Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:45:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 928416 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:45:51 »

Ezt gondolom nem nekem szántad.  Grin
Nem, elbénáztam.  falbav
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:21:12 »

A turbó attól függetlenül működhet jól, hogy a csöve ki van lyukadva, csak nem lesz az autónak olyan a teljesítménye, ami egy turbóstól elvárható lenne. Egyes hozzáértők szerint, ha olajos kívülről, akkor kuka.
Olajosnak nem olajos, szal akkor a kuka talán nem lesz!  smile
De megnézzük majd tüzetesen is a lyukakat, ha vannak... de talán nincs!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:23:29 »

Olajosnak nem olajos, szal akkor a kuka talán nem lesz!  smile
De megnézzük majd tüzetesen is a lyukakat, ha vannak... de talán nincs!

Amikor nekem cserélni kellett és elmentem megvenni, az volt az első kérdése az eladónak, amikor kértem egy turbócsövet, hogy "melyiket?" Mindez az autó paramétereinek felsorolása után volt.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:25:20 »

Amikor nekem cserélni kellett és elmentem megvenni, az volt az első kérdése az eladónak, amikor kértem egy turbócsövet, hogy "melyiket?" Mindez az autó paramétereinek felsorolása után volt.
eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:26:56 »

eplus2

Kihasználtam az egyik segítséget én is. És nem feleztem ill. a közönség segítségét.  eplus2
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:28:30 »

Amikor nekem cserélni kellett és elmentem megvenni, az volt az első kérdése az eladónak, amikor kértem egy turbócsövet, hogy "melyiket?" Mindez az autó paramétereinek felsorolása után volt.
Nem tudom mi van az autómmal már, de rohadtul idegesít, ma megnézte a szerelőm az EGR-t, nem volt nagyon koszos, szal nem az a baja. Holnap egy biztosan jó EGR-t rak be, hátha ott nem működik vmi rendesen. Mondjuk anyagilag nem lenne jó hír, de legalább meglenne a hiba!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:29:12 »

Nem tudom mi van az autómmal már, de rohadtul idegesít, ma megnézte a szerelőm az EGR-t, nem volt nagyon koszos, szal nem az a baja. Holnap egy biztosan jó EGR-t rak be, hátha ott nem működik vmi rendesen. Mondjuk anyagilag nem lenne jó hír, de legalább meglenne a hiba!

Dugózd le.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:32:36 »

Dugózd le.
JAh ezt sokan ajánlották már... gondolkodom rajt! Csak én az a kétkedő laikus fajta vagyok... h akkor miért nem úgy tervezték a mérnökök anno, miért hagyták ki a dugót?Huh? Már sok pro, meg kontra érvet olvastam... engem még nem győztek meg!
NEm tudom, h hosszú távon tényleg jó lenne az autónak... van oylan aki már évek óta, és több tízezer km-t megtett ledugózva??
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:34:26 »

Hehehe.
Több tízezret.

JAh ezt sokan ajánlották már... gondolkodom rajt! Csak én az a kétkedő laikus fajta vagyok... h akkor miért nem úgy tervezték a mérnökök anno, miért hagyták ki a dugót?Huh? Már sok pro, meg kontra érvet olvastam... engem még nem győztek meg!
NEm tudom, h hosszú távon tényleg jó lenne az autónak... van oylan aki már évek óta, és több tízezer km-t megtett ledugózva??
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:35:36 »

Hehehe.
Több tízezret.

Te?  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:37:24 »

Az itteni klubtagok nagy része szerintem.
Én 160 ezret biztosan.
Különben meg csak el kell gondolkodni, hogy mit csinál az EGR és minek rakták bele.

Te?  wave
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:41:08 »

JAh ezt sokan ajánlották már... gondolkodom rajt! Csak én az a kétkedő laikus fajta vagyok... h akkor miért nem úgy tervezték a mérnökök anno, miért hagyták ki a dugót?Huh? Már sok pro, meg kontra érvet olvastam... engem még nem győztek meg!
NEm tudom, h hosszú távon tényleg jó lenne az autónak... van oylan aki már évek óta, és több tízezer km-t megtett ledugózva??

Nekem is le van dugózva (úgy vettem, de egy 13,5 ft-os alkatrésszel megoldható) csak annyi kínja van, hogy 20-200 km-ként (nem tudom, hogy miért ennyire változatosan) kigyullad a motorkontroll lámpa (EUR4-es motornál így van). De ez is meg lesz oldva. Egyébként találsz itt is leírást a FAQ-ban, hogy hogyan kell ledugózni és miért jó.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:45:35 »

Nekem is le van dugózva (úgy vettem, de egy 13,5 ft-os alkatrésszel megoldható) csak annyi kínja van, hogy 20-200 km-ként (nem tudom, hogy miért ennyire változatosan) kigyullad a motorkontroll lámpa (EUR4-es motornál így van). De ez is meg lesz oldva. Egyébként találsz itt is leírást a FAQ-ban, hogy hogyan kell ledugózni és miért jó.
NAh majd áttanulmányozom, bár ha most nem az EGR-nek van gondja ezzel sokra nem megyek, max a későbbiekben!
Kössz a dugózásra bátorítást!!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:49:41 »

NAh majd áttanulmányozom, bár ha most nem az EGR-nek van gondja ezzel sokra nem megyek, max a későbbiekben!
Kössz a dugózásra bátorítást!!  vigyor3

Még mindíg sokkal olcsóbb, mint az EGR szelep. Ha már ledugóztad, akkor meg tök mindegy (szerintem), hogy jó-e a szelep vagy sem. Azért az a 90e körüli ár eléggé visszatartó erejű a 300 ft-os lemezhez képest.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 23:34:57 »

JAh ezt sokan ajánlották már... gondolkodom rajt! Csak én az a kétkedő laikus fajta vagyok... h akkor miért nem úgy tervezték a mérnökök anno, ...

Azért, hogy megfeleljenek a környezetvédelmi mittudomén milyen normáknak, semmi másért.
A mérnök se hülye, hogy magától gondoljon egyet, hogy "milyen jó lenne, ha azt a mocskot, amit a motor egyszer már kiköpött magából, visszavezetnénk újra a motorba".
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2013.01.29 kedd, 00:00:32 »

JAh ezt sokan ajánlották már... gondolkodom rajt! Csak én az a kétkedő laikus fajta vagyok... h akkor miért nem úgy tervezték a mérnökök anno, miért hagyták ki a dugót?Huh? Már sok pro, meg kontra érvet olvastam... engem még nem győztek meg!
NEm tudom, h hosszú távon tényleg jó lenne az autónak... van oylan aki már évek óta, és több tízezer km-t megtett ledugózva??
falbav falbav falbav
Az EGR nem azért van, mert jó, hanem mert kell a környezetvédelmi előírások biztos teljesítéséhez. A kipufogógáz egy részének visszavezetese csökkenti a károsanyag kibocsátást, ennek az ára az, hogy a korom lerakódik az egr-szívósor környéken, ami miatt csökken a levegőfelesleg, ami miatt romlik az égés hatásfoka, ami miatt kormolni fog az autód.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nokko
Vendég
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:05:02 »

Sziasztok!

Az érdi Ford Szabó-val kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Pozitív/negatív egyaránt érdekelne Wink

Előre is köszi,
Nokko
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:06:53 »

Sziasztok!

Az érdi Ford Szabó-val kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Pozitív/negatív egyaránt érdekelne Wink

Előre is köszi,
Nokko

Nekem semleges, mert még életemben nemjártam ott... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 22:49:22 »

Sziasztok!

Az érdi Ford Szabó-val kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Pozitív/negatív egyaránt érdekelne Wink

Előre is köszi,
Nokko

Varratsz rá ponyvát?  wow1  ( hehe)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nokko
Vendég
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2013.02.19 kedd, 18:24:56 »

Varratsz rá ponyvát?  wow1  ( hehe)
Igen-igen méretpontos Ford ponyvát nyes
Látom senki nem kapott rá a témára... Ezek szerint lehet, hogy én leszek az úttörő Wink
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 20:18:22 »

Nem szeretem a márkaszervízeket. 10-13eFt órabér, lehúzás, átba...ás stb. Ezek az eddigi tapasztalataim. Mind1, hogy ford, vw, renault...
Ma azonban kellemesen csalódtam. Délelőtt felhívtam az egyik bp-i ford-ot és "ákcióban" cseréltetni szerettem volna emblémát. Mondták, hogy 15-ig érjek oda megcsinálják. Semmit nem kérdeztek. Na, odaértem 14.56-ra és 15 perc alatt kicserélték (igaz, csak a hátsót, mert első nem volt), de minden további nélkül működött a dolog.
Talán ez lenne a normális?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 15:04:49 »

Soha senki ne csináltassa meg a kocsiját Kaposváron a Ford-Tóth. Undorító gány munkát végeztek. Valami hibrid homlokfalat szerkeztettek bele a kocsiba,a lámpákat nem azokkal az L-alakú fémekkel lehet rögzíteni hozzá,hanem valami 3-4 alátéttel meg csavarral. A bal lámpa felett és a motorháztető között legalább 1 centis rés van. Gratulálok nekik,ismét bizonyították,mennyire is jó egy márkaszervíz... falbav falbav falbav falbav falbav
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 20:01:41 »

Soha senki ne csináltassa meg a kocsiját Kaposváron a Ford-Tóth. Undorító gány munkát végeztek. Valami hibrid homlokfalat szerkeztettek bele a kocsiba,a lámpákat nem azokkal az L-alakú fémekkel lehet rögzíteni hozzá,hanem valami 3-4 alátéttel meg csavarral. A bal lámpa felett és a motorháztető között legalább 1 centis rés van. Gratulálok nekik,ismét bizonyították,mennyire is jó egy márkaszervíz... falbav falbav falbav falbav falbav
vidd vissza!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 22:07:15 »

vidd vissza!

Az a baj,hogy ez a biztosítós javítás volt,és "csak így lehetett megoldani",hogy ne gtk legyen a kocsi. Majd ha egyszer lesz pénzem rá,és a kocsi még megmarad,majd rakatok bele egy bontott,de rendes homlokfalat... szomoru1
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 22:16:21 »

Az a baj,hogy ez a biztosítós javítás volt,és "csak így lehetett megoldani",hogy ne gtk legyen a kocsi. Majd ha egyszer lesz pénzem rá,és a kocsi még megmarad,majd rakatok bele egy bontott,de rendes homlokfalat... szomoru1
ezt nemértem.   úgy lehetett megoldani, h összetaknyolták? nem fért bele 1 bontott homlokfal?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 22:34:45 »

ezt nemértem.   úgy lehetett megoldani, h összetaknyolták? nem fért bele 1 bontott homlokfal?

Nem,mert biztosítós cucc,bontott alkatrészt nem lehetett belerakni. Inkább megoldották úgy ahogy...majd rakok róla fel képet,ha gondolod Smiley Csak most már sötét van,és nem akarok lemenni szétkapni az elejét  szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2013.05.04 szombat, 16:45:19 »

Nem,mert biztosítós cucc,bontott alkatrészt nem lehetett belerakni. Inkább megoldották úgy ahogy...majd rakok róla fel képet,ha gondolod Smiley Csak most már sötét van,és nem akarok lemenni szétkapni az elejét  szomoru1

Lehet bontott alkatrészekkel javítani.
Az új ár X %-át fizeti a biztosító az avulás és esetleg korábbi sérülés vagy bármi miatt. Ha abban az összegben beszerezhető bontott alkatrész, akkor beépíthető.
Persze önrész van.
Ha azt esetleg elengedik, akkor viszont az alkatrész árába kell belekalkulálni, hogy neked ne kelljen fizetni semmit.

Ez úgy általánosságban van így.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:42:44 »

Valakinek van infója erről a márkaszervizes klímatisztítós, feltöltős, javításos tavaszi akciójáról???
Mégis milyen tarifával, és precízséggel csinálják.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
benedekcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 11:46:03 »

Sziasztok. Szabolcsban tudtok ajánlható szervizet ahová érdemes menni müszakiztatni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 17:36:05 »

Valakinek van infója erről a márkaszervizes klímatisztítós, feltöltős, javításos tavaszi akciójáról???
Mégis milyen tarifával, és precízséggel csinálják.
nyári kampány!

http://www.ford.hu/fordtulajdonosoknak/aktualisakciok/nyariatvizsgalas
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 09:41:53 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/09/16/mennyit_er_a_szervizkonyv/
..lehet olvasgatni... email
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 10:01:19 »


Pusztán matek alapján nem sokat  szomoru1 rinya
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 08:59:00 »

Tegnap kaptam egy direkt marketing kupont az Autócentrum Szabó Kft-től (Érd, http://autocentrumszabo.hu/), amin egyébként már az V-ös Mondeo  szerepel (nekem tetszik). Állítólag az itt felsorolt ajánlatok csak a kupon felhasználásával vehetők igénybe.
Ezeket ajánlják december 20-ig:

Nulla forintos szerviz munkadíj (*-al és apró betűs kitételekkel), vagy
Díjmentes téli felkészítés (*-al és apró betűs kitételekkel), vagy
Díjmentes gumi vagy szerelt kerék átszerelés (*-al és apró betűs kitételekkel).

Ezenkívül náluk is van téritésmentes Ford embléma csere december 20-ig (bár a megfogalmazás alapján úgy érzem, hogy ezt csak szervizmunka igénybevételekor akarják megcsinálni, értsd valamit azért keressenek a dolgon;)
Ami érdekes még, hogy a fenti szolgáltatások egyikének igénybevétele esetén, a kupon felmutatásával bruttó 12K-ért vizsgáztatják az autót. Mondjuk érdekes ez a megfogalmazás is, idézem: "...egy gépjármű, egyszeri, bruttó 12.000 forintos kedvezményes műszaki vizsgáztatására jogosult. Részletek Ford márkakereskedésünkben." Ebből én azt érzem, hogy nekik nem baj, ha nem megy át az autó elsőre:-), azaz próbálkozhatsz velük többször.
Vannak még fix áras szerviz akcióik, amihez ingyenes csereautót ajánlanak;)

Szervizeltetett már valaki velük?

Azt nem tudom, hogyan került hozzájuk a címem és honnan tudják, hogy Fordom van, mert még ne volt velük dolgom, és a szerviz sem esik útba. Két dologra tudok gondolni. A Ford KKE-tól kapták, kérték, vagy aminek nem annyira örülök, hogy a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalától kérték és kapták. Persze tudom, kérhetem az adataim törlését, vagy elvileg rendelkezhetem azok kiadásának tilalmáról harmadik személynek, de mégis. Ami érdekes még, hogy nincs a kuponon adatkezelési nyilatkozat, ezt szerintem illett volna rátenniük a kuponra. Az biztos, hogy itt nem regisztráltam a kuponra: http://www.fordszabo.hu/index.php?page=/index.nml&subpage=/hu/ujak/szerviz/kupon.nml
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
btg
Vendég
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 13:15:09 »

Helló , Pesten a 18.kerület környékén keresnék olyan műhelyt ami normálisan át tudna nézni egy kiszemelt Mondeo MK 2-t. Köszi
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2013.11.07 csütörtök, 23:49:08 »

Sziasztok!

BP-i Ford Ivanicsnál nincs véletlen valakinek ismerőse?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2014.02.05 szerda, 15:24:03 »

Kedves Fórumtársak!


Teljesen laikusként szeretnék valamit megkérdezni: Most kaptam vissza egy szakszervizből a Ford Mondeomat (olajköri és vízköri termosztátokat cseréltek rajta), a következő "tünetekkel":
- a fedélzeti computer km helyett mérföldben jelez ki mindent (ezt át tudtam állítani),
- a pillanatnyi fogyasztás jelző (az indexkart nyomkodva tudtam előcsalni) viszont fixen 99,9 l/h-t mutat.

Közel 20 km-t mentem az autóval a szerviztől hazáig, és addigra 98 l/h-ra csökkent... Szétpörgették a motort álló helyzetben? Vagy mitől lehet ez?


Aki tud, kérem, hogy segítsen! Előre is nagyon köszönöm!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2014.02.05 szerda, 15:49:59 »

Kedves Fórumtársak!


Teljesen laikusként szeretnék valamit megkérdezni: Most kaptam vissza egy szakszervizből a Ford Mondeomat (olajköri és vízköri termosztátokat cseréltek rajta), a következő "tünetekkel":
- a fedélzeti computer km helyett mérföldben jelez ki mindent (ezt át tudtam állítani),
- a pillanatnyi fogyasztás jelző (az indexkart nyomkodva tudtam előcsalni) viszont fixen 99,9 l/h-t mutat.

Közel 20 km-t mentem az autóval a szerviztől hazáig, és addigra 98 l/h-ra csökkent... Szétpörgették a motort álló helyzetben? Vagy mitől lehet ez?


Aki tud, kérem, hogy segítsen! Előre is nagyon köszönöm!

Aláírásba tedd bele, hogy milyen autód van, ugyan úgy mint a többiek! Úgy könnyebb segíteni, bármikor. Ne aggódj, szerintem nem pörgették szét.
Szerintem csak kinullázták, lehet aksi sarut vették le, és utána teszt jelleggel helyben járatták, hogy lássák hogyan melegszik az új termosztátokkal.
Nullázzad ki a fogyi mérődet (meg akár mindent). Utána mész vele egy kört és hamar le fog menni az átlag!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2014.02.05 szerda, 15:55:42 »

Aláírásba tedd bele, hogy milyen autód van, ugyan úgy mint a többiek! Úgy könnyebb segíteni, bármikor. Ne aggódj, szerintem nem pörgették szét.
Szerintem csak kinullázták, lehet aksi sarut vették le, és utána teszt jelleggel helyben járatták, hogy lássák hogyan melegszik az új termosztátokkal.
Nullázzad ki a fogyi mérődet (meg akár mindent). Utána mész vele egy kört és hamar le fog menni az átlag!  wave



Kedves Styleair!

Köszönöm a választ és a tippet is!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2014.02.05 szerda, 16:01:00 »


Kedves Styleair!

Köszönöm a választ és a tippet is!
Szívesen. Majd írd meg hogy jó lett-e (jól melegszik), és hogy az átlagfogyi jelzés is stimmel-e.
Melyik szerviz volt? Csak a 2 termot cserélték? Mennyi volt a számla?
Merre felé laksz? Lehet tudnak a klubtársak megbízható hozzáértő szerelőt ajánlani, akinél te is jobban jársz anyagilag.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2014.02.05 szerda, 16:02:18 »

Kedves Fórumtársak!


Teljesen laikusként szeretnék valamit megkérdezni: Most kaptam vissza egy szakszervizből a Ford Mondeomat (olajköri és vízköri termosztátokat cseréltek rajta), a következő "tünetekkel":
- a fedélzeti computer km helyett mérföldben jelez ki mindent (ezt át tudtam állítani),
- a pillanatnyi fogyasztás jelző (az indexkart nyomkodva tudtam előcsalni) viszont fixen 99,9 l/h-t mutat.

Közel 20 km-t mentem az autóval a szerviztől hazáig, és addigra 98 l/h-ra csökkent... Szétpörgették a motort álló helyzetben? Vagy mitől lehet ez?


Aki tud, kérem, hogy segítsen! Előre is nagyon köszönöm!


Levették a sarut, ezzel "nullázták" (nullázás itt a 99,9 Cheesy) az átlagfogyi mérőt. Használd az autót, aztán majd beáll.
Amúgy nagyrészt hülyeségeket ír átlagfogyinak  falbav
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2014.02.05 szerda, 16:03:10 »

Aláírásba tedd bele, hogy milyen autód van, ugyan úgy mint a többiek! Úgy könnyebb segíteni, bármikor. Ne aggódj, szerintem nem pörgették szét.
Szerintem csak kinullázták, lehet aksi sarut vették le, és utána teszt jelleggel helyben járatták, hogy lássák hogyan melegszik az új termosztátokkal.
Nullázzad ki a fogyi mérődet (meg akár mindent). Utána mész vele egy kört és hamar le fog menni az átlag!  wave


Arra sajnos nem mernék mérget venni, hogy nem pörgették... szomoru1   Sajnos láttam már termosztát csere után "türelmetlen" szerelőt aki 4000 fordulaton "melegítette" a dízel autót, hogy nyisson már gyorsan a termosztát, mert nem ér rá... falbav 
(meg azért 20km alatt normál esetben 99-ről nem 98-ra esik le a fogyi)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2014.02.05 szerda, 20:47:43 »

Kedves Fórumtársak!


Teljesen laikusként szeretnék valamit megkérdezni: Most kaptam vissza egy szakszervizből a Ford Mondeomat (olajköri és vízköri termosztátokat cseréltek rajta), a következő "tünetekkel":
- a fedélzeti computer km helyett mérföldben jelez ki mindent (ezt át tudtam állítani),
- a pillanatnyi fogyasztás jelző (az indexkart nyomkodva tudtam előcsalni) viszont fixen 99,9 l/h-t mutat.

Közel 20 km-t mentem az autóval a szerviztől hazáig, és addigra 98 l/h-ra csökkent... Szétpörgették a motort álló helyzetben? Vagy mitől lehet ez?


Aki tud, kérem, hogy segítsen! Előre is nagyon köszönöm!

kivették az akkut a főköri cseréjéhez.Attól nullázott le minden a műszeregységben...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 09:30:50 »

Szívesen. Majd írd meg hogy jó lett-e (jól melegszik), és hogy az átlagfogyi jelzés is stimmel-e.
Melyik szerviz volt? Csak a 2 termot cserélték? Mennyi volt a számla?
Merre felé laksz? Lehet tudnak a klubtársak megbízható hozzáértő szerelőt ajánlani, akinél te is jobban jársz anyagilag.  integet2

Kedves Fórumtársak, kedves Styleair!


Cca. 600 km-nyi megtett úttal a javítás után a következő a helyzet: a hőmérőbe "visszatért az élet". Viszonylag hamar - néhány kilométer megtétele után - megmozdul, aztán egyenletesen mozogva "felkúszik" függőleges állásba. Az átlagfogyasztás értéke másnapra (kb. +70-80 km alatt) lement 7 literre, aztán szép lassan - plusz 1-2 nap alatt - 5,9 literre (ezt mutatja most, illetve néha 6,0 litert).
Szeretném mindenkinek még egyszer megköszönni a segítséget és hozzászólást!


Üdv!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 12:45:45 »

Kedves Fórumtársak, kedves Styleair!


Cca. 600 km-nyi megtett úttal a javítás után a következő a helyzet: a hőmérőbe "visszatért az élet". Viszonylag hamar - néhány kilométer megtétele után - megmozdul, aztán egyenletesen mozogva "felkúszik" függőleges állásba. Az átlagfogyasztás értéke másnapra (kb. +70-80 km alatt) lement 7 literre, aztán szép lassan - plusz 1-2 nap alatt - 5,9 literre (ezt mutatja most, illetve néha 6,0 litert).
Szeretném mindenkinek még egyszer megköszönni a segítséget és hozzászólást!


Üdv!
Örülök, hogy jó lett.  eljen wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2014.03.15 szombat, 19:05:03 »

Bárcsak hamarabb olvastam volna a hozzászólásod. rinya Közel 100 ezres munkadíj mellett megevett a kocsi hátulja két tavalyi Bridgestone Blizzak LM30-ast. Furcsáltam is hogy eddig mindig mindenhol kaptam a futóműállításról papírt a beállított értékekkel, kivéve itt, de bíztam bennük. Hiba volt.

Kérem, ha valaki tud ajánlani valakit Kaposvár környékén akik képesek és hajlandók  felújítani a hátsó futóművem és még be is tudják állítani kérem segítsen. A gumis mondta hogy nem nagyon szeretik a berohadt állítócsavarokat flexelni és szilenteket kalapálni 10 éves autókon, valószínűleg ezért "kerülte el a figyelmük".  gun

A pécsi FX-Autóházról viszont csak jókat tudok elmondani, mindig gyorsan és jól dolgoztak a kocsin (viszont a "válassz kettőt" vicc igazsága szerint drágán, valóban). Smiley

Mitől ment ennyire tönkre a futóműved?  szomoru1
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2014.03.15 szombat, 19:22:06 »

Kivannak a szilentek, és van beállt állítócsavar, ezért a gumis sem tudta állítani a jobb oldalát pedig hátul teljesen rossz a kerékdőlés. Ezért lett tükör a gumi belső oldala. Mikor felrakattam a téli gumikat a nyáriknak semmi baja nem volt, azóta az említett márkaszervizben cseréltek hátul lengéscsillapítókat és a futóműállítás is hozzá van számlázva. Nem sikerült valami jól...  szomoru1

Szerk: amúgy pécsi szerviz/szaki is belefér ha van tipped.  wave

Én egy magánszerelőhöz vittem OFFot,de elég sok Mondeo Ford-ul  eplus2 meg nála. TISLER adta meg a számát  integet2
Naplózva
buzaja
Vendég
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 20:40:41 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a szegedi Ford szervízzel?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 21:15:09 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a szegedi Ford szervízzel?
Nekem csak annyi, hogy innen messze van.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 22:46:14 »

Nekem csak annyi, hogy innen messze van.  wave
taperouleaupatisserie taperouleaupatisserie
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2014.04.15 kedd, 16:37:38 »

Ide is beírom, mert eléggé ebbe a topicba való Smiley

R-Carnet Service Kft- nél kaptunk, kedvezményt YEAH   worship
Én náluk vettem a vasat Bercelen, és az előző MK2-est nálunk szervizeltem 160 ezernél (kuplung, kinyomócsapágy, teljes vezérlés) nagyon jól dolgoznak, olcsón.
Munkafelvevő srác is mindig rendelkezésre állt és segítőkész. Tudom ez alap lenne mindenhol, de tudjuk, hogy nem így van, sajna.
Egy a bibi, Budapesttől viszonylag messze van, de nekem megérte lemenni  smile
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.