Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:13:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 500366 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
vvik75
Vendég
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 09:42:39 »

Figyi, én most egy kicsit más oldalról közelíteném meg a dolgot (magyarul belepofázok abba ami nem az én dolgom).
Namármost én az autóvásárlási hercehurcát, és még a családi kasszát is megkímélném konkrétan ezzel a géppel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s_hitelatvallalassal_is-4179231
Mert ha új mondeo-t szeretnék sok-sok millióért, akkor inkább vennék egy megbízható használt fórumos mondeo-t
kevesebb sok-sok millióért valamelyik kollégától, és élvezném a megmaradt kevés milliót.

A kérdésedre válaszolva: Mo-n jellemzően WV-t, Suzukát, és opelt lopnak, tök mindegy hogy mit csinálsz, ha el akarják vinni a
te gépedet, akkor el is fogják. Az egyetlen, de q drága biztos módszer a casco. A többi parasztvakítás.
Lopás szempontjából Bp. a bűnös város, ott jól látható komoly (nem villogó led) védelem kell, hogy a lopó inkább menjen egy utcával arrébb keresgélni.

He?

Üdv
Sz


Koszonom az ajanlatot, de ceges auto lesz (termeszetesen cascoval), ami a letezo leghatekonyabb modon ovja majd a csaladi kasszat. Smiley

Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 22:35:24 »

Koszonom az ajanlatot, de ceges auto lesz (termeszetesen cascoval), ami a letezo leghatekonyabb modon ovja majd a csaladi kasszat. Smiley


eljen

Mennyi a plafon? (listaár)

Okvetlenül próbáld ki egy kereskedésben, mert hatalmas a gép (tudod, nekünk az 5 ajtós lett), a kombiba bele sem merek
gondolni, pedig a mi III-as kombink sem kicsi. Lehetőleg a próbaúton legyen egy parkolóház, az megmutatja az autó igazi méreteit...  nyes
Történt ugyanis, hogy ma Bp-n voltunk az aréna plázában, és a P1-es parkolószinten volt egy olyan helyzet,
hogy szégyenszemre tolatgatnom kellett.
Tolatóradart feltétlenül kérj rá.
A konzerv+ -t már most (1700 km) tök feleslegesnek tartom, jobb lenne helyette egy hagyományos
műszeregység, sima fedcomp. kijelzővel, és vízhőfok mérővel.
Ami nekem a legjobban hiányzik (mert nem fért bele 8.8 volt a max.), az az új automata váltó. 

Üdv
Sz

« Utoljára szerkesztve: 2010.10.10 vasárnap, 23:17:45 írta Szilo » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #202 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 08:30:32 »

Koszi a valaszokat! Meg egy utolso kerdesem lenne. Az uj arlistan talalhato egy un. riasztorendszer (mozgas-, es emeleserzekelos) 100.000 Ft-ert. Sad  Ahogy elneztem a riasztokat a piacon, ezt sokkal olcsobban is be tudnam utolag
szereltetni (30-40 ezer korul.

Tudtok eseteleg ajanlani riasztost aki megbizhato es hasonlo kvalitasu, jo minosegi cuccot tudna beszerelni az autoba ami mukodik a gyari kulccsal?


Az én véleményem az, hogy teljesen felesleges riasztó(rendszer) a kocsiba. Minek? Ha riaszt odamegy vki? nem. Innentől kezdve nincs értelme.
Ha riaszt, senkit sem érdekel. Ráadásul egyszerű elektronikával kikapcsolható (bármilyen ugrókódos, stb.) Ha meg a gyári távirányító kapcsolja, az meg tényleg semmit nem ér. Feltételezem, hogy ha egy görbített fejű csavarhúzóval kinyitják a kocsit (mert ugye a zárszerkezet még mindig mit sem változott) akkor kikapcsol a riasztó.
(A múltkor asszonyka autóját kellett elvinnem de nem volt riasztó távirányító éppen, beszállás után rögtön riasztott, a műszerfal alatt mókoltam fejjel lefelé ~1 percet, hogy kussoljon, s akkor még a 10emeletesek között ez senkit nem érdekelt, az sem, hogy vittem is az autót onnan...)

Kérdés, hogy mi a cél?
Ha az, hogy az autót ne tudják ellopni, akkor tudok privátban módszert és szakit ajánlani, aki profin beszereli (ha madzagos, akkor a gyári kábelkötegekbe, stb).
Ha nagyon riasztót szeretnél, azt is tud.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #203 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 08:30:46 »

ez nem SzJani gépe?? wow1

Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 16:03:44 »

Az én véleményem az, hogy teljesen felesleges riasztó(rendszer) a kocsiba. Minek? Ha riaszt odamegy vki? nem. Innentől kezdve nincs értelme.
Ha riaszt, senkit sem érdekel. Ráadásul egyszerű elektronikával kikapcsolható (bármilyen ugrókódos, stb.) Ha meg a gyári távirányító kapcsolja, az meg tényleg semmit nem ér. Feltételezem, hogy ha egy görbített fejű csavarhúzóval kinyitják a kocsit (mert ugye a zárszerkezet még mindig mit sem változott) akkor kikapcsol a riasztó.
(A múltkor asszonyka autóját kellett elvinnem de nem volt riasztó távirányító éppen, beszállás után rögtön riasztott, a műszerfal alatt mókoltam fejjel lefelé ~1 percet, hogy kussoljon, s akkor még a 10emeletesek között ez senkit nem érdekelt, az sem, hogy vittem is az autót onnan...)

Kérdés, hogy mi a cél?
Ha az, hogy az autót ne tudják ellopni, akkor tudok privátban módszert és szakit ajánlani, aki profin beszereli (ha madzagos, akkor a gyári kábelkötegekbe, stb).
Ha nagyon riasztót szeretnél, azt is tud.
engem érdekelne a módszer Wink worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vvik75
Vendég
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 16:07:53 »


Tuti szuper! Ez ugye a szurke "Lunar Sky" festes?
Nagyon tetszik!
Naplózva
vvik75
Vendég
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 16:09:45 »

Koszi a riasztos es egyeb tanacsokat, most mar csak szamolgatni kell egy kicsit ...  Smiley
Jo, hogy ilyen segitokesz itt mindenki.
Udv,
V.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #207 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 16:26:47 »

Wink


 rinya rinya rinya szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 16:34:40 »

Wink


Mit veszel helyette?
Nehéz lesz ezt a kocsit felülmúlni...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 20:56:02 »

Tuti szuper! Ez ugye a szurke "Lunar Sky" festes?
Nagyon tetszik!
Nem Lunar Sky, hanem Parkside.
Szerintünk is ez a két legf_aszagányosabb szín, mi is a kettő közül választottunk.
Ezen a képen: http://www.a5.hu/kepgaleria/4936/4936_DSC_0948_n2.jpg
mi a középsőt saccoltuk a Parksie-nak, és a másikat a LS-nek.

Mindkettő baba nagyon.

Sz
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 21:40:45 »

Hát igen...  Smiley

Ha valaki beleszalad ilyesmibe, hogy csak ez miatt a szép szín miatt hezitál a régin, akkor le kell karbonfóliázni feketére, s tök szép lesz. Egy huszasért a beltér ezen részeit pöpecül megcsinálják (egyébként bármilyen mintára).

itt van a borzalom: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_automata-4150954  ejnye1
Naplózva
Kiss
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2010.10.12 kedd, 07:13:50 »

Jesszus, ebben teljesen igazad van. Milyen álomvilága lehet annak aki ezt megálmodta... de aki még hagyta kivitelezni!  Roll Eyes

SzJani engem is érdekelne a módszer, szívesen elolvasnám! Köszi
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #212 Dátum: 2010.10.12 kedd, 09:02:15 »


Elküldtem a védelemmel kapcsolatos írásomat privátokban.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #213 Dátum: 2010.10.12 kedd, 09:04:15 »

rinya rinya rinya szomoru1


Mit veszel helyette?
Nehéz lesz ezt a kocsit felülmúlni...

Én nem vagyok szomorú. Wink Egy lépéssel közelebb kerültem a következő kedvenchez (F250), bár most egyelőre vagy céges autó lesz egy darabig, vagy egy "gyors(f)elhasználású" focuskombi.
Változtam gondolkodásmódban is amióta megvettem az autót. Mint írtam most biztosan vmi understatement kocsit vennék: 2.2TDCi Ambiente, vagy vmi hasonlót...  eplus2 Szóval ha mások az igények, bármit felül lehet múlni. Wink De ez itt OFF.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #214 Dátum: 2010.10.12 kedd, 09:05:57 »

Jesszus, ebben teljesen igazad van. Milyen álomvilága lehet annak aki ezt megálmodta... de aki még hagyta kivitelezni!  Roll Eyes

...

Az a legdurvább ebben, hogy ezekre a feladatokra vannak dizájcenterek, ahol több ember, iszonyatos fizetésekért egy ilyen sz*rt hoz ki Ghianak a végén... Smiley
Ha én lennék a főnökük még a mentőben is ütném őket... hehe
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #215 Dátum: 2010.10.12 kedd, 09:11:00 »

A válasz egyszerű szerintem:

A nappali menetfény nem csak ledes lehet. Szerintem majd vagy a ködlámpába, vagy a rendes lámpába beleberhelnek valamit...

Akkor szegény Ambienték úgy fognak majd kinézni, mint pl a mai oktáviák? Azokban a ködlámpa egy része a menetfény. Gondolom a sok "okos" meg villog rájuk, hogy kapcsolják le a ködlámpát... Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
vvik75
Vendég
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2010.10.12 kedd, 09:43:49 »

Elküldtem a védelemmel kapcsolatos írásomat privátokban.


Nagyon koszonom, szuper kis iras!  Idokozben belattam, hogy a riasztonak tul sok ertelme nincs. Szegeny MK3-as Mondeomat (meg az elozo Focusomat) is mindig megfurtak a vezeto oldali zarnal. Evente egyszer biztosan Sad   
Ezert inkabb jobb a "ledugozos" megoldas ... ha lemerul az akksi, akkor meg ugy is taxi vagy assistance. Smiley

Esetleg tud valaki szakembert aki ezt profin megcsinalja, szinrefujt megoldassal? A ford Ivanicsnal 30.000 Ft-t
montak erre.




Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #217 Dátum: 2010.10.12 kedd, 09:57:57 »

Nagyon koszonom, szuper kis iras!  Idokozben belattam, hogy a riasztonak tul sok ertelme nincs. Szegeny MK3-as Mondeomat (meg az elozo Focusomat) is mindig megfurtak a vezeto oldali zarnal. Evente egyszer biztosan Sad   
Ezert inkabb jobb a "ledugozos" megoldas ... ha lemerul az akksi, akkor meg ugy is taxi vagy assistance. Smiley

Esetleg tud valaki szakembert aki ezt profin megcsinalja, szinrefujt megoldassal? A ford Ivanicsnal 30.000 Ft-t
montak erre.


Na, sztem oda többet ne menj. Bár nem tudom, hogy pontosan mire mondtak 30E-t.
Gyári jobb oldali műanyag "dugót" asszem <10E-ért vettem (majd megnézem), fényezés <3E (tudok jó fényezőt csepelen, nem csak Ford), szerelés magánban: 0Ft.
Én gondolkodom, hogy eladom az enyémet, mert már nem járkálok pesten. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #218 Dátum: 2010.10.12 kedd, 09:58:52 »

...
Idokozben belattam, hogy a riasztonak tul sok ertelme nincs.
...


Én mondtam. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #219 Dátum: 2010.10.12 kedd, 10:00:44 »


Én gondolkodom, hogy eladom az enyémet, mert már nem járkálok pesten. Wink


Mármint a zárdugót. Wink
(is külön Wink )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Kiss
Vendég
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2010.10.12 kedd, 17:52:47 »

Az a legdurvább ebben, hogy ezekre a feladatokra vannak dizájcenterek, ahol több ember, iszonyatos fizetésekért egy ilyen sz*rt hoz ki Ghianak a végén... Smiley Ha én lennék a főnökük még a mentőben is ütném őket... hehe
nyes Gyanítom akkor nem került volna piacra!  Wink
Köszönöm a leírást, naná, hogy hasznos. Mivel én nem vagyok villamosmérnök, hallgatok a jó szóra.
Sajnálom, hogy ennyi gondod van a kocsival és a végeredményt is. Remélem lesz ami pótolja.
Én most tuti nem válnék meg a mondimtól.
Naplózva
Kiss
Vendég
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2010.10.12 kedd, 17:56:12 »

Esetleg tud valaki szakembert aki ezt profin megcsinalja, szinrefujt megoldassal? A ford Ivanicsnal 30.000 Ft-t mondtak erre.
SzJanié is jó ár!
Van Gödön egy Fordos Service, ott dugózzák a focusosokét is. Olcsón. Helyben. Azonnal - időpont egyeztetéssel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #222 Dátum: 2010.10.12 kedd, 18:18:05 »

nyes Gyanítom akkor nem került volna piacra!  Wink
Köszönöm a leírást, naná, hogy hasznos. Mivel én nem vagyok villamosmérnök, hallgatok a jó szóra.
Sajnálom, hogy ennyi gondod van a kocsival és a végeredményt is. Remélem lesz ami pótolja.
Én most tuti nem válnék meg a mondimtól.
Hát igen.Nem 1xű most eladni jóáron autót.Asszem SzJani-nak sem lesz egy gyaloggalopp,csak szorítani tudok neki,mert ebben az árkategóriában,már inkább más tipust keresnek az emberek.De szurkolok neki! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #223 Dátum: 2010.10.13 szerda, 08:12:23 »

nyes Gyanítom akkor nem került volna piacra!  Wink
Köszönöm a leírást, naná, hogy hasznos. Mivel én nem vagyok villamosmérnök, hallgatok a jó szóra.
Sajnálom, hogy ennyi gondod van a kocsival és a végeredményt is. Remélem lesz ami pótolja.
Én most tuti nem válnék meg a mondimtól.

A leírás csak az én szubjektív véleményem. Wink
Igazából a "gondok" aprók-cseprők. Minél több elektromos dolog van egy autóba, annál nagyob a vszínűsége, hogy vmi vacakolhat.
Ezzel tisztában kell lenni az extralista kitöltésekor, valamint a garanciális időn túli javítások összegének kifizetésekor...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #224 Dátum: 2010.10.13 szerda, 08:13:02 »

SzJanié is jó ár!
Van Gödön egy Fordos Service, ott dugózzák a focusosokét is. Olcsón. Helyben. Azonnal - időpont egyeztetéssel.

Na megnéztem a számlát.
Ford szervíz bruttó árak 2008:
dugó: ~2600Ft,
fényezés: ~4200 Ft.
Smiley
Ha kell vkinek kiszerelem, s 2ért odaadom. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #225 Dátum: 2010.10.13 szerda, 08:13:51 »

Hát igen.Nem 1xű most eladni jóáron autót.Asszem SzJani-nak sem lesz egy gyaloggalopp,csak szorítani tudok neki,mert ebben az árkategóriában,már inkább más tipust keresnek az emberek.De szurkolok neki! eljen

Nem lesz valóban egyszerű, de ha vki okos, akkor átvállalja a hitelem, mert abból egy "elég jó" konstrukciót sikerült indítani anno. Fizet hozzá egy kis "önrészt", s viheti. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #226 Dátum: 2011.01.25 kedd, 14:42:44 »

Van valakinek konkrét infója?
A facelift mondeo automata váltója tuti fokozatmentes lesz, vagy "csak" multitronic?

A tuti nálam azt jelenti, mint pld a DSG, hogy nem vesz el a nyomatékból, gazdaságos az üzemeltetése, működése szinte észrevehetetlen, és a fogyasztás is jobb, mint a kézi váltónál.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
szabolc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2011.01.28 péntek, 14:42:39 »

Van valakinek konkrét infója?
A facelift mondeo automata váltója tuti fokozatmentes lesz, vagy "csak" multitronic?

A tuti nálam azt jelenti, mint pld a DSG, hogy nem vesz el a nyomatékból, gazdaságos az üzemeltetése, működése szinte észrevehetetlen, és a fogyasztás is jobb, mint a kézi váltónál.

Mivel nincs összehasonlítási alapom(életem első automata autója), csak azt tudom leírni, milyen érzés. Nem fokozatmentes, hallani, amikor a váltás hatására változik a motor fordulatszáma. Gyorsításnál amúgy nagyon szépen kapcsolgat felfelé, folyamatosan gyorsul a kocsi. Ha lassul az autó és hirtelen kell gyorsítani, akkor egy picit néha gondolkodik, hova is kapcsoljon vissza. De szeretem, nagyon kényelmes. Smiley
Gondolom a gyári adatokat már átnézted, abban van utalás fogyasztásra. Szerintük nem fogyaszt kevesebbet, mint a kézi, de nem sokkal többet.
Naplózva

Mk4 (facelift) Ghia (5a) 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #228 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 20:05:26 »

Mivel nincs összehasonlítási alapom(életem első automata autója), csak azt tudom leírni, milyen érzés. Nem fokozatmentes, hallani, amikor a váltás hatására változik a motor fordulatszáma. Gyorsításnál amúgy nagyon szépen kapcsolgat felfelé, folyamatosan gyorsul a kocsi. Ha lassul az autó és hirtelen kell gyorsítani, akkor egy picit néha gondolkodik, hova is kapcsoljon vissza. De szeretem, nagyon kényelmes. Smiley
Gondolom a gyári adatokat már átnézted, abban van utalás fogyasztásra. Szerintük nem fogyaszt kevesebbet, mint a kézi, de nem sokkal többet.

Ez a nem sokkal többet mit jelent a való életben.
mennyi a fogyasztásod?
Város, lakott területen kivül, vegyes?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
szabolc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 14:06:43 »

Ez a nem sokkal többet mit jelent a való életben.
mennyi a fogyasztásod?
Város, lakott területen kivül, vegyes?

Most decemberben, januárban csak városban használtam, így 9,1 a komputer szerint(58%-ban hideg motorral).
Naplózva

Mk4 (facelift) Ghia (5a) 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #230 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 16:56:03 »

Most decemberben, januárban csak városban használtam, így 9,1 a komputer szerint(58%-ban hideg motorral).

Akkor szerintem reális az a 1-1.5 liternyi különbség.
Nekem hasonló szituban 7.5-8 között szokott lenni.
Viszont az éves átlagom 6.5-6.8!  eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
szabolc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:00:01 »

Akkor szerintem reális az a 1-1.5 liternyi különbség.
Nekem hasonló szituban 7.5-8 között szokott lenni.
Viszont az éves átlagom 6.5-6.8!  eljen

Igen, a katalógus is 0,8l különbséget ír városban. Hiába, a kényelem még mindig nincs ingyen.
Naplózva

Mk4 (facelift) Ghia (5a) 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #232 Dátum: 2011.02.01 kedd, 16:22:40 »

Igen, a katalógus is 0,8l különbséget ír városban. Hiába, a kényelem még mindig nincs ingyen.

Az biztos, hogy automata váltó ügyben a ford elmaradt egy kicsit!  szomoru1
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:26:59 »

Gyári lökhárítóvédő krómozott eladó 2010-modelévtől kombira. Gondoltam jó lesz az enyémre, de azért annyit változtattak a lökösön, hogy ne legyen már jó  szomoru1
16e.

Valami ilyesmi:

« Utoljára szerkesztve: 2011.03.19 szombat, 21:34:48 írta wyctor » Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #234 Dátum: 2011.04.05 kedd, 07:49:39 »

Kíváncsi leszek:
http://www.automotor.hu/hirek/tesztelni-viszik-az-uj-ford-mondeot-369490

remélem lesz már vmi bikább motor az új generációba...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2011.04.05 kedd, 10:12:59 »

Kíváncsi leszek:
http://www.automotor.hu/hirek/tesztelni-viszik-az-uj-ford-mondeot-369490

remélem lesz már vmi bikább motor az új generációba...

Több helyen sántít nekem ez a kép... Visszakerült az index a sárvédőbe?  wow1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #236 Dátum: 2011.04.05 kedd, 20:58:10 »

Több helyen sántít nekem ez a kép... Visszakerült az index a sárvédőbe?  wow1

azt írják: az új modellt tesztelik a régi köntösben.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #237 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:04:32 »

Gyári lökhárítóvédő krómozott eladó 2010-modelévtől kombira. Gondoltam jó lesz az enyémre, de azért annyit változtattak a lökösön, hogy ne legyen már jó  szomoru1
16e.

Valami ilyesmi:



Ez az, ami nekem kell! 2007-es mk4-hez hol lehet ilyet kapni?
ordogi
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2011.04.06 szerda, 13:04:53 »

Ez az, ami nekem kell! 2007-es mk4-hez hol lehet ilyet kapni?
ordogi
E-bay
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #239 Dátum: 2011.04.06 szerda, 22:41:02 »

E-bay
azt láttam, de 50fontos eszköz gondoltam elérhető vhol itthon is...
ordogi
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2011.08.05 péntek, 12:38:21 »

Egyre kevesebb szín árnyalat között lehet választani. 2006-ban se volt sok, de a mostani választék még kevesebb lett  szomoru1
Ma végre alá tudtam írni a szerződést a rendelésre. Kb 3-4 hónap míg legyártják  Undecided Csak érdekesség, hogy felszereltség listát egy az egyben áthúzták és az került oda hogy az "akutális árlista szerinti felszereltség + extrák az ajánlat szerinti mellékletben". Lazán megnyugtattak hogy ha majd akkor amikorra legyártásba kerül aktuálisan esetleg már több lesz a hasonló felszereltségben akkor annak benne kell lenni ugyanannyiért, ha kevesebb akkor meg kompenzálni kell a fordnak. Ez nekem új mert eddig sose volt így. Ami a rendelésen volt azt kellett szállítani.  Undecided na mindegy.
Egy a lényeg továbbra is TDCi mondeos maradok, és szerintem ezt se kell majd chippelni. Mint ahogy a mostani III-ast se chippelve használom már. Minek? elégedjen meg az ember azzal ami van, így legalább "kimélve" lesz ez is.  Roll Eyes
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2011.08.05 péntek, 12:42:30 »

Ma végre alá tudtam írni a szerződést a rendelésre.

Gratulálok!   eljen taps
Azért remélem kihozod az egyik minire, ha meglesz, hogy megcsodálhassuk!  worship vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2011.08.05 péntek, 12:43:25 »

Egyre kevesebb szín árnyalat között lehet választani. 2006-ban se volt sok, de a mostani választék még kevesebb lett  szomoru1
Ma végre alá tudtam írni a szerződést a rendelésre. Kb 3-4 hónap míg legyártják  Undecided Csak érdekesség, hogy felszereltség listát egy az egyben áthúzták és az került oda hogy az "akutális árlista szerinti felszereltség + extrák az ajánlat szerinti mellékletben". Lazán megnyugtattak hogy ha majd akkor amikorra legyártásba kerül aktuálisan esetleg már több lesz a hasonló felszereltségben akkor annak benne kell lenni ugyanannyiért, ha kevesebb akkor meg kompenzálni kell a fordnak. Ez nekem új mert eddig sose volt így. Ami a rendelésen volt azt kellett szállítani.  Undecided na mindegy.
Egy a lényeg továbbra is TDCi mondeos maradok, és szerintem ezt se kell majd chippelni. Mint ahogy a mostani III-ast se chippelve használom már. Minek? elégedjen meg az ember azzal ami van, így legalább "kimélve" lesz ez is.  Roll Eyes
200 pacis lesz remélem eljen
Sárgulok természetesen egy kicsit és természetesen nagy gratula  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2011.08.05 péntek, 13:29:20 »

200 pacis lesz remélem eljen
Sárgulok természetesen egy kicsit és természetesen nagy gratula  wave
Hát ki kellett várni egyszer amíg végre megjelenik az eredetileg 2 évvel ezelőtre tervezett új 2,2 másrészt meg ki akartam várni ezt a 8-9 hónapot, mert szerintem ez kellett az új motor esetleges hibáinak javításához. A 175 lovasnál gyakorlatilag semmihez nem nyultak hozzá a a III-as 155 lovasához képest (mondjuk azt a +25 lóerőt meg is ette a bő mázsa amivel a IV-es nehezebb a II-ashoz képest) Egyelőre vakarom a fejem meg nézem hogy mit kell aupgradelni a diagcuccaimon mert itt azért egy két ronda trukk azért lesz: 1,8 baros turbó, vizhűtéses EGR, 1800 baros befecskendezés, bár ez szerencsésebb mint a 2,0TDCi-ké mert azok meg már 2000barosak stb.  Undecided
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2011.08.05 péntek, 13:33:44 »

Hát ki kellett várni egyszer amíg végre megjelenik az eredetileg 2 évvel ezelőtre tervezett új 2,2 másrészt meg ki akartam várni ezt a 8-9 hónapot, mert szerintem ez kellett az új motor esetleges hibáinak javításához. A 175 lovasnál gyakorlatilag semmihez nem nyultak hozzá a a III-as 155 lovasához képest (mondjuk azt a +25 lóerőt meg is ette a bő mázsa amivel a IV-es nehezebb a II-ashoz képest) Egyelőre vakarom a fejem meg nézem hogy mit kell aupgradelni a diagcuccaimon mert itt azért egy két ronda trukk azért lesz: 1,8 baros turbó, vizhűtéses EGR, 1800 baros befecskendezés, bár ez szerencsésebb mint a 2,0TDCi-ké mert azok meg már 2000barosak stb.  Undecided
EURO5 már?
Minek vízhűtés az EGR-hez? Úgyis kiiktatod  hehe
Jó lesz az sztm wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2011.08.05 péntek, 13:38:15 »

EURO5 már?
Minek vízhűtés az EGR-hez? Úgyis kiiktatod  hehe
Jó lesz az sztm wave
Ez évtől már nem lehet Euro IV-et forgalomba helyezni. Így minden most forgalmazott ford már Euro V. Amíg a garancia lesz ezen is addig biztos nem iktatok ki semmit, legfeljebb figyelem, hogy hogy is működik.  Wink
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2011.08.05 péntek, 13:45:34 »

Ez évtől már nem lehet Euro IV-et forgalomba helyezni. Így minden most forgalmazott ford már Euro V. Amíg a garancia lesz ezen is addig biztos nem iktatok ki semmit, legfeljebb figyelem, hogy hogy is működik.  Wink
Azért kíváncsi lennék arra, hogy lehúzott egr csatival mit csinál egy euro5-ös gép?
Sztm dob egy sárga lámpát és megy tovább sokkal gyorsabban és kevesebb korommal  eljen
Én biztosan kipróbálnám  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2011.08.05 péntek, 13:58:07 »

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/kettos_kuplunggal_es_turboval_erosit_a_mondeo-2829
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #248 Dátum: 2011.08.05 péntek, 14:19:38 »


...Ma végre alá tudtam írni a szerződést a rendelésre. Kb 3-4 hónap míg legyártják  Undecided ...


az irígységtől nehéz megszólalnom.  wow1 nyes
gratula! poigneemain
Naplózva

Fekete bálna
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2011.08.05 péntek, 14:56:23 »

Gratulálok!   eljen taps
Azért remélem kihozod az egyik minire, ha meglesz, hogy megcsodálhassuk!  worship vigyor3
Természetesen  vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.