Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 00:16:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 499523 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 10:57:06 »

Így 2 hét távlatából azt kell mondjam, csalódtam ebben a kocsiban picit vagy nem picit rinya

Maga az autó belsőileg és külsőségben nagyon jó, felszereltségben is , na de motorikusan hát szerintem nagyon ...
lehet jobb és tartósabb mint a mondi 3-om, de fogyasztásban is , gyorsulásban is simán kenterbe veri ezt az autót
lehet valami baja kezd lenni, nem tudom, csak azt érzem, hogy lusta,gondolkodik , nem pörög pedig (állítólag)190 paci van benne, de ha nem is , gyárilag is 163 pacis az autó
de ez az erő és nyomaték sehol nincs a mondi 3-om mellet holott papiron 68 kg-l könnyebb a 4-s mondim mint a 3-s
a fogyasztásról nem is beszélve 1.5-2 literrel többet mutat/fogyaszt a 3-hoz képest (az én 3-hoz képest)

de majd meglátjuk mi lesz később a pici finomítások után
Saját tapasztalatok, így 9 hónap után. 2.0 132LE manuálról váltottam 2.2 200LE automatára.

Gyorsulásban simán jobb. Fogyasztásban autópályán, országúton 1,5l-el, de városban inkább 3l-el több.
Megy mint a barom, fordulatszámtól, és sebesség fokozattól függetlenül.
Lustaságot két esetben érzek: álló helyzetből indulásnál, az automatával nem tudok úgy "kilőni", mint az MK3-al manuálisan. Tehát ha pl. utcából fordulnék ki, és szűk a hely, akkor ez LE-ben hiába erősebb, nem tudok úgy ugrálni. Illetve előzésnél jobban fel kell készülni, mert padlógáznál visszavált egyet, és ha úgy érzi, akkor utána még egyet, de ez idő. Hozzá kell(ett) szokni, most már oké.
Ezeken kívül felszereltségből kevesebb lett 1-2 dologgal, de kényelemben, csendben, járáskultúrában, minőségben, messze veri az MK3-at.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 13:34:18 »

Saját tapasztalatok, így 9 hónap után. 2.0 132LE manuálról váltottam 2.2 200LE automatára.

Gyorsulásban simán jobb. Fogyasztásban autópályán, országúton 1,5l-el, de városban inkább 3l-el több.
Megy mint a barom, fordulatszámtól, és sebesség fokozattól függetlenül.
Lustaságot két esetben érzek: álló helyzetből indulásnál, az automatával nem tudok úgy "kilőni", mint az MK3-al manuálisan. Tehát ha pl. utcából fordulnék ki, és szűk a hely, akkor ez LE-ben hiába erősebb, nem tudok úgy ugrálni. Illetve előzésnél jobban fel kell készülni, mert padlógáznál visszavált egyet, és ha úgy érzi, akkor utána még egyet, de ez idő. Hozzá kell(ett) szokni, most már oké.
Ezeken kívül felszereltségből kevesebb lett 1-2 dologgal, de kényelemben, csendben, járáskultúrában, minőségben, messze veri az MK3-at.
Csak kíváncsiságból, ha nem padlózod le, csak normálisan gyorsulsz mekkora fordulatszámnál vált fel? Egyenletes haladásnál, mondjuk 50-70 körül milyen fordulatot tart?
Nekem manuális van és a váltássegéd (vagy hogy hívják azt a kis zöld nyilat) már akár 1500-1700 nél is felváltásra biztat. De itt többen is mondtátok, hogy arra nem kell figyelni. Kikapcsolni meg  nem tudtam.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 13:51:02 »

Csak kíváncsiságból, ha nem padlózod le, csak normálisan gyorsulsz mekkora fordulatszámnál vált fel? Egyenletes haladásnál, mondjuk 50-70 körül milyen fordulatot tart?
Nekem manuális van és a váltássegéd (vagy hogy hívják azt a kis zöld nyilat) már akár 1500-1700 nél is felváltásra biztat. De itt többen is mondtátok, hogy arra nem kell figyelni. Kikapcsolni meg  nem tudtam.


Felejtsd el a ződ nyilat....
A haladási sebbességedhez mérten olyan fokozatban haladj, hogy 1800-2000 körül legyen a motor fordulatszám.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 14:12:44 »

Csak kíváncsiságból, ha nem padlózod le, csak normálisan gyorsulsz mekkora fordulatszámnál vált fel? Egyenletes haladásnál, mondjuk 50-70 körül milyen fordulatot tart?
Nekem manuális van és a váltássegéd (vagy hogy hívják azt a kis zöld nyilat) már akár 1500-1700 nél is felváltásra biztat. De itt többen is mondtátok, hogy arra nem kell figyelni. Kikapcsolni meg  nem tudtam.

Normál, nyugodt közlekedésnél nagyon ritkán engedi 2000 fölé a fordulatot. Viszont ami érdekes, és feltűnt, hogy 4-ből 5-be nagyon máshol vált hideg és meleg motornál.
1-2 váltás 12-14 km/h-nál
2-3 váltás 30 km/h-nál
3-4 váltás 44-46 km/h-nál
4-5 váltás hideg motornál akár már 53km/h-nál, de üzemmeleg állapotban 63 km/h alatt soha.
5-6 váltás 75 km/h után
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 23:21:41 »

Csak kíváncsiságból, ha nem padlózod le, csak normálisan gyorsulsz mekkora fordulatszámnál vált fel? Egyenletes haladásnál, mondjuk 50-70 körül milyen fordulatot tart?
Nekem manuális van és a váltássegéd (vagy hogy hívják azt a kis zöld nyilat) már akár 1500-1700 nél is felváltásra biztat. De itt többen is mondtátok, hogy arra nem kell figyelni. Kikapcsolni meg  nem tudtam.


Gurulgatós tempóban 2000 körül vált az automata sík úton. Emelkedőn magasabb fordulatszámot enged, a dőlésszög függvényében.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2019.12.03 kedd, 12:15:58 »

Felejtsd el a ződ nyilat....
A haladási sebbességedhez mérten olyan fokozatban haladj, hogy 1800-2000 körül legyen a motor fordulatszám.
Igen, mondtad, hogy azt a nyilat el kell felejteni. Próbáltam Forscannel letiltani, de nem tűnt el.  worship
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2019.12.03 kedd, 12:18:25 »

Normál, nyugodt közlekedésnél nagyon ritkán engedi 2000 fölé a fordulatot. Viszont ami érdekes, és feltűnt, hogy 4-ből 5-be nagyon máshol vált hideg és meleg motornál.
1-2 váltás 12-14 km/h-nál
2-3 váltás 30 km/h-nál
3-4 váltás 44-46 km/h-nál
4-5 váltás hideg motornál akár már 53km/h-nál, de üzemmeleg állapotban 63 km/h alatt soha.
5-6 váltás 75 km/h után
Akkor azért az automata jóval hamarabb vált min én kézzel. Én olyan 2500-2700 körül szoktam.

@Zsolteey
Köszi neked is az infót!
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2019.12.04 szerda, 18:11:06 »

Igen, mondtad, hogy azt a nyilat el kell felejteni. Próbáltam Forscannel letiltani, de nem tűnt el.  worship
nem biztos, de talán az eco móddal jön a nyíl.Próbáltad már kikapcsolni?Ha lehet...nekem lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2019.12.04 szerda, 18:25:16 »

nem biztos, de talán az eco móddal jön a nyíl.Próbáltad már kikapcsolni?Ha lehet...nekem lehet.

Úgy emlékszem,
MK4-nél nincs Mode választó, csak eredmény tábla, hogy hogyan vezettél.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.04 szerda, 18:28:42 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2019.12.04 szerda, 18:35:20 »

Úgy emlékszem,
MK4-nél nincs Mode választó, csak eredmény tábla, hogy hogyan vezettél.  Roll Eyes
én sem tudom pontosan.smaxban és a cmaxban is kibe kapcsolható,még apu szuzijában is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2019.12.04 szerda, 18:39:09 »

én sem tudom pontosan.smaxban és a cmaxban is kibe kapcsolható,még apu szuzijában is.

A Smax és Cmax jóval újabb a legfiatalabb MK4 Mondeo-nál, ráadásul nem Mondeo. Kár összehasonlítani.
A Suzuki még csak nem is Ford.....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2019.12.04 szerda, 18:39:34 »

Úgy emlékszem,
MK4-nél nincs Mode választó, csak eredmény tábla, hogy hogyan vezettél.  Roll Eyes

Ez igy van, nincs lehetőség a választásra, csakis a vezetési eredményt/stílust tudhatja meg az ember
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
kazaku.zoltan@gmail.com
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 13:08:53 »

Sziasztok!

Sajnos úgy alakult, hogy kellene vonóhorog a Mondeomra. (MKIV 2011 Titanium-S kombi)
Mivel hátul diffúzoros félek tőle, hogyan fog kinézni majd.
Mennyire kell kivágni és, hogy néz ki ha nem lesz rajta vonóhorog.
Van valaki akinek diffúzoros a kombija és van vonóhorog az autóján?
Jó lenne ha legalább képen látnám, nem akarom mindenáron.
Köszönöm!
    Zoli
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 13:16:58 »

Sziasztok!

Sajnos úgy alakult, hogy kellene vonóhorog a Mondeomra. (MKIV 2011 Titanium-S kombi)
Mivel hátul diffúzoros félek tőle, hogyan fog kinézni majd.
Mennyire kell kivágni és, hogy néz ki ha nem lesz rajta vonóhorog.
Van valaki akinek diffúzoros a kombija és van vonóhorog az autóján?
Jó lenne ha legalább képen látnám, nem akarom mindenáron.
Köszönöm!
    Zoli

Arra a díszre gondolsz a hátsó vészhárító alján, mint diffúzor?  eplus2
Közben lesz egy kb. 2 tenyérnyi kivágás és vonóhorog fajtától függően kilóg a vas vagy nem, ha nincs benne a vonófej.
Az elektromos csatlakozó is lehet fix vagy be/felhajthatós.
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.13 csütörtök, 13:19:39 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 14:09:16 »

Sziasztok!

Sajnos úgy alakult, hogy kellene vonóhorog a Mondeomra. (MKIV 2011 Titanium-S kombi)
Mivel hátul diffúzoros félek tőle, hogyan fog kinézni majd.
Mennyire kell kivágni és, hogy néz ki ha nem lesz rajta vonóhorog.
Van valaki akinek diffúzoros a kombija és van vonóhorog az autóján?
Jó lenne ha legalább képen látnám, nem akarom mindenáron.
Köszönöm!
    Zoli
Így néz ki gyári Tit-S -en a vonóhorog. Ha leveszed a vasat, akkor semmi nem látszik belőle, nem ronda a kivágás, stb. Meg se mondod, hogy van felszerelhető horog, nem látszik semmi, nem lóg ki semmi a lökhárító (diffúzor) alól, és a diffúzor sincs láthatóan kivágva. Tehát az optikába nem zavar bele.

http://img2.indafoto.hu/8/5/9005_624567140fecc40163fed3c45a959a7c/26287521_2720230c24490082d8d1490cd0a61b9b_l.jpg
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 15:40:16 »

Így néz ki gyári Tit-S -en a vonóhorog. Ha leveszed a vasat, akkor semmi nem látszik belőle, nem ronda a kivágás, stb. Meg se mondod, hogy van felszerelhető horog, nem látszik semmi, nem lóg ki semmi a lökhárító (diffúzor) alól, és a diffúzor sincs láthatóan kivágva. Tehát az optikába nem zavar bele.

http://img2.indafoto.hu/8/5/9005_624567140fecc40163fed3c45a959a7c/26287521_2720230c24490082d8d1490cd0a61b9b_l.jpg

Ez még mindig milyen jó kis KÉP!  eljen Wink  eljen eljen
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 16:13:22 »

Így néz ki gyári Tit-S -en a vonóhorog. Ha leveszed a vasat, akkor semmi nem látszik belőle, nem ronda a kivágás, stb. Meg se mondod, hogy van felszerelhető horog, nem látszik semmi, nem lóg ki semmi a lökhárító (diffúzor) alól, és a diffúzor sincs láthatóan kivágva. Tehát az optikába nem zavar bele.

http://img2.indafoto.hu/8/5/9005_624567140fecc40163fed3c45a959a7c/26287521_2720230c24490082d8d1490cd0a61b9b_l.jpg
Ez igaz, viszont a tiéd gyári. Ha visszaolvastok 2015 februárig, anno blekinél hónapokat filóztam az utólagos vonóhorog felszerelésén, még a németországi mk4 klubba is reggeltem, hogy milyen vonóhorog és hogy néz ki...
Szóval: ki kell vágni rendesen a diffuzorból. Persze mindenki azt csinál, mond és ír, amit akar... Ja és mégegy, ha megszületik a döntés, hogy y,  kell keresni vkit, aki megcsinálja. Mert hát azért sok tit mk4 diffuzort nem nagyon vágnak ki a vonóhorog szerelők... 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 16:19:57 »

Ez még mindig milyen jó kis KÉP!  eljen Wink  eljen eljen
worship
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 16:22:42 »

Ez igaz, viszont a tiéd gyári. Ha visszaolvastok 2015 februárig, anno blekinél hónapokat filóztam az utólagos vonóhorog felszerelésén, még a németországi mk4 klubba is reggeltem, hogy milyen vonóhorog és hogy néz ki...
Szóval: ki kell vágni rendesen a diffuzorból. Persze mindenki azt csinál, mond és ír, amit akar... Ja és mégegy, ha megszületik a döntés, hogy y,  kell keresni vkit, aki megcsinálja. Mert hát azért sok tit mk4 diffuzort nem nagyon vágnak ki a vonóhorog szerelők... 
Nem tudom mennyibe kerül a gyári horog szett, és valami utángyártott, de típusazonos. Bontósoktól szerintem lehet szerezni gyári szettet, ami nem horror ár. És szintén csak szerintem, de a gyári lökhárítóban ki lehet könnyítve, vagy be lehet jelölve a hely, ahol horog felszereléskor ki kell vágni a diffúzort. Legalábbis MK3 gyári lökhárító toldatán jelölve volt. Ettől még persze simán lehet, hogy MK4-en nincs Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 16:53:18 »

Nem tudom mennyibe kerül a gyári horog szett, és valami utángyártott, de típusazonos. Bontósoktól szerintem lehet szerezni gyári szettet, ami nem horror ár. És szintén csak szerintem, de a gyári lökhárítóban ki lehet könnyítve, vagy be lehet jelölve a hely, ahol horog felszereléskor ki kell vágni a diffúzort. Legalábbis MK3 gyári lökhárító toldatán jelölve volt. Ettől még persze simán lehet, hogy MK4-en nincs Smiley

Bontott vonohorognal azert elotte utana kell nezni, hogy ki fogja felrakni es hogyan lehet lepapirozni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 18:29:39 »

Nem tudom mennyibe kerül a gyári horog szett, és valami utángyártott, de típusazonos. Bontósoktól szerintem lehet szerezni gyári szettet, ami nem horror ár. És szintén csak szerintem, de a gyári lökhárítóban ki lehet könnyítve, vagy be lehet jelölve a hely, ahol horog felszereléskor ki kell vágni a diffúzort. Legalábbis MK3 gyári lökhárító toldatán jelölve volt. Ettől még persze simán lehet, hogy MK4-en nincs Smiley
Anno Wyctor még képet is küldött a kocsijáról, hogy mennyire van kivágva a diffuzor. Azután elengedtem a vonóhorog témát.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 18:41:13 »

Anno Wyctor még képet is küldött a kocsijáról, hogy mennyire van kivágva a diffuzor. Azután elengedtem a vonóhorog témát.
Az csak egy vészhárító alsó dísz.

Erős túlzás azt diffúzornak nevezni. Kb. olyan mint a macskát oroszlánnak....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 18:45:27 »

Az csak egy vészhárító alsó dísz.

Erős túlzás azt diffúzornak nevezni. Kb. olyan mint a macskát oroszlánnak....  Cool
Ja, 163 diesel lóerő esetén sok feladata volt...  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Persze a 2.2 esetén már elendeghetelen...  Grin Grin Grin Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 19:47:09 »

Ja, 163 diesel lóerő esetén sok feladata volt...  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Persze a 2.2 esetén már elendeghetelen...  Grin Grin Grin Grin

Szoktam is érezni, ahogy odaszippant az útra a délután 5 órás dugóban araszolva Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 20:10:50 »

Szoktam is érezni, ahogy odaszippant az útra a délután 5 órás dugóban araszolva Cheesy
Na látod! Ezért nem szabad szétvágni flexxel... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 20:59:36 »

Bontott vonohorognal azert elotte utana kell nezni, hogy ki fogja felrakni es hogyan lehet lepapirozni.

Nekem simán ment tavaly ősszel.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
kazaku.zoltan@gmail.com
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2020.02.14 péntek, 11:12:24 »

Köszönöm mindenkinek az infokat! Wink
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2020.02.14 péntek, 19:09:23 »

Sziasztok!

Sajnos úgy alakult, hogy kellene vonóhorog a Mondeomra. (MKIV 2011 Titanium-S kombi)
Mivel hátul diffúzoros félek tőle, hogyan fog kinézni majd.
Mennyire kell kivágni és, hogy néz ki ha nem lesz rajta vonóhorog.
Van valaki akinek diffúzoros a kombija és van vonóhorog az autóján?
Jó lenne ha legalább képen látnám, nem akarom mindenáron.
Köszönöm!
    Zoli
Szia!
Nekem így néz ki!
https://kepkuldes.com/image/3bhHmt
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2020.02.14 péntek, 19:27:03 »

Szia!
Nekem így néz ki!
https://kepkuldes.com/image/3bhHmt

Ez nem tit-s, itt azon van a hangsúly
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2020.02.14 péntek, 21:13:19 »

Ez nem tit-s, itt azon van a hangsúly
Uhhh
Bocsi,ezt benéztem! smile
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Koszta
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2021.08.03 kedd, 19:27:11 »

Sziasztok! 2014-es titánium felszereltségű autómban nem csukódik be a bal oldali tükröm. Tönkre mehetett a mozgató motor? Vagy valami más lehet a hiba? A jobb oldali tökéletesen üzemel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2021.08.03 kedd, 20:41:50 »

Sziasztok! 2014-es titánium felszereltségű autómban nem csukódik be a bal oldali tükröm. Tönkre mehetett a mozgató motor? Vagy valami más lehet a hiba? A jobb oldali tökéletesen üzemel.
...vagy szétcsúszott a csatlakozója az ajtóban,vagy eldarálta a műanyag fogaskerekeket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koszta
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2021.08.03 kedd, 20:55:52 »

...vagy szétcsúszott a csatlakozója az ajtóban,vagy eldarálta a műanyag fogaskerekeket.

Minden egyéb funkció tökéletesen műlödik, ezért nem a csatlakozóra tippelnék. Vajon a motor, fogaskerék cserélhető?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2021.08.03 kedd, 20:58:16 »

Minden egyéb funkció tökéletesen műlödik, ezért nem a csatlakozóra tippelnék. Vajon a motor, fogaskerék cserélhető?

igen.másik tükörben van minden.... vigyor3             nemigazán.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koszta
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2021.08.03 kedd, 21:51:13 »

igen.másik tükörben van minden.... vigyor3             nemigazán.

Hát akkor sajnos ez egy húzós mutatvány lesz. Egy új tükör 200e .  Sad
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2021.08.04 szerda, 07:06:55 »

Hát akkor sajnos ez egy húzós mutatvány lesz. Egy új tükör 200e .  Sad

Miért volna drága, bontósnál érdeklődj .
Borsos Áronnál facebookon vagy Tóth Jocinál szintén facebokkon , náluk mindig van minden és jó áron
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Koszta
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2021.08.04 szerda, 19:23:08 »

Miért volna drága, bontósnál érdeklődj .
Borsos Áronnál facebookon vagy Tóth Jocinál szintén facebokkon , náluk mindig van minden és jó áron


Tudnál linkkel segíteni? Borsos Áronból nem kevés van, és a Tóth sem ritka név. Köszönöm!
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2021.08.05 csütörtök, 06:52:38 »



Tudnál linkkel segíteni? Borsos Áronból nem kevés van, és a Tóth sem ritka név. Köszönöm!


Joci Tóth kőbánya https://www.facebook.com/groups/1256158261096788/user/100023133673455

Borsos Áron Érd  https://www.facebook.com/groups/1256158261096788/user/100000786061436
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Koszta
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2024.03.07 csütörtök, 16:04:22 »

Sziasztok! Tudna valaki bevált tablet tartót. A műszerfalra szeretném.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.