Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:07:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 930804 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #2300 Dátum: 2017.05.04 csütörtök, 12:05:45 »

Sziasztok!

Ford Solymárról vannak tapasztalatok? Visszaolvastam itt a hsz-ek között, de azok már többnyire 6+ évesek azóta cserélődhetett a banda, igaz voltak vegyesen jó és csalódott hozzászólók..

Előre is köszönöm
Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #2301 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 17:52:13 »

Üdv! Garanciális javítás ügyben vinném Győrbe az autót. Van valakinek tapasztalata a szervizekkel?
Ha jól nézem kettő van, de mindkettő For Top. Melyikbe érdemes vinni? Esetleg ismerős valamelyikben?
Amúgy P2636 és P0191 hibakódjaim lettek és a hibajelenség az, hogy leáll a motor menet közben.
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2302 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 18:35:01 »

Üdv! Garanciális javítás ügyben vinném Győrbe az autót. Van valakinek tapasztalata a szervizekkel?
Ha jól nézem kettő van, de mindkettő For Top. Melyikbe érdemes vinni? Esetleg ismerős valamelyikben?
Amúgy P2636 és P0191 hibakódjaim lettek és a hibajelenség az, hogy leáll a motor menet közben.
lehet, hogy haldoklik az üzemanyag pumpád.
Mindkét hibakód erre utal. Garanciális ügyintézésbe szerintem belekell férjen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #2303 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 20:13:23 »

lehet, hogy haldoklik az üzemanyag pumpád.
Mindkét hibakód erre utal. Garanciális ügyintézésbe szerintem belekell férjen.
Igen, mi is erre jutottunk. 2+3 év a gari.
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #2304 Dátum: 2017.10.03 kedd, 13:37:28 »

Nos, tegnap beadtam az autót a szervizbe.

A munkafelvevő közölte, hogy mivel nem márkaszervizben végeztettem el az eddigi két kötelező időszakos szervizt, ezért nem garanciális ügyintézés keretében fogják javítani.
Elmondtam neki, hogy EU-s jogszabály alapján a kötelező szervizeket elvégeztethetem független szervizben is. Továbbá, szerintem az eddig elvégzett kötelező szervizek alkalmával az üzemanyagrendszert semmiféle munkafolyamat nem érintette, ezért annak meghibásodása esetén a garanciális javítás jogát nem veszíthettem el.
Ezt hallva a munkafelvevő közölte, hogy mindezek ellenére úgyis el fogják utasítani a garanciális igényemet, továbbá ezt úgysem a márkaszerviz dönti el, hanem a hazai márkaképviselet szakembere.
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2305 Dátum: 2017.10.03 kedd, 15:57:25 »

Nos, tegnap beadtam az autót a szervizbe.

A munkafelvevő közölte, hogy mivel nem márkaszervizben végeztettem el az eddigi két kötelező időszakos szervizt, ezért nem garanciális ügyintézés keretében fogják javítani.
Elmondtam neki, hogy EU-s jogszabály alapján a kötelező szervizeket elvégeztethetem független szervizben is. Továbbá, szerintem az eddig elvégzett kötelező szervizek alkalmával az üzemanyagrendszert semmiféle munkafolyamat nem érintette, ezért annak meghibásodása esetén a garanciális javítás jogát nem veszíthettem el.
Ezt hallva a munkafelvevő közölte, hogy mindezek ellenére úgyis el fogják utasítani a garanciális igényemet, továbbá ezt úgysem a márkaszerviz dönti el, hanem a hazai márkaképviselet szakembere.
ufff... Roll Eyes
A BT t keresd fel.Javasolni fog ezt azt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #2306 Dátum: 2017.10.03 kedd, 17:22:22 »

ufff... Roll Eyes
A BT t keresd fel.Javasolni fog ezt azt.
Thx Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #2307 Dátum: 2017.11.17 péntek, 19:25:26 »

Nos, tegnap beadtam az autót a szervizbe.

A munkafelvevő közölte, hogy mivel nem márkaszervizben végeztettem el az eddigi két kötelező időszakos szervizt, ezért nem garanciális ügyintézés keretében fogják javítani.
Elmondtam neki, hogy EU-s jogszabály alapján a kötelező szervizeket elvégeztethetem független szervizben is. Továbbá, szerintem az eddig elvégzett kötelező szervizek alkalmával az üzemanyagrendszert semmiféle munkafolyamat nem érintette, ezért annak meghibásodása esetén a garanciális javítás jogát nem veszíthettem el.
Ezt hallva a munkafelvevő közölte, hogy mindezek ellenére úgyis el fogják utasítani a garanciális igényemet, továbbá ezt úgysem a márkaszerviz dönti el, hanem a hazai márkaképviselet szakembere.

Nos, október 2-án beadott autót ma hoztam el. Alkatrészhiány miatt tartott ilyen sokáig a dolog. Végül garanciában csetélték az üza nyomás szenzort.
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #2308 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 16:48:31 »

Szevasztok!

Egy kis mese a naivitás(om)ról!!
Nem vagyok egy nagy szakszervízbe járó,de Tibor64 kolléga vezérléscserés cumicunamiját elolvasva,gondoltam bízzuk ezt a ,,profikra".
Január második hetében bebattyogtam a szolnoki Ford Hoványhoz,hogy bejelentsem az autót vez.cserére+műszaki vizsga+akciós olaj cserére. A szervízes nagyon udvarias volt,felhívta a figyelmemet,hogy ha a műszaki lejárta előtt 30 napon belül vizsgáztatjuk újra,megkapja az előző lejárati dátumra(hónap,nap)az érvényességet.
Árak: vezérléscsere vízpumpával valami 225.000. 88e az anyag a többi munkadíj,mert gyári előírás,hogy ki kell venni a motort.Fasza!olajcsere 24.000,vizsga 30.000 ezek nem is fájtak...
Megbeszéltünk egy februári időpontot,mikor is egy rokonom bevitte hétfő reggel az autót. Neki elmondták,hogy kedden műszaki,szerdán meg vezérlés+olajcsere,ha kész lesz hívnak.
Péntekig csend... Gondoltam megzavarom a nyugalmukat felhívtam a szervízt,hogy mi újság?
Már épp hívni akartuk. -jött a válasz
Oké,és?
Hát,az van,hogy majdnem mindennel végeztünk.
Huh?
Az olajcsere kész,és levizsgázott az autó!
És a vezérléscsere?
Na,itt jött egy szívhezszóló történet a hibás célszerszámról,meg hogy megrendelték az új készletet és hogy majd keresnek..
Következő héten úgy alakult hogy szabin lettem,szóltam Nekik,hogy ha megjön az a vacak itthon vagyok,fél órán belül viszem a kocsit,ha kell.
Szerda környékén felhívott a Hovány békéscsabai központjából v.mi ügyfélszolgálati asszisztens aki megkérdezte,hogy voltam megelégedve a szervíz szolgáltatással?
Mondtam megmondom,ha megcsinálják amit vállaltak...
Nem értette.
Elmagyaráztam.
Azt mondta,ez nem az Ő hibájuk.
Szerintem az enyém sem,hacsak az nem hogy hozzájuk vittem..
Ez február huszadika körül volt,azóta sem hívtak!!

Márciusig bírtam,akkor bejelentkeztem Győrben a Fortop-hoz és jött a pofára esés.Elöljáróban:azt nem gondolom,hogy Záhony és Hegyeshalom közt fix áraknak kell lennie,mint a dohányboltban,de...

Ugyanazért a melóért 102.900ft-ot kértek wow1
Tök fura volt,adtak egy időpontot,aznap megcsinálták,számla,pecsét a szervízkönyvbe.

Most csak azon izgulok,hogy hívjanak Békéscsabáról. akkor mondom a hölgynek,hogy dőljön hátra, bontson egy zacskó csipszet én meg scak mondom,mondom...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2309 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 17:16:30 »

Szevasztok!

Egy kis mese a naivitás(om)ról!!
Nem vagyok egy nagy szakszervízbe járó,de Tibor64 kolléga vezérléscserés cumicunamiját elolvasva,gondoltam bízzuk ezt a ,,profikra".
Január második hetében bebattyogtam a szolnoki Ford Hoványhoz,hogy bejelentsem az autót vez.cserére+műszaki vizsga+akciós olaj cserére. A szervízes nagyon udvarias volt,felhívta a figyelmemet,hogy ha a műszaki lejárta előtt 30 napon belül vizsgáztatjuk újra,megkapja az előző lejárati dátumra(hónap,nap)az érvényességet.
Árak: vezérléscsere vízpumpával valami 225.000. 88e az anyag a többi munkadíj,mert gyári előírás,hogy ki kell venni a motort.Fasza!olajcsere 24.000,vizsga 30.000 ezek nem is fájtak...
Megbeszéltünk egy februári időpontot,mikor is egy rokonom bevitte hétfő reggel az autót. Neki elmondták,hogy kedden műszaki,szerdán meg vezérlés+olajcsere,ha kész lesz hívnak.
Péntekig csend... Gondoltam megzavarom a nyugalmukat felhívtam a szervízt,hogy mi újság?
Már épp hívni akartuk. -jött a válasz
Oké,és?
Hát,az van,hogy majdnem mindennel végeztünk.
Huh?
Az olajcsere kész,és levizsgázott az autó!
És a vezérléscsere?
Na,itt jött egy szívhezszóló történet a hibás célszerszámról,meg hogy megrendelték az új készletet és hogy majd keresnek..
Következő héten úgy alakult hogy szabin lettem,szóltam Nekik,hogy ha megjön az a vacak itthon vagyok,fél órán belül viszem a kocsit,ha kell.
Szerda környékén felhívott a Hovány békéscsabai központjából v.mi ügyfélszolgálati asszisztens aki megkérdezte,hogy voltam megelégedve a szervíz szolgáltatással?
Mondtam megmondom,ha megcsinálják amit vállaltak...
Nem értette.
Elmagyaráztam.
Azt mondta,ez nem az Ő hibájuk.
Szerintem az enyém sem,hacsak az nem hogy hozzájuk vittem..
Ez február huszadika körül volt,azóta sem hívtak!!

Márciusig bírtam,akkor bejelentkeztem Győrben a Fortop-hoz és jött a pofára esés.Elöljáróban:azt nem gondolom,hogy Záhony és Hegyeshalom közt fix áraknak kell lennie,mint a dohányboltban,de...

Ugyanazért a melóért 102.900ft-ot kértek wow1
Tök fura volt,adtak egy időpontot,aznap megcsinálták,számla,pecsét a szervízkönyvbe.

Most csak azon izgulok,hogy hívjanak Békéscsabáról. akkor mondom a hölgynek,hogy dőljön hátra, bontson egy zacskó csipszet én meg scak mondom,mondom...

A műszaki vizsga is fix áras a fordnál, valami 23-24e
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #2310 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 17:33:12 »

A műszaki vizsga is fix áras a fordnál, valami 23-24e


Gondolom a többi beépített borravaló,vagy mi..
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2311 Dátum: 2018.04.01 vasárnap, 19:18:25 »


Gondolom a többi beépített borravaló,vagy mi..

Nem, a vizsga hatósági díja 16e ft körül van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2312 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 10:03:04 »

Van még olyan szerviz, ahova lehet vinni alkatrészt? Vagy ez a hozott alkatrészt nem szerelünk be mentalitás valami szabályszerűség?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #2313 Dátum: 2018.06.12 kedd, 06:49:10 »

Szevasztok!

Egy kis mese a naivitás(om)ról!!
Nem vagyok egy nagy szakszervízbe járó,de Tibor64 kolléga vezérléscserés cumicunamiját elolvasva,gondoltam bízzuk ezt a ,,profikra".
Január második hetében bebattyogtam a szolnoki Ford Hoványhoz,hogy bejelentsem az autót vez.cserére+műszaki vizsga+akciós olaj cserére. A szervízes nagyon udvarias volt,felhívta a figyelmemet,hogy ha a műszaki lejárta előtt 30 napon belül vizsgáztatjuk újra,megkapja az előző lejárati dátumra(hónap,nap)az érvényességet.
Árak: vezérléscsere vízpumpával valami 225.000. 88e az anyag a többi munkadíj,mert gyári előírás,hogy ki kell venni a motort.Fasza!olajcsere 24.000,vizsga 30.000 ezek nem is fájtak...
Megbeszéltünk egy februári időpontot,mikor is egy rokonom bevitte hétfő reggel az autót. Neki elmondták,hogy kedden műszaki,szerdán meg vezérlés+olajcsere,ha kész lesz hívnak.
Péntekig csend... Gondoltam megzavarom a nyugalmukat felhívtam a szervízt,hogy mi újság?
Már épp hívni akartuk. -jött a válasz
Oké,és?
Hát,az van,hogy majdnem mindennel végeztünk.
Huh?
Az olajcsere kész,és levizsgázott az autó!
És a vezérléscsere?
Na,itt jött egy szívhezszóló történet a hibás célszerszámról,meg hogy megrendelték az új készletet és hogy majd keresnek..
Következő héten úgy alakult hogy szabin lettem,szóltam Nekik,hogy ha megjön az a vacak itthon vagyok,fél órán belül viszem a kocsit,ha kell.
Szerda környékén felhívott a Hovány békéscsabai központjából v.mi ügyfélszolgálati asszisztens aki megkérdezte,hogy voltam megelégedve a szervíz szolgáltatással?
Mondtam megmondom,ha megcsinálják amit vállaltak...
Nem értette.
Elmagyaráztam.
Azt mondta,ez nem az Ő hibájuk.
Szerintem az enyém sem,hacsak az nem hogy hozzájuk vittem..
Ez február huszadika körül volt,azóta sem hívtak!!

Márciusig bírtam,akkor bejelentkeztem Győrben a Fortop-hoz és jött a pofára esés.Elöljáróban:azt nem gondolom,hogy Záhony és Hegyeshalom közt fix áraknak kell lennie,mint a dohányboltban,de...

Ugyanazért a melóért 102.900ft-ot kértek wow1
Tök fura volt,adtak egy időpontot,aznap megcsinálták,számla,pecsét a szervízkönyvbe.

Most csak azon izgulok,hogy hívjanak Békéscsabáról. akkor mondom a hölgynek,hogy dőljön hátra, bontson egy zacskó csipszet én meg scak mondom,mondom...

Vezérlés cseréhez nem kellett kivenni a motort (a QXBA típusnál). Értem én, hogy szak-szerviz, meg előírás. Egy kis olvasnivaló:
https://drive.google.com/open?id=0B-4_8uFydxVWYnhqWDBFSkRsTnc

Az anyag 55.800 Ft olajcserével, szűrőkkel, fagyállóval mindenféle kedvezmény nélkül. Munkadíj még egy 10-es volt, és kb. 3 óra alatt elkészült úgy, hogy a "célszerszámot" külön esztergálni kellett. Hogy lesz máshol 100.000 meg 150.000 Ft a munkadíj? És még az anyag áron is fognak!


Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 07:22:05 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2314 Dátum: 2018.06.12 kedd, 07:12:56 »

Vezérlés cseréhez nem kellett kivenni a motort (a QXBA típusnál). Egy kis olvasnivaló:
https://drive.google.com/open?id=0B-4_8uFydxVWYnhqWDBFSkRsTnc

A vége 55.800 Ft olajcserével, szűrőkkel, fagyállóval mindenféle kedvezmény nélkül. Munkadíj még egy 10-es volt, és kb. 2 óra alatt elkészült. Hogy lesz máshol 100.000 meg 150.000 Ft a munkadíj? És még az anyag áron is fognak!


Bonca


Ha jól látom az aláírását, 1.6 Ecoboost, tehát nem QXBA és nem is dízel.
Ennél a motornál egész másképp vannak a dolgok....  wave
De a motor ott sem kell kivenni.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 07:39:26 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #2315 Dátum: 2018.06.12 kedd, 07:54:22 »

Pontosan mire gondolsz, hogy egész másképp? Gondolom, az alkatrészek ott is kb. ilyen darabszámban és ártartományban mozognak. A munka lenne annyival időigényesebb? Nem hiszem, mert még aznap megcsinálták. Még mindig nem értem a szórást, de tényleg érdekelne az árképzés. Mivel ad többet, jobbat, mást a sokkal drágább? Szeretek számokban beszélni, mert úgyis az a vége.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 07:57:54 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2316 Dátum: 2018.06.12 kedd, 08:01:33 »

Vezérlés cseréhez nem kellett kivenni a motort (a QXBA típusnál). Értem én, hogy szak-szerviz, meg előírás. Egy kis olvasnivaló:
https://drive.google.com/open?id=0B-4_8uFydxVWYnhqWDBFSkRsTnc

Az anyag 55.800 Ft olajcserével, szűrőkkel, fagyállóval mindenféle kedvezmény nélkül. Munkadíj még egy 10-es volt, és kb. 3 óra alatt elkészült úgy, hogy a "célszerszámot" külön esztergálni kellett. Hogy lesz máshol 100.000 meg 150.000 Ft a munkadíj? És még az anyag áron is fognak!

Bonca
kezdjem az elején? a nagy fillérbaszásban sikerült nem is belevaló olajat és abból se túl nagy márkát rakni a kocsiba...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #2317 Dátum: 2018.06.12 kedd, 08:06:39 »

kezdjem az elején? a nagy fillérbaszásban sikerült nem is belevaló olajat és abból se túl nagy márkát rakni a kocsiba...

Ez melyik kérdésre válasz? Tudom, hogy a nem-Ford olaj használók elrúgják a pöttyöst Smiley

Olajtanszékes vizsgálat után döntöttem a fillérbaszó olajról, ami drágább volt, mint a Ford címkés olaj. A vizsgálatok mögött számok voltak, meg valami kókler tippelgetős banda Smiley Volt egy lehetőségem olajat bevizsgáltatni. Bevallom, a többi alkatrészen nem végeztem mechanikai fáradás- vagy terhelésvizsgálatot, ott pusztán elhittem, hogy tudja, amire kitalálták. Az meg a struccpolitika, gondolom...
Amúgy a többi alkatrésszel mi a baj?

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 08:43:06 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2318 Dátum: 2018.06.12 kedd, 09:14:55 »

Ez melyik kérdésre válasz? Tudom, hogy a nem-Ford olaj használók elrúgják a pöttyöst Smiley

Olajtanszékes vizsgálat után döntöttem a fillérbaszó olajról, ami drágább volt, mint a Ford címkés olaj. A vizsgálatok mögött számok voltak, meg valami kókler tippelgetős banda Smiley Volt egy lehetőségem olajat bevizsgáltatni. Bevallom, a többi alkatrészen nem végeztem mechanikai fáradás- vagy terhelésvizsgálatot, ott pusztán elhittem, hogy tudja, amire kitalálták. Az meg a struccpolitika, gondolom...
Amúgy a többi alkatrésszel mi a baj?

Bonca
felőlem magyarázhatod, de se a ford se a psa szabványt nem tudja. annak meg oka van. ha tudná akkor ráírnák, mert 1 olajjal nagyobb piacot tudnának lefedni nyes én se ford cimkéset használok, semmibe se nézem. lehet jobb minőségűt rakni bele, de azért a gyári előírást illene teljesítenie mellette

a tanszékes vizsgálatokat inkább hagyjuk, csináltunk mi is mindenfélét az egyetemen, nagyrészén fogtam a fejem, annyi köze volt hozzá annak aki csinálta mint nekem az atomfizikához.

többivel nincs bajom, bár én vezérlésből szettet szoktam venni, nem összeválogatni, vízpumpából meg ha külön veszem akkor hepu. aki meg szétbombázta a fél motorteret meg kicserélte 10e-ért az meg is érdemli
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gergoveress
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #2319 Dátum: 2018.09.15 szombat, 18:20:21 »

Budapest X.kerületben vagy környékén tudtok-e valami jó szervizt(nem muszály, hogy Fordos legyen) ahol jól dolgoznak, végig lehet nézni a folyamatot és jók az áraik és persze pecsételnek is?
Naplózva

2014 Ford Mondeo Turnier Titanium 2.0 TDCI 140 Le Lunar Sky
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2320 Dátum: 2018.11.16 péntek, 19:24:27 »

Dupla áron számolják a "gyári" alkatrészeket.
A "jobb" szervizek szintén.
Az egyik legnagyobb biznic a világon. Persze, ha vki nem tudja, hogy mennyi az annyi, kell kérni ajánlatot. Nem kell senkinek sem szakszervizbe járni. Kiírják nagy és vastag számokkal rezsiórabérüket. Nem védem őket. De ez nem lehúzás.
Lehúzás akkor lenne, ha mondjuk a 6 lityi olaj helyett 2 frisset és 4 fáradtat öntenének bele olajcserekor vagy csak kiporszívóznák a levegőszűrőt és azt tennék be.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2321 Dátum: 2018.11.16 péntek, 20:20:14 »

Az egyik legnagyobb biznic a világon. Persze, ha vki nem tudja, hogy mennyi az annyi, kell kérni ajánlatot. Nem kell senkinek sem szakszervizbe járni. Kiírják nagy és vastag számokkal rezsiórabérüket. Nem védem őket. De ez nem lehúzás.
Lehúzás akkor lenne, ha mondjuk a 6 lityi olaj helyett 2 frisset és 4 fáradtat öntenének bele olajcserekor vagy csak kiporszívóznák a levegőszűrőt és azt tennék be.



 eljen taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #2322 Dátum: 2020.02.18 kedd, 16:40:20 »

Sziasztok.
Valaki járt már úgy,hogy az éves szerviz alkalmából elírták a km-t és rá egy évre derült ki. falbav most már jobban figyelek,de attól még digitális szervizkönyvben ott virít szerintem. szomoru1 Ezt nem tudom majd megmagyarázni a vevőnek.Papír alapúba jól írták és u.a a szervizes csinálta most is. Munkalapra feljegyezték,de attól még átbaxva érzem magam. Mit lehet csinálni ezzel.
Kösz a jó tanácsokat,a bezzeg megmondtamból van elég. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2323 Dátum: 2020.02.18 kedd, 18:34:25 »

Sziasztok.
Valaki járt már úgy,hogy az éves szerviz alkalmából elírták a km-t és rá egy évre derült ki. falbav most már jobban figyelek,de attól még digitális szervizkönyvben ott virít szerintem. szomoru1 Ezt nem tudom majd megmagyarázni a vevőnek.Papír alapúba jól írták és u.a a szervizes csinálta most is. Munkalapra feljegyezték,de attól még átbaxva érzem magam. Mit lehet csinálni ezzel.
Kösz a jó tanácsokat,a bezzeg megmondtamból van elég. vigyor3


Ne izgulj.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #2324 Dátum: 2020.02.18 kedd, 18:50:37 »


Ne izgulj.....
Oké.
Első körben azért elég idegesítő volt. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2325 Dátum: 2020.02.18 kedd, 19:53:42 »


Ne izgulj.....

Hozzá lehet férni a bejegyzésekhez valami online felületen? Nem emlékszem a pontos kmre, a papírt meg nem találom.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2326 Dátum: 2020.03.21 szombat, 17:08:03 »

Sziasztok!
Új S-maxnál állítólag alapban 5 év a garancia. 0 km-en vettük, most 1500 Km van benne. Ezt ki lehet pluszban hosszabbítani? Ha igen mennyire érdemes?
Üdv: Benedek
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #2327 Dátum: 2020.04.15 szerda, 09:08:47 »

Sziasztok!
Most nézegetek egy 2018. októberi Mondeot amit Franciaországból hoztak be, 33 000 km van benne.
Szerintetek él még a két éves garancia nálunk is?
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #2328 Dátum: 2021.12.03 péntek, 17:05:08 »

Sziasztok!

Nem tudom maradhat-e, egy kisebb sztorit osztanék meg a csoporttal. Egy panaszlevelet kellett küldenem a Ford Magyarországnak, az egyik szakszerviznek csúfolt intézménnyel kapcsolatban. Mellékelem a levelem.

"Tisztelt Ford Magyarország!
dr. Niklai Bálint vagyok. A facebook-on írtam először Önöknek, ott irányítottak erre az e-mail címre a panaszommal.2021.12.01-én édesapám Ford Mondeo Mk5 típusú gépkocsiján a fékcső meghibásodása történt. A helyi márkaszervízbe FX Ford Autóház vitte a gépjárművet, és kérte a hiba kivizsgálását és a szükséges alkatrészek cseréjét. A felvevő kolléga megnyugtatta, hogy egy kb. 8.000 Ft-os alkatrész a cserés, következő nap délután fél 5-re mehet is érte. 12.02-én délután én magam kísértem el a márkaszervízbe. Innen következik a történet árnyoldala. A kolléga közölte velünk, hogy a 4 kerék levétele során a 20 darab gyári alufelni csavarból 16-ot ki kellett cserélni mert a légkulcs megtépte, így a számla végösszege 85.000 Ft lett. Édesapámmal értetlenül álltunk a történtek előtt, 2 héttel korábban kerültek fel a téli abroncsok, minden komplikáció nélkül. Kisebb szóváltásba elegyedve az ott dolgozó kollégákkal kiderült, hogy Ők az alufelni csavarokon található fényes "feltétet" nem szokták levenni a csavar levétele előtt ( az ehhez szükséges 10.000 Ft-os célszerszámot szeretném linkelni --- https://alkatreszek.hu/las_4586_rl?fbclid=IwAR29mdSdjNY8WaxpmAeGNXVv23isiYIHjgI2Z61ur699QWKf_Owy-I614TE), hanem a légkulcsot ráeresztve "letépik" a csavart, így az használhatatlan lesz, mert a külső vékonyabb bádog fedő eldeformálódik. Amikor édesapámmal felhoztuk, hogy a célszerszámmal levéve, a csavarok tönkretétele nélkül kivitelezhető a munkafolyamat, fennhangon közölték, hogy "ők nem gumiszervíz", "nekik erre nincs idejük, az több napig tartana" és "amúgy is a flottásokat se szokta zavarni, ha 10-20 csavart cserélni kell kerékcserekor". Ezt követően az egyik kolléga elismerte, hogy valóban a célszerszámmal lehetne roncsolásmentesen is véghezvinni a feladatot, "de nekik ilyen nincs". Az idősebb, feltehetően magasabb pozícióban lévő úriember továbbra is kötötte az ebet a karóhoz, mondván "így szoktuk". Bizonygatásképp kihoztak egy "megtépett tetejű" csavart, hogy erről akkor mutassam meg hogyan szedném le. Mondtam nekik, hogy mivel a légkulccsal már ráfeszegették és a széleit a kupaknak ledarálták, sehogyan.Rossz szájízzel, de mivel édesapámnak az autó munkaeszköze és nem maradhatott autó nélkül, az elénk rakott magasabb számlát kifizettük. Úgy távoztunk, hogy ezentúl bárki kérdezi, csak lebeszélni fogjuk őket a pécsi FX Ford Autóházról. Szakmaitlan ahogy viselkedtek velünk, és próbálták a nyilvánvaló hiányosságaikat ránk testálni.Remélem az érintett úriemberekkel a vezetőség egy hosszabb elbeszélgetést folytat majd.Édesapámnak 16 éve vannak Fordjai, de az ilyen élmények megerősítik az embert abban, hogy nem érdemes mindenféle "szakszerviz"-re bízni a gépkocsiját, mert egy független szervizben körültekintőbben viselkednek az emberrel. Én megértem, hogy nem több száz milliós flottát birtoklunk, de az egyéni vásárlóval is normálisan kéne viselkedni, nem lekezelő-kioktató stílusban. Édesapám diplomás gépészmérnök, több mint 30 éve a szakmában, jelenleg forgácsolástechnikával foglalkozik, és meg szeretnék neki magyarázni, hogy egy csavar miként és hogyan funkcionál...

Az autó alvázszáma: WF0FXXWPCFFK83931
További szép napot kívánok Önöknek!

Tisztelettel:
dr. Niklai Bálint"

Ti is jártatok már így?
Üdv. N.B.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2329 Dátum: 2021.12.03 péntek, 17:33:59 »

Sziasztok!

Nem tudom maradhat-e, egy kisebb sztorit osztanék meg a csoporttal. Egy panaszlevelet kellett küldenem a Ford Magyarországnak, az egyik szakszerviznek csúfolt intézménnyel kapcsolatban. Mellékelem a levelem.

"Tisztelt Ford Magyarország!
dr. Niklai Bálint vagyok. A facebook-on írtam először Önöknek, ott irányítottak erre az e-mail címre a panaszommal.2021.12.01-én édesapám Ford Mondeo Mk5 típusú gépkocsiján a fékcső meghibásodása történt. A helyi márkaszervízbe FX Ford Autóház vitte a gépjárművet, és kérte a hiba kivizsgálását és a szükséges alkatrészek cseréjét. A felvevő kolléga megnyugtatta, hogy egy kb. 8.000 Ft-os alkatrész a cserés, következő nap délután fél 5-re mehet is érte. 12.02-én délután én magam kísértem el a márkaszervízbe. Innen következik a történet árnyoldala. A kolléga közölte velünk, hogy a 4 kerék levétele során a 20 darab gyári alufelni csavarból 16-ot ki kellett cserélni mert a légkulcs megtépte, így a számla végösszege 85.000 Ft lett. Édesapámmal értetlenül álltunk a történtek előtt, 2 héttel korábban kerültek fel a téli abroncsok, minden komplikáció nélkül. Kisebb szóváltásba elegyedve az ott dolgozó kollégákkal kiderült, hogy Ők az alufelni csavarokon található fényes "feltétet" nem szokták levenni a csavar levétele előtt ( az ehhez szükséges 10.000 Ft-os célszerszámot szeretném linkelni --- https://alkatreszek.hu/las_4586_rl?fbclid=IwAR29mdSdjNY8WaxpmAeGNXVv23isiYIHjgI2Z61ur699QWKf_Owy-I614TE), hanem a légkulcsot ráeresztve "letépik" a csavart, így az használhatatlan lesz, mert a külső vékonyabb bádog fedő eldeformálódik. Amikor édesapámmal felhoztuk, hogy a célszerszámmal levéve, a csavarok tönkretétele nélkül kivitelezhető a munkafolyamat, fennhangon közölték, hogy "ők nem gumiszervíz", "nekik erre nincs idejük, az több napig tartana" és "amúgy is a flottásokat se szokta zavarni, ha 10-20 csavart cserélni kell kerékcserekor". Ezt követően az egyik kolléga elismerte, hogy valóban a célszerszámmal lehetne roncsolásmentesen is véghezvinni a feladatot, "de nekik ilyen nincs". Az idősebb, feltehetően magasabb pozícióban lévő úriember továbbra is kötötte az ebet a karóhoz, mondván "így szoktuk". Bizonygatásképp kihoztak egy "megtépett tetejű" csavart, hogy erről akkor mutassam meg hogyan szedném le. Mondtam nekik, hogy mivel a légkulccsal már ráfeszegették és a széleit a kupaknak ledarálták, sehogyan.Rossz szájízzel, de mivel édesapámnak az autó munkaeszköze és nem maradhatott autó nélkül, az elénk rakott magasabb számlát kifizettük. Úgy távoztunk, hogy ezentúl bárki kérdezi, csak lebeszélni fogjuk őket a pécsi FX Ford Autóházról. Szakmaitlan ahogy viselkedtek velünk, és próbálták a nyilvánvaló hiányosságaikat ránk testálni.Remélem az érintett úriemberekkel a vezetőség egy hosszabb elbeszélgetést folytat majd.Édesapámnak 16 éve vannak Fordjai, de az ilyen élmények megerősítik az embert abban, hogy nem érdemes mindenféle "szakszerviz"-re bízni a gépkocsiját, mert egy független szervizben körültekintőbben viselkednek az emberrel. Én megértem, hogy nem több száz milliós flottát birtoklunk, de az egyéni vásárlóval is normálisan kéne viselkedni, nem lekezelő-kioktató stílusban. Édesapám diplomás gépészmérnök, több mint 30 éve a szakmában, jelenleg forgácsolástechnikával foglalkozik, és meg szeretnék neki magyarázni, hogy egy csavar miként és hogyan funkcionál...

Az autó alvázszáma: WF0FXXWPCFFK83931
További szép napot kívánok Önöknek!

Tisztelettel:
dr. Niklai Bálint"

Ti is jártatok már így?
Üdv. N.B.
amit linkeltél, az nem ahhoz való, amire te gondoltál. az sima műanyag díszkupak leszedésére van.


mk3/mk4-nél is már mindennapos probléma volt, hogy a kupak alatt felrohadt az anya és nem lehetett teljesen rátolni a 19es kulcsot. ha levették volna a felhegesztett/préselt anyát, sokkal jobban fel lennél háborodva, mert akkor 18as kulcs fogná, na azt viszont simán lesarkalja a 19es kulcs. + utána azt a kupakot vissza se kéne rakni nyes

itt a nagyobb gond, hogy nem tudták elmagyarázni, hogy mibe is futottak bele.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2330 Dátum: 2021.12.03 péntek, 17:39:16 »

Sziasztok!

Nem tudom maradhat-e, egy kisebb sztorit osztanék meg a csoporttal. Egy panaszlevelet kellett küldenem a Ford Magyarországnak, az egyik szakszerviznek csúfolt intézménnyel kapcsolatban. Mellékelem a levelem.

"Tisztelt Ford Magyarország!
dr. Niklai Bálint vagyok. A facebook-on írtam először Önöknek, ott irányítottak erre az e-mail címre a panaszommal.2021.12.01-én édesapám Ford Mondeo Mk5 típusú gépkocsiján a fékcső meghibásodása történt. A helyi márkaszervízbe FX Ford Autóház vitte a gépjárművet, és kérte a hiba kivizsgálását és a szükséges alkatrészek cseréjét. A felvevő kolléga megnyugtatta, hogy egy kb. 8.000 Ft-os alkatrész a cserés, következő nap délután fél 5-re mehet is érte. 12.02-én délután én magam kísértem el a márkaszervízbe. Innen következik a történet árnyoldala. A kolléga közölte velünk, hogy a 4 kerék levétele során a 20 darab gyári alufelni csavarból 16-ot ki kellett cserélni mert a légkulcs megtépte, így a számla végösszege 85.000 Ft lett. Édesapámmal értetlenül álltunk a történtek előtt, 2 héttel korábban kerültek fel a téli abroncsok, minden komplikáció nélkül. Kisebb szóváltásba elegyedve az ott dolgozó kollégákkal kiderült, hogy Ők az alufelni csavarokon található fényes "feltétet" nem szokták levenni a csavar levétele előtt ( az ehhez szükséges 10.000 Ft-os célszerszámot szeretném linkelni --- https://alkatreszek.hu/las_4586_rl?fbclid=IwAR29mdSdjNY8WaxpmAeGNXVv23isiYIHjgI2Z61ur699QWKf_Owy-I614TE), hanem a légkulcsot ráeresztve "letépik" a csavart, így az használhatatlan lesz, mert a külső vékonyabb bádog fedő eldeformálódik. Amikor édesapámmal felhoztuk, hogy a célszerszámmal levéve, a csavarok tönkretétele nélkül kivitelezhető a munkafolyamat, fennhangon közölték, hogy "ők nem gumiszervíz", "nekik erre nincs idejük, az több napig tartana" és "amúgy is a flottásokat se szokta zavarni, ha 10-20 csavart cserélni kell kerékcserekor". Ezt követően az egyik kolléga elismerte, hogy valóban a célszerszámmal lehetne roncsolásmentesen is véghezvinni a feladatot, "de nekik ilyen nincs". Az idősebb, feltehetően magasabb pozícióban lévő úriember továbbra is kötötte az ebet a karóhoz, mondván "így szoktuk". Bizonygatásképp kihoztak egy "megtépett tetejű" csavart, hogy erről akkor mutassam meg hogyan szedném le. Mondtam nekik, hogy mivel a légkulccsal már ráfeszegették és a széleit a kupaknak ledarálták, sehogyan.Rossz szájízzel, de mivel édesapámnak az autó munkaeszköze és nem maradhatott autó nélkül, az elénk rakott magasabb számlát kifizettük. Úgy távoztunk, hogy ezentúl bárki kérdezi, csak lebeszélni fogjuk őket a pécsi FX Ford Autóházról. Szakmaitlan ahogy viselkedtek velünk, és próbálták a nyilvánvaló hiányosságaikat ránk testálni.Remélem az érintett úriemberekkel a vezetőség egy hosszabb elbeszélgetést folytat majd.Édesapámnak 16 éve vannak Fordjai, de az ilyen élmények megerősítik az embert abban, hogy nem érdemes mindenféle "szakszerviz"-re bízni a gépkocsiját, mert egy független szervizben körültekintőbben viselkednek az emberrel. Én megértem, hogy nem több száz milliós flottát birtoklunk, de az egyéni vásárlóval is normálisan kéne viselkedni, nem lekezelő-kioktató stílusban. Édesapám diplomás gépészmérnök, több mint 30 éve a szakmában, jelenleg forgácsolástechnikával foglalkozik, és meg szeretnék neki magyarázni, hogy egy csavar miként és hogyan funkcionál...

Az autó alvázszáma: WF0FXXWPCFFK83931
További szép napot kívánok Önöknek!

Tisztelettel:
dr. Niklai Bálint"

Ti is jártatok már így?
Üdv. N.B.

Leírtam a fészbukon is, hogy kb miért nincs igazad.
A csavar egy fhos, azzal verhetted volna az asztalt, de a gumis már elbaxta.
Nem kell semmilyen kupakot leszedni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2331 Dátum: 2021.12.04 szombat, 13:42:18 »

Sziasztok!

Nem tudom maradhat-e, egy kisebb sztorit osztanék meg a csoporttal. Egy panaszlevelet kellett küldenem a Ford Magyarországnak, az egyik szakszerviznek csúfolt intézménnyel kapcsolatban. Mellékelem a levelem.

"Tisztelt Ford Magyarország!
dr. Niklai Bálint vagyok. A facebook-on írtam először Önöknek, ott irányítottak erre az e-mail címre a panaszommal.2021.12.01-én édesapám Ford Mondeo Mk5 típusú gépkocsiján a fékcső meghibásodása történt. A helyi márkaszervízbe FX Ford Autóház vitte a gépjárművet, és kérte a hiba kivizsgálását és a szükséges alkatrészek cseréjét. A felvevő kolléga megnyugtatta, hogy egy kb. 8.000 Ft-os alkatrész a cserés, következő nap délután fél 5-re mehet is érte. 12.02-én délután én magam kísértem el a márkaszervízbe. Innen következik a történet árnyoldala. A kolléga közölte velünk, hogy a 4 kerék levétele során a 20 darab gyári alufelni csavarból 16-ot ki kellett cserélni mert a légkulcs megtépte, így a számla végösszege 85.000 Ft lett. Édesapámmal értetlenül álltunk a történtek előtt, 2 héttel korábban kerültek fel a téli abroncsok, minden komplikáció nélkül. Kisebb szóváltásba elegyedve az ott dolgozó kollégákkal kiderült, hogy Ők az alufelni csavarokon található fényes "feltétet" nem szokták levenni a csavar levétele előtt ( az ehhez szükséges 10.000 Ft-os célszerszámot szeretném linkelni --- https://alkatreszek.hu/las_4586_rl?fbclid=IwAR29mdSdjNY8WaxpmAeGNXVv23isiYIHjgI2Z61ur699QWKf_Owy-I614TE), hanem a légkulcsot ráeresztve "letépik" a csavart, így az használhatatlan lesz, mert a külső vékonyabb bádog fedő eldeformálódik. Amikor édesapámmal felhoztuk, hogy a célszerszámmal levéve, a csavarok tönkretétele nélkül kivitelezhető a munkafolyamat, fennhangon közölték, hogy "ők nem gumiszervíz", "nekik erre nincs idejük, az több napig tartana" és "amúgy is a flottásokat se szokta zavarni, ha 10-20 csavart cserélni kell kerékcserekor". Ezt követően az egyik kolléga elismerte, hogy valóban a célszerszámmal lehetne roncsolásmentesen is véghezvinni a feladatot, "de nekik ilyen nincs". Az idősebb, feltehetően magasabb pozícióban lévő úriember továbbra is kötötte az ebet a karóhoz, mondván "így szoktuk". Bizonygatásképp kihoztak egy "megtépett tetejű" csavart, hogy erről akkor mutassam meg hogyan szedném le. Mondtam nekik, hogy mivel a légkulccsal már ráfeszegették és a széleit a kupaknak ledarálták, sehogyan.Rossz szájízzel, de mivel édesapámnak az autó munkaeszköze és nem maradhatott autó nélkül, az elénk rakott magasabb számlát kifizettük. Úgy távoztunk, hogy ezentúl bárki kérdezi, csak lebeszélni fogjuk őket a pécsi FX Ford Autóházról. Szakmaitlan ahogy viselkedtek velünk, és próbálták a nyilvánvaló hiányosságaikat ránk testálni.Remélem az érintett úriemberekkel a vezetőség egy hosszabb elbeszélgetést folytat majd.Édesapámnak 16 éve vannak Fordjai, de az ilyen élmények megerősítik az embert abban, hogy nem érdemes mindenféle "szakszerviz"-re bízni a gépkocsiját, mert egy független szervizben körültekintőbben viselkednek az emberrel. Én megértem, hogy nem több száz milliós flottát birtoklunk, de az egyéni vásárlóval is normálisan kéne viselkedni, nem lekezelő-kioktató stílusban. Édesapám diplomás gépészmérnök, több mint 30 éve a szakmában, jelenleg forgácsolástechnikával foglalkozik, és meg szeretnék neki magyarázni, hogy egy csavar miként és hogyan funkcionál...

Az autó alvázszáma: WF0FXXWPCFFK83931
További szép napot kívánok Önöknek!

Tisztelettel:
dr. Niklai Bálint"

Ti is jártatok már így?
Üdv. N.B.

Sajnos ezek a króm kerékanyák tényleg ilyenek, számlatan órát szívtam az MK3-al miatta, és számtalan darabot cseréltem utólag. Sad
Amiben a szerviz hibázott, hogy nem hívtak fel előre, hogy ebbe a problémába futottak, illetve máshol biztosan olcsóbban meg tudtad volna venni őket.
Én talán vissza rakattam volna a régieket, és utólag vettem volna máshol, amit én rakok fel. Így is kárt okoztak az, hogy szándékosan vagy nem, már soha nem derül ki. Sad Többet ne vidd oda az autót.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2332 Dátum: 2021.12.10 péntek, 12:43:55 »

Hová tűnt Damon Hill a doktorúr?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2333 Dátum: 2021.12.10 péntek, 13:35:13 »

Hová tűnt Damon Hill a doktorúr?

Itt vagyok
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2334 Dátum: 2021.12.10 péntek, 13:51:42 »

Itt vagyok
nem te, hanem a panaszkodós vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #2335 Dátum: 2021.12.16 csütörtök, 21:16:11 »

nem te, hanem a panaszkodós vigyor3

El, mert sok a dolga. A Ford küldött 1 levelet, azóta is várjuk a választ Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2336 Dátum: 2023.08.07 hétfő, 11:51:11 »

Ford Hoványnál van valakinek ismerőse / kapcsolata?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2337 Dátum: 2023.08.07 hétfő, 17:08:04 »

Ford Hoványnál van valakinek ismerőse / kapcsolata?

Neked is van. :-D

Úgy hívják, GSR.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2338 Dátum: 2023.08.08 kedd, 08:57:38 »

Neked is van. :-D

Úgy hívják, GSR.

AndyA

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.