Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:48:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21897207 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #11350 Dátum: 2007.02.14 szerda, 22:32:00 »

Ez az ECU mit takar, illetve honnan tudom meg, hogy mit is kell nézni (mármint hol kellene lennie ennek a kábelnek)? Ha esetleg találsz valamit a témáról, írd be légyszi !
Tippelek de szerintem a központi vezélö egység vagyis a gép agy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11351 Dátum: 2007.02.14 szerda, 22:35:00 »

Tippelek de szerintem a központi vezélö egység vagyis a gép agy
Az a gond, hogy pőontosan kellene, mert itt a helyi Fordnál nem lőnek hozzá. Ha még plusz egy kábel kell bele, az nem gond mondjuk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11352 Dátum: 2007.02.14 szerda, 22:44:00 »

Köszönöm ! Ez Vik mail címe, amit írtál ?
Remélem sikerül megtalálni Zaccival a megoldást, ha nem megy, max megkeresem őt is Smiley
Az ECU én szerintem benne van minden mondiba ez a vezérlö számítógép az egész vasnak a müködését vezérli igy a tempomatot is Ahogy zacci mondta kormányoszlopon lévö csatlakozótól amibe ugye a kormányon lévö kapcsolók vezetékei ékeznek magáig a számítógépig lévö kábel De ha biztos akarsz lenni benne küldj egy emilt zaccinak és kérdezz zacci@amiga.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11353 Dátum: 2007.02.14 szerda, 23:07:00 »

Utólagos tempomat tulajdonos vagyok!
2003.05. Ghia szinte semmi kábelt nem kellett cberakni.
3 kapcsoló volt azt hiszem és a kormányon némi munka és programozás.
Vik barátunk csinálta a műveletet.
vikords@freestart.hu
Mibe került ez a mutatvány? Ha megkérdezhetem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11354 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 00:31:00 »

Hátha esetleg valakinek lenne használható ötlete:
Megcsináltam a "tempomatosítást" a leírás alapján, az alany egy 2002-es Ghia TDCI volt. Kormánykapcsolók, pedálkapcsolók, pedálkapcsoló kábele beszerelve. Gyárilag az F93-as biztosítéknál nálam egy 10A-os volt benn, illetve a pedálkapcsolók pedáljánál más kábel kellett, más volt a csatlakozó.
Ettől függetlenül nem működik a dolog. Megpróbálkoztunk egy WDS-es ráprogramozással, elvileg megtörtént. De ugyanúgy nem működik.
Johnny
Az F82-es biztositek a tempomate. En is eljutottam odaig Zacci mester hatalmas segitsegevel (megkuzdott szegeny a faceliftes kormany kidarabolasaval), hogy bent van minden kapcsolo. Vik epp szabin volt, mikor Pestre tudtam volna menni, ugyhogy Solymaron kapcsolta be a srac a tempomatot, de nem sikerult eletre kelteni. A kapcsolok mukodeset le lehetett ellenorizni a programban. Azok rendben vannak. Ok meg nem csinaltak ilyen beepitest, ugyhogy csak tippelni tudod a srac. Szerintem legegyszerubb Vik kollegahoz bejelentkezni. O biztos tudja a tipikus buktatokat. En is ezt fogom tenni husvet elott.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11355 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 08:47:00 »

Köszi, akkor már tudom, a biztosíték rendben van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11356 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 09:33:00 »

Mibe került ez a mutatvány? Ha megkérdezhetem.
Már nem emlékszem rá pontosan!
Szoftver frissítéssel együtt volt valami 20körűl.
De lehet, hogy több volt?!Nem tom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11357 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 10:06:00 »

Nekem 20e volt az alkatrész hozzá. Ez a kormánykapcsolót, 2 pedálkapcsolót, a pedálkapcsolók vezetékét takarja.
Szoftot ingyen feltették rá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11358 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 10:08:00 »

Nekem 20e volt az alkatrész hozzá. Ez a kormánykapcsolót, 2 pedálkapcsolót, a pedálkapcsolók vezetékét takarja.
Szoftot ingyen feltették rá
Annyi még, hogy ez a bolti ár, Ford szervízből. Viszont elvileg valami kedvezményt kaptam rá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11359 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 15:28:00 »

Annyi még, hogy ez a bolti ár, Ford szervízből. Viszont elvileg valami kedvezményt kaptam rá.
Én is földid vagyok,ha jutnál valamire megnézném a végeredményt ha lehet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11360 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 16:06:00 »

Én is földid vagyok,ha jutnál valamire megnézném a végeredményt ha lehet!
Lehetni lehet, de kinézetre ugyanolyan, amilyen Zacci cikkében. Csak nem működik - egyenlőre Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11361 Dátum: 2007.02.15 csütörtök, 18:25:00 »

Lehetni lehet, de kinézetre ugyanolyan, amilyen Zacci cikkében. Csak nem működik - egyenlőre Smiley
Az is érdekelne ,hogy sikerűlt berakni a kapcsolókat a légzsák mellé! Mert képen elég szép csak közelről érdekelne!
Én a keleti városrészben lakom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11362 Dátum: 2007.02.16 péntek, 08:20:00 »

Sziasztok!
 
Arra lennék kíváncsi, hogy valaki csinált már olyat, hogy auto záráskor a tükröket behúzza, nyitáskor, kihajtja magától? Mennyibe kerül kb egy ilyen rendszer kiépítése?
 
A nyikorgás okát még mindig nem találom, körülnéztem a motorháztető alatt, de nem találtam olyat, ami gyanús lett volna, majd ha eláll az eső átnézem mégegyszer...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11363 Dátum: 2007.02.16 péntek, 08:24:00 »

Sziasztok!
 
Arra lennék kíváncsi, hogy valaki csinált már olyat, hogy auto záráskor a tükröket behúzza, nyitáskor, kihajtja magától? Mennyibe kerül kb egy ilyen rendszer kiépítése?
 
A nyikorgás okát még mindig nem találom, körülnéztem a motorháztető alatt, de nem találtam olyat, ami gyanús lett volna, majd ha eláll az eső átnézem mégegyszer...
Szia!
Zsoel/Jánosmester duo alkotott e témában nagyot, asszem az átalakítás nem volt vészes fájdalomdíjban.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11364 Dátum: 2007.02.16 péntek, 08:56:00 »

Az is érdekelne ,hogy sikerűlt berakni a kapcsolókat a légzsák mellé! Mert képen elég szép csak közelről érdekelne!
Én a keleti városrészben lakom.
Ment mail az ügyben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11365 Dátum: 2007.02.16 péntek, 10:17:00 »

Sziasztok!
 
Arra lennék kíváncsi, hogy valaki csinált már olyat, hogy auto záráskor a tükröket behúzza, nyitáskor, kihajtja magától? Mennyibe kerül kb egy ilyen rendszer kiépítése?
 
A nyikorgás okát még mindig nem találom, körülnéztem a motorháztető alatt, de nem találtam olyat, ami gyanús lett volna, majd ha eláll az eső átnézem mégegyszer...
Szia!
 
Az én kocsim tudja.Kettős záráskor autómatikusan behajtja a tükröket,nyitáskor vissza.Ha megvan a 2006 őszi találkozón készült DVD,akkor ott megnézhető.
Ha nincs /megj:alapvetően nagy hiányosság!-:)/ akkor keress olyan valakit környezetedből,akinek megvan.
De ugy tudom,hogy Bp-en Wyctornál talán még van 1-2 elfekvő darab a DVD-ből.
 
Jánosmester épiti  be az autóba  szükséges és hozzávaló kütyüket.Konkrét összeget nem tudok,de szerintem pozitív irányba fogsz csalódni a végösszeg hallatán
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11366 Dátum: 2007.02.16 péntek, 10:18:00 »

Szia!
Zsoel/Jánosmester duo alkotott e témában nagyot, asszem az átalakítás nem volt vészes fájdalomdíjban.
Üdv:)
Köszi, és hol találom meg az elérhetőségeiket?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11367 Dátum: 2007.02.16 péntek, 10:20:00 »

Szia!
 
Az én kocsim tudja.Kettős záráskor autómatikusan behajtja a tükröket,nyitáskor vissza.Ha megvan a 2006 őszi találkozón készült DVD,akkor ott megnézhető.
Ha nincs /megj:alapvetően nagy hiányosság!-:)/ akkor keress olyan valakit környezetedből,akinek megvan.
De ugy tudom,hogy Bp-en Wyctornál talán még van 1-2 elfekvő darab a DVD-ből.
 
Jánosmester épiti  be az autóba  szükséges és hozzávaló kütyüket.Konkrét összeget nem tudok,de szerintem pozitív irányba fogsz csalódni a végösszeg hallatán
Ez jó hír, akkor már csak Jánosmester elérhetőségére van szükségem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11368 Dátum: 2007.02.16 péntek, 10:32:00 »

Ez jó hír, akkor már csak Jánosmester elérhetőségére van szükségem.
Elküldtem Jánosmester tel.számát!E-mail!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11369 Dátum: 2007.02.16 péntek, 10:39:00 »

Elküldtem Jánosmester tel.számát!E-mail!!!
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11370 Dátum: 2007.02.16 péntek, 10:54:00 »

Megtudtam, hogy az átalakítás már tényleg nem nagy pénz, viszont ahhoz olyan tükör kell amiben már van ilyen motor. Már csak ilyen tükröket kéne szereznem, de szerintem ez már húzósabb összeg lesz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11371 Dátum: 2007.02.16 péntek, 11:00:00 »

Megtudtam, hogy az átalakítás már tényleg nem nagy pénz, viszont ahhoz olyan tükör kell amiben már van ilyen motor. Már csak ilyen tükröket kéne szereznem, de szerintem ez már húzósabb összeg lesz...
Hát khm, valóban feltétel lenne olyan tükör...
Valami 40e-ért van db-ja ilyen tükörnek. ( onnan tudom, az enyémet cserélni kellett 2 nap után, gariban. ) Láttam a papíron az összeget.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11372 Dátum: 2007.02.16 péntek, 11:10:00 »

Hát khm, valóban feltétel lenne olyan tükör...
Valami 40e-ért van db-ja ilyen tükörnek. ( onnan tudom, az enyémet cserélni kellett 2 nap után, gariban. ) Láttam a papíron az összeget.
Üdv:)
Hát igen az kicsit sok lenne, viszont ha valaki tud valami olcsóbb forrást, pl bontottat, akkor érdekelne...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11373 Dátum: 2007.02.16 péntek, 14:20:00 »

Sziasztok!!Van egy kis problémám!Tegnap előtt este indultm volna az autoval és nagy meglepetésre nem nyitott a kőzponti zár kulcsal meg nem mertem nyitni mert nem hiányzott a riaszto hangja éjszaka.Szoval elsétáltam a másik távirányitoért mert megálapitottam hogy lemerűlt az elem.Megérkeztem távirányitoval és a gyári kulcsal és utána ért a meglepetés bejutni még bejutottam kinyitott a táv.nyito de a gyári kulcs nem inditja az autot!!!Gyujtás van de nem indit!!Bevittem a szervizbe jővő hétre kaptam időpontot!!Azt mondták elfelejette a codot és ujra kell codolni!!!Tény ezt a kulcsot már egy éve nem használom!!Valakinek valami őtlete codolásra vagy hagyam a szervizre???ELőre is kőszi!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11374 Dátum: 2007.02.16 péntek, 14:25:00 »

Sziasztok!!Van egy kis problémám!Tegnap előtt este indultm volna az autoval és nagy meglepetésre nem nyitott a kőzponti zár kulcsal meg nem mertem nyitni mert nem hiányzott a riaszto hangja éjszaka.Szoval elsétáltam a másik távirányitoért mert megálapitottam hogy lemerűlt az elem.Megérkeztem távirányitoval és a gyári kulcsal és utána ért a meglepetés bejutni még bejutottam kinyitott a táv.nyito de a gyári kulcs nem inditja az autot!!!Gyujtás van de nem indit!!Bevittem a szervizbe jővő hétre kaptam időpontot!!Azt mondták elfelejette a codot és ujra kell codolni!!!Tény ezt a kulcsot már egy éve nem használom!!Valakinek valami őtlete codolásra vagy hagyam a szervizre???ELőre is kőszi!!!
Szia!
A főoldalon van kezelési kézikönyv, abban kulcs kódolása fejezet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11375 Dátum: 2007.02.16 péntek, 14:27:00 »

Sziasztok!!Van egy kis problémám!Tegnap előtt este indultm volna az autoval és nagy meglepetésre nem nyitott a kőzponti zár kulcsal meg nem mertem nyitni mert nem hiányzott a riaszto hangja éjszaka.Szoval elsétáltam a másik távirányitoért mert megálapitottam hogy lemerűlt az elem.Megérkeztem távirányitoval és a gyári kulcsal és utána ért a meglepetés bejutni még bejutottam kinyitott a táv.nyito de a gyári kulcs nem inditja az autot!!!Gyujtás van de nem indit!!Bevittem a szervizbe jővő hétre kaptam időpontot!!Azt mondták elfelejette a codot és ujra kell codolni!!!Tény ezt a kulcsot már egy éve nem használom!!Valakinek valami őtlete codolásra vagy hagyam a szervizre???ELőre is kőszi!!!
Ja, lehet, hogy ahoz két kódolt kulcsra van szükség. Akkor nem jó a tipp.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11376 Dátum: 2007.02.16 péntek, 14:39:00 »

Sziasztok!!Van egy kis problémám!Tegnap előtt este indultm volna az autoval és nagy meglepetésre nem nyitott a kőzponti zár kulcsal meg nem mertem nyitni mert nem hiányzott a riaszto hangja éjszaka.Szoval elsétáltam a másik távirányitoért mert megálapitottam hogy lemerűlt az elem.Megérkeztem távirányitoval és a gyári kulcsal és utána ért a meglepetés bejutni még bejutottam kinyitott a táv.nyito de a gyári kulcs nem inditja az autot!!!Gyujtás van de nem indit!!Bevittem a szervizbe jővő hétre kaptam időpontot!!Azt mondták elfelejette a codot és ujra kell codolni!!!Tény ezt a kulcsot már egy éve nem használom!!Valakinek valami őtlete codolásra vagy hagyam a szervizre???ELőre is kőszi!!!
Küldtem mailt. De ha megadod a mailcímed, akkor word-ben is el tudom küldeni képekkel együtt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #11377 Dátum: 2007.02.16 péntek, 14:41:00 »

Szerintetek a Trend-x-be be lehet utólag szerelni a Ghia hátsó-belső világítását?
Be lehet kábelezve? Mert a tetőkárpitot nem szeretném leszerelni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11378 Dátum: 2007.02.16 péntek, 14:57:00 »

Szerintetek a Trend-x-be be lehet utólag szerelni a Ghia hátsó-belső világítását?
Be lehet kábelezve? Mert a tetőkárpitot nem szeretném leszerelni.
Be lehet szerelni biztos. A tetőkárpit lebontást nem úszod meg, de nem kell nagyon megbontani csak, hogy a vezetékeket odavezesd. GravityDave megcsinálta már a lámpatest beszerzése a legnehezebb a gyári valami 30K Huf körül van ha rendeled.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11379 Dátum: 2007.02.16 péntek, 15:09:00 »

Szerintetek a Trend-x-be be lehet utólag szerelni a Ghia hátsó-belső világítását?
Be lehet kábelezve? Mert a tetőkárpitot nem szeretném leszerelni.
Bazsa, nézdd meg, hogy lábtérvilágításod van-e, ill a helye ott van? Állítólag a Trend-ben benne van a foglalat, csak izzó kell bele...
( vki írta régebben )
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11380 Dátum: 2007.02.16 péntek, 16:21:00 »

Szia!
A főoldalon van kezelési kézikönyv, abban kulcs kódolása fejezet.
szia keresem de nem találom a kulcscodolást pontosan hol van?Huh?Huh?Huh??kőszi
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11381 Dátum: 2007.02.16 péntek, 16:33:00 »

szia keresem de nem találom a kulcscodolást pontosan hol van?Huh?Huh?Huh??kőszi
itt van
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #11382 Dátum: 2007.02.17 szombat, 09:41:00 »

A Cromaxnál vettem gyári Ford Mondi MKIII-ra küszöbvédő vastag műanyag fóliát. Olyan mint a 0-s csiszolóvászon, és öntapadós.
No szóval ebből felrakom a 2 hátsót, viszont megmarad a 2 első ajtó küszöbére való /nekem ott króm van, ezért nem kellett/
 
Ha bárkinek kell INGYEN odaadom. Sajnálnám kidobni. 7.600 Ft volt a 4 db
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11383 Dátum: 2007.02.17 szombat, 10:22:00 »

Hello kedves bazsa ha nincs szükséged a küszöbvédőre akkor én elhozozm tőled. DE csak ha muszály:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11384 Dátum: 2007.02.17 szombat, 11:34:00 »

Hello kedves bazsa ha nincs szükséged a küszöbvédőre akkor én elhozozm tőled. DE csak ha muszály:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11385 Dátum: 2007.02.17 szombat, 18:32:00 »

bazsa. az öcsém bemegy érte hozzád az utazási irodádba hétfődélután ha jó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11386 Dátum: 2007.02.17 szombat, 20:19:00 »

bazsa. az öcsém bemegy érte hozzád az utazási irodádba hétfődélután ha jó.
OK! Megdumáltuk!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11387 Dátum: 2007.02.21 szerda, 13:34:00 »

Sziasztok!!
Lenne egy kérdésem Hozzátok. Első fékbetét illetve féktárcsa csere előtt állok (2004 TDCI 130 paci 5a.). A Cromax oldalán a gyári Ford tárcsa 17 060 pénz és van egy Meyle gyártmányú ami csak 7 490 pénz. Használt már valaki ilyen Meyle-t? Megbízhatónak tartjátok vagy inkább a gyári Ford? Őszintén szólva csak a névért nem adnék ki ennyivel többet.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11388 Dátum: 2007.02.21 szerda, 13:48:00 »

Lullaby,
 
Szerintem csak gyari !
 
Nem lehet, hogy eza Meyle kepes kommunikalni a vezetovel ? Mikor rataposol a fekre, a tarcsa megkerdi Meyle teccik ? Oszt arra huz, amerre mondod
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11389 Dátum: 2007.02.21 szerda, 14:15:00 »

Sziasztok!!
Lenne egy kérdésem Hozzátok. Első fékbetét illetve féktárcsa csere előtt állok (2004 TDCI 130 paci 5a.). A Cromax oldalán a gyári Ford tárcsa 17 060 pénz és van egy Meyle gyártmányú ami csak 7 490 pénz. Használt már valaki ilyen Meyle-t? Megbízhatónak tartjátok vagy inkább a gyári Ford? Őszintén szólva csak a névért nem adnék ki ennyivel többet.
Sztem meg nagyauto.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11390 Dátum: 2007.02.21 szerda, 14:17:00 »

Sztem meg nagyauto.hu
Vagy pedig FOX.
aszem fox79kukacfreemail.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11391 Dátum: 2007.02.21 szerda, 14:20:00 »

Vagy pedig FOX.
aszem fox79kukacfreemail.hu
FOX-nak hiába írtam, nem válaszolt :-(( Engem az érdekelne, hogy tudja e valaki biztosan, hogy ez a Meyle *** vagy elfogadható minőség. A fékrendszeren nem akarok spórolni de hiába se költekezni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11392 Dátum: 2007.02.21 szerda, 19:24:00 »

Sziasztok!!
Lenne egy kérdésem Hozzátok. Első fékbetét illetve féktárcsa csere előtt állok (2004 TDCI 130 paci 5a.). A Cromax oldalán a gyári Ford tárcsa 17 060 pénz és van egy Meyle gyártmányú ami csak 7 490 pénz. Használt már valaki ilyen Meyle-t? Megbízhatónak tartjátok vagy inkább a gyári Ford? Őszintén szólva csak a névért nem adnék ki ennyivel többet.
Szia!
 
Én kamionokat javítok, és szoktunk meyle cuccokat beépíteni, de én lebeszélnélek róla. Nagyon gagyi. Mindenféle képpen gyárit vegyél, megéri!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11393 Dátum: 2007.02.21 szerda, 19:36:00 »

Sziasztok!!
Lenne egy kérdésem Hozzátok. Első fékbetét illetve féktárcsa csere előtt állok (2004 TDCI 130 paci 5a.). A Cromax oldalán a gyári Ford tárcsa 17 060 pénz és van egy Meyle gyártmányú ami csak 7 490 pénz. Használt már valaki ilyen Meyle-t? Megbízhatónak tartjátok vagy inkább a gyári Ford? Őszintén szólva csak a névért nem adnék ki ennyivel többet.
Hello!
Mennyit gurult már az az autó km-ben?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11394 Dátum: 2007.02.22 csütörtök, 09:23:00 »

Hello!
Mennyit gurult már az az autó km-ben?
Hello!
 
Most van 107ezer km-ben + amennyit a kereskedő visszatekert (kb 30-40 ezer)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11395 Dátum: 2007.02.22 csütörtök, 09:36:00 »

Hello!
 
Most van 107ezer km-ben + amennyit a kereskedő visszatekert (kb 30-40 ezer)
Ő izé kb 30-40 ezerrel nem foglalkoznak inkább 130-140 ezer - drága a visszatekerés!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11396 Dátum: 2007.02.22 csütörtök, 11:42:00 »

Ő izé kb 30-40 ezerrel nem foglalkoznak inkább 130-140 ezer - drága a visszatekerés!
Én mikor a Mondeot kerestem, megnéztem pár C Vectrát is, és volt egy Székesfehérváron, 90e km-el (2002-es). Azt mondta a kereskedő, hogy 10 ezer km-el lett behozva Németből, még 2003 vége fele. Aztán sikerült jobban utánanéznem, utoljára Németben volt márkaszervízben 180 ezernél...  
És egy Mondeo is: Felhívtam a srácot (magánszemély) és mondta, hogy 300e van benne, de annyira állítja vissza ha kérem, amennyire akarom...Ő legalább őszinte volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11397 Dátum: 2007.02.22 csütörtök, 11:52:00 »

Én mikor a Mondeot kerestem, megnéztem pár C Vectrát is, és volt egy Székesfehérváron, 90e km-el (2002-es). Azt mondta a kereskedő, hogy 10 ezer km-el lett behozva Németből, még 2003 vége fele. Aztán sikerült jobban utánanéznem, utoljára Németben volt márkaszervízben 180 ezernél...  
És egy Mondeo is: Felhívtam a srácot (magánszemély) és mondta, hogy 300e van benne, de annyira állítja vissza ha kérem, amennyire akarom...Ő legalább őszinte volt.
Lehet, hogy 10-20 ezek kmt nem lehet észrevenni, na de 100ezret? Egy jó szerelő már vágja, hogy a 85ezer az 120ezer vagy 200ezer.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11398 Dátum: 2007.02.22 csütörtök, 11:53:00 »

Érdemes lenne összehasonlítani pár használtan vett mondeót, 100ekm körüli kilométerrel, a Scratch faterjának a 200e-et futott mondeójával. Azt hiszem, páran meglepődnének.
Ja, és nem rettennek vissza a kormánycserétől sem...
Az ember itt olvassa, hogy ez van az üléssel, meg az a lendkerékkel, meg futómű, zörgések, egyéb problémák, 1-2 éves autókkal: van rá egy fogadásom, hogy 250e+ km is megvan a többségben... annak ellenére, hogy mondjuk 2004-es, vagy 2005-ös. Vagy össze lehet vetni pl az enyémmel (70e) az olyanokat, amiben óra szerint csak ennyi van. Én megtettem... hát igen. Nem lehet elrejteni az összes dolgot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11399 Dátum: 2007.02.22 csütörtök, 12:19:00 »

Ő izé kb 30-40 ezerrel nem foglalkoznak inkább 130-140 ezer - drága a visszatekerés!
Nem drága az. Bazár újságogkban is hirdetik magukat -km óra bekalibrálás címen-. A digitálisat jobban szeretik mert egyszerűbb. 10e forintért megy egy művelet idegennek. Gondolhatod, hogy akkor egy bűntársnak kb ezer forintjába van az egész. És mennyit nyer rajta? Hmm... pár százezret!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.