Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 15:52:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21924291 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #7550 Dátum: 2006.05.26 péntek, 11:32:00 »

Ezek 2001-2002-esek. Akkor még nem voltak ilyenek, vagy rosszul tudom?
A főoldalon levő katalógust néztem meg.
MK III 2001-2003
Abban csak Ambiente-Trend-Ghia felszereltségeket írt!
Akkor ha 2001-2002 es akkor Trend volt, mert a Titanium/Sport csak facelifttel jelent meg. Amúgy minden Ghia mondin van Giha jel is C oszlopnál.Van hogy néhányhogy odaírják,h Ghia, de mégsem az hanem max Trend.Ezek a nem hozzáértők:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7551 Dátum: 2006.05.26 péntek, 11:34:00 »

Felőlem hívhatod tengeri herkentyűnek is, pattogós ostorral, csak 130LE dízel legyen és lökögetős váltója.
Persze vannak még nagyon márkaérzéken emberek, látom, na nekik a "duri-shift" Smiley meg a TDCI jár! Smiley)
Rendben van, csak legközelebb a  
"válasz" gombocskát legalább helyesen használd..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7552 Dátum: 2006.05.26 péntek, 11:39:00 »

Sziasztok!
 
A családba van egy 2002-es Mondeo 2.0 TDDI. Semmi gond nincs vele, 65ezer km v an benne, Németországból lett behozva.
Ja egy kis hibája volt: kiégett a hátsó féklámpa, bementünk a fordok házába és vettünk egy eredeti izzókészletet 5ezer ft-ért és NEM volt jó bele az az izzó!!!! Máshogy állt rajta a stift.  
Szóval ennyi, meg néha gázadásra nem azonnal indul meg, gondolkozik elötte egy kicsit és utána mint az állat elkezd húzni. Nagy benzinesből átülve egy kicsit furcsa volt, de meg lehet szokni. Összességébe egy k*rva jó kocsi, mindenkinek tudom ajánlani!
 
Üdv
A kicsit lassabb reagálás a gázadásra ennél a tipusnál mondhatni normális! Jobban kell pörgetni de VIGYÁZZ!!! NAGGYON JÓ!!!!
 
Gratula hozzá!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7553 Dátum: 2006.05.26 péntek, 11:57:00 »

"Van hogy néhányhogy odaírják,h.." ez értelmes volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7554 Dátum: 2006.05.26 péntek, 12:04:00 »

hello  
Bocs nem tudok ide képet fel rakni de ha valakit érdekel valmeik dolog(felni,lökös)
akkor mailba szivesen elküldöm.a lökösbe van lámpamosonak helye kivágva,és ezüst szinü original st22
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7555 Dátum: 2006.05.26 péntek, 12:13:00 »

az st220 lökös 40e Ft nincs benne ködlámpa,se rács de rácsa van Viktornak hozzá ,a 18 felnit 120 gumival együtt 2db gumival mert a hátsöt megette a futómü mert nekem jöttek  és nem állitattam be idöbe..... sajno
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7556 Dátum: 2006.05.26 péntek, 12:48:00 »

az st220 lökös 40e Ft nincs benne ködlámpa,se rács de rácsa van Viktornak hozzá ,a 18 felnit 120 gumival együtt 2db gumival mert a hátsöt megette a futómü mert nekem jöttek  és nem állitattam be idöbe..... sajno
Küldtem mailt!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7557 Dátum: 2006.05.26 péntek, 13:00:00 »

Sziasztok!
 
A családba van egy 2002-es Mondeo 2.0 TDDI. Semmi gond nincs vele, 65ezer km v an benne, Németországból lett behozva.
Ja egy kis hibája volt: kiégett a hátsó féklámpa, bementünk a fordok házába és vettünk egy eredeti izzókészletet 5ezer ft-ért és NEM volt jó bele az az izzó!!!! Máshogy állt rajta a stift.  
Szóval ennyi, meg néha gázadásra nem azonnal indul meg, gondolkozik elötte egy kicsit és utána mint az állat elkezd húzni. Nagy benzinesből átülve egy kicsit furcsa volt, de meg lehet szokni. Összességébe egy k*rva jó kocsi, mindenkinek tudom ajánlani!
 
Üdv
Na ja, a dízel, német 4 éves autó, meg a 65e km. Gondolom, 165-öt akartál írni.
Arrafelé a dízel 30-50e-et megy évente, így a 4 év alatt cirka 150-200e is belefut. Még ha van is szervízkönyv.
Ha valaki a németeknél 65-öt akar 4 év alatt, na az vegy egy v6-ot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7558 Dátum: 2006.05.26 péntek, 16:28:00 »

Holnap teszek fel képet az ST220 lökösről + a 18"-as aluról... Gyári st220 rácsom tényleg van... a ködlámpát nem javaslom az ára miatt senkinek - még az e-bayon is 40 körül van ha van...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7559 Dátum: 2006.05.26 péntek, 18:44:00 »

Pályán gyorsan belefutnak a kilométerek, az enyém 2003-as és 135 ezer van benne..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7560 Dátum: 2006.05.26 péntek, 18:49:00 »

Pályán gyorsan belefutnak a kilométerek, az enyém 2003-as és 135 ezer van benne..
Már múltkor is feltűnt: 2003-as tddi 90 lovas? Elég hihetetlennek tűnik. El kéne küldened petyának az alvázszámot, hogy nézze meg!Elég érdekes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7561 Dátum: 2006.05.26 péntek, 18:51:00 »

Pályán gyorsan belefutnak a kilométerek, az enyém 2003-as és 135 ezer van benne..
2003-ban gyártottak még 90Le mondit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7562 Dátum: 2006.05.26 péntek, 19:07:00 »

a kocsi 2002.7 havi, de 2003.02 hóban lett forg. helyezve! Már lekérdeztem rendben van, szerencsére:). Arra írtam h. írta egy arc h. 4 éves német mondijában 60 ezer km van, az elég vicces.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7563 Dátum: 2006.05.26 péntek, 22:31:00 »

a kocsi 2002.7 havi, de 2003.02 hóban lett forg. helyezve! Már lekérdeztem rendben van, szerencsére:). Arra írtam h. írta egy arc h. 4 éves német mondijában 60 ezer km van, az elég vicces.
Elvileg tavaly szűnt meg a 90 lovas tddi, legalábbis egy ilyen hírt olvastam, amikoris bejelentették a 90 lovas tdci-t, ami leváltja a 90 lovas tddi-t. Hááát... ez van. Ki vesz 90 lovas tdci-t?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7564 Dátum: 2006.05.27 szombat, 09:30:00 »

Elvileg tavaly szűnt meg a 90 lovas tddi, legalábbis egy ilyen hírt olvastam, amikoris bejelentették a 90 lovas tdci-t, ami leváltja a 90 lovas tddi-t. Hááát... ez van. Ki vesz 90 lovas tdci-t?
Nem tavaly szűnt meg, hanem az facelifttel, és nem  csak a 90 lovas TDDI hanem eleve a TDDI motor,lassan 3 éve nem lehet kapni.115 lovasat sem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7565 Dátum: 2006.05.27 szombat, 09:46:00 »

Sziasztok!
 
A családba van egy 2002-es Mondeo 2.0 TDDI. Semmi gond nincs vele, 65ezer km v an benne, Németországból lett behozva.
Ja egy kis hibája volt: kiégett a hátsó féklámpa, bementünk a fordok házába és vettünk egy eredeti izzókészletet 5ezer ft-ért és NEM volt jó bele az az izzó!!!! Máshogy állt rajta a stift.  
Szóval ennyi, meg néha gázadásra nem azonnal indul meg, gondolkozik elötte egy kicsit és utána mint az állat elkezd húzni. Nagy benzinesből átülve egy kicsit furcsa volt, de meg lehet szokni. Összességébe egy k*rva jó kocsi, mindenkinek tudom ajánlani!
 
Üdv
Mert nem 21/5-ös, hanem 21/ 4-es izzó való bele. Legalábbis a kombiba.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7566 Dátum: 2006.05.27 szombat, 18:20:00 »

Nem tavaly szűnt meg, hanem az facelifttel, és nem  csak a 90 lovas TDDI hanem eleve a TDDI motor,lassan 3 éve nem lehet kapni.115 lovasat sem.
Tévedés. Nem 3 éve. Tavaly szűnt meg! Nálunk ugyan nem volt kapható.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7567 Dátum: 2006.05.27 szombat, 20:14:00 »

Tévedés. Nem 3 éve. Tavaly szűnt meg! Nálunk ugyan nem volt kapható.
Smiley Én nálunkról beszéltem,mert "nálunk" élek :
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7568 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 17:44:00 »

Egy kis erdekesseg...
 
Az elmult napokban volt szerencsem kiprobalni 1-2 MKIII mondit. Dieselt es 2L-es benyasat is. Namost azt vettem eszre, hogy jaro motornal uresben mind2 verdanal konyebben lehetett forgatni a kormanyt, mint az en mondikamnal. Mar regebben is gyanus volt, mert mikor letekertem a kormany szervo olaj tartaly kupakjat, akkor azt lattam, hogy szinte a kupakig volt az olajszint. Minap megneztem hat egy 2.0i olaj tartalyat es ott joval alacsonyabb volt az olajszint es az en verdammal ellentetben ott lathato volt a tartaly oldalan, hogy a max. jelzesnel van az olaj szint. Ezt nalam eddig nem lehetett latni. Egyebekent meg multkor a szerelok megallapitottak, hogy valahol szivarog az kormany szervo olajam. Kivancsisagbol beleneztem az MKIII doksiba, es a szivargas hibajelensegnel azt olvastam, hogy lehetseges ok: tultoltes.
Tehat elkezdtem leszivni az olajbol. Es a gyanum beigazolodott. A max. folott volt joval az olajszint. Itt van 2db kep, hogy kb. mennyit sikerult leszivnom:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC00001.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC00002.JPG
 
Ez kb. 1-1.5deci lehet, mert a flakon 360ml-es.
Jah, es igy most a max. jelzesnel van a szint. Tehat tobb olaj volt benne, mint a min.-max. kozti kulonbseg  
Berugtam a verdat, es lon vilagossag, most mar nekem is ugyan olyan konnyen tekergetheto a kormany, mint az elozoleg vizsgalt 2 mondinal
Valamiert, valamikor tultoltottek az olajat es valceg ez akkora problemat okozott, hogy miatta nehezebben lehetett tekergetni a kormanyt. En meg azt hittem, hogy ez ilyen es kesz
Remelem ezzel az olaj csokkentessel a szivargas is elmulik. Egyebkent nem folyt az olaj, csak a szivattyunal volt nemi nemu olaj folt, illetve a motor oldalan is megjelent nemi foltocska, de foldre 1 csepp sem hullott, szal lehet eza tultoltes okozott nala valamifele kenyszeredett szivargast. Konkluzio: Erdemes figyelni a folyadek szintekre, es nem szabad tultolteni a tartalyokat !
Nemtom ki toltotte tul ennyire...Sajna mar igy vettem a verdat...
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7569 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:12:00 »

Egy kis erdekesseg...
 
Az elmult napokban volt szerencsem kiprobalni 1-2 MKIII mondit. Dieselt es 2L-es benyasat is. Namost azt vettem eszre, hogy jaro motornal uresben mind2 verdanal konyebben lehetett forgatni a kormanyt, mint az en mondikamnal. Mar regebben is gyanus volt, mert mikor letekertem a kormany szervo olaj tartaly kupakjat, akkor azt lattam, hogy szinte a kupakig volt az olajszint. Minap megneztem hat egy 2.0i olaj tartalyat es ott joval alacsonyabb volt az olajszint es az en verdammal ellentetben ott lathato volt a tartaly oldalan, hogy a max. jelzesnel van az olaj szint. Ezt nalam eddig nem lehetett latni. Egyebekent meg multkor a szerelok megallapitottak, hogy valahol szivarog az kormany szervo olajam. Kivancsisagbol beleneztem az MKIII doksiba, es a szivargas hibajelensegnel azt olvastam, hogy lehetseges ok: tultoltes.
Tehat elkezdtem leszivni az olajbol. Es a gyanum beigazolodott. A max. folott volt joval az olajszint. Itt van 2db kep, hogy kb. mennyit sikerult leszivnom:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC00001.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC00002.JPG
 
Ez kb. 1-1.5deci lehet, mert a flakon 360ml-es.
Jah, es igy most a max. jelzesnel van a szint. Tehat tobb olaj volt benne, mint a min.-max. kozti kulonbseg  
Berugtam a verdat, es lon vilagossag, most mar nekem is ugyan olyan konnyen tekergetheto a kormany, mint az elozoleg vizsgalt 2 mondinal
Valamiert, valamikor tultoltottek az olajat es valceg ez akkora problemat okozott, hogy miatta nehezebben lehetett tekergetni a kormanyt. En meg azt hittem, hogy ez ilyen es kesz
Remelem ezzel az olaj csokkentessel a szivargas is elmulik. Egyebkent nem folyt az olaj, csak a szivattyunal volt nemi nemu olaj folt, illetve a motor oldalan is megjelent nemi foltocska, de foldre 1 csepp sem hullott, szal lehet eza tultoltes okozott nala valamifele kenyszeredett szivargast. Konkluzio: Erdemes figyelni a folyadek szintekre, es nem szabad tultolteni a tartalyokat !
Nemtom ki toltotte tul ennyire...Sajna mar igy vettem a verdat...
Drágaaranyegykomám örülök, hogy jó a korménytekergetésed már, de miért nem használod az URL "gombot" olyan macerás ctrl+c ctrl+v és utána vissza az oldalra, ha már van ilyen használjuk, és itt mindenkit kérek erre.
Köszi
olajleszívás 1 olajleszívás 2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7570 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:17:00 »

Drágaaranyegykomám örülök, hogy jó a korménytekergetésed már, de miért nem használod az URL "gombot" olyan macerás ctrl+c ctrl+v és utána vissza az oldalra, ha már van ilyen használjuk, és itt mindenkit kérek erre.
Köszi
olajleszívás 1 olajleszívás 2
Wyctor, hogy is gondolotad ezt:)
Így?!:
olajleszívás 1 olajleszívás 2
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7571 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:19:00 »

Egy kis erdekesseg...
 
Az elmult napokban volt szerencsem kiprobalni 1-2 MKIII mondit. Dieselt es 2L-es benyasat is. Namost azt vettem eszre, hogy jaro motornal uresben mind2 verdanal konyebben lehetett forgatni a kormanyt, mint az en mondikamnal. Mar regebben is gyanus volt, mert mikor letekertem a kormany szervo olaj tartaly kupakjat, akkor azt lattam, hogy szinte a kupakig volt az olajszint. Minap megneztem hat egy 2.0i olaj tartalyat es ott joval alacsonyabb volt az olajszint es az en verdammal ellentetben ott lathato volt a tartaly oldalan, hogy a max. jelzesnel van az olaj szint. Ezt nalam eddig nem lehetett latni. Egyebekent meg multkor a szerelok megallapitottak, hogy valahol szivarog az kormany szervo olajam. Kivancsisagbol beleneztem az MKIII doksiba, es a szivargas hibajelensegnel azt olvastam, hogy lehetseges ok: tultoltes.
Tehat elkezdtem leszivni az olajbol. Es a gyanum beigazolodott. A max. folott volt joval az olajszint. Itt van 2db kep, hogy kb. mennyit sikerult leszivnom:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC00001.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC00002.JPG
 
Ez kb. 1-1.5deci lehet, mert a flakon 360ml-es.
Jah, es igy most a max. jelzesnel van a szint. Tehat tobb olaj volt benne, mint a min.-max. kozti kulonbseg  
Berugtam a verdat, es lon vilagossag, most mar nekem is ugyan olyan konnyen tekergetheto a kormany, mint az elozoleg vizsgalt 2 mondinal
Valamiert, valamikor tultoltottek az olajat es valceg ez akkora problemat okozott, hogy miatta nehezebben lehetett tekergetni a kormanyt. En meg azt hittem, hogy ez ilyen es kesz
Remelem ezzel az olaj csokkentessel a szivargas is elmulik. Egyebkent nem folyt az olaj, csak a szivattyunal volt nemi nemu olaj folt, illetve a motor oldalan is megjelent nemi foltocska, de foldre 1 csepp sem hullott, szal lehet eza tultoltes okozott nala valamifele kenyszeredett szivargast. Konkluzio: Erdemes figyelni a folyadek szintekre, es nem szabad tultolteni a tartalyokat !
Nemtom ki toltotte tul ennyire...Sajna mar igy vettem a verdat...
ZACCI!
Nem lehet, hogy a kontaktlencse folyadék miatt volt nehezebb tekergetni a kormányt???Smiley
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7572 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:22:00 »

Wyctor, hogy is gondolotad ezt:)
Így?!:
olajleszívás 1 olajleszívás 2
Mi a baj az olajleszívásommal? Neked nem nyilik meg a link? Nekem megy... vagy nem ebbe szeretnél belekötni?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7573 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:25:00 »

Mi a baj az olajleszívásommal? Neked nem nyilik meg a link? Nekem megy... vagy nem ebbe szeretnél belekötni?
De igen abba szerettem volna belekötni
Elöbb még nem működött nekem.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7574 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:27:00 »

De igen abba szerettem volna belekötni
Elöbb még nem működött nekem.
Pedig jó volt, az ön készülékébe van a hiba Smiley Izgultam én is , hogy jó lebaltázok mindenkit, azután én is elrontom ... Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7575 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:32:00 »

Pedig jó volt, az ön készülékébe van a hiba Smiley Izgultam én is , hogy jó lebaltázok mindenkit, azután én is elrontom ... Smiley
Valami not foundot írt ki többször is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7576 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:34:00 »

Smiley Én nálunkról beszéltem,mert "nálunk" élek :
Sok autót külföldről hoznak be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7577 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:36:00 »

Pedig jó volt, az ön készülékébe van a hiba Smiley Izgultam én is , hogy jó lebaltázok mindenkit, azután én is elrontom ... Smiley
El is rontottad... nekem is not found volt, de most már jó:))
Szóval ügyes vagy, de ne reklámozd:))))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7578 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:36:00 »

wyctor,
 
jajigen, errol a featurerol allandoan megfeledkezem...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7579 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:37:00 »

Egy kis erdekesseg...
 
Az elmult napokban volt szerencsem kiprobalni 1-2 MKIII mondit. Dieselt es 2L-es benyasat is. Namost azt vettem eszre, hogy jaro motornal uresben mind2 verdanal konyebben lehetett forgatni a kormanyt, mint az en mondikamnal. Mar regebben is gyanus volt, mert mikor letekertem a kormany szervo olaj tartaly kupakjat, akkor azt lattam, hogy szinte a kupakig volt az olajszint. Minap megneztem hat egy 2.0i olaj tartalyat es ott joval alacsonyabb volt az olajszint es az en verdammal ellentetben ott lathato volt a tartaly oldalan, hogy a max. jelzesnel van az olaj szint. Ezt nalam eddig nem lehetett latni. Egyebekent meg multkor a szerelok megallapitottak, hogy valahol szivarog az kormany szervo olajam. Kivancsisagbol beleneztem az MKIII doksiba, es a szivargas hibajelensegnel azt olvastam, hogy lehetseges ok: tultoltes.
Tehat elkezdtem leszivni az olajbol. Es a gyanum beigazolodott. A max. folott volt joval az olajszint. Itt van 2db kep, hogy kb. mennyit sikerult leszivnom:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC00001.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC00002.JPG
 
Ez kb. 1-1.5deci lehet, mert a flakon 360ml-es.
Jah, es igy most a max. jelzesnel van a szint. Tehat tobb olaj volt benne, mint a min.-max. kozti kulonbseg  
Berugtam a verdat, es lon vilagossag, most mar nekem is ugyan olyan konnyen tekergetheto a kormany, mint az elozoleg vizsgalt 2 mondinal
Valamiert, valamikor tultoltottek az olajat es valceg ez akkora problemat okozott, hogy miatta nehezebben lehetett tekergetni a kormanyt. En meg azt hittem, hogy ez ilyen es kesz
Remelem ezzel az olaj csokkentessel a szivargas is elmulik. Egyebkent nem folyt az olaj, csak a szivattyunal volt nemi nemu olaj folt, illetve a motor oldalan is megjelent nemi foltocska, de foldre 1 csepp sem hullott, szal lehet eza tultoltes okozott nala valamifele kenyszeredett szivargast. Konkluzio: Erdemes figyelni a folyadek szintekre, es nem szabad tultolteni a tartalyokat !
Nemtom ki toltotte tul ennyire...Sajna mar igy vettem a verdat...
Figyelj mán Zacci. Most látom, hogy neked van ilyen lencsetisztítód. Ezzel kell a kszenon lencséit tisztítani? De hát egy üveg mögött vannak, oszt tisztának láccanak. Ennek ellenére célszerű lenne?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7580 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:38:00 »

wyctor,
 
figyu, tucc feltolteni valahova ? Adtad ugye azta micromacska DVD-t, de egy par file nem olvashato rola
Ha feltudnad tolni azta par db filet, az megkoszonnem
Ha mehet, akkor irok mailt a rossz filekrol. Kb. 130Mb az osszes.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7581 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:41:00 »

Angel,
 
Nem olyan ecceru am... Eloszoris kell egy tegla, amivel beutod a muanyag "uveget", aztan akko man hozza fersz a lencsehez(is)
Nekem bevalt...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7582 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:42:00 »

Angel,
 
Nem olyan ecceru am... Eloszoris kell egy tegla, amivel beutod a muanyag "uveget", aztan akko man hozza fersz a lencsehez(is)
Nekem bevalt...
zzzzzzz ne má.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7583 Dátum: 2006.05.28 vasárnap, 21:57:00 »

wyctor,
 
figyu, tucc feltolteni valahova ? Adtad ugye azta micromacska DVD-t, de egy par file nem olvashato rola
Ha feltudnad tolni azta par db filet, az megkoszonnem
Ha mehet, akkor irok mailt a rossz filekrol. Kb. 130Mb az osszes.
bácsi, a wyctor féle mc tőlem van, van még egy dvd. Ha gpondolod, odaadom, hátha azon jók a fileok.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7584 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 08:41:00 »

bácsi, a wyctor féle mc tőlem van, van még egy dvd. Ha gpondolod, odaadom, hátha azon jók a fileok.
Úgyvan a macsek ms02 féle, nekem működött, meg neki is, de megoldjuk valahogy, írj mailt.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7585 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 08:46:00 »

wyctor, ms02,
 
thx! kb. 5-6filet erint a dolog. Ezek kozul az egyik kb. 110Mb-os.
 
ms02 TE merre szoktal gurulni ? Esetleg nepliget kornyeken elo szoktal fordulni ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7586 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 08:52:00 »

Azt hiszem mostanaban a szokasosnal ehesebb a kicsike Ma mar elertem a meg soha nem latott 11es erteket, pedig ma nemis volt akkora dugo. Mi okozhatja ezta tobblet fogyit ? En a lambdaszondara gyanaxom...Lehet kinyirta a multkori uzemanyagos mizeria a katalizatorral 1ut ?  
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7587 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 09:46:00 »

Azt hiszem mostanaban a szokasosnal ehesebb a kicsike Ma mar elertem a meg soha nem latott 11es erteket, pedig ma nemis volt akkora dugo. Mi okozhatja ezta tobblet fogyit ? En a lambdaszondara gyanaxom...Lehet kinyirta a multkori uzemanyagos mizeria a katalizatorral 1ut ?  
Nyomod, mint állat...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7588 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 09:47:00 »

Nyomod, mint állat...
Mint süket a csengőt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7589 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 10:28:00 »

Angel,
 
Tehat eza baj
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7590 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 10:32:00 »

wyctor, ms02,
 
thx! kb. 5-6filet erint a dolog. Ezek kozul az egyik kb. 110Mb-os.
 
ms02 TE merre szoktal gurulni ? Esetleg nepliget kornyeken elo szoktal fordulni ?
Ha nem muszáj, nem megyek a Népligetbe) Nem jó hely az nekem:))
Ma za Infoparkban, holnap a külső Váci úton vagyok elérhető. De hívj, és valamit összehozunk. 30/6870899
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7591 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 11:36:00 »

Ha nem muszáj, nem megyek a Népligetbe) Nem jó hely az nekem:))
Ma za Infoparkban, holnap a külső Váci úton vagyok elérhető. De hívj, és valamit összehozunk. 30/6870899
Ott vagytok egymástól egy-két kilométerre. Infopark vs. Kábelgyár. Szvsz.
Üdv Shadow
 
u.i. Zacci megy előbb feléd ha jól sejtem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7592 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 11:38:00 »

Ott vagytok egymástól egy-két kilométerre. Infopark vs. Kábelgyár. Szvsz.
Üdv Shadow
 
u.i. Zacci megy előbb feléd ha jól sejtem.
Akkor mit népligetezik itt nekem? Még félreértem
Zacci, híjjá fel!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7593 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 11:49:00 »

Akkor mit népligetezik itt nekem? Még félreértem
Zacci, híjjá fel!!!!
Mer azon megy keresztül Szentimréről. De Te meg egész másfelől mész más úton keresztűl, csak Ő ezt nem tuggya. Tuggya?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7594 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 12:10:00 »

ms02,
 
koszonom a DVD-t !
Majd otthon kiproszalom...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7595 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 12:11:00 »

ms02,
 
koszonom a DVD-t !
Majd otthon kiproszalom...

Ok, használd egészséggel:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7596 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 15:06:00 »

Sziasztok!
 
Nah, sikerült megcsináltatni a verdát...
Összesen fizettem 105e-et.
A tételekt már leírtam... A munkadíj cirka 10 órás melóra 25e ft volt...
Tehát korrekt volt a mester maximálisan!
Tudom ajánlani mindenkinek!
 
Viszont, amit nem tudok, hogy mennyire egyszerű kicserélni egy kézifékbowdent? Cheesy Mert foxtól sikerült szerezni olcsón, és ha egyszerű cserélni, akkor kicserélem magam...
 
Üdv!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7597 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 15:34:00 »

kisber,
 
mennyi vot a bowden ? lassan nekem is erik egy csere
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7598 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 15:49:00 »

Fox-tól veszem 6.5k hufért...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7599 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 17:45:00 »

Persze darabját Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.