Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 13:18:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21470006 alkalommal)
0 Felhasználó és 416 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12350 Dátum: 2007.05.18 péntek, 15:27:00 »

Szerény véleményem szerint, Te az az ember vagy akinek mindkét lába a földet éri! Na azért gondolom, ha egy hétig hajthatnál egy A8 4.2-t megemelnéd picit a lábad. :-)  Én szivesen kipróbálnám, még ha kombit nem is gyártanak belöle. (kár jól hangzana A8 4.2 Quattro Avant) :-)
Hát, simán vehettem volna a mondeo áráért akár 4.2-es quattrót. Fenn is tudnám tartani. De kell a fenének. Az ismerősnek volt, el is lopták. Aztán S8-as, na arra meg fenemód kellett költeni. De az autó presztízse túl magas, én nem akarom magam ilyennek beállítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #12351 Dátum: 2007.05.18 péntek, 19:07:00 »

Lecseréltem a 10/40es Mobil olajat Ford 5/30ra, remélem igy kedvezöbb lesz az olaj fogyasztás. Elötte beöntöttem egy STP motor öblitöt. Nem használtam még ilyet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12352 Dátum: 2007.05.19 szombat, 21:33:00 »

Csináltam egy csoportot a flickr.com-on MKIII néven. Aki szeret fotózni, érdemes regisztrálni: Flickr
 
Regisztráció után már szabadon lehet csatlakozni a grupokhozm MK3 és Ford Mondeo-t keressetek.
 
Akinek ez bonyolultnak tűnik, de érdekli a dolog, az dobjon egy mail-t a suti.minden kukac gmail pont com címere és küldök meghívót.
 
Jó volna ha jönnének a Mondeo fanok és ide lehetne feltölteni képeket Mondikról, bírja a tárhelyem és a szerver is gyors...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12353 Dátum: 2007.05.20 vasárnap, 19:14:00 »

Tegnap a majlison azt mondta a cromaxos srac, hogy a 2.0i mondiban nem lehet ledugozni az EGR-t es hogy elso korben nezzem meg a szelepet, mert lehet be van ragadva. Nos, igaz, hogy tegnap ota total beteg vagyok, de raszantam magam es lekaptam az EGR-t. Nem volt tulsagosan dzsuvas. Soot, dizlis tarsaihoz kepest kifejezetten tiszta volt. Mindenesetre jol kipucoltam, es picit okositottam rajta. Most semmilyen korulmenyek kozott nem nyit ki...Kivancsi vagyok, hogy eszre veszi az ECU a trukkozest...Gurultam most 1-2 kort es eddig nem jelzett a compu, hogy baj lenne az EGR szeleppel. Remelem igyis marad...Viszont ugy tunik nem az EGR okozza a megtorpanasokat 8( A diag megmutatta, hogy az elso lambda picit beteges. Neha ad jelet, neha meg ecceruen meg se mozdul. Lehet a vegen ez lesz a baj forrasa. Ha bevallik az EGR okositasi modszerem, majd irok rola par sort.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12354 Dátum: 2007.05.20 vasárnap, 19:17:00 »

Tegnap a majlison azt mondta a cromaxos srac, hogy a 2.0i mondiban nem lehet ledugozni az EGR-t es hogy elso korben nezzem meg a szelepet, mert lehet be van ragadva. Nos, igaz, hogy tegnap ota total beteg vagyok, de raszantam magam es lekaptam az EGR-t. Nem volt tulsagosan dzsuvas. Soot, dizlis tarsaihoz kepest kifejezetten tiszta volt. Mindenesetre jol kipucoltam, es picit okositottam rajta. Most semmilyen korulmenyek kozott nem nyit ki...Kivancsi vagyok, hogy eszre veszi az ECU a trukkozest...Gurultam most 1-2 kort es eddig nem jelzett a compu, hogy baj lenne az EGR szeleppel. Remelem igyis marad...Viszont ugy tunik nem az EGR okozza a megtorpanasokat 8( A diag megmutatta, hogy az elso lambda picit beteges. Neha ad jelet, neha meg ecceruen meg se mozdul. Lehet a vegen ez lesz a baj forrasa. Ha bevallik az EGR okositasi modszerem, majd irok rola par sort.
Hidegen mi a helyzet? - akkor még fix értekkel dolgozik az ECU csak ha bemelegedett rendesen a szonda akkor engedi, hogy vezéreljen.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12355 Dátum: 2007.05.20 vasárnap, 19:26:00 »

Fusim,
 
Igen, de aza helyzet, hogy a megerkezest kovetoen szinte azonnal oda gurultunk a cromaxos standhoz, tehat nem volt lehetosege lehulni. Fura volt, mert enis lattam, hogy volt mikor 0.47v aztan hirtelen felugrott kb. 1.4-re, es akkor mukodott is, mert folyamatosan mozgott az ertek. Aztan gondolt 1et es leesett megint 0.47re, es onnan nem mozdult. A masik szonda meg szepen melozott...Szal tenyleg picit betegnek tunik...Lehet ettol van, hogy gyakran betorpan indulasnal.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12356 Dátum: 2007.05.20 vasárnap, 19:28:00 »

Fusim,
 
Hidegen nem igen erzem a problemat. Mondjuk akkor ugye magasabb az alapjarat is, lehet azert.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12357 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 16:57:00 »

Érdekes: végre volt időm és megnéztem a fogyasztást a kompjúter szerinti adatokhoz viszonyítva. 3-4 decivel kevesebbet számol a gép, mint a valóság. Ez kb. azért nem rossz. Bár a 8,6-os átlag olyan jónak tűnt a 400 km-en, melyből durván 280 város volt
Igaz, nem is nyomtam neki annyira. Most viszont nem a kilencvenötös carrérát tankoltam, hanem a százast, holnap megyek Kecskemétre kormányt, váltógombot, szoknyát bőröztetni. Megnézem mit tud a kicsike és mennyit szippant
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12358 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 18:10:00 »

Érdekes: végre volt időm és megnéztem a fogyasztást a kompjúter szerinti adatokhoz viszonyítva. 3-4 decivel kevesebbet számol a gép, mint a valóság. Ez kb. azért nem rossz. Bár a 8,6-os átlag olyan jónak tűnt a 400 km-en, melyből durván 280 város volt
Igaz, nem is nyomtam neki annyira. Most viszont nem a kilencvenötös carrérát tankoltam, hanem a százast, holnap megyek Kecskemétre kormányt, váltógombot, szoknyát bőröztetni. Megnézem mit tud a kicsike és mennyit szippant
Ez érdekes mert össze vissza mérik a fedélzeti komputerek a fogyasztást nekem speciel csak nagy ritkán van max 1 deci eltérés. De azt hallom hogy szinte mindekinél más és más az adat. Tehát a fedélzeti fogyasztásmérőgyártás ismétlőképessége metronomiai szempontbol a saccméter körül van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12359 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 18:15:00 »

Ez érdekes mert össze vissza mérik a fedélzeti komputerek a fogyasztást nekem speciel csak nagy ritkán van max 1 deci eltérés. De azt hallom hogy szinte mindekinél más és más az adat. Tehát a fedélzeti fogyasztásmérőgyártás ismétlőképessége metronomiai szempontbol a saccméter körül van?
őőőőőő izé, aha!  
 
De ha én azt mondom, hogy termelésiáltalánydíjjuttatás, akkor azt én sem értem (a la Hólló Színház:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12360 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 18:23:00 »

őőőőőő izé, aha!  
 
De ha én azt mondom, hogy termelésiáltalánydíjjuttatás, akkor azt én sem értem (a la Hólló Színház:-)
Ma viaskodtam egy kicsit szakjogászokkal. Ahogy látom a hüleségük rám ragadt mert metronomiát irtam metrológiai helyett. Én kérek elnézést:-))
Azon buktam ki hogy szerintük az ilyen macska fel van mászva fára szerű mondatatok értelmesek....mégha külön külön van is értelme.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12361 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 18:47:00 »

Ez érdekes mert össze vissza mérik a fedélzeti komputerek a fogyasztást nekem speciel csak nagy ritkán van max 1 deci eltérés. De azt hallom hogy szinte mindekinél más és más az adat. Tehát a fedélzeti fogyasztásmérőgyártás ismétlőképessége metronomiai szempontbol a saccméter körül van?
Bizony, ez sajnos így van, nem bírom azzal az egy tekervényemmel felfogni, hogy hogyan kalibrálják fel ezeket a műszereket. Az enyém meg felfele csal 7-8 decit. Ez mondjuk a kellemesebb. De sok az eltérés. Solymáron a WDS diagnoszta azt mondta, hogy ezen nem tud állítani. Fene megette...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12362 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 20:22:00 »

Fusim,
 
Hidegen nem igen erzem a problemat. Mondjuk akkor ugye magasabb az alapjarat is, lehet azert.
Ha hidegen ugrik akkor az biz lambdahiba lesz. Hidegen az agyába betáplált értékek alapján megy vezérelés nem kalkulál szinte semmit az érzékelőktől érkezett adatokból. Mapped értékekkel dolgozik szagszerűen kifejezve.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12363 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 20:32:00 »

Fusim,
 
Hat nem mondanam, hogy ugrik, de jobb az teny. Gondolom, ha mar a lambda ertekeket is figyelembe veszi, akkor optimalizalni tudja a cuccost, igy tan meg jobb is lesz a gep teljesitmenye, ha bemelegszik, mintha hidegen elore meghatarozott ertekekkel dolgozna. Nah, majd kiderul...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12364 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 20:46:00 »

Fusim,
 
Hat nem mondanam, hogy ugrik, de jobb az teny. Gondolom, ha mar a lambda ertekeket is figyelembe veszi, akkor optimalizalni tudja a cuccost, igy tan meg jobb is lesz a gep teljesitmenye, ha bemelegszik, mintha hidegen elore meghatarozott ertekekkel dolgozna. Nah, majd kiderul...
Én azt vettem észre, hogy hideg motornál jobban húz az autó, és egyáltalán jobb vezetni, mármint a motor rugalmasságát tekintve. De az Off  Vecimnél is ugyanezt tapasztaltam
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12365 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 21:08:00 »

Udimension,
 
Igen, de azert nem lehet akkora kulnobseg, hogy hidegen meg jo, aztan ha jol bemelegszik, akkor allandoan meg akar hallni, ha elindulok. Ha 1.6os mocirol lenne szo, akkor meg megertenem, de ez egy eros 145pacis 2.0-as moci. Ami meg fura, hogy 2000-res fordulattol meg mar megugri a verda es a majalison mikor neztuk a szonda jelet nagyobb gazadasra kezdett csak mukodni. Vagyis mondjuk 5-bol 3-4x csak akkor volt hajlando valami erteket mutatni, alajaraton meg tobbnyire kussolt, meg se moccant. Nalam valceg e miatt tuldusitja magat a rendszer es ezert kezd kohogni. Lehet, hogy egy lambda tisztitas segitene a helyzeten, mert egyebkent szepen mocorgott az ertek, mar amikor mocorgott. Vajon lehet ezt egyaltalan tisztitani ? Lehet el van kormolodva ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12366 Dátum: 2007.05.22 kedd, 09:54:00 »

Ha nem mukodik az EGR szelep, akkor arrol valahogy ertesit a verda ? pl. drasztikus teljesitmeny csokkenes vagy check engine lampa felvillantassal ? Eddig miota meghackoltam az EGR szelepet nem tapasztaltam semmifele negativ hatast. Sot, mintha simabban jarna a moci...Mennyi idon belul kellene bejeleznie a computernek ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12367 Dátum: 2007.05.22 kedd, 13:21:00 »

Megjöttem a kormány-, váltógomb- és váltószoknya-bőrözésről Kadafalváról (Kecskemét) Két óra hossza alatt kész, nagyon szépen és igényesen csinálták, mindössze tizenkétezer pénzért. Ajánlom:-
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12368 Dátum: 2007.05.22 kedd, 13:29:00 »

Udimension,
 
muti ! Kepet ide rogvest !
Naplózva

blah blah blah
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #12369 Dátum: 2007.05.22 kedd, 13:35:00 »

Megjöttem a kormány-, váltógomb- és váltószoknya-bőrözésről Kadafalváról (Kecskemét) Két óra hossza alatt kész, nagyon szépen és igényesen csinálták, mindössze tizenkétezer pénzért. Ajánlom:-
Az nem rossz ár! Olyan mint, ha új lenne?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #12370 Dátum: 2007.05.22 kedd, 13:36:00 »

Udimension,
 
muti ! Kepet ide rogvest !
Tennék, de teljesen vakon vagyok, hogyan kell.
 
Inkább átküldök valakinek néhányat és tegye fel lécci, mert én nem vagyok egy géniusz ebben az úereles témában.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12371 Dátum: 2007.05.22 kedd, 13:41:00 »

Ha nem mukodik az EGR szelep, akkor arrol valahogy ertesit a verda ? pl. drasztikus teljesitmeny csokkenes vagy check engine lampa felvillantassal ? Eddig miota meghackoltam az EGR szelepet nem tapasztaltam semmifele negativ hatast. Sot, mintha simabban jarna a moci...Mennyi idon belul kellene bejeleznie a computernek ?
Nekem már több. mint egy éve le van dugózva, de semmi hibaüzenet, semmi rendetlenség. Nekem egy Ford szervizes barátom csinálta meg, mondta, hogy semmi bajom nem lesz ebből. De nincs is.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12372 Dátum: 2007.05.22 kedd, 13:43:00 »

udimension,
 
oki, akkor ide gyuhet:
 
zaccikukacamigaponthu
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12373 Dátum: 2007.05.22 kedd, 13:45:00 »

PadaZoli,
 
Igen, de az MKIII sajnos okosabb joszag. Azert remelem sikerult atverni a fejet Cool Nekem a cromaxos srac, meg mas szervizes is azt mondta, hogyha ledugozzuk a hagyomanyos formaban, akkor be fog jelezni...Hat amit en csinaltam, az nem eppen a hagyomanyos dugozasi eljaras, de majd meglassuk...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12374 Dátum: 2007.05.22 kedd, 14:19:00 »

udimension,
 
oki, akkor ide gyuhet:
 
zaccikukacamigaponthu
Elküldtem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12375 Dátum: 2007.05.22 kedd, 16:17:00 »

Megjöttem a kormány-, váltógomb- és váltószoknya-bőrözésről Kadafalváról (Kecskemét) Két óra hossza alatt kész, nagyon szépen és igényesen csinálták, mindössze tizenkétezer pénzért. Ajánlom:-
Udimension, szia. Lehet butát kérdezek, ott a helyszinen leszerelték a cuccokat (pl a kormányt) vagy csak az alkatrészeket vitted külön. Nem csináltam még ilyet, újat már vettem,de ez olcsóbbnak tünik. Ha szép is akkor meg föleg.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12376 Dátum: 2007.05.22 kedd, 17:02:00 »

Udimension, szia. Lehet butát kérdezek, ott a helyszinen leszerelték a cuccokat (pl a kormányt) vagy csak az alkatrészeket vitted külön. Nem csináltam még ilyet, újat már vettem,de ez olcsóbbnak tünik. Ha szép is akkor meg föleg.
Szia Angyal!  
Ott leszedték, feltették. És tényleg szépek lettek.  
Zaccinak átküldtem, lehet hogy felteszi ide. Ha nem, akkor este szívesen küldök fotókat, de most rohanok a kisfiamért anyósomhoz, mert olyan fekete felhők jönnek Észak felől, hogy én is megijedtem, oszt hozom haza.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12377 Dátum: 2007.05.22 kedd, 18:39:00 »

Szia Angyal!  
Ott leszedték, feltették. És tényleg szépek lettek.  
Zaccinak átküldtem, lehet hogy felteszi ide. Ha nem, akkor este szívesen küldök fotókat, de most rohanok a kisfiamért anyósomhoz, mert olyan fekete felhők jönnek Észak felől, hogy én is megijedtem, oszt hozom haza.
Megtudnád adni az elérhetőségeket?
 
Én valószínűleg lemegyek, szóval ha valakinek volna ilyen projektje jöhet velem (és beszállhat az utiköltségekbe)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #12378 Dátum: 2007.05.22 kedd, 20:32:00 »

Megtudnád adni az elérhetőségeket?
 
Én valószínűleg lemegyek, szóval ha valakinek volna ilyen projektje jöhet velem (és beszállhat az utiköltségekbe)
M5-ös pályán Kecskemét Nyugatnál le kell menni, Kecskemét felé kell fordulni. Az Auchan áruház után jobbra Ballószög felé kell kanyarodni, az úton haladva eléred Kadafalvát. Ott balra lesz kb az 5. vagy 6. utca, az utca névtáblája erősen kopott. Telefonszám: 76-470029
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12379 Dátum: 2007.05.22 kedd, 20:48:00 »

Eddig tartott az orom 8( Ma elkezdett vilagitani a check engine lampa 8( De hogy a picsbe jott ra az ECU, hogy meghackoltam az EGR szelepet ? Ez rejtely szamomra...Mar ha egyaltalan az miatt jelzett be Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12380 Dátum: 2007.05.22 kedd, 20:50:00 »

A legjobb, hogy holnap viszem muszakira. Vajon az szamit a muszakin, ha vilagit a check engine lampa ? Merthat szeretnem eloszor megtudni, hogy miert is jelzett be, de valceg arra mar nem lesz idom...Szal vilagito check engine lampaval viszem majd mukakira...valceg..
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12381 Dátum: 2007.05.22 kedd, 20:54:00 »

helló segítsetek kérlek 2001 mondi 1.8 benzin !
Kormány és műszerfal légyzsák nyílt, anyósülésé csak műszerfallal kompletten cserélhető Huh? nagyon fontos !! köszi !!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12382 Dátum: 2007.05.22 kedd, 21:03:00 »

helló segítsetek kérlek 2001 mondi 1.8 benzin !
Kormány és műszerfal légyzsák nyílt, anyósülésé csak műszerfallal kompletten cserélhető Huh? nagyon fontos !! köszi !!!!
Ha az anyósé nyílt, akkor a műszerfal is cserés. Nem olcsó mutatvány. Sőt, az elektronikát is cserélni kell. A Zsoel Stárai mihályos cimborája árul légzsákokat (is).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12383 Dátum: 2007.05.22 kedd, 21:06:00 »

Udimension,
 
Igy megfelel ?
Nagyon uber brutal szep lett
Egyedul a valto gomb teteje az ami kevesbe teccik, de asszem hamarosan enis meglatogatom ezta ceget. Ezeknek ugye van weboldaluk is ? Mert anno mar nezegettem kecson valami borost...Szerintem ok lesznek azok.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12384 Dátum: 2007.05.22 kedd, 21:07:00 »

udimension,
 
Hogy van az, hogy neked meg nincs tempomatod ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12385 Dátum: 2007.05.22 kedd, 21:07:00 »

a műszerfalat is Huh?? az kemény és miben fáj 1 ilyen alkatrészdarab Huh?? ugy durván 2 lufi mennyi ??
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12386 Dátum: 2007.05.22 kedd, 21:09:00 »

udiemnsion,
 
A valto gomb tetejen levo krom izebigyula uj, vagy perwollal mosv
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12387 Dátum: 2007.05.22 kedd, 21:17:00 »

Udimension,
 
Igy megfelel ?
Nagyon uber brutal szep lett
Egyedul a valto gomb teteje az ami kevesbe teccik, de asszem hamarosan enis meglatogatom ezta ceget. Ezeknek ugye van weboldaluk is ? Mert anno mar nezegettem kecson valami borost...Szerintem ok lesznek azok.
Zacci! Sajnos nekem nem jelennek a képek, pedig nagyon szeretném megnézni őket. (bőrözéses project) Mit kellene tennem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12388 Dátum: 2007.05.22 kedd, 21:19:00 »

M5-ös pályán Kecskemét Nyugatnál le kell menni, Kecskemét felé kell fordulni. Az Auchan áruház után jobbra Ballószög felé kell kanyarodni, az úton haladva eléred Kadafalvát. Ott balra lesz kb az 5. vagy 6. utca, az utca névtáblája erősen kopott. Telefonszám: 76-470029
UDI! Küldenél a mail címemre képet? Kormány, szoknya, váltógomb. Előre is köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12389 Dátum: 2007.05.22 kedd, 21:22:00 »

udimension,
 
Hogy van az, hogy neked meg nincs tempomatod ?
Nincsen tempomatja?
Ez furi, mert csak Ghia-ja van.
Nem vagyok otthon annyira ebben, de itt mifelenk a Trend-nek megfelelo szunti kocsiban is volt mar tempomat, meg elso szelvedofutes, meg ilyenek.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12390 Dátum: 2007.05.22 kedd, 21:31:00 »

LaSlow,
 
Pedig nekem muxik...Nah akkor probald meg igyen: link
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12391 Dátum: 2007.05.22 kedd, 21:38:00 »

M5-ös pályán Kecskemét Nyugatnál le kell menni, Kecskemét felé kell fordulni. Az Auchan áruház után jobbra Ballószög felé kell kanyarodni, az úton haladva eléred Kadafalvát. Ott balra lesz kb az 5. vagy 6. utca, az utca névtáblája erősen kopott. Telefonszám: 76-470029
A valto is szep, de a kormany olyan mint az eredeti. Nagyon szep, gratula!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12392 Dátum: 2007.05.22 kedd, 21:39:00 »

Megtudnád adni az elérhetőségeket?
 
Én valószínűleg lemegyek, szóval ha valakinek volna ilyen projektje jöhet velem (és beszállhat az utiköltségekbe)
Emberkék egy bő hónapja agitáltam itt, hogy kollektív kormánybőrözés kit érdekel. Felajánlottam 2 db MKI vagy MKII és 1db MKIII kormányt kikölcsönzés célból míg az éles kormányok a mesternél vannak. Végülis OFF os kollégám, Hovono, és jómagam vettünk rész a projectben. Szóval ha újra aktuális a kormányok megvannak. Meg tudják csinálni a szoknyát is MKIII hoz bőrből cserével együtt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12393 Dátum: 2007.05.22 kedd, 22:08:00 »

Nincsen tempomatja?
Ez furi, mert csak Ghia-ja van.
Nem vagyok otthon annyira ebben, de itt mifelenk a Trend-nek megfelelo szunti kocsiban is volt mar tempomat, meg elso szelvedofutes, meg ilyenek.
Nekem is ghia és nekem sem volt benne tempomat. Sőt még CD-és fejegység sem, bár szerintem azt kiszedték eladás előtt az enyémből.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12394 Dátum: 2007.05.22 kedd, 22:10:00 »

Nekem is ghia és nekem sem volt benne tempomat. Sőt még CD-és fejegység sem, bár szerintem azt kiszedték eladás előtt az enyémből.
Kiszedtek? Es akkor utana adjak el? Meg ilyet...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12395 Dátum: 2007.05.22 kedd, 22:10:00 »

LaSlow,
 
Pedig nekem muxik...Nah akkor probald meg igyen: link
Köszönöm zacci! Így már jó! Nagyon szép munka, a váltógomb nekem sem tetszik annyira, mint az eredeti, de a szoknya és főleg a kormény NB1-es! Nekem még szép a bőrözés, de ha szükség lesz rá én is ide viszem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12396 Dátum: 2007.05.22 kedd, 22:20:00 »

Kiszedtek? Es akkor utana adjak el? Meg ilyet...
Valószínűbbnek tartom, hogy valami ismerőssel elcserélte eladás előtt, mondván nekem magnóm van, te úgy is elados nem cseréljük el? Na valszínű így jártam
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #12397 Dátum: 2007.05.22 kedd, 23:02:00 »

Emberkék egy bő hónapja agitáltam itt, hogy kollektív kormánybőrözés kit érdekel. Felajánlottam 2 db MKI vagy MKII és 1db MKIII kormányt kikölcsönzés célból míg az éles kormányok a mesternél vannak. Végülis OFF os kollégám, Hovono, és jómagam vettünk rész a projectben. Szóval ha újra aktuális a kormányok megvannak. Meg tudják csinálni a szoknyát is MKIII hoz bőrből cserével együtt.
Ti is ott csináltattátok, ahol Udimension?
 
Egyébként tényleg nagyon szép lett a kormány. A váltó kevésbé, de azért az is tuti!
 
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12398 Dátum: 2007.05.22 kedd, 23:20:00 »

M5-ös pályán Kecskemét Nyugatnál le kell menni, Kecskemét felé kell fordulni. Az Auchan áruház után jobbra Ballószög felé kell kanyarodni, az úton haladva eléred Kadafalvát. Ott balra lesz kb az 5. vagy 6. utca, az utca névtáblája erősen kopott. Telefonszám: 76-470029
Köszöntem szépen!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12399 Dátum: 2007.05.22 kedd, 23:28:00 »

Emberkék egy bő hónapja agitáltam itt, hogy kollektív kormánybőrözés kit érdekel. Felajánlottam 2 db MKI vagy MKII és 1db MKIII kormányt kikölcsönzés célból míg az éles kormányok a mesternél vannak. Végülis OFF os kollégám, Hovono, és jómagam vettünk rész a projectben. Szóval ha újra aktuális a kormányok megvannak. Meg tudják csinálni a szoknyát is MKIII hoz bőrből cserével együtt.
Én nem merek bíbelődni a légzsák környékén. Inkább megyek az enyémmel és csinálják meg ott cakkli-pakkli.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.285 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.