Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 12:25:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 285 286 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 298 299 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21468513 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #14550 Dátum: 2008.01.04 péntek, 12:53:23 »

sziasztok! létezik mondeohoz szoftverfrissítés? ilyenről most hallottam először, peugeot-os ismerősnél csináltak ilyet, és jobban viselkedik a gép...

Nekem frissítettek a múltkor. Azóta már volt egy kopogásérzékelő hibajelem, de az se előtte, se azóta nem volt többet...
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #14551 Dátum: 2008.01.04 péntek, 12:57:18 »

sziasztok! létezik mondeohoz szoftverfrissítés? ilyenről most hallottam először, peugeot-os ismerősnél csináltak ilyet, és jobban viselkedik a gép...

Nekem frissítettek a múltkor. Azóta már volt egy kopogásérzékelő hibajelem, de az se előtte, se azóta nem volt többet...

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a hidegen egyenlőtlen alapjáratom azóta stabil...
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #14552 Dátum: 2008.01.04 péntek, 13:12:11 »

Létezik nekem is frissitették
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #14553 Dátum: 2008.01.04 péntek, 13:28:32 »

Létezik nekem is frissitették
Üdvözlet!
Hogy áll az autód? Rendeződik a dolog?  wave
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #14554 Dátum: 2008.01.04 péntek, 13:41:24 »

köszönöm kérdésed  Wink jan 2-án voltak szemlézni a károkozónál.Még nem tudok semmit.A bank már küldött egyösszegű visszafizetésre felszólítást ,de a részletfizetést megkérvényeztük. remélem mostmár nem tart sokáig , meg jó lenne tudni mennyit kapok a kocsiért.A nagy baj az hogy nem igazán látok ithon olyan autót amilyen az enyém volt.Lehet,hogy német o lesz a dologbol. worship wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #14555 Dátum: 2008.01.04 péntek, 14:00:28 »

köszönöm kérdésed  Wink jan 2-án voltak szemlézni a károkozónál.Még nem tudok semmit.A bank már küldött egyösszegű visszafizetésre felszólítást ,de a részletfizetést megkérvényeztük. remélem mostmár nem tart sokáig , meg jó lenne tudni mennyit kapok a kocsiért.A nagy baj az hogy nem igazán látok ithon olyan autót amilyen az enyém volt.Lehet,hogy német o lesz a dologbol. worship wave
Nekünk amikor a Passat tört totálra, én 400 ezerrel többért el tudtam adni a roncsot, mit amennyit a biztosító adott roncsértéknek. Azaz én nem hagytam a biztosítóban a roncsot, hanem eladtam egy neppernek. Még hírdetnem sem kellett ezek kiszagolták és jöttek a dögszagra. /biztos a tréleres adta le a drótot, hogy egy új passat totálkár van a levegőben/  integet2
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #14556 Dátum: 2008.01.04 péntek, 14:06:56 »

Nekem is szoltak már , hogy meg vennék a roncsot.1-1,2-ben megállna a javítás (természetesen bontott cucokkal) megnézettem egy ismerős lakatossal. Csak hát akkor javított lenne az autó.Remélem nem kénysterülök erre a megoldásra. Undecided
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14557 Dátum: 2008.01.04 péntek, 14:33:40 »

Nekem is szoltak már , hogy meg vennék a roncsot.1-1,2-ben megállna a javítás (természetesen bontott cucokkal) megnézettem egy ismerős lakatossal. Csak hát akkor javított lenne az autó.Remélem nem kénysterülök erre a megoldásra. Undecided
Én néztem olyan autót a nyáron, amit GT-ből hoztak vissza. Szarvassal ütközött. Nem az a gond, hogy bontottból újjáépítették, hanem az, hogy ezt elfelejtették mondani...

Egyébként ha okátnkék lenne a "roncsod", eladó lenne a gépháztető (ha sérülésmentes) ?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #14558 Dátum: 2008.01.04 péntek, 16:44:29 »

valaki ilyet is csinált:

http://cgi.ebay.de/SCHWARZE-XENON-SCHEINWERFER-FORD-MONDEO-AB-2001_
W0QQitemZ120205747604QQihZ002QQcategoryZ44242QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14559 Dátum: 2008.01.04 péntek, 18:03:33 »

Lehet,hogy német o lesz a dologbol. worship wave
Hát, én ezt tenném...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14560 Dátum: 2008.01.04 péntek, 18:59:30 »

Sziasztok Fordosok!

Tavaly kértem tanácsot töletek ( hidegen erős kattogás, meleg motornál csillapodó hang...stb) a márkaszervíz által "hidrotőkésnek kikiáltott" 1.8 125 LE Mondihoz.
Az autót az ismerősöm megnézte, a szelephézagok rendben vannak,a szívósort helyrepofozta, a hang megmaradt.
Mivel Ő nem márkaspecialista, egyeztetett egy márkaszervízben dolgozó kollégájával, a vélemény az, hogy a motor belsejéből jöhet a hang,meg kell bontani és és komolyabb hibára számítanak.
Csak kiegészítő infóként, az autó a hangjelenségen kívűl gond nélkül indul, nem falja az olajat, szinte ugyanúgy gyorsul mint korábban ( illetve gyorsulna, de nem nyomom), de talán valamennyivel többet eszik.
A szerelőt jó 15 éve ismerem, igazán normális arc, sokszor segített már ki más autóknál, de nem specialista.
Ha van valamilyen tanácsotok, vagy tippetek, nagyon megköszönöm, nem szívesen bontatom meg a motort, ha nem muszály...:-(

Köszönöm a tanácsokat, leraktam a gépet a szerelő ismerősömnél, másik autóval utaztunk.
A héten szerelik, mindenképp megírom, h mi volt a hiba végül, amint tudni fogom.

BUÉK, Minden Jót! mf1

Ace,

Nos, a Te motorod nem hidrotokes, hanem korongos. 180e-nel nagyon nem valoszinu, hogy szelephezagot kene allitani. Az en 2.0i gepem reggel egyaltalan nem csattog. Sokkal nagyobb eselyt(99%) adok arra, hogy a szivosorod a halalan van. Es ha nem akarsz motorgeneralt, akkor surgosen megnezeted es ha tenyleg szivosor, akkor azonnal csere. kb. 60e+szereles. Abba a szervizbe, ahol azt mondtak hidrotokes, en tobbet nem vinnem a gepet. Azt legalabb tudjak, hogy benzines a gep ?
A rangatas szinten lehetseges a szivosor hibajabol. A Te felelosseged, hogy ebben az alapotban tovabb hasznalod a gepet. Ha szerencsed van kibirja azta 2hetet, ha nem akkor eccercsak lerohad az ut szelen es johet a motor general.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14561 Dátum: 2008.01.04 péntek, 20:03:58 »

Sziasztok Fordosok!

Tavaly kértem tanácsot töletek ( hidegen erős kattogás, meleg motornál csillapodó hang...stb) a márkaszervíz által "hidrotőkésnek kikiáltott" 1.8 125 LE Mondihoz.
Az autót az ismerősöm megnézte, a szelephézagok rendben vannak,a szívósort helyrepofozta, a hang megmaradt.
Mivel Ő nem márkaspecialista, egyeztetett egy márkaszervízben dolgozó kollégájával, a vélemény az, hogy a motor belsejéből jöhet a hang,meg kell bontani és és komolyabb hibára számítanak.
Csak kiegészítő infóként, az autó a hangjelenségen kívűl gond nélkül indul, nem falja az olajat, szinte ugyanúgy gyorsul mint korábban ( illetve gyorsulna, de nem nyomom), de talán valamennyivel többet eszik.
A szerelőt jó 15 éve ismerem, igazán normális arc, sokszor segített már ki más autóknál, de nem specialista.
Ha van valamilyen tanácsotok, vagy tippetek, nagyon megköszönöm, nem szívesen bontatom meg a motort, ha nem muszály...:-(

Köszönöm a tanácsokat, leraktam a gépet a szerelő ismerősömnél, másik autóval utaztunk.
A héten szerelik, mindenképp megírom, h mi volt a hiba végül, amint tudni fogom.

BUÉK, Minden Jót! mf1

Ace,

Nos, a Te motorod nem hidrotokes, hanem korongos. 180e-nel nagyon nem valoszinu, hogy szelephezagot kene allitani. Az en 2.0i gepem reggel egyaltalan nem csattog. Sokkal nagyobb eselyt(99%) adok arra, hogy a szivosorod a halalan van. Es ha nem akarsz motorgeneralt, akkor surgosen megnezeted es ha tenyleg szivosor, akkor azonnal csere. kb. 60e+szereles. Abba a szervizbe, ahol azt mondtak hidrotokes, en tobbet nem vinnem a gepet. Azt legalabb tudjak, hogy benzines a gep ?
A rangatas szinten lehetseges a szivosor hibajabol. A Te felelosseged, hogy ebben az alapotban tovabb hasznalod a gepet. Ha szerencsed van kibirja azta 2hetet, ha nem akkor eccercsak lerohad az ut szelen es johet a motor general.
Na akkor most kezdjük elölről? Alkatrészlista alapján korongos, meg Zacci szerint is. Viszont a márkaszervíz, meg a szerelőm szerint hidrotőkés.

Könyörgöm lőjjetek le rinya rinya
Naplózva
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14562 Dátum: 2008.01.04 péntek, 20:10:43 »

Én nemtom a műszaki hátteret... szomoru1
Csak szenvedem, h xar a kocsim most...

Sziasztok Fordosok!

Tavaly kértem tanácsot töletek ( hidegen erős kattogás, meleg motornál csillapodó hang...stb) a márkaszervíz által "hidrotőkésnek kikiáltott" 1.8 125 LE Mondihoz.
Az autót az ismerősöm megnézte, a szelephézagok rendben vannak,a szívósort helyrepofozta, a hang megmaradt.
Mivel Ő nem márkaspecialista, egyeztetett egy márkaszervízben dolgozó kollégájával, a vélemény az, hogy a motor belsejéből jöhet a hang,meg kell bontani és és komolyabb hibára számítanak.
Csak kiegészítő infóként, az autó a hangjelenségen kívűl gond nélkül indul, nem falja az olajat, szinte ugyanúgy gyorsul mint korábban ( illetve gyorsulna, de nem nyomom), de talán valamennyivel többet eszik.
A szerelőt jó 15 éve ismerem, igazán normális arc, sokszor segített már ki más autóknál, de nem specialista.
Ha van valamilyen tanácsotok, vagy tippetek, nagyon megköszönöm, nem szívesen bontatom meg a motort, ha nem muszály...:-(

Köszönöm a tanácsokat, leraktam a gépet a szerelő ismerősömnél, másik autóval utaztunk.
A héten szerelik, mindenképp megírom, h mi volt a hiba végül, amint tudni fogom.

BUÉK, Minden Jót! mf1

Ace,

Nos, a Te motorod nem hidrotokes, hanem korongos. 180e-nel nagyon nem valoszinu, hogy szelephezagot kene allitani. Az en 2.0i gepem reggel egyaltalan nem csattog. Sokkal nagyobb eselyt(99%) adok arra, hogy a szivosorod a halalan van. Es ha nem akarsz motorgeneralt, akkor surgosen megnezeted es ha tenyleg szivosor, akkor azonnal csere. kb. 60e+szereles. Abba a szervizbe, ahol azt mondtak hidrotokes, en tobbet nem vinnem a gepet. Azt legalabb tudjak, hogy benzines a gep ?
A rangatas szinten lehetseges a szivosor hibajabol. A Te felelosseged, hogy ebben az alapotban tovabb hasznalod a gepet. Ha szerencsed van kibirja azta 2hetet, ha nem akkor eccercsak lerohad az ut szelen es johet a motor general.
Na akkor most kezdjük elölről? Alkatrészlista alapján korongos, meg Zacci szerint is. Viszont a márkaszervíz, meg a szerelőm szerint hidrotőkés.

Könyörgöm lőjjetek le rinya rinya
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14563 Dátum: 2008.01.04 péntek, 20:50:35 »


Sikerült kiszedni a légzsákot. Torxos volt a csavar. Ott egy csatiba megy 6 db kábel, a duda meg a légzsák. A csatiba még van hely pár kábelnek.
Hogy derül ki, hogy a csatiig be van e húzva a tempomat kapcsolókhoz a vezeték? Vagy az mindenképpen ott van?


Küldtem pár rajzot. Igaz, hogy facelift előtti, de az én 2004-esemhez is teljesen stimmelt.
A legegyszerűbb az lenne, ha bekapcsolt gyújtáson egy multiméterrel rámérnél a csatlakozóra. Akkor egyből kiderül, hogy a kompjúterig végig van-e kábelezve. Az F82 bizti berakása után a C413/7-es ponton 12V-ot, a 6-os lábán kb. 5V-ot kell mérni a testhez képest. (A műszer DC voltmérésben legyen! Vigyázz a C413 nem azonos a kormány duda csatlakozójával.)
Nem tudom hogy lehet a mérést kivitelezni, de közbenső pontként a C32-őn is lehet méricskélni, ami a biztosítéktáblán van.

Mondjuk én először a pedálcsatikat tisztáznám. Ha nincs 4 vezeték a kuplungcsatiban és nem lóg ott valahol a + fékpedál csati, akkor eleve szakember kell ezeknek a pótlására, aztán legyen az ő gondja a kormánykapcsoló kábelezése is. Az Ivanics szerelője tutira foglalkozik ilyenekkel. Magánban meg tudom adni a számát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14564 Dátum: 2008.01.04 péntek, 21:26:23 »

Na akkor most kezdjük elölről? Alkatrészlista alapján korongos, meg Zacci szerint is. Viszont a márkaszervíz, meg a szerelőm szerint hidrotőkés.

Csak a hiúság: én már jóval Zacci előtt mondtam, korongos, de nyilván most nem ez a lényeg.
Az MKI és II hidrotőkés. Kivéve a II-esben, ahol a vége felé már a fókusz motorost, a fekete szelepfedeles motort szerelték.
Na ez már korongos, mint ahogy az MKIII-ban is, az összes 4 hengeres benzinmotor korongos. Csak a v6 és a dízelek hidrósak.
Ha szelephézagokat mérünk, akkor korongos motorról beszélünk, mert a hidrotőkésnél a hézag 0.
Aztán, már többször feltettem a kérdést, de nem látom a választ: milyen motorolajat használt (gyártó, típus).
Remélem, nem 10w...
Ha megnéztétek a szelephézagokat, esetleg a veztengely nem volt kopott?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14565 Dátum: 2008.01.04 péntek, 21:57:13 »

Az olajat a márkaszervíz cserélte le, sztem az előírtat rakták bele, bár biztosan nem tudhatom. Sad
A javításnál nem voltam ott, de azt mondta az ismerősöm, hogy a szelepekkel, szelephézagokkal nincs gond, ezt követően ment tovább a szívósor felé.
Nem mondhatom biztosra, hogy a vtengely ok, de ahogy őt ismerem, feltételezem, hogy megnézte, holnap megkérdezem.
Ezen kívűl még termosztátot cserélt benne ( nem melegedett fel a hűtővíz még 30 km alatt sem, ha esetleg mégis, a fűtés bekapcsolása rögtön lehúzta a hőmérsékletet)
A hang hidegen kifejezetten hallható, fordulatszámmal arányossan kattog, melegebben "kisimul", de "kopogásként"jelen van, én még az utastérben is hallom, a fordulatszám változásakor főleg.
Nem lehetséges, hogy azon a kb 30 km-en, amit előtte rángatva néha 3 hengerrel megtettem a szervízig valami más károsodhatott a motorban?
( korábban leírtam részletesebben, még a MII topicban...)

Na akkor most kezdjük elölről? Alkatrészlista alapján korongos, meg Zacci szerint is. Viszont a márkaszervíz, meg a szerelőm szerint hidrotőkés.

Csak a hiúság: én már jóval Zacci előtt mondtam, korongos, de nyilván most nem ez a lényeg.
Az MKI és II hidrotőkés. Kivéve a II-esben, ahol a vége felé már a fókusz motorost, a fekete szelepfedeles motort szerelték.
Na ez már korongos, mint ahogy az MKIII-ban is, az összes 4 hengeres benzinmotor korongos. Csak a v6 és a dízelek hidrósak.
Ha szelephézagokat mérünk, akkor korongos motorról beszélünk, mert a hidrotőkésnél a hézag 0.
Aztán, már többször feltettem a kérdést, de nem látom a választ: milyen motorolajat használt (gyártó, típus).
Remélem, nem 10w...
Ha megnéztétek a szelephézagokat, esetleg a veztengely nem volt kopott?

Naplózva
bigalexander
Vendég
« Új hozzászólás #14566 Dátum: 2008.01.04 péntek, 22:03:21 »

Sziasztok Fordosok!

Tavaly kértem tanácsot töletek ( hidegen erős kattogás, meleg motornál csillapodó hang...stb) a márkaszervíz által "hidrotőkésnek kikiáltott" 1.8 125 LE Mondihoz.
Az autót az ismerősöm megnézte, a szelephézagok rendben vannak,a szívósort helyrepofozta, a hang megmaradt.



Szia.
Ezt nem tudtam ,hogy helyre lehet pofozni a szivosort.
Naplózva
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14567 Dátum: 2008.01.04 péntek, 22:11:54 »

Én sem
Sziasztok Fordosok!

Tavaly kértem tanácsot töletek ( hidegen erős kattogás, meleg motornál csillapodó hang...stb) a márkaszervíz által "hidrotőkésnek kikiáltott" 1.8 125 LE Mondihoz.
Az autót az ismerősöm megnézte, a szelephézagok rendben vannak,a szívósort helyrepofozta, a hang megmaradt.



Szia.
Ezt nem tudtam ,hogy helyre lehet pofozni a szivosort.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14568 Dátum: 2008.01.04 péntek, 22:42:03 »

Sziasztok Fordosok!

Tavaly kértem tanácsot töletek ( hidegen erős kattogás, meleg motornál csillapodó hang...stb) a márkaszervíz által "hidrotőkésnek kikiáltott" 1.8 125 LE Mondihoz.
Az autót az ismerősöm megnézte, a szelephézagok rendben vannak,a szívósort helyrepofozta, a hang megmaradt
Mennyi kilóméter is van a gépedben? Nem akarom elvenni a kedved, de ha a hézagok rendben vannak és normális a fogyid, meg nem eszi az olajat, a vezérműtengelyeknek nem sok baja lehet....... csak nehogy úgy járj mint én az offommal. Ez egy toyota carina E volt és hajtókarcsapágyas lett, másnéven főtengelyes. Ugyanezt a hibajelenséget produkálta. Nem ette az oilt, nem fogyasztott sokat, meg még ment is rendesen.

Persze ez nem azt jelenti hogy a tiéddel is ez lehet, csak mint lehetőség, felvetettem.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14569 Dátum: 2008.01.04 péntek, 22:50:11 »

Sziasztok Fordosok!

Tavaly kértem tanácsot töletek ( hidegen erős kattogás, meleg motornál csillapodó hang...stb) a márkaszervíz által "hidrotőkésnek kikiáltott" 1.8 125 LE Mondihoz.
Az autót az ismerősöm megnézte, a szelephézagok rendben vannak,a szívósort helyrepofozta, a hang megmaradt
Mennyi kilóméter is van a gépedben? Nem akarom elvenni a kedved, de ha a hézagok rendben vannak és normális a fogyid, meg nem eszi az olajat, a vezérműtengelyeknek nem sok baja lehet....... csak nehogy úgy járj mint én az offommal. Ez egy toyota carina E volt és hajtókarcsapágyas lett, másnéven főtengelyes. Ugyanezt a hibajelenséget produkálta. Nem ette az oilt, nem fogyasztott sokat, meg még ment is rendesen.

Persze ez nem azt jelenti hogy a tiéddel is ez lehet, csak mint lehetőség, felvetettem.
Hozzáteszem a hangjelenség ugyanúgy megvolt mint neked, és nagyon a szelepfedél alól hallatszott. Ezt több szerelő is mondta mert nem hittem senkinek hogy a szelepekkel lehet a bibi, ezért mentem mindig tovább.
Egyszer elvittem karosszériáshoz kipufogót hegesztetni (neki mindig is toyotái voltak) és mikor mondta hogy indítsam el az autót (hogy meghallgassa kifúj e) kapásból rávágta hogy hajtókarcsapágyas lesz a gép. Mire én hülye vagy. A pláne az az egészben hogy ez az ürge autómentőzik is, és kb. 1 év múlva hívtam hogy lerohadtam az otthonomtól 50km-re és jöjjön értem.... hát mit mondjak elég hülyén éreztem magam. A vége az lett hogy főtengelycsere, mert ami bent volt már nem lehet köszörülni. a végösszeg úgy hogy bontott főtengely lett köszörülve úgy 230000 lett. azé lett bontott mert az új 300000 lett volna csak a főtengely.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.04 péntek, 22:52:45 írta Billy » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14570 Dátum: 2008.01.04 péntek, 22:51:14 »

Én sem
Sziasztok Fordosok!

Tavaly kértem tanácsot töletek ( hidegen erős kattogás, meleg motornál csillapodó hang...stb) a márkaszervíz által "hidrotőkésnek kikiáltott" 1.8 125 LE Mondihoz.
Az autót az ismerősöm megnézte, a szelephézagok rendben vannak,a szívósort helyrepofozta, a hang megmaradt.



Szia.
Ezt nem tudtam ,hogy helyre lehet pofozni a szivosort.

Mivel nem lehet. Ha csak nem 2004 koruli a verdad es az uj szivosor van benne. Nah akkor lehet benne okoskodni, egyebkent meg csere. Az sem 100%, hogy csak az orvenylapok tengelye kopik is ilyenkor, mivel az egesz szivosor egy gagyi froccsontott muanyag izebigyula. Lehet maga a szivosor is kopik rendesen.

hozd el azta verdat hozzam, es 100%ra megmondom, hogy szivosor a baja vagy sem.

A szelephezagokat total felesleges baxtatni. en mar eccer megmerettem, es a gyari ertekeket hozta. Szerintem 250-300e-ig nem kell hozza nyulni.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.04 péntek, 22:53:04 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14571 Dátum: 2008.01.04 péntek, 22:54:38 »

Köszönöm szépen, Nyíregyházán van most az autó.
Téged merre érlek el?


Én sem
Sziasztok Fordosok!

Tavaly kértem tanácsot töletek ( hidegen erős kattogás, meleg motornál csillapodó hang...stb) a márkaszervíz által "hidrotőkésnek kikiáltott" 1.8 125 LE Mondihoz.
Az autót az ismerősöm megnézte, a szelephézagok rendben vannak,a szívósort helyrepofozta, a hang megmaradt.



Szia.
Ezt nem tudtam ,hogy helyre lehet pofozni a szivosort.

Mivel nem lehet. Ha csak nem 2004 koruli a verdad es az uj szivosor van benne. Nah akkor lehet benne okoskodni, egyebkent meg csere. Az sem 100%, hogy csak az orvenylapok tengelye kopik is ilyenkor, mivel az egesz szivosor egy gagyi froccsontott muanyag izebigyula. Lehet maga a szivosor is kopik rendesen.

hozd el azta verdat hozzam, es 100%ra megmondom, hogy szivosor a baja vagy sem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14572 Dátum: 2008.01.04 péntek, 22:57:33 »

Köszönöm szépen, Nyíregyházán van most az autó.
Téged merre érlek el?


Én sem
Sziasztok Fordosok!

Tavaly kértem tanácsot töletek ( hidegen erős kattogás, meleg motornál csillapodó hang...stb) a márkaszervíz által "hidrotőkésnek kikiáltott" 1.8 125 LE Mondihoz.
Az autót az ismerősöm megnézte, a szelephézagok rendben vannak,a szívósort helyrepofozta, a hang megmaradt.



Szia.
Ezt nem tudtam ,hogy helyre lehet pofozni a szivosort.

Mivel nem lehet. Ha csak nem 2004 koruli a verdad es az uj szivosor van benne. Nah akkor lehet benne okoskodni, egyebkent meg csere. Az sem 100%, hogy csak az orvenylapok tengelye kopik is ilyenkor, mivel az egesz szivosor egy gagyi froccsontott muanyag izebigyula. Lehet maga a szivosor is kopik rendesen.

hozd el azta verdat hozzam, es 100%ra megmondom, hogy szivosor a baja vagy sem.

BP.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14573 Dátum: 2008.01.04 péntek, 23:00:59 »


Sziasztok Fordosok!
Na akkor most kezdjük elölről? Alkatrészlista alapján korongos, meg Zacci szerint is. Viszont a márkaszervíz, meg a szerelőm szerint hidrotőkés.

Könyörgöm lőjjetek le rinya rinya

A marka szerviz kapja be ! A szerelod meg csak nem ert hozza  vigyor3 A geped korongos.

De ha ennyire akarod, akkor  gun gun vigyor3 worship Wink
Naplózva

blah blah blah
ace
Vendég
« Új hozzászólás #14574 Dátum: 2008.01.04 péntek, 23:05:28 »

7közben jómagam is, ha tényleg ráérsz, felhozom a kocsit Pestre, remélem kibírja.
Priviben elküldöm a mobilomat, ha viszonzod hétfőn felhívlak megbeszélni, h mikor jó Neked.

Köszönöm szépen, Nyíregyházán van most az autó.
Téged merre érlek el?


Én sem
Sziasztok Fordosok!

Tavaly kértem tanácsot töletek ( hidegen erős kattogás, meleg motornál csillapodó hang...stb) a márkaszervíz által "hidrotőkésnek kikiáltott" 1.8 125 LE Mondihoz.
Az autót az ismerősöm megnézte, a szelephézagok rendben vannak,a szívósort helyrepofozta, a hang megmaradt.



Szia.
Ezt nem tudtam ,hogy helyre lehet pofozni a szivosort.

Mivel nem lehet. Ha csak nem 2004 koruli a verdad es az uj szivosor van benne. Nah akkor lehet benne okoskodni, egyebkent meg csere. Az sem 100%, hogy csak az orvenylapok tengelye kopik is ilyenkor, mivel az egesz szivosor egy gagyi froccsontott muanyag izebigyula. Lehet maga a szivosor is kopik rendesen.

hozd el azta verdat hozzam, es 100%ra megmondom, hogy szivosor a baja vagy sem.

BP.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14575 Dátum: 2008.01.04 péntek, 23:07:39 »

7közben jómagam is, ha tényleg ráérsz, felhozom a kocsit Pestre, remélem kibírja.
Priviben elküldöm a mobilomat, ha viszonzod hétfőn felhívlak megbeszélni, h mikor jó Neked.


ok.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14576 Dátum: 2008.01.05 szombat, 00:54:27 »

A szelephezagokat total felesleges baxtatni. en mar eccer megmerettem, es a gyari ertekeket hozta. Szerintem 250-300e-ig nem kell hozza nyulni.

Ace-nak és bigalexander-nek:
Eddig még egy autónál sem kellett állítgatni a hézagokat! Itt a látókörünkben van vagy 20-30 ilyen autó, sok kilométerrel.
A szívósor mókának a Zacci a nagy szakértője, érdemes meghallgatni a véleményét.
Ha nem szívósor, és nem szelepek, akkor lehet az olaj. Mert a szervíz tudja... én azért rákérdeznék!
Vagy a következő olajcserénél vegyél 5w30-as, gyári ford olajat, és szerintem meg is szűnt!
Kérdezzetek rá mindketten, PONTOSAN milyen olaj került bele!
2 hete az egyik ismerősöm 1,8-asa kapott 50%15w40-es, 50%? olajat. Mint a dízel, úgy csattogott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #14577 Dátum: 2008.01.05 szombat, 13:43:25 »

Sziasztok

Most vettem egy 2.0-ás 16V-s Mondeo-t csak az előző gazdija kiszedte belölle a gyári CD-s fejegységet és rakott bele vmi mp3-as szart amit nemtudok a kormányról vezérelni,valaki tudna nekem segíteni hogy mi az eredeti típusszáma vagy ha esetleg van vkinek ilyen akkor mi lenne az ára?! Esetleg lehet-e ebbe a fajtába mp3-as gyári fejet kapni,vagy a DVD-s változatot bele lehet-e szerelni? Válaszokat a mailemre várom: bozsozsoltika@gmail.com. Előre is thx a segítséget.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14578 Dátum: 2008.01.05 szombat, 13:57:12 »



A kezelési útmutatót a főoldalon megtalálod Itt.

Ebben a kezelési útmutatóba illetve az audiókészülékek között van ez a 6000cd középen  hangerőszabályzóval. Ez jó facelift előtti MKIII-ba?
[/quote]
Még 1x kérdem....
Naplózva
patkány
Vendég
« Új hozzászólás #14579 Dátum: 2008.01.05 szombat, 15:11:19 »

Hello mindenki!Azlenne a kérdésem,hogy kulcsal,hogyan lehet okosítani egy 2001-esTDDI TREND PLUS-t help
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14580 Dátum: 2008.01.05 szombat, 16:22:06 »

Hello mindenki!Azlenne a kérdésem,hogy kulcsal,hogyan lehet okosítani egy 2001-esTDDI TREND PLUS-t help

Mit szeretnél okosítani, milyen kulccsal?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14581 Dátum: 2008.01.05 szombat, 16:22:46 »

Még 1x kérdem....

Ne fenyegess.... eplus2 eplus2 eplus2

No, szóval ha a Sony-t nézed ki, akkor az a facelift előttiekbe csak buherálás után megy bele, látszólag egyforma méretűek, de néhány mm eltérés van. Valaki már megpróbálta, és nem lett az igazi.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14582 Dátum: 2008.01.05 szombat, 16:24:07 »


Ebben a kezelési útmutatóba illetve az audiókészülékek között van ez a 6000cd középen  hangerőszabályzóval. Ez jó facelift előtti MKIII-ba?

Még 1x kérdem....

Jó bele
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14583 Dátum: 2008.01.05 szombat, 19:34:47 »


Ebben a kezelési útmutatóba illetve az audiókészülékek között van ez a 6000cd középen  hangerőszabályzóval. Ez jó facelift előtti MKIII-ba?

Még 1x kérdem....

Jó bele

Köszönöm
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14584 Dátum: 2008.01.05 szombat, 19:36:29 »

Sziasztok!

A hűtővíz hőmérséklete extrém esetben ingadozhat, vagy ha egyszer beállt középre, onnan nem mozdul?
Jöttem le dobogókőről, kb -7 fok, szinte csak motorfék, vagy üres, és mire leértem lement negyedre.

Gáz van a termosztáttal, vagy ez normális?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14585 Dátum: 2008.01.05 szombat, 19:37:25 »

Sziasztok!

A hűtővíz hőmérséklete extrém esetben ingadozhat, vagy ha egyszer beállt középre, onnan nem mozdul?
Jöttem le dobogókőről, kb -7 fok, szinte csak motorfék, vagy üres, és mire leértem lement negyedre.

Gáz van a termosztáttal, vagy ez normális?
Ez normális.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bigalexander
Vendég
« Új hozzászólás #14586 Dátum: 2008.01.05 szombat, 20:56:51 »

A szelephezagokat total felesleges baxtatni. en mar eccer megmerettem, es a gyari ertekeket hozta. Szerintem 250-300e-ig nem kell hozza nyulni.

Ace-nak és bigalexander-nek:


Szia Angel.
Nálam már minden faxa (nézd hsz m) csak probáltam irányt adni ace nak.
Szivosor cserém megvolt 5w-30 as csere megvolt magam csináltam az olajcserét.
Ami a bajom hogy középállásbol a kormánymozditása terhelés alatt kattan vmi.Szét wd40 tem a kormányoszlopot
de akkor is kattan.Jégen állo helyzetben és felemelve nem kattan.
Nem tudom mi lehet.Volt itt már ilyen valakiknek kérdeztem is ,hogy mi volt de nem kaptam választ.

bye
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14587 Dátum: 2008.01.05 szombat, 21:02:30 »

Szia Angel.
Nálam már minden faxa (nézd hsz m) csak probáltam irányt adni ace nak.
Szivosor cserém megvolt 5w-30 as csere megvolt magam csináltam az olajcserét.
Ami a bajom hogy középállásbol a kormánymozditása terhelés alatt kattan vmi.Szét wd40 tem a kormányoszlopot
de akkor is kattan.Jégen állo helyzetben és felemelve nem kattan.
Nem tudom mi lehet.Volt itt már ilyen valakiknek kérdeztem is ,hogy mi volt de nem kaptam választ.
bye
Ezt nem olyan nehéz megtalálni. Lehet a bölcső felfogatása is, akkor csak meg kell húzni a csavart, de akár összekötő, vagy ilyesmi. Rá kell állni az aknára, és próbálgatni, hallgatózni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bigalexander
Vendég
« Új hozzászólás #14588 Dátum: 2008.01.05 szombat, 21:15:50 »


Ezt nem olyan nehéz megtalálni. Lehet a bölcső felfogatása is, akkor csak meg kell húzni a csavart, de akár összekötő, vagy ilyesmi. Rá kell állni az aknára, és próbálgatni, hallgatózni.

Köszi igy gondoltam én is.Van garázs és akna is csak fütés nincs benne és egyedül meg nehéz tekerni is
meg figyelni is .Akárhányszor nekiálltunk a haverral ünnepek alatt mindig inkább be jagereztünk.
Na majd az asszonnyal jövöhétvégén .Ö nem is iszik meg neki kellett kombi mondeo.Na jo nekem is.

bye
Naplózva
NGabó
Vendég
« Új hozzászólás #14589 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 12:55:48 »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a mondeo III-ban merre található a pollenszűrő?
előre is köszi mindenkinek!
Üdv
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14590 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 14:54:41 »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a mondeo III-ban merre található a pollenszűrő?
előre is köszi mindenkinek!
Üdv

Szia!
A hírek között a főoldalon találsz cikket róla, de a jobb ablaktörlő alatti burkolat alatt.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
mferenc
Vendég
« Új hozzászólás #14591 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 23:05:36 »

SZIASZTOK!!

Először is szeretnék üdvözölni mindenkit a klubban, most már én is hozzátok tartozom. De a kérdés amiért is írok, hogy meddig!?
December 20.-án sikerült vennem "részletre" egy gyönyörű, szinte új állapotban lévő 6 éves MKIII-as Mondit.
Ma reggel mit vettem észre? Hogy a 2 hetes autómat fel akarták törni.  duhos2
A zár és a zárt takaró műanyag között egy kétforintost találtam, ami tegnap még nem volt benne? Ez mit jelent?
Szerencsére a riasztó elriasztotta őket, de kérdés hogy meddig és mi a szándékuk az autóval?
A kérdésem annyi lenne, hogy milyen védelmi rendszert tudtok javasolni, ami ha nem is akadályozza meg, de talán elveszi a tolvaj kedvét a babrálástól. GSM, GPS szerintem kilőhető, mert cirka 30000-ért bárki vehet ezeket blokkoló kütyüt.
Itt tart az ország, ma veszel egy autót holnap már meg sincs! Évekig spórolsz, megveszed és egy tetves tolvaj feltöri, vagy rosszabb esetben elviszi a kocsidat.
Bocsi hogy egy kicsit közönséges voltam, de ez az első autónk, és egy kicsit dühös vagyok!
Szerintem ez a téma mindenkit érdekel.
Előre is köszi a tanácsokat.
Üdv
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14592 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 23:15:10 »

SZIASZTOK!!

Először is szeretnék üdvözölni mindenkit a klubban, most már én is hozzátok tartozom. De a kérdés amiért is írok, hogy meddig!?
December 20.-án sikerült vennem "részletre" egy gyönyörű, szinte új állapotban lévő 6 éves MKIII-as Mondit.
Ma reggel mit vettem észre? Hogy a 2 hetes autómat fel akarták törni.  duhos2
A zár és a zárt takaró műanyag között egy kétforintost találtam, ami tegnap még nem volt benne? Ez mit jelent?
Szerencsére a riasztó elriasztotta őket, de kérdés hogy meddig és mi a szándékuk az autóval?
A kérdésem annyi lenne, hogy milyen védelmi rendszert tudtok javasolni, ami ha nem is akadályozza meg, de talán elveszi a tolvaj kedvét a babrálástól. GSM, GPS szerintem kilőhető, mert cirka 30000-ért bárki vehet ezeket blokkoló kütyüt.
Itt tart az ország, ma veszel egy autót holnap már meg sincs! Évekig spórolsz, megveszed és egy tetves tolvaj feltöri, vagy rosszabb esetben elviszi a kocsidat.
Bocsi hogy egy kicsit közönséges voltam, de ez az első autónk, és egy kicsit dühös vagyok!
Szerintem ez a téma mindenkit érdekel.
Előre is köszi a tanácsokat.
Üdv
Részemről második indításgátlóra szavazok. Tipust még keresem. Elvileg bármely mabiszos cucc jó. Na meg CASCO is segít. Smiley

Mi az a zárat takaró műanyag?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14593 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 23:23:38 »

A zár és a zárt takaró műanyag között egy kétforintost találtam, ami tegnap még nem volt benne? Ez mit jelent?

Ez biztos, hogy feltörés kísérlet volt? Nem csak valaki bosszantani akart?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mferenc
Vendég
« Új hozzászólás #14594 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 23:34:40 »

A zár és a zárt takaró műanyag között egy kétforintost találtam, ami tegnap még nem volt benne? Ez mit jelent?

Ez biztos, hogy feltörés kísérlet volt? Nem csak valaki bosszantani akart?

A "kilincs" folytatása ahova a kulcsot bedugod, egy műanyag takaró aminek lukas a közepe.
Na e mögött volt a 2 Ft-os érme ami eltakarta a zárat és emiatt kulcsal nem lehetett, nyitni.
Azért gondolom hogy megpróbálták feltörni, mert az éjszaka a ház előtt megszólalt egy riasztó, ami sajnos az enyém volt, mivel reggel kiriasztáskor bejelzett hogy, volt egy riasztás.
Én örülnék a legjobban ha csak bosszantás lenne!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14595 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 23:37:24 »

Szia!

Egyet tehetsz, veszel CASCO-t!!!!
VAgy érintős védelmet, ami nekem is van, s nem tudják kimérni, s keresgetni nem lesz ideja a rablónak. Ez a védelem 8000 huf beszerelve.
:-)


SZIASZTOK!!

Először is szeretnék üdvözölni mindenkit a klubban, most már én is hozzátok tartozom. De a kérdés amiért is írok, hogy meddig!?
December 20.-án sikerült vennem "részletre" egy gyönyörű, szinte új állapotban lévő 6 éves MKIII-as Mondit.
Ma reggel mit vettem észre? Hogy a 2 hetes autómat fel akarták törni.  duhos2
A zár és a zárt takaró műanyag között egy kétforintost találtam, ami tegnap még nem volt benne? Ez mit jelent?
Szerencsére a riasztó elriasztotta őket, de kérdés hogy meddig és mi a szándékuk az autóval?
A kérdésem annyi lenne, hogy milyen védelmi rendszert tudtok javasolni, ami ha nem is akadályozza meg, de talán elveszi a tolvaj kedvét a babrálástól. GSM, GPS szerintem kilőhető, mert cirka 30000-ért bárki vehet ezeket blokkoló kütyüt.
Itt tart az ország, ma veszel egy autót holnap már meg sincs! Évekig spórolsz, megveszed és egy tetves tolvaj feltöri, vagy rosszabb esetben elviszi a kocsidat.
Bocsi hogy egy kicsit közönséges voltam, de ez az első autónk, és egy kicsit dühös vagyok!
Szerintem ez a téma mindenkit érdekel.
Előre is köszi a tanácsokat.
Üdv
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14596 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 23:39:48 »

A "kilincs" folytatása ahova a kulcsot bedugod, egy műanyag takaró aminek lukas a közepe.
Na e mögött volt a 2 Ft-os érme ami eltakarta a zárat és emiatt kulcsal nem lehetett, nyitni.
Azért gondolom hogy megpróbálták feltörni, mert az éjszaka a ház előtt megszólalt egy riasztó, ami sajnos az enyém volt, mivel reggel kiriasztáskor bejelzett hogy, volt egy riasztás.
Én örülnék a legjobban ha csak bosszantás lenne!
Ehh. 2Ft-ossal autót törni?  Huh?
A lényeg, hogy nem tudták elvinni. Maradjon is így.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14597 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 23:41:28 »

VAgy érintős védelmet, ami nekem is van, s nem tudják kimérni, s keresgetni nem lesz ideja a rablónak. Ez a védelem 8000 huf beszerelve.
:-)
Az érintős védelem alatt dallas chip-et, transzpondert, érintőponto vagy 5KV-os kilincseket értesz?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mferenc
Vendég
« Új hozzászólás #14598 Dátum: 2008.01.07 hétfő, 23:53:01 »

A "kilincs" folytatása ahova a kulcsot bedugod, egy műanyag takaró aminek lukas a közepe.
Na e mögött volt a 2 Ft-os érme ami eltakarta a zárat és emiatt kulcsal nem lehetett, nyitni.
Azért gondolom hogy megpróbálták feltörni, mert az éjszaka a ház előtt megszólalt egy riasztó, ami sajnos az enyém volt, mivel reggel kiriasztáskor bejelzett hogy, volt egy riasztás.
Én örülnék a legjobban ha csak bosszantás lenne!
Ehh. 2Ft-ossal autót törni?  Huh?
A lényeg, hogy nem tudták elvinni. Maradjon is így.

Én az autókhoz annyit értek, hogy marhára semmit.  Undecided
De felhívtam egy "pajzsos" embert, aki azt mondja hogy így jelölték meg az autót, ami nekem is fura?! Mert egy autót nem így jelölnek meg, szerintem.
A haverom meg arra gondolt, hogy kifagyasszák a zárat, amit megint csak kétlek mert azt sem így csinálják szerintem.
Vagy azt hitték hogy majd reggel kulcsal akarom kinyitni az autót és ha látom hogy el van zárva a lyuk egy kétforintossal inkáb elmegyek gyalog dolgozni, ők meg majd napközben elintézik a sorsát.
A lényeg hogy be kell invesztálnom valami okos rabásgátlóba. Na meg örzött parkoló.
Naplózva
bigalexander
Vendég
« Új hozzászólás #14599 Dátum: 2008.01.08 kedd, 00:14:12 »

Szerintem ez egy 2 forintos vicc volt valaki szorakozott.
Ha jol tudom a gyári kulcs távirányitoja nyitja a központizárat vagy beülhetsz jobbrol is.
Megjelölésnek semmi értelme ott van a rendszám megjelölésnek.
Ha meg félig komoly lett volna akkor már látnád ,hogy barkácsoltak a gyujtáseloszto környékén.
Ha meg komoly lett volna akkor már nem lenne ott az auto.

Egyik ismerösömnek a változár mentette meg az autoját szerintünk elfelejtették megnézni vagy nem
vették észre a válto mellett bedugott kis tüskét vagy megzavarták öket.De a változár sértetlen maradt.
Igazábol semmi se menti meg az autot de azt mondják a ,,tolvajok" hogy minél több védelem van egy adott
autoban annál jobban mérlegelik ,hogy egy parkoloval arrébb keressen egy ilyet.Hmmm már nem szeretnek sokat
dolgozni.
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.08 kedd, 00:18:01 írta bigalexander » Naplózva
Oldalak: 1 ... 285 286 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 298 299 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.409 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.