Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:03:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 500382 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 11:22:28 »

Szóval ennél a topiknál már csak a fűnyírós van lejjebb... Ha bleki benzines lenne, ő lenne a legalja... Grin
Na de: megtörtént a következő 20ekm szervíz is. (165ekmnél). Cserélve lettek a szokásosak+üzianyagszűrő.
Lassan egy első féktárcsa+betét csere kell majd, na meg 1 garnitura nyári gumi...
Fék ügyileg még okosodom majd... milyen tárcsa és betét...

 taps

Én tegnap kihajítottam egy poloskát. A szélvédőn mászkált belül. Ennyi, uncsifhos...

90pénz a gyári dobozos szett (e+h) a drágábbik betéttel, elöl Jurid, hátul Bosch betétek Ford logóval... Tökéletes és nem kopik, nem porol... Ajánlom!  eljen eljen 300.000km gari van rá!  wow1 wow1

Olajból csak a Castrol!  eljen eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 12:22:26 »

taps

Én tegnap kihajítottam egy poloskát. A szélvédőn mászkált belül. Ennyi, uncsifhos...

90pénz a gyári dobozos szett (e+h) a drágábbik betéttel, elöl Jurid, hátul Bosch betétek Ford logóval... Tökéletes és nem kopik, nem porol... Ajánlom!  eljen eljen 300.000km gari van rá!  wow1 wow1

Olajból csak a Castrol!  eljen eljen
nekem elöl ez a kombó úgy porol, hogy 20km és már rendesen fékporos a felni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 12:24:55 »

nekem elöl ez a kombó úgy porol, hogy 20km és már rendesen fékporos a felni

Én nem használom az autót, ezért nem porol és nem is kopik!  wow1 wow1

A tied hamisított... Megbízható helyen vetted?  Wink
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 12:29:24 »

Én nem használom az autót, ezért nem porol és nem is kopik!  wow1 wow1

A tied hamisított... Megbízható helyen vetted?  Wink
még az előző tulaj vette rá, de mind2 autón ilyen kombó van és mind2 fék porol rendesen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 12:51:11 »

taps

Én tegnap kihajítottam egy poloskát. A szélvédőn mászkált belül. Ennyi, uncsifhos...

90pénz a gyári dobozos szett (e+h) a drágábbik betéttel, elöl Jurid, hátul Bosch betétek Ford logóval... Tökéletes és nem kopik, nem porol... Ajánlom!  eljen eljen 300.000km gari van rá!  wow1 wow1

Olajból csak a Castrol!  eljen eljen

"Olajból csak a Castrol!"

Ha ezt meglátja kotta.  nyes


Nekem a gyári fékek Juridok vészesen közeleg a csere így 182 e km-nél.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2016.09.30 péntek, 10:17:22 »

ESEMÉNY történt!

Letojt egy áfonyakulamadár...


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2016.09.30 péntek, 10:29:21 »

ESEMÉNY történt!

Letojt egy áfonyakulamadár...

...


B+ Tomi! Smiley
Vegyél már a Mondi mellé egy olyan autót, ami legalább Level8-as szhopás (pl egy jó kis 300ezres Explorert), s az végre majd leterheli az idegeid.
Túl steril már Neked is ez az autó. Szép, megy, hibátlan. Neked ez kevés. Látszik.
Vagy cseréld A6 kombira. Az első félmegás szervízszámla után nem madárkulákat fogsz linkelgetni...  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2016.09.30 péntek, 10:49:18 »

B+ Tomi! Smiley
Vegyél már a Mondi mellé egy olyan autót, ami legalább Level8-as szhopás (pl egy jó kis 300ezres Explorert), s az végre majd leterheli az idegeid.
Túl steril már Neked is ez az autó. Szép, megy, hibátlan. Neked ez kevés. Látszik.
Vagy cseréld A6 kombira. Az első félmegás szervízszámla után nem madárkulákat fogsz linkelgetni...  nyes


Hey!

Neked nem véletlenül jelenésed van itt nálam ma?  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2016.09.30 péntek, 10:51:41 »

Hey!

Neked nem véletlenül jelenésed van itt nálam ma?  vigyor3

Sajna nem.  szomoru1 Jövő hétre csúszik a dolog. Még a péntek is kérdéses lesz... (küldök privátot)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2016.09.30 péntek, 12:26:56 »

B+ Tomi! Smiley
Vegyél már a Mondi mellé egy olyan autót, ami legalább Level8-as szhopás (pl egy jó kis 300ezres Explorert), s az végre majd leterheli az idegeid.
Túl steril már Neked is ez az autó. Szép, megy, hibátlan. Neked ez kevés. Látszik.
Vagy cseréld A6 kombira. Az első félmegás szervízszámla után nem madárkulákat fogsz linkelgetni...  nyes


Nem vehetek A6 Avantot, mert Tittának igaza van!  nezze nezze nezze

Marad a mondi, az új kocsira szánt léből veszek 6500Liter kasztrol olajat és rásózóm Kottára!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2016.09.30 péntek, 13:43:26 »

Nem vehetek A6 Avantot, mert Tittának igaza van!  nezze nezze nezze

Marad a mondi, az új kocsira szánt léből veszek 6500Liter kasztrol olajat és rásózóm Kottára!  eplus2 eplus2
Vegyünk ilyet:
http://totalcar.hu/tesztek/2016/09/20/volvo_v90_d5_awd_inscription/
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2016.09.30 péntek, 14:06:56 »


Kár, hogy a középkonzolját ilyen rondára faragták Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2016.09.30 péntek, 15:21:38 »

Kár, hogy a középkonzolját ilyen rondára faragták Sad
Ja, sőt az egész autót... Grin Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2016.09.30 péntek, 20:54:21 »

Engem az üzemanyag tank akaszt ki ezen az autón. V90 T5 55literes tank, 254LE 8as automatával. 500km-enként lehet menni tankolni Cheesy T6 AWD legalább már 60 literes a 320LE-hez Grin

De tudnám élni, nagyon adja. Adatokat nézve pedig csak akkora, mint egy mk5 mondeo.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
nagymacy
Vendég
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 08:45:09 »

Sziasztok!

Mk4 facelift vásárlását tervezem. 2011-2-3 talán talán 2014-es évjáratból. (Csak 2.0TDCI Kombi)
A HaHU-n minden 2. autó Titanium mert csilog rajta valami betét.

Esetleg van e valakinek Ezekből az évekből Magyar és vagy Németkatalógusa, mely felszereltségi szintekhez mi tartozott?
A 13 évvégi megvan nekem is de ott már több változás is van a korábbiakhoz képest.
És ha már lúd legyen kövér, az etis álltal lehozott Series 40-50-60............. melyik melyiket takarja, MK3 -nál még tudtam de MK4-re nem találok
semmit a világhálón.
A Champions ha jól tudom önálló felszereltség volt, hirdetve találok Champions Trendet és Champions Titanium-ot is. Léteztek ezek?

 
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 09:37:16 »

Sziasztok!

Mk4 facelift vásárlását tervezem. 2011-2-3 talán talán 2014-es évjáratból. (Csak 2.0TDCI Kombi)
A HaHU-n minden 2. autó Titanium mert csilog rajta valami betét.

Esetleg van e valakinek Ezekből az évekből Magyar és vagy Németkatalógusa, mely felszereltségi szintekhez mi tartozott?
A 13 évvégi megvan nekem is de ott már több változás is van a korábbiakhoz képest.
És ha már lúd legyen kövér, az etis álltal lehozott Series 40-50-60............. melyik melyiket takarja, MK3 -nál még tudtam de MK4-re nem találok
semmit a világhálón.
A Champions ha jól tudom önálló felszereltség volt, hirdetve találok Champions Trendet és Champions Titanium-ot is. Léteztek ezek?

 


van 25Mb-nyi pdf-em (árlisták, ktalógusok), küldj mailt
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
nagymacy
Vendég
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 12:29:18 »

van 25Mb-nyi pdf-em (árlisták, ktalógusok), küldj mailt

nagymacy@gmail.com

Köszönöm a segítséget.
Naplózva
bsanya5
Vendég
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 18:02:11 »

Sziasztok!

Új vagyok nálatok, tervezgetem egy ilyen autó vásárlását....
Szeretnék kérni tőletek egy rövid kis tapasztalat szösszenetet, illetve mire figyeljek vásárlásnál...
Egy '96-s W124 kombi Mercedes-t cserélnék le, mindenhol azt hallom ezek a Mondeók nagyon jó ár/érték arányúak illetve megbízható darabok.
A kiszemeltem egy 2012 év eleji darab, ismert előélettel, de azért szívesen olvasnék a gyenge pontjairól, mire számítsak a szervizelésével kapcsolatban, illetve rögtön egy kérdést is tennék fel:
- nagy navi van benne, kikapcsolt állapotban a jobb felső sarkában egy kb. 1 centi magas 2 centi széles sávban piros "pixeles hiba" (ezt sajnos nem tudom máshogy leírni) látható, amely bekapcsoláskor eltűnik. Ez mi lehet?

Van-e valaki Veresegyház környékén, aki nagy tapasztalattal bír Mondeo-k terén és aki eljönne (vagy akihez elvihetném) egy átvizsgálásra, természetesen nem ingyen kérném. Vagy mennyire megbízható, ha kérek valamelyik Ford szalonban egy állapotfelmérést?

Köszönettel:
Sanya
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 20:23:35 »

Szia,

a 124-es Merci miótva van meg? Csak kíváncsiságképpen.

A többire is nemsokára jönnek a válaszok, biztos lesz vki arra, aki el tud kísérni egy kiszemelt példány megtekintéséhez.

Üdv.
D.

Sziasztok!

Új vagyok nálatok, tervezgetem egy ilyen autó vásárlását....
Szeretnék kérni tőletek egy rövid kis tapasztalat szösszenetet, illetve mire figyeljek vásárlásnál...
Egy '96-s W124 kombi Mercedes-t cserélnék le, mindenhol azt hallom ezek a Mondeók nagyon jó ár/érték arányúak illetve megbízható darabok.
A kiszemeltem egy 2012 év eleji darab, ismert előélettel, de azért szívesen olvasnék a gyenge pontjairól, mire számítsak a szervizelésével kapcsolatban, illetve rögtön egy kérdést is tennék fel:
- nagy navi van benne, kikapcsolt állapotban a jobb felső sarkában egy kb. 1 centi magas 2 centi széles sávban piros "pixeles hiba" (ezt sajnos nem tudom máshogy leírni) látható, amely bekapcsoláskor eltűnik. Ez mi lehet?

Van-e valaki Veresegyház környékén, aki nagy tapasztalattal bír Mondeo-k terén és aki eljönne (vagy akihez elvihetném) egy átvizsgálásra, természetesen nem ingyen kérném. Vagy mennyire megbízható, ha kérek valamelyik Ford szalonban egy állapotfelmérést?

Köszönettel:
Sanya
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
bsanya5
Vendég
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 20:40:15 »

Szia,

a 124-es Merci miótva van meg? Csak kíváncsiságképpen.

A többire is nemsokára jönnek a válaszok, biztos lesz vki arra, aki el tud kísérni egy kiszemelt példány megtekintéséhez.

Üdv.
D.


7 éve, és ha lenne annyi plusz pénzem, hogy rendbe rakjam, eszem ágában nem lenne eladni (a karosszériáján most már meglátszik a 21 év)
Naplózva
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 06:27:12 »

Sziasztok!

Új vagyok nálatok, tervezgetem egy ilyen autó vásárlását....
Szeretnék kérni tőletek egy rövid kis tapasztalat szösszenetet, illetve mire figyeljek vásárlásnál...
Egy '96-s W124 kombi Mercedes-t cserélnék le, mindenhol azt hallom ezek a Mondeók nagyon jó ár/érték arányúak illetve megbízható darabok.
A kiszemeltem egy 2012 év eleji darab, ismert előélettel, de azért szívesen olvasnék a gyenge pontjairól, mire számítsak a szervizelésével kapcsolatban, illetve rögtön egy kérdést is tennék fel:
- nagy navi van benne, kikapcsolt állapotban a jobb felső sarkában egy kb. 1 centi magas 2 centi széles sávban piros "pixeles hiba" (ezt sajnos nem tudom máshogy leírni) látható, amely bekapcsoláskor eltűnik. Ez mi lehet?

Van-e valaki Veresegyház környékén, aki nagy tapasztalattal bír Mondeo-k terén és aki eljönne (vagy akihez elvihetném) egy átvizsgálásra, természetesen nem ingyen kérném. Vagy mennyire megbízható, ha kérek valamelyik Ford szalonban egy állapotfelmérést?

Köszönettel:
Sanya


Nekem is a nagy navi van benne,no para,nem pixelhiba.Először én is azt gondoltam,de ez csak egy díszítő elem a ford mérnökeitől...
Egyébként itt az oldalon találsz lehetőséget frissítésre(+magyarításra)és akkor a legújabb verziót megkapva ez a dolog megszűnik. smile
Naplózva
bsanya5
Vendég
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:06:37 »

Annyit szeretnék még kérdezni, hogy ha mégsem a kiszemelt példány mellett döntenék, akkor melyik (1.6 -> 1.8->2.0->2.2TDCi) motor mellett döntsek? Amennyiben jól emlékszem csak az 1.8-ról olvastam rosszat, vagyis nem rosszat, csak valamiért kerülendőt  Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:15:03 »

Annyit szeretnék még kérdezni, hogy ha mégsem a kiszemelt példány mellett döntenék, akkor melyik (1.6 -> 1.8->2.0->2.2TDCi) motor mellett döntsek? Amennyiben jól emlékszem csak az 1.8-ról olvastam rosszat, vagyis nem rosszat, csak valamiért kerülendőt  Wink

2.0 nem kicsi, nem nagy, optimális
2.2 nem fl, őskövület, nagy, nehéz motor, de nem rossz
1.8 őskövület, kicsit kicsi
1.6 nagyon kicsi

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 13:23:20 »

Annyit szeretnék még kérdezni, hogy ha mégsem a kiszemelt példány mellett döntenék, akkor melyik (1.6 -> 1.8->2.0->2.2TDCi) motor mellett döntsek? Amennyiben jól emlékszem csak az 1.8-ról olvastam rosszat, vagyis nem rosszat, csak valamiért kerülendőt  Wink
az 1.8 a facelift-el szerintem kihalt.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 14:20:40 »

7 éve, és ha lenne annyi plusz pénzem, hogy rendbe rakjam, eszem ágában nem lenne eladni (a karosszériáján most már meglátszik a 21 év)
azért egy kasztnizás nem kerül annyiba mint egy fl mk4 vigyor3

pü-ben dobhatsz róla adatot, ha 300td, akkor lehet érdekelne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 14:23:14 »

Annyit szeretnék még kérdezni, hogy ha mégsem a kiszemelt példány mellett döntenék, akkor melyik (1.6 -> 1.8->2.0->2.2TDCi) motor mellett döntsek? Amennyiben jól emlékszem csak az 1.8-ról olvastam rosszat, vagyis nem rosszat, csak valamiért kerülendőt  Wink
FL-ben a 2.0 TDCI-t vennem valamelyik gyengebb valtozatban, aztan mehet fel ra a 163 lovas szoftver.
A 2,2-es FL-ben amennyivel jobban megy annyival tobbet is eszik sajna...

A Fl elottinel nem igy volt, hiaba irjak itt egyesek, hogy nehez meg ilyesmi az az egyik legjobb motor hehe
Persze a velemeny szubjektiv  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 14:24:58 »

FL-ben a 2.0 TDCI-t vennem valamelyik gyengebb valtozatban, aztan mehet fel ra a 163 lovas szoftver.
A 2,2-es FL-ben amennyivel jobban megy annyival tobbet is eszik sajna...

A Fl elottinel nem igy volt, hiaba irjak itt egyesek, hogy nehez meg ilyesmi az az egyik legjobb motor hehe
Persze a velemeny szubjektiv  Wink
2.2 mellett annyi szól, hogy kevesebb van belőle, jobban tartja az árát.

mk3-nál 2.2-es nem nagyon van 1.1-1.2 alatt, még 2.0 van 600tól (2005-2007 között, amikor a 2.2 is szerepelt már)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 15:03:45 »

FL-ben a 2.0 TDCI-t vennem valamelyik gyengebb valtozatban, aztan mehet fel ra a 163 lovas szoftver.
A 2,2-es FL-ben amennyivel jobban megy annyival tobbet is eszik sajna...

A Fl elottinel nem igy volt, hiaba irjak itt egyesek, hogy nehez meg ilyesmi az az egyik legjobb motor hehe
Persze a velemeny szubjektiv  Wink

Természetesen a fórumos 2.2-esek mind jók... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2017.02.14 kedd, 16:47:49 »

Természetesen a fórumos 2.2-esek mind jók... hehe

Az enyém 5,2l/100km - el jár és nem 2,2-es.  wow1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2017.02.14 kedd, 17:33:42 »

Az enyém 5,2l/100km - el jár és nem 2,2-es.  wow1
jó,de atiéd hátsókerekes-is..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2017.02.15 szerda, 10:30:15 »

jó,de atiéd hátsókerekes-is..... eplus2

Az még nem, de felpergettem a nyomást 5.0bar - ra minden kerékben. Kényelmetlen, mint a p*csa, de qrvajól fogyaszt!  vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2017.02.15 szerda, 14:02:14 »

Az még nem, de felpergettem a nyomást 5.0bar - ra minden kerékben. Kényelmetlen, mint a p*csa, de qrvajól fogyaszt!  vigyor3 vigyor3
Inkább a turbónyomást emelnéd 5 bar-ra. Menne 300-at is "Schneewitchen" és versenyezhetnél Janival a Hungárián, miközben a Népligetben egymást szurkálnák tökön az m5béjemvések...  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2017.02.15 szerda, 16:58:33 »

Az még nem, de felpergettem a nyomást 5.0bar - ra minden kerékben. Kényelmetlen, mint a p*csa, de qrvajól fogyaszt!  vigyor3 vigyor3
nemommá...

"Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS, hátsó keréken 114PS / 400nm csipszel"
 hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2017.02.15 szerda, 17:09:13 »

nemommá...

"Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS, hátsó keréken 114PS / 400nm csipszel"
 hehe

Azt akkor tette a padra, amikor mérés közben megsergettem kézzel...  eplus2 eplus2

Tudja? - tudja hát

Kamu? - kamu hát, de tudja!  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:28:48 »

Ma bleki megkaptam a 180ekm szervizt. Bekerült a fékes topikban említett brembo szett előre. És a tdci motorok topikban említett pierburg szelepet is cseréltük. Nagyon még nem hajtottam, de 2800 után nincs mutató megtorpanás a fordulatszám mérőn.  Ergo, eddig úgy tűnik, nem volt hiába a csere.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:29:57 »

Ma bleki megkaptam a 180ekm szervizt. Bekerült a fékes topikban említett brembo szett előre. És a tdci motorok topikban említett pierburg szelepet is cseréltük. Nagyon még nem hajtottam, de 2800 után nincs mutató megtorpanás a fordulatszám mérőn.  Ergo, eddig úgy tűnik, nem volt hiába a csere.

Befogott a fék eddig?  eplus2 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2017.02.15 szerda, 21:36:08 »

Befogott a fék eddig?  eplus2 vigyor3
Eddig nem, majd mostantól!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2017.02.17 péntek, 09:47:26 »

Reflektálj, kíváncsi vagyok a Brembóra Smiley

Mikor lesz eladó? Cheesy

Eddig nem, majd mostantól!  Cheesy
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2017.02.17 péntek, 14:42:33 »

Reflektálj, kíváncsi vagyok a Brembóra Smiley

Mikor lesz eladó? Cheesy


http://mondeo.hu/index.php?topic=25085.0
Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2017.02.17 péntek, 23:23:06 »

Bakker... wow1

Én meg poénnak szántam.... bár utalt már rá László...



Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 11:55:44 »

Sziasztok!
FL 2013.10 havi 2.0 alapjáraton enyhén sípol a kormány szervo. Kormánykerék mozgatására változik a hang. Menet közben semmit nem érezni, meg hallani sem.
Szivattyúhiba vagy másnak is van ilyen jelenség? Nekem FL előttiben sosem hallottam ilyet.
Köszi
Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 17:40:06 »

Szervo olaj mennyiség rendben??
Mozgatás nélkül is sípol?
 beka3
Sziasztok!
FL 2013.10 havi 2.0 alapjáraton enyhén sípol a kormány szervo. Kormánykerék mozgatására változik a hang. Menet közben semmit nem érezni, meg hallani sem.
Szivattyúhiba vagy másnak is van ilyen jelenség? Nekem FL előttiben sosem hallottam ilyet.
Köszi
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2017.02.28 kedd, 19:35:57 »

Szervo olaj mennyiség rendben??
Mozgatás nélkül is sípol?
 beka3

Szervo olajtartályt nem találok, a hosszbordás szíj csak a generátort meg a klímát hajtja. Ergó elektromos a szervó, és az sípolhat? Elég rapszódikus ma például nem hallottam.
(meg is találtam a biztosíték táblázatban "Elektromos hidraulikus szervokormányzás (EHPAS) (1,6 literes Duratec-16V Ti-VCT V. károsanyag-kibocsátási
szint, 1,6 literes EcoBoost SCTi, 2,0 literes EcoBoost SCTi, 1,6 literes Duratorq-TDCi V. károsanyag-kibocsátási szint és 2,0 literes Duratorq-TDCi V. károsanyag kibocsátási szint) taps
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.28 kedd, 19:51:15 írta dombi6 » Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2017.02.28 kedd, 20:13:34 »

Szervo olajtartályt nem találok, a hosszbordás szíj csak a generátort meg a klímát hajtja. Ergó elektromos a szervó, és az sípolhat? Elég rapszódikus ma például nem hallottam.
(meg is találtam a biztosíték táblázatban "Elektromos hidraulikus szervokormányzás (EHPAS) (1,6 literes Duratec-16V Ti-VCT V. károsanyag-kibocsátási
szint, 1,6 literes EcoBoost SCTi, 2,0 literes EcoBoost SCTi, 1,6 literes Duratorq-TDCi V. károsanyag-kibocsátási szint és 2,0 literes Duratorq-TDCi V. károsanyag kibocsátási szint) taps
A "hidraulikus" szó szerinted mit jelent?  wave
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2017.02.28 kedd, 22:12:53 »

A "hidraulikus" szó szerinted mit jelent?  wave
Hogy kell bele hidraulika olaj. Segíts, hol ellenőrizhetem az olajszintet, mert a motortérben nem találom falbav

Minden leírás ide jelöli.
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.28 kedd, 22:22:25 írta dombi6 » Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2017.03.01 szerda, 12:00:11 »

Hogy kell bele hidraulika olaj. Segíts, hol ellenőrizhetem az olajszintet, mert a motortérben nem találom falbav

Minden leírás ide jelöli.
galaxy-n a jobb első dobbetét mögött van az ilyen egység, valszeg mondeon is oda dugták el
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dombi6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2017.03.02 csütörtök, 19:07:47 »

galaxy-n a jobb első dobbetét mögött van az ilyen egység, valszeg mondeon is oda dugták el
Ma volt időm foglalkozni vele, a jobb első lámpa alatt van a tartály és közvetlenül alatta az elektromos szervószivattyú. Minimumnál van a szintje, most nem sípol, de amint lesz belevaló olaj utántöltöm. Tényleg eldugták taps
A lámpa kiszerelésével férünk hozzá falbav
UI. Már 4 napja fáj a fejem, azt hittem frontérzékenység, de inkább a sokat verem a falba Wink
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.02 csütörtök, 19:10:44 írta dombi6 » Naplózva

2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
kisimi69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2017.03.08 szerda, 18:27:52 »

Ma bleki megkaptam a 180ekm szervizt. Bekerült a fékes topikban említett brembo szett előre. És a tdci motorok topikban említett pierburg szelepet is cseréltük. Nagyon még nem hajtottam, de 2800 után nincs mutató megtorpanás a fordulatszám mérőn.  Ergo, eddig úgy tűnik, nem volt hiába a csere.



Szia
Húzós volt a pierburg szelep?
köszi
Naplózva

2013 Ford Mondeo 1,6 trend tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2017.03.08 szerda, 19:00:08 »



Szia
Húzós volt a pierburg szelep?
köszi
Ha az árára gondolsz, akkor nem. 13eFT br. De ezt is megírtam már!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 18:20:25 »

Hello Mindenki!

Végre besz*rt valami a kocsin, már vártam... Tényleg. Uncsi-verda.

A bal oldali lámpamosó spricni, FL 2011.

Tünet: kijön, mos, kintmarad, mos. Nem ment vissza a helyére. Mint később kiderült a visszafolyó ág eltömődött, (mert balog mézet öntött a tartályba...)  gun gun

Csere.

Gyári Cca. 35K / HUF, ugy. LCC gyártmány ~15K.



Fekete: a szár

Fehér: tartókonzol/a ház

Szerelni a lőkös levétele nélkül lehetséges, de nagy szívás, lévén egy ökölnyi hely van pont szerelni.

Menete:

- Lámpa ki

- óvatosan egy 6mm laposfejű csavarhúzóval mosófedél lepattint. A szárra párhuzamosan kell megtámadni, de adja magát. Egy fül tartja, elég masszívan, vigyázni kell rá, ne törjön, drága.  gun

- Felülről a lyukon hosszában egy 4mm - es laposfejű csavarhúzóval 4db műa. fül oldása egyenként, úgy, hogy oldás közben alulról toljuk kifelé a mosószárat a házából, hogy a rögzítőfülek ne akadjanak vissza. (Az újon lehet gyakorolni.  vigyor3)

- Ha kint szár a házból, akkor azonnal 2 sör  pias pias, mert le kell húznunk a gumicsövet a szárról. A mozdulatra nem emléxem, megittam a két sört. A végén tudom, hogy jobb kezem fakkos ujja amorf maradt... Lent a cső, addig kell forgatni a mosószárat, amíg ki nem jön a nútból, ezt csak egy szögben teszi, de adja magát.

- Amennyiben a régi ház nem lötyög a helyén, akkor akár maradhat is, az új szár belemegy. Viszonylag fosh kivenni, mire kézben van.

- Ha kaka és lötyög, akkor érdemes cserélni azt is. Az újhoz adják, a csomag része. Ha csere, akkor a régi házat a lőkösből kell kipattintani. Egy darab rögzítőfül old, tart és ezzel egy időben egy csavarhúzóval feszít a motor irányába. Ha kipattant, nem szabad kitolni 1 centinél jobban, csak, ha alatta a kéz. (Különben jön a következő egy óra, megemelni és lebontani az alját és visszaszerezni ismeretlen helyről. Nekem a rohatt elemes szerelelőlámpa beesett... rinya) 90 fokban elfordít és az autó közepe felé a tartókonzol alatt átbújtatva kézben a ház.

Összeszerelés:

- Először helyére a tartóház, fekve bebújtat, kéz alatta, le ne essen. Helyére pecáz és bepattint, a fülnek kattannia kell lőkösben, csak akkor van a helyén.

- új mosószár beforgat - becsúsztat, DE MÉG NEM A VÉGLEGES HELYÉRE(!!!) pattintva, ott nem lehet visszatolni a gumicsövet rá, túl mélyen van.

- Ekkor full idegbetegek leszünk és szidjuk a tervezőt... Ellen kell tartani a szárnak a lökhárítón lévő lyukon keresztül mutatóujjal és a másik kézzel 1mm - enként haladva, vörös fejjel szitkozódva a helyére kell nyomni a csövet. Nekem kb. 3 perc volt, önkivültben. (nem a boldogságtól...) Ha sz*rul nyomjuk vissza, az első lámpamosás alkalmával lelövi a francba és alvázmosás lesz a vége.

- mosófedél visszapattint óvatosan a helyére (nagy túrót óvatosan, qrvára elegem volt már..  vigyor3 vigyor3)

- próba, öröm, 3. ser.  pias

Időigény, kb. 1 óra hossza.

Szerszámigény: 2 darab laposfejű csavarhúzó + a torx a lámpa kivételéhez

Mondjuk szerintem ilyen gondja kb. senkinek nem lesz, de ha mégis, mi már ehhez is értünk!  wave wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.27 hétfő, 18:22:18 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.