Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:42:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 928965 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2007.02.24 szombat, 23:03:00 »

Érdekel.Szólok.Nos?
Egy magán emberke, a saját háza alatt csinálja, de nagyon profin, és bagóért.
A száma most lent van az autóban, de előkerítem Smiley
Galambos Péter az illető, és a Bikszádi-Leiningen út sarkán van.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 11:35:00 »

Igen van! /4135496/ 101740 Ft. helyett elvihető 45000 Ft.-ért.
Mondeo MKI/MKII
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 11:35:00 »

Aky: Azt csipogják a madarak, hogy neked van egy tempomat motorod, ami jó lenne az én kis Mondikámba.
Ha igen, kb mennyiért vesztegetnéd?
Igen van! /4135496/ 101740 Ft. helyett elvihető 45000 Ft.-ért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 11:36:00 »

Van MKIII-ashoz is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 11:38:00 »

Van MKIII-ashoz is.
2,0 Duratec,ill. 2,5V6-oshoz való + tempomat bowdenem is van 2,5 V6-oshoz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 12:02:00 »

2,0 Duratec,ill. 2,5V6-oshoz való + tempomat bowdenem is van 2,5 V6-oshoz.
MKII 2.5 V6 tempomat bowdent mennyiért adod? Az enyém a szakadás határán van Sad Esetleg fékbetéted, féktárcsád nincs az aláírásomban szereplő vashoz? Első, hátsó, visszajelzős.
Előre is köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 19:43:00 »

Egy magán emberke, a saját háza alatt csinálja, de nagyon profin, és bagóért.
A száma most lent van az autóban, de előkerítem Smiley
Galambos Péter az illető, és a Bikszádi-Leiningen út sarkán van.
szegény auto!ilyen ritkán jársz felé?Smiley)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 20:41:00 »

Aky,
 
ugy konnyu, hogy az MKI-II-III mocija tok ua.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 21:01:00 »

2,0 Duratec,ill. 2,5V6-oshoz való + tempomat bowdenem is van 2,5 V6-oshoz.
Aky megyek a héten a tekerőimért, de hétfőn meg kedd tuti nem lesz céges autó közelben Sad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2007.02.26 hétfő, 21:19:00 »

Aky,
 
ugy konnyu, hogy az MKI-II-III mocija tok ua.
Nem ugyanaz.
A 2.0 az I és II hidrotőkés, a III korongos.
A 2.5 I-ben gyengusz, II-ben OK, de a III-ban nem is annyi köbcentis. (2544 vs 2495)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2007.02.27 kedd, 08:19:00 »

Angel,
 
Hidrotokes tempomatmotor ?
Picit olvass vissza, mert egeszen masrol van szo
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2007.02.27 kedd, 09:06:00 »

Aky,
 
ugy konnyu, hogy az MKI-II-III mocija tok ua.
Nekem nem hozza össze őket,mind különböző cikkszámon van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2007.02.27 kedd, 09:07:00 »

Aky megyek a héten a tekerőimért, de hétfőn meg kedd tuti nem lesz céges autó közelben Sad
Oksa várlak.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2007.02.27 kedd, 09:16:00 »

Aky,
 
Igen tudom, de valojaban ugyanaz a moci. Nekem volt mar MKI-es moci is az MKIII gepemben es tok ugyanugy nezett ki es mukodeseben sem volt kulonbseg. A csatlakozoja is ua.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2007.02.27 kedd, 09:22:00 »

Kedves Szabó Gábor Imre megkeresett a műszeregység teszttel kapcsolatban.Nekem azt mondta a dr.prof.nagyon kedves kollegám,hogy felszereltségtől,évjáratoktól függően rengeteg féle teszt van,mely állhat 20 lépésből,de akár állhat 50 lépésből is,tehát nem egyformák még a tesztek sem.A hozzájuk megtekinthető kód listáknak se-vége se hossza nincsen,és ők is kb.csak a felét tudják hasznosítani,a többi kapott értelmezhetetlen rövidítésű kódok valószínűleg a tervezőknek mondanak csak valamit.Arra kér csak a kollega mindenkit,hogy ha már piszkálja valaki ezt a kérdést,szerinte tök feleslegesen,addig nem tud bajt okozni,amíg csak a főmenüben lépked egyesével szépen sorban,de ha már elkezd nyomogatni össze-vissza mindent,abban az esetben megtörténhet,hogy tönkreteszi a műszeregységet,s akkor azt bizony cserélni kell majd nem kis összegekért.
Hát ennyi infot tudtam megkérdezni nektek.
 
Üdv.:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2007.02.27 kedd, 10:39:00 »

Kedves Szabó Gábor Imre megkeresett a műszeregység teszttel kapcsolatban.Nekem azt mondta a dr.prof.nagyon kedves kollegám,hogy felszereltségtől,évjáratoktól függően rengeteg féle teszt van,mely állhat 20 lépésből,de akár állhat 50 lépésből is,tehát nem egyformák még a tesztek sem.A hozzájuk megtekinthető kód listáknak se-vége se hossza nincsen,és ők is kb.csak a felét tudják hasznosítani,a többi kapott értelmezhetetlen rövidítésű kódok valószínűleg a tervezőknek mondanak csak valamit.Arra kér csak a kollega mindenkit,hogy ha már piszkálja valaki ezt a kérdést,szerinte tök feleslegesen,addig nem tud bajt okozni,amíg csak a főmenüben lépked egyesével szépen sorban,de ha már elkezd nyomogatni össze-vissza mindent,abban az esetben megtörténhet,hogy tönkreteszi a műszeregységet,s akkor azt bizony cserélni kell majd nem kis összegekért.
Hát ennyi infot tudtam megkérdezni nektek.
 
Üdv.:
Szia Aky!
Csak megerősíteni tudom az általad leírtakat, ma bűvészkedtem a garázsban a Mondeómmal, és itt a fórumon eddig jegyzett műszertesztre nem hajlandó semmit elárulni...
Úgyhogy hagytam a dolgot, eztán felejtős.
Üdv:  
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2007.02.27 kedd, 12:57:00 »

szegény auto!ilyen ritkán jársz felé?Smiley)
Na itt vagyok, csak kicsit elvoltam havazva....
Tehát Galambos Péter 2058685 Leiningen u. 41.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2007.02.27 kedd, 13:19:00 »

Kedves Szabó Gábor Imre megkeresett a műszeregység teszttel kapcsolatban.Nekem azt mondta a dr.prof.nagyon kedves kollegám,hogy felszereltségtől,évjáratoktól függően rengeteg féle teszt van,mely állhat 20 lépésből,de akár állhat 50 lépésből is,tehát nem egyformák még a tesztek sem.A hozzájuk megtekinthető kód listáknak se-vége se hossza nincsen,és ők is kb.csak a felét tudják hasznosítani,a többi kapott értelmezhetetlen rövidítésű kódok valószínűleg a tervezőknek mondanak csak valamit.Arra kér csak a kollega mindenkit,hogy ha már piszkálja valaki ezt a kérdést,szerinte tök feleslegesen,addig nem tud bajt okozni,amíg csak a főmenüben lépked egyesével szépen sorban,de ha már elkezd nyomogatni össze-vissza mindent,abban az esetben megtörténhet,hogy tönkreteszi a műszeregységet,s akkor azt bizony cserélni kell majd nem kis összegekért.
Hát ennyi infot tudtam megkérdezni nektek.
 
Üdv.:
Ez egyáltalán nem így van. Nyilván a szervíz emberei nem ilyen nyomogatós teszteket csinálnak, hanem rádugják.
 
Az, hogy a nyomogatásól tönkremenne, az egy nagy vicc.
 
Azért, hogy ők nem tudják, attól még van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2007.02.27 kedd, 13:31:00 »

Ez egyáltalán nem így van. Nyilván a szervíz emberei nem ilyen nyomogatós teszteket csinálnak, hanem rádugják.
 
Az, hogy a nyomogatásól tönkremenne, az egy nagy vicc.
 
Azért, hogy ők nem tudják, attól még van.
Lásd korábban: utólagos dolgok 3-400eHUF......
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2007.02.27 kedd, 13:46:00 »

Lásd korábban: utólagos dolgok 3-400eHUF......
Mit lássak? Ne gonoszkodj!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2007.02.27 kedd, 13:48:00 »

Mit lássak? Ne gonoszkodj!
Áááá!
És inkább szervezek+utalok...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2007.02.27 kedd, 15:16:00 »

Ez egyáltalán nem így van. Nyilván a szervíz emberei nem ilyen nyomogatós teszteket csinálnak, hanem rádugják.
 
Az, hogy a nyomogatásól tönkremenne, az egy nagy vicc.
 
Azért, hogy ők nem tudják, attól még van.
Hidd el,hogy nem hülyeségből mondja azt amit mond.Tele van a fal a sok oklevéllel,amit szerzett a Fordtól a különböző vizsgákon/továbbképzéseken.Ha valamit nem tudnak megoldani márkaszervízek,akkor hozzá küldik (többek közt az volt FMH,most FKK kft. is)Huszárik Györgynek hívják a kollegát,és tudom,hogy szakmailag nagyon ott van a topon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2007.02.27 kedd, 15:20:00 »

Még 18 oldal (kb.2/3-nál járok) megnevezés módosítás van hátra az elfekvőkészletből,aztán közkinccsé teszem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2007.02.27 kedd, 15:52:00 »

Hidd el,hogy nem hülyeségből mondja azt amit mond.Tele van a fal a sok oklevéllel,amit szerzett a Fordtól a különböző vizsgákon/továbbképzéseken.Ha valamit nem tudnak megoldani márkaszervízek,akkor hozzá küldik (többek közt az volt FMH,most FKK kft. is)Huszárik Györgynek hívják a kollegát,és tudom,hogy szakmailag nagyon ott van a topon.
Biztos így van... de attól még léteznek a nem dokumentált fícsörök...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2007.02.27 kedd, 18:23:00 »

Igen van! /4135496/ 101740 Ft. helyett elvihető 45000 Ft.-ért.
Az árából ítélve ez vadi új!
Sajnos én kb. ennyit szánok az egész tempomat projectre.
Szóval keresgélek inkább egy bontottat, elméletileg 10eFt körül már hozzá lehet jutni.
Azért köszi...
Az egyéb szükséges dolgokból nincs véletlenül elfekvőben nálad? (pedálkapcsolók, gázbowden, kormánykapcsolók, stb)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2007.02.27 kedd, 18:42:00 »

Az árából ítélve ez vadi új!
Sajnos én kb. ennyit szánok az egész tempomat projectre.
Szóval keresgélek inkább egy bontottat, elméletileg 10eFt körül már hozzá lehet jutni.
Azért köszi...
Az egyéb szükséges dolgokból nincs véletlenül elfekvőben nálad? (pedálkapcsolók, gázbowden, kormánykapcsolók, stb)
Bándon van egy MKI Ghia Executive Automata kombi tempomattal, a komplett motyó 35K HUF Kormány lufival motor minden köcölék, én írtam össze nekik mi kell belőle csak az árat sokalltam és nem akarták beszámolni a kormányom lufival. Már importáltam egy kéziváltós komplett készletet angliából. 06 88 272029 a számuk lehet eladják a motort külön.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2007.02.27 kedd, 21:49:00 »

Kedves Szabó Gábor Imre megkeresett a műszeregység teszttel kapcsolatban.Nekem azt mondta a dr.prof.nagyon kedves kollegám,hogy felszereltségtől,évjáratoktól függően rengeteg féle teszt van,mely állhat 20 lépésből,de akár állhat 50 lépésből is,tehát nem egyformák még a tesztek sem.A hozzájuk megtekinthető kód listáknak se-vége se hossza nincsen,és ők is kb.csak a felét tudják hasznosítani,a többi kapott értelmezhetetlen rövidítésű kódok valószínűleg a tervezőknek mondanak csak valamit.Arra kér csak a kollega mindenkit,hogy ha már piszkálja valaki ezt a kérdést,szerinte tök feleslegesen,addig nem tud bajt okozni,amíg csak a főmenüben lépked egyesével szépen sorban,de ha már elkezd nyomogatni össze-vissza mindent,abban az esetben megtörténhet,hogy tönkreteszi a műszeregységet,s akkor azt bizony cserélni kell majd nem kis összegekért.
Hát ennyi infot tudtam megkérdezni nektek.
 
Üdv.:
Ok. Köszönöm szépen, hogy utánanéztél!
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2007.02.27 kedd, 21:55:00 »

Ez egyáltalán nem így van. Nyilván a szervíz emberei nem ilyen nyomogatós teszteket csinálnak, hanem rádugják.
 
Az, hogy a nyomogatásól tönkremenne, az egy nagy vicc.
 
Azért, hogy ők nem tudják, attól még van.
Igen, mióta hasonló helyzetben dolgozom, (csak mg-i és építő gépek alkatrésze ,szervíze) azóta jobban látom a pult mögötti részt.
Fele igazságod van neked is és fele Akynak is.
Illetve aki neki mondta.
De ez így van rendjén, nem kell mindenki nyomogasson, mert könnyen bajt okozhat.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2007.02.27 kedd, 22:23:00 »

2,0 Duratec,ill. 2,5V6-oshoz való + tempomat bowdenem is van 2,5 V6-oshoz.
Hi Aky!
#1414? Már csak a bowden lenne aktuális.
Köszi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2007.02.27 kedd, 22:29:00 »

Igen, mióta hasonló helyzetben dolgozom, (csak mg-i és építő gépek alkatrésze ,szervíze) azóta jobban látom a pult mögötti részt.
Fele igazságod van neked is és fele Akynak is.
Illetve aki neki mondta.
De ez így van rendjén, nem kell mindenki nyomogasson, mert könnyen bajt okozhat.
Nekem csak negyed igazságom van...
 
Az a baj, hogy elméletileg igaza van. De gyakorlatilag nincs. Miér? Mert a márkaszervízek - szinte kivétel nélkül - ott csapnak be, ahol tudnak. Ezért fontos, hogy te is érts hozzá...
Meg arról nem is beszélve, hogy általában nemigen értenek hozzá - hacsak nem akarod végigjátszani a cserélgetősdit, jobb, ha odafigyelsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2007.02.27 kedd, 22:49:00 »

Nekem csak negyed igazságom van...
 
Az a baj, hogy elméletileg igaza van. De gyakorlatilag nincs. Miér? Mert a márkaszervízek - szinte kivétel nélkül - ott csapnak be, ahol tudnak. Ezért fontos, hogy te is érts hozzá...
Meg arról nem is beszélve, hogy általában nemigen értenek hozzá - hacsak nem akarod végigjátszani a cserélgetősdit, jobb, ha odafigyelsz.

Tulajdonképpen sok benne a szakma féltés.
De engem nem érdekelne, ha közben (ahogy írtad is) nem akarnának átpalizni.
Persze tisztelet a kivételnek. De sajnos a tapasztalat ezt mutatja.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2007.02.27 kedd, 22:51:00 »

Nekem csak negyed igazságom van...
 
Az a baj, hogy elméletileg igaza van. De gyakorlatilag nincs. Miér? Mert a márkaszervízek - szinte kivétel nélkül - ott csapnak be, ahol tudnak. Ezért fontos, hogy te is érts hozzá...
Meg arról nem is beszélve, hogy általában nemigen értenek hozzá - hacsak nem akarod végigjátszani a cserélgetősdit, jobb, ha odafigyelsz.
Amúgy a tesztüzemmód topicban egy régi írásban találtan a kérdésemre válasz(részletet)
már csak hogy meglegyen a fél igazságod
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2007.02.27 kedd, 22:58:00 »

Ha jól gondolom, Ákynak ma van nevenapja. Heppinévnap!
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2007.02.27 kedd, 23:02:00 »

Ha jól gondolom, Ákynak ma van nevenapja. Heppinévnap!
Tényleg! Aky füled érjen bokáig, stb jókat
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2007.02.27 kedd, 23:45:00 »

Bándon van egy MKI Ghia Executive Automata kombi tempomattal, a komplett motyó 35K HUF Kormány lufival motor minden köcölék, én írtam össze nekik mi kell belőle csak az árat sokalltam és nem akarták beszámolni a kormányom lufival. Már importáltam egy kéziváltós komplett készletet angliából. 06 88 272029 a számuk lehet eladják a motort külön.
Köszi a segítséget, megkérdem őket, csak merre is van ez a Bánd?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2007.02.27 kedd, 23:49:00 »

Köszi a segítséget, megkérdem őket, csak merre is van ez a Bánd?
No megnéztem... Több, mint 320 km Miskolciától.
 
Amit te rendeltél az mennyibe fáj?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2007.02.28 szerda, 00:13:00 »

Aky,
 
ugy konnyu, hogy az MKI-II-III mocija tok ua.
NEM tök ugyanaz, még köbcentire is különböző. A régebbi 2544 köbcentis, az újabb 2495.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2007.02.28 szerda, 00:17:00 »

Na én is beugrottam. Zacci, fogalmazz egyértelműen, baszki:-)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2007.02.28 szerda, 08:24:00 »

Balu1st,
 

Ha komolyan mondom, lassan beteszem elore a tempomat motort, mert az 1. hidrotokes, 2. 2.5-os haa jobban megy, mint a 2.0i mocim Akkor azert gyorsul ez annyira, mikor bekapcsolom
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2007.02.28 szerda, 08:47:00 »

Az árából ítélve ez vadi új!
Sajnos én kb. ennyit szánok az egész tempomat projectre.
Szóval keresgélek inkább egy bontottat, elméletileg 10eFt körül már hozzá lehet jutni.
Azért köszi...
Az egyéb szükséges dolgokból nincs véletlenül elfekvőben nálad? (pedálkapcsolók, gázbowden, kormánykapcsolók, stb)
Nagyon szívesen!
Még egy hét kb,s kész vagyok,addig kis türelmet kérek szépen mindenkitől elfekvőkészlet ügyben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2007.02.28 szerda, 08:55:00 »

Hi Aky!
#1414? Már csak a bowden lenne aktuális.
Köszi.
Tolsz nekem egy alvázszámot?Sorry,de nem vettem észre a #1414-est.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2007.02.28 szerda, 09:00:00 »

Ha jól gondolom, Ákynak ma van nevenapja. Heppinévnap!
Köszönöm-köszönöm-köszönöm,és még egyszer köszönöm,neked is,meg mindenkinek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2007.02.28 szerda, 09:02:00 »


Tulajdonképpen sok benne a szakma féltés.
De engem nem érdekelne, ha közben (ahogy írtad is) nem akarnának átpalizni.
Persze tisztelet a kivételnek. De sajnos a tapasztalat ezt mutatja.
Ja nekem eszem ágában sincs senkit sem átpalizni,te is jó vagy Gábornak,vagy tévedek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2007.02.28 szerda, 10:06:00 »

Tolsz nekem egy alvázszámot?Sorry,de nem vettem észre a #1414-est.
wf0axxgbbats97304
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2007.02.28 szerda, 13:19:00 »

wf0axxgbbats97304
Tempomat bowden /1039837/ 8296 Ft.-ért tudnám rendelni -kedvesség.
Üdv.:Áky
Köszi a türelmet.
Kicsit ráfeküdtem az elfekvő készletre,mert már engem is sürget mindenki,hogy mi van már.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2007.02.28 szerda, 14:11:00 »

Aky a -10% kedvezményünk csak az anyagra van, vagy a munkadíjból is tudtok engedni?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2007.02.28 szerda, 21:19:00 »

Ja nekem eszem ágában sincs senkit sem átpalizni,te is jó vagy Gábornak,vagy tévedek?
Nem tévedsz. Írtam is , hogy tisztelet a kivételnek. Az átpalizáson, most konkrétan nem erről az esetről beszélek, hanem eddigi főleg szervizelési tapasztalatok.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2007.02.28 szerda, 21:22:00 »

Ja nekem eszem ágában sincs senkit sem átpalizni,te is jó vagy Gábornak,vagy tévedek?
Amúgy én is alkatrész értékesítőként dolgozom csak nem személyautó. Így kb tudom, hogy amit kérdeztem azt neked is kérdezned kell, mert kicsi a valószinűsége, hogy ennek tudása a te dolgod lenne. Így azt tudod mondani amit neked is elárulnak.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2007.02.28 szerda, 21:25:00 »

Ja nekem eszem ágában sincs senkit sem átpalizni,te is jó vagy Gábornak,vagy tévedek?
Tehát kolléga vagy több szinten is, már segítettél is nekem pedig nem is ismerjük személyesen egymást, úgyhogy a gyanu sem merült fel, hogy átpaliztál volna.
Az eddigi fáradozásaid mégegyszer köszönöm, és biztos, hogy még foglak zavarni dolgokkal, hiszen az egész családomnak Fordja van.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2007.02.28 szerda, 21:54:00 »

Tempomat bowden /1039837/ 8296 Ft.-ért tudnám rendelni -kedvesség.
Üdv.:Áky
Köszi a türelmet.
Kicsit ráfeküdtem az elfekvő készletre,mert már engem is sürget mindenki,hogy mi van már.
Szia Aky! Kérdezhetek én is egyet Tőled?
A mellékelt képen egy ghia ajtóján lévő krómcsík van. Ezt utólag lehet trendre felszerelni? Ez tényleg csak egy öntapadós utólagos csík?
Mennyi lehet a 4 ajtóra?
 
Köszi előre is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.