Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:22:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 306 307 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317 318 319 320 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21905489 alkalommal)
0 Felhasználó és 134 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #15600 Dátum: 2008.04.01 kedd, 15:53:44 »

Az injektoros emberke is ugy kezdte...

Voltál injektorosnál? Kiderített valamit vagy csak dumáltatok?  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #15601 Dátum: 2008.04.01 kedd, 18:24:15 »

A kedves tervezők üzenik, hogy RTFM!
(gy.k.: read the fucking manual)

Én lefordítottam a  kisbetűs részt!  eplus2
Naplózva
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #15602 Dátum: 2008.04.01 kedd, 18:52:53 »

Gyári fékalkatrészek tárcsa betét lett beépítve? Utángyártott mind ultragagyi sivít félrekopik, tárcsa deformálódik.
A Szszmiklósi Ford márkaszervíz (aminek az anyaszervíze Csepelen van(hátha ez is info.?))cserélte le megvételkor. Azt nem is merem gondolni, hogy utángyártottat raktak bele. Viszont utána pöpec volt a fék.
Kiderülhet bármiből is(nagyobb bontás nélkül), hogy utángyártott?
Naplózva
Shroomer
Vendég
« Új hozzászólás #15603 Dátum: 2008.04.01 kedd, 20:16:37 »

Én lefordítottam a  kisbetűs részt!  eplus2
Ment nekem is szótár nélkül Shocked) icokéjeszokééééé.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15604 Dátum: 2008.04.01 kedd, 20:57:55 »

Nos az elmult idoszakban nem 1 MKIII benyas geppel talalkoztam, ami szo szerint zabalta az olajat. Mar csak arra kene rajonni, hogy van-e osszefugges a fekete szelepfedel es az olajzabalas kozt. Ugyains azoknal a mociknal velhetoen ugy kopik a gyuru, mint a fene. Minap is jart nalam 1 benyas...1000km alatt 1.5littyo. Szerencsere nalam kb. 10e alatt jo ha elfogy fel littya. Tehat van olyan moci, ammeliknel nem jon elo eza problem, es van amelliknel igen.
Az injektoros emberke is ugy kezdte, hogy a fjord motorok xarok, mert kopnak mint allat. Vegulis akar lehet igaza is, mert mar talalkoztam olajzabaloval. Aztan megdicserte a mocimat, hogy perfekt. En picit nehezn akarta elfogadni, hogy gyorsan kopik a moci, o meg nehezen akarta elfogadni, hogy nem. Valahol a 2 kozott lesz az igazsag. En ilyen szempontbol szerencses vok. De azert ha valaki benyas gepet akar venni valahogy sajtolja ki a kereskedobol, hogy teszt celbol had menjen vele par 100Km-t es utana nezze meg az olaj szintet. Mert ha eszi akkor nagyon.
Nem adok igazat a injektoros faszinak! Mert ez a benya motor atombiztos, persze csak akkor ha: mindig le van cserélve az olaj és mindig meg is van benne a szint, valamint adalékot még csak legmerészebb álmainkban sem szabad beleönteni. Ja és a termosztát is legyen működőképes.
Nekem is az adalék tette be a kaput, meg a *** termosztát. Nem bírt felmelegedni a moci rendesen, ezáltal az adalék sem tudott úgy dolgozni. Termosztát csere után, mikor el tudta érni az üzemi hőfokot a moci szépen beégett az adalék a gyűrűk alá, így azt mozgáskáptelenné téve. Tehát semmi olajat sem tudott lehúzni. Nem azért lett nekem sem gyűrű cserélve mert elkopott, hanem azért mert leragadtak azok. A kompresszió meg lehet hogy épp több a leragadt gyűrűvel, mert az olaj sokkal jobb tömítő a gyűrű meg a henger fala között mint a semmi.
Gyűrűcsere előt volt 14-es kompresszióm, ami azé egy benyástól egész kiváló, mégi bevágta az 1 liter olajat 100-on.
Gyűrűcsere után meg, még bejáratási szakaszban sem evett egy decit sem és azóta sem. Pedig már 2000 km benne van. Kopp Kopp Kopp. Komolyan mondom, most kezdem megszeretni ezt a vasat. Pedig benne van 188000 km.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15605 Dátum: 2008.04.02 szerda, 09:17:25 »

Az olajfogyás nem csak a kopott gyűrűk miatt van, hanem általában a szelepszár szimeringek kopnak el. Lehet cserélni, és nem is eszement drága.

Ez mind szep es jo, csak ugy tunik koze nincs a valo elethez. Akivel eddig talalkoztam es ilyen jellegu problemaja volt, senkinek nem oldotta meg az olaj zabalas problemajat a szelepszarszimeringezes. Es nemis kell messzire menni, itt van par user a forumon, aki at elt ilyesmit.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15606 Dátum: 2008.04.02 szerda, 09:19:34 »

Ez mind szep es jo, csak ugy tunik koze nincs a valo elethez. Akivel eddig talalkoztam es ilyen jellegu problemaja volt, senkinek nem oldotta meg az olaj zabalas problemajat a szelepszarszimeringezes. Es nemis kell messzire menni, itt van par user a forumon, aki at elt ilyesmit.

Kinek cseréltek szimeringet?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15607 Dátum: 2008.04.02 szerda, 09:19:52 »

Osztom Angel véleményét. Ha már úgy eszi a gép az olajat, hogy a gyűrűknél, ott már lehet érezni, hogy nincs ereje teljébe a gép, elvégre csökken a kompresszió. Nekem is az MKI iszonyat mennyi olajat evett, de füstje az nem volt. Hogy tudott annyi olajat elégetni nyom nélkül?!  Huh?

Felolem oszthatod a velemenyed Angelel, nem gond. De a minap ultem egy olyan mondiban ami zabalja az olajat es egyaltalan nem lehetett rajta erezni teljesitmeny csokkenest. Szepen ment. A kompresszio az egy dolog. Magasabb(nem is olyan magas) fordulatszamnal totalisan lenyegtelen, mert nem tud olyan gyorsan elszokni a kompresszio. Erteem ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15608 Dátum: 2008.04.02 szerda, 09:20:13 »

Kinek cseréltek szimeringet?

Olvass vissza a forumon. Meg fogod talalni.
Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #15609 Dátum: 2008.04.02 szerda, 09:25:29 »

De azert ha valaki benyas gepet akar venni valahogy sajtolja ki a kereskedobol, hogy teszt celbol had menjen vele par 100Km-t es utana nezze meg az olaj szintet. Mert ha eszi akkor nagyon.

jóhogy nem egyenesen amszterdamba kell kikocsikázni próbaútra. kopik a motor persze, de melyik nem? ha megkapja a motor amit meg kell kapnia akkor ugyanazt kibírja mint bármelyik másik motor. amelyikbe nincs olaj cserélve rendesen az úgyis elkopik, a dolog típusfüggetlen. én újítottam már fel escortot ami rendőréktől lett véve, kb 400E-500E km volt benne de csak 1. lépcsőre kellett fúrni a blokkot. azt is inkább a törött gyűrű miatt mint a kopás miatt. ha ezt állati kopásnak nevezi inyektoros ember akkor legyen neki igaza, de az én véleményem erről egészen más.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15610 Dátum: 2008.04.02 szerda, 09:51:10 »

jóhogy nem egyenesen amszterdamba kell kikocsikázni próbaútra. kopik a motor persze, de melyik nem? ha megkapja a motor amit meg kell kapnia akkor ugyanazt kibírja mint bármelyik másik motor. amelyikbe nincs olaj cserélve rendesen az úgyis elkopik, a dolog típusfüggetlen. én újítottam már fel escortot ami rendőréktől lett véve, kb 400E-500E km volt benne de csak 1. lépcsőre kellett fúrni a blokkot. azt is inkább a törött gyűrű miatt mint a kopás miatt. ha ezt állati kopásnak nevezi inyektoros ember akkor legyen neki igaza, de az én véleményem erről egészen más.
Ez az injektoros is olyan szakember lehetett mint a gumis tanoncod akit nyakon akart vágni a mester a hülesége miatt (lásd. szelepgumi durranás baromi gyakorisága  eplus2 wave )
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #15611 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:00:35 »

Ez az injektoros is olyan szakember lehetett mint a gumis tanoncod akit nyakon akart vágni a mester a hülesége miatt (lásd. szelepgumi durranás baromi gyakorisága  eplus2 wave )

erős a gyanúm, csak nem akartam ezt így eplus2 eplus2 eplus2 taps
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15612 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:17:01 »

Voltál injektorosnál? Kiderített valamit vagy csak dumáltatok?  nyes

Voltam injektorosnal. Normalis faszi, rendes, segitokesz, jo csapat pl. kaptam KVt  vigyor3
Kb. ugy kezdte, hogy nem fog hazudni, es megmoondja kerek perec, hogy az eddigi tapasztalataik alapjan a fjord mocik szfh. Haa mondom ezzel nem mondott ujat, de azert koszonom az oszinteseget. Enis lattam mar olajzabalos fiatal mondit szal...
Radobtak a gepet a rendszerukre. Csinaztak parhuzamos merest. Kivettek az injektorokat, kimertek oket stb. Csinaltak meg kompresszio merest is.
A vegen megdicserte a mocimat a pasi, mert aszondja nagyon jo alapotban van a futasteljesitmenyehez kepest. Kompresszio adatok 13, 13, 13, 14
Vegredmenykent a gep nem hozott ki hibat. Tokeletesen uzemel. Ami elteres volt nalam ,az ott is kijott termeszetesen. Az LTFT ertek +-ban volt. A pasi azt mondja ezaz ertek +20%ig teljesen jo es csak azt mutatja, hogy a compu korrigal. Mivel 90%ban varosban hasznalom a gepet konnyen eloferdulhet, nameg a 193e km miatt is, es a meresi eredmenyekbol is ez tunik ki, hogy a szelepekre lerakodas kerult, ez altal a keresztmetszet csokkent es osszesegeben nem kap annyi uzemanyag/levego kerevereket, mint amennyit eredetileg kene. Ehhez meg hozza johet a gyartasi szoras, ami legalabb 5%. Konkluzio: Xarbol nem lehet varat epiteni nah. De legalabb nem eszi az olajat. Ezis valami...
Mutatott egy sprayt-ami kozvetlenul a szivosorba kell tolni, eleg hatekonyan leszedi a lerakodast, de megvan annak az eselye, hogy eza kemeny cucc megserti a hengerfalat. Es mivel az en mocim annyira jo alapotban van, nem kene elbaxarintani ilyen drasztikus tisztitassal. Szal inkabb nem ajanlja, de ha gondolom beporbalhatjuk. Hallgattam ra es inakbb nemet mondtam. 2 egyeb lehetoseg van: Kimegyek a palyara(nem a retre) es kiegetem 50km-en keresztul 4esben 130-140-el haladva. Vagy motor bontas, szelep csiszolas, stb. ami ketsegtelenul dragabb mulatsag, es a moci alapotat tekintve picit felesleges muvelet lenne. En meg beprobalkozom nehany palack szeleptisztito adalekkal+kiegetessel.

Jah es megneztek a pcsucsaimat. Tokeletesen mukodnek  nyes
Bexaras lett volna, ha kiderul, hogy pcsucs hibas a gepem  nyes

nah kb. ennyi a tortenet lenyege. Jot dumaltunk, pasi mutogatta a muszerparkjat, mindvegig ott lehettem az auto mellett, szoltak, hogy nezzem meg, hogy merik ki a pcsucsokat stb. szal teljesen korrektek voltak. Az arral sem volt gond. Ha valamit kerdeztem, igyekeztek korrekten megvalaszolni.
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.02 szerda, 10:23:42 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15613 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:21:50 »

jóhogy nem egyenesen amszterdamba kell kikocsikázni próbaútra. kopik a motor persze, de melyik nem? ha megkapja a motor amit meg kell kapnia akkor ugyanazt kibírja mint bármelyik másik motor. amelyikbe nincs olaj cserélve rendesen az úgyis elkopik, a dolog típusfüggetlen. én újítottam már fel escortot ami rendőréktől lett véve, kb 400E-500E km volt benne de csak 1. lépcsőre kellett fúrni a blokkot. azt is inkább a törött gyűrű miatt mint a kopás miatt. ha ezt állati kopásnak nevezi inyektoros ember akkor legyen neki igaza, de az én véleményem erről egészen más.

Te nagyon el vagy tevedve. Beszelsz escortrol, holott mondeorol volt szo. Es hiaba ment el 4-500e km-t az escort, ha egy mondeo moci 150e-nel mar zabalja az olajat. Ezt viszont siman lehet kopasnak nevezni. Az escortet vagy azt amellik 400-500e-ret elment nyilvan nem.
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15614 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:24:12 »

Voltam injektorosnal. Normalis faszi, rendes, segitokesz, jo csapat pl. kaptam KVt  vigyor3
Kb. ugy kezdte, hogy nem fog hazudni, es megmoondja kerek perec, hogy az eddigi tapasztalataik alapjan a fjord mocik szfh. Haa mondom ezzel nem mondott ujat, de azert koszonom az oszinteseget. Enis lattam mar olajzabalos fiatal mondit szal...
Radobtak a gepet a rendszerukre. Csinaztak parhuzamos merest. Kivettek az injektorokat, kimertek oket stb. Csinaltak meg kompresszio merest is.
A vegen megdicserte a mocimat a pasi, mert aszondja nagyon jo alapotban van a futasteljesitmenyehez kepest. Kompresszio adatok 13, 13, 13, 14
Vegredmenykent a gep nem hozott ki hibat. Tokeletesen uzemel. Ami elteres volt analam ,az ott is kijott termeszetesen. Az LTFT ertek +-ban volt. A pasi azt mondja ezaz ertek +20%ig teljesen jo es csak azt mutatja, hogy a compu korrigal. Mivel 90%ban varosban hasznalom a gepet konnyen eloferdulhet, nameg a 193e km miatt is, es a meresi eredmenyekbol is ez tunik ki, hogy a szelepekre lerakodas kerult, ez altal a keresztmetszet csokkent es osszesegeben nem kap annyi uzemanyag/levego kerevereket, mint amennyit eredetileg kene. Ehhez meg hozza johet a gyartasi szoras, ami legalabb 5%. Konkluzio: Xarbol nem lehet varat epiteni nah.
Mutatott egy sprayt-ami kozvetlenul a szivosorba kell tolni, eleg hatekonyan leszedi a lerakodast, de megvan annak az eselye, hogy eza kemeny cucc megserti a hengerfalat. Es mivel az en mocim annyira jo alapotban van, nem kene elbaxarintani ilyen drasztikus tisztitassal. Szal inkabb nem ajanlja, de ha gondolom beporbalhatjuk. Hallgattam ra es inakbb nemet mondtam. 2 egyeb lehetoseg van: Kimegyek a palyara(nem a retre) es kiegetem 50km-en keresztul 4esben 130-140-el haladva. Vagy motor bontas, szelep csiszolas, stb. ami ketsegtelenul dragabb mulatsag, es a moci alapotat tekintve picit felesleges muvelet lenne. En meg beprobalkozom nehany palack szeleptisztito adalekkal+kiegetessel.

Jah es megneztek a pcsucsaimat. Tokeletesen mukodnek  nyes
Bexaras lett volna, ha kiderul, hogy pcsucs hibas a gepem  nyes

nah kb. ennyi a tortenet lenyege. Jot dumaltunk, pasi mutogatta a muszerparkjat, mindvegig ott lehettem az auto mellett, szoltak, hogy nezzem meg, hogy merik ki a pcsucsokat stb. szal teljesen korrektek voltak. Az arral sem volt gond. Ha valamit kerdeztem, igyekeztek korrekten megvalaszolni.
Akkor továbbra sincs megoldás? kíváncsain várom az autópoályás "bélkitaposás" hatását az LTFT értékekre. A vicc kedvéért csinálhatnád úgy, hogy közben rá van dugva notebookra a kocsi. Lássuk a progress-t Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #15615 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:27:28 »

Te nagyon el vagy tevedve. Beszelsz escortrol, holott mondeorol volt szo. Es hiaba ment el 4-500e km-t az escort, ha egy mondeo moci 150e-nel mar zabalja az olajat. Ezt viszont siman lehet kopasnak nevezni. Az escortet vagy azt amellik 400-500e-ret elment nyilvan nem.

szerintem Ford motorról volt szó: "Az injektoros emberke is ugy kezdte, hogy a fjord motorok xarok, mert kopnak mint allat." és bármennyire nem teccik az escort is Ford! de még a sierra is amibe 300E km után alapméretes dugó+gyűrű ment mert a fúrás csak rontott volna az állapotán.
írta itt már vlki, h ette az olajat jól az autója, de 1ik esetben el volt repedve a dugó, másik esetben le volt tapadva az olajlehúzó gyűrű ... sztem ez messze nem kopás kategória.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15616 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:28:08 »

Voltam injektorosnal. Normalis faszi, rendes, segitokesz, jo csapat pl. kaptam KVt  vigyor3
Kb. ugy kezdte, hogy nem fog hazudni, es megmoondja kerek perec, hogy az eddigi tapasztalataik alapjan a fjord mocik szfh.
Jó ha ezek a tapasztalataik akkor köszi hozzájuk nem kell menni.
Mi francért nem hajtod meg azt a szerencsétlen gépet a pályán, ne félj attól biztos magához térne. Szerencsétlen biztos másnapos nyes
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15617 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:28:35 »

Akkor továbbra sincs megoldás? kíváncsain várom az autópoályás "bélkitaposás" hatását az LTFT értékekre. A vicc kedvéért csinálhatnád úgy, hogy közben rá van dugva notebookra a kocsi. Lássuk a progress-t Smiley

Mindenkeppen. Lehet megejtek ujra egy szelephezag merest. Mert ugye, ha most mar nagyobb a hezag, akkor nyilvan nem nyit akkorat a szelep.
kb. 160e-nel merettem hezagot, es akkor meg a gyari turesen belul volt. Most 193e van benne.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15618 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:33:57 »

szerintem Ford motorról volt szó: "Az injektoros emberke is ugy kezdte, hogy a fjord motorok xarok, mert kopnak mint allat." és bármennyire nem teccik az escort is Ford! de még a sierra is amibe 300E km után alapméretes dugó+gyűrű ment mert a fúrás csak rontott volna az állapotán.
írta itt már vlki, h ette az olajat jól az autója, de 1ik esetben el volt repedve a dugó, másik esetben le volt tapadva az olajlehúzó gyűrű ... sztem ez messze nem kopás kategória.

Mint mar elozoleg emlitettem, a pasi valceg picit tulzasba esett, vagy tul kritikus volt, mert ugye ha total szfh a fjord motorja, akkor nekem is ennie kene az olajat. Eszi, de kozel sem akkora mertekben, mint egy masik mondi. Nekem 10e alatt fogy el kb. fel littyo. Masonak 1000km alatt 1.5
Ezert is irtam, hogy jo lenne kideriteni van-e osszefugges az olaj zabalas es a szelpfedel szine kozott. Mert ha igen, akkor kapsbol nem szabad megvenni az egyik vagy masik mocival szerelt gepet, vagy ecceruen drasztikusan le kell alkudni az arbol.
Az teny, hogy a pasitol nem kerdeztem meg, konkretan a mondeo mocira gondol, vagy altalanos a velemenye. Nemis igazan erdekelt. Nincs escortom, ergo lexarom.
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15619 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:36:07 »

Ilyenkor azért érdemes megkérdezni a szakitól hogy modja már mester és maga mégis milyen kocsival jár?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15620 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:38:02 »

Jó ha ezek a tapasztalataik akkor köszi hozzájuk nem kell menni.
Mi francért nem hajtod meg azt a szerencsétlen gépet a pályán, ne félj attól biztos magához térne. Szerencsétlen biztos másnapos nyes

Nyilvan oda mesz, ahol nagyobbat hazudnak, csak hogy azt halld amit szeretnel. Ha eccer eza tapasztalata akkor ez. Nem o tehet rola, hogy a motor eszi az olajat.

Egyebkent enis elgondolkoztam ezen a dolgon mikozben haza fele ballagtam. Ez van. 193e...Ma mar nema tartossagrol szol az autoipar...Aztan felhivott egy mondis srac, mert rangat a gepe...Ok, nezzuk meg...Beszelgetunk, oszt rakerdeztem, hogy te figy, eszi az olajat ? Azt mondta brutalisan. Valami 1.5littyo/1000km...hmmm...Lehet megis igaza volt a pasinak...Ha nemis teljesen, mert az en mocim meg nem ennyire...De csak nem hazudott. Miert is tenne ?
Welcam du de ril vold
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.02 szerda, 10:42:56 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15621 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:38:56 »

Ilyenkor azért érdemes megkérdezni a szakitól hogy modja már mester és maga mégis milyen kocsival jár?

Es megis ki a xart erdekel ?
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15622 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:45:43 »

Es megis ki a xart erdekel ?
És ki  xart érdekelnek itt a szubjektív tapasztalatok pl amit az előbb idéztél?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15623 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:46:34 »

És ki  xart érdekelnek itt a szubjektív tapasztalatok pl amit az előbb idéztél?

hehe, ez mitol is szubjektiv ? Azert mert fjord-ot erinti ? LOL  nyes
Biztos szegeny user is szubjektiven iteli meg az olajfogyasztasat nyes

uristen   rinya
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15624 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:48:02 »

hehe, ez mitol is szubjektiv ? Azert mert fjord-ot erinti ? LOL  nyes
Nem kaptál te megint sok kávét reggelre ? fejvakaras
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15625 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:51:57 »

Nem kaptál te megint sok kávét reggelre ? fejvakaras

ooo nem. Eppen ellenkezoleg... szomoru1
Hidd el en sem orulok neki, hogy holott tudom hogy valami gaz van a geppel ekozben mar egy profi (nem fjord) szervizben is azt mondjak, hogy elektronyosan okes a gep. Nem allok neki szejjelbontani a mocit stb. max. szelephezag allitas. Konkretan mar lexarom az egeszet. Majd ha vegkepp megunom kitolom a retre es mikozben alapjaraton vibralnak a fenyei leontom egy kanna benyaval es felgyujtom a picsbe. Ez meg azert odebb van  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #15626 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:53:42 »

Nyilvan oda mesz, ahol nagyobbat hazudnak. Ha eccer eza tapasztalata akkor ez. Nem o tehet rola, hogy a motor eszi az olajat.
Egyebkent enis elgondolkoztam ezen a dolgon mikozben haza fele ballagtam. Ez van. 193e...Ma mar nema tartossagrol szol az autoipar...Aztan felhivott egy mondis srac, mert rangat a gepe...Ok, nezzuk meg...Beszelgetunk, oszt rakerdeztem, hogy te figy, eszi az olajat ? Azt mondta brutalisan. Valami 1.5littyo/1000km...hmmm...Lehet megis igaza volt a pasinak...Ha nemis teljesen, mert az en mocim meg nem ennyire...De csak nem hazudott. Miert is tenne ?
Welcam du de ril vold

a 0,5 liter/10000km baromira nem tartozik az olajfogyasztás kategóriába. ezt természetes elhasználódásnak hívják, és kibaxxottul felesleges az okát keresni. vannak a szerencsésebbek, akiknek ennyi se fogy el. lehet, h eccerűen csak az olajminőség miatt ... sőtt leginkább azért. ezt nem tudod megkerülni, mert ha 2X veszel ugyanolyan olajat (gyártó/típus/stb...) akkor is lehet minimális minőségi eltérése. az előírást teljesíti de mégis ott az a pici eltérés ami már eredményezheti a normál elhasználódás közbeni veszteséget ... még folynia se kell sehol.
ha pedig 1 motor 1000km-en 1,5 liter olajat nyel be ott már komoly a baj. gyenge magyarázat a kopás! ha 0ról 2. lépcsőre kell fúrni a blokkot akkor is extrémnek számít ez a fogyasztás, tuti van más baj is a kopáson kívül. Angelnak igaza van a szelepszárszimeringel kapcsolatban, mert rossz szimeringek mellett lényegesen több olaj fogyhat el mint 1 esetleges kopott blokk mellett. nem beszélve a beragadt lehúzógyűrűről, amihez viszont szintén nem kell kopottnak lennie a motornak, csak rosszul karbantartottnak.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15627 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:57:26 »


a 0,5 liter/10000km baromira nem tartozik az olajfogyasztás kategóriába. ezt természetes elhasználódásnak hívják, és kibaxxottul felesleges az okát keresni. vannak a szerencsésebbek, akiknek ennyi se fogy el. lehet, h eccerűen csak az olajminőség miatt ... sőtt leginkább azért. ezt nem tudod megkerülni, mert ha 2X veszel ugyanolyan olajat (gyártó/típus/stb...) akkor is lehet minimális minőségi eltérése. az előírást teljesíti de mégis ott az a pici eltérés ami már eredményezheti a normál elhasználódás közbeni veszteséget ... még folynia se kell sehol.

Senki nem mondta, hogy ez az ertek az olajfogyasztas kategoriaba esik. Total felesleges ezen gorcsolnod.
Válasz
ha pedig 1 motor 1000km-en 1,5 liter olajat nyel be ott már komoly a baj. gyenge magyarázat a kopás! ha 0ról 2. lépcsőre kell fúrni a blokkot akkor is extrémnek számít ez a fogyasztás, tuti van más baj is a kopáson kívül. Angelnak igaza van a szelepszárszimeringel kapcsolatban, mert rossz szimeringek mellett lényegesen több olaj fogyhat el mint 1 esetleges kopott blokk mellett. nem beszélve a beragadt lehúzógyűrűről, amihez viszont szintén nem kell kopottnak lennie a motornak, csak rosszul karbantartottnak.

Ertem. Vagy az uzemanyag, vagy a tulaj a hibas. Vilagos.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15628 Dátum: 2008.04.02 szerda, 10:58:37 »

Srácok, ne így. A szerelő kejelentheti, amit kijelentett. Ha ő így gondolja, lelke rajta. Attól még nem kell, hogy így legyen.
Én továbbra is azt mondom, az olajfogyi nem jellemző. És ha van is, egyáltalán nem biztos, hogy a motor kopása miatt.
Fenntartom a szimeringes elméletemet.

Amit Tsory említett: inkább egy escortra jellemző, hogy lement 500e+ kilométert. Mondeóból is hallottunk ilyesmiről, én egy tdci-ről tudok, ami 600e-et futott (csak pálya), de valakinek az 1,6-osa is 500 körül ment (talán Pádár?), de azt is állítom, hogy az I-II-esek jó része túl a 2-300e kilométeren.
A III-as benzinesekből is sok van túl a 200-on. De ezek még jellemzően nem mentek sokkal többet.
Dízel fronton szerintem a klubban van 3-400-et futott is, de egy csomó van túl a 200-on. Pedig ezek még nem olyan sok évesek.
A következő elméletem, hogy amikor a gumis azt mondta, hogy a fordra a kerekeket nagyon nehéz kiegyensúlyozni, akkor csak vigyorogtam. A jól centrírozott kerék minden autón jó.
Sokszor egyszerűbb azt mondani, hogy ez típushiba, minthogy megtalálni a hibáját. Ebből a szemszögből nézve akár a te csapatodra is ráillik a leírás, bár ők az inyektorokat nézték, azt szépen kimérték, a többiről én az ő helyükben nem nyilatkoznék, mert az nem az ő területük. Olyat se mondjanak, hogy a fordban a zene se szól jó, és rosszabb híreket vesz a rádió.

De, most jön a lényeg: ne személyeskedjetek, ne sértegessétek egymást, mert jönnek a versek!!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #15629 Dátum: 2008.04.02 szerda, 11:07:37 »

Senki nem mondta, hogy ez az ertek az olajfogyasztas kategoriaba esik. Total felesleges ezen gorcsolnod.
Ertem. Vagy az uzemanyag, vagy a tulaj a hibas. Vilagos.

most az üzemanyag honnan kerül képbe? eddig motorolajról, és vasról volt szó! nem értem az üzemanyagos dolgot, de biztos velem van a baj + az áremelésekkel fejvakaras fejvakaras fejvakaras fejvakaras
de a tulaj igenis lehet hibás, a karbantartásért és a felhasznált anyagok minőségéért elsősorban ő a felelős! a szerelő azt teszi bele általába amit a tulaj kér. ha nekem hoznak autót olajcserére és 20/40-es mol botond olajat mellékelnek akkor nem fogok saját szakállamra mobil1 olajat beletölteni. elmondom a tulajnak, h ebbe nem ez kell de elég sok esetben ő is tudja csak lexarrja mert 3 hónap múlva úgyis megy a levesbe az ótó, és majd szív vele az új gazda. többek között emiatt is ajánlott használtautó vásárlása után azonnal 1-2 dolgot kicserélgetni.
nekem is azt mondták a mondimra, h 1000km-el korábban volt olajcserés + összes szűrő. megkérdeztem milyen olaj ment bele, de a válasz ki lett kerülve ... akkor miben bízzak!? abba amit magamnak belepakolok!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15630 Dátum: 2008.04.02 szerda, 11:15:56 »

De, most jön a lényeg: ne személyeskedjetek, ne sértegessétek egymást, mert jönnek a versek!!!!

Igen, az enyémben volt 660e km.
De Angel verseitől ments meg Urunk minket!  hehe
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15631 Dátum: 2008.04.02 szerda, 11:17:48 »

De Angel verseitől ments meg Urunk minket!  hehe

Ez is volt a cél...  nyes eplus2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #15632 Dátum: 2008.04.02 szerda, 11:19:41 »

De, most jön a lényeg: ne személyeskedjetek, ne sértegessétek egymást, mert jönnek a versek!!!!

semmi személyeskedés nincs. csak én eccerűen hányok az ijjen megállapításoktól, amikor a hiba megoldása az h "ez ilyen mert típushiba".
mi van akkor ha télleg az!? akkor is meg kell csinálni és a lehető leghosszabb élettartamúra. vannak valóban típushibák, de ez nem az 1ik és nem a másik típus kiváltsága. minden típusnak vannak alapvető hibái, csak az 1iknél ez a másiknál + az. orvosolni lehet a dolgot mindig. ha típushibáról van szó akkor adott időn belül megint jelentkezik ... és akkor!? ... megenn meg kell javítani. útáltam pl amikor az audikat köpködték a légtömegmérője miatt, pedig az télleg ojjan alkatrész volt, h akár kettesével is lehetett venni annak akinek nem volt szerencséje. akinek meg szerencséje volt az sose költött erre a boldogságra.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15633 Dátum: 2008.04.02 szerda, 11:42:43 »

MKIII Facelift I-es fehér oldalsó indexbúrám van egy idehaza (1db nem egy pár!). Ha esetleg valakinek kellene, szóljon!!! Egy Kojak nyalókáért odaadom! vigyor3
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15634 Dátum: 2008.04.02 szerda, 12:33:45 »

semmi személyeskedés nincs. csak én eccerűen hányok az ijjen megállapításoktól, amikor a hiba megoldása az h "ez ilyen mert típushiba".
mi van akkor ha télleg az!? akkor is meg kell csinálni és a lehető leghosszabb élettartamúra. vannak valóban típushibák, de ez nem az 1ik és nem a másik típus kiváltsága. minden típusnak vannak alapvető hibái, csak az 1iknél ez a másiknál + az. orvosolni lehet a dolgot mindig. ha típushibáról van szó akkor adott időn belül megint jelentkezik ... és akkor!? ... megenn meg kell javítani. útáltam pl amikor az audikat köpködték a légtömegmérője miatt, pedig az télleg ojjan alkatrész volt, h akár kettesével is lehetett venni annak akinek nem volt szerencséje. akinek meg szerencséje volt az sose költött erre a boldogságra.

Ez mind szep es jo, ha autoszerelo lennek enis ezt mondanam. Ne foglalkozz a hibakkal, javittasd csak meg jo penzert !
Csak hat a userek nem autoszerelo fejjel gondolkodnak. Megveszik az autot es NEM AKARNAK ra kolteni az uzemanyagon kivul. Ha meg mar olyan hibak jonnek elo, ami mondjuk az elozo 10 autojanal soha, akkor szerintem teljesen jogosan obegatnak, mert igazuk van. Es magasrol lexarjak, hogy a szerelonek mi errol a velemenye. Te a hozzaszolasod alapjan teljesen termeszetesnek veszel barminemu hibat, es ugy allsz hozza, hogy meg kell javitani. De majd ha eccer bedoglik valakinek a pcsucsa, vagy a szivosor kinyirja a mocit, nah akkor majd vallald be neki a javitatast es a vele jaro koltsegeket, hogy erts mirol is van szo. Mert ugye hiaba tipushiba, meg kell javitani, ugye. Kivancsi lennek, akkoris ez lenne a velemenyed. Gyanitom, hogy nem. Mas faxaval verni a csalant nem jo dolog. Es igenis, vannak tipushibak, amikkel nem tudsz mit kezdeni. Tuneti kezelesen kivul mast nem tehetsz.
Es mint mondottam, neha ugy adodoik, hogy xarbol nem lehet varat epiteni. Lehet ujra gyurmazni, de hamar ossze fog borulni megen.
Es igen, a gyartoknak a dolga, hogy megtervezzek, csinaljak ugy az autot, hogy az a leheto leghosszabb elettartamu legyen.
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.02 szerda, 12:38:26 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15635 Dátum: 2008.04.02 szerda, 12:36:16 »

most az üzemanyag honnan kerül képbe? eddig motorolajról, és vasról volt szó! nem értem az üzemanyagos dolgot, de biztos velem van a baj + az áremelésekkel fejvakaras fejvakaras fejvakaras fejvakaras

Ezt csak azert irtam, mert itt altalanos szubjektiv velemeny az, hogyha a geppel gond van akkor az csakis a rossz uzemanyag, vagy user error lehet.
Ha meg kiderul, hogy nem user hiba es nemis az uzemanyag, akkor jon a bazi nagy kuss.
Persze enis ezt mondanam, ha mondjuk autokereskedo lennek. Vagyis nem lenne pofam ezt hazudni. Ezert sem vok autokereskedo.
Egyebkent meg marhara lenyegtelen a user szempontjabol, hogy a gyuru miatt zabalja az olajat egy kevesett futott moci, vagy masert. Attol meg a problema ott van, amit az o zsebebol kell megoldani.
Egyebkent en sem vagtam, hogy jott ide az Audi MAF szenzor meg az escort moci. Arra jo, hogy elet vegyuk a tenyeknek. Masra nemigen.
Egyebkent en sem a Mondeot kopkodom, hanem a fjordot, hogy volt pofaja kiadni a kezebol ekkora hulladekot ipari mennyisegben.
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.02 szerda, 12:42:13 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15636 Dátum: 2008.04.02 szerda, 12:57:49 »

Voltam legkondi diagon. Kiderul, hogy a gaz mennyisege erosen konvergal a 0hoz. Jobb hijjan fel lett toltve szines gazzal. Ra 2 napra megen nem kapcsol a legkondi. A 18kerben van/volt egy egeszen kivalo legkondis banda. Valahol az M5rol a soroksari utra lehajto kozeleben, csak elfejetettem a cimuket 8( Nem tudja ezt esetleg valaki ?  wave worship
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15637 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:09:30 »

Ugyan nem légkondihoz tartozik, de szerintem tényleg azt kéne kipróbálnod hogy istenesen meghatjtani a gépet léegalább 100-200km-en keresztül pl pálya legalább 180-200 környékén szerintem az lehet hogy többet javítana mint bármilyen injektor tisztító. Én amikor takaríttatm a szívosoromat akkor teljesen meg voltam lepődve hogy egy koromgyárhoz képest mennyire tiszta. Mert szinte csak pályán járok vele és ott azért nyomom neki rendesen. De 90ekm után sincs semmi gyíkja csak amit én szúrok el utólag. Picit vissza kanyarodva az olajfogyásra, szerintem ez egyáltalán nem jelelmző. Nálam egész egyszerűen nincs olajfogyás. Pedig állítólag nagyopbb tempo felett már a turbo is csipegeti az olajat. Az igaz hogy a múlt héten amikor cseréltem az EGR dugot akkor azt láttam hogy olajos belülről az EGR szelep, tehát biztos hogy hordja a turbon keresztül de vissza is kerül a motorba a szívoson keresztül így zárt a ciklus vigyor3
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15638 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:14:12 »

Ugyan nem légkondihoz tartozik, de szerintem tényleg azt kéne kipróbálnod hogy istenesen meghatjtani a gépet léegalább 100-200km-en keresztül pl pálya legalább 180-200 környékén szerintem az lehet hogy többet javítana mint bármilyen injektor tisztító. Én amikor takaríttatm a szívosoromat akkor teljesen meg voltam lepődve hogy egy koromgyárhoz képest mennyire tiszta. Mert szinte csak pályán járok vele és ott azért nyomom neki rendesen. De 90ekm után sincs semmi gyíkja csak amit én szúrok el utólag. Picit vissza kanyarodva az olajfogyásra, szerintem ez egyáltalán nem jelelmző. Nálam egész egyszerűen nincs olajfogyás. Pedig állítólag nagyopbb tempo felett már a turbo is csipegeti az olajat. Az igaz hogy a múlt héten amikor cseréltem az EGR dugot akkor azt láttam hogy olajos belülről az EGR szelep, tehát biztos hogy hordja a turbon keresztül de vissza is kerül a motorba a szívoson keresztül így zárt a ciklus vigyor3

bakker gondolkozzal mar picit ! Ha en 100-200km-en keresztul 180-200al megyek, akkor valceg az uccso metereken mar egy Mig29es fog ram repulni, es le lo a palyarol a picsbe  nyes A birsagbol meg vehetek egy uj autot. De akkro mar nemis kene, mert a jogsi is ugrik, szal marad a BKV. De majd megoldom ezta kiegetest. 3-asban vagy 4esben uveghang rulez, oszt vagy szethullik, vagy kieg.
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15639 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:17:00 »

bakker gondolkozzal mar picit ! Ha en 100-200km-en keresztul 180-200al megyek, akkor valceg az uccso metereken mar egy Mig29es fog ram repulni, es le lo a palyarol a picsbe  nyes De majd megoldom ezta kiegetest. 3-asban vagy 4esben uveghang rulez, oszt vagy szethullik, vagy kieg.
Nincs ott se MIG se semmi. Nyugodtan végig lehet baktatni, de nem mindegy hogy hol (az M1 problémás  eplus2, ott figyelni kell a GPS speedcam opcióra)  eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15640 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:18:52 »

Nincs ott se MIG se semmi. Nyugodtan végig lehet baktatni, de nem mindegy hogy hol (az M1 problémás  eplus2, ott figyelni kell a GPS speedcam opcióra)  eplus2

Ahh nem kinlodok ezzel. A lenyeg a magas fordulatszam es nem a sebesseg. Jo lesz aza 4esben uveghang eljaras  nyes
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15641 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:20:33 »

Egybkent tok jo dolgokat lehet kiszedni ebbol az ECU olvasasbol. pl. nemis tudtam, hogy a moci uzemi hofoka 105fok. Ha ezt atlepi, akkor beindul a venti, lehul kb. 99-100fok kornyekere. Erdekes dolgok ezek nah.
Naplózva

blah blah blah
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15642 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:23:48 »

bakker gondolkozzal mar picit ! Ha en 100-200km-en keresztul 180-200al megyek, akkor valceg az uccso metereken mar egy Mig29es fog ram repulni, es le lo a palyarol a picsbe  nyes A birsagbol meg vehetek egy uj autot. De akkro mar nemis kene, mert a jogsi is ugrik, szal marad a BKV. De majd megoldom ezta kiegetest. 3-asban vagy 4esben uveghang rulez, oszt vagy szethullik, vagy kieg.

azért 5be kell azt hajtani, mert nagyobb a menetszél is. Meg a motoron is nagyobb a taerhelés. 3ba csak könnyebben szalad, úgy könnyebb "szétkűdeni", mint 5be.
Egyébként csak városba használod? Sok város után én mindegyik kocsimnak kicsit megtépem a száját külterületen. Mondhatnám retkelem neki, mint a gép!  hehe
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15643 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:26:39 »

Ahh nem kinlodok ezzel. A lenyeg a magas fordulatszam es nem a sebesseg. Jo lesz aza 4esben uveghang eljaras  nyes
Nem jó, nekem amikor teljesítmény mérőpadon volt a gép akkor is nagyon durva ventillátorokon keresztül lökték rá a hűtőevegőt. Kell a hütés 3.ban ez elégtelen. Nehogy a nagy jóakarásban főzd meg a motort. rinya
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15644 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:27:02 »

azért 5be kell azt hajtani, mert nagyobb a menetszél is. Meg a motoron is nagyobb a taerhelés. 3ba csak könnyebben szalad, úgy könnyebb "szétkűdeni", mint 5be.
Egyébként csak városba használod? Sok város után én mindegyik kocsimnak kicsit megtépem a száját külterületen. Mondhatnám retkelem neki, mint a gép!  hehe

Ok, ha fizeted a birsagot es elintezed, hogy ne vegyek el a jogsit, mar szaladok is egetni.  Wink
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15645 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:29:27 »

Nem jó, nekem amikor teljesítmény mérőpadon volt a gép akkor is nagyon durva ventillátorokon keresztül lökték rá a hűtőevegőt. Kell a hütés 3.ban ez elégtelen. Nehogy a nagy jóakarásban főzd meg a motort. rinya

130-140nel ha 4be rakom pont jo fordulaton leszek, es nem fo meg a moci. Max. szanaszejjel hullik. De akkor meg az egetes valami egeszen mas formajat valasztom majd  vigyor3
Laptotyon keresztul meg ugyis latni fogom a homersekletet, es ha nem birja a rendszer majd lassitok picit.
Meg ha ennyit nem bir a moci, akkor tenyleg egy szfh.
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15646 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:29:57 »

Ok, ha fizeted a birsagot es elintezed, hogy ne vegyek el a jogsit, mar szaladok is egetni.  Wink
Te figyu, azért autopályán  nem úgy szoktunk közlekedni mint Stevenson gőzmozdonya hogy kocogjon a gép előtt egy lovas piros zászlóval eplus2. De nagyon szivesen leszek a felvezetőd, akkor garantáltan nem lesz semmilyen bírság. wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15647 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:31:45 »

Te figyu, azért autopályán  nem úgy szoktunk közlekedni mint Stevenson gőzmozdonya hogy kocogjon a gép előtt egy lovas piros zászlóval eplus2. De nagyon szivesen leszek a felvezetőd, akkor garantáltan nem lesz semmilyen bírság. wave

Ha elintezed, hogy mondjuk M5on pestrol kecsoig oda-vissza folyamatosan 200al tolhatom neki, es nem lesz semmifele negativ kovetkezmenye, hat legyen  worship wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15648 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:34:23 »

Meg tan abba is benne lennek, hogy bontsak le a mocit, es oldjak meg az esetleges szelepproblemat. Ez kb. 50k bol kijonne. Csak hat ugye azert a valosagban ez nem igy muxik. szelep csiszolgatas utan kapasbol ujra kene allitani a hezagokat, es egyaltalan nem biztos, hogy van lerakodas a szelepeken.
Igy meg mar majdnem ott tartanek, hogy kifizettem egy uj moci arat.  rinya
Ennyit nekem nem er egy Mondeo.
Naplózva

blah blah blah
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15649 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:37:46 »

Zacci!

Neked akkor most milyen hibájaid is vannak?
Vagy láma vagyok, vagy már követni sem tudom, mert mindig vmi más.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 306 307 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317 318 319 320 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.