Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:39:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Facelift modellek
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
11
12
...
23
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Facelift modellek (Megtekintve 499765 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
vvik75
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #200 Dátum:
2010.10.10 vasárnap, 09:42:39 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.09 szombat, 23:11:41
Figyi, én most egy kicsit más oldalról közelíteném meg a dolgot (magyarul belepofázok abba ami nem az én dolgom).
Namármost én az autóvásárlási hercehurcát, és még a családi kasszát is megkímélném konkrétan ezzel a géppel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tit-s_hitelatvallalassal_is-4179231
Mert ha új mondeo-t szeretnék sok-sok millióért, akkor inkább vennék egy megbízható használt fórumos mondeo-t
kevesebb sok-sok millióért valamelyik kollégától, és élvezném a megmaradt kevés milliót.
A kérdésedre válaszolva: Mo-n jellemzően WV-t, Suzukát, és opelt lopnak, tök mindegy hogy mit csinálsz, ha el akarják vinni a
te gépedet, akkor el is fogják. Az egyetlen, de q drága biztos módszer a casco. A többi parasztvakítás.
Lopás szempontjából Bp. a bűnös város, ott jól látható komoly (nem villogó led) védelem kell, hogy a lopó inkább menjen egy utcával arrébb keresgélni.
He?
Üdv
Sz
Koszonom az ajanlatot, de ceges auto lesz (termeszetesen cascoval), ami a letezo leghatekonyabb modon ovja majd a csaladi kasszat.
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #201 Dátum:
2010.10.10 vasárnap, 22:35:24 »
Idézetet írta: vvik75 - 2010.10.10 vasárnap, 09:42:39
Koszonom az ajanlatot, de ceges auto lesz (termeszetesen cascoval), ami a letezo leghatekonyabb modon ovja majd a csaladi kasszat.
Mennyi a plafon? (listaár)
Okvetlenül próbáld ki egy kereskedésben, mert hatalmas a gép (tudod, nekünk az 5 ajtós lett), a kombiba bele sem merek
gondolni, pedig a mi III-as kombink sem kicsi. Lehetőleg a próbaúton legyen egy parkolóház, az megmutatja az autó igazi méreteit...
Történt ugyanis, hogy ma Bp-n voltunk az aréna plázában, és a P1-es parkolószinten volt egy olyan helyzet,
hogy szégyenszemre tolatgatnom kellett.
Tolatóradart feltétlenül kérj rá.
A konzerv+ -t már most (1700 km) tök feleslegesnek tartom, jobb lenne helyette egy hagyományos
műszeregység, sima fedcomp. kijelzővel, és vízhőfok mérővel.
Ami nekem a legjobban hiányzik (mert nem fért bele 8.8 volt a max.), az az új automata váltó.
Üdv
Sz
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.10 vasárnap, 23:17:45 írta Szilo
»
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #202 Dátum:
2010.10.11 hétfő, 08:30:32 »
Idézetet írta: vvik75 - 2010.10.09 szombat, 16:57:02
Koszi a valaszokat! Meg egy utolso kerdesem lenne. Az uj arlistan talalhato egy un. riasztorendszer (mozgas-, es emeleserzekelos) 100.000 Ft-ert.
Ahogy elneztem a riasztokat a piacon, ezt sokkal olcsobban is be tudnam utolag
szereltetni (30-40 ezer korul.
Tudtok eseteleg ajanlani riasztost aki megbizhato es hasonlo kvalitasu, jo minosegi cuccot tudna beszerelni az autoba ami mukodik a gyari kulccsal?
Az én véleményem az, hogy teljesen felesleges riasztó(rendszer) a kocsiba. Minek? Ha riaszt odamegy vki? nem. Innentől kezdve nincs értelme.
Ha riaszt, senkit sem érdekel. Ráadásul egyszerű elektronikával kikapcsolható (bármilyen ugrókódos, stb.) Ha meg a gyári távirányító kapcsolja, az meg tényleg semmit nem ér. Feltételezem, hogy ha egy görbített fejű csavarhúzóval kinyitják a kocsit (mert ugye a zárszerkezet még mindig mit sem változott) akkor kikapcsol a riasztó.
(A múltkor asszonyka autóját kellett elvinnem de nem volt riasztó távirányító éppen, beszállás után rögtön riasztott, a műszerfal alatt mókoltam fejjel lefelé ~1 percet, hogy kussoljon, s akkor még a 10emeletesek között ez senkit nem érdekelt, az sem, hogy vittem is az autót onnan...)
Kérdés, hogy mi a cél?
Ha az, hogy az autót ne tudják ellopni, akkor tudok privátban módszert és szakit ajánlani, aki profin beszereli (ha madzagos, akkor a gyári kábelkötegekbe, stb).
Ha nagyon riasztót szeretnél, azt is tud.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #203 Dátum:
2010.10.11 hétfő, 08:30:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.09 szombat, 23:19:51
ez nem SzJani gépe??
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #204 Dátum:
2010.10.11 hétfő, 16:03:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.11 hétfő, 08:30:32
Az én véleményem az, hogy teljesen felesleges riasztó(rendszer) a kocsiba. Minek? Ha riaszt odamegy vki? nem. Innentől kezdve nincs értelme.
Ha riaszt, senkit sem érdekel. Ráadásul egyszerű elektronikával kikapcsolható (bármilyen ugrókódos, stb.) Ha meg a gyári távirányító kapcsolja, az meg tényleg semmit nem ér. Feltételezem, hogy ha egy görbített fejű csavarhúzóval kinyitják a kocsit (mert ugye a zárszerkezet még mindig mit sem változott) akkor kikapcsol a riasztó.
(A múltkor asszonyka autóját kellett elvinnem de nem volt riasztó távirányító éppen, beszállás után rögtön riasztott, a műszerfal alatt mókoltam fejjel lefelé ~1 percet, hogy kussoljon, s akkor még a 10emeletesek között ez senkit nem érdekelt, az sem, hogy vittem is az autót onnan...)
Kérdés, hogy mi a cél?
Ha az, hogy az autót ne tudják ellopni, akkor tudok privátban módszert és szakit ajánlani, aki profin beszereli (ha madzagos, akkor a gyári kábelkötegekbe, stb).
Ha nagyon riasztót szeretnél, azt is tud.
engem érdekelne a módszer
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vvik75
Vendég
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #205 Dátum:
2010.10.11 hétfő, 16:07:53 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.05 kedd, 08:04:24
Szevasztok!
Itt vannak még képek.
Két állása van a led-es menetfénynek, ha a fényszóró fel van kapcsolva, akkor jóval halványabb.
De a hátsó is q szép.
Üdv!
Sz
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7101_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7102_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7104_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7113_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7114_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7115_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/IMG_7116_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190953_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190955_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190959_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190962_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190964_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101005/P1190967_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tuti szuper! Ez ugye a szurke "Lunar Sky" festes?
Nagyon tetszik!
Naplózva
vvik75
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #206 Dátum:
2010.10.11 hétfő, 16:09:45 »
Koszi a riasztos es egyeb tanacsokat, most mar csak szamolgatni kell egy kicsit ...
Jo, hogy ilyen segitokesz itt mindenki.
Udv,
V.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #207 Dátum:
2010.10.11 hétfő, 16:26:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.11 hétfő, 08:30:46
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #208 Dátum:
2010.10.11 hétfő, 16:34:40 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.11 hétfő, 08:30:46
Mit veszel helyette?
Nehéz lesz ezt a kocsit felülmúlni...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Szilo
Vendég
Válasz: 1.
«
Új hozzászólás #209 Dátum:
2010.10.11 hétfő, 20:56:02 »
Idézetet írta: vvik75 - 2010.10.11 hétfő, 16:07:53
Tuti szuper! Ez ugye a szurke "Lunar Sky" festes?
Nagyon tetszik!
Nem Lunar Sky, hanem Parkside.
Szerintünk is ez a két legf_aszagányosabb szín, mi is a kettő közül választottunk.
Ezen a képen:
http://www.a5.hu/kepgaleria/4936/4936_DSC_0948_n2.jpg
mi a középsőt saccoltuk a Parksie-nak, és a másikat a LS-nek.
Mindkettő baba nagyon.
Sz
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #210 Dátum:
2010.10.11 hétfő, 21:40:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.07 csütörtök, 13:08:18
Hát igen...
Ha valaki beleszalad ilyesmibe, hogy csak ez miatt a szép szín miatt hezitál a régin, akkor le kell karbonfóliázni feketére, s tök szép lesz. Egy huszasért a beltér ezen részeit pöpecül megcsinálják (egyébként bármilyen mintára).
itt van a borzalom:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_automata-4150954
Naplózva
Kiss
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #211 Dátum:
2010.10.12 kedd, 07:13:50 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.11 hétfő, 21:40:45
itt van a borzalom:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_automata-4150954
Jesszus, ebben teljesen igazad van. Milyen álomvilága lehet annak aki ezt megálmodta... de aki még hagyta kivitelezni!
SzJani engem is érdekelne a módszer, szívesen elolvasnám! Köszi
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #212 Dátum:
2010.10.12 kedd, 09:02:15 »
Elküldtem a védelemmel kapcsolatos írásomat privátokban.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #213 Dátum:
2010.10.12 kedd, 09:04:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.10.11 hétfő, 16:26:47
Idézetet írta: takiatti - 2010.10.11 hétfő, 16:34:40
Mit veszel helyette?
Nehéz lesz ezt a kocsit felülmúlni...
Én nem vagyok szomorú.
Egy lépéssel közelebb kerültem a következő kedvenchez (F250), bár most egyelőre vagy céges autó lesz egy darabig, vagy egy "gyors(f)elhasználású" focuskombi.
Változtam gondolkodásmódban is amióta megvettem az autót. Mint írtam most biztosan vmi understatement kocsit vennék: 2.2TDCi Ambiente, vagy vmi hasonlót...
Szóval ha mások az igények, bármit felül lehet múlni.
De ez itt OFF.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #214 Dátum:
2010.10.12 kedd, 09:05:57 »
Idézetet írta: Kiss - 2010.10.12 kedd, 07:13:50
Jesszus, ebben teljesen igazad van. Milyen álomvilága lehet annak aki ezt megálmodta... de aki még hagyta kivitelezni!
...
Az a legdurvább ebben, hogy ezekre a feladatokra vannak dizájcenterek, ahol több ember, iszonyatos fizetésekért egy ilyen sz*rt hoz ki Ghianak a végén...
Ha én lennék a főnökük még a mentőben is ütném őket...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #215 Dátum:
2010.10.12 kedd, 09:11:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.10.01 péntek, 08:43:01
A válasz egyszerű szerintem:
A nappali menetfény nem csak ledes lehet. Szerintem majd vagy a ködlámpába, vagy a rendes lámpába beleberhelnek valamit...
Akkor szegény Ambienték úgy fognak majd kinézni, mint pl a mai oktáviák? Azokban a ködlámpa egy része a menetfény. Gondolom a sok "okos" meg villog rájuk, hogy kapcsolják le a ködlámpát...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
vvik75
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #216 Dátum:
2010.10.12 kedd, 09:43:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.12 kedd, 09:02:15
Elküldtem a védelemmel kapcsolatos írásomat privátokban.
Nagyon koszonom, szuper kis iras! Idokozben belattam, hogy a riasztonak tul sok ertelme nincs. Szegeny MK3-as Mondeomat (meg az elozo Focusomat) is mindig megfurtak a vezeto oldali zarnal. Evente egyszer biztosan
Ezert inkabb jobb a "ledugozos" megoldas ... ha lemerul az akksi, akkor meg ugy is taxi vagy assistance.
Esetleg tud valaki szakembert aki ezt profin megcsinalja, szinrefujt megoldassal? A ford Ivanicsnal 30.000 Ft-t
montak erre.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #217 Dátum:
2010.10.12 kedd, 09:57:57 »
Idézetet írta: vvik75 - 2010.10.12 kedd, 09:43:49
Nagyon koszonom, szuper kis iras! Idokozben belattam, hogy a riasztonak tul sok ertelme nincs. Szegeny MK3-as Mondeomat (meg az elozo Focusomat) is mindig megfurtak a vezeto oldali zarnal. Evente egyszer biztosan
Ezert inkabb jobb a "ledugozos" megoldas ... ha lemerul az akksi, akkor meg ugy is taxi vagy assistance.
Esetleg tud valaki szakembert aki ezt profin megcsinalja, szinrefujt megoldassal? A ford Ivanicsnal 30.000 Ft-t
montak erre.
Na, sztem oda többet ne menj. Bár nem tudom, hogy pontosan mire mondtak 30E-t.
Gyári jobb oldali műanyag "dugót" asszem <10E-ért vettem (majd megnézem), fényezés <3E (tudok jó fényezőt csepelen, nem csak Ford), szerelés magánban: 0Ft.
Én gondolkodom, hogy eladom az enyémet, mert már nem járkálok pesten.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #218 Dátum:
2010.10.12 kedd, 09:58:52 »
Idézetet írta: vvik75 - 2010.10.12 kedd, 09:43:49
...
Idokozben belattam, hogy a riasztonak tul sok ertelme nincs.
...
Én mondtam.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #219 Dátum:
2010.10.12 kedd, 10:00:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.12 kedd, 09:57:57
Én gondolkodom, hogy eladom az enyémet, mert már nem járkálok pesten.
Mármint a zárdugót.
(is külön
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Kiss
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #220 Dátum:
2010.10.12 kedd, 17:52:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.10.12 kedd, 09:05:57
Az a legdurvább ebben, hogy ezekre a feladatokra vannak dizájcenterek, ahol több ember, iszonyatos fizetésekért egy ilyen sz*rt hoz ki Ghianak a végén...
Ha én lennék a főnökük még a mentőben is ütném őket...
Gyanítom akkor nem került volna piacra!
Köszönöm a leírást, naná, hogy hasznos. Mivel én nem vagyok villamosmérnök, hallgatok a jó szóra.
Sajnálom, hogy ennyi gondod van a kocsival és a végeredményt is. Remélem lesz ami pótolja.
Én most tuti nem válnék meg a mondimtól.
Naplózva
Kiss
Vendég
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #221 Dátum:
2010.10.12 kedd, 17:56:12 »
Idézetet írta: vvik75 - 2010.10.12 kedd, 09:43:49
Esetleg tud valaki szakembert aki ezt profin megcsinalja, szinrefujt megoldassal? A ford Ivanicsnal 30.000 Ft-t mondtak erre.
SzJanié is jó ár!
Van Gödön egy Fordos Service, ott dugózzák a focusosokét is. Olcsón. Helyben. Azonnal - időpont egyeztetéssel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #222 Dátum:
2010.10.12 kedd, 18:18:05 »
Idézetet írta: Kiss - 2010.10.12 kedd, 17:52:47
Gyanítom akkor nem került volna piacra!
Köszönöm a leírást, naná, hogy hasznos. Mivel én nem vagyok villamosmérnök, hallgatok a jó szóra.
Sajnálom, hogy ennyi gondod van a kocsival és a végeredményt is. Remélem lesz ami pótolja.
Én most tuti nem válnék meg a mondimtól.
Hát igen.Nem 1xű most eladni jóáron autót.Asszem SzJani-nak sem lesz egy gyaloggalopp,csak szorítani tudok neki,mert ebben az árkategóriában,már inkább más tipust keresnek az emberek.De szurkolok neki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #223 Dátum:
2010.10.13 szerda, 08:12:23 »
Idézetet írta: Kiss - 2010.10.12 kedd, 17:52:47
Gyanítom akkor nem került volna piacra!
Köszönöm a leírást, naná, hogy hasznos. Mivel én nem vagyok villamosmérnök, hallgatok a jó szóra.
Sajnálom, hogy ennyi gondod van a kocsival és a végeredményt is. Remélem lesz ami pótolja.
Én most tuti nem válnék meg a mondimtól.
A leírás csak az én szubjektív véleményem.
Igazából a "gondok" aprók-cseprők. Minél több elektromos dolog van egy autóba, annál nagyob a vszínűsége, hogy vmi vacakolhat.
Ezzel tisztában kell lenni az extralista kitöltésekor, valamint a garanciális időn túli javítások összegének kifizetésekor...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #224 Dátum:
2010.10.13 szerda, 08:13:02 »
Idézetet írta: Kiss - 2010.10.12 kedd, 17:56:12
SzJanié is jó ár!
Van Gödön egy Fordos Service, ott dugózzák a focusosokét is. Olcsón. Helyben. Azonnal - időpont egyeztetéssel.
Na megnéztem a számlát.
Ford szervíz bruttó árak 2008:
dugó: ~2600Ft,
fényezés: ~4200 Ft.
Ha kell vkinek kiszerelem, s 2ért odaadom.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #225 Dátum:
2010.10.13 szerda, 08:13:51 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.12 kedd, 18:18:05
Hát igen.Nem 1xű most eladni jóáron autót.Asszem SzJani-nak sem lesz egy gyaloggalopp,csak szorítani tudok neki,mert ebben az árkategóriában,már inkább más tipust keresnek az emberek.De szurkolok neki!
Nem lesz valóban egyszerű, de ha vki okos, akkor átvállalja a hitelem, mert abból egy "elég jó" konstrukciót sikerült indítani anno. Fizet hozzá egy kis "önrészt", s viheti.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #226 Dátum:
2011.01.25 kedd, 14:42:44 »
Van valakinek konkrét infója?
A facelift mondeo automata váltója tuti fokozatmentes lesz, vagy "csak" multitronic?
A tuti nálam azt jelenti, mint pld a DSG, hogy nem vesz el a nyomatékból, gazdaságos az üzemeltetése, működése szinte észrevehetetlen, és a fogyasztás is jobb, mint a kézi váltónál.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
szabolc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #227 Dátum:
2011.01.28 péntek, 14:42:39 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.01.25 kedd, 14:42:44
Van valakinek konkrét infója?
A facelift mondeo automata váltója tuti fokozatmentes lesz, vagy "csak" multitronic?
A tuti nálam azt jelenti, mint pld a DSG, hogy nem vesz el a nyomatékból, gazdaságos az üzemeltetése, működése szinte észrevehetetlen, és a fogyasztás is jobb, mint a kézi váltónál.
Mivel nincs összehasonlítási alapom(életem első automata autója), csak azt tudom leírni, milyen érzés. Nem fokozatmentes, hallani, amikor a váltás hatására változik a motor fordulatszáma. Gyorsításnál amúgy nagyon szépen kapcsolgat felfelé, folyamatosan gyorsul a kocsi. Ha lassul az autó és hirtelen kell gyorsítani, akkor egy picit néha gondolkodik, hova is kapcsoljon vissza. De szeretem, nagyon kényelmes.
Gondolom a gyári adatokat már átnézted, abban van utalás fogyasztásra. Szerintük nem fogyaszt kevesebbet, mint a kézi, de nem sokkal többet.
Naplózva
Mk4 (facelift) Ghia (5a) 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #228 Dátum:
2011.01.30 vasárnap, 20:05:26 »
Idézetet írta: szabolc - 2011.01.28 péntek, 14:42:39
Mivel nincs összehasonlítási alapom(életem első automata autója), csak azt tudom leírni, milyen érzés. Nem fokozatmentes, hallani, amikor a váltás hatására változik a motor fordulatszáma. Gyorsításnál amúgy nagyon szépen kapcsolgat felfelé, folyamatosan gyorsul a kocsi. Ha lassul az autó és hirtelen kell gyorsítani, akkor egy picit néha gondolkodik, hova is kapcsoljon vissza. De szeretem, nagyon kényelmes.
Gondolom a gyári adatokat már átnézted, abban van utalás fogyasztásra. Szerintük nem fogyaszt kevesebbet, mint a kézi, de nem sokkal többet.
Ez a nem sokkal többet mit jelent a való életben.
mennyi a fogyasztásod?
Város, lakott területen kivül, vegyes?
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
szabolc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #229 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 14:06:43 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.01.30 vasárnap, 20:05:26
Ez a nem sokkal többet mit jelent a való életben.
mennyi a fogyasztásod?
Város, lakott területen kivül, vegyes?
Most decemberben, januárban csak városban használtam, így 9,1 a komputer szerint(58%-ban hideg motorral).
Naplózva
Mk4 (facelift) Ghia (5a) 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #230 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 16:56:03 »
Idézetet írta: szabolc - 2011.01.31 hétfő, 14:06:43
Most decemberben, januárban csak városban használtam, így 9,1 a komputer szerint(58%-ban hideg motorral).
Akkor szerintem reális az a 1-1.5 liternyi különbség.
Nekem hasonló szituban 7.5-8 között szokott lenni.
Viszont az éves átlagom 6.5-6.8!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
szabolc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #231 Dátum:
2011.02.01 kedd, 10:00:01 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.01.31 hétfő, 16:56:03
Akkor szerintem reális az a 1-1.5 liternyi különbség.
Nekem hasonló szituban 7.5-8 között szokott lenni.
Viszont az éves átlagom 6.5-6.8!
Igen, a katalógus is 0,8l különbséget ír városban. Hiába, a kényelem még mindig nincs ingyen.
Naplózva
Mk4 (facelift) Ghia (5a) 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #232 Dátum:
2011.02.01 kedd, 16:22:40 »
Idézetet írta: szabolc - 2011.02.01 kedd, 10:00:01
Igen, a katalógus is 0,8l különbséget ír városban. Hiába, a kényelem még mindig nincs ingyen.
Az biztos, hogy automata váltó ügyben a ford elmaradt egy kicsit!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #233 Dátum:
2011.03.19 szombat, 21:26:59 »
Gyári lökhárítóvédő krómozott eladó 2010-modelévtől kombira. Gondoltam jó lesz az enyémre, de azért annyit változtattak a lökösön, hogy ne legyen már jó
16e.
Valami ilyesmi:
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.19 szombat, 21:34:48 írta wyctor
»
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #234 Dátum:
2011.04.05 kedd, 07:49:39 »
Kíváncsi leszek:
http://www.automotor.hu/hirek/tesztelni-viszik-az-uj-ford-mondeot-369490
remélem lesz már vmi bikább motor az új generációba...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #235 Dátum:
2011.04.05 kedd, 10:12:59 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.04.05 kedd, 07:49:39
Kíváncsi leszek:
http://www.automotor.hu/hirek/tesztelni-viszik-az-uj-ford-mondeot-369490
remélem lesz már vmi bikább motor az új generációba...
Több helyen sántít nekem ez a kép... Visszakerült az index a sárvédőbe?
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #236 Dátum:
2011.04.05 kedd, 20:58:10 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.04.05 kedd, 10:12:59
Több helyen sántít nekem ez a kép... Visszakerült az index a sárvédőbe?
azt írják: az új modellt tesztelik a régi köntösben.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ordogi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #237 Dátum:
2011.04.05 kedd, 21:04:32 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.03.19 szombat, 21:26:59
Gyári lökhárítóvédő krómozott eladó 2010-modelévtől kombira. Gondoltam jó lesz az enyémre, de azért annyit változtattak a lökösön, hogy ne legyen már jó
16e.
Valami ilyesmi:
Ez az, ami nekem kell! 2007-es mk4-hez hol lehet ilyet kapni?
ordogi
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #238 Dátum:
2011.04.06 szerda, 13:04:53 »
Idézetet írta: ordogi - 2011.04.05 kedd, 21:04:32
Ez az, ami nekem kell! 2007-es mk4-hez hol lehet ilyet kapni?
ordogi
E-bay
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ordogi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Facelift modellek
«
Új hozzászólás #239 Dátum:
2011.04.06 szerda, 22:41:02 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.04.06 szerda, 13:04:53
E-bay
azt láttam, de 50fontos eszköz gondoltam elérhető vhol itthon is...
ordogi
Naplózva
stealt
Vendég
rendelés alatt
«
Új hozzászólás #240 Dátum:
2011.08.05 péntek, 12:38:21 »
Egyre kevesebb szín árnyalat között lehet választani. 2006-ban se volt sok, de a mostani választék még kevesebb lett
Ma végre alá tudtam írni a szerződést a rendelésre. Kb 3-4 hónap míg legyártják
Csak érdekesség, hogy felszereltség listát egy az egyben áthúzták és az került oda hogy az "akutális árlista szerinti felszereltség + extrák az ajánlat szerinti mellékletben". Lazán megnyugtattak hogy ha majd akkor amikorra legyártásba kerül aktuálisan esetleg már több lesz a hasonló felszereltségben akkor annak benne kell lenni ugyanannyiért, ha kevesebb akkor meg kompenzálni kell a fordnak. Ez nekem új mert eddig sose volt így. Ami a rendelésen volt azt kellett szállítani.
na mindegy.
Egy a lényeg továbbra is TDCi mondeos maradok, és szerintem ezt se kell majd chippelni. Mint ahogy a mostani III-ast se chippelve használom már. Minek? elégedjen meg az ember azzal ami van, így legalább "kimélve" lesz ez is.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: rendelés alatt
«
Új hozzászólás #241 Dátum:
2011.08.05 péntek, 12:42:30 »
Idézetet írta: stealt - 2011.08.05 péntek, 12:38:21
Ma végre alá tudtam írni a szerződést a rendelésre.
Gratulálok!
Azért remélem kihozod az egyik minire, ha meglesz, hogy megcsodálhassuk!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: rendelés alatt
«
Új hozzászólás #242 Dátum:
2011.08.05 péntek, 12:43:25 »
Idézetet írta: stealt - 2011.08.05 péntek, 12:38:21
Egyre kevesebb szín árnyalat között lehet választani. 2006-ban se volt sok, de a mostani választék még kevesebb lett
Ma végre alá tudtam írni a szerződést a rendelésre. Kb 3-4 hónap míg legyártják
Csak érdekesség, hogy felszereltség listát egy az egyben áthúzták és az került oda hogy az "akutális árlista szerinti felszereltség + extrák az ajánlat szerinti mellékletben". Lazán megnyugtattak hogy ha majd akkor amikorra legyártásba kerül aktuálisan esetleg már több lesz a hasonló felszereltségben akkor annak benne kell lenni ugyanannyiért, ha kevesebb akkor meg kompenzálni kell a fordnak. Ez nekem új mert eddig sose volt így. Ami a rendelésen volt azt kellett szállítani.
na mindegy.
Egy a lényeg továbbra is TDCi mondeos maradok, és szerintem ezt se kell majd chippelni. Mint ahogy a mostani III-ast se chippelve használom már. Minek? elégedjen meg az ember azzal ami van, így legalább "kimélve" lesz ez is.
200 pacis lesz remélem
Sárgulok természetesen egy kicsit és természetesen nagy gratula
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
Válasz: rendelés alatt
«
Új hozzászólás #243 Dátum:
2011.08.05 péntek, 13:29:20 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.05 péntek, 12:43:25
200 pacis lesz remélem
Sárgulok természetesen egy kicsit és természetesen nagy gratula
Hát ki kellett várni egyszer amíg végre megjelenik az eredetileg 2 évvel ezelőtre tervezett új 2,2 másrészt meg ki akartam várni ezt a 8-9 hónapot, mert szerintem ez kellett az új motor esetleges hibáinak javításához. A 175 lovasnál gyakorlatilag semmihez nem nyultak hozzá a a III-as 155 lovasához képest (mondjuk azt a +25 lóerőt meg is ette a bő mázsa amivel a IV-es nehezebb a II-ashoz képest) Egyelőre vakarom a fejem meg nézem hogy mit kell aupgradelni a diagcuccaimon mert itt azért egy két ronda trukk azért lesz: 1,8 baros turbó, vizhűtéses EGR, 1800 baros befecskendezés, bár ez szerencsésebb mint a 2,0TDCi-ké mert azok meg már 2000barosak stb.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: rendelés alatt
«
Új hozzászólás #244 Dátum:
2011.08.05 péntek, 13:33:44 »
Idézetet írta: stealt - 2011.08.05 péntek, 13:29:20
Hát ki kellett várni egyszer amíg végre megjelenik az eredetileg 2 évvel ezelőtre tervezett új 2,2 másrészt meg ki akartam várni ezt a 8-9 hónapot, mert szerintem ez kellett az új motor esetleges hibáinak javításához. A 175 lovasnál gyakorlatilag semmihez nem nyultak hozzá a a III-as 155 lovasához képest (mondjuk azt a +25 lóerőt meg is ette a bő mázsa amivel a IV-es nehezebb a II-ashoz képest) Egyelőre vakarom a fejem meg nézem hogy mit kell aupgradelni a diagcuccaimon mert itt azért egy két ronda trukk azért lesz: 1,8 baros turbó, vizhűtéses EGR, 1800 baros befecskendezés, bár ez szerencsésebb mint a 2,0TDCi-ké mert azok meg már 2000barosak stb.
EURO5 már?
Minek vízhűtés az EGR-hez? Úgyis kiiktatod
Jó lesz az sztm
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
Válasz: rendelés alatt
«
Új hozzászólás #245 Dátum:
2011.08.05 péntek, 13:38:15 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.05 péntek, 13:33:44
EURO5 már?
Minek vízhűtés az EGR-hez? Úgyis kiiktatod
Jó lesz az sztm
Ez évtől már nem lehet Euro IV-et forgalomba helyezni. Így minden most forgalmazott ford már Euro V. Amíg a garancia lesz ezen is addig biztos nem iktatok ki semmit, legfeljebb figyelem, hogy hogy is működik.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: rendelés alatt
«
Új hozzászólás #246 Dátum:
2011.08.05 péntek, 13:45:34 »
Idézetet írta: stealt - 2011.08.05 péntek, 13:38:15
Ez évtől már nem lehet Euro IV-et forgalomba helyezni. Így minden most forgalmazott ford már Euro V. Amíg a garancia lesz ezen is addig biztos nem iktatok ki semmit, legfeljebb figyelem, hogy hogy is működik.
Azért kíváncsi lennék arra, hogy lehúzott egr csatival mit csinál egy euro5-ös gép?
Sztm dob egy sárga lámpát és megy tovább sokkal gyorsabban és kevesebb korommal
Én biztosan kipróbálnám
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: rendelés alatt
«
Új hozzászólás #247 Dátum:
2011.08.05 péntek, 13:58:07 »
http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/kettos_kuplunggal_es_turboval_erosit_a_mondeo-2829
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: rendelés alatt
«
Új hozzászólás #248 Dátum:
2011.08.05 péntek, 14:19:38 »
Idézetet írta: stealt - 2011.08.05 péntek, 12:38:21
...Ma végre alá tudtam írni a szerződést a rendelésre. Kb 3-4 hónap míg legyártják
...
az irígységtől nehéz megszólalnom.
gratula!
Naplózva
Fekete bálna
stealt
Vendég
Válasz: rendelés alatt
«
Új hozzászólás #249 Dátum:
2011.08.05 péntek, 14:56:23 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.08.05 péntek, 12:42:30
Gratulálok!
Azért remélem kihozod az egyik minire, ha meglesz, hogy megcsodálhassuk!
Természetesen
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
[
5
]
6
7
8
9
10
11
12
...
23
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ