Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:53:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21897333 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #11400 Dátum: 2007.02.22 csütörtök, 12:19:00 »

Érdemes lenne összehasonlítani pár használtan vett mondeót, 100ekm körüli kilométerrel, a Scratch faterjának a 200e-et futott mondeójával. Azt hiszem, páran meglepődnének.
Ja, és nem rettennek vissza a kormánycserétől sem...
Az ember itt olvassa, hogy ez van az üléssel, meg az a lendkerékkel, meg futómű, zörgések, egyéb problémák, 1-2 éves autókkal: van rá egy fogadásom, hogy 250e+ km is megvan a többségben... annak ellenére, hogy mondjuk 2004-es, vagy 2005-ös. Vagy össze lehet vetni pl az enyémmel (70e) az olyanokat, amiben óra szerint csak ennyi van. Én megtettem... hát igen. Nem lehet elrejteni az összes dolgot.
Az Angel-re figyeljetek, mert igazat beszél. Én tavaly voltam nézni egy nagyon fullos Ghia "TDCi"-t azért az idézőjel mert az autó nagyon tetszett amíg be nem indítottuk, mert utánna már nagyon nem a hangja az nem stimmelt egy TDCi-motorhoz, Inkább az én mostani 1.8 TD-mhez hasonlított, vagy még ahhoz sem. Na a lényeg, hogy a kereskedő annyira nem riad semmitől vissza, hogy csomi ajtón TDCi táblácska, motoron TDCi burkolat, jó hogy a motorszámot nem ütötte át :-).  Aztán itt a klubban megtették ketten, hogy lekérdezték az autót (amiért ez úton is köszönet Nekik) és mindkettőnekl az jött ki a motorra, hogy DuratorqDI, hát ennyit a kereskedőkről, az autó 2002-es volt és 78500 km-el, hát mondanom sem kell, hogy az a km is inkább hajazott a 178500-ra, de lehet, hogy még több is volt.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11401 Dátum: 2007.02.22 csütörtök, 18:47:00 »

Küldtem mailt. De ha megadod a mailcímed, akkor word-ben is el tudom küldeni képekkel együtt...
Nagyon szépen kőszőnőm a segitséget!!!!Még mindig nem jo a kulcs nem inditja a gépet nyitni zárni tudja csak nem indit!!!Ez a kulcs az az amin rajt van csomagtér nyito is!!
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #11402 Dátum: 2007.02.23 péntek, 01:20:00 »

Azt hiszem ez most pont aktuális.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #11403 Dátum: 2007.02.23 péntek, 08:10:00 »

Sziasztok!
 
2.0 Tdci-m van 130 lovas, mennyit lehet menni vele világító üzemanyag jelzés mellett?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11404 Dátum: 2007.02.23 péntek, 08:40:00 »

Sziasztok!
 
2.0 Tdci-m van 130 lovas, mennyit lehet menni vele világító üzemanyag jelzés mellett?
40-50-et biztos elmehetsz, ha jól emlékszem, de sokat nem nagyon érdemes, nehogy valami koszmót felszívjon, inkább tankolj mielőbb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11405 Dátum: 2007.02.23 péntek, 08:41:00 »

Sziasztok!
 
2.0 Tdci-m van 130 lovas, mennyit lehet menni vele világító üzemanyag jelzés mellett?
Hát... 6.ban, 50-nel 200 km, 240-nel meg csak 10.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11406 Dátum: 2007.02.23 péntek, 08:56:00 »

Hát... 6.ban, 50-nel 200 km, 240-nel meg csak 10.
De ha trélerrel viszi, több ezret elmehet, nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11407 Dátum: 2007.02.23 péntek, 09:42:00 »

Sziasztok!
 
2.0 Tdci-m van 130 lovas, mennyit lehet menni vele világító üzemanyag jelzés mellett?
Ha nem muszáj ne menj semennyit, tankolj, vagy egy 5-6 l-es kanna legyen nálad. Legalábbis én ezt csinálom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11408 Dátum: 2007.02.23 péntek, 09:57:00 »

Ha nem muszáj ne menj semennyit, tankolj, vagy egy 5-6 l-es kanna legyen nálad. Legalábbis én ezt csinálom
Jó, de a tiéd 2.2-es! Az többet eszik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11409 Dátum: 2007.02.23 péntek, 10:23:00 »

Sziasztok!
 
2.0 Tdci-m van 130 lovas, mennyit lehet menni vele világító üzemanyag jelzés mellett?
Én tavaly egyszer úgy jártam, hogy valahol Európában autópályán utazva a még megtehető kilométerek száma 100-ról hirtelen elkezdett csökkenni, benzinkút meg épp akkor sehol sem volt a közelben.
 
Amikor elérte a 0 km szintet a kijelző, akkor hatodikban 90-nel közlekedtem még körülbelül negyed órát, aztán inkább félreálltam egy parkolóban és egy másik autóstól kértem gázolajat. Végülis nem lett semmi gond, de azért ha lehet, jobb elkerülni az ilyen helyzeteket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11410 Dátum: 2007.02.23 péntek, 10:37:00 »

Én tavaly egyszer úgy jártam, hogy valahol Európában autópályán utazva a még megtehető kilométerek száma 100-ról hirtelen elkezdett csökkenni, benzinkút meg épp akkor sehol sem volt a közelben.
 
Amikor elérte a 0 km szintet a kijelző, akkor hatodikban 90-nel közlekedtem még körülbelül negyed órát, aztán inkább félreálltam egy parkolóban és egy másik autóstól kértem gázolajat. Végülis nem lett semmi gond, de azért ha lehet, jobb elkerülni az ilyen helyzeteket.
Ha jól emlékszem, 80km-nél kezd sípolni és akkor világít a kijelző, de valóban utána elég drasztikusan csökken a megtehető km-ek száma. Bár még sosem ürítettem ki, de volt már, hogy 11km-t mutatott, amikor tankoltam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11411 Dátum: 2007.02.23 péntek, 10:41:00 »

Ha jól emlékszem, 80km-nél kezd sípolni és akkor világít a kijelző, de valóban utána elég drasztikusan csökken a megtehető km-ek száma. Bár még sosem ürítettem ki, de volt már, hogy 11km-t mutatott, amikor tankoltam.
Miután én negyedórát mentem vele 0 km jelzéssel, még mindig maradt benne körülbelül 1 liter üzemanyag. Egyébként igen, 80 km-nél kezd el jelezni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11412 Dátum: 2007.02.23 péntek, 10:51:00 »

Én ma tetettem fel 4 sárfogó gumit a szervízben, és nekem úgy tünik, hogy 120 felett nagyon szélzajos lett! Nektek nem tűnt fel. Biztos azért, mert annyira kilóg oldarra is?!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11413 Dátum: 2007.02.23 péntek, 11:02:00 »

Bazsa,
 
Gyanithato volt, hogy lesz valami kellemetlen mellekhatasa. De inkabb a szelzaj, mint az ujrafenyezes. enis hamarosan beszerzek nehany ilyen sarfogo izemicsodat.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11414 Dátum: 2007.02.23 péntek, 11:14:00 »

Bazsa,
 
Gyanithato volt, hogy lesz valami kellemetlen mellekhatasa. De inkabb a szelzaj, mint az ujrafenyezes. enis hamarosan beszerzek nehany ilyen sarfogo izemicsodat.
Ha van szélzaj, akkor van többletellenállás, ergo nő a fogyasztás. Azaz nem csak kétszer 8e-be kerül, hanem minden km-en fizettek majd érte. Inkább járjatok aszfalton, ne murván rallyzzatok és akkor nem kell fényezni se. A jótanácsért meg adhattok 8e-t nekem. (Zacci, most biztos írnál 8 db e-t, ahogy ismerlek...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11415 Dátum: 2007.02.23 péntek, 11:15:00 »

Én ma tetettem fel 4 sárfogó gumit a szervízben, és nekem úgy tünik, hogy 120 felett nagyon szélzajos lett! Nektek nem tűnt fel. Biztos azért, mert annyira kilóg oldarra is?!
Én nem tapasztaltam szélzajt, valószínűleg a zenétől nem hallom.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11416 Dátum: 2007.02.23 péntek, 11:24:00 »

SSanya,
 
"(Zacci, most biztos írnál 8 db e-t, ahogy ismerlek...)"
 
Ugyan mar...Nem vagyok en olyan...
 
eeeeeeee
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11417 Dátum: 2007.02.23 péntek, 12:02:00 »

Jó, de a tiéd 2.2-es! Az többet eszik.
Ja 1 decivel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11418 Dátum: 2007.02.23 péntek, 12:03:00 »

Én tavaly egyszer úgy jártam, hogy valahol Európában autópályán utazva a még megtehető kilométerek száma 100-ról hirtelen elkezdett csökkenni, benzinkút meg épp akkor sehol sem volt a közelben.
 
Amikor elérte a 0 km szintet a kijelző, akkor hatodikban 90-nel közlekedtem még körülbelül negyed órát, aztán inkább félreálltam egy parkolóban és egy másik autóstól kértem gázolajat. Végülis nem lett semmi gond, de azért ha lehet, jobb elkerülni az ilyen helyzeteket.
Feltalálták már a kannát.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11419 Dátum: 2007.02.23 péntek, 12:06:00 »

Bazsa,
 
Gyanithato volt, hogy lesz valami kellemetlen mellekhatasa. De inkabb a szelzaj, mint az ujrafenyezes. enis hamarosan beszerzek nehany ilyen sarfogo izemicsodat.
Én most vettem 2ezer+szállításért a Vaterán egy párat. Előre már rég vettem 7ezerér a nagyótónál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11420 Dátum: 2007.02.23 péntek, 12:08:00 »

Ha van szélzaj, akkor van többletellenállás, ergo nő a fogyasztás. Azaz nem csak kétszer 8e-be kerül, hanem minden km-en fizettek majd érte. Inkább járjatok aszfalton, ne murván rallyzzatok és akkor nem kell fényezni se. A jótanácsért meg adhattok 8e-t nekem. (Zacci, most biztos írnál 8 db e-t, ahogy ismerlek...
Akor mostantól csak 200-at fog majd az enyém is csak menni? :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11421 Dátum: 2007.02.23 péntek, 12:43:00 »

A sárfogó gumiról jut eszembe, megfigyeltem már több autómnál is, hogy az első ajtól elejére felragadnak ilyen is fekete "izék". Apró pöttyök, és alig lehet lekaparni, egy sima mosásnál nem jön le. Először azt hittem friss aszfalton mentem és azt verte fel, de mostanában biztos nem jártam ilyen úton, és mégis tele lett a Mondeo is vele. Mi lehet ez, és vajon az első sárfogó ezt felfogná? Nekem csak hátul vannak.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #11422 Dátum: 2007.02.23 péntek, 12:58:00 »

A sárfogó gumiról jut eszembe, megfigyeltem már több autómnál is, hogy az első ajtól elejére felragadnak ilyen is fekete "izék". Apró pöttyök, és alig lehet lekaparni, egy sima mosásnál nem jön le. Először azt hittem friss aszfalton mentem és azt verte fel, de mostanában biztos nem jártam ilyen úton, és mégis tele lett a Mondeo is vele. Mi lehet ez, és vajon az első sárfogó ezt felfogná? Nekem csak hátul vannak.
Én ugy tudom, hogy az valami bogárürülék. Nekem a motorháztetőn szokott lenni...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #11423 Dátum: 2007.02.23 péntek, 14:01:00 »

Én most vettem 2ezer+szállításért a Vaterán egy párat. Előre már rég vettem 7ezerér a nagyótónál.
Akkor Te vitted el! Használd egészséggel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11424 Dátum: 2007.02.23 péntek, 14:02:00 »

Akor mostantól csak 200-at fog majd az enyém is csak menni? :-)
Bizony-bizony! Azt is csak az érdi emelkedőn lefelé!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11425 Dátum: 2007.02.23 péntek, 14:37:00 »

A sárfogó gumiról jut eszembe, megfigyeltem már több autómnál is, hogy az első ajtól elejére felragadnak ilyen is fekete "izék". Apró pöttyök, és alig lehet lekaparni, egy sima mosásnál nem jön le. Először azt hittem friss aszfalton mentem és azt verte fel, de mostanában biztos nem jártam ilyen úton, és mégis tele lett a Mondeo is vele. Mi lehet ez, és vajon az első sárfogó ezt felfogná? Nekem csak hátul vannak.
Minden felverődés ellen jó, főleg elől. A sok nyári szuroktól a téli sószemcsékig.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11426 Dátum: 2007.02.23 péntek, 14:38:00 »

Akkor Te vitted el! Használd egészséggel!
Kösz. Zsoel írása után gyorsan lecsaptam rá, mert ez 3-ad ár lett szállítással együtt is.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #11427 Dátum: 2007.02.23 péntek, 15:47:00 »

Ha van szélzaj, akkor van többletellenállás, ergo nő a fogyasztás. Azaz nem csak kétszer 8e-be kerül, hanem minden km-en fizettek majd érte. Inkább járjatok aszfalton, ne murván rallyzzatok és akkor nem kell fényezni se. A jótanácsért meg adhattok 8e-t nekem. (Zacci, most biztos írnál 8 db e-t, ahogy ismerlek...
Mutass Magyarországon néhány km összefüggő aszfaltot. Ezeket az utakat csak csúfolni lehet aszfaltnak.
Van olyan is ahol a murva lenne a jobb megoldás.
Úgyhogy elöl- hátul sárfogó gumik.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #11428 Dátum: 2007.02.23 péntek, 18:29:00 »

Kösz. Zsoel írása után gyorsan lecsaptam rá, mert ez 3-ad ár lett szállítással együtt is.
Látod,látod!Jó az "öreg" a háznál!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11429 Dátum: 2007.02.23 péntek, 21:17:00 »

!
Az első ajtóknál lévő ford króm küszöbvédő nekem nem szorosan fekszik fel a küszöbre, kb 1mm-re eláll. A körmöm alá fér. Most autómosás után vettem észre, hogyha megnyomom ezt a krómkütyüt, akkor víz folyik ki alóla.  
Lehet hogy naív a kérdésem, de nem fog felfagyni -10 ben?
Nektek is van alatta rés
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11430 Dátum: 2007.02.23 péntek, 21:21:00 »

!
Az első ajtóknál lévő ford króm küszöbvédő nekem nem szorosan fekszik fel a küszöbre, kb 1mm-re eláll. A körmöm alá fér. Most autómosás után vettem észre, hogyha megnyomom ezt a krómkütyüt, akkor víz folyik ki alóla.  
Lehet hogy naív a kérdésem, de nem fog felfagyni -10 ben?
Nektek is van alatta rés
Sajnos nekem sincs rendesen felragasztva, de csak az én oldalamon. A másikon pl. teljesen jól fel van téve, az nem mozog. Ráadásul alatta berozsdásodhat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11431 Dátum: 2007.02.23 péntek, 23:41:00 »

!
Az első ajtóknál lévő ford króm küszöbvédő nekem nem szorosan fekszik fel a küszöbre, kb 1mm-re eláll. A körmöm alá fér. Most autómosás után vettem észre, hogyha megnyomom ezt a krómkütyüt, akkor víz folyik ki alóla.  
Lehet hogy naív a kérdésem, de nem fog felfagyni -10 ben?
Nektek is van alatta rés
Mondhatnám,hogy -10 foknál ne moss autót,de ha már bemegy a víz,akkor könnyen odafagy.
 
Vidd vissza,mert lehet valami pancser ragasztotta fel.
 
Az enyém tökéletesen felfekszik.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11432 Dátum: 2007.02.24 szombat, 09:58:00 »

Tegnap telirol haza jovet elegett a jobb hatso fekem Fust meg egett szag...
Meg nemtom mi lehet a baja, de ha a kezifekkotel, akkor nem kene mind2 hatso feknek elegnie ?
Es ilyenkor mire szamithatok ? Kapasbol cserelhetem mind2 hatso tarcsat, betetet ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11433 Dátum: 2007.02.24 szombat, 10:18:00 »

Tegnap telirol haza jovet elegett a jobb hatso fekem Fust meg egett szag...
Meg nemtom mi lehet a baja, de ha a kezifekkotel, akkor nem kene mind2 hatso feknek elegnie ?
Es ilyenkor mire szamithatok ? Kapasbol cserelhetem mind2 hatso tarcsat, betetet ?
Zacci,
 
Nekem a szerelő megmutatta, hogy ha a kézifékkötél megnyúlik, akkor az a háromszög forma bak, amibe a kötél csatlakozik a keréknél és ami az egész féket működteti, nem áll vissza az eredeti helyére, szóval a fék nem old ki teljesen. Persze ha fémtiszta, akkor még  gyenge rugó is visszahúzza alaphelyzetbe, de ha koszos (és a futóművön azért ez előfordul), akkor beragadhat. Mutatta, hogy ha érzem, hogy tapad az autó, akkor mit kell csavarhúzóval visszafeszíteni ütközőig.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11434 Dátum: 2007.02.24 szombat, 10:30:00 »

Tegnap telirol haza jovet elegett a jobb hatso fekem Fust meg egett szag...
Meg nemtom mi lehet a baja, de ha a kezifekkotel, akkor nem kene mind2 hatso feknek elegnie ?
Es ilyenkor mire szamithatok ? Kapasbol cserelhetem mind2 hatso tarcsat, betetet ?
Borzasztóan sajnálom, nekem is volt régebbi atómmal ilyen. A fékbetétnek valszeg annyi, a tárcsát meg kell nézetni, ha nem deformálódott, azaz nem üt akkor ok
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11435 Dátum: 2007.02.24 szombat, 10:30:00 »

tomi3118,
 
thx az infot ! Most reggel kimentem kicsikehez es betoltam uresbe. Siman es konnyeden gurul...Eccer mar volt olyan, hogy mintha fogott volna a fek, mert mikor kiraktam uresbe erezhetoen lassult a gep. Aztan ez elmult. Tegnap meg vissza jott, de ez mar brutalisabb, mert tuz forro volt a kerek
Gondolom annak a feknek kampo...Es akkor msot mit is kell csvarhuzoval feszegetni ? Tucc rola ilyen szajbaragos infot adni ? Fekeket milyen idokozonkent erdemes tisztitani ? Es mivel ? En nyaron vizzel szoktam jo alaposan kicsapatni, es akkor egy csomo szurkes fekete trutyit most ki a viz. Gondolom fekpor, kosz stb. Mostansag ezt nemtom megtenni igy jobb hijjan nyakon ontom egy vodor vizzel. De ezzel egyaltalan jot teszek vagy eppen ellenkezoleg, elcseszem a feket ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11436 Dátum: 2007.02.24 szombat, 10:31:00 »

Fek pucolashoz meg gondolom le kell szerelni a kereket. De ha ezt surun csinalom, az sem tesz jot, igaz ? Marmint az allando kerek le-fel jatek...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11437 Dátum: 2007.02.24 szombat, 10:32:00 »

Gabo,
 
Azt honnan tudom, hogy ut a hatso ? Mert az elsot erezni a kormanyon, ha ut, de a hatsot ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11438 Dátum: 2007.02.24 szombat, 18:17:00 »

tomi3118,
 
thx az infot ! Most reggel kimentem kicsikehez es betoltam uresbe. Siman es konnyeden gurul...Eccer mar volt olyan, hogy mintha fogott volna a fek, mert mikor kiraktam uresbe erezhetoen lassult a gep. Aztan ez elmult. Tegnap meg vissza jott, de ez mar brutalisabb, mert tuz forro volt a kerek
Gondolom annak a feknek kampo...Es akkor msot mit is kell csvarhuzoval feszegetni ? Tucc rola ilyen szajbaragos infot adni ? Fekeket milyen idokozonkent erdemes tisztitani ? Es mivel ? En nyaron vizzel szoktam jo alaposan kicsapatni, es akkor egy csomo szurkes fekete trutyit most ki a viz. Gondolom fekpor, kosz stb. Mostansag ezt nemtom megtenni igy jobb hijjan nyakon ontom egy vodor vizzel. De ezzel egyaltalan jot teszek vagy eppen ellenkezoleg, elcseszem a feket ?
Zacci,
 
Küldtem mélt fényképpel a futóműről, sajna nem megy a Kepfeltoltes.hu.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11439 Dátum: 2007.02.24 szombat, 18:29:00 »

tomi3118,
 
THX ! Megkaptam. Most mar tudom mit kell nezni...Majd ala fexem, es megkerek valakit, hogy huzogassa a kezifeket fol-le, oszt vagy ram gurul a gep, vagy latni fogom a problemat...aztan gurul ram...Cool
Mivel tudom tisztitani a fek alkatreszeke
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11440 Dátum: 2007.02.24 szombat, 18:46:00 »

tomi3118,
 
THX ! Megkaptam. Most mar tudom mit kell nezni...Majd ala fexem, es megkerek valakit, hogy huzogassa a kezifeket fol-le, oszt vagy ram gurul a gep, vagy latni fogom a problemat...aztan gurul ram...Cool
Mivel tudom tisztitani a fek alkatreszeke
Hát az kizárt dolog, mert nem tudom...
 
Én még sose tisztítottam féket, az enyém fog, mint a barom, pedig a féktárcsák már vállasak és valószínűleg a betétek is kopottak. Szerintem fékezéskor a betétek és a tárcsa is tisztára kopik, nem tudom, mit kellene rajtuk tisztítani. De majd egy nálam okosabb biztosan megírja...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11441 Dátum: 2007.02.24 szombat, 19:46:00 »

tomi3118,
 
Es TE rendszeresen hasznalod a kezifeket, vagy csak ritkan, vagy soha ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11442 Dátum: 2007.02.24 szombat, 19:48:00 »

Ha valakinek esetleg lenne elfekvőben egy pár első sárfogója, akkor vevő lennék rá.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11443 Dátum: 2007.02.24 szombat, 19:53:00 »

tomi3118,
 
En sem gondolom, hogy minden heten pucolni kellene a feket. Gyanitom, hogy a kezifekkel lesz gond, ahogy irtad is...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11444 Dátum: 2007.02.24 szombat, 19:58:00 »

tomi3118,
 
Es TE rendszeresen hasznalod a kezifeket, vagy csak ritkan, vagy soha ?
Én azt használom, igen, jól működik. Ennek persze az a rossz oldala, hogy leszoktam a kuplungos indításról, meg arról, hogy a váltót ellenőrizzem, nincs-e sebességben. Így aztán ha nem az én autómba ülök be, akkor néha ráindítózok a sebességben lévő gépre, ha későn kapcsolok. Legutóbb Szipi kolléga 1.8-as MKIII-át indítottam be, ott szerencsére észrevettem, hogy sebességben szokta hagyni a mélygarázsban a fal előtt, így megúsztam egy lökhárító cserét...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11445 Dátum: 2007.02.24 szombat, 20:16:00 »

tomi3118,
 
Igen, sajna enis ilyen vagyok...Eccer bratyom kiallt a kertbol egy a hazunk elott allo fa es villany oszlop koze. Namost o nem szokta hasznalnia kezifeket, hanem ecceruen 1ben hagyja a gepet. Mondi eseteben is igy tett. En meg reggel beultem, oszt jott a rutin...Gep kapasbol elindul a villany oszlop fele...Para ezerrel kapkodas sb. de szerencsere az oszlop elott 20cm-rel lefulladt a gep. Nah,azota minden inditas elott megrangatom a valtot biztos ami tuti alapon Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11446 Dátum: 2007.02.24 szombat, 20:22:00 »

tomi3118,
 
Meg kuplunggal inditok. Ez azert is jo, mert inditasnal nem terhelem a mocit azzal, hogy a valtot is porgesse. Nehez vot raszokni, de ma mar egesz jol megy Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11447 Dátum: 2007.02.24 szombat, 21:08:00 »

tomi3118,
 
nah, alafekudtem a temanak...Haver huzogatta a kezifeket, en meg biluxoltam. Namost a bal oldali kereknel siman mozog a szerkezet. A jobb oldali kereknel meg se moccant ! Csavarhuzoval megtamogattam, es haaat eleg nehezen jar. A rugo semmi esetre sem kepes visszahuzni a feket, mert szorul az egesz xar. Befujkaltam WD40-el es most egy icipicit jobb. Ez azt jelenti, hogy most legalabb mar megmozdul, de meg igy sem jo. Most vagy a bowden szorul, vagy a szerkezet, vagy mind2.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11448 Dátum: 2007.02.24 szombat, 21:14:00 »

tomi3118,
 
nah, alafekudtem a temanak...Haver huzogatta a kezifeket, en meg biluxoltam. Namost a bal oldali kereknel siman mozog a szerkezet. A jobb oldali kereknel meg se moccant ! Csavarhuzoval megtamogattam, es haaat eleg nehezen jar. A rugo semmi esetre sem kepes visszahuzni a feket, mert szorul az egesz xar. Befujkaltam WD40-el es most egy icipicit jobb. Ez azt jelenti, hogy most legalabb mar megmozdul, de meg igy sem jo. Most vagy a bowden szorul, vagy a szerkezet, vagy mind2.
Ez gáz... A kézifékkötélnek persze mindkét keréknél húzni kéne ezt a billenő szerkzetet, annak meg vidáman billegnie kellene. Valószínűleg az ragadt be.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11449 Dátum: 2007.02.24 szombat, 21:51:00 »

tomi3118,
 
hat, most vagy a kotel szorul, vagy maga a szerkezet, vagy a szerkezeten kivul maga a fek szerkezet. Mindenesetre befujtam jo alaposan wd40-el azta mozgo izemicsodat. Holnap ujra megnezem...Mindenesetre most csavarnyuzoval megoldottam a problemat, es mig nem csinaltatom meg, addig nem hasznalom a kezifeket...
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.