Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:11:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 500425 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #150 Dátum: 2010.08.31 kedd, 08:59:38 »


Ez az új műszerfal nekem is jobban tetszik.
Kíváncsi leszek a kevésbé felszerelt modellek műszerfalára.
A külső... hááááááááááááááát... az a nappali fény nekem továbbra is kicsit "egyszerű" lett. Talán élőben szebb (lesz nekem) az autó.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #151 Dátum: 2010.08.31 kedd, 09:34:15 »

Ez az új műszerfal nekem is jobban tetszik.
Kíváncsi leszek a kevésbé felszerelt modellek műszerfalára.
A külső... hááááááááááááááát... az a nappali fény nekem továbbra is kicsit "egyszerű" lett. Talán élőben szebb (lesz nekem) az autó.


Érdekes nekem, hogy egy olyan sajtófotó nem készült amin a lámpák világítanának...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 11:32:58 »

Ez az új műszerfal nekem is jobban tetszik.
Kíváncsi leszek a kevésbé felszerelt modellek műszerfalára.
A külső... hááááááááááááááát... az a nappali fény nekem továbbra is kicsit "egyszerű" lett. Talán élőben szebb (lesz nekem) az autó.

2,2-es pl. csak Titaniumban lesz. A kevésbé felszereltekkel nem lesz kapható és Ghiában sem. A nappali fényről fénykép tényleg nincs de video van róla, hát szó se róla nem túl bonyolúlt  vigyor3 De lehet egyszerű lehet hogy lineáris de mondeo.  vigyor3
Az viszont kicsit szomorú hogy 5-6 év lemaradás van az egyéb dolgokkal pl a bömihez képest. Még csak most jelenik meg a hűtőmaszk lezárhatósag (kb 6% javulás a légellenáláson) vagy a fékenergia visszatáplásás az aksiba (ebben már remélem van szabadonfutó a generátoron)
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.02 csütörtök, 11:37:26 írta stealt » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #153 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 14:06:53 »

Van fent a német oldalon új alfa verziós katalógus és árlista:

http://www.ford.de/Pkw-Modelle/FordMondeo/BroschuerenPreiseDaten


a sávelhagyás figyelő árát ki lehet vhogyan logikázni? (jól látom, hogy csak a teknolodzsi' csomagban van?)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #154 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 14:07:55 »

2,2-es pl. csak Titaniumban lesz. A kevésbé felszereltekkel nem lesz kapható és Ghiában sem. A nappali fényről fénykép tényleg nincs de video van róla, hát szó se róla nem túl bonyolúlt  vigyor3 De lehet egyszerű lehet hogy lineáris de mondeo.  vigyor3
Az viszont kicsit szomorú hogy 5-6 év lemaradás van az egyéb dolgokkal pl a bömihez képest. Még csak most jelenik meg a hűtőmaszk lezárhatósag (kb 6% javulás a légellenáláson) vagy a fékenergia visszatáplásás az aksiba (ebben már remélem van szabadonfutó a generátoron)

S amit én továbbra is hiányolok az a solartető...
Pedig az egy tuti extra.  eljen
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #155 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 14:14:08 »

Érdekes nekem, hogy egy olyan sajtófotó nem készült amin a lámpák világítanának...

Itt több is van a picturesnél:

http://thenewmondeo.fordmedia.eu/htm/AM_NOFLASH.html
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
enef
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2010.09.03 péntek, 09:45:04 »

Az eddigi képek alapján úgy tűnik hogy még a facelift modellben sem lesz külön hátsó szellőző nyílás? Konkrétan arra gondolok hogy külön lehessen szabályozni a hátsó üléshez a klímát/fűtést, de nem látom nyomát ennek pedig alap dolog kéne hogy legyen!
Az létezhet hogy nincs valami ilyen benne?

Ugyancsak fura nekem hogy elöl hogy lehet szabályozni kétzónásan a klímát? Csak a touchscreenes cuccon keresztül ha egyáltalán?

Biztos én vagyok nagyon konzervatív, de nekem ez szimpi (nem Mondeo):
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2010.09.03 péntek, 14:30:10 »

Az eddigi képek alapján úgy tűnik hogy még a facelift modellben sem lesz külön hátsó szellőző nyílás? Konkrétan arra gondolok hogy külön lehessen szabályozni a hátsó üléshez a klímát/fűtést, de nem látom nyomát ennek pedig alap dolog kéne hogy legyen!
Az létezhet hogy nincs valami ilyen benne?

Ugyancsak fura nekem hogy elöl hogy lehet szabályozni kétzónásan a klímát? Csak a touchscreenes cuccon keresztül ha egyáltalán?

Biztos én vagyok nagyon konzervatív, de nekem ez szimpi (nem Mondeo)
bizony nem mondeo hanem vw. offban van ilyen hátsó klímanyílás, de nem sokat ér, kevés levegőt tud ott hátra nyomni. mk4-ben asszem a b-oszlopokban van ilyen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #158 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 09:17:24 »

Az eddigi képek alapján úgy tűnik hogy még a facelift modellben sem lesz külön hátsó szellőző nyílás?
...

Van hátsó szellőző nyílás.
A B oszlopokban. Azért jobb ott, mert a hátsó ablakok páramentesítését elvileg jbban megoldja.
De úgy tudom, hogy idáig csak adott felszereltségi szinttől van/járt.

Itt vannak képek:
http://kep.tar.hu/szjani78/50681985#2

Viszont én a a hatékonyságával nem nagyon vagyok megelégedve...

Az új 2011es modellben a Trend szinttől elérhető ez a dolog.

...
Ugyancsak fura nekem hogy elöl hogy lehet szabályozni kétzónásan a klímát?
...

Gyakorlatilag ugyanúgy kell szabályozni, mint a fauvéjét, eltérés tekerni csak a bal-jobb hőfokot lehet, a többi funkciót már pötyögni kell (a ventillátorsebességet is, amit én célszerűen tekerősre hagytam volna).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #159 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 08:23:48 »

Még ide linkelem:

http://totalcar.hu/tesztek/2010/09/13/milyen_nem_lesz_a_cegautod/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #160 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 10:04:21 »


Másik:

http://www.vezess.hu/teszt/kecsesebb_de_erosebb_lett/26443/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #161 Dátum: 2010.09.14 kedd, 09:06:54 »


Még egy:

http://www.origo.hu/auto/teszt/20100913-ford-mondeomenetproba.html
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2010.09.14 kedd, 17:22:58 »

2,2-es pl. csak Titaniumban lesz. A kevésbé felszereltekkel nem lesz kapható és Ghiában sem. A nappali fényről fénykép tényleg nincs de video van róla, hát szó se róla nem túl bonyolúlt  vigyor3 De lehet egyszerű lehet hogy lineáris de mondeo.  vigyor3
Az viszont kicsit szomorú hogy 5-6 év lemaradás van az egyéb dolgokkal pl a bömihez képest. Még csak most jelenik meg a hűtőmaszk lezárhatósag (kb 6% javulás a légellenáláson) vagy a fékenergia visszatáplásás az aksiba (ebben már remélem van szabadonfutó a generátoron)

Hát a bömihez képest pár év mindig is lesz. Ugyi a miénk nem prémiummárka.
A lezárás egy jó dolog. Kell nekünk. Viszont a fékenergia visszanyerés...
Szerinted ez mennyit jelent? Mivel nincs külön aksi, az üzemiba táplálja... mennyit tud az tárolni? A 72 Ah-s ugye kb 72*12=864 W, de ennyit soha nem tudsz kiszedni belőle. Azaz, még 1 kW sincs. Az autó villamos fogyija kb 250W, na ezzel lehet játszani, vagyis addig a 10s-ig, amíg gyorsítasz, addig lekapcsolja, majd amikor fékez, erősebben tölti. Kb 10-20%-os töltöttséggel tud játszani, az meg nagyjából semmi.
Nem véletlenül nem írtak %-ot a fogyihoz, mert ez szerintem nem kimutatható. Még 0,1% sincs... az energy saver gumival többet meg lehet spórolni. Persze ha akár 10 litert megspórolsz 100e km alatt, az már jó, desok mindent nem fog megváltoztatni.
Az igazi hibriddel nem lehet összehasonlítani.
Még a virágosztó-progi is többet hoz a konyhára.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #163 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 09:12:37 »

Hát a bömihez képest pár év mindig is lesz. Ugyi a miénk nem prémiummárka.
A lezárás egy jó dolog. Kell nekünk. Viszont a fékenergia visszanyerés...
Szerinted ez mennyit jelent? Mivel nincs külön aksi, az üzemiba táplálja... mennyit tud az tárolni? A 72 Ah-s ugye kb 72*12=864 W, de ennyit soha nem tudsz kiszedni belőle. Azaz, még 1 kW sincs. Az autó villamos fogyija kb 250W, na ezzel lehet játszani, vagyis addig a 10s-ig, amíg gyorsítasz, addig lekapcsolja, majd amikor fékez, erősebben tölti. Kb 10-20%-os töltöttséggel tud játszani, az meg nagyjából semmi.
Nem véletlenül nem írtak %-ot a fogyihoz, mert ez szerintem nem kimutatható. Még 0,1% sincs... az energy saver gumival többet meg lehet spórolni. Persze ha akár 10 litert megspórolsz 100e km alatt, az már jó, desok mindent nem fog megváltoztatni.
Az igazi hibriddel nem lehet összehasonlítani.
Még a virágosztó-progi is többet hoz a konyhára.

Azért hülyeségek ezek a katalógus adatok, hogy mikor mennyit fogyaszt az autó, mert a gyárban a méréskor igencsak tesztpadon mérnek, s bár terhelés alatt, de ott például nem tekergetik a kormányt így akár a hagyományos szervó + fogyasztása, akár az elektronikus szervó + fogyasztása azokban az adatokban nincs benne...
S ez mellett van még több tényező is, ami miatt különbözik a mindennapi fogyi a katalógus adatoktól...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #164 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 09:13:09 »

Hallottam új modellről szervíztapasztalatokat.
Állítólag nem tudják, hogy mennyire lesz kerek minden, mert a Delphi lett a befecsi rendszer beszállítója (aki az MK3nál is volt) arra pedig azt mondták, hogy elvileg több probléma volt vele, mint az idáig gyártott MK4-ekkel, mert ebbe még más volt a beszállító (talán Siemens, vagy Boch már nem emlékszem pontosan).
Ezek mellett eléggé le van fojtva az új modell az EURO5 miatt. Magasabb hőmérséklet is kell a regenerációhoz, mint idáig (talán 650fok az eddigi 500 helyett, de ezekre sem emlékszem pontosan). Meg vmi "dupla" is benne, talán a szűrő? Így már volt is bent egy új mondi, amit a gazdája inkább városban használt, s ~1500km után komoly DPF problémák jelentkeztek az autóval, nem részletezték, hogy mi, csak szervízben kötött ki.
Bízzunk benne, hogy nem azt fogja a Ford eljátszani a mostani MK4-el, mint anno a Mazdáék, mert azok a DPF-es balhék eléggé nagy égés volt nekik...
Kíváncsi leszek, mi lesz az újjal a többi tapasztalat.
Aki újat akar venni, lehet hogy nem érdemes gondolkodnia inkább a "régebbi" 1-2 évesben... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szilo
Vendég
1.
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2010.10.01 péntek, 07:59:13 »

 vigyor3 Penge nagyon!

http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Üdv!
Sz
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #166 Dátum: 2010.10.01 péntek, 08:17:30 »

vigyor3 Penge nagyon!
...
Üdv!
Sz



Jó ez a középkonzol.
Az utolsó képen az anyósülés előtt a papírok mellett balról az a fém-kampós akármi az mi? (évek óta senki nem tudja nekem megmondani... Smiley )
Látom más a műszerfal tetején a befúvó nyílás, kíváncsi leszek mennyire fog ez tükröződni.
Az aláírásból ítélve saját, tehát gratula. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #167 Dátum: 2010.10.01 péntek, 08:20:32 »

Egy dolgot nem értek az új modell kapcsán.
Ha 2011-től csak nappali fényes autót lehet gyártani, akkor az ambientében alapból miért nincs?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #168 Dátum: 2010.10.01 péntek, 08:43:01 »

Egy dolgot nem értek az új modell kapcsán.
Ha 2011-től csak nappali fényes autót lehet gyártani, akkor az ambientében alapból miért nincs?


A válasz egyszerű szerintem:

A nappali menetfény nem csak ledes lehet. Szerintem majd vagy a ködlámpába, vagy a rendes lámpába beleberhelnek valamit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #169 Dátum: 2010.10.01 péntek, 08:52:42 »


Nagy jó színe van... Gratula...  eljen

A középkonzol valóban szebb lett, de ez a Focusra ráhúzzuk a többi modellt eljárástól már rosszul vagyok...

A klímavezérlő az Focusé, és ahogy látom az esp kapcsolást is berakták a menübe (mint a Focusnál).

Na meg azt sem értem, hogy egy Titaniumot miért nem adnak egy kicsit komolybb felnivel? Ez 16-os? Vagy 17-es?

Egyébként nagyon szép a paripa...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
enef
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2010.10.01 péntek, 15:17:42 »

vigyor3 Penge nagyon!

http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Gratula, tényleg penge lehet, de azért ezek a képek alapján már messze nem tűnik olyan voznónak mint amit korábban láttam sajnos.
Igaz ott nagynavi volt, szerintem a sima klímavezérlős verzió nem igazán prémium kategóriás minőségnek látszik.
Ettől függetlenül egy nagyon komoly járgány, és modern is, az MKIII sajnos már nagyon kezd erkölcsileg elavulni. :-(

Árban mennyi volt ha nem túl indszikrét a kérdés?
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2010.10.02 szombat, 12:37:54 »


Jó ez a középkonzol.
Az utolsó képen az anyósülés előtt a papírok mellett balról az a fém-kampós akármi az mi? (évek óta senki nem tudja nekem megmondani... Smiley )
Látom más a műszerfal tetején a befúvó nyílás, kíváncsi leszek mennyire fog ez tükröződni.
Az aláírásból ítélve saját, tehát gratula. Wink

Azt a kampós izét nem tudom megmondani hogy micsoda, nem adták oda.
Talán a fejegység kiszedő.
Sajnos a gép még nem a mienk, a feleségem céges autója, de már most teljes a szerelem, úgyhogy ha lejár
a 3 év, akkor megvesszük, az fix.

Sz
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2010.10.02 szombat, 12:48:42 »

...

Na meg azt sem értem, hogy egy Titaniumot miért nem adnak egy kicsit komolybb felnivel? Ez 16-os? Vagy 17-es?

Egyébként nagyon szép a paripa...

16-os, ez az alap felni az MK IV Tit. faceliften.
Engem inkább az zavar, hogy ezt a 215/55 R16-os gumit rakták fel, ennek darabja min.5000-rel drágább
mint a hagyományos 205/55-nek. Mondjuk ez majd csak akkor lesz érdekes, ha majd megvesszük...
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2010.10.02 szombat, 12:52:18 »


Árban mennyi volt ha nem túl indszikrét a kérdés?


Egyáltalán nem indiszkrét, 8.8 a listaára az autónak.
5 ajtós titán, 2.0 140 Le, + metálfény + komfort csomag (behajtható tükrök, ülésfűtés, parkradar)

Sz
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #174 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 22:56:31 »

16-os, ez az alap felni az MK IV Tit. faceliften.
Engem inkább az zavar, hogy ezt a 215/55 R16-os gumit rakták fel, ennek darabja min.5000-rel drágább
mint a hagyományos 205/55-nek. Mondjuk ez majd csak akkor lesz érdekes, ha majd megvesszük...


MKIV-re már 215-öst tesznek fel.
205-ös méret az MKIII-ra való.
Nekem a 17-es titnánium felnin 225-ös van.

Jó a gép, a nappali fényről -felkapcsolt állapotban- csinálhatnál 1-2 képet.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #175 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 09:09:07 »

MKIV-re már 215-öst tesznek fel.
205-ös méret az MKIII-ra való.
Nekem a 17-es titnánium felnin 225-ös van.

Jó a gép, a nappali fényről -felkapcsolt állapotban- csinálhatnál 1-2 képet.

Volt olyan mk4 amire 205/55-öd gumit raktak (a kisebb motorosok).

Egyébként a 17-es mérete pedig 235, 225 sosem volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2010.10.05 kedd, 08:04:24 »

MKIV-re már 215-öst tesznek fel.
205-ös méret az MKIII-ra való.
Nekem a 17-es titnánium felnin 225-ös van.

Jó a gép, a nappali fényről -felkapcsolt állapotban- csinálhatnál 1-2 képet.
Szevasztok!

Itt vannak még képek.
Két állása van a led-es menetfénynek, ha a fényszóró fel van kapcsolva, akkor jóval halványabb.
De a hátsó is q szép.

Üdv!
Sz

http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7101_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7102_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7113_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7114_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7115_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7116_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190953_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190955_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190959_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190962_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190964_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190967_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #177 Dátum: 2010.10.05 kedd, 10:44:48 »

Szevasztok!

Itt vannak még képek.
Két állása van a led-es menetfénynek, ha a fényszóró fel van kapcsolva, akkor jóval halványabb.
De a hátsó is q szép.

Üdv!
Sz



 appl  party0038
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #178 Dátum: 2010.10.05 kedd, 11:30:27 »


Ezek a hátsó lámpák nagyon jól sikerültek.

Menetfényről nincs kép, ahol csak az ég?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #179 Dátum: 2010.10.05 kedd, 13:28:55 »

http://automenedzser.hu/tesztek/20100911_ford_mondeo_teszt.aspx
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2010.10.05 kedd, 15:37:30 »

Szevasztok!

Itt vannak még képek.
Két állása van a led-es menetfénynek, ha a fényszóró fel van kapcsolva, akkor jóval halványabb.
De a hátsó is q szép.

Üdv!
Sz

Nagyon szép járgány!
Gratula!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2010.10.05 kedd, 23:26:35 »

...

Menetfényről nincs kép, ahol csak az ég?

A 953 és a 955 végű képek azok. Amint elforgatom a vellanykapcsolót (helyzetjelző állásba vagy tovább országútira) egyből átvált a gyengébben világító módra.
Ha nem tenné, szét égetné mindenki szemét úton-útfélen.

Viszont hogy ne csak dicsérjem a vasat, az automata ablaktörlő továbbra is egy rakás szemét. Az összehasonlítási alap az előző céges autó, egy 2008-as
Focus. Azé is botrányos volt, reménykedtem valami javításban...
Olyan hihetetlenül eszetlenül és kiszámíthatatlanul viselkedik, mintha mittudomén mondjuk politikus lenne...
Ma este pl. esett itt Győrben, és visszasírtam a III-as jó kis intervallumkapcsolóját.

pro       az utastérben felhasznált anyagok minőségén viszont még mindig csodálkozom, több mint korrekt.
kontra   annak az okosnak viszont adnék egy-két körmöst aki odatette az el. ablak kapcsolóit, ahova
pro       a III-as sem kicsi, de ebben olyan a térérzet hogy húúúúú...
kontra   ezért nyújtózkodni kell pl. a belső villanyért, biztonsági övért, fűtőszál kapcsolóért, ...
pro       japánosan finom a váltója
kontra   nagyon magas az övvonal, és sokat takar a B oszlop
pro       belül a motorhang olyan, mintha valaki az utastérben bekapcsolt volna egy hajszárítót
kontra   a III-as egyenlőre logikusabb, átgondoltabb autónak tűnik
pro       gyönyörű!!!

Üdv
Sz
Naplózva
vvik75
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2010.10.06 szerda, 09:47:22 »

Sziasztok,

lehet, hogy tul korai meg a kerdes, de tud esetleg valaki feltenni kepet vagy linket az
uj modell GHIA belso designjarol?  Ugy tudom a regebbi (nekem nagyon nem bejovos) ghia belso
kinezete is mas lett, de eddig csak a titaniumokrol lattam kepeket.

Sokat segitene a dontesben, hogy Ghia vagy Titanium.  Ti mit gondoltok?

Elore is nagyon koszonom,
V.

Naplózva
vvik75
Vendég
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2010.10.06 szerda, 09:57:53 »

Talaltam egy kepet az angol Ford oldalan. Eltunt a durva mufa burkolat a kozepkonzolrol
es csak az ajton van fa utanzatu boritas. Ez mar sokkal jobban nez ki, kerdes, hogy valoban
ilyen lesz-e ...  Huh?  Bar a muszerfal meg Titanium stilusu, nem analog mint a Ghia-ban volt. ...    Huh?

http://www.ford.co.uk/Cars/Mondeo/Interiordesign   majd a legalso 3 foto kozul az elso (Windsor Leather – Medium Light Stone)


Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2010.10.06 szerda, 17:41:38 »

Talaltam egy kepet az angol Ford oldalan. Eltunt a durva mufa burkolat a kozepkonzolrol
es csak az ajton van fa utanzatu boritas. Ez mar sokkal jobban nez ki, kerdes, hogy valoban
ilyen lesz-e ...  Huh?  Bar a muszerfal meg Titanium stilusu, nem analog mint a Ghia-ban volt. ...    Huh?

http://www.ford.co.uk/Cars/Mondeo/Interiordesign   majd a legalso 3 foto kozul az elso (Windsor Leather – Medium Light Stone)




Szia!

innen: http://www.ford.hu/SBE/arlista/p=1204914384763 tudod letölteni az aktuális árlistát, ami rengeteg dolgot elárul.
Arra szerencsére rájöttek, hogy a szörnyűséges műfa burkolatot ne használják többet. Az ajtón sem.
A belső tér mindig egyöntetű, olyan nincs hogy az ajtó műfa, a műszerfal pedig fémes hatású.
Az a fénykép szerintem titanium-ról készült.
Az egérmozis kijelző sem széria a ghia-ban, 110.000-ért tudod megrendelni a ghia-hoz.
Szerintem ha hasonló belvilágot szeretnél látni, akkor töltsd le az aktuális Galaxy katalógust http://www.ford.hu/SBE/katalogus/p=1204914384763 ,
talán ahhoz fog a legjobban hasonlítani a Mondeo Ghia utastere.

Üdv
Sz
Naplózva
vvik75
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 11:51:37 »

Koszi a valaszt. Akkor meg keresgelek, azert nem artana latni, hogy mennyire nem borzalmas mar a mufa burkolat. Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #186 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 12:22:27 »

Koszi a valaszt. Akkor meg keresgelek, azert nem artana latni, hogy mennyire nem borzalmas mar a mufa burkolat. Smiley

Ha arra a naracssárga színű műfaburkolatra céloztál, akkor az már 2008-ban eltűnt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #187 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 12:25:01 »

Ha arra a naracssárga színű műfaburkolatra céloztál, akkor az már 2008-ban eltűnt...

Kolléga, neked fizet a Ford, hogy a régi f*s színű burkolatot narancssárgának nevezed?  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #188 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 12:36:55 »

Kolléga, neked fizet a Ford, hogy a régi f*s színű burkolatot narancssárgának nevezed?  vigyor3


Szerintem az első ghiákban naracssárgára sikerült az az ocsmányság...  vigyor3

(egyébként Én azt gariba cseréltem volna Ford helyében, olyan randa volt)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #189 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 13:08:18 »

Szerintem az első ghiákban naracssárgára sikerült az az ocsmányság...  vigyor3

(egyébként Én azt gariba cseréltem volna Ford helyében, olyan randa volt)

Hát igen...  Smiley

Ha valaki beleszalad ilyesmibe, hogy csak ez miatt a szép szín miatt hezitál a régin, akkor le kell karbonfóliázni feketére, s tök szép lesz. Egy huszasért a beltér ezen részeit pöpecül megcsinálják (egyébként bármilyen mintára).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
vvik75
Vendég
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2010.10.08 péntek, 09:14:52 »

Meg egy kerdes: szerintetek van erezheto kulonbseg a 140 es a 163 lovas M6 dizel kozott?

Papiron 0-100-ig  fel masodperc a kulonbseg (9.5 illetve 8.9); 50-100-ig szinte semmi (9.1 illetve 8.9).

Arban kb. 260 000 Ft kulonbseget jelent egy Titaniumnal, amibol mar inkabb nehany extrara is futja.

Ti melyiket valasztanatok?
 
Jelenleg egy cserere erett 2006-os 2.2 TDCI-m van ami papiron 8.7 illetve 11.0 ... szuper kis gep, legalabb ilyet szeretnek. Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #191 Dátum: 2010.10.08 péntek, 09:59:51 »

Meg egy kerdes: szerintetek van erezheto kulonbseg a 140 es a 163 lovas M6 dizel kozott?

Papiron 0-100-ig  fel masodperc a kulonbseg (9.5 illetve 8.9); 50-100-ig szinte semmi (9.1 illetve 8.9).

Arban kb. 260 000 Ft kulonbseget jelent egy Titaniumnal, amibol mar inkabb nehany extrara is futja.

Ti melyiket valasztanatok?
 
Jelenleg egy cserere erett 2006-os 2.2 TDCI-m van ami papiron 8.7 illetve 11.0 ... szuper kis gep, legalabb ilyet szeretnek. Smiley

Azt lenne jó tudni, hogy miben különbözik a 163 lóerős a 140 lóerőstől. Gyanítom szoftverben. A 140 lovas már kipróbált, a 163 még új, nem lehet tudni milyen bajokkal kell megkűzdenie...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #192 Dátum: 2010.10.08 péntek, 10:04:22 »

Azt lenne jó tudni, hogy miben különbözik a 163 lóerős a 140 lóerőstől. Gyanítom szoftverben. A 140 lovas már kipróbált, a 163 még új, nem lehet tudni milyen bajokkal kell megkűzdenie...

Ez az új 140 lovas már nem a régi.
Most már minden motor az új EUR5-ös.
Új befecs rendszerrel, stb. mint feljebb írtam.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #193 Dátum: 2010.10.08 péntek, 10:15:46 »

Ez az új 140 lovas már nem a régi.
Most már minden motor az új EUR5-ös.
Új befecs rendszerrel, stb. mint feljebb írtam.


akkor passzolok. De egy mk3 2.2 után lehet kevés lesz az mk4 140 ló, bár szerintem bőven elég...

Ha Én most vennék, akkor már inkább a 2.2-es 200 lovasban gondolkodnék. Bár sok értelme nem lenne...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #194 Dátum: 2010.10.08 péntek, 10:42:26 »

akkor passzolok. De egy mk3 2.2 után lehet kevés lesz az mk4 140 ló, bár szerintem bőven elég...

Ha Én most vennék, akkor már inkább a 2.2-es 200 lovasban gondolkodnék. Bár sok értelme nem lenne...  vigyor3

Ha én most vennék, az elérhető legfullfapadabb lenne, amibe a 2.2-es van. Sekonzerv, seacc, (sepótkerék, sehátsóülés  eplus2) se semmi nem kellene nekem. Wink
Xenon, simatempomat, rádió, ennyi. Smiley
S mi a helyzet: sajnos ilyen már nincs: 2.2 az min Titanium 9 felett...
Ezért vennék most már mást...  Undecided
(Pl nézegetném a 2.0TDCi 163Le (talánkombi, deinkább 5a) újfocust, de az a műszerfal...
Meg gondolom ott is a legnagyobb dizel hozza majd az egyéb salátákat: digitműszerfal, stb...
viszont a menetdinamika a táblázatok alapján nem lehet gyík: 0-100, 5-100: 8,4-8,4  eplus2)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #195 Dátum: 2010.10.08 péntek, 10:44:54 »

Ha én most vennék, az elérhető legfullfapadabb lenne, amibe a 2.2-es van. Sekonzerv, seacc, (sepótkerék, sehátsóülés  eplus2) se semmi nem kellene nekem. Wink
Xenon, simatempomat, rádió, ennyi. Smiley
S mi a helyzet: sajnos ilyen már nincs: 2.2 az min Titanium 9 felett...
Ezért vennék most már mást...  Undecided
(Pl nézegetném a 2.0TDCi 163Le (talánkombi, deinkább 5a) újfocust, de az a műszerfal...
Meg gondolom ott is a legnagyobb dizel hozza majd az egyéb salátákat: digitműszerfal, stb...
viszont a menetdinamika a táblázatok alapján nem lehet gyík: 0-100, 5-100: 8,4-8,4  eplus2)


Jó autó a Focus, de a méretei kicsik lennének egy Mondeó után. Valahogy Én is elgondolkozom néha, hogy lehet elég lenne egy Fóka, C-mac, vagy B-max...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #196 Dátum: 2010.10.08 péntek, 10:54:11 »

Jó autó a Focus, de a méretei kicsik lennének egy Mondeó után. Valahogy Én is elgondolkozom néha, hogy lehet elég lenne egy Fóka, C-mac, vagy B-max...

nekem akkor szimpi, hogy nagy, amikor cuccolok a csomitartóba -> az meg keveset van. (inkább akkor levehető vonóhorog)
Akkor meg nem szimpi amikor egy sportosabb kanyarban tolja az orrát,esp ,stb. (nehéz nagyon!!!) vagy nem lehet vele megfordulni stb.
Most 5a Focust vennék a legbikább motorral de még a régit, az meg már nem nagyon van újban. Újfókát még megnézném, hogy élőben milyen a bele.
Használtban 5a  5hengeres ST lenne a tuti, mert én pályán járok inkább.
Szóval vmi jó kis understatement autó...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
vvik75
Vendég
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2010.10.09 szombat, 16:57:02 »

Koszi a valaszokat! Meg egy utolso kerdesem lenne. Az uj arlistan talalhato egy un. riasztorendszer (mozgas-, es emeleserzekelos) 100.000 Ft-ert. Sad  Ahogy elneztem a riasztokat a piacon, ezt sokkal olcsobban is be tudnam utolag
szereltetni (30-40 ezer korul.

Tudtok eseteleg ajanlani riasztost aki megbizhato es hasonlo kvalitasu, jo minosegi cuccot tudna beszerelni az autoba ami mukodik a gyari kulccsal?





Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2010.10.09 szombat, 23:11:41 »

Koszi a valaszokat! Meg egy utolso kerdesem lenne. Az uj arlistan talalhato egy un. riasztorendszer (mozgas-, es emeleserzekelos) 100.000 Ft-ert. Sad  Ahogy elneztem a riasztokat a piacon, ezt sokkal olcsobban is be tudnam utolag
szereltetni (30-40 ezer korul.

Tudtok eseteleg ajanlani riasztost aki megbizhato es hasonlo kvalitasu, jo minosegi cuccot tudna beszerelni az autoba ami mukodik a gyari kulccsal?


Figyi, én most egy kicsit más oldalról közelíteném meg a dolgot (magyarul belepofázok abba ami nem az én dolgom).
Namármost én az autóvásárlási hercehurcát, és még a családi kasszát is megkímélném konkrétan ezzel a géppel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s_hitelatvallalassal_is-4179231
Mert ha új mondeo-t szeretnék sok-sok millióért, akkor inkább vennék egy megbízható használt fórumos mondeo-t
kevesebb sok-sok millióért valamelyik kollégától, és élvezném a megmaradt kevés milliót.

A kérdésedre válaszolva: Mo-n jellemzően WV-t, Suzukát, és opelt lopnak, tök mindegy hogy mit csinálsz, ha el akarják vinni a
te gépedet, akkor el is fogják. Az egyetlen, de q drága biztos módszer a casco. A többi parasztvakítás.
Lopás szempontjából Bp. a bűnös város, ott jól látható komoly (nem villogó led) védelem kell, hogy a lopó inkább menjen egy utcával arrébb keresgélni.

He?

Üdv
Sz
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2010.10.09 szombat, 23:19:51 »

ez nem SzJani gépe?? wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.