Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:01:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
23
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 500343 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2010.08.31 kedd, 08:59:38 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.29 vasárnap, 17:39:26
http://thenewmondeo.fordmedia.eu/
Ez az új műszerfal nekem is jobban tetszik.
Kíváncsi leszek a kevésbé felszerelt modellek műszerfalára.
A külső... hááááááááááááááát... az a nappali fény nekem továbbra is kicsit "egyszerű" lett. Talán élőben szebb (lesz nekem) az autó.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2010.08.31 kedd, 09:34:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.08.31 kedd, 08:59:38
Ez az új műszerfal nekem is jobban tetszik.
Kíváncsi leszek a kevésbé felszerelt modellek műszerfalára.
A külső... hááááááááááááááát... az a nappali fény nekem továbbra is kicsit "egyszerű" lett. Talán élőben szebb (lesz nekem) az autó.
Érdekes nekem, hogy egy olyan sajtófotó nem készült amin a lámpák világítanának...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2010.09.02 csütörtök, 11:32:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.08.31 kedd, 08:59:38
Ez az új műszerfal nekem is jobban tetszik.
Kíváncsi leszek a kevésbé felszerelt modellek műszerfalára.
A külső... hááááááááááááááát... az a nappali fény nekem továbbra is kicsit "egyszerű" lett. Talán élőben szebb (lesz nekem) az autó.
2,2-es pl. csak Titaniumban lesz. A kevésbé felszereltekkel nem lesz kapható és Ghiában sem. A nappali fényről fénykép tényleg nincs de video van róla, hát szó se róla nem túl bonyolúlt
De lehet egyszerű lehet hogy lineáris de mondeo.
Az viszont kicsit szomorú hogy 5-6 év lemaradás van az egyéb dolgokkal pl a bömihez képest. Még csak most jelenik meg a hűtőmaszk lezárhatósag (kb 6% javulás a légellenáláson) vagy a fékenergia visszatáplásás az aksiba (ebben már remélem van szabadonfutó a generátoron)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.02 csütörtök, 11:37:26 írta stealt
»
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2010.09.02 csütörtök, 14:06:53 »
Van fent a német oldalon új alfa verziós katalógus és árlista:
http://www.ford.de/Pkw-Modelle/FordMondeo/BroschuerenPreiseDaten
a sávelhagyás figyelő árát ki lehet vhogyan logikázni? (jól látom, hogy csak a teknolodzsi' csomagban van?)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2010.09.02 csütörtök, 14:07:55 »
Idézetet írta: stealt - 2010.09.02 csütörtök, 11:32:58
2,2-es pl. csak Titaniumban lesz. A kevésbé felszereltekkel nem lesz kapható és Ghiában sem. A nappali fényről fénykép tényleg nincs de video van róla, hát szó se róla nem túl bonyolúlt
De lehet egyszerű lehet hogy lineáris de mondeo.
Az viszont kicsit szomorú hogy 5-6 év lemaradás van az egyéb dolgokkal pl a bömihez képest. Még csak most jelenik meg a hűtőmaszk lezárhatósag (kb 6% javulás a légellenáláson) vagy a fékenergia visszatáplásás az aksiba (ebben már remélem van szabadonfutó a generátoron)
S amit én továbbra is hiányolok az a solartető...
Pedig az egy tuti extra.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2010.09.02 csütörtök, 14:14:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.31 kedd, 09:34:15
Érdekes nekem, hogy egy olyan sajtófotó nem készült amin a lámpák világítanának...
Itt több is van a picturesnél:
http://thenewmondeo.fordmedia.eu/htm/AM_NOFLASH.html
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
enef
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2010.09.03 péntek, 09:45:04 »
Az eddigi képek alapján úgy tűnik hogy még a facelift modellben sem lesz külön hátsó szellőző nyílás? Konkrétan arra gondolok hogy külön lehessen szabályozni a hátsó üléshez a klímát/fűtést, de nem látom nyomát ennek pedig alap dolog kéne hogy legyen!
Az létezhet hogy nincs valami ilyen benne?
Ugyancsak fura nekem hogy elöl hogy lehet szabályozni kétzónásan a klímát? Csak a touchscreenes cuccon keresztül ha egyáltalán?
Biztos én vagyok nagyon konzervatív, de nekem ez szimpi (nem Mondeo):
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2010.09.03 péntek, 14:30:10 »
Idézetet írta: enef - 2010.09.03 péntek, 09:45:04
Az eddigi képek alapján úgy tűnik hogy még a facelift modellben sem lesz külön hátsó szellőző nyílás? Konkrétan arra gondolok hogy külön lehessen szabályozni a hátsó üléshez a klímát/fűtést, de nem látom nyomát ennek pedig alap dolog kéne hogy legyen!
Az létezhet hogy nincs valami ilyen benne?
Ugyancsak fura nekem hogy elöl hogy lehet szabályozni kétzónásan a klímát? Csak a touchscreenes cuccon keresztül ha egyáltalán?
Biztos én vagyok nagyon konzervatív, de nekem ez szimpi (nem Mondeo)
bizony nem mondeo hanem vw. offban van ilyen hátsó klímanyílás, de nem sokat ér, kevés levegőt tud ott hátra nyomni. mk4-ben asszem a b-oszlopokban van ilyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 09:17:24 »
Idézetet írta: enef - 2010.09.03 péntek, 09:45:04
Az eddigi képek alapján úgy tűnik hogy még a facelift modellben sem lesz külön hátsó szellőző nyílás?
...
Van hátsó szellőző nyílás.
A B oszlopokban. Azért jobb ott, mert a hátsó ablakok páramentesítését elvileg jbban megoldja.
De úgy tudom, hogy idáig csak adott felszereltségi szinttől van/járt.
Itt vannak képek:
http://kep.tar.hu/szjani78/50681985#2
Viszont én a a hatékonyságával nem nagyon vagyok megelégedve...
Az új 2011es modellben a Trend szinttől elérhető ez a dolog.
Idézetet írta: enef - 2010.09.03 péntek, 09:45:04
...
Ugyancsak fura nekem hogy elöl hogy lehet szabályozni kétzónásan a klímát?
...
Gyakorlatilag ugyanúgy kell szabályozni, mint a fauvéjét, eltérés tekerni csak a bal-jobb hőfokot lehet, a többi funkciót már pötyögni kell (a ventillátorsebességet is, amit én célszerűen tekerősre hagytam volna).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 08:23:48 »
Még ide linkelem:
http://totalcar.hu/tesztek/2010/09/13/milyen_nem_lesz_a_cegautod/
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 10:04:21 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.09.13 hétfő, 08:23:48
Még ide linkelem:
http://totalcar.hu/tesztek/2010/09/13/milyen_nem_lesz_a_cegautod/
Másik:
http://www.vezess.hu/teszt/kecsesebb_de_erosebb_lett/26443/
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2010.09.14 kedd, 09:06:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.09.13 hétfő, 10:04:21
Másik:
http://www.vezess.hu/teszt/kecsesebb_de_erosebb_lett/26443/
Még egy:
http://www.origo.hu/auto/teszt/20100913-ford-mondeomenetproba.html
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2010.09.14 kedd, 17:22:58 »
Idézetet írta: stealt - 2010.09.02 csütörtök, 11:32:58
2,2-es pl. csak Titaniumban lesz. A kevésbé felszereltekkel nem lesz kapható és Ghiában sem. A nappali fényről fénykép tényleg nincs de video van róla, hát szó se róla nem túl bonyolúlt
De lehet egyszerű lehet hogy lineáris de mondeo.
Az viszont kicsit szomorú hogy 5-6 év lemaradás van az egyéb dolgokkal pl a bömihez képest. Még csak most jelenik meg a hűtőmaszk lezárhatósag (kb 6% javulás a légellenáláson) vagy a fékenergia visszatáplásás az aksiba (ebben már remélem van szabadonfutó a generátoron)
Hát a bömihez képest pár év mindig is lesz. Ugyi a miénk nem prémiummárka.
A lezárás egy jó dolog. Kell nekünk. Viszont a fékenergia visszanyerés...
Szerinted ez mennyit jelent? Mivel nincs külön aksi, az üzemiba táplálja... mennyit tud az tárolni? A 72 Ah-s ugye kb 72*12=864 W, de ennyit soha nem tudsz kiszedni belőle. Azaz, még 1 kW sincs. Az autó villamos fogyija kb 250W, na ezzel lehet játszani, vagyis addig a 10s-ig, amíg gyorsítasz, addig lekapcsolja, majd amikor fékez, erősebben tölti. Kb 10-20%-os töltöttséggel tud játszani, az meg nagyjából semmi.
Nem véletlenül nem írtak %-ot a fogyihoz, mert ez szerintem nem kimutatható. Még 0,1% sincs... az energy saver gumival többet meg lehet spórolni. Persze ha akár 10 litert megspórolsz 100e km alatt, az már jó, desok mindent nem fog megváltoztatni.
Az igazi hibriddel nem lehet összehasonlítani.
Még a virágosztó-progi is többet hoz a konyhára.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 09:12:37 »
Idézetet írta: Angel - 2010.09.14 kedd, 17:22:58
Hát a bömihez képest pár év mindig is lesz. Ugyi a miénk nem prémiummárka.
A lezárás egy jó dolog. Kell nekünk. Viszont a fékenergia visszanyerés...
Szerinted ez mennyit jelent? Mivel nincs külön aksi, az üzemiba táplálja... mennyit tud az tárolni? A 72 Ah-s ugye kb 72*12=864 W, de ennyit soha nem tudsz kiszedni belőle. Azaz, még 1 kW sincs. Az autó villamos fogyija kb 250W, na ezzel lehet játszani, vagyis addig a 10s-ig, amíg gyorsítasz, addig lekapcsolja, majd amikor fékez, erősebben tölti. Kb 10-20%-os töltöttséggel tud játszani, az meg nagyjából semmi.
Nem véletlenül nem írtak %-ot a fogyihoz, mert ez szerintem nem kimutatható. Még 0,1% sincs... az energy saver gumival többet meg lehet spórolni. Persze ha akár 10 litert megspórolsz 100e km alatt, az már jó, desok mindent nem fog megváltoztatni.
Az igazi hibriddel nem lehet összehasonlítani.
Még a virágosztó-progi is többet hoz a konyhára.
Azért hülyeségek ezek a katalógus adatok, hogy mikor mennyit fogyaszt az autó, mert a gyárban a méréskor igencsak tesztpadon mérnek, s bár terhelés alatt, de ott például nem tekergetik a kormányt így akár a hagyományos szervó + fogyasztása, akár az elektronikus szervó + fogyasztása azokban az adatokban nincs benne...
S ez mellett van még több tényező is, ami miatt különbözik a mindennapi fogyi a katalógus adatoktól...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 09:13:09 »
Hallottam új modellről szervíztapasztalatokat.
Állítólag nem tudják, hogy mennyire lesz kerek minden, mert a Delphi lett a befecsi rendszer beszállítója (aki az MK3nál is volt) arra pedig azt mondták, hogy elvileg több probléma volt vele, mint az idáig gyártott MK4-ekkel, mert ebbe még más volt a beszállító (talán Siemens, vagy Boch már nem emlékszem pontosan).
Ezek mellett eléggé le van fojtva az új modell az EURO5 miatt. Magasabb hőmérséklet is kell a regenerációhoz, mint idáig (talán 650fok az eddigi 500 helyett, de ezekre sem emlékszem pontosan). Meg vmi "dupla" is benne, talán a szűrő? Így már volt is bent egy új mondi, amit a gazdája inkább városban használt, s ~1500km után komoly DPF problémák jelentkeztek az autóval, nem részletezték, hogy mi, csak szervízben kötött ki.
Bízzunk benne, hogy nem azt fogja a Ford eljátszani a mostani MK4-el, mint anno a Mazdáék, mert azok a DPF-es balhék eléggé nagy égés volt nekik...
Kíváncsi leszek, mi lesz az újjal a többi tapasztalat.
Aki újat akar venni, lehet hogy nem érdemes gondolkodnia inkább a "régebbi" 1-2 évesben...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szilo
Vendég
1.
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2010.10.01 péntek, 07:59:13 »
Penge nagyon!
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv!
Sz
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2010.10.01 péntek, 08:17:30 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.01 péntek, 07:59:13
Penge nagyon!
...
Üdv!
Sz
Jó ez a középkonzol.
Az utolsó képen az anyósülés előtt a papírok mellett balról az a fém-kampós akármi az mi? (évek óta senki nem tudja nekem megmondani...
)
Látom más a műszerfal tetején a befúvó nyílás, kíváncsi leszek mennyire fog ez tükröződni.
Az aláírásból ítélve saját, tehát gratula.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2010.10.01 péntek, 08:20:32 »
Egy dolgot nem értek az új modell kapcsán.
Ha 2011-től csak nappali fényes autót lehet gyártani, akkor az ambientében alapból miért nincs?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2010.10.01 péntek, 08:43:01 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.01 péntek, 08:20:32
Egy dolgot nem értek az új modell kapcsán.
Ha 2011-től csak nappali fényes autót lehet gyártani, akkor az ambientében alapból miért nincs?
A válasz egyszerű szerintem:
A nappali menetfény nem csak ledes lehet. Szerintem majd vagy a ködlámpába, vagy a rendes lámpába beleberhelnek valamit...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2010.10.01 péntek, 08:52:42 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.01 péntek, 07:59:13
Penge nagyon!
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv!
Sz
Nagy jó színe van... Gratula...
A középkonzol valóban szebb lett, de ez a Focusra ráhúzzuk a többi modellt eljárástól már rosszul vagyok...
A klímavezérlő az Focusé, és ahogy látom az esp kapcsolást is berakták a menübe (mint a Focusnál).
Na meg azt sem értem, hogy egy Titaniumot miért nem adnak egy kicsit komolybb felnivel? Ez 16-os? Vagy 17-es?
Egyébként nagyon szép a paripa...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
enef
Vendég
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2010.10.01 péntek, 15:17:42 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.01 péntek, 07:59:13
Penge nagyon!
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101001/K_p_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Gratula, tényleg penge lehet, de azért ezek a képek alapján már messze nem tűnik olyan voznónak mint amit korábban láttam sajnos.
Igaz ott nagynavi volt, szerintem a sima klímavezérlős verzió nem igazán prémium kategóriás minőségnek látszik.
Ettől függetlenül egy nagyon komoly járgány, és modern is, az MKIII sajnos már nagyon kezd erkölcsileg elavulni. :-(
Árban mennyi volt ha nem túl indszikrét a kérdés?
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2010.10.02 szombat, 12:37:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.01 péntek, 08:17:30
Jó ez a középkonzol.
Az utolsó képen az anyósülés előtt a papírok mellett balról az a fém-kampós akármi az mi? (évek óta senki nem tudja nekem megmondani...
)
Látom más a műszerfal tetején a befúvó nyílás, kíváncsi leszek mennyire fog ez tükröződni.
Az aláírásból ítélve saját, tehát gratula.
Azt a kampós izét nem tudom megmondani hogy micsoda, nem adták oda.
Talán a fejegység kiszedő.
Sajnos a gép még nem a mienk, a feleségem céges autója, de már most teljes a szerelem, úgyhogy ha lejár
a 3 év, akkor megvesszük, az fix.
Sz
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2010.10.02 szombat, 12:48:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.10.01 péntek, 08:52:42
...
Na meg azt sem értem, hogy egy Titaniumot miért nem adnak egy kicsit komolybb felnivel? Ez 16-os? Vagy 17-es?
Egyébként nagyon szép a paripa...
16-os, ez az alap felni az MK IV Tit. faceliften.
Engem inkább az zavar, hogy ezt a 215/55 R16-os gumit rakták fel, ennek darabja min.5000-rel drágább
mint a hagyományos 205/55-nek. Mondjuk ez majd csak akkor lesz érdekes, ha majd megvesszük...
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2010.10.02 szombat, 12:52:18 »
Idézetet írta: enef - 2010.10.01 péntek, 15:17:42
Árban mennyi volt ha nem túl indszikrét a kérdés?
Egyáltalán nem indiszkrét, 8.8 a listaára az autónak.
5 ajtós titán, 2.0 140 Le, + metálfény + komfort csomag (behajtható tükrök, ülésfűtés, parkradar)
Sz
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 22:56:31 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.02 szombat, 12:48:42
16-os, ez az alap felni az MK IV Tit. faceliften.
Engem inkább az zavar, hogy ezt a 215/55 R16-os gumit rakták fel, ennek darabja min.5000-rel drágább
mint a hagyományos 205/55-nek. Mondjuk ez majd csak akkor lesz érdekes, ha majd megvesszük...
MKIV-re már 215-öst tesznek fel.
205-ös méret az MKIII-ra való.
Nekem a 17-es titnánium felnin 225-ös van.
Jó a gép, a nappali fényről -felkapcsolt állapotban- csinálhatnál 1-2 képet.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 09:09:07 »
Idézetet írta: zsoel - 2010.10.03 vasárnap, 22:56:31
MKIV-re már 215-öst tesznek fel.
205-ös méret az MKIII-ra való.
Nekem a 17-es titnánium felnin 225-ös van.
Jó a gép, a nappali fényről -felkapcsolt állapotban- csinálhatnál 1-2 képet.
Volt olyan mk4 amire 205/55-öd gumit raktak (a kisebb motorosok).
Egyébként a 17-es mérete pedig 235, 225 sosem volt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szilo
Vendég
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2010.10.05 kedd, 08:04:24 »
Idézetet írta: zsoel - 2010.10.03 vasárnap, 22:56:31
MKIV-re már 215-öst tesznek fel.
205-ös méret az MKIII-ra való.
Nekem a 17-es titnánium felnin 225-ös van.
Jó a gép, a nappali fényről -felkapcsolt állapotban- csinálhatnál 1-2 képet.
Szevasztok!
Itt vannak még képek.
Két állása van a led-es menetfénynek, ha a fényszóró fel van kapcsolva, akkor jóval halványabb.
De a hátsó is q szép.
Üdv!
Sz
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7101_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7102_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7113_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7114_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7115_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7116_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190953_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190955_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190959_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190962_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190964_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190967_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2010.10.05 kedd, 10:44:48 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.05 kedd, 08:04:24
Szevasztok!
Itt vannak még képek.
Két állása van a led-es menetfénynek, ha a fényszóró fel van kapcsolva, akkor jóval halványabb.
De a hátsó is q szép.
Üdv!
Sz
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2010.10.05 kedd, 11:30:27 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.05 kedd, 08:04:24
Szevasztok!
Itt vannak még képek.
Két állása van a led-es menetfénynek, ha a fényszóró fel van kapcsolva, akkor jóval halványabb.
De a hátsó is q szép.
Üdv!
Sz
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7101_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7102_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7113_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7114_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7115_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7116_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190953_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190955_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190959_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190962_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190964_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190967_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezek a hátsó lámpák nagyon jól sikerültek.
Menetfényről nincs kép, ahol csak az ég?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2010.10.05 kedd, 13:28:55 »
http://automenedzser.hu/tesztek/20100911_ford_mondeo_teszt.aspx
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2010.10.05 kedd, 15:37:30 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.05 kedd, 08:04:24
Szevasztok!
Itt vannak még képek.
Két állása van a led-es menetfénynek, ha a fényszóró fel van kapcsolva, akkor jóval halványabb.
De a hátsó is q szép.
Üdv!
Sz
Nagyon szép járgány!
Gratula!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Szilo
Vendég
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2010.10.05 kedd, 23:26:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.10.05 kedd, 11:30:27
...
Menetfényről nincs kép, ahol csak az ég?
A 953 és a 955 végű képek azok. Amint elforgatom a vellanykapcsolót (helyzetjelző állásba vagy tovább országútira) egyből átvált a gyengébben világító módra.
Ha nem tenné, szét égetné mindenki szemét úton-útfélen.
Viszont hogy ne csak dicsérjem a vasat, az automata ablaktörlő továbbra is egy rakás szemét. Az összehasonlítási alap az előző céges autó, egy 2008-as
Focus. Azé is botrányos volt, reménykedtem valami javításban...
Olyan hihetetlenül eszetlenül és kiszámíthatatlanul viselkedik, mintha mittudomén mondjuk politikus lenne...
Ma este pl. esett itt Győrben, és visszasírtam a III-as jó kis intervallumkapcsolóját.
pro az utastérben felhasznált anyagok minőségén viszont még mindig csodálkozom, több mint korrekt.
kontra annak az okosnak viszont adnék egy-két körmöst aki odatette az el. ablak kapcsolóit, ahova
pro a III-as sem kicsi, de ebben olyan a térérzet hogy húúúúú...
kontra ezért nyújtózkodni kell pl. a belső villanyért, biztonsági övért, fűtőszál kapcsolóért, ...
pro japánosan finom a váltója
kontra nagyon magas az övvonal, és sokat takar a B oszlop
pro belül a motorhang olyan, mintha valaki az utastérben bekapcsolt volna egy hajszárítót
kontra a III-as egyenlőre logikusabb, átgondoltabb autónak tűnik
pro gyönyörű!!!
Üdv
Sz
Naplózva
vvik75
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2010.10.06 szerda, 09:47:22 »
Sziasztok,
lehet, hogy tul korai meg a kerdes, de tud esetleg valaki feltenni kepet vagy linket az
uj modell GHIA belso designjarol? Ugy tudom a regebbi (nekem nagyon nem bejovos) ghia belso
kinezete is mas lett, de eddig csak a titaniumokrol lattam kepeket.
Sokat segitene a dontesben, hogy Ghia vagy Titanium. Ti mit gondoltok?
Elore is nagyon koszonom,
V.
Naplózva
vvik75
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2010.10.06 szerda, 09:57:53 »
Talaltam egy kepet az angol Ford oldalan. Eltunt a durva mufa burkolat a kozepkonzolrol
es csak az ajton van fa utanzatu boritas. Ez mar sokkal jobban nez ki, kerdes, hogy valoban
ilyen lesz-e ...
Bar a muszerfal meg Titanium stilusu, nem analog mint a Ghia-ban volt. ...
http://www.ford.co.uk/Cars/Mondeo/Interiordesign
majd a legalso 3 foto kozul az elso (Windsor Leather – Medium Light Stone)
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2010.10.06 szerda, 17:41:38 »
Idézetet írta: vvik75 - 2010.10.06 szerda, 09:57:53
Talaltam egy kepet az angol Ford oldalan. Eltunt a durva mufa burkolat a kozepkonzolrol
es csak az ajton van fa utanzatu boritas. Ez mar sokkal jobban nez ki, kerdes, hogy valoban
ilyen lesz-e ...
Bar a muszerfal meg Titanium stilusu, nem analog mint a Ghia-ban volt. ...
http://www.ford.co.uk/Cars/Mondeo/Interiordesign
majd a legalso 3 foto kozul az elso (Windsor Leather – Medium Light Stone)
Szia!
innen:
http://www.ford.hu/SBE/arlista/p=1204914384763
tudod letölteni az aktuális árlistát, ami rengeteg dolgot elárul.
Arra szerencsére rájöttek, hogy a szörnyűséges műfa burkolatot ne használják többet. Az ajtón sem.
A belső tér mindig egyöntetű, olyan nincs hogy az ajtó műfa, a műszerfal pedig fémes hatású.
Az a fénykép szerintem titanium-ról készült.
Az egérmozis kijelző sem széria a ghia-ban, 110.000-ért tudod megrendelni a ghia-hoz.
Szerintem ha hasonló belvilágot szeretnél látni, akkor töltsd le az aktuális Galaxy katalógust
http://www.ford.hu/SBE/katalogus/p=1204914384763
,
talán ahhoz fog a legjobban hasonlítani a Mondeo Ghia utastere.
Üdv
Sz
Naplózva
vvik75
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2010.10.07 csütörtök, 11:51:37 »
Koszi a valaszt. Akkor meg keresgelek, azert nem artana latni, hogy mennyire nem borzalmas mar a mufa burkolat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2010.10.07 csütörtök, 12:22:27 »
Idézetet írta: vvik75 - 2010.10.07 csütörtök, 11:51:37
Koszi a valaszt. Akkor meg keresgelek, azert nem artana latni, hogy mennyire nem borzalmas mar a mufa burkolat.
Ha arra a naracssárga színű műfaburkolatra céloztál, akkor az már 2008-ban eltűnt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2010.10.07 csütörtök, 12:25:01 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.10.07 csütörtök, 12:22:27
Ha arra a naracssárga színű műfaburkolatra céloztál, akkor az már 2008-ban eltűnt...
Kolléga, neked fizet a Ford, hogy a régi f*s színű burkolatot narancssárgának nevezed?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2010.10.07 csütörtök, 12:36:55 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.07 csütörtök, 12:25:01
Kolléga, neked fizet a Ford, hogy a régi f*s színű burkolatot narancssárgának nevezed?
Szerintem az első ghiákban naracssárgára sikerült az az ocsmányság...
(egyébként Én azt gariba cseréltem volna Ford helyében, olyan randa volt)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2010.10.07 csütörtök, 13:08:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.10.07 csütörtök, 12:36:55
Szerintem az első ghiákban naracssárgára sikerült az az ocsmányság...
(egyébként Én azt gariba cseréltem volna Ford helyében, olyan randa volt)
Hát igen...
Ha valaki beleszalad ilyesmibe, hogy csak ez miatt a szép szín miatt hezitál a régin, akkor le kell karbonfóliázni feketére, s tök szép lesz. Egy huszasért a beltér ezen részeit pöpecül megcsinálják (egyébként bármilyen mintára).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
vvik75
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2010.10.08 péntek, 09:14:52 »
Meg egy kerdes: szerintetek van erezheto kulonbseg a 140 es a 163 lovas M6 dizel kozott?
Papiron 0-100-ig fel masodperc a kulonbseg (9.5 illetve 8.9); 50-100-ig szinte semmi (9.1 illetve 8.9).
Arban kb. 260 000 Ft kulonbseget jelent egy Titaniumnal, amibol mar inkabb nehany extrara is futja.
Ti melyiket valasztanatok?
Jelenleg egy cserere erett 2006-os 2.2 TDCI-m van ami papiron 8.7 illetve 11.0 ... szuper kis gep, legalabb ilyet szeretnek.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2010.10.08 péntek, 09:59:51 »
Idézetet írta: vvik75 - 2010.10.08 péntek, 09:14:52
Meg egy kerdes: szerintetek van erezheto kulonbseg a 140 es a 163 lovas M6 dizel kozott?
Papiron 0-100-ig fel masodperc a kulonbseg (9.5 illetve 8.9); 50-100-ig szinte semmi (9.1 illetve 8.9).
Arban kb. 260 000 Ft kulonbseget jelent egy Titaniumnal, amibol mar inkabb nehany extrara is futja.
Ti melyiket valasztanatok?
Jelenleg egy cserere erett 2006-os 2.2 TDCI-m van ami papiron 8.7 illetve 11.0 ... szuper kis gep, legalabb ilyet szeretnek.
Azt lenne jó tudni, hogy miben különbözik a 163 lóerős a 140 lóerőstől. Gyanítom szoftverben. A 140 lovas már kipróbált, a 163 még új, nem lehet tudni milyen bajokkal kell megkűzdenie...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2010.10.08 péntek, 10:04:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.10.08 péntek, 09:59:51
Azt lenne jó tudni, hogy miben különbözik a 163 lóerős a 140 lóerőstől. Gyanítom szoftverben. A 140 lovas már kipróbált, a 163 még új, nem lehet tudni milyen bajokkal kell megkűzdenie...
Ez az új 140 lovas már nem a régi.
Most már minden motor az új EUR5-ös.
Új befecs rendszerrel, stb. mint feljebb írtam.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2010.10.08 péntek, 10:15:46 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.08 péntek, 10:04:22
Ez az új 140 lovas már nem a régi.
Most már minden motor az új EUR5-ös.
Új befecs rendszerrel, stb. mint feljebb írtam.
akkor passzolok. De egy mk3 2.2 után lehet kevés lesz az mk4 140 ló, bár szerintem bőven elég...
Ha Én most vennék, akkor már inkább a 2.2-es 200 lovasban gondolkodnék. Bár sok értelme nem lenne...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2010.10.08 péntek, 10:42:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.10.08 péntek, 10:15:46
akkor passzolok. De egy mk3 2.2 után lehet kevés lesz az mk4 140 ló, bár szerintem bőven elég...
Ha Én most vennék, akkor már inkább a 2.2-es 200 lovasban gondolkodnék. Bár sok értelme nem lenne...
Ha én most vennék, az elérhető legfullfapadabb lenne, amibe a 2.2-es van. Sekonzerv, seacc, (sepótkerék, sehátsóülés
) se semmi nem kellene nekem.
Xenon, simatempomat, rádió, ennyi.
S mi a helyzet: sajnos ilyen már nincs: 2.2 az min Titanium 9 felett...
Ezért vennék most már mást...
(Pl nézegetném a 2.0TDCi 163Le (talánkombi, deinkább 5a) újfocust, de az a műszerfal...
Meg gondolom ott is a legnagyobb dizel hozza majd az egyéb salátákat: digitműszerfal, stb...
viszont a menetdinamika a táblázatok alapján nem lehet gyík: 0-100, 5-100: 8,4-8,4
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2010.10.08 péntek, 10:44:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.08 péntek, 10:42:26
Ha én most vennék, az elérhető legfullfapadabb lenne, amibe a 2.2-es van. Sekonzerv, seacc, (sepótkerék, sehátsóülés
) se semmi nem kellene nekem.
Xenon, simatempomat, rádió, ennyi.
S mi a helyzet: sajnos ilyen már nincs: 2.2 az min Titanium 9 felett...
Ezért vennék most már mást...
(Pl nézegetném a 2.0TDCi 163Le (talánkombi, deinkább 5a) újfocust, de az a műszerfal...
Meg gondolom ott is a legnagyobb dizel hozza majd az egyéb salátákat: digitműszerfal, stb...
viszont a menetdinamika a táblázatok alapján nem lehet gyík: 0-100, 5-100: 8,4-8,4
)
Jó autó a Focus, de a méretei kicsik lennének egy Mondeó után. Valahogy Én is elgondolkozom néha, hogy lehet elég lenne egy Fóka, C-mac, vagy B-max...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2010.10.08 péntek, 10:54:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.10.08 péntek, 10:44:54
Jó autó a Focus, de a méretei kicsik lennének egy Mondeó után. Valahogy Én is elgondolkozom néha, hogy lehet elég lenne egy Fóka, C-mac, vagy B-max...
nekem akkor szimpi, hogy nagy, amikor cuccolok a csomitartóba -> az meg keveset van. (inkább akkor levehető vonóhorog)
Akkor meg nem szimpi amikor egy sportosabb kanyarban tolja az orrát,esp ,stb. (nehéz nagyon!!!) vagy nem lehet vele megfordulni stb.
Most 5a Focust vennék a legbikább motorral de még a régit, az meg már nem nagyon van újban. Újfókát még megnézném, hogy élőben milyen a bele.
Használtban 5a 5hengeres ST lenne a tuti, mert én pályán járok inkább.
Szóval vmi jó kis understatement autó...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
vvik75
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2010.10.09 szombat, 16:57:02 »
Koszi a valaszokat! Meg egy utolso kerdesem lenne. Az uj arlistan talalhato egy un. riasztorendszer (mozgas-, es emeleserzekelos) 100.000 Ft-ert.
Ahogy elneztem a riasztokat a piacon, ezt sokkal olcsobban is be tudnam utolag
szereltetni (30-40 ezer korul.
Tudtok eseteleg ajanlani riasztost aki megbizhato es hasonlo kvalitasu, jo minosegi cuccot tudna beszerelni az autoba ami mukodik a gyari kulccsal?
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2010.10.09 szombat, 23:11:41 »
Idézetet írta: vvik75 - 2010.10.09 szombat, 16:57:02
Koszi a valaszokat! Meg egy utolso kerdesem lenne. Az uj arlistan talalhato egy un. riasztorendszer (mozgas-, es emeleserzekelos) 100.000 Ft-ert.
Ahogy elneztem a riasztokat a piacon, ezt sokkal olcsobban is be tudnam utolag
szereltetni (30-40 ezer korul.
Tudtok eseteleg ajanlani riasztost aki megbizhato es hasonlo kvalitasu, jo minosegi cuccot tudna beszerelni az autoba ami mukodik a gyari kulccsal?
Figyi, én most egy kicsit más oldalról közelíteném meg a dolgot (magyarul belepofázok abba ami nem az én dolgom).
Namármost én az autóvásárlási hercehurcát, és még a családi kasszát is megkímélném konkrétan ezzel a géppel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s_hitelatvallalassal_is-4179231
Mert ha új mondeo-t szeretnék sok-sok millióért, akkor inkább vennék egy megbízható használt fórumos mondeo-t
kevesebb sok-sok millióért valamelyik kollégától, és élvezném a megmaradt kevés milliót.
A kérdésedre válaszolva: Mo-n jellemzően WV-t, Suzukát, és opelt lopnak, tök mindegy hogy mit csinálsz, ha el akarják vinni a
te gépedet, akkor el is fogják. Az egyetlen, de q drága biztos módszer a casco. A többi parasztvakítás.
Lopás szempontjából Bp. a bűnös város, ott jól látható komoly (nem villogó led) védelem kell, hogy a lopó inkább menjen egy utcával arrébb keresgélni.
He?
Üdv
Sz
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2010.10.09 szombat, 23:19:51 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.09 szombat, 23:11:41
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s_hitelatvallalassal_is-4179231
ez nem SzJani gépe??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
23
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ