Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 17:25:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21473364 alkalommal)
0 Felhasználó és 217 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #11550 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 19:45:00 »

wofer ZACCI-nak.bocsánatodért esedezem természetesen ez nem rád vonatkozott!azért irtam mert kb 20beirás volt de mind máshova,tudod sietsz valahova aztán pont nemindul a verda,ijesmi.mit szolsz a kézif.kőtélhez messze vagyok az igasságtol?marhául tetszett a fejvakaros grafika besza.ás.ja jut eszembe tényleg eltűnt fox?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11551 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 20:44:00 »

Kisber,
 
A kezifekbowdenre gondol. A bowden egy rugos szerkezetet mozgat kozvetlenul a feknel. Ha a bowden elkezd szorulni es nagyobb ero szukseges a a fek visszahuzasahoz, mint amennyire a rugo kepes, nah akkro ugy marad a fek. Ami bosszanto, hogy nem ugy fogja, mintha be lene huzva, de azert annyira hozza er a tarcsahoz a betet, hogy elegjen. Tobbnyire eszre sem lehet venni, csak mikor mar fustol meg szagosodik. Van egy sejtesem arrol,h goy miert pont a jobb oldalai bowden szorul meg...Valceg nem szimetrikus a 2 bowden elvezetese, es a jobb oldaliban esetleg nagyobb a kanyar, igy az elobb fog ugymond kidorzsolodni. Masra nemtok gondolni...
Nekem a bal hátsó keréknél súrlódott a fék, ma vettem bowdent. ki lehet otthon cserélni őket??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11552 Dátum: 2007.03.02 péntek, 10:24:00 »

Nem tudom jártatok -e már így, de sima beton úton mentem 25 km-t és így néz ki az autóm: Akkor minek a sárfogó:
kép 1
Kép 2
Kép 3
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11553 Dátum: 2007.03.02 péntek, 10:27:00 »

Bazsa,
 
Mert a sarfogo arra valo, hogy megfogja a sarat. De ami a szep otod oldalan van az kosz. Az ellen meg nem veeeed
 
Komolyra forditva a szot, ha megnezed az oldal ablax legalabb nem lett saros. Nalam neha meg azis kap a jobol.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11554 Dátum: 2007.03.02 péntek, 10:54:00 »

Nem tudom jártatok -e már így, de sima beton úton mentem 25 km-t és így néz ki az autóm: Akkor minek a sárfogó:
kép 1
Kép 2
Kép 3
Sárfogó nélkül még nem mentél esős,sárod időben,ugye?
 
Nekem is ilyen,de sárfogó nélkül gyakorlatilag a visszapillantó is tiszta kosz,sőt az ajtód ablaküvege is sáros lesz.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #11555 Dátum: 2007.03.02 péntek, 21:05:00 »

Nem tudom jártatok -e már így, de sima beton úton mentem 25 km-t és így néz ki az autóm: Akkor minek a sárfogó:
kép 1
Kép 2
Kép 3
Úgy van ahogy a többiek írják.
Egy darabig sárfogó nélkül jártam, mikor ráraktam észre vettem a különbséget.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #11556 Dátum: 2007.03.02 péntek, 21:16:00 »

Amikor már a kilincset is papírzsepivel fogod meg, az az igazi.De nekem így tetszik (legalább is most még)
Szomszédom Astrájára rakott fel előre, de később leszedte, mert nem tetszett neki.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #11557 Dátum: 2007.03.02 péntek, 21:53:00 »

Amikor már a kilincset is papírzsepivel fogod meg, az az igazi.De nekem így tetszik (legalább is most még)
Szomszédom Astrájára rakott fel előre, de később leszedte, mert nem tetszett neki.
Ezért vettem meg drága pénzért a gyárit, mert ez olyan szolidan mutat, de az univerzálisak ... Azt lehet, hogy én is leszereltem volna.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11558 Dátum: 2007.03.02 péntek, 22:45:00 »

Nem tudom jártatok -e már így, de sima beton úton mentem 25 km-t és így néz ki az autóm: Akkor minek a sárfogó:
kép 1
Kép 2
Kép 3
Látnád az enyémet! Sokszor az első ablak is sáros!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #11559 Dátum: 2007.03.03 szombat, 08:34:00 »

Kisber,
 
Mar megneztem. Ala hasaltam. Bal oldali szepen behuz, kienged, jobb oldali viszont nem. Befujkaltam WD40-el. Igy mar picit mozog, de ez mar halottnak a csok. Magat a bowdent nem piszkaltam mar. De a szerkezet nehezen jar az tuti. Hat most vagy a bowden szorulasa miatt, vagy maga aza szerkezet szorul...nemtom...Bowdent enis fox bacsitol vettem. Szal mar csak piiz kell, hogy beszereljek a cuccost. Nameg ido...
Mennyiért sikerült szerezni kézifék bowdent?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #11560 Dátum: 2007.03.03 szombat, 13:40:00 »

Mondeo III-ra csíkos hátsólámpa utólag
 
Az ebay-en most találtam egy német céget, ahol 126 euróért lehet venni egy pár, azaz két darab csíkos, facelift 2-es hátsó lámpát. Ehhez még hozzájön 18 euró szállítási költség Magyarországra. Ez összesen 144 euró. Ha nem tévedek, ez elég korrekt ár. Nem?
 
Én szeretnék egyet rendelni, de gondoltam esetleg többen is rendelhetnénk egyszerre, ha van rá érdeklődő. Mit gondoltok róla?
 
Csíkos lámpa ebay-en
 
(amúgy gondolom ez simán felrakható a facelift előtti járgányokra, ugye?)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11561 Dátum: 2007.03.03 szombat, 14:35:00 »

Mondeo III-ra csíkos hátsólámpa utólag
 
Az ebay-en most találtam egy német céget, ahol 126 euróért lehet venni egy pár, azaz két darab csíkos, facelift 2-es hátsó lámpát. Ehhez még hozzájön 18 euró szállítási költség Magyarországra. Ez összesen 144 euró. Ha nem tévedek, ez elég korrekt ár. Nem?
 
Én szeretnék egyet rendelni, de gondoltam esetleg többen is rendelhetnénk egyszerre, ha van rá érdeklődő. Mit gondoltok róla?
 
Csíkos lámpa ebay-en
 
(amúgy gondolom ez simán felrakható a facelift előtti járgányokra, ugye?)
Mivel már csak három pár lámpa volt, kettőt gyorsan megrendeltem (REF100-nak és magamnak). Az ebay-en egyébként csak most regisztráltam magam, nagyon új és ismeretlen nekem az egész.  
 
Lényeg, hogy visszaigazolták, hogy megvettem a két terméket, de a fizetés még hátravan. Gondolom PayPal-on a legegyszerűbb elintézni a dolgot. Regisztráltam is magam, írták, hogy levonnak 400 HUF-ot a számlámról, de csak 3-4 munkanap múlva kapom meg a használatához szükséges kódot. Kérdésem: a megvásárolt, de még ki nem fizetett terméket hány napig tartja meg nekem az eladó? Vagy inkább válasszam az utánvételt, ha most még nincs PayPal kódom? Utánvétkor pontosan hogy működik a fizetés? (mivel OFF a téma, az Offtopicban is válaszolhattok, köszi!)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11562 Dátum: 2007.03.03 szombat, 14:37:00 »

Mondeo III-ra csíkos hátsólámpa utólag
 
Az ebay-en most találtam egy német céget, ahol 126 euróért lehet venni egy pár, azaz két darab csíkos, facelift 2-es hátsó lámpát. Ehhez még hozzájön 18 euró szállítási költség Magyarországra. Ez összesen 144 euró. Ha nem tévedek, ez elég korrekt ár. Nem?
 
Én szeretnék egyet rendelni, de gondoltam esetleg többen is rendelhetnénk egyszerre, ha van rá érdeklődő. Mit gondoltok róla?
 
Csíkos lámpa ebay-en
 
(amúgy gondolom ez simán felrakható a facelift előtti járgányokra, ugye?)
Csapd le gyorsan már csak egy van neki! Felmegy - igaz trükközni kell pár hézaggal - csak stimmeljen a kasznidhoz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11563 Dátum: 2007.03.03 szombat, 14:40:00 »

Csapd le gyorsan már csak egy van neki! Felmegy - igaz trükközni kell pár hézaggal - csak stimmeljen a kasznidhoz!
Az az utolsó nekem már nem kell, mi már megrendeltünk kettőt, az uccsót viheti aki gondolja! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11564 Dátum: 2007.03.03 szombat, 15:35:00 »

Az az utolsó nekem már nem kell, mi már megrendeltünk kettőt, az uccsót viheti aki gondolja! Smiley
Srac!
 
Az ebay az miért jobb,mint az itthoni vétel!
 
vagy ezt a linket még nem láttad?
Én is a forumról jegyeztem meg,talán segít neked is:
 
MKIII facelift csikos lámpa
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11565 Dátum: 2007.03.03 szombat, 15:37:00 »

Srac!
 
Az ebay az miért jobb,mint az itthoni vétel!
 
vagy ezt a linket még nem láttad?
Én is a forumról jegyeztem meg,talán segít neked is:
 
MKIII facelift csikos lámpa
Rámész az Akció-ra,majd kiválasztod,hogy:mondeo,és már hozza is.
 
18.700 ft/db.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11566 Dátum: 2007.03.03 szombat, 16:26:00 »

Rámész az Akció-ra,majd kiválasztod,hogy:mondeo,és már hozza is.
 
18.700 ft/db.
Az ebayos olcsóbb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11567 Dátum: 2007.03.03 szombat, 16:48:00 »

Srac!
 
Az ebay az miért jobb,mint az itthoni vétel!
 
vagy ezt a linket még nem láttad?
Én is a forumról jegyeztem meg,talán segít neked is:
 
MKIII facelift csikos lámpa
Köszi a linket Zsoel, nem ismertem, de azért ez az ebay-es vétel sem rossz. A Fordnál hivatalosan asszem jóval drágábbak ezek a lámpák, nem?
 
Amúgy röviden mit érdemes tudni a ki és beszerelésükről? Mire kell figyelni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11568 Dátum: 2007.03.03 szombat, 19:22:00 »

Miert jo kintrol rendelni ezta hatso lampat, mikor itthon ugyan ennyiert megkapod ? Raadasul meg riziko is van a dologban, hogy ut kozben osszetorik a lampicskut. Nem bannak kesztyus kezzel a csomagokkal...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11569 Dátum: 2007.03.03 szombat, 21:57:00 »

Miert jo kintrol rendelni ezta hatso lampat, mikor itthon ugyan ennyiert megkapod ? Raadasul meg riziko is van a dologban, hogy ut kozben osszetorik a lampicskut. Nem bannak kesztyus kezzel a csomagokkal...
A Max-car-t nem ismertem, de szerintem nem rossz az ebay-es ár sem, mert két párt rendeltünk és így egy darabra 17.000 forintos ár jön ki. A szállítás meg remélhetőleg zökkenőmentes lesz Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11570 Dátum: 2007.03.03 szombat, 23:34:00 »

Sziasztok! S.O.S.
 
Ma este éppen a kocsi mellett beszélgettünk, miközben járt a motorja, amikor egyszer csak szó nélkül leállt. Benéztem, és villogott a motorhiba jelzés. Megpróbáltam beindítani, de nem indul. Ha leveszem gyujtásról, és vissza gyújtás, akkor semmi hibát nem ír, aztán ha megpróbálom indítani, akkor próbálkozik, de nem indul, és elkezd villogni a sárga lámpa. Ott kellett hagynom haveromék háza előtt a kocsit, és gyalog hazajönni.  
 
Mi lehet vele a gáz, valakinek volt már ilyen?? Teljesen meg vagyok rémülve...
(esetleg ismertek valakit Esztergom közelében akinek van Fordhoz számítógépe amivel ki lehet ovlasni, és ráadásul vasárnap?)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11571 Dátum: 2007.03.03 szombat, 23:43:00 »

Közben rájöttem, hogy nem is a motor hiba jelző villogott, hanem az izzítás jelző. Csak azt ne mondjátok, hogy prolasztócsúcsos...
Semmi előjel nem volt, teljesen jól ment eddig...Segítség...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11572 Dátum: 2007.03.03 szombat, 23:45:00 »

Lehet, hogy a főtengely elfordulás szenzor romlott el, az okozhat ilyen hibát. Meg kéne próbálni újra beindítani az autót, szerintem be fog ugrani. Aztán irány egy szakszerviz, hibakódkiolvasás és szenzorcsere, ami 4-5e Ft, már ha tényleg ez a hiba oka... Sok sikert!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11573 Dátum: 2007.03.03 szombat, 23:59:00 »

Lehet, hogy a főtengely elfordulás szenzor romlott el, az okozhat ilyen hibát. Meg kéne próbálni újra beindítani az autót, szerintem be fog ugrani. Aztán irány egy szakszerviz, hibakódkiolvasás és szenzorcsere, ami 4-5e Ft, már ha tényleg ez a hiba oka... Sok sikert!
Komoly összeget mernék rá tenni, hogy csak ennyi a hiba. Porlasztócsúcsnál máshogy áll le, illetve inkább legyengül.
Ha beviszed szervízbe, mondd nekik, hogy a CMP érzékelőt feltétlenül nézzék meg. Ugyanis van, hogy a diagnosztika nem is mutatja ki.
 
Alternatív megoldásként tudom javasolni, hogy simán rendeld meg, és cseréld ki. Ha utána megy, nyertél, ha meg nem, akkor is minimális összeget vesztettél, mivel a diagnosztika is kerülne ennyibe.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11574 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 00:01:00 »

Lehet, hogy a főtengely elfordulás szenzor romlott el, az okozhat ilyen hibát. Meg kéne próbálni újra beindítani az autót, szerintem be fog ugrani. Aztán irány egy szakszerviz, hibakódkiolvasás és szenzorcsere, ami 4-5e Ft, már ha tényleg ez a hiba oka... Sok sikert!
Ja, igen, általában 5-10 perc állás után be szokott indulni. De ne járj vele, max vidd haza, mert megbízhatatlan, és a legrosszabbkor, esetleg veszélyes helyzetben áll le.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11575 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 00:28:00 »

Lehet, hogy a főtengely elfordulás szenzor romlott el, az okozhat ilyen hibát. Meg kéne próbálni újra beindítani az autót, szerintem be fog ugrani. Aztán irány egy szakszerviz, hibakódkiolvasás és szenzorcsere, ami 4-5e Ft, már ha tényleg ez a hiba oka... Sok sikert!
Én is azzal nyugtatom magam, hogy nem porlasztócsúcs, mert nem azok a tünetek. Bár nem a motorhiba jelző villog, hanem az izzítás jelző. Én kb 5-ször próbáltam beindítani de nem vártam 5-10 percet. Holnap, vagyis ma reggel megyek és megpróbálom újra. Nagyon boldog lennék, ha az lenne a hiba amit írtok, és megúsznám 4-5 ezerből.
 
Köszi, hogy gyorsan válaszoltatok, talán még aludni is fogok tudni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11576 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 00:40:00 »

Én is azzal nyugtatom magam, hogy nem porlasztócsúcs, mert nem azok a tünetek. Bár nem a motorhiba jelző villog, hanem az izzítás jelző. Én kb 5-ször próbáltam beindítani de nem vártam 5-10 percet. Holnap, vagyis ma reggel megyek és megpróbálom újra. Nagyon boldog lennék, ha az lenne a hiba amit írtok, és megúsznám 4-5 ezerből.
 
Köszi, hogy gyorsan válaszoltatok, talán még aludni is fogok tudni...
Nem tudom, hogy porlasztócsúcsnál mi villog, de CMP-nél az izzításjelző.
Onnan tudom, hogy nekem is ezt csinálta.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11577 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 08:29:00 »

Szerintem se porlasztocsucs. Annal a hibaban nem all le a moci, csak elgyengul. CMP hibanal viszont konyortelen modon leall a verda.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11578 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 08:43:00 »

Szerintem se porlasztocsucs. Annal a hibaban nem all le a moci, csak elgyengul. CMP hibanal viszont konyortelen modon leall a verda.
Sziasztok!
 
Ez azért durva, hogy egy 5 ezer ft-os alkatrész miatt szóba sem áll veled a verda. Kicsit összeszedem magam, és lesétálok a kocsihoz, akkor elvileg most már be kéne indulnia? Remélem igazatok lesz.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11579 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 08:53:00 »

KaoszNagymester,
 
Szerintem be fog indulni. Sajnos ezaz elektronika hatranya. Ha a vezerleshez letfontossagu erzekelo ellszal, akkor kepes leallni moci. Nemtom mellik jobb, ha leall a moci vagy ha a hibas erzekelo miatt valami komolyabb baja lesz 1ik sem jo az biztos. Hal istennek eddig csak ezaz egy alkatresz meghibasodasa jart ilyen jellegu leallassal. Legalabbis en csak errol tudok.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11580 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 09:03:00 »

Hát nagyon köszönöm a támogatást, , tegnap mikor leállt kicsit pánikba estem, de már kezdek megnyugodni. Majd írok a fejleményekről.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11581 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 10:53:00 »

Én is azzal nyugtatom magam, hogy nem porlasztócsúcs, mert nem azok a tünetek. Bár nem a motorhiba jelző villog, hanem az izzítás jelző. Én kb 5-ször próbáltam beindítani de nem vártam 5-10 percet. Holnap, vagyis ma reggel megyek és megpróbálom újra. Nagyon boldog lennék, ha az lenne a hiba amit írtok, és megúsznám 4-5 ezerből.
 
Köszi, hogy gyorsan válaszoltatok, talán még aludni is fogok tudni...
Nekem a csucsokat kellet cserélni mert az izzitás villogot majd menet közben leált a moci.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11582 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 11:15:00 »

Na, beindult. Semmi hibajelenséget nem produkált. Most bízom benne, hogy a CMP lesz a hibás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11583 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 11:32:00 »

Köszi a linket Zsoel, nem ismertem, de azért ez az ebay-es vétel sem rossz. A Fordnál hivatalosan asszem jóval drágábbak ezek a lámpák, nem?
 
Amúgy röviden mit érdemes tudni a ki és beszerelésükről? Mire kell figyelni?
Ha jól emlékszem 3 csavar tartja mindössze!
Kiveszed a régit,és berakod az újat.Egy picit játszani kell,hogy az illesztések jók legyenek.Arra gondolok,hogy a lámpa íve szépen fusson a kasztnival.
 
Biztos sikerülni fog.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11584 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 11:40:00 »

Köszi a linket Zsoel, nem ismertem, de azért ez az ebay-es vétel sem rossz. A Fordnál hivatalosan asszem jóval drágábbak ezek a lámpák, nem?
 
Amúgy röviden mit érdemes tudni a ki és beszerelésükről? Mire kell figyelni?
Srác,
 
Arra ügyelj, hogy a szigetelő szivacsgumi, ami a búra hátulján van, teljesen felfeküdjön a fémre, mert ha meggyűrődik, akkor ott be fog ázni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11585 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 12:23:00 »

Ha jól emlékszem 3 csavar tartja mindössze!
Kiveszed a régit,és berakod az újat.Egy picit játszani kell,hogy az illesztések jók legyenek.Arra gondolok,hogy a lámpa íve szépen fusson a kasztnival.
 
Biztos sikerülni fog.
Zsoel, tomi3118: köszi a tippeket!
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #11586 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 15:48:00 »

Káosznagymester, Szappy!
 
Az izzításjelző villogása egy hibajelzés, ami komputerből kiolvasva mondja meg a hiba okát. Szinte minden hibánál az izzításjelző villog, ha jol tudom.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11587 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 16:53:00 »

nem lehet, hogy csak kontakt hibas az izzo es azert villog ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11588 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 18:52:00 »

Lehet cserélni külön a dobokat csak le kell fűrészelni megfelelő helyen a lyukas dobot. Nekem a gyári dob több mint 10 évet elment.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11589 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 19:25:00 »

Lehet cserélni külön a dobokat csak le kell fűrészelni megfelelő helyen a lyukas dobot. Nekem a gyári dob több mint 10 évet elment.
Nem a dobbal van gondom mert annak semmi baja csak a csö ahoho belevan heggesztve onnan 1 centire szétrohadt a cső és annyi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11590 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 19:36:00 »

Lehet cserélni külön a dobokat csak le kell fűrészelni megfelelő helyen a lyukas dobot. Nekem a gyári dob több mint 10 évet elment.
Végül is az bosszantott fel hogy  lemásztam hogy levegyem a kipufogó végét és királyul vissza hegeszteni a dobot.De mikor megláttam hogy miújság ott lent akkor szállt el az agyam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11591 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 08:09:00 »

Szerintetek mi lehet a reális ára ennek a mini spojlernek? Illetve mennyi lehet kábé a színre fújása egy ilyen, nem túl nagy elemnek?
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11592 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 08:48:00 »

Szerintetek mi lehet a reális ára ennek a mini spojlernek? Illetve mennyi lehet kábé a színre fújása egy ilyen, nem túl nagy elemnek?
 

R911 szerint (őszi talin monta) kb. 5ezer HUF az ebaj-on. Festés sztem tozse.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11593 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 08:55:00 »

Zsoel, tomi3118: köszi a tippeket!
1 dolgot nem Mlítettek a kollégák. Neked ugye még nem faceliftes sárgaindexes az ótód. No azoknál az index lámpa foglalata a sárga lámpatest miatt a clear-ra van kiképezve. Az újba viszont sárga burás izzót kell tenni. Annak viszont nem olyan a csaphelyzete. E miatt lereszeled a nem stimmelőt, aztán beleerőszakolod, majd megvárod a tavaszi talit, és én GEs lévén tudtam csináltatni sárga burás, fehérnek megfelelő csaposat, és kérsz tőlem ilyet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11594 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 09:13:00 »

1 dolgot nem Mlítettek a kollégák. Neked ugye még nem faceliftes sárgaindexes az ótód. No azoknál az index lámpa foglalata a sárga lámpatest miatt a clear-ra van kiképezve. Az újba viszont sárga burás izzót kell tenni. Annak viszont nem olyan a csaphelyzete. E miatt lereszeled a nem stimmelőt, aztán beleerőszakolod, majd megvárod a tavaszi talit, és én GEs lévén tudtam csináltatni sárga burás, fehérnek megfelelő csaposat, és kérsz tőlem ilyet.
Pontosan, nekem még facelift előtti a Mondim. Most akkor azt mondod, hogy vennem kell sárgabúrás izzókat (pontosan milyet?), amik ugyan nem mennek bele az én régi foglalatomba, de némi reszelgetéssel bepasszinthatók valahogy? Előre is köszi, ha tudsz majd adni passzentos égőket!
 
Amúgy ez a facelift 2-es csíkos lámpa belülről kompatibilis a facelift előtti belső résszel, foglalattal, ugye? Agostonb, Te hasonló cserét eszközöltél, mint amire én és REF100 készülök, vagyis legelső MKIII-ba legfrissebb hátsólámpát tettél?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11595 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 10:08:00 »

Pontosan, nekem még facelift előtti a Mondim. Most akkor azt mondod, hogy vennem kell sárgabúrás izzókat (pontosan milyet?), amik ugyan nem mennek bele az én régi foglalatomba, de némi reszelgetéssel bepasszinthatók valahogy? Előre is köszi, ha tudsz majd adni passzentos égőket!
 
Amúgy ez a facelift 2-es csíkos lámpa belülről kompatibilis a facelift előtti belső résszel, foglalattal, ugye? Agostonb, Te hasonló cserét eszközöltél, mint amire én és REF100 készülök, vagyis legelső MKIII-ba legfrissebb hátsólámpát tettél?
Azt mondd meg, mit csinálsz a régi lámpával? Azt eladni nem lehet egyszerű...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11596 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 10:10:00 »

Azt mondd meg, mit csinálsz a régi lámpával? Azt eladni nem lehet egyszerű...
Még nem tudom, de meghirdetem majd valami kedvező áron Smiley
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11597 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 10:21:00 »

Szerintetek mi lehet a reális ára ennek a mini spojlernek? Illetve mennyi lehet kábé a színre fújása egy ilyen, nem túl nagy elemnek?
 

A festése annak nagyon drága, mert kicsi darab, de ugyanannyi festék kell, mintha egy lökös fújnál, csak itt a többi kárbavész.
Nekem az alsókövédőt a lökösön a Fordnál 20e.-ért fújták.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #11598 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 10:38:00 »

A festése annak nagyon drága, mert kicsi darab, de ugyanannyi festék kell, mintha egy lökös fújnál, csak itt a többi kárbavész.
Nekem az alsókövédőt a lökösön a Fordnál 20e.-ért fújták.
Akkor felejtős a téma, ha ilyen drága a festése Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11599 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 11:13:00 »

Akkor felejtős a téma, ha ilyen drága a festése Sad
De, ha nem fordnál csináltatod akkor szerintem egy 5-10-ből kijönne.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.