Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:41:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 929383 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #900 Dátum: 2006.11.03 péntek, 09:01:00 »

Aky,
 
A kezifekem koszoni jol van (meg)
A kotel tartokat mar megoldottam, mert csunyan zorgott. 2db gyorskotozo csodat muvelt. Hala erte Angel koleganak, aki elhozta a fenyt sotet agyacskamba
A hatso feknyereggel sincs gondom (meg)  

 
Tehat akkor nemis allok olyan rosszul
Azt lehet tudni, hogy az EGR bexaras benyasnal is gyakori(bb) ? Es mi a jelenseg, ha bexart ?
Az agyadra fogok menni a kerdeseimmel
Nem mész az agya,de szerencsére nem jellemző a benyásokra,hogy az EGR hamar tönkremenjen,persze előfordul azért időnként,de nem igazán nevezném típusbetegségnek,nem úgy,mint a dízeleknél.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #901 Dátum: 2006.11.03 péntek, 12:25:00 »

sarga ekretes resz !!!!
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #902 Dátum: 2006.11.03 péntek, 13:45:00 »

Hát az a helyzet,hogy valószínűleg kidobtál egy csomó lóvét feleslegesen.
Szét kellene szedni az autót megnézni,hogy a gyári kábelkötegben benne van-e a bekötéséhez szükséges kábelok.Ha igen,akkor jó,egy-két relé+bizti+GEM modul /ezt majd később/.Azonban ha nincsen,akkor motortér kábelköteg csere,s lehet még a műszerfalé is.(több százezer forint)
GEM modul:Ugye ő az ami sok egyéb közt szabályozza az hátsó,s esetleg az első szélvédőfűtés időbeni lekapcsolását.Namármost modulja válogatja,hogy lehet-e neki más Gem értéket megadni,vagy sem,ha nem,akkor az is csere.(Még kb.60e.forint.)
Mindezen felül ott van a munkadíj is,ami ugyebár nem két fillér,s ha negativ a válasz,akkor is ki kell fizetni.
Sajnálom,de senki nem szokta ezek tudtában átalakíttatni az autóját,mert többe kerül a leves,mint a hús.
 
Azért ne búsulj,ez a szélvédő is kap majd kavicsot,s akkor vehetsz majd sima,nem fűtött szélvédőt.
 
Üdvözlettel.:
 
Neubrand Ákos
260-50-50/110
neubrand.akos@fordpetranyi.hu
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #903 Dátum: 2006.11.03 péntek, 20:40:00 »

Aky,
 
Koszi az infot !
Naplózva

blah blah blah
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #904 Dátum: 2006.11.03 péntek, 21:16:00 »

Halli! Nekem nincs szervízkönyv az autóhoz, de mégis szeretném , akkor lehet kapni a szervízben? Vagy bárhol, hogy innentől lehessen vezetni?
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #905 Dátum: 2006.11.03 péntek, 21:55:00 »

Szerintem igen. De majd Aky megmondja a frankot. De persze valceg az olyan, hogy rohadas gari elveszteset mar nem tod visszacsinazni, mert ugye jelenelg nincs vezetett szervizkonyve a verdanak.
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #906 Dátum: 2006.11.03 péntek, 22:07:00 »

Halli! Nekem nincs szervízkönyv az autóhoz, de mégis szeretném , akkor lehet kapni a szervízben? Vagy bárhol, hogy innentől lehessen vezetni?
Szerintem nem lehet kapni. Akkor mindenkinek lenne. Pont az a poén benne, hogy a 0. km-től legyen vezetve, mert különben ki tudja milyen volt az előélete a kicsikének
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #907 Dátum: 2006.11.03 péntek, 22:23:00 »

Ticu,
 
najooo, de ha mondjuk kap uj szervizkonyvet mondjuk 150e-nel, akkor abban termeszetesen nem fog szerepelni az addig elvegzett szervizeles. Tehat kvazi 150e-tol indul a szervizkonyv. Szerintem ezzel nem lenne baj. Az mar mas kerdes, hogy van-e ertelme...
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #908 Dátum: 2006.11.03 péntek, 22:38:00 »

Ticu,
 
najooo, de ha mondjuk kap uj szervizkonyvet mondjuk 150e-nel, akkor abban termeszetesen nem fog szerepelni az addig elvegzett szervizeles. Tehat kvazi 150e-tol indul a szervizkonyv. Szerintem ezzel nem lenne baj. Az mar mas kerdes, hogy van-e ertelme...
Na épp ezt akartam mondani. 150e-ig azért kicserélődik néhány dolog, amit ha nem szakszervíz csinál, gyári alkatrészekből, akkor bizony lerövidűlhet az élettartama a gépnek.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #909 Dátum: 2006.11.04 szombat, 10:51:00 »

Hát az a helyzet,hogy valószínűleg kidobtál egy csomó lóvét feleslegesen.
Szét kellene szedni az autót megnézni,hogy a gyári kábelkötegben benne van-e a bekötéséhez szükséges kábelok.Ha igen,akkor jó,egy-két relé+bizti+GEM modul /ezt majd később/.Azonban ha nincsen,akkor motortér kábelköteg csere,s lehet még a műszerfalé is.(több százezer forint)
GEM modul:Ugye ő az ami sok egyéb közt szabályozza az hátsó,s esetleg az első szélvédőfűtés időbeni lekapcsolását.Namármost modulja válogatja,hogy lehet-e neki más Gem értéket megadni,vagy sem,ha nem,akkor az is csere.(Még kb.60e.forint.)
Mindezen felül ott van a munkadíj is,ami ugyebár nem két fillér,s ha negativ a válasz,akkor is ki kell fizetni.
Sajnálom,de senki nem szokta ezek tudtában átalakíttatni az autóját,mert többe kerül a leves,mint a hús.
 
Azért ne búsulj,ez a szélvédő is kap majd kavicsot,s akkor vehetsz majd sima,nem fűtött szélvédőt.
 
Üdvözlettel.:
 
Neubrand Ákos
260-50-50/110
neubrand.akos@fordpetranyi.hu
Szia Aky!
Használtan vettem NO-ból egy TDCi-t, két éves. Az lenne a kérdésem, hogy ha a kereskedő visszatekerte az órát, de minden szervíz rendben el volt végezve (megnéztük az adatbázisban), csak nem egyezik az óra állás a szervízkönyvével, akkor még él-e a garancia?
Köszönettel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #910 Dátum: 2006.11.04 szombat, 12:57:00 »

Szia Aky!
Használtan vettem NO-ból egy TDCi-t, két éves. Az lenne a kérdésem, hogy ha a kereskedő visszatekerte az órát, de minden szervíz rendben el volt végezve (megnéztük az adatbázisban), csak nem egyezik az óra állás a szervízkönyvével, akkor még él-e a garancia?
Köszönettel.
Kekertesd vissza az órát a normális értékre akkor élhet?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #911 Dátum: 2006.11.05 vasárnap, 12:03:00 »

Ez attol fugg, hogy a legutobbi szerviz mikor volt ? Mert ugye szervizelni 20e km vagy 1 ev. Tehat hiaba tekerteted elorre az orat, ha masfel evvel ezelott volt utoljara idoszakos szervizen. Ha ez 1 even belul volt, akkor elorre tekerteted az orat oszt jovan.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #912 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:02:00 »

Ez attol fugg, hogy a legutobbi szerviz mikor volt ? Mert ugye szervizelni 20e km vagy 1 ev. Tehat hiaba tekerteted elorre az orat, ha masfel evvel ezelott volt utoljara idoszakos szervizen. Ha ez 1 even belul volt, akkor elorre tekerteted az orat oszt jovan.
Ez OK, csak egy óratekergetés 10e, és ha nem jó a garancia, akkor miért tekergessem? Egyébként a szervízek 06.04. és 06.10. hóban voltak a könyv szerint, az utolsót már én csináltattam.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #913 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:08:00 »

Aky,
 
Meg egy kerdes...
 
Nemreg csereltettem komplett kuplung szettet+kinyomo csapagyat. Termesetesen gyarit mindenbol. Meg ezt megelozoen tapasztaltam, hogy hidegen, ha kicsit benyomom a kuplung pedalt, ugy kb. 1cm-t, akkor erezni egy fajta eros zakatolo vibraciot. Kuplung es kinyomocsapagy csere utan is megmaradt eza jelenseg, bar talan egy picit enyhebben. Meg tod kerdezni a szerelo kollegaidat, hogy talalkoztak-e mar ilyen jelenseggel, es hogy ezt mi okozhatja ? Ha mar jol bemelegedett a moci, akkor mar alig erezni nemi vibracot. Mondhatnam hogy belefer a normalis mukodesi tartomanyba, de hidegen kizart hogy ilyennek kene lennie
Nagyon zavaro a jelenseg, es nem akarom, hogy ebbol komolyabb baj legyen. Tehat osszegezven, a kuplung kis merteku lenyomasakor, pont azon a hataron, ahol mar kezdenek kiemelni, hidegen eros vibracio erezheto a kuplung pedalon.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #914 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:11:00 »

Ez OK, csak egy óratekergetés 10e, és ha nem jó a garancia, akkor miért tekergessem? Egyébként a szervízek 06.04. és 06.10. hóban voltak a könyv szerint, az utolsót már én csináltattam.
Hat figy, ha benne vagy meg az 1ev, illetve a 20e km-ben, es a kereskedo azert, hogy konnyebben eladhassa visszatekerte az orat, akkor celszeru ezt a problemat ugy orvosolni, hogy te elorre tekered es kesz. Senki nem fogja megmondani, hogy eccer ide-oda lett tekergetve az ora. Az utolso szervizt mar TE csinaltattad ? Es akkor mar vissza volt tekerve vagymi ? Es mi lett beirva a szervizkonyvbe ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #915 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:16:00 »

Halli! Nekem nincs szervízkönyv az autóhoz, de mégis szeretném , akkor lehet kapni a szervízben? Vagy bárhol, hogy innentől lehessen vezetni?
Sziasztok,jó reggelt!
 
Szóval,mint már írtam én alkatrész értékesítéssel foglalkozom,de ha időm engedi szívesen utánnajárok minden kérdésnek.
Szervízkönyv,használati kézikönyv:Sajnos minden autóhoz egyetlen egyet kapunk a Ford Közép-és Kelet Európai Kft.-től /volt Ford Motor Hungária/,ezért mi ezt sajnos nem tudjuk pótolni,vagy a külföldről behozott autóhoz adni.Azt meg lehet próbálni,hogy felkeresni őket személyesen,vagy telefonon,amit ha kell nagyon szívesen megadok,csak most jelenleg nem megy a számítógépes rendszerünk,fejből meg sajna nem tudom.Szóljatok,ha kell telószám,vagy a cím.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #916 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:36:00 »

Szia Aky!
Használtan vettem NO-ból egy TDCi-t, két éves. Az lenne a kérdésem, hogy ha a kereskedő visszatekerte az órát, de minden szervíz rendben el volt végezve (megnéztük az adatbázisban), csak nem egyezik az óra állás a szervízkönyvével, akkor még él-e a garancia?
Köszönettel.
Ha jól tudom,akkor az általános garancia minden esetben érvényes,még a külföldről behozott autóra is van gari.Egy garancia nagyon sok mindentől függhet.Függ attól,hogy milyen alkatrészről beszélünk,mert ugye mondjuk ha meghibásodik a műszercsoport,ahoz a szervízelésnek semmi köze tehát gari,ha még garanciális időn belül van.Nem képezheti garancia tárgyát pl.:a forgó-kopó alkatrészek /fékbetét-féktárcsa/,ha az a normál használat során normál módon ment tönkre /elkopott/,azonban ha mondjuk egy hónap alatt a fékpedál elkezd pulzálni,akkor ugyebár nagy valószínűség szerint deformálódott a féktárcsa,ami ugyebár rendellenes meghibásodásnak számít,tehát gari.
A kérdésedre válaszolva.:A szakszervízben nem mondja meg a computer,hogy a km/h számláló piszkálva lett,ezért ezt követni nem tudják a kollegák.Ha a szervízfüzet megvan,s rendesen be vannak jegyezve a szervízek,akkor nincs probléma.Hordani kell az autót rendesen szervízbe,a megfelelő km-enként,de pecsét majd csak akkor kerüljön bele,ha elérte a szervízfüzetben a km-ert.
Érthetőbben.Mondjuk a szervízfüzetben 40ezres az uccsó pecsét,de az autó km számlálója 20000 mutat.40000-nél csináltasd meg a szervízt,de ne rakass bele pecsétet,majd,ha eljön a 60ezres,akkor ugye úgyszint szervíz,és ekkor már mehet bele a pöcsét.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #917 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:43:00 »

Aky,
 
"Mondjuk a szervízfüzetben 40ezres az uccsó pecsét,de az autó km számlálója 20000 mutat.40000-nél csináltasd meg a szervízt,de ne rakass bele pecsétet,majd,ha eljön a 60ezres,akkor ugye úgyszint szervíz,és ekkor már mehet bele a pöcsét."
 
Es ez esetben nem szamit az 1ev ? MErt en ugy tom, hogy vagy 20e km vagy evente kell vinni szervizelni. Vagyis amellik elobb bekovetkezik. De ha nem megy 40e-ret egy evben akkor mi tortenik ? pl. 2ev mulva viszi pecsetes szervizre...Az nem baj ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #918 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:44:00 »

Aky,
 
Meg egy kerdes...
 
Nemreg csereltettem komplett kuplung szettet+kinyomo csapagyat. Termesetesen gyarit mindenbol. Meg ezt megelozoen tapasztaltam, hogy hidegen, ha kicsit benyomom a kuplung pedalt, ugy kb. 1cm-t, akkor erezni egy fajta eros zakatolo vibraciot. Kuplung es kinyomocsapagy csere utan is megmaradt eza jelenseg, bar talan egy picit enyhebben. Meg tod kerdezni a szerelo kollegaidat, hogy talalkoztak-e mar ilyen jelenseggel, es hogy ezt mi okozhatja ? Ha mar jol bemelegedett a moci, akkor mar alig erezni nemi vibracot. Mondhatnam hogy belefer a normalis mukodesi tartomanyba, de hidegen kizart hogy ilyennek kene lennie
Nagyon zavaro a jelenseg, es nem akarom, hogy ebbol komolyabb baj legyen. Tehat osszegezven, a kuplung kis merteku lenyomasakor, pont azon a hataron, ahol mar kezdenek kiemelni, hidegen eros vibracio erezheto a kuplung pedalon.
Basszus két fontos hibalehetőségét kihagytam ennek a fránya Mondeo-nak.
Mindkettő miatt lehet ez a tünet,amit leírtál.
Az egyik,hogy a lendkerék /kettőstömegű/ elhalálozófélben van,s rá kell még költened kb.100E Ft.-ot+munkadíj az autódra,vagy a főtengely ékszíjtárcsád haldoklik,ami kb.36E ft.+munkadíj.
Sorry,ezeket elfelejtettem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #919 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:50:00 »

Aky,
 
"Mondjuk a szervízfüzetben 40ezres az uccsó pecsét,de az autó km számlálója 20000 mutat.40000-nél csináltasd meg a szervízt,de ne rakass bele pecsétet,majd,ha eljön a 60ezres,akkor ugye úgyszint szervíz,és ekkor már mehet bele a pöcsét."
 
Es ez esetben nem szamit az 1ev ? MErt en ugy tom, hogy vagy 20e km vagy evente kell vinni szervizelni. Vagyis amellik elobb bekovetkezik. De ha nem megy 40e-ret egy evben akkor mi tortenik ? pl. 2ev mulva viszi pecsetes szervizre...Az nem baj ?
Hát mondjuk ez jogos.Nemhiába utálom a garanciát.
Túl összetett kérdés az én egyszerű agyamnak.
Gariba ha nem muszály nem folyok bele ennél jobban.Van egy garanciális ügyintézőnk,Pfaff Lajosnak hívják,hol egyik,hol másik telephelyünkön található meg,keressétek nagy-nagy bizalommal irtó rendes pacák./260-50-50,vagy 281-8000/
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #920 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:52:00 »

Aky,
 
Ahum...Hat amikor csereztek a kuplungot, akkor megemlitettek, hogy mar nem az igazi a lendkerek, de meg jo, es valceg meg sokaig el tok vele menni. Es mivel pont nyaralas elott altunk 2-3nappal, igy nem igen volt kedvem bevallalni ezta plusz koltseget. A fotengely ekszijtarcsa alapotat hogyan lehet ellenorizni ? A csapagy megy ki, vagy mi ?
Szerencsere a 2tomegu lendrekeket egesz barati aron be tudnam szerezni. Es mig el a lehetoseg, valceg ki is fogom hasznalni, de elsosorban aza cel, hogy eza furcsa zavaro vibracio megszunjon. Eszeveszett modon nem akarok belemenni mindenfele felesleges es koltseges cserebe
De koszi a tippet...Mar csak azt kerdeznem, hogy meg lehet allapitani valahogy, hogy mellik a hibas alkatresz ? Vagy csak ugy megy, hogy csereljuk ezt, es ha nem valtozik, akkor a masik kerdeses alkatreszt is csereljuk c. tortenet ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #921 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:56:00 »

Aky,
 
garival kapcsolatban meg erdekes lehet itt tobbeknek az ajto rohadassal kapcsolatos allaspont mondjuk a reszetekrol !? Merhogy sajna tobb MKIII tulajnak, koztuk nekem is rohad az ajtok also resze. Mondjuk nekem megcsinaztak gariban Solymaron, de ugy tunik nem lett a legjobb, mert mintha ujra viragozna a rozsda...Masok is ezt tapasznyaltak garis javitas utan...Ezzel most mit lehet csinazni ? Az megiscsak nonszensz egy ilyen kategorianal, hogy evente vigyem javitattni az ajtokat
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #922 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 10:12:00 »

Aky,
 
Ahum...Hat amikor csereztek a kuplungot, akkor megemlitettek, hogy mar nem az igazi a lendkerek, de meg jo, es valceg meg sokaig el tok vele menni. Es mivel pont nyaralas elott altunk 2-3nappal, igy nem igen volt kedvem bevallalni ezta plusz koltseget. A fotengely ekszijtarcsa alapotat hogyan lehet ellenorizni ? A csapagy megy ki, vagy mi ?
Szerencsere a 2tomegu lendrekeket egesz barati aron be tudnam szerezni. Es mig el a lehetoseg, valceg ki is fogom hasznalni, de elsosorban aza cel, hogy eza furcsa zavaro vibracio megszunjon. Eszeveszett modon nem akarok belemenni mindenfele felesleges es koltseges cserebe
De koszi a tippet...Mar csak azt kerdeznem, hogy meg lehet allapitani valahogy, hogy mellik a hibas alkatresz ? Vagy csak ugy megy, hogy csereljuk ezt, es ha nem valtozik, akkor a masik kerdeses alkatreszt is csereljuk c. tortenet ?
Természetesen egy jó szakember meg tudja állapítani,hogy melyiket kell cserélni,vidd el egyhez,s megtudod a választ.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #923 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 10:13:00 »

Aky,
 
garival kapcsolatban meg erdekes lehet itt tobbeknek az ajto rohadassal kapcsolatos allaspont mondjuk a reszetekrol !? Merhogy sajna tobb MKIII tulajnak, koztuk nekem is rohad az ajtok also resze. Mondjuk nekem megcsinaztak gariban Solymaron, de ugy tunik nem lett a legjobb, mert mintha ujra viragozna a rozsda...Masok is ezt tapasznyaltak garis javitas utan...Ezzel most mit lehet csinazni ? Az megiscsak nonszensz egy ilyen kategorianal, hogy evente vigyem javitattni az ajtokat
Ebben tökéletesen igazad van,ígérem utánnajárok a dolognak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #924 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 10:14:00 »

Hat figy, ha benne vagy meg az 1ev, illetve a 20e km-ben, es a kereskedo azert, hogy konnyebben eladhassa visszatekerte az orat, akkor celszeru ezt a problemat ugy orvosolni, hogy te elorre tekered es kesz. Senki nem fogja megmondani, hogy eccer ide-oda lett tekergetve az ora. Az utolso szervizt mar TE csinaltattad ? Es akkor mar vissza volt tekerve vagymi ? Es mi lett beirva a szervizkonyvbe ?
Én csináltattam, és a tényleges km-nek megfelelően lett beírva a szervíz ( tehát 140e szervíz, a km óra meg 94-et mutat.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #925 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 15:09:00 »

Aky,
 
garival kapcsolatban meg erdekes lehet itt tobbeknek az ajto rohadassal kapcsolatos allaspont mondjuk a reszetekrol !? Merhogy sajna tobb MKIII tulajnak, koztuk nekem is rohad az ajtok also resze. Mondjuk nekem megcsinaztak gariban Solymaron, de ugy tunik nem lett a legjobb, mert mintha ujra viragozna a rozsda...Masok is ezt tapasznyaltak garis javitas utan...Ezzel most mit lehet csinazni ? Az megiscsak nonszensz egy ilyen kategorianal, hogy evente vigyem javitattni az ajtokat
Beszéltem a garanciális ügyintézőnkkel.Sajnos a km-óra "visszatekerése"mindennemű garanciavesztéssel jár!!!!!!!!!!!
Namármost,van egy olyan program,amelyben meg lehet nézni,hogy az adott gépkocsinak /országtól függetlenül/milyen garanciális javításai voltak /OASIS/.Amennyiben az utolsó garis javításnál több volt a megtett km az autóban,mint az esetlegesen következő garis alkatrész cserénél,akkor bukta van,ugrott a gari.
Ha visszaállíttatod a km-órát a megfelelő km számra,akkor nincs gáz,de ne is reklámozd márkaszervízben.
Hát röviden,tömören ez a hivatalos álláspont.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #926 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 21:34:00 »

Beszéltem a garanciális ügyintézőnkkel.Sajnos a km-óra "visszatekerése"mindennemű garanciavesztéssel jár!!!!!!!!!!!
Namármost,van egy olyan program,amelyben meg lehet nézni,hogy az adott gépkocsinak /országtól függetlenül/milyen garanciális javításai voltak /OASIS/.Amennyiben az utolsó garis javításnál több volt a megtett km az autóban,mint az esetlegesen következő garis alkatrész cserénél,akkor bukta van,ugrott a gari.
Ha visszaállíttatod a km-órát a megfelelő km számra,akkor nincs gáz,de ne is reklámozd márkaszervízben.
Hát röviden,tömören ez a hivatalos álláspont.
Szia Áky!
Engem érdekelne a cím a szervízfüzettel kapcsolatban. 1 próbát megér.
Bármelyik szervízben meg tudják nézni az autó múltját? Milyen adatok szükségesek ehez?
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #927 Dátum: 2006.11.07 kedd, 08:57:00 »

Beszéltem a garanciális ügyintézőnkkel.Sajnos a km-óra "visszatekerése"mindennemű garanciavesztéssel jár!!!!!!!!!!!
Namármost,van egy olyan program,amelyben meg lehet nézni,hogy az adott gépkocsinak /országtól függetlenül/milyen garanciális javításai voltak /OASIS/.Amennyiben az utolsó garis javításnál több volt a megtett km az autóban,mint az esetlegesen következő garis alkatrész cserénél,akkor bukta van,ugrott a gari.
Ha visszaállíttatod a km-órát a megfelelő km számra,akkor nincs gáz,de ne is reklámozd márkaszervízben.
Hát röviden,tömören ez a hivatalos álláspont.
Ez korrekt válasz, köszönöm szépen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #928 Dátum: 2006.11.07 kedd, 11:00:00 »

Beszéltem a garanciális ügyintézőnkkel.Sajnos a km-óra "visszatekerése"mindennemű garanciavesztéssel jár!!!!!!!!!!!
Namármost,van egy olyan program,amelyben meg lehet nézni,hogy az adott gépkocsinak /országtól függetlenül/milyen garanciális javításai voltak /OASIS/.Amennyiben az utolsó garis javításnál több volt a megtett km az autóban,mint az esetlegesen következő garis alkatrész cserénél,akkor bukta van,ugrott a gari.
Ha visszaállíttatod a km-órát a megfelelő km számra,akkor nincs gáz,de ne is reklámozd márkaszervízben.
Hát röviden,tömören ez a hivatalos álláspont.
Hmm, érdekes... Nekem Vik mester (Auto-Fort, Könyves K.) azt mondta, hogy nem tudnak a külföldi előéletről semmit se mondani. Hogy is van ez akkor?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #929 Dátum: 2006.11.07 kedd, 11:41:00 »

Hmm, érdekes... Nekem Vik mester (Auto-Fort, Könyves K.) azt mondta, hogy nem tudnak a külföldi előéletről semmit se mondani. Hogy is van ez akkor?
Az OASIS jelentésben igazából csak a garanciálisan elvégzett munkák és cserélt alkatrészek látszanak - nálam FIFI nél legalábbis ez volt csak benne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #930 Dátum: 2006.11.07 kedd, 11:59:00 »

Szia Áky!
Engem érdekelne a cím a szervízfüzettel kapcsolatban. 1 próbát megér.
Bármelyik szervízben meg tudják nézni az autó múltját? Milyen adatok szükségesek ehez?
1023 Bp. Árpád Fejedelem útja 26-28 tel:438-25-00
 
Üdv:Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #931 Dátum: 2006.11.07 kedd, 12:04:00 »

Ez korrekt válasz, köszönöm szépen.
Nagyon szívesen!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #932 Dátum: 2006.11.07 kedd, 12:06:00 »

Hmm, érdekes... Nekem Vik mester (Auto-Fort, Könyves K.) azt mondta, hogy nem tudnak a külföldi előéletről semmit se mondani. Hogy is van ez akkor?
Valóban Fusim jól mondja,az autónak csak a garanciális alkatrészcsere történetét látni ebben a programban,az egyéb külföldön történt szervízeléseket nem tudjuk megnézni mi sem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #933 Dátum: 2006.11.07 kedd, 12:44:00 »

Valóban Fusim jól mondja,az autónak csak a garanciális alkatrészcsere történetét látni ebben a programban,az egyéb külföldön történt szervízeléseket nem tudjuk megnézni mi sem.
És ebben tudsz segíteni priviben?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #934 Dátum: 2006.11.07 kedd, 13:58:00 »

És ebben tudsz segíteni priviben?
Küldj mailben egy alvázszámot,meglátom mit tehetek.
neubrand.akos@fordpetranyi.hu
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #935 Dátum: 2006.11.07 kedd, 14:48:00 »

Beszéltem a garanciális ügyintézőnkkel.Sajnos a km-óra "visszatekerése"mindennemű garanciavesztéssel jár!!!!!!!!!!!
Namármost,van egy olyan program,amelyben meg lehet nézni,hogy az adott gépkocsinak /országtól függetlenül/milyen garanciális javításai voltak /OASIS/.Amennyiben az utolsó garis javításnál több volt a megtett km az autóban,mint az esetlegesen következő garis alkatrész cserénél,akkor bukta van,ugrott a gari.
Ha visszaállíttatod a km-órát a megfelelő km számra,akkor nincs gáz,de ne is reklámozd márkaszervízben.
Hát röviden,tömören ez a hivatalos álláspont.
Szia Aky!
És arról mit tudsz, hogy az én autóm németországi bahozatalból való, még garis a füzete szerint, az ajtóélei rohadnak mint a fene, és mégsem csinálják meg itthon.
Miért?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #936 Dátum: 2006.11.08 szerda, 08:27:00 »

Sziasztok,jó reggelt!
 
Akkor még egyszer elmondom,mert úgy látszik nem volt érthető a dolog.
A külföldről behozott autónak csak és kizárólag a garanciális történetét tudom megnézni,tehát hogy milyen alkatrészeket cseréltek gariban.
Más kérdés a szervízelés.Ha nálunk volt javíttatva az autó,akkor meg tudom mondani,hogy milyen javítások voltak az autón,de más Ford márkaképviseletek javításairól nincsen infom,ugyanis én nem tudok turkászni az ő adatbázisaikban /végülis konkurencia/.
Az én elsődleges tevékenységem pedig alkatrész értékesítés,minden egyéb feltett kérdésre hogy válaszolni tudjak fel kell tennem,az épp illetékes kollegámnak,aki elég ritkán van itt nálunk /kedden-és csütörtökön/,éppen ezért türelmeteket kérem az ilyen válaszokkal kapcsolatban.
Kellemes napot mindenkinek!
 
Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #937 Dátum: 2006.11.08 szerda, 08:28:00 »

Szia Aky!
És arról mit tudsz, hogy az én autóm németországi bahozatalból való, még garis a füzete szerint, az ajtóélei rohadnak mint a fene, és mégsem csinálják meg itthon.
Miért?
Meg fogom kérdezni.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #938 Dátum: 2006.11.08 szerda, 22:29:00 »

1023 Bp. Árpád Fejedelem útja 26-28 tel:438-25-00
 
Üdv:Áky
Köszi a címet, és a telefonszámot!
Hamar felvették, nagyon kedvesek voltak, csak pont 1 emberrel (hölggyel) nem sikerült beszélnem aki tudna segíteni. De nem adom fel, holnap ismét megpróbálom.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #939 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 08:16:00 »

Sziasztok,jó reggelt!
 
Akkor még egyszer elmondom,mert úgy látszik nem volt érthető a dolog.
A külföldről behozott autónak csak és kizárólag a garanciális történetét tudom megnézni,tehát hogy milyen alkatrészeket cseréltek gariban.
Más kérdés a szervízelés.Ha nálunk volt javíttatva az autó,akkor meg tudom mondani,hogy milyen javítások voltak az autón,de más Ford márkaképviseletek javításairól nincsen infom,ugyanis én nem tudok turkászni az ő adatbázisaikban /végülis konkurencia/.
Az én elsődleges tevékenységem pedig alkatrész értékesítés,minden egyéb feltett kérdésre hogy válaszolni tudjak fel kell tennem,az épp illetékes kollegámnak,aki elég ritkán van itt nálunk /kedden-és csütörtökön/,éppen ezért türelmeteket kérem az ilyen válaszokkal kapcsolatban.
Kellemes napot mindenkinek!
 
Áky
Ja és még valamit ezzel kapcsolatban.Az OASIS nevű prg.az autó garanciális idejének lejárta után még egy évig őrzi az infot az autóról,aztán törlődik.tehát a három évnél idősebb modelleknél már nem tudok mondani semmit az autóról.Emiatt még egyszer sorry szuszu-tól,hogy nem tudtam neki segíteni.
 
Üdv.:
 
Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #940 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 08:17:00 »

Joe!Küldtem mailt kedvezménnyel kapcsolatban arra az e-mail címre,amit megadtál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #941 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 08:19:00 »

Köszi a címet, és a telefonszámot!
Hamar felvették, nagyon kedvesek voltak, csak pont 1 emberrel (hölggyel) nem sikerült beszélnem aki tudna segíteni. De nem adom fel, holnap ismét megpróbálom.
Örülök,hogy neked sikerült felhívni őket,nekem sosem sikerül,ha valami nyűgöm van alkatrésszel kapcsolatban.Azért hajrá,és nagyon szívesen!
 
Kellemes napot mindenkinek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #942 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 08:26:00 »

Aky, ha van rá lehetőséged nézz már utána, hogy szervíben mennyire gyakori, hogy a vezérműtengely-helyzet érzékelőt kell cserélni TDCi-n, ugyanis a dízeles topikban igencsak sűrűn előjön ez a probléma (én is ezzel kezdtem itt a fórumon).
Rajtam kívül legalább 5 embernek volt még, ami egy ekkora társaságban - tekintve, hogy max a felének van TDCi-je - igen komoly mennyiségnek számít.
Arról nem is beszélve, hogy a hiba elég súlyos, mivel ha beszarik, a legváratlanabb helyzetben áll le a motor, akár egy kanyarban, előzéskor, és nuku szervó olyankor. Ez baromi balesetveszélyes. Nem lehet ezt típushibának hívni már ilyenkor? És hasznos lenne, ha a szakszervívek tudnának erről a jelenségről, mert a legtöbbször nem is jut eszükbe, a diagnosztika meg van hogy nem, vagy rosszul mutatja ki.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #943 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 08:35:00 »

Szappy,
 
Ossze kene mar irni nehany ilyen "jo tanacs"-ot, amit minden uj mondeosnak erdemes lenne megmutatni, foleg azoknak, akik ujak, frissen vettek a gepet. Ez egy valamifele ajanlas lenne, hogy a hasznalt, de uj gepsarkanyon mit csereljen elso korben, vagy ha meg nem vett, de tervezi, akkor mire figyeljen vasarlaskor stb. En pl. ha most vennek TDCI-t kapasbol cserelnem ezt az erzekelot, tok mind1, hogy most eppen mukodik. Ez nagyon balesetveszelyes ! Ez olyasmi lenne, mint a repulogepeken alkalmazott ellenorzo lista vagymi...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #944 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 08:43:00 »

Szappy,
 
Ossze kene mar irni nehany ilyen "jo tanacs"-ot, amit minden uj mondeosnak erdemes lenne megmutatni, foleg azoknak, akik ujak, frissen vettek a gepet. Ez egy valamifele ajanlas lenne, hogy a hasznalt, de uj gepsarkanyon mit csereljen elso korben, vagy ha meg nem vett, de tervezi, akkor mire figyeljen vasarlaskor stb. En pl. ha most vennek TDCI-t kapasbol cserelnem ezt az erzekelot, tok mind1, hogy most eppen mukodik. Ez nagyon balesetveszelyes ! Ez olyasmi lenne, mint a repulogepeken alkalmazott ellenorzo lista vagymi...
No igen, nem lenne rossz.
Én azt nem értem, hogy ez a modell elég rég óta kint van, hogy nem tudnak erről a problémáról, és nem orvosolják? Vagy igen, csak mi nem tudunk róla? Vagy úgy járunk mint a felrobbanós Pintóval, hogy drágább lenne visszahívni mindet, mint amibe egy esetleges per kerül?
Eszembe jut, hogy amikor Kunmadarasra mentünk, és lekéstem az indulást, mentem mint a meszes, (200-210-zel) hogy utolérjem a konvojt. Egyszer egy barom olasz az utolsó pillanatban jött ki elém, hogy megelőzzön egy teherautót 120-szal. Satufék, ABS be, szerencsére nem volt gond (az ijedségen kívül). Képzeld el, ha egy ilyen helyzetben szarik be, és áll le a motor. Szervó fék ABS nincs, és 200-zal csattanok bele a másikba. Tuti hogy nem szállunk ki...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #945 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 09:45:00 »

Szappy,
 
Szerintem az a tenyallas, hogy ezaz erzekelo ugymond kiszolgalta mar az o idejet, es termezsetes modon megnyekkent. Ezzel nincs semmi gond. A kovetkezmenyek, amik nagyon aggasztoak ! Szal alapvetoen nem az erzekelovel van a gond, hanem azzal, ahogy az ECU reagal az erzekelo elhalasra. Mert ugye hiaba csereled ki az erzekelot, 150-200e km utan megint bexarik es akkor megint hirtelen leall a moci es nemis merek belegondolni, hogy milyen helyzetben... Azt kene tudni, hogy kb. mennyi km utan adja meg magat az erzekelo, es akkor ennek alapjan ossze lehetne allitani azta bizonyos mar emlitett check listat.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #946 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 09:50:00 »

Szappy,
 
Biztos, hogy tudnak rola a szeervizek, de szerintem amit tehetnek azaz, hogy csere. Mar ha a user nem torte magat szanaszejjel, mikor leall t a verda a segge alatt Valami sw frissites kene ra, hogy ha ilyen hibat eszlel akkor ne allitsa le a mocit, hanem kapcsoljon ilyen veszuzemmodra. Meg az sem baj, ha nem lehet aztan harmincharomszazezerig felgyorsitani, de legalabb megmaradna a szervo, ami ilyen esetben az utolso mentsvara a usernek, hogy gyorsan es hatekonyan elkeruljon egy csattanast. Meg belegondolni is rossz, hogyha elofordul egy ilyen "veszhelyzet" kozeli allapot, meg a szervod is elszal. Nah, az aztan okozhat igazi panikhangulatot meg beinditja a fokozott sportszelet termelest...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #947 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 09:57:00 »

Szappy,
 
Szerintem az a tenyallas, hogy ezaz erzekelo ugymond kiszolgalta mar az o idejet, es termezsetes modon megnyekkent. Ezzel nincs semmi gond. A kovetkezmenyek, amik nagyon aggasztoak ! Szal alapvetoen nem az erzekelovel van a gond, hanem azzal, ahogy az ECU reagal az erzekelo elhalasra. Mert ugye hiaba csereled ki az erzekelot, 150-200e km utan megint bexarik es akkor megint hirtelen leall a moci es nemis merek belegondolni, hogy milyen helyzetben... Azt kene tudni, hogy kb. mennyi km utan adja meg magat az erzekelo, es akkor ennek alapjan ossze lehetne allitani azta bizonyos mar emlitett check listat.
Zacci!
Utánakérdeztem "helyi" kapcsolatomon kersztül ennek.
Azt mondják, hogy szerintük folymatosan módosítgatják ezeket, ahogy jöttek a hibák. Szerintük az f2-es TDCI-kkel nem lesz jeladó gond. Meg a magasnyommású-porlasztó-ra is igaz.
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #948 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 10:21:00 »

MondESU,
 
Ez megnyugtato...De ugye a jelado eccer ugyis megnyekken, es akkor le fogja allitani a mocit az ECU. Ezt kene valahogy kulturaltabban megoldani...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #949 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 10:22:00 »

No igen, nem lenne rossz.
Én azt nem értem, hogy ez a modell elég rég óta kint van, hogy nem tudnak erről a problémáról, és nem orvosolják? Vagy igen, csak mi nem tudunk róla? Vagy úgy járunk mint a felrobbanós Pintóval, hogy drágább lenne visszahívni mindet, mint amibe egy esetleges per kerül?
Eszembe jut, hogy amikor Kunmadarasra mentünk, és lekéstem az indulást, mentem mint a meszes, (200-210-zel) hogy utolérjem a konvojt. Egyszer egy barom olasz az utolsó pillanatban jött ki elém, hogy megelőzzön egy teherautót 120-szal. Satufék, ABS be, szerencsére nem volt gond (az ijedségen kívül). Képzeld el, ha egy ilyen helyzetben szarik be, és áll le a motor. Szervó fék ABS nincs, és 200-zal csattanok bele a másikba. Tuti hogy nem szállunk ki...
Kedves szappy!
 
Tudnak a kollegák a problémáról,előre jelezni az alkatrész meghibásodását gyakorlatilag lehetetlen.Évjárattól függően más-és más a módja a javításnak,ugyanis azért változtatgatott dolgokat ezen az alkatrészen a Ford,mégha nem is nagy sikerrel.Van olyan ügyfél,akinek 500 km után meghibásodott,de van olyan is aki már 160 ezernél jár,s még nem volt gondja.
Azt tudják tanácsolni a kollegák,ha menet közben hibásodik meg az alkatrész,hogy nem szabad kinyomni a kuplungot,ebben az esetben a kényszerhajtás folytán lesz még szervóhatásunk a féknél is,meg a kormányzásnál is,aztán irány a szervíz azonnal.
 
Üdv.:Áky
Naplózva
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.