Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:47:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 602 603 604 605 606 607 608 [609] 610 611 612 613 614 615 616 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21875812 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30400 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:36:17 »

ezekél olajos a lánfeszítő ugye??
igen,az olajszivattyútól kapja az olajnyomást,de rugós tagja is van.



« Utoljára szerkesztve: 2011.06.25 szombat, 19:43:22 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30401 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:37:28 »

a darabokra tört, és találtak 1db 10x15mm-es darabot nálam azt jelenti, h szó szerint darabokra tört. nem kell a siklócsapágyazáson átmennie semminek, ha már a csapágy nem is létezik mert szétment. akkor max arról lehet szó, h a csapágyazás helyén ment át.
az ablakon se tudsz normál esetbe kinyúlni ha zárva van, de ha kitört belőle az üveg akkor nem számít ha a keret zárva van.

8mm-es csövön nemigen szokott a 15mm-es darabka átférni.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30402 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:38:35 »

http://127.0.0.1:8888/graphic.do?id=E0015463&supersize=true
igen,az olajszivattyútól kapja az olajnyomást,de rugós tagja is van.
mit linkeltél?? vigyor3 gondolom e-tisből....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30403 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:39:29 »

8mm-es csövön nemigen szokott a 15mm-es darabka átférni.... eplus2
szerintem vastagabb az olajvisszafolyó, mint 8mm, de 10*15-ös nem megy le rajta Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30404 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:39:56 »

persze hogy hidraulikus a láncfeszitő...
arra azért kíváncsi lennék, hogy akinek átugrott, az milyen olajat használt...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30405 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:40:17 »

az aszem egy parton az olaj kinyomja és beakad, mikor leállitod akor meg kiugrik...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30406 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:42:22 »

arra azért kíváncsi lennék, hogy akinek átugrott, az milyen olajat használt...

Tökmindegy...nem épül fel az olajnyomás és ennyi elég is.
Amiket láttam azokba se egyforma olaj volt....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30407 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:43:12 »

arra azért kíváncsi lennék, hogy akinek átugrott, az milyen olajat használt...

te még mindig olajparán vagy? eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30408 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:44:34 »

mit linkeltél?? vigyor3 gondolom e-tisből....
módosítottam
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30409 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:45:00 »

te még mindig olajparán vagy? eplus2
nem én vigyor3

én nem töltöm bele azt a fhos fordosat, akkor meg mitől kellene paráznom?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30410 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:51:51 »

nem én vigyor3

én nem töltöm bele azt a fhos fordosat, akkor meg mitől kellene paráznom?? eplus2
és ha a fordos olajtól ment volna tönkre,akkor számíthat több százezer fordos,hogy lerobban a fél mocija a 4es dugónál? wilting ravasz1 nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30411 Dátum: 2011.06.25 szombat, 19:58:30 »

és ha a fordos olajtól ment volna tönkre,akkor számíthat több százezer fordos,hogy lerobban a fél mocija a 4es dugónál? wilting ravasz1 nemtudom
szerintem ebbe ne menjünk bele...mert befhosik itt minden fordos eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30412 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:06:43 »

szerintem ebbe ne menjünk bele...mert befhosik itt minden fordos eplus2
Miértr fhosik be mindenki nekem nincs vele gondom én csak a gyárit használom és ahol szerelik a kocsit ott csak ezt rakják bele.Most akkor mivan?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30413 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:07:53 »

Miértr fhosik be mindenki nekem nincs vele gondom én csak a gyárit használom és ahol szerelik a kocsit ott csak ezt rakják bele.Most akkor mivan?Huh?
semmi.jó vitaindító téma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30414 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:12:44 »

szerintem ebbe ne menjünk bele...mert befhosik itt minden fordos eplus2
sztereotípia.Domi nyomdokain sem lukadtak sorra a dugattyúk!És cseresznye nyomdokain sem törtek a veztengely traverzek.

Ha az olaj xar lenne,kinyírná nagyon nagyon rövid idő alatt a turbó csapágyazását,és a motorét is.ehhez képest a moci elgurul 3-400e km-t,a turbó meg elmegy 150-200e kmt.Ez a futásteljesítmény legalább 10éves használatot mutat.a rossz olaj egy szezon alatt kinyírna mindent.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30415 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:18:18 »

szerintem ebbe ne menjünk bele...mert befhosik itt minden fordos eplus2
Én már becsokiztam... wow3
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30416 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:21:22 »

semmi.jó vitaindító téma.

Volt is belőle nem olyan régen egy eszmecsere...Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30417 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:30:08 »

Volt is belőle nem olyan régen egy eszmecsere...Smiley
De szépen záródott és ennyi.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30418 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:31:09 »

De szépen záródott és ennyi.

Pontosan Smiley A végkonklúzió: mindenki azt használja,ami neki bevált,és ha másnak nem az a "megfelelő",attól még nem hülye senkise Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30419 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:33:01 »

Pontosan Smiley A végkonklúzió: mindenki azt használja,ami neki bevált,és ha másnak nem az a "megfelelő",attól még nem hülye senkise Smiley
worship worship worship worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30420 Dátum: 2011.06.25 szombat, 21:25:32 »



szerintem vastagabb az olajvisszafolyó, mint 8mm, de 10*15-ös nem megy le rajta Sad

biztos, h vastagabb Wink

én még nem piszkáltam az enyém ennyire, de ha meg kell saccolni akkor kb 14mm-re saccolom v talán a 16mm-t is megkockáztatom.
a turboba elég konkrét nyomással megy be az olaj, mert muszály neki úgy menni. a turbonak szüksége van a folyamatos és a lehető leggyorsabb "olajcserére", különben elég hamar beleégne a cucc és nem győzne a tulaj turbot cserélni. emiatt a visszafolyók elég jól túl vannak méretezve általába. a 8mm 1 film címe nyes nyes nyes
szerintem a 10mm a folyamatos olajmozgással vígan letakarodik a karterbe.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30421 Dátum: 2011.06.25 szombat, 21:36:01 »


biztos, h vastagabb Wink

én még nem piszkáltam az enyém ennyire, de ha meg kell saccolni akkor kb 14mm-re saccolom v talán a 16mm-t is megkockáztatom.
a turboba elég konkrét nyomással megy be az olaj, mert muszály neki úgy menni. a turbonak szüksége van a folyamatos és a lehető leggyorsabb "olajcserére", különben elég hamar beleégne a cucc és nem győzne a tulaj turbot cserélni. emiatt a visszafolyók elég jól túl vannak méretezve általába. a 8mm 1 film címe nyes nyes nyes
szerintem a 10mm a folyamatos olajmozgással vígan letakarodik a karterbe.
nekem van a garázsban lebontott cső, ezért írtam, hogy meg tudom nézni. befele viszont vékony csövön megy, gondolom nagy nyomással
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30422 Dátum: 2011.06.25 szombat, 22:23:59 »

na a helyzet az hogy még mindig nem tudom mitől durrant szét a motor . de hamarosan jönnek a képek s rakom fel .de már nagyon kíváncsi vagyok a diagnózisra, eddig úgy nézki van 4db felújított 504z pcs frissen programozva. ja és most volt olaj cserén friss fordos olajat kapot nyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.25 szombat, 22:29:01 írta Csalinger » Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30423 Dátum: 2011.06.25 szombat, 22:40:50 »

Menni fog az!  Én nem csináltam ilyen pecízen! Az is igaz, hogy már tiszta ideg voltam a kesztyűtartó miatt! Amikor már végképp szükség volt a tartalmára, akkor szétkaptam összekentem ragasztóval, félretettem 1 napra, összeraktam azt jó napot.
Valami nem stimmel  rinya.
Már megen letört a pöcök.
Szerintem rosszul rakom össze, mert nem tudja a pöcök a nyelvet annyira visszatolni vagy visszaengedni, hogy nyíljon a zár. De nem tudom, hogy kellene összerakni  Angry. Csak egyféleképpen tudom, de úgy nem jó. Lehet, hogy hiányzik egy alkatrészem?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30424 Dátum: 2011.06.25 szombat, 22:42:10 »

Valami nem stimmel  rinya.
Már megen letört a pöcök.
Szerintem rosszul rakom össze, mert nem tudja a pöcök a nyelvet annyira visszatolni vagy visszaengedni, hogy nyíljon a zár. De nem tudom, hogy kellene összerakni  Angry. Csak egyféleképpen tudom, de úgy nem jó. Lehet, hogy hiányzik egy alkatrészem?

le kell nyomni a nelvet, és az odamenő pöcköt úgy berakni. ennyi a trükkje
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30425 Dátum: 2011.06.25 szombat, 23:17:25 »

le kell nyomni a nelvet, és az odamenő pöcköt úgy berakni. ennyi a trükkje
Na igen.
Le se merem írni. Ilyen nincs. A nejem szerint ez csak rám jellemző.
 falbav falbav falbav
Kihagytam egy alkatrészt. Annyira a pöcökre koncentráltam, hogy nem gondoltam arra, azért nem működik, mert hiányzik egy alkatrész.
 falbav falbav falbav
Gyakorlatilag már az első ragasztás tökéletes volt, pláne az erősítéssel.
Holnap kezdhetem előlről  vigyor3.

Nagyon köszönöm mindenkinek a gyors és építő jellegű segítséget, de én voltam a béna. Na de holnap!
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30426 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 07:07:50 »

nekem van a garázsban lebontott cső, ezért írtam, hogy meg tudom nézni. befele viszont vékony csövön megy, gondolom nagy nyomással

befelé biztos, h kicsi a belső. ott kb 4-6mm közötti méret a reális. de ott a nyomás miatt nem megy le 1 szilánk sem Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30427 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 08:38:02 »

Na igen.
Le se merem írni. Ilyen nincs. A nejem szerint ez csak rám jellemző.
 falbav falbav falbav
Kihagytam egy alkatrészt. Annyira a pöcökre koncentráltam, hogy nem gondoltam arra, azért nem működik, mert hiányzik egy alkatrész.
 falbav falbav falbav
Gyakorlatilag már az első ragasztás tökéletes volt, pláne az erősítéssel.
Holnap kezdhetem előlről  vigyor3.

Nagyon köszönöm mindenkinek a gyors és építő jellegű segítséget, de én voltam a béna. Na de holnap!
Ha mégse menne, akkor csinálok Neked egy videót az összerakásról.  wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30428 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 09:00:23 »

Ha mégse menne, akkor csinálok Neked egy videót az összerakásról.  wave

Áááááá. Köszi, de szerintem menni fog, sőt megy, mert már összeraktam és működik, csak szorul  vigyor3. Amit megint nem értek, mert a képeidet elnézve én sokkal kevesebb ragasztót tettem rá, a nagy részét meg már le is csiszoltam és mégis.
A pöcök teteje szorul, de mm-ekről van szó csak, tehát lehet, hogy nem pont a helyére illesztettem vissza, bár nagyon koncentráltam.
Így maradt a csiszolás, mert jelenleg a nyitó gomb nem megy vissza teljesen a helyére, rá kell segíteni, de amúgy tényleg kezd összeállni.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30429 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 09:03:45 »

Áááááá. Köszi, de szerintem menni fog, sőt megy, mert már összeraktam és működik, csak szorul  vigyor3. Amit megint nem értek, mert a képeidet elnézve én sokkal kevesebb ragasztót tettem rá, a nagy részét meg már le is csiszoltam és mégis.
A pöcök teteje szorul, de mm-ekről van szó csak, tehát lehet, hogy nem pont a helyére illesztettem vissza, bár nagyon koncentráltam.
Így maradt a csiszolás, mert jelenleg a nyitó gomb nem megy vissza teljesen a helyére, rá kell segíteni, de amúgy tényleg kezd összeállni.
Ok. Csak ügyesen...  smile
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
csikitomi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #30430 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 10:17:43 »

sziasztok.az lenne a problémám,hogy a most vásárolt mondeómban a kesztyűtartó nyitófüle le van törve,hogyan lehetne ezt kinyitni igy?
köszi,üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30431 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 11:33:07 »

sziasztok.az lenne a problémám,hogy a most vásárolt mondeómban a kesztyűtartó nyitófüle le van törve,hogyan lehetne ezt kinyitni igy?
köszi,üdv.
olvass vissza, pont most volt róla szó wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30432 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 11:39:58 »

befelé biztos, h kicsi a belső. ott kb 4-6mm közötti méret a reális. de ott a nyomás miatt nem megy le 1 szilánk sem Smiley
csak az a szilánk,amelyik képes az árral szemben úszni! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30433 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 11:43:59 »

befelé biztos, h kicsi a belső. ott kb 4-6mm közötti méret a reális. de ott a nyomás miatt nem megy le 1 szilánk sem Smiley
olyat nem is írtam, hogy ott lemenne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30434 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:20:39 »

Sziasztok!!
 az lenne a kérdésem , hogy mi a az eltérés N7BA és a FMBA  kódu motorok közt illetve a N7BA helyére be lehet -e építeni a FMBA-t.

mert sajnos N7BA kódut nem találok de a másik az rengeteg van
 válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30435 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:30:49 »

Sziasztok!!
 az lenne a kérdésem , hogy mi a az eltérés N7BA és a FMBA  kódu motorok közt illetve a N7BA helyére be lehet -e építeni a FMBA-t.

mert sajnos N7BA kódut nem találok de a másik az rengeteg van
 válaszokat előre is köszönöm
Neked milyen kodú volt benne?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30436 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:35:35 »

Sziasztok!!
 az lenne a kérdésem , hogy mi a az eltérés N7BA és a FMBA  kódu motorok közt illetve a N7BA helyére be lehet -e építeni a FMBA-t.

mert sajnos N7BA kódut nem találok de a másik az rengeteg van
 válaszokat előre is köszönöm
asszem eu3 és eu4. szerintem olyat keress, mint ami a tiedben volt...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30437 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:10:49 »

Neked milyen kodú volt benne?

Ez a gondom hogy N7BA volt benne  s ilyet nem találok szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30438 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:11:26 »

Ez a gondom hogy N7BA volt benne  s ilyet nem találok szomoru1
Motorcraftot kérdezted??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30439 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:14:47 »

Motorcraftot kérdezted??
igen beszéltem vele de neki most nincs ilyen  motorja
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30440 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:39:20 »

Ez a gondom hogy N7BA volt benne  s ilyet nem találok szomoru1
Az biztos,hogy hozzá való alkatrészekben különbözik.Nekem FMBA van pl nekem a legdrágább p csúcs kell bele a beépítés meg szerintem a face liftől esetleg különbözhet szerintem
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30441 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 22:01:09 »

Ok. Csak ügyesen...  smile
Nahát megen nagy szívások árán, de úgy néz ki sikerült azt a fránya kesztyűtartó zárat összerakni  vigyor3.
Még nem szereltem be az autóba, csak magát a zárat dobtam össze (működik), mert megvárom a 24 h teljes száradási időt.

Tapasztalataim:
1. Nagyon meg kell nézni, mit is rak össze az ember milyen alkatrészekből és alapfeltétel, hogy a zár összes alkatrésze meglegyen.
2. Az az elmélet, hogy a pöcköt szöggel, csővel megerősítem, nem működött, mert ha a pöcök vájatában van az erősítés, akkor a zár nyelve nem tud teljesen visszamenni a helyére, ergo kinyílhat a kesztyűtartó ajtaja. Ezt nem próbáltam ki, de több mm is hiányzott, hogy teljesen felmenjen a nyelv és inkább nem kockáztattam.
3. Lehet, hogy az én hibámból, de nem volt mindegy, hova is megy a 2 komponensű ragasztó, mert sokat kellett csiszolni.
4. Először pillanatragasztóval rögzítettem az alkatrészeket, utána kentem rájuk a 2 komponensű ragasztót.
5. Kb. 2 óra száradási idő után a 2 komponensű anyag megszilárdul, jól tart, de hegyes késsel és türelemmel még kipiszkálható (a szöget 2-szer is ezzel a módszerrel szedtem ki).
6. A sok szét, illetve összerakás alapján azt mondom, hogy nagyon erős anyagból vannak az alkatrészek,, de pont emiatt rejtély, hogy törik le mégis a pöcök vagy a tengely.
7. Ha a pöcök a helyén van, a nyelv az én záramban nem megy teljesen vissza, de hosszadalmas tanulmányozás alapján azt mondom, hogy ez konstrukciós hiba, mert a kis gumi védő akadályozza meg, hogy a pöcök teljesen hátrahúzódjon, a pöcök meg ugye nem engedi teljesen vissza a nyelvet. Nem beszerelt állapotban ez azonban nem zavarj a zár működését, nem lötyög, kotyog, a rugók erősen tolják fel a zár nyelvét. Remélem ez beszerelt állapotban is így lesz.

Nahát röviden ennyi.

Bízom benne, hogy jó sokáig működni fog a zár, de ha nem, akkor kénytelen leszek a HZsolt92 által belinkelt angol javítási módszert alkalmazni kissé átalakított és lebutított verzióban.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30442 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 06:35:42 »

Nahát megen nagy szívások árán, de úgy néz ki sikerült azt a fránya kesztyűtartó zárat összerakni  vigyor3.
Még nem szereltem be az autóba, csak magát a zárat dobtam össze (működik), mert megvárom a 24 h teljes száradási időt.

Tapasztalataim:
1. Nagyon meg kell nézni, mit is rak össze az
ember milyen alkatrészekből és alapfeltétel, hogy a zár összes alkatrésze meglegyen.
2. Az az elmélet, hogy a pöcköt szöggel, csővel megerősítem, nem működött, mert ha a pöcök vájatában van az erősítés, akkor a zár nyelve nem tud teljesen visszamenni a helyére, ergo kinyílhat a kesztyűtartó ajtaja. Ezt nem próbáltam ki, de több mm is hiányzott, hogy teljesen felmenjen a nyelv és inkább nem kockáztattam.
3. Lehet, hogy az én hibámból, de nem volt mindegy, hova is megy a 2 komponensű ragasztó, mert sokat kellett csiszolni.
4. Először pillanatragasztóval rögzítettem az alkatrészeket, utána kentem rájuk a 2 komponensű ragasztót.
5. Kb. 2 óra száradási idő után a 2 komponensű anyag megszilárdul, jól tart, de hegyes késsel és türelemmel még kipiszkálható (a szöget 2-szer is ezzel a módszerrel szedtem ki).
6. A sok szét, illetve összerakás alapján azt mondom, hogy nagyon erős anyagból vannak az alkatrészek,, de pont emiatt rejtély, hogy törik le mégis a pöcök vagy a tengely.
7. Ha a pöcök a helyén van, a nyelv az én záramban
nem megy teljesen vissza, de hosszadalmas
tanulmányozás alapján azt mondom, hogy ez
konstrukciós hiba, mert a kis gumi védő
akadályozza meg, hogy a pöcök teljesen
hátrahúzódjon, a pöcök meg ugye nem engedi
teljesen vissza a nyelvet. Nem beszerelt állapotban

ez azonban nem zavarj a zár működését, nem lötyög, kotyog, a rugók erősen tolják fel a zár nyelvét. Remélem ez beszerelt állapotban is így lesz.

Nahát röviden ennyi.

Bízom benne, hogy jó sokáig működni fog a zár, de ha nem, akkor kénytelen leszek a HZsolt92 által
belinkelt ang
ol javítási módszert



alkalmazni kissé átalakított és lebutított verzióban.

Akkor holnap kiderül a működés... Nyitható
kesztyütartót Neked! taps
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #30443 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 22:22:47 »

Normális dolog az,hogy ha kikapcsolom az "OFF" gombbal a szellőztetést (digit klíma), akkor meleg levegőt nyom be a szellőzőn? (főleg a lábnál)  Huh?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30444 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 22:37:21 »

Normális dolog az,hogy ha kikapcsolom az "OFF" gombbal a szellőztetést (digit klíma), akkor meleg levegőt nyom be a szellőzőn? (főleg a lábnál)  Huh?
Nem nemszabadna jönni semminek.Nekem is kivan kapcsilva és semmi.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30445 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 22:43:53 »

Normális dolog az,hogy ha kikapcsolom az "OFF" gombbal a szellőztetést (digit klíma), akkor meleg levegőt nyom be a szellőzőn? (főleg a lábnál)  Huh?
Valószínű, hogy neked akkor nem zár el az a valami ami a pollenszűrő alatt van?! Jól tudom?  Roll Eyes

Hallasz kis zűgást ha leállítod a kocsit és leveszed a gyújtást?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30446 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 23:06:04 »

Akkor holnap kiderül a működés... Nyitható
kesztyütartót Neked! taps
Na sikerült  vigyor3 worship.
Beszereltem és működik a kesztyűtartó zárja!

Már csak arra lennék kíváncsi, hogy László nevű fórumtárs ha kitöltötte ragasztóval a pöcköt is, hogy működött neki?
4486-os hozzászólás.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30447 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 23:07:19 »

Na sikerült  vigyor3 worship.
Beszereltem és működik a kesztyűtartó zárja!

Már csak arra lennék kíváncsi, hogy László nevű fórumtárs ha kitöltötte ragasztóval a pöcköt is, hogy működött neki?
4486-os hozzászólás.
a képek nálam vannak, hamarosan feltöltöm, akkor fogod látni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30448 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 23:09:25 »

a képek nálam vannak, hamarosan feltöltöm, akkor fogod látni Wink
ok
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
dobical
Vendég
« Új hozzászólás #30449 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 23:10:06 »

Sziasztok !

Rádió kódját honnan tudhatom meg?

Sikerült áramtalanítani, csak az előző tulaj meg elfelejtette megadni a rádió kódját, ugyhogy most dudorászok, ha unatkozom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 602 603 604 605 606 607 608 [609] 610 611 612 613 614 615 616 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.