Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:36:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 499869 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1000 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 11:22:28 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.09.28 szerda, 21:33:53
Szóval ennél a topiknál már csak a fűnyírós van lejjebb... Ha bleki benzines lenne, ő lenne a legalja...
Na de: megtörtént a következő 20ekm szervíz is. (165ekmnél). Cserélve lettek a szokásosak+üzianyagszűrő.
Lassan egy első féktárcsa+betét csere kell majd, na meg 1 garnitura nyári gumi...
Fék ügyileg még okosodom majd... milyen tárcsa és betét...
Én tegnap kihajítottam egy poloskát. A szélvédőn mászkált belül. Ennyi, uncsifhos...
90pénz a gyári dobozos szett (e+h) a drágábbik betéttel, elöl Jurid, hátul Bosch betétek Ford logóval... Tökéletes és nem kopik, nem porol... Ajánlom!
300.000km gari van rá!
Olajból csak a Castrol!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1001 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 12:22:26 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.09.29 csütörtök, 11:22:28
Én tegnap kihajítottam egy poloskát. A szélvédőn mászkált belül. Ennyi, uncsifhos...
90pénz a gyári dobozos szett (e+h) a drágábbik betéttel, elöl Jurid, hátul Bosch betétek Ford logóval... Tökéletes és nem kopik, nem porol... Ajánlom!
300.000km gari van rá!
Olajból csak a Castrol!
nekem elöl ez a kombó úgy porol, hogy 20km és már rendesen fékporos a felni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1002 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 12:24:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.29 csütörtök, 12:22:26
nekem elöl ez a kombó úgy porol, hogy 20km és már rendesen fékporos a felni
Én nem használom az autót, ezért nem porol és nem is kopik!
A tied hamisított... Megbízható helyen vetted?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1003 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 12:29:24 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2016.09.29 csütörtök, 12:24:55
Én nem használom az autót, ezért nem porol és nem is kopik!
A tied hamisított... Megbízható helyen vetted?
még az előző tulaj vette rá, de mind2 autón ilyen kombó van és mind2 fék porol rendesen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1004 Dátum:
2016.09.29 csütörtök, 12:51:11 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2016.09.29 csütörtök, 11:22:28
Én tegnap kihajítottam egy poloskát. A szélvédőn mászkált belül. Ennyi, uncsifhos...
90pénz a gyári dobozos szett (e+h) a drágábbik betéttel, elöl Jurid, hátul Bosch betétek Ford logóval... Tökéletes és nem kopik, nem porol... Ajánlom!
300.000km gari van rá!
Olajból csak a Castrol!
"Olajból csak a Castrol!"
Ha ezt meglátja kotta.
Nekem a gyári fékek Juridok vészesen közeleg a csere így 182 e km-nél.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1005 Dátum:
2016.09.30 péntek, 10:17:22 »
ESEMÉNY történt!
Letojt egy áfonyakulamadár...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1006 Dátum:
2016.09.30 péntek, 10:29:21 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2016.09.30 péntek, 10:17:22
ESEMÉNY történt!
Letojt egy áfonyakulamadár...
...
B+ Tomi!
Vegyél már a Mondi mellé egy olyan autót, ami legalább Level8-as szhopás (pl egy jó kis 300ezres Explorert), s az végre majd leterheli az idegeid.
Túl steril már Neked is ez az autó. Szép, megy, hibátlan. Neked ez kevés. Látszik.
Vagy cseréld A6 kombira. Az első félmegás szervízszámla után nem madárkulákat fogsz linkelgetni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1007 Dátum:
2016.09.30 péntek, 10:49:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.09.30 péntek, 10:29:21
B+ Tomi!
Vegyél már a Mondi mellé egy olyan autót, ami legalább Level8-as szhopás (pl egy jó kis 300ezres Explorert), s az végre majd leterheli az idegeid.
Túl steril már Neked is ez az autó. Szép, megy, hibátlan. Neked ez kevés. Látszik.
Vagy cseréld A6 kombira. Az első félmegás szervízszámla után nem madárkulákat fogsz linkelgetni...
Hey!
Neked nem véletlenül jelenésed van itt nálam ma?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1008 Dátum:
2016.09.30 péntek, 10:51:41 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2016.09.30 péntek, 10:49:18
Hey!
Neked nem véletlenül jelenésed van itt nálam ma?
Sajna nem.
Jövő hétre csúszik a dolog. Még a péntek is kérdéses lesz... (küldök privátot)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1009 Dátum:
2016.09.30 péntek, 12:26:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.09.30 péntek, 10:29:21
B+ Tomi!
Vegyél már a Mondi mellé egy olyan autót, ami legalább Level8-as szhopás (pl egy jó kis 300ezres Explorert), s az végre majd leterheli az idegeid.
Túl steril már Neked is ez az autó. Szép, megy, hibátlan. Neked ez kevés. Látszik.
Vagy cseréld A6 kombira. Az első félmegás szervízszámla után nem madárkulákat fogsz linkelgetni...
Nem vehetek A6 Avantot, mert Tittának igaza van!
Marad a mondi, az új kocsira szánt léből veszek 6500Liter kasztrol olajat és rásózóm Kottára!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1010 Dátum:
2016.09.30 péntek, 13:43:26 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2016.09.30 péntek, 12:26:56
Nem vehetek A6 Avantot, mert Tittának igaza van!
Marad a mondi, az új kocsira szánt léből veszek 6500Liter kasztrol olajat és rásózóm Kottára!
Vegyünk ilyet:
http://totalcar.hu/tesztek/2016/09/20/volvo_v90_d5_awd_inscription/
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1011 Dátum:
2016.09.30 péntek, 14:06:56 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.09.30 péntek, 13:43:26
Vegyünk ilyet:
http://totalcar.hu/tesztek/2016/09/20/volvo_v90_d5_awd_inscription/
Kár, hogy a középkonzolját ilyen rondára faragták
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1012 Dátum:
2016.09.30 péntek, 15:21:38 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.09.30 péntek, 14:06:56
Kár, hogy a középkonzolját ilyen rondára faragták
Ja, sőt az egész autót...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1013 Dátum:
2016.09.30 péntek, 20:54:21 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.09.30 péntek, 13:43:26
Vegyünk ilyet:
http://totalcar.hu/tesztek/2016/09/20/volvo_v90_d5_awd_inscription/
Engem az üzemanyag tank akaszt ki ezen az autón. V90 T5 55literes tank, 254LE 8as automatával. 500km-enként lehet menni tankolni
T6 AWD legalább már 60 literes a 320LE-hez
De tudnám élni, nagyon adja. Adatokat nézve pedig csak akkora, mint egy mk5 mondeo.
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
nagymacy
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1014 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 08:45:09 »
Sziasztok!
Mk4 facelift vásárlását tervezem. 2011-2-3 talán talán 2014-es évjáratból. (Csak 2.0TDCI Kombi)
A HaHU-n minden 2. autó Titanium mert csilog rajta valami betét.
Esetleg van e valakinek Ezekből az évekből Magyar és vagy Németkatalógusa, mely felszereltségi szintekhez mi tartozott?
A 13 évvégi megvan nekem is de ott már több változás is van a korábbiakhoz képest.
És ha már lúd legyen kövér, az etis álltal lehozott Series 40-50-60............. melyik melyiket takarja, MK3 -nál még tudtam de MK4-re nem találok
semmit a világhálón.
A Champions ha jól tudom önálló felszereltség volt, hirdetve találok Champions Trendet és Champions Titanium-ot is. Léteztek ezek?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1015 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 09:37:16 »
Idézetet írta: nagymacy - 2017.02.12 vasárnap, 08:45:09
Sziasztok!
Mk4 facelift vásárlását tervezem. 2011-2-3 talán talán 2014-es évjáratból. (Csak 2.0TDCI Kombi)
A HaHU-n minden 2. autó Titanium mert csilog rajta valami betét.
Esetleg van e valakinek Ezekből az évekből Magyar és vagy Németkatalógusa, mely felszereltségi szintekhez mi tartozott?
A 13 évvégi megvan nekem is de ott már több változás is van a korábbiakhoz képest.
És ha már lúd legyen kövér, az etis álltal lehozott Series 40-50-60............. melyik melyiket takarja, MK3 -nál még tudtam de MK4-re nem találok
semmit a világhálón.
A Champions ha jól tudom önálló felszereltség volt, hirdetve találok Champions Trendet és Champions Titanium-ot is. Léteztek ezek?
van 25Mb-nyi pdf-em (árlisták, ktalógusok), küldj mailt
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
nagymacy
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1016 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 12:29:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.02.12 vasárnap, 09:37:16
van 25Mb-nyi pdf-em (árlisták, ktalógusok), küldj mailt
nagymacy@gmail.com
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
bsanya5
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1017 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 18:02:11 »
Sziasztok!
Új vagyok nálatok, tervezgetem egy ilyen autó vásárlását....
Szeretnék kérni tőletek egy rövid kis tapasztalat szösszenetet, illetve mire figyeljek vásárlásnál...
Egy '96-s W124 kombi Mercedes-t cserélnék le, mindenhol azt hallom ezek a Mondeók nagyon jó ár/érték arányúak illetve megbízható darabok.
A kiszemeltem egy 2012 év eleji darab, ismert előélettel, de azért szívesen olvasnék a gyenge pontjairól, mire számítsak a szervizelésével kapcsolatban, illetve rögtön egy kérdést is tennék fel:
- nagy navi van benne, kikapcsolt állapotban a jobb felső sarkában egy kb. 1 centi magas 2 centi széles sávban piros "pixeles hiba" (ezt sajnos nem tudom máshogy leírni) látható, amely bekapcsoláskor eltűnik. Ez mi lehet?
Van-e valaki Veresegyház környékén, aki nagy tapasztalattal bír Mondeo-k terén és aki eljönne (vagy akihez elvihetném) egy átvizsgálásra, természetesen nem ingyen kérném. Vagy mennyire megbízható, ha kérek valamelyik Ford szalonban egy állapotfelmérést?
Köszönettel:
Sanya
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1018 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 20:23:35 »
Szia,
a 124-es Merci miótva van meg? Csak kíváncsiságképpen.
A többire is nemsokára jönnek a válaszok, biztos lesz vki arra, aki el tud kísérni egy kiszemelt példány megtekintéséhez.
Üdv.
D.
Idézetet írta: bsanya5 - 2017.02.12 vasárnap, 18:02:11
Sziasztok!
Új vagyok nálatok, tervezgetem egy ilyen autó vásárlását....
Szeretnék kérni tőletek egy rövid kis tapasztalat szösszenetet, illetve mire figyeljek vásárlásnál...
Egy '96-s W124 kombi Mercedes-t cserélnék le, mindenhol azt hallom ezek a Mondeók nagyon jó ár/érték arányúak illetve megbízható darabok.
A kiszemeltem egy 2012 év eleji darab, ismert előélettel, de azért szívesen olvasnék a gyenge pontjairól, mire számítsak a szervizelésével kapcsolatban, illetve rögtön egy kérdést is tennék fel:
- nagy navi van benne, kikapcsolt állapotban a jobb felső sarkában egy kb. 1 centi magas 2 centi széles sávban piros "pixeles hiba" (ezt sajnos nem tudom máshogy leírni) látható, amely bekapcsoláskor eltűnik. Ez mi lehet?
Van-e valaki Veresegyház környékén, aki nagy tapasztalattal bír Mondeo-k terén és aki eljönne (vagy akihez elvihetném) egy átvizsgálásra, természetesen nem ingyen kérném. Vagy mennyire megbízható, ha kérek valamelyik Ford szalonban egy állapotfelmérést?
Köszönettel:
Sanya
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
bsanya5
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1019 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 20:40:15 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.12 vasárnap, 20:23:35
Szia,
a 124-es Merci miótva van meg? Csak kíváncsiságképpen.
A többire is nemsokára jönnek a válaszok, biztos lesz vki arra, aki el tud kísérni egy kiszemelt példány megtekintéséhez.
Üdv.
D.
7 éve, és ha lenne annyi plusz pénzem, hogy rendbe rakjam, eszem ágában nem lenne eladni (a karosszériáján most már meglátszik a 21 év)
Naplózva
Bajkonur
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1020 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 06:27:12 »
Idézetet írta: bsanya5 - 2017.02.12 vasárnap, 18:02:11
Sziasztok!
Új vagyok nálatok, tervezgetem egy ilyen autó vásárlását....
Szeretnék kérni tőletek egy rövid kis tapasztalat szösszenetet, illetve mire figyeljek vásárlásnál...
Egy '96-s W124 kombi Mercedes-t cserélnék le, mindenhol azt hallom ezek a Mondeók nagyon jó ár/érték arányúak illetve megbízható darabok.
A kiszemeltem egy 2012 év eleji darab, ismert előélettel, de azért szívesen olvasnék a gyenge pontjairól, mire számítsak a szervizelésével kapcsolatban, illetve rögtön egy kérdést is tennék fel:
- nagy navi van benne, kikapcsolt állapotban a jobb felső sarkában egy kb. 1 centi magas 2 centi széles sávban piros "pixeles hiba" (ezt sajnos nem tudom máshogy leírni) látható, amely bekapcsoláskor eltűnik. Ez mi lehet?
Van-e valaki Veresegyház környékén, aki nagy tapasztalattal bír Mondeo-k terén és aki eljönne (vagy akihez elvihetném) egy átvizsgálásra, természetesen nem ingyen kérném. Vagy mennyire megbízható, ha kérek valamelyik Ford szalonban egy állapotfelmérést?
Köszönettel:
Sanya
Nekem is a nagy navi van benne,no para,nem pixelhiba.Először én is azt gondoltam,de ez csak egy díszítő elem a ford mérnökeitől...
Egyébként itt az oldalon találsz lehetőséget frissítésre(+magyarításra)és akkor a legújabb verziót megkapva ez a dolog megszűnik.
Naplózva
bsanya5
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1021 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 13:06:37 »
Annyit szeretnék még kérdezni, hogy ha mégsem a kiszemelt példány mellett döntenék, akkor melyik (1.6 -> 1.8->2.0->2.2TDCi) motor mellett döntsek? Amennyiben jól emlékszem csak az 1.8-ról olvastam rosszat, vagyis nem rosszat, csak valamiért kerülendőt
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1022 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 13:15:03 »
Idézetet írta: bsanya5 - 2017.02.13 hétfő, 13:06:37
Annyit szeretnék még kérdezni, hogy ha mégsem a kiszemelt példány mellett döntenék, akkor melyik (1.6 -> 1.8->2.0->2.2TDCi) motor mellett döntsek? Amennyiben jól emlékszem csak az 1.8-ról olvastam rosszat, vagyis nem rosszat, csak valamiért kerülendőt
2.0 nem kicsi, nem nagy, optimális
2.2 nem fl, őskövület, nagy, nehéz motor, de nem rossz
1.8 őskövület, kicsit kicsi
1.6 nagyon kicsi
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1023 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 13:23:20 »
Idézetet írta: bsanya5 - 2017.02.13 hétfő, 13:06:37
Annyit szeretnék még kérdezni, hogy ha mégsem a kiszemelt példány mellett döntenék, akkor melyik (1.6 -> 1.8->2.0->2.2TDCi) motor mellett döntsek? Amennyiben jól emlékszem csak az 1.8-ról olvastam rosszat, vagyis nem rosszat, csak valamiért kerülendőt
az 1.8 a facelift-el szerintem kihalt.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1024 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 14:20:40 »
Idézetet írta: bsanya5 - 2017.02.12 vasárnap, 20:40:15
7 éve, és ha lenne annyi plusz pénzem, hogy rendbe rakjam, eszem ágában nem lenne eladni (a karosszériáján most már meglátszik a 21 év)
azért egy kasztnizás nem kerül annyiba mint egy fl mk4
pü-ben dobhatsz róla adatot, ha 300td, akkor lehet érdekelne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1025 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 14:23:14 »
Idézetet írta: bsanya5 - 2017.02.13 hétfő, 13:06:37
Annyit szeretnék még kérdezni, hogy ha mégsem a kiszemelt példány mellett döntenék, akkor melyik (1.6 -> 1.8->2.0->2.2TDCi) motor mellett döntsek? Amennyiben jól emlékszem csak az 1.8-ról olvastam rosszat, vagyis nem rosszat, csak valamiért kerülendőt
FL-ben a 2.0 TDCI-t vennem valamelyik gyengebb valtozatban, aztan mehet fel ra a 163 lovas szoftver.
A 2,2-es FL-ben amennyivel jobban megy annyival tobbet is eszik sajna...
A Fl elottinel nem igy volt, hiaba irjak itt egyesek, hogy nehez meg ilyesmi az az egyik legjobb motor
Persze a velemeny szubjektiv
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1026 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 14:24:58 »
Idézetet írta: Trekxc - 2017.02.13 hétfő, 14:23:14
FL-ben a 2.0 TDCI-t vennem valamelyik gyengebb valtozatban, aztan mehet fel ra a 163 lovas szoftver.
A 2,2-es FL-ben amennyivel jobban megy annyival tobbet is eszik sajna...
A Fl elottinel nem igy volt, hiaba irjak itt egyesek, hogy nehez meg ilyesmi az az egyik legjobb motor
Persze a velemeny szubjektiv
2.2 mellett annyi szól, hogy kevesebb van belőle, jobban tartja az árát.
mk3-nál 2.2-es nem nagyon van 1.1-1.2 alatt, még 2.0 van 600tól (2005-2007 között, amikor a 2.2 is szerepelt már)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1027 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 15:03:45 »
Idézetet írta: Trekxc - 2017.02.13 hétfő, 14:23:14
FL-ben a 2.0 TDCI-t vennem valamelyik gyengebb valtozatban, aztan mehet fel ra a 163 lovas szoftver.
A 2,2-es FL-ben amennyivel jobban megy annyival tobbet is eszik sajna...
A Fl elottinel nem igy volt, hiaba irjak itt egyesek, hogy nehez meg ilyesmi az az egyik legjobb motor
Persze a velemeny szubjektiv
Természetesen a fórumos 2.2-esek mind jók...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1028 Dátum:
2017.02.14 kedd, 16:47:49 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.13 hétfő, 15:03:45
Természetesen a fórumos 2.2-esek mind jók...
Az enyém 5,2l/100km - el jár és nem 2,2-es.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1029 Dátum:
2017.02.14 kedd, 17:33:42 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.02.14 kedd, 16:47:49
Az enyém 5,2l/100km - el jár és nem 2,2-es.
jó,de atiéd hátsókerekes-is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1030 Dátum:
2017.02.15 szerda, 10:30:15 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.14 kedd, 17:33:42
jó,de atiéd hátsókerekes-is.....
Az még nem, de felpergettem a nyomást 5.0bar - ra minden kerékben. Kényelmetlen, mint a p*csa, de qrvajól fogyaszt!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1031 Dátum:
2017.02.15 szerda, 14:02:14 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.02.15 szerda, 10:30:15
Az még nem, de felpergettem a nyomást 5.0bar - ra minden kerékben. Kényelmetlen, mint a p*csa, de qrvajól fogyaszt!
Inkább a turbónyomást emelnéd 5 bar-ra. Menne 300-at is "Schneewitchen" és versenyezhetnél Janival a Hungárián, miközben a Népligetben egymást szurkálnák tökön az m5béjemvések...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1032 Dátum:
2017.02.15 szerda, 16:58:33 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.02.15 szerda, 10:30:15
Az még nem, de felpergettem a nyomást 5.0bar - ra minden kerékben. Kényelmetlen, mint a p*csa, de qrvajól fogyaszt!
nemommá...
"Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS,
hátsó keréken 114PS
/ 400nm csipszel"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1033 Dátum:
2017.02.15 szerda, 17:09:13 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.15 szerda, 16:58:33
nemommá...
"Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS,
hátsó keréken 114PS
/ 400nm csipszel"
Azt akkor tette a padra, amikor mérés közben megsergettem kézzel...
Tudja? - tudja hát
Kamu? - kamu hát, de tudja!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1034 Dátum:
2017.02.15 szerda, 21:28:48 »
Ma bleki megkaptam a 180ekm szervizt. Bekerült a fékes topikban említett brembo szett előre. És a tdci motorok topikban említett pierburg szelepet is cseréltük. Nagyon még nem hajtottam, de 2800 után nincs mutató megtorpanás a fordulatszám mérőn. Ergo, eddig úgy tűnik, nem volt hiába a csere.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1035 Dátum:
2017.02.15 szerda, 21:29:57 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.15 szerda, 21:28:48
Ma bleki megkaptam a 180ekm szervizt. Bekerült a fékes topikban említett brembo szett előre. És a tdci motorok topikban említett pierburg szelepet is cseréltük. Nagyon még nem hajtottam, de 2800 után nincs mutató megtorpanás a fordulatszám mérőn. Ergo, eddig úgy tűnik, nem volt hiába a csere.
Befogott a fék eddig?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1036 Dátum:
2017.02.15 szerda, 21:36:08 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.15 szerda, 21:29:57
Befogott a fék eddig?
Eddig nem, majd mostantól!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1037 Dátum:
2017.02.17 péntek, 09:47:26 »
Reflektálj, kíváncsi vagyok a Brembóra
Mikor lesz eladó?
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.15 szerda, 21:36:08
Eddig nem, majd mostantól!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1038 Dátum:
2017.02.17 péntek, 14:42:33 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.02.17 péntek, 09:47:26
Reflektálj, kíváncsi vagyok a Brembóra
Mikor lesz eladó?
http://mondeo.hu/index.php?topic=25085.0
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1039 Dátum:
2017.02.17 péntek, 23:23:06 »
Bakker...
Én meg poénnak szántam.... bár utalt már rá László...
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.17 péntek, 14:42:33
http://mondeo.hu/index.php?topic=25085.0
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
dombi6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1040 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 11:55:44 »
Sziasztok!
FL 2013.10 havi 2.0 alapjáraton enyhén sípol a kormány szervo. Kormánykerék mozgatására változik a hang. Menet közben semmit nem érezni, meg hallani sem.
Szivattyúhiba vagy másnak is van ilyen jelenség? Nekem FL előttiben sosem hallottam ilyet.
Köszi
Naplózva
2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1041 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 17:40:06 »
Szervo olaj mennyiség rendben??
Mozgatás nélkül is sípol?
Idézetet írta: dombi6 - 2017.02.26 vasárnap, 11:55:44
Sziasztok!
FL 2013.10 havi 2.0 alapjáraton enyhén sípol a kormány szervo. Kormánykerék mozgatására változik a hang. Menet közben semmit nem érezni, meg hallani sem.
Szivattyúhiba vagy másnak is van ilyen jelenség? Nekem FL előttiben sosem hallottam ilyet.
Köszi
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
dombi6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1042 Dátum:
2017.02.28 kedd, 19:35:57 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.26 vasárnap, 17:40:06
Szervo olaj mennyiség rendben??
Mozgatás nélkül is sípol?
Szervo olajtartályt nem találok, a hosszbordás szíj csak a generátort meg a klímát hajtja. Ergó elektromos a szervó, és az sípolhat? Elég rapszódikus ma például nem hallottam.
(meg is találtam a biztosíték táblázatban "Elektromos hidraulikus szervokormányzás (EHPAS) (1,6 literes Duratec-16V Ti-VCT V. károsanyag-kibocsátási
szint, 1,6 literes EcoBoost SCTi, 2,0 literes EcoBoost SCTi, 1,6 literes Duratorq-TDCi V. károsanyag-kibocsátási szint és
2,0 literes Duratorq-TDCi V. károsanyag kibocsátási szint)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.28 kedd, 19:51:15 írta dombi6
»
Naplózva
2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1043 Dátum:
2017.02.28 kedd, 20:13:34 »
Idézetet írta: dombi6 - 2017.02.28 kedd, 19:35:57
Szervo olajtartályt nem találok, a hosszbordás szíj csak a generátort meg a klímát hajtja. Ergó elektromos a szervó, és az sípolhat? Elég rapszódikus ma például nem hallottam.
(meg is találtam a biztosíték táblázatban "Elektromos hidraulikus szervokormányzás (EHPAS) (1,6 literes Duratec-16V Ti-VCT V. károsanyag-kibocsátási
szint, 1,6 literes EcoBoost SCTi, 2,0 literes EcoBoost SCTi, 1,6 literes Duratorq-TDCi V. károsanyag-kibocsátási szint és
2,0 literes Duratorq-TDCi V. károsanyag kibocsátási szint)
A "hidraulikus" szó szerinted mit jelent?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
dombi6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1044 Dátum:
2017.02.28 kedd, 22:12:53 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.02.28 kedd, 20:13:34
A "hidraulikus" szó szerinted mit jelent?
Hogy kell bele hidraulika olaj. Segíts, hol ellenőrizhetem az olajszintet, mert a motortérben nem találom
Minden leírás ide jelöli.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.28 kedd, 22:22:25 írta dombi6
»
Naplózva
2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1045 Dátum:
2017.03.01 szerda, 12:00:11 »
Idézetet írta: dombi6 - 2017.02.28 kedd, 22:12:53
Hogy kell bele hidraulika olaj. Segíts, hol ellenőrizhetem az olajszintet, mert a motortérben nem találom
Minden leírás ide jelöli.
galaxy-n a jobb első dobbetét mögött van az ilyen egység, valszeg mondeon is oda dugták el
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dombi6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1046 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 19:07:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.03.01 szerda, 12:00:11
galaxy-n a jobb első dobbetét mögött van az ilyen egység, valszeg mondeon is oda dugták el
Ma volt időm foglalkozni vele, a jobb első lámpa alatt van a tartály és közvetlenül alatta az elektromos szervószivattyú. Minimumnál van a szintje, most nem sípol, de amint lesz belevaló olaj utántöltöm. Tényleg eldugták
A lámpa kiszerelésével férünk hozzá
UI. Már 4 napja fáj a fejem, azt hittem frontérzékenység, de inkább a sokat verem a falba
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.02 csütörtök, 19:10:44 írta dombi6
»
Naplózva
2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
kisimi69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1047 Dátum:
2017.03.08 szerda, 18:27:52 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.02.15 szerda, 21:28:48
Ma bleki megkaptam a 180ekm szervizt. Bekerült a fékes topikban említett brembo szett előre. És a tdci motorok topikban említett pierburg szelepet is cseréltük. Nagyon még nem hajtottam, de 2800 után nincs mutató megtorpanás a fordulatszám mérőn. Ergo, eddig úgy tűnik, nem volt hiába a csere.
Szia
Húzós volt a pierburg szelep?
köszi
Naplózva
2013 Ford Mondeo 1,6 trend tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1048 Dátum:
2017.03.08 szerda, 19:00:08 »
Idézetet írta: kisimi69 - 2017.03.08 szerda, 18:27:52
Szia
Húzós volt a pierburg szelep?
köszi
Ha az árára gondolsz, akkor nem. 13eFT br. De ezt is megírtam már!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1049 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 18:20:25 »
Hello Mindenki!
Végre besz*rt valami a kocsin, már vártam... Tényleg. Uncsi-verda.
A bal oldali lámpamosó spricni, FL 2011.
Tünet: kijön, mos, kintmarad, mos. Nem ment vissza a helyére. Mint később kiderült a visszafolyó ág eltömődött, (mert balog mézet öntött a tartályba...)
Csere.
Gyári Cca. 35K / HUF, ugy. LCC gyártmány ~15K.
Fekete: a szár
Fehér: tartókonzol/a ház
Szerelni a lőkös levétele nélkül lehetséges, de nagy szívás, lévén egy ökölnyi hely van pont szerelni.
Menete:
- Lámpa ki
- óvatosan egy 6mm laposfejű csavarhúzóval mosófedél lepattint. A szárra párhuzamosan kell megtámadni, de adja magát. Egy fül tartja, elég masszívan, vigyázni kell rá, ne törjön, drága.
- Felülről a lyukon hosszában egy 4mm - es laposfejű csavarhúzóval 4db műa. fül oldása egyenként, úgy, hogy oldás közben alulról toljuk kifelé a mosószárat a házából, hogy a rögzítőfülek ne akadjanak vissza. (Az újon lehet gyakorolni.
)
- Ha kint szár a házból, akkor azonnal 2 sör
, mert le kell húznunk a gumicsövet a szárról. A mozdulatra nem emléxem, megittam a két sört. A végén tudom, hogy jobb kezem fakkos ujja amorf maradt... Lent a cső, addig kell forgatni a mosószárat, amíg ki nem jön a nútból, ezt csak egy szögben teszi, de adja magát.
- Amennyiben a régi ház nem lötyög a helyén, akkor akár maradhat is, az új szár belemegy. Viszonylag fosh kivenni, mire kézben van.
- Ha kaka és lötyög, akkor érdemes cserélni azt is. Az újhoz adják, a csomag része. Ha csere, akkor a régi házat a lőkösből kell kipattintani. Egy darab rögzítőfül old, tart és ezzel egy időben egy csavarhúzóval feszít a motor irányába. Ha kipattant, nem szabad kitolni 1 centinél jobban, csak, ha alatta a kéz. (Különben jön a következő egy óra, megemelni és lebontani az alját és visszaszerezni ismeretlen helyről. Nekem a rohatt elemes szerelelőlámpa beesett...
) 90 fokban elfordít és az autó közepe felé a tartókonzol alatt átbújtatva kézben a ház.
Összeszerelés:
- Először helyére a tartóház, fekve bebújtat, kéz alatta, le ne essen. Helyére pecáz és bepattint, a fülnek kattannia kell lőkösben, csak akkor van a helyén.
- új mosószár beforgat - becsúsztat, DE MÉG NEM A VÉGLEGES HELYÉRE(!!!) pattintva, ott nem lehet visszatolni a gumicsövet rá, túl mélyen van.
- Ekkor full idegbetegek leszünk és szidjuk a tervezőt... Ellen kell tartani a szárnak a lökhárítón lévő lyukon keresztül mutatóujjal és a másik kézzel 1mm - enként haladva, vörös fejjel szitkozódva a helyére kell nyomni a csövet. Nekem kb. 3 perc volt, önkivültben. (nem a boldogságtól...) Ha sz*rul nyomjuk vissza, az első lámpamosás alkalmával lelövi a francba és alvázmosás lesz a vége.
- mosófedél visszapattint óvatosan a helyére (nagy túrót óvatosan, qrvára elegem volt már..
)
- próba, öröm, 3. ser.
Időigény, kb. 1 óra hossza.
Szerszámigény: 2 darab laposfejű csavarhúzó + a torx a lámpa kivételéhez
Mondjuk szerintem ilyen gondja kb. senkinek nem lesz, de ha mégis, mi már ehhez is értünk!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.27 hétfő, 18:22:18 írta Llort Eht
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ