Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:07:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
...
16
17
18
19
20
21
22
[
23
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 500159 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1100 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 10:57:06 »
Idézetet írta: rstwingo - 2019.11.30 szombat, 17:01:28
Így 2 hét távlatából azt kell mondjam, csalódtam ebben a kocsiban picit vagy nem picit
Maga az autó belsőileg és külsőségben nagyon jó, felszereltségben is , na de motorikusan hát szerintem nagyon ...
lehet jobb és tartósabb mint a mondi 3-om, de fogyasztásban is , gyorsulásban is simán kenterbe veri ezt az autót
lehet valami baja kezd lenni, nem tudom, csak azt érzem, hogy lusta,gondolkodik , nem pörög pedig (állítólag)190 paci van benne, de ha nem is , gyárilag is 163 pacis az autó
de ez az erő és nyomaték sehol nincs a mondi 3-om mellet holott papiron 68 kg-l könnyebb a 4-s mondim mint a 3-s
a fogyasztásról nem is beszélve 1.5-2 literrel többet mutat/fogyaszt a 3-hoz képest (az én 3-hoz képest)
de majd meglátjuk mi lesz később a pici finomítások után
Saját tapasztalatok, így 9 hónap után. 2.0 132LE manuálról váltottam 2.2 200LE automatára.
Gyorsulásban simán jobb. Fogyasztásban autópályán, országúton 1,5l-el, de városban inkább 3l-el több.
Megy mint a barom, fordulatszámtól, és sebesség fokozattól függetlenül.
Lustaságot két esetben érzek: álló helyzetből indulásnál, az automatával nem tudok úgy "kilőni", mint az MK3-al manuálisan. Tehát ha pl. utcából fordulnék ki, és szűk a hely, akkor ez LE-ben hiába erősebb, nem tudok úgy ugrálni. Illetve előzésnél jobban fel kell készülni, mert padlógáznál visszavált egyet, és ha úgy érzi, akkor utána még egyet, de ez idő. Hozzá kell(ett) szokni, most már oké.
Ezeken kívül felszereltségből kevesebb lett 1-2 dologgal, de kényelemben, csendben, járáskultúrában, minőségben, messze veri az MK3-at.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1101 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 13:34:18 »
Idézetet írta: Domi - 2019.12.02 hétfő, 10:57:06
Saját tapasztalatok, így 9 hónap után. 2.0 132LE manuálról váltottam 2.2 200LE automatára.
Gyorsulásban simán jobb. Fogyasztásban autópályán, országúton 1,5l-el, de városban inkább 3l-el több.
Megy mint a barom, fordulatszámtól, és sebesség fokozattól függetlenül.
Lustaságot két esetben érzek: álló helyzetből indulásnál, az automatával nem tudok úgy "kilőni", mint az MK3-al manuálisan. Tehát ha pl. utcából fordulnék ki, és szűk a hely, akkor ez LE-ben hiába erősebb, nem tudok úgy ugrálni. Illetve előzésnél jobban fel kell készülni, mert padlógáznál visszavált egyet, és ha úgy érzi, akkor utána még egyet, de ez idő. Hozzá kell(ett) szokni, most már oké.
Ezeken kívül felszereltségből kevesebb lett 1-2 dologgal, de kényelemben, csendben, járáskultúrában, minőségben, messze veri az MK3-at.
Csak kíváncsiságból, ha nem padlózod le, csak normálisan gyorsulsz mekkora fordulatszámnál vált fel? Egyenletes haladásnál, mondjuk 50-70 körül milyen fordulatot tart?
Nekem manuális van és a váltássegéd (vagy hogy hívják azt a kis zöld nyilat) már akár 1500-1700 nél is felváltásra biztat. De itt többen is mondtátok, hogy arra nem kell figyelni. Kikapcsolni meg nem tudtam.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1102 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 13:51:02 »
Idézetet írta: GKovacs - 2019.12.02 hétfő, 13:34:18
Csak kíváncsiságból, ha nem padlózod le, csak normálisan gyorsulsz mekkora fordulatszámnál vált fel? Egyenletes haladásnál, mondjuk 50-70 körül milyen fordulatot tart?
Nekem manuális van és a váltássegéd (vagy hogy hívják azt a kis zöld nyilat) már akár 1500-1700 nél is felváltásra biztat. De itt többen is mondtátok, hogy arra nem kell figyelni. Kikapcsolni meg nem tudtam.
Felejtsd el a ződ nyilat....
A haladási sebbességedhez mérten olyan fokozatban haladj, hogy 1800-2000 körül legyen a motor fordulatszám.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1103 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 14:12:44 »
Idézetet írta: GKovacs - 2019.12.02 hétfő, 13:34:18
Csak kíváncsiságból, ha nem padlózod le, csak normálisan gyorsulsz mekkora fordulatszámnál vált fel? Egyenletes haladásnál, mondjuk 50-70 körül milyen fordulatot tart?
Nekem manuális van és a váltássegéd (vagy hogy hívják azt a kis zöld nyilat) már akár 1500-1700 nél is felváltásra biztat. De itt többen is mondtátok, hogy arra nem kell figyelni. Kikapcsolni meg nem tudtam.
Normál, nyugodt közlekedésnél nagyon ritkán engedi 2000 fölé a fordulatot. Viszont ami érdekes, és feltűnt, hogy 4-ből 5-be nagyon máshol vált hideg és meleg motornál.
1-2 váltás 12-14 km/h-nál
2-3 váltás 30 km/h-nál
3-4 váltás 44-46 km/h-nál
4-5 váltás hideg motornál akár már 53km/h-nál, de üzemmeleg állapotban 63 km/h alatt soha.
5-6 váltás 75 km/h után
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1104 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 23:21:41 »
Idézetet írta: GKovacs - 2019.12.02 hétfő, 13:34:18
Csak kíváncsiságból, ha nem padlózod le, csak normálisan gyorsulsz mekkora fordulatszámnál vált fel? Egyenletes haladásnál, mondjuk 50-70 körül milyen fordulatot tart?
Nekem manuális van és a váltássegéd (vagy hogy hívják azt a kis zöld nyilat) már akár 1500-1700 nél is felváltásra biztat. De itt többen is mondtátok, hogy arra nem kell figyelni. Kikapcsolni meg nem tudtam.
Gurulgatós tempóban 2000 körül vált az automata sík úton. Emelkedőn magasabb fordulatszámot enged, a dőlésszög függvényében.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1105 Dátum:
2019.12.03 kedd, 12:15:58 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.02 hétfő, 13:51:02
Felejtsd el a ződ nyilat....
A haladási sebbességedhez mérten olyan fokozatban haladj, hogy 1800-2000 körül legyen a motor fordulatszám.
Igen, mondtad, hogy azt a nyilat el kell felejteni. Próbáltam Forscannel letiltani, de nem tűnt el.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1106 Dátum:
2019.12.03 kedd, 12:18:25 »
Idézetet írta: Domi - 2019.12.02 hétfő, 14:12:44
Normál, nyugodt közlekedésnél nagyon ritkán engedi 2000 fölé a fordulatot. Viszont ami érdekes, és feltűnt, hogy 4-ből 5-be nagyon máshol vált hideg és meleg motornál.
1-2 váltás 12-14 km/h-nál
2-3 váltás 30 km/h-nál
3-4 váltás 44-46 km/h-nál
4-5 váltás hideg motornál akár már 53km/h-nál, de üzemmeleg állapotban 63 km/h alatt soha.
5-6 váltás 75 km/h után
Akkor azért az automata jóval hamarabb vált min én kézzel. Én olyan 2500-2700 körül szoktam.
@Zsolteey
Köszi neked is az infót!
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1107 Dátum:
2019.12.04 szerda, 18:11:06 »
Idézetet írta: GKovacs - 2019.12.03 kedd, 12:15:58
Igen, mondtad, hogy azt a nyilat el kell felejteni. Próbáltam Forscannel letiltani, de nem tűnt el.
nem biztos, de talán az eco móddal jön a nyíl.Próbáltad már kikapcsolni?Ha lehet...nekem lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1108 Dátum:
2019.12.04 szerda, 18:25:16 »
Idézetet írta: alf® - 2019.12.04 szerda, 18:11:06
nem biztos, de talán az eco móddal jön a nyíl.Próbáltad már kikapcsolni?Ha lehet...nekem lehet.
Úgy emlékszem,
MK4-nél nincs Mode választó, csak eredmény tábla, hogy hogyan vezettél.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.04 szerda, 18:28:42 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1109 Dátum:
2019.12.04 szerda, 18:35:20 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.04 szerda, 18:25:16
Úgy emlékszem,
MK4-nél nincs Mode választó, csak eredmény tábla, hogy hogyan vezettél.
én sem tudom pontosan.smaxban és a cmaxban is kibe kapcsolható,még apu szuzijában is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1110 Dátum:
2019.12.04 szerda, 18:39:09 »
Idézetet írta: alf® - 2019.12.04 szerda, 18:35:20
én sem tudom pontosan.smaxban és a cmaxban is kibe kapcsolható,még apu szuzijában is.
A Smax és Cmax jóval újabb a legfiatalabb MK4 Mondeo-nál, ráadásul nem Mondeo. Kár összehasonlítani.
A Suzuki még csak nem is Ford.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1111 Dátum:
2019.12.04 szerda, 18:39:34 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.04 szerda, 18:25:16
Úgy emlékszem,
MK4-nél nincs Mode választó, csak eredmény tábla, hogy hogyan vezettél.
Ez igy van, nincs lehetőség a választásra, csakis a vezetési eredményt/stílust tudhatja meg az ember
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
kazaku.zoltan@gmail.com
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1112 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 13:08:53 »
Sziasztok!
Sajnos úgy alakult, hogy kellene vonóhorog a Mondeomra. (MKIV 2011 Titanium-S kombi)
Mivel hátul diffúzoros félek tőle, hogyan fog kinézni majd.
Mennyire kell kivágni és, hogy néz ki ha nem lesz rajta vonóhorog.
Van valaki akinek diffúzoros a kombija és van vonóhorog az autóján?
Jó lenne ha legalább képen látnám, nem akarom mindenáron.
Köszönöm!
Zoli
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1113 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 13:16:58 »
Idézetet írta: kazaku.zoltan@gmail.com - 2020.02.13 csütörtök, 13:08:53
Sziasztok!
Sajnos úgy alakult, hogy kellene vonóhorog a Mondeomra. (MKIV 2011 Titanium-S kombi)
Mivel hátul diffúzoros félek tőle, hogyan fog kinézni majd.
Mennyire kell kivágni és, hogy néz ki ha nem lesz rajta vonóhorog.
Van valaki akinek diffúzoros a kombija és van vonóhorog az autóján?
Jó lenne ha legalább képen látnám, nem akarom mindenáron.
Köszönöm!
Zoli
Arra a díszre gondolsz a hátsó vészhárító alján, mint diffúzor?
Közben lesz egy kb. 2 tenyérnyi kivágás és vonóhorog fajtától függően kilóg a vas vagy nem, ha nincs benne a vonófej.
Az elektromos csatlakozó is lehet fix vagy be/felhajthatós.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.02.13 csütörtök, 13:19:39 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1114 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 14:09:16 »
Idézetet írta: kazaku.zoltan@gmail.com - 2020.02.13 csütörtök, 13:08:53
Sziasztok!
Sajnos úgy alakult, hogy kellene vonóhorog a Mondeomra. (MKIV 2011 Titanium-S kombi)
Mivel hátul diffúzoros félek tőle, hogyan fog kinézni majd.
Mennyire kell kivágni és, hogy néz ki ha nem lesz rajta vonóhorog.
Van valaki akinek diffúzoros a kombija és van vonóhorog az autóján?
Jó lenne ha legalább képen látnám, nem akarom mindenáron.
Köszönöm!
Zoli
Így néz ki gyári Tit-S -en a vonóhorog. Ha leveszed a vasat, akkor semmi nem látszik belőle, nem ronda a kivágás, stb. Meg se mondod, hogy van felszerelhető horog, nem látszik semmi, nem lóg ki semmi a lökhárító (diffúzor) alól, és a diffúzor sincs láthatóan kivágva. Tehát az optikába nem zavar bele.
http://img2.indafoto.hu/8/5/9005_624567140fecc40163fed3c45a959a7c/26287521_2720230c24490082d8d1490cd0a61b9b_l.jpg
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1115 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 15:40:16 »
Idézetet írta: Domi - 2020.02.13 csütörtök, 14:09:16
Így néz ki gyári Tit-S -en a vonóhorog. Ha leveszed a vasat, akkor semmi nem látszik belőle, nem ronda a kivágás, stb. Meg se mondod, hogy van felszerelhető horog, nem látszik semmi, nem lóg ki semmi a lökhárító (diffúzor) alól, és a diffúzor sincs láthatóan kivágva. Tehát az optikába nem zavar bele.
http://img2.indafoto.hu/8/5/9005_624567140fecc40163fed3c45a959a7c/26287521_2720230c24490082d8d1490cd0a61b9b_l.jpg
Ez még mindig milyen jó kis KÉP!
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1116 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 16:13:22 »
Idézetet írta: Domi - 2020.02.13 csütörtök, 14:09:16
Így néz ki gyári Tit-S -en a vonóhorog. Ha leveszed a vasat, akkor semmi nem látszik belőle, nem ronda a kivágás, stb. Meg se mondod, hogy van felszerelhető horog, nem látszik semmi, nem lóg ki semmi a lökhárító (diffúzor) alól, és a diffúzor sincs láthatóan kivágva. Tehát az optikába nem zavar bele.
http://img2.indafoto.hu/8/5/9005_624567140fecc40163fed3c45a959a7c/26287521_2720230c24490082d8d1490cd0a61b9b_l.jpg
Ez igaz, viszont a tiéd gyári. Ha visszaolvastok 2015 februárig, anno blekinél hónapokat filóztam az utólagos vonóhorog felszerelésén, még a németországi mk4 klubba is reggeltem, hogy milyen vonóhorog és hogy néz ki...
Szóval: ki kell vágni rendesen a diffuzorból. Persze mindenki azt csinál, mond és ír, amit akar... Ja és mégegy, ha megszületik a döntés, hogy y, kell keresni vkit, aki megcsinálja. Mert hát azért sok tit mk4 diffuzort nem nagyon vágnak ki a vonóhorog szerelők...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1117 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 16:19:57 »
Idézetet írta: wofer - 2020.02.13 csütörtök, 15:40:16
Ez még mindig milyen jó kis KÉP!
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1118 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 16:22:42 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2020.02.13 csütörtök, 16:13:22
Ez igaz, viszont a tiéd gyári. Ha visszaolvastok 2015 februárig, anno blekinél hónapokat filóztam az utólagos vonóhorog felszerelésén, még a németországi mk4 klubba is reggeltem, hogy milyen vonóhorog és hogy néz ki...
Szóval: ki kell vágni rendesen a diffuzorból. Persze mindenki azt csinál, mond és ír, amit akar... Ja és mégegy, ha megszületik a döntés, hogy y, kell keresni vkit, aki megcsinálja. Mert hát azért sok tit mk4 diffuzort nem nagyon vágnak ki a vonóhorog szerelők...
Nem tudom mennyibe kerül a gyári horog szett, és valami utángyártott, de típusazonos. Bontósoktól szerintem lehet szerezni gyári szettet, ami nem horror ár. És szintén csak szerintem, de a gyári lökhárítóban ki lehet könnyítve, vagy be lehet jelölve a hely, ahol horog felszereléskor ki kell vágni a diffúzort. Legalábbis MK3 gyári lökhárító toldatán jelölve volt. Ettől még persze simán lehet, hogy MK4-en nincs
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1119 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 16:53:18 »
Idézetet írta: Domi - 2020.02.13 csütörtök, 16:22:42
Nem tudom mennyibe kerül a gyári horog szett, és valami utángyártott, de típusazonos. Bontósoktól szerintem lehet szerezni gyári szettet, ami nem horror ár. És szintén csak szerintem, de a gyári lökhárítóban ki lehet könnyítve, vagy be lehet jelölve a hely, ahol horog felszereléskor ki kell vágni a diffúzort. Legalábbis MK3 gyári lökhárító toldatán jelölve volt. Ettől még persze simán lehet, hogy MK4-en nincs
Bontott vonohorognal azert elotte utana kell nezni, hogy ki fogja felrakni es hogyan lehet lepapirozni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1120 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 18:29:39 »
Idézetet írta: Domi - 2020.02.13 csütörtök, 16:22:42
Nem tudom mennyibe kerül a gyári horog szett, és valami utángyártott, de típusazonos. Bontósoktól szerintem lehet szerezni gyári szettet, ami nem horror ár. És szintén csak szerintem, de a gyári lökhárítóban ki lehet könnyítve, vagy be lehet jelölve a hely, ahol horog felszereléskor ki kell vágni a diffúzort. Legalábbis MK3 gyári lökhárító toldatán jelölve volt. Ettől még persze simán lehet, hogy MK4-en nincs
Anno Wyctor még képet is küldött a kocsijáról, hogy mennyire van kivágva a diffuzor. Azután elengedtem a vonóhorog témát.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1121 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 18:41:13 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2020.02.13 csütörtök, 18:29:39
Anno Wyctor még képet is küldött a kocsijáról, hogy mennyire van kivágva a diffuzor. Azután elengedtem a vonóhorog témát.
Az csak egy vészhárító alsó dísz.
Erős túlzás azt diffúzornak nevezni. Kb. olyan mint a macskát oroszlánnak....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1122 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 18:45:27 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.13 csütörtök, 18:41:13
Az csak egy vészhárító alsó dísz.
Erős túlzás azt diffúzornak nevezni. Kb. olyan mint a macskát oroszlánnak....
Ja, 163 diesel lóerő esetén sok feladata volt...
Persze a 2.2 esetén már elendeghetelen...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1123 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 19:47:09 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2020.02.13 csütörtök, 18:45:27
Ja, 163 diesel lóerő esetén sok feladata volt...
Persze a 2.2 esetén már elendeghetelen...
Szoktam is érezni, ahogy odaszippant az útra a délután 5 órás dugóban araszolva
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1124 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 20:10:50 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.02.13 csütörtök, 19:47:09
Szoktam is érezni, ahogy odaszippant az útra a délután 5 órás dugóban araszolva
Na látod! Ezért nem szabad szétvágni flexxel...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1125 Dátum:
2020.02.13 csütörtök, 20:59:36 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.02.13 csütörtök, 16:53:18
Bontott vonohorognal azert elotte utana kell nezni, hogy ki fogja felrakni es hogyan lehet lepapirozni.
Nekem simán ment tavaly ősszel.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
kazaku.zoltan@gmail.com
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1126 Dátum:
2020.02.14 péntek, 11:12:24 »
Köszönöm mindenkinek az infokat!
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1127 Dátum:
2020.02.14 péntek, 19:09:23 »
Idézetet írta: kazaku.zoltan@gmail.com - 2020.02.13 csütörtök, 13:08:53
Sziasztok!
Sajnos úgy alakult, hogy kellene vonóhorog a Mondeomra. (MKIV 2011 Titanium-S kombi)
Mivel hátul diffúzoros félek tőle, hogyan fog kinézni majd.
Mennyire kell kivágni és, hogy néz ki ha nem lesz rajta vonóhorog.
Van valaki akinek diffúzoros a kombija és van vonóhorog az autóján?
Jó lenne ha legalább képen látnám, nem akarom mindenáron.
Köszönöm!
Zoli
Szia!
Nekem így néz ki!
https://kepkuldes.com/image/3bhHmt
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1128 Dátum:
2020.02.14 péntek, 19:27:03 »
Idézetet írta: attila82 - 2020.02.14 péntek, 19:09:23
Szia!
Nekem így néz ki!
https://kepkuldes.com/image/3bhHmt
Ez nem tit-s, itt azon van a hangsúly
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1129 Dátum:
2020.02.14 péntek, 21:13:19 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.02.14 péntek, 19:27:03
Ez nem tit-s, itt azon van a hangsúly
Uhhh
Bocsi,ezt benéztem!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Koszta
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1130 Dátum:
2021.08.03 kedd, 19:27:11 »
Sziasztok! 2014-es titánium felszereltségű autómban nem csukódik be a bal oldali tükröm. Tönkre mehetett a mozgató motor? Vagy valami más lehet a hiba? A jobb oldali tökéletesen üzemel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1131 Dátum:
2021.08.03 kedd, 20:41:50 »
Idézetet írta: Koszta - 2021.08.03 kedd, 19:27:11
Sziasztok! 2014-es titánium felszereltségű autómban nem csukódik be a bal oldali tükröm. Tönkre mehetett a mozgató motor? Vagy valami más lehet a hiba? A jobb oldali tökéletesen üzemel.
...vagy szétcsúszott a csatlakozója az ajtóban,vagy eldarálta a műanyag fogaskerekeket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koszta
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1132 Dátum:
2021.08.03 kedd, 20:55:52 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.03 kedd, 20:41:50
...vagy szétcsúszott a csatlakozója az ajtóban,vagy eldarálta a műanyag fogaskerekeket.
Minden egyéb funkció tökéletesen műlödik, ezért nem a csatlakozóra tippelnék. Vajon a motor, fogaskerék cserélhető?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1133 Dátum:
2021.08.03 kedd, 20:58:16 »
Idézetet írta: Koszta - 2021.08.03 kedd, 20:55:52
Minden egyéb funkció tökéletesen műlödik, ezért nem a csatlakozóra tippelnék. Vajon a motor, fogaskerék cserélhető?
igen.másik tükörben van minden....
nemigazán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koszta
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1134 Dátum:
2021.08.03 kedd, 21:51:13 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.03 kedd, 20:58:16
igen.másik tükörben van minden....
nemigazán.
Hát akkor sajnos ez egy húzós mutatvány lesz. Egy új tükör 200e .
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1135 Dátum:
2021.08.04 szerda, 07:06:55 »
Idézetet írta: Koszta - 2021.08.03 kedd, 21:51:13
Hát akkor sajnos ez egy húzós mutatvány lesz. Egy új tükör 200e .
Miért volna drága, bontósnál érdeklődj .
Borsos Áronnál facebookon vagy Tóth Jocinál szintén facebokkon , náluk mindig van minden és jó áron
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Koszta
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1136 Dátum:
2021.08.04 szerda, 19:23:08 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.08.04 szerda, 07:06:55
Miért volna drága, bontósnál érdeklődj .
Borsos Áronnál facebookon vagy Tóth Jocinál szintén facebokkon , náluk mindig van minden és jó áron
Tudnál linkkel segíteni? Borsos Áronból nem kevés van, és a Tóth sem ritka név. Köszönöm!
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1137 Dátum:
2021.08.05 csütörtök, 06:52:38 »
Idézetet írta: Koszta - 2021.08.04 szerda, 19:23:08
Tudnál linkkel segíteni? Borsos Áronból nem kevés van, és a Tóth sem ritka név. Köszönöm!
Joci Tóth kőbánya
https://www.facebook.com/groups/1256158261096788/user/100023133673455
Borsos Áron Érd
https://www.facebook.com/groups/1256158261096788/user/100000786061436
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Koszta
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #1138 Dátum:
2024.03.07 csütörtök, 16:04:22 »
Sziasztok! Tudna valaki bevált tablet tartót. A műszerfalra szeretném.
Naplózva
Oldalak:
1
...
16
17
18
19
20
21
22
[
23
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ