most be vagyok ijedve, hogy váltót kell cserélnem egy 60ekm-es autón... képtelenségnek tűnik. Hálásan megköszönöm a szaki telefonszámát, ha sikerül megtalálnod.
Az egyik Gátfalvi Csabi rákosborzasztón 06209352330 A másik Taiga Péter a XI.kerületben 06209342525 És ven egy hivatalos fordos szerelő VIK néven van a fórumon.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7437 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:16:00 »

Az egyik Gátfalvi Csabi rákosborzasztón 06209352330 A másik Taiga Péter a XI.kerületben 06209342525 És ven egy hivatalos fordos szerelő VIK néven van a fórumon.
Télleg!
Én már voltam is nála ha ő az aki kint van az Üllői végénél..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7438 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:25:00 »

4 hónapja vettem 55ekm-el magyar szervizkönyvvel egy autókereskedőtől. Elvittem a Ford Szeleckyhez állapotfelmérésre, de nem jeleztek semmi komolyat. Most be vagyok ijedve, hogy váltót kell cserélnem egy 60ekm-es autón... képtelenségnek tűnik. Hálásan megköszönöm a szaki telefonszámát, ha sikerül megtalálnod.
Hát annak a kilométernek utánna néznék a helyedben egy kicsit jobban. Mert a mahyar szervizkönyv az lehet utángyártott is. És ha a kereskedp átvert akkor akár még a javítás árát is kisajtolhatod belőle.
Üdv Shadow
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7439 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:29:00 »

Télleg!
Én már voltam is nála ha ő az aki kint van az Üllői végénél..
Kire gondolsz? mert egyik sem ott van Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7440 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:31:00 »

Kire gondolsz? mert egyik sem ott van Smiley
A Vik.....ha nem akkor keverem. Volt egy srác aki beírt a fórumra, hogy szerelő és utána kivittem hozzá a gépet. már megint a memóriám...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7441 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:36:00 »

Vik szerelő a fordnál eddig stimmel, de a Könyves Kálmáni fordnál
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7442 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:39:00 »

Vik szerelő a fordnál eddig stimmel, de a Könyves Kálmáni fordnál
Akkor nem Ő az..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7443 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:41:00 »

Hól jártál te, biztos, hogy szerelő volt? Smiley
Már abban sem vagyok biztos de pénzt nem kért
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7444 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:41:00 »

Akkor nem Ő az..
Hól jártál te, biztos, hogy szerelő volt? Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7445 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:44:00 »

Már abban sem vagyok biztos de pénzt nem kért
Azaz, akkóóóó szerelő! Ha pénzt kér és nem csinál semmit, akkor szerelő.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7446 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:46:00 »

Azaz, akkóóóó szerelő! Ha pénzt kér és nem csinál semmit, akkor szerelő.
a srác is csak ránézett, kipróbálta, ötleteket adott és kész. Korrekt volt habár segíteni nem tudott.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7447 Dátum: 2006.05.20 szombat, 23:47:00 »

a srác is csak ránézett, kipróbálta, ötleteket adott és kész. Korrekt volt habár segíteni nem tudott.
Olyat mi is tudunk, mé nem ezzel kezdted Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7448 Dátum: 2006.05.21 vasárnap, 10:38:00 »

4 hónapja vettem 55ekm-el magyar szervizkönyvvel egy autókereskedőtől. Elvittem a Ford Szeleckyhez állapotfelmérésre, de nem jeleztek semmi komolyat. Most be vagyok ijedve, hogy váltót kell cserélnem egy 60ekm-es autón... képtelenségnek tűnik. Hálásan megköszönöm a szaki telefonszámát, ha sikerül megtalálnod.
Mitya
Sajnos ez a magyar valosag. Regebben irtam mar, hogy majdnem atvertek egy kocsival, amit a gyori jaguar szalon arult beszamitott autokent 66ekm. En is csinaltattam allapotfemerest az egyik Pesti Fordnal. Minden rendben volt, de persze a km-rol nem tudtak semmit mondani. Eszembe jutott a szervizkonyv. A valasz: azt nem tudjak ellenorizni, de meg tudjak nezni, hogy milyen javitasok voltak a kocsin. Fel evvel korabban volt a kocsiban 128ekm :-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7449 Dátum: 2006.05.21 vasárnap, 13:27:00 »

Hogyan lehet lecsavarni egy 2 l TDDI MONDEO III -as olajszuro fedelet, mivel cserelnem kellene. Elore is kosz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.