Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:57:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 499678 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2010.01.29 péntek, 20:59:58 »

Na végre beépítették a visszapillantóba az indexet, és lesz nappali fény is.

Nekem bejön!  eljen
És az egyáltalán nem zavar itt a nagy optikázásban hogy egy fostalicskát csinálnak ezekkel az alulméretezett motorokkal a mondeoból még az új ecoboostos benzinzabálók legalább szódával elmennek, de egy nagy semmit csináltak a semmi a dizel fronton  falbav  falbav rinya szomoru1 Undecided Angry Ennek nálam 250CDI lesz így  a vége  falbav falbav falbav
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 22:18:00 »

És az egyáltalán nem zavar itt a nagy optikázásban hogy egy ***talicskát csinálnak ezekkel az alulméretezett motorokkal a mondeoból még az új ecoboostos benzinzabálók legalább szódával elmennek, de egy nagy semmit csináltak a semmi a dizel fronton  falbav  falbav rinya szomoru1 Undecided Angry Ennek nálam 250CDI lesz így  a vége  falbav falbav falbav

Engem nem zavar.
A 2.0 tdci a hazai utakon még így is erősebb, mint átlagos forgalomban kellene.
Tudom, hogy te sokat mész, kell a nagyobb teljesítmény, de nekem ennyi elég.

Én azt veszem figyelembe, hogy kényelmesen, biztosnságban utazom, minőségi anyag vesz körül, és ár/érték alapján nem találok jobbat.
És ez fontos szempont.
Ja, és ekkora autó igen gazdaságosan üzemeltethető!
Szerintem.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2010.02.02 kedd, 16:59:04 »

Lesz 2.0 TDCi 163 lóerővel.
Azért az majdnem olyan dinamikusan fogja mozgatni a kasztnit, mint a jelenlegi 2.2-es.
Annak meg nem látom értelmét, hogy a 175 lóerős 2.2-est ne emeljék, mert akkor 12 lóerő többletért nem fog senki 2.2-est venni sok-sok pénztöbbletért.
A 2.0 Turbo benya az jó lesz szerintem. 203 lóerő és 320 Nm. 8,3 vegyes fogyi.
Az új Focus sedan lehet befutó nálam, egy 2.0 turboval. Az akkora lesz kb, mint az MKIII mondeo, és rendkívül gyönyörű belsővel lesz.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #103 Dátum: 2010.02.10 szerda, 12:06:29 »

http://www.vezess.hu/hirek/kepek_uj_mondeorol/22638/
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #104 Dátum: 2010.02.12 péntek, 09:58:34 »



Nézzétek meg a hatályos mk4 mondeo árlistát, abból kiderül ez-az a faceliftről...  vigyor3

(persze katalógus még nincs hozzá egész európában...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2010.02.12 péntek, 10:42:26 »


Nézzétek meg a hatályos mk4 mondeo árlistát, abból kiderül ez-az a faceliftről...  vigyor3

(persze katalógus még nincs hozzá egész európában...)
A facelift 2 mikor fog kijönni?  Angry
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #106 Dátum: 2010.02.12 péntek, 14:01:52 »

Azért vannak dolgok, amiket nem szoktam soha érteni.
Pl. miért van az, hogy az 5 ajtós automata dízelhez nem lehet hátsó szárnyat rendelni ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A JB optikára kíváncsi leszek...
Azt vajon frissítik?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2010.02.12 péntek, 14:36:29 »

A facelift 2 mikor fog kijönni?  Angry

Valószínűleg semmikor. Az f2 nem jellemző.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2010.02.12 péntek, 17:16:44 »

Valószínűleg semmikor. Az f2 nem jellemző.
Nagyszerű akkor nálam se lesz jellemző a IV-es mondeo,  Undecided  végül is az új S60 úgyis mondeo alvázra jön ki. Csak a svédeknek volt ennyi eszük hogy raknak bele egy normális D5-ös biturbót is.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #109 Dátum: 2010.02.12 péntek, 21:16:24 »

Utánakérdeztem ennek az új árlista dolognak.
Az van, hogy ez az árlista, ami most fent van, még nem a teljes faceliftet takarja.
Ez csak az új motorok bevezetéséről szól. S egy az egyben a régi kasznival. Azért is nincs még meg a friss katalógus sem, sehol.
A többi módosítás elvileg hamar kint lesz, még a nyári gyárleállás előtt tudni kell róla.
Elvileg az árképzés miatt vezetik be 2 lépcsőben.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2010.02.13 szombat, 14:36:25 »

Nagyszerű akkor nálam se lesz jellemző a IV-es mondeo,  Undecided  végül is az új S60 úgyis mondeo alvázra jön ki. Csak a svédeknek volt ennyi eszük hogy raknak bele egy normális D5-ös biturbót is.

Made in china...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #111 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 12:00:16 »

Nagyszerű akkor nálam se lesz jellemző a IV-es mondeo,  Undecided  végül is az új S60 úgyis mondeo alvázra jön ki. Csak a svédeknek volt ennyi eszük hogy raknak bele egy normális D5-ös biturbót is.

van most egy olyan, hogy Ford Transit, 8-9 üléses, 3.2 tdci/200le. Ez kell neked...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 21:26:41 »

ford.hu alapján:
Dízel (13-/14-üléses Minibusz)
2.4 literes TDCi erőforrás, amely háromféle teljesítménnyel, illetve nyomatékkal érhető el:

115 LE/250 Nm
140 LE/285 Nm
200 LE/310 Nm

ok hogy 200LE, de a nyomaték az kuka.min 500NM kéne.
ezt a teljesítményt régebbi(más gyártók) 2.0 turbós benzines motorja tudja(pl opel calibra turbo 200le/280NM

Rosszul másoltál (vagy ott, ahonnan vetted, rosszul van). Szerintem:

2,4 literes Duratorq TDCi erőforrás, amely háromféle teljesítménnyel, illetve nyomatékkal érhető el:
100 LE/285 Nm
115 LE/310 Nm
140 LE/375 Nm

3,2 literes Duratorq TDCi dízelmotor:
200 LE/470 Nm

Amúgy a dízelnél a nyomaték a lóerő 2-3x-osa... olyan nincs, hogy 200 ló, 310 nm.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 21:57:03 »

http://www.ford.hu/haszongepjarmuvek/TransitMinibus/teljesitmeny
a ctrl+c és ctrl+v műveletet még nem rontottam el
te is lökhetnél egy linket worship

Elírták.

Itt jól van. Esetleg írj a fordnak, javítsák ki a hibát.
http://www.ford.hu/haszongepjarmuvek/Transit/teljesitmeny
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2010.02.16 kedd, 14:24:03 »

Az a 470 Nm az komoly!!!
Lehetne 500 is, de elég a 470 Nm is főleg, hogy 1700-2500-ig megvan az a 470 Nm!!!!!!
Meg ugye ez nem is személyautó motor, itt el kell mennie 300.000 km-t is simán.
400 Nm 1300-3500-ig jelen van... Szóval szerethető karakterisztikája van.
2700-4000-ig meg megvan 180 lóerő!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #115 Dátum: 2010.02.16 kedd, 14:30:48 »

Az a 470 Nm az komoly!!!
Lehetne 500 is, de elég a 470 Nm is főleg, hogy 1700-2500-ig megvan az a 470 Nm!!!!!!
Meg ugye ez nem is személyautó motor, itt el kell mennie 300.000 km-t is simán.
400 Nm 1300-3500-ig jelen van... Szóval szerethető karakterisztikája van.
2700-4000-ig meg megvan 180 lóerő!

Mesélték a Fordosok, hogy múltkor adtak át egy iylen tranyót, amibe tachográfot kellett szerelni, meg valami olyat, ami 100 km/h-nál letilt...  falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 10:22:40 »

http://totalcar.hu/tesztek/2010/02/18/cifrazza_kerem/

Újabb cikk a faceliftről, bár nem a mondeokról, de új motor és sebváltó
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #117 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 10:43:09 »

http://totalcar.hu/tesztek/2010/02/18/cifrazza_kerem/

Újabb cikk a faceliftről, bár nem a mondeokról, de új motor és sebváltó


Ezen a képen egy mk4 facelift előmodell látható vajon??  hehe

http://galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/02/17/ford_smax_galaxy/?current_image_num=27&image_size=l
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2010.06.25 péntek, 19:22:23 »

Azt hiszem mégis csak maradok EZÉRT a Mondeonál főleg hogy lesz végre normális a kasznit mozgatni képes erős 200 lovas 2,2TDCi motor. Mégiscsak megéri várni.   eljen
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2010.06.25 péntek, 20:54:30 »

Azt hiszem mégis csak maradok EZÉRT a Mondeonál főleg hogy lesz végre normális a kasznit mozgatni képes erős 200 lovas 2,2TDCi motor. Mégiscsak megéri várni.   eljen

Nekem nagyon tetszik!
Kíváncsi vagyok a turbós benzines tulajdonságaira.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #120 Dátum: 2010.06.25 péntek, 21:23:34 »

http://totalcar.hu/tesztek/2010/02/18/cifrazza_kerem/

Újabb cikk a faceliftről, bár nem a mondeokról, de új motor és sebváltó
Minden cikkben írják, hogy a ford DSG-je lassú... szomoru1 a lényeg veszik el rinya  Vegyenek egy passatot , és borítsák már szét... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2010.06.25 péntek, 21:34:26 »

Minden cikkben írják, hogy a ford DSG-je lassú... szomoru1 a lényeg veszik el rinya  Vegyenek egy passatot , és borítsák már szét... eplus2
Miattam ne fáradjanak. Én manuális váltóval kérem  vigyor3
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #122 Dátum: 2010.06.26 szombat, 12:59:07 »

Miattam ne fáradjanak. Én manuális váltóval kérem  vigyor3
Ja-ja, egyébként én is minden automatánál rühelltem a lassúságát, a pazarlását, az idétlen váltásokat...de röhej hogy a VW 2005 óta tud normális automatát készíteni, ami piszok gyors, ráadásul még nem is hülye...erre 2010-ben arról irogatnak, hogy egy újabb fejlesztésű duplakuplungos lassú....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #123 Dátum: 2010.06.26 szombat, 18:22:24 »

Nekem nagyon tetszik!
Kíváncsi vagyok a turbós benzines tulajdonságaira.
Tesék:
Naplózva

ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2010.06.27 vasárnap, 20:36:17 »

Tesék:


Köszi!
Tetszik!
Vajon milyen lehet a fogyasztás?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #125 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 08:30:13 »

Egy kis olvasnivaló:

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/06/25/megjott_az_uj_ford_mondeo/

http://www.origo.hu/auto/20100625-ford-mondeo-facelift.html

http://www.vezess.hu/hirek/megujult_ford_mondeo/25115/#

http://www.a5.hu/cikkek/1/41428.shtml

http://www.autoblog.hu/hirek/augusztusban_jon_a_frissitett_mondeo.html

Külföldről:

http://www.zercustoms.com/news/2011-Ford-Mondeo.html

http://www.netcarshow.com/ford/2011-mondeo/

http://uk.cars.yahoo.com/28062010/36/facelift-ford-mondeo-0.html


 Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #126 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 15:37:23 »

2010 Kombi:

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/252400/ford_mondeo_estate_revealed.html
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #127 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 15:44:41 »


ha már itt tartunk, Én múltkor JB-s faceliftes képeket láttam valahol...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #128 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 15:49:05 »

ha már itt tartunk, Én múltkor JB-s faceliftes képeket láttam valahol...

pl. itt a fehér mondi jb-s ráadásul a felni sem kis méretű...

http://www.motorward.com/2010/06/2011-ford-mondeo-facelift/

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #129 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 15:52:41 »

http://carscoop.blogspot.com/2010/06/2011-ford-mondeo-facelift-gets-new.html

Itt képek nagyobb felbontásban...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #130 Dátum: 2010.07.13 kedd, 07:59:17 »


Néztem ezt a fehéret már többször is.
De biztos ez a Tit-S? A hátulján Tit-X felirat van.

(nem azért, mert nekem még a régi van, de: )
De azt látom, hogy egy normál változattól az első és hátsó lökhárítókat tekintve nem sokban különbözik.
Az első lökösnél a méhsejtben különbözik csak, illetve az alsó sávban középen van 4 lyuk. (profilból elég fura mind a kettő...)
Hátul meg csak azt látom, hogy a kipufogó közötti részben méhsejtminta van, illetve talán a diffúzor részen van az a pár csík. Valamint a kipufogó is oldalirányba van lecsapva, ami nekem egyáltalán nem jön be.

Ez a 18as 5Y felni sem az igazi már: túl vékonyak a küllői. Kevés az autó oldalemez mennyiségéhez, ez volt a bajom az én 17-esemmel is. A mostani 18as sztem szebb.
Tükörindex: hááááááááááát. Smiley
Krómcsík felül is az ablaknál: kár, hogy a tükörnél megszakad a folytonosság.
A gagyi ajtózár maradt.
A műszerfalon középen felül lévő tükröződő rács maradt.

Dícséret jár viszont az antennáért, ami az árlistában diversity antennaként szerepel.
Tetszik nagyon viszont a középen-vízszintesen krómcsíkos hűtőrács. Vajon kompatibilis a régi lökösökkel? Wink
A kombiban látok hátsó oldalablak-fűtést, ez eddig is volt?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #131 Dátum: 2010.08.17 kedd, 10:40:09 »

Ford Mondeo 2013

http://www.vezess.hu/hirek/ilyen_lesz_uj_ford/25980/

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/255610/allnew_ford_mondeo_revealed.html

http://www.autolatest.com/en/news-details/2050-all-new-ford-mondeo-2013-is-here-

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2010.08.17 kedd, 11:01:21 »

Fényűző belsővel. Kéne  finom
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:42:04 »


 taps
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:56:14 »

A sok gyökér, hogy osztja egymást a vezzess.hu-n! Olyan autókról vitatkoznak amilyen nekik sohasem volt és nem is lesz!  idiot2
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2010.08.17 kedd, 23:11:52 »

Várjuk meg először a 2011-es modelleket. Azok úgyis erősebbek lesznek mint az induló V-ös széria

ui:
Köszi a múltkori mailt, tetszett.  worship Már megvan a kedvenc belőle   eljen
Naplózva
enef
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 16:22:01 »

Azt hiszem én el vagyok veszve, a jelenlegi MKIV nem tetszett belüről sem, de ez az új viszont nagyon bejön, kell egy ilyen nekem!!











Szerintetek?

Naplózva
enef
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 16:23:11 »

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #138 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 16:26:56 »

Azt hiszem én el vagyok veszve, a jelenlegi MKIV nem tetszett belüről sem, de ez az új viszont nagyon bejön, kell egy ilyen nekem!!

Szerintetek?


A belsőről még sok kép nem látott napvilágot, de a linkeltek alapján a belsőben mégkevesebb a változás, mint a külsőben.

Szóval igazából nem értem, hogy ami eddig nem tetszett, az most hogy tetszik.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
enef
Vendég
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2010.08.26 csütörtök, 16:36:41 »

A belsőről még sok kép nem látott napvilágot, de a linkeltek alapján a belsőben mégkevesebb a változás, mint a külsőben.

Szóval igazából nem értem, hogy ami eddig nem tetszett, az most hogy tetszik.

Annyira tudtam hogy ezt fogjátok mondani! Pont ugyanúgy vagyok ezzel mint az MKIII-al. A facelift elöttinek a beljese nagyon nem jött be, ami utána jött azt meg imádom azért is választottam. Ott sem egetverő a különbség, de mégis jobban tetszik.

Nyilván ha navis nem faceliftest hasonlítanék az újjal akkor nem lenne akkor a különbség, de rakok egy képet amit hirtelen találtam a jelenlegiről,
szerintem magáért beszél a különbség. Nem akarok persze megbántani senkit, plána ha Mondeos!!

Naplózva
Kiss
Vendég
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2010.08.27 péntek, 09:02:27 »

A belsőről még sok kép nem látott napvilágot, de a linkeltek alapján a belsőben mégkevesebb a változás, mint a külsőben.
Szóval igazából nem értem, hogy ami eddig nem tetszett, az most hogy tetszik.
Az én belsőm is így néz ki, gyanítom van még egy párunknak ilyen, tehát nagy változást nem tapasztaltam...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #141 Dátum: 2010.08.27 péntek, 09:08:23 »



Nyilván ha navis nem faceliftest hasonlítanék az újjal akkor nem lenne akkor a különbség, de rakok egy képet amit hirtelen találtam a jelenlegiről,




És ebben hol a navi?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2010.08.27 péntek, 09:10:02 »

Valamiért nekem is jobban tetszik!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #143 Dátum: 2010.08.27 péntek, 09:21:42 »

Valamiért nekem is jobban tetszik!

Nekem legjobban a Porsche 911 turbo tetszik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2010.08.27 péntek, 10:16:35 »

Nekem legjobban a Porsche 911 turbo tetszik...

Az viszont nem Ford! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #145 Dátum: 2010.08.27 péntek, 10:34:39 »

Az viszont nem Ford! Smiley

Ja, meg nincs is rá pénzem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
enef
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2010.08.27 péntek, 20:47:25 »

És ebben hol a navi?

Pont ezért írtam hogy nem fair az összehasonlítás, mert a képen egy full full (gondolom Titanium + Navi) belső van és amit utoljára belinkeltem az egy sima MK IV belső.

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2010.08.28 szombat, 20:25:30 »

Az alábbi infókat szedtem eddig össze.
Ami meglepő nem biturbo, de ahhoz hogy a 200 lovat elérjék nagyon sok dolgot meg kellett változtatniuk. Talán jobb is így.
Amihez hozzányúltak:
•   Új piezó injektorok melyek egyenként 8 befecskendező furattal rendelkeznek. Megemelt 1800bar CR nyomás. (De még mindig jobb mint az új 2,0 litereseknél mert ott 2000bar-ra emelték a nyomást !!!!)
•   Új motor kontrol modul (Ford 2nd generation common rail diesel engine management system) Bosch Common Rail Multiple Injection .
•   Megváltoztatott új égéskamra geometria
•   Kisebb emisszió és CO2 kibocsátás
•   Csökkentett befecskendezési zaj , égési zaj csökkentve illetve általánosságban redukált zaj kibocsájtás.
•   Plusz zajcsökkentő beépítve a turbó és a kipufogóhoz, ezzel 2dB-el csökkentve a zaj kibocsájtás
•   Fejlesztettek a turbon is. 1,5 bar-ról 1,8bar-ra emelték a maximális turbonyomást. Nagy hatásfokú (vízhűtéses) EGR hűtő kerül be és új DPF ami megfelel a legújabb előírásoknak.
•   Az új 2,2TDCi 200PS (147kW) normál nyomatékfensíkja 420Nm 1750-3000rpm-ig ami 30Nm el megnövekszik túltöltéskor, így a 2,2TDCi maximális nyomatéka 450Nm
•   6 sebességes manuális váltóval kerül szállításra. ( Ford M66)
•   0-100 km/h (0-62 mph) a 4é s5 ajtós modelleknél 8,1 másodperc alatt éri el (8,3 a kombi verzionál)
•   Fogyasztása kombinált  6,0 liter/100km (47mpg) Átlagos CO kibocsájtás: 159 g/km az összes karosszéria verziónál.
•   Euro V
•   Súlya 1599-1615kg (verziótol függően)
•   Fogyasztás 4-5 ajtós város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
•   Fogyasztás kombi város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
•   Végsebesség 4-5 ajtós/ kombi : 230kmh / 225 km/h
•   Gyorsulás 4-5 ajtós/ kombi : 8,1 / 8,3
•   Rugalmasság (50-100km/h)  4-5 ajtós/ kombi: 6,7 / 6,9

Motorkarakterisztika
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 17:39:26 »

http://thenewmondeo.fordmedia.eu/
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #149 Dátum: 2010.08.31 kedd, 08:47:24 »


 worship worship worship eljen integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.