Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:21:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 332365 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2018.07.05 csütörtök, 17:35:02 »
Idézetet írta: Mumus1986 - 2018.07.05 csütörtök, 17:15:49
Én is azt hittem, hogy az ajtó/ablak az, de aztán rájöttem, hogy a biztonsági öv műanyag burkolata a b oszlopon. Ha hozzányúlok, megmozgatom akkor elhallgat, de utána kis idővel megint előjön. Remélem tudtam segíteni.
Kösz. Bár ha jól látom, akkor Neked Mondeod van, itt meg Galaxyról van szó. Igaz, egy gyártósorról esnek le a végén.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2018.07.06 péntek, 09:27:57 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.05 csütörtök, 12:40:59
az olajcseréhez nem kell az ország legjobb fordszerelője.szerintem.
Értem, de maximum azt mondja, hogy nincs erre ideje. Nekem néha kifejezetten jól esik olyan feladat, ahol nem kell gondolkodni
Első kapcsolatfelvételnek pont jó indok egy olajcsere és rákérdeznék arra a szurokszerű lerakódásra is, amit a nívópálca végén találtam az első alkalommal.
Szerelőt így is úgy is találnom kell, akikkel jelemleg kapcsolatban állok, az vagy rettentő messze van, vagy olyant alkotott, ami miatt nem vinnék többet hozzájuk rotakapát sem. Ha meg már úgyis találnom kell valakit, akkor gondolok a jövőre is. Ha ilyen tempóban gyűlnek a kilométerek, akkor hamarosan jönnek elő további dolgok még.
De továbbra is szívesen várok más megbízható szerelőkről infót Dél-Buda elérhető közelségében.
Gyári olajszűrőt csak szakszervizben tudok rendelni? Vagy vannak nagy alkatrészkereskedők, ahol már van bevált?
Köszönöm, Oszkár
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2018.07.06 péntek, 12:45:22 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.07.06 péntek, 09:27:57
Értem, de maximum azt mondja, hogy nincs erre ideje. Nekem néha kifejezetten jól esik olyan feladat, ahol nem kell gondolkodni
Első kapcsolatfelvételnek pont jó indok egy olajcsere és rákérdeznék arra a szurokszerű lerakódásra is, amit a nívópálca végén találtam az első alkalommal.
Szerelőt így is úgy is találnom kell, akikkel jelemleg kapcsolatban állok, az vagy rettentő messze van, vagy olyant alkotott, ami miatt nem vinnék többet hozzájuk rotakapát sem. Ha meg már úgyis találnom kell valakit, akkor gondolok a jövőre is. Ha ilyen tempóban gyűlnek a kilométerek, akkor hamarosan jönnek elő további dolgok még.
De továbbra is szívesen várok más megbízható szerelőkről infót Dél-Buda elérhető közelségében.
Gyári olajszűrőt csak szakszervizben tudok rendelni? Vagy vannak nagy alkatrészkereskedők, ahol már van bevált?
Köszönöm, Oszkár
a normál bejelentkezési idő kb 3hónap nála,de te tudod, van-e ennyi időd várni egy olajcserére....
nem vesztesz vele semmit ha megkérded.
Te nem megbízható szerelőt keresel, hanem megbízható szakszervízt és szervizes szerelőt. Na olyat nem nagyon találsz.
Van jó diagnoszta a Ford Ivanicsnál is budafokon, de őt sem fogod tudni rávenni szimpla olajcserére.
Keresd meg privátban Sakos-t, ő odajár hozzájuk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2018.07.10 kedd, 11:40:51 »
Idézetet írta: Mumus1986 - 2018.07.05 csütörtök, 17:15:49
Én is azt hittem, hogy az ajtó/ablak az, de aztán rájöttem, hogy a biztonsági öv műanyag burkolata a b oszlopon. Ha hozzányúlok, megmozgatom akkor elhallgat, de utána kis idővel megint előjön. Remélem tudtam segíteni.
Erre már én is gyanakodtam de akkor mitől van az, hogy ha nagyon picit leengedem az ablakot rögtön elhallgat?
Iszonyat idegesítő ez a nyöszörgés/zörgés! A régebbi S-Max-ot meg tudták csinálni normálisan sőt még a mostani Fiesta beltere sem zörög. Ez így egy nagy vicc csak annak "kicsit" drága!
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2018.07.11 szerda, 18:20:00 »
Ma voltam 30e-es szervizen és garanciális hátsó lámpa cserén Fehérváron az Ivanicsnál!
Természetesen most sem ment semmi simán! Eddig csak szívtam velük. Először amikor a Sync 3-at akartam frissíttetni amit 1,5 óra várakozás után a nincs frissebb verzió szöveggel nem csináltak meg (volt már kettővel frissebb is akkor!)
Aztán mivel mindkét hátsó lámpám párásodik hidegben, gariban cseréltettem (volna). Először megtekintés fotózás majd rendelés. 3 hét múlva bementem szintén erős 1,5 óra után közölték, hogy a kolléga rosszat rendelt újrarendelik majd szólnak!
Újabb 2-3 hét aztán jelentkeztek mire javasoltam, hogy a közelgő 30e-es szervizzel együtt csináljuk akkor csak egyszer kell várakozni. Ez volt ma. 3 órát vártam mire elkészült és sajnos az egyik hátsó lámpa repedt volt a dobozban ezért fáradjak már be ha megérkezett a cseredarab! Arról nem beszélek, hogy itthon vettem észre a motorburkolat nem került vissza ezért mehetek újra holnap!
Mindegyik márkaszerviz ilyen vagy csak ez???
Ja és a 30e-es szervizen nem cserélnek légszűrőt mondván azt csak 60-nál kell!!!!! Noooormális?
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2018.07.11 szerda, 18:25:16 »
Idézetet írta: gabo01 - 2018.07.11 szerda, 18:20:00
Ma voltam 30e-es szervizen és garanciális hátsó lámpa cserén Fehérváron az Ivanicsnál!
Természetesen most sem ment semmi simán! Eddig csak szívtam velük. Először amikor a Sync 3-at akartam frissíttetni amit 1,5 óra várakozás után a nincs frissebb verzió szöveggel nem csináltak meg (volt már kettővel frissebb is akkor!)
Aztán mivel mindkét hátsó lámpám párásodik hidegben, gariban cseréltettem (volna). Először megtekintés fotózás majd rendelés. 3 hét múlva bementem szintén erős 1,5 óra után közölték, hogy a kolléga rosszat rendelt újrarendelik majd szólnak!
Újabb 2-3 hét aztán jelentkeztek mire javasoltam, hogy a közelgő 30e-es szervizzel együtt csináljuk akkor csak egyszer kell várakozni. Ez volt ma. 3 órát vártam mire elkészült és sajnos az egyik hátsó lámpa repedt volt a dobozban ezért fáradjak már be ha megérkezett a cseredarab! Arról nem beszélek, hogy itthon vettem észre a motorburkolat nem került vissza ezért mehetek újra holnap!
Mindegyik márkaszerviz ilyen vagy csak ez???
Ja és a 30e-es szervizen nem cserélnek légszűrőt mondván azt csak 60-nál kell!!!!! Noooormális?
Hú b+...
Csak egy hülye 5let: ennyi idő alatt esetleg a Ford-fortnál a Könyves Kálmán körúton is meg lett volna (persze, ha nem cserélnék a villanyosvágányt és nem lenne lezárva 1 sáv arrafelé IS
... Ott még ismerős is van!
Esetleg Siófok Ford Máté?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.11 szerda, 20:40:58 írta blau4kombi
»
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2018.07.11 szerda, 20:32:06 »
Idézetet írta: gabo01 - 2018.07.11 szerda, 18:20:00
Ma voltam 30e-es szervizen és garanciális hátsó lámpa cserén Fehérváron az Ivanicsnál!
...
Mindegyik márkaszerviz ilyen vagy csak ez???
Én csak érdeklődő lehetséges ügyfélként jártam náluk. Egyszer úgy 15 éve. Akkor úgy tűnt, hogy kicsit zavarom a semmittevésben az eladót. Végülis csak autót akartam venni tőlük és nem 1:43-as méretarányút.
Másodjára most ősszel és idén is hasonló okokból érdeklődésképpen jártam náluk. Ősszel úgy tűnt, hogy nem sokat foglalkoznak a leendő vevővel. Végülis fél órán át nézegettem az autókat az asszonnyal, de még csak meg sem kérdezték, hogy mit szeretnénk. Ebből az jött át, hogy a meglevő ügyfelet nagy eséllyel egyenesen lesza.ják.
Most májusban jártam ott ismét, már nagyon az autórendelésnél jártunk. Úgy 10 misi lett a vége. Az utolsó csepp az volt náluk, amikor kértem egy S-MAX katalógust. (Már volt egy, de a gyerek lenyúlta.
) Adott a tag (majdnem eladót írtam, de hát az egy másik kategória lenne) egy két évvel ezelőttit. Mikor megkérdeztem, hogy frissebb nincs-e, akkor szívbaj nélkül a képembe hazudta, hogy ez a legfrissebb. Mikor közöltem a taggal, hogy ez a kettővel ezelőtti verzió, a legfrissebbet ugyanis a Ford honlapján lehet látni. Erre megkaptam, hogy ha ennyire tudom, akkor miért nem azt nézem, minek nekem a nyomtatott verzió.
Na ez verte le a búrámban a láncot. Ha eladókét nem tudja, melyik az utolsó (legfrisebb) katalógus, akkor szakmailag alkalmatlan, az pedig nagyon-nagyon gáz. Ha tudja, de szemrebbenés nélkül még ebben is hazudik, akkor még hány helyen fog az ilyen tag és cég átb.szni. Tehát emberileg gáz. Ne feledjük, amilyen a vezetőség, olyanok az alkalmazottak is! Ha a cég korrekt, akkor az alkalmazottól is ezt követelik meg. Na úgy fordultam ki, hogy ez az a hely, ahol akkor sem vennék autót, ha ők adnák a legjobb ajánlatot.
Csak egy ellenpélda: Zürichben jártam a családdal. Nyaraltunk, és amúgy turistaruhában bementünk a belvárosban a Tesla-kereskedésbe. Azt hiszem nem tűntünk vevőnek. Kicsit kiváncsiságból is kérdezősködtünk, és szívbaj nélkül ránk szánt fél órát az ELADÓ, hogy ismertesse a technikát. És még marasztalt, hogy lenne tesztvezetés 3 óra múlva, ha visszajönnénk, akkor szívesen beír minket. Végül vettünk egy egész bögrét
szuvenír gyanánt, és nyilvánvaló volt, hogy mást nem fogunk ott vásárolni. De kifelé még megköszönték az érdeklődést. Mielőtt valaki félreértené a szitut, nem kongott a kereskedés, folyamatosan jöttek-mentek az emberek, és közben zajlott tesztvezetés is. Amúgy azt kicsit sajnálom, hogy kihagytuk. Úgy hallom itthon akciósan lehet Teslat tesztvezetni.
Bocs, ha hosszú voltam, de hirtelen feltolultak az emlékek. És még azt is elfogadom, hogy én fogtam ki az egyetlen balfék alkalmazottját, és annak is a legrosszabb napját. De félek, hogy nem ez történt.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2018.07.11 szerda, 21:32:51 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.07.11 szerda, 18:25:16
Hú b+...
Csak egy hülye 5let: ennyi idő alatt esetleg a Ford-fortnál a Könyves Kálmán körúton is meg lett volna (persze, ha nem cserélnék a villanyosvágányt és nem lenne lezárva 1 sáv arrafelé IS
... Ott még ismerős is van!
Esetleg Siófok Ford Máté?
Ez a Máté érdekes lehet! Akár Siófok vagy Dunaújváros is szóba jöhet! Amennyiben ajánlod Őket teszek velük egy próbát!
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2018.07.11 szerda, 21:49:46 »
Idézetet írta: gabo01 - 2018.07.11 szerda, 21:32:51
Ez a Máté érdekes lehet! Akár Siófok vagy Dunaújváros is szóba jöhet! Amennyiben ajánlod Őket teszek velük egy próbát!
Személyes tapasztalat nincs, de azért ennél rosszabb nagyon nem lehet. Egy telefon vagy egy személyes látogatás, ha arra jársz nem árthat.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2018.07.12 csütörtök, 15:06:14 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.07.11 szerda, 21:49:46
Személyes tapasztalat nincs, de azért ennél rosszabb nagyon nem lehet. Egy telefon vagy egy személyes látogatás, ha arra jársz nem árthat.
Már azon is komolyan elgondolkodtam, hogy hagyom ezeket a kókler márkaszervizeket a francba és a jól bevált szerelőműhelyembe fogom hordani az autót!
Amíg garis csak gyári alkatrész és szigorúan mindenről számla!
Elvileg ebbe nem tudnak belekötni Fordéknál ha valami garanciális probléma lenne nem?
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2018.07.27 péntek, 19:09:04 »
A héten másodszor fordult elő tegnap este, hogy a led első fényszóróim nem álltak be kellő magasságba! Az elmúlt 1 évben kb. 5x csinálta ezt eddig. Olyan 4-5 méterre világít az autó elé és mindegy, hogy normál vagy automata módban van. A le-fel kapcsolás nem gyógyítja meg. A hét elején 2km után magára talált de tegnap 15km-t mentem vele és nem javult meg.
Mi lehet a gond?
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2018.07.28 szombat, 10:22:53 »
Idézetet írta: gabo01 - 2018.07.27 péntek, 19:09:04
A héten másodszor fordult elő tegnap este, hogy a led első fényszóróim nem álltak be kellő magasságba! Az elmúlt 1 évben kb. 5x csinálta ezt eddig. Olyan 4-5 méterre világít az autó elé és mindegy, hogy normál vagy automata módban van. A le-fel kapcsolás nem gyógyítja meg. A hét elején 2km után magára talált de tegnap 15km-t mentem vele és nem javult meg.
Mi lehet a gond?
talán a modulja vagy a szintezo.hibakod olvasás szükséges.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2018.07.30 hétfő, 14:40:36 »
No, megérkezett az új autó. Lazán márc. 2-től kellett várni júli 26-ig. Az autóval minden rendben van, de az biztos, hogy többet ennél a Fordnál nem veszek kocsit. Valóban addig kedvesek amég leteszed a lóvét aláírod a papírokat. Az élmények frissek, jól megy a kocsi igaz sportosnak bizzi nem nevezném, bár még igazán nem lépek oda neki. A tolatókamerája a nagy monitoron kifejezetten szép képet ad, bár még nem merek mindent elhinni neki, szóval még inkább hátrafordulok. A Sony szuperen szól, a gyerekek csak annyit mondtak, hogy ugrál a padló, ha hangos a zene... Fények szépek, a Sync 3 rendszer elég egyszerű. Negatívumnak talán 3 dolog van, amit megemlítenék, igaz apróságok: az ülés alatti tárolórekeszt nagyon nehezen lehet kinyitni mindkét oldalon, az első ülések első kárpit/bőr rögzítősíne nem volt beakasztva rgyik oldalon sem, vagy nagyon könnyen kiakad. A csomagtartó nyílhatna fel jobban is. Próbáltam beprogramozni, hogy feljebb legyen a végállása, de ennyi a max. A láblengős csomagtérnyitó viszont szuper dolog, főleg amikor a gyerekek bevágják a durcát, én állok teli kezekkel, de ők nem akarnak segíteni kinyitni.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
lantika
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2018.09.13 csütörtök, 20:51:47 »
Idézetet írta: gabo01 - 2018.07.11 szerda, 18:20:00
Ma voltam 30e-es szervizen és garanciális hátsó lámpa cserén Fehérváron az Ivanicsnál!
Természetesen most sem ment semmi simán! Eddig csak szívtam velük. Először amikor a Sync 3-at akartam frissíttetni amit 1,5 óra várakozás után a nincs frissebb verzió szöveggel nem csináltak meg (volt már kettővel frissebb is akkor!)
Aztán mivel mindkét hátsó lámpám párásodik hidegben, gariban cseréltettem (volna). Először megtekintés fotózás majd rendelés. 3 hét múlva bementem szintén erős 1,5 óra után közölték, hogy a kolléga rosszat rendelt újrarendelik majd szólnak!
Újabb 2-3 hét aztán jelentkeztek mire javasoltam, hogy a közelgő 30e-es szervizzel együtt csináljuk akkor csak egyszer kell várakozni. Ez volt ma. 3 órát vártam mire elkészült és sajnos az egyik hátsó lámpa repedt volt a dobozban ezért fáradjak már be ha megérkezett a cseredarab! Arról nem beszélek, hogy itthon vettem észre a motorburkolat nem került vissza ezért mehetek újra holnap!
Mindegyik márkaszerviz ilyen vagy csak ez???
Ja és a 30e-es szervizen nem cserélnek légszűrőt mondván azt csak 60-nál kell!!!!! Noooormális?
Csak szolok,hogy kaposväron a sync3-hoz nekem SD kärtyät akartak adni frissites gyanänt,aztän 2 nap alatt kideritettek,hogy nem lehet frissiteni. Aztän kaptam itt a forumon egy lehuzos ajänlatot 25000 ft-ert sync3 frissites+autozzak fel BP-re. Hazajöttünk Nemetorszägba mäsnap bementem a fordhoz. INGYEN van a sync3 terkep frissites. Azt mondtäk 24 orän belül elküldik emailben a linkeket+ leiräst. Hazajöttünk ami kb 25 perc,de mär fel uton megjött az email. Simän ment a teljes terkep frissites a leiräs alapjän.
Az volt a tervem,hogy mivel minden evben megyünk kaposvärra 1x,es ez pont egybe esik a szerviz idejevel igy ott fogom csinältatni.
Meggondoltam magam. Inkäbb itthon fizetek erte 1000€-t,mint kaposväron 100000 Ft-ot.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2018.09.13 csütörtök, 20:54:53 »
Idézetet írta: lantika - 2018.09.13 csütörtök, 20:51:47
Csak szolok,hogy kaposväron a sync3-hoz nekem SD kärtyät akartak adni frissites gyanänt,aztän 2 nap alatt kideritettek,hogy nem lehet frissiteni. Aztän kaptam itt a forumon egy lehuzos ajänlatot 25000 ft-ert sync3 frissites+autozzak fel BP-re. Hazajöttünk Nemetorszägba mäsnap bementem a fordhoz. INGYEN van a sync3 terkep frissites. Azt mondtäk 24 orän belül elküldik emailben a linkeket+ leiräst. Hazajöttünk ami kb 25 perc,de mär fel uton megjött az email. Simän ment a teljes terkep frissites a leiräs alapjän.
Az volt a tervem,hogy mivel minden evben megyünk kaposvärra 1x,es ez pont egybe esik a szerviz idejevel igy ott fogom csinältatni.
Meggondoltam magam. Inkäbb itthon fizetek erte 1000€-t,mint kaposväron 100000 Ft-ot.
Azt a linket és leírást közzé is tehetnéd
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
lantika
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2018.09.14 péntek, 17:22:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.09.13 csütörtök, 20:54:53
Azt a linket és leírást közzé is tehetnéd
Megoldhato. De akkor mär nem csak a linket tennem közre,hanem egy komplett leiräst keszitenek MAGYAR ekezetes betükkel. Mivel nekem most nemetül van meg,illetve a häzunk most lett kesz,es kint azert van meg mit tennem igy szügsegem van egy kis idöre.
Update:
Nagyjäbol el is keszült
https://sites.google.com/view/myfoki/sync3-f7-update
«
Utoljára szerkesztve: 2018.09.14 péntek, 19:44:30 írta lantika
»
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2018.09.14 péntek, 21:11:50 »
Idézetet írta: lantika - 2018.09.14 péntek, 17:22:54
Megoldhato. De akkor mär nem csak a linket tennem közre,hanem egy komplett leiräst keszitenek MAGYAR ekezetes betükkel. Mivel nekem most nemetül van meg,illetve a häzunk most lett kesz,es kint azert van meg mit tennem igy szügsegem van egy kis idöre.
Update:
Nagyjäbol el is keszült
https://sites.google.com/view/myfoki/sync3-f7-update
Doc-ban/pdf-ben megvan esetleg? Felraknám a FAQ-ba, ha megengeded.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
lantika
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2018.09.15 szombat, 04:10:15 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.09.14 péntek, 21:11:50
Doc-ban/pdf-ben megvan esetleg? Felraknám a FAQ-ba, ha megengeded.
Persze semmi gond. Meg tudom csinàlni PDF-ben,vagy DOC-ban. Csak mint emlitettem idö. Telefonon van csak ékezetem igy egy kicsit több idöt vesz igénybe. Megpróbálom kedd délelöttre összehozni.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2018.09.16 vasárnap, 17:51:24 »
Idézetet írta: lantika - 2018.09.15 szombat, 04:10:15
Persze semmi gond. Meg tudom csinàlni PDF-ben,vagy DOC-ban. Csak mint emlitettem idö. Telefonon van csak ékezetem igy egy kicsit több idöt vesz igénybe. Megpróbálom kedd délelöttre összehozni.
Köszi az anyagot, felkerült a FAQ-ba:
http://mondeo.hu/index.php?topic=27165.0
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2018.09.16 vasárnap, 20:08:46 »
Idézetet írta: lantika - 2018.09.14 péntek, 17:22:54
Megoldhato. De akkor mär nem csak a linket tennem közre,hanem egy komplett leiräst keszitenek MAGYAR ekezetes betükkel. Mivel nekem most nemetül van meg,illetve a häzunk most lett kesz,es kint azert van meg mit tennem igy szügsegem van egy kis idöre.
Update:
Nagyjäbol el is keszült
https://sites.google.com/view/myfoki/sync3-f7-update
Köszi a leírást.
Nekem a CD kiadás+jobbra léptetés egyidejü lenyomása hatástalan, kiírja, hogy No Disc. Van valami egyéb körülmény, aminek teljesülnie kell, hogy a szervizmenübe lépjen ettől?
Menüből a General Settings alatt van egy verziós menü, ott kiírja nekem, hogy 2.3-as.
Wifire csatlakozás és automatic update engedélyezése nem megoldás esetleg?
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
lantika
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2018.09.16 vasárnap, 20:42:01 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.09.16 vasárnap, 20:08:46
Köszi a leírást.
Nekem a CD kiadás+jobbra léptetés egyidejü lenyomása hatástalan, kiírja, hogy No Disc. Van valami egyéb körülmény, aminek teljesülnie kell, hogy a szervizmenübe lépjen ettől?
Menüből a General Settings alatt van egy verziós menü, ott kiírja nekem, hogy 2.3-as.
Wifire csatlakozás és automatic update engedélyezése nem megoldás esetleg?
https://youtu.be/wIOCnnqab7I
Ha 2.3 akkor le kell elöbb frissiteni a sync-et. Utäna jöhet a terkep frissites.
Wifin nekem nem talält frissitest. Amugy sem stabil kapcsolat a wifi.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.09.16 vasárnap, 20:43:47 írta lantika
»
Naplózva
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2018.10.07 vasárnap, 08:36:10 »
Idézetet írta: lantika - 2018.09.16 vasárnap, 20:42:01
https://youtu.be/wIOCnnqab7I
Ha 2.3 akkor le kell elöbb frissiteni a sync-et. Utäna jöhet a terkep frissites.
Wifin nekem nem talält frissitest. Amugy sem stabil kapcsolat a wifi.
Kösz a videót, hosszan nyomva, gyújtással nekem is sikerült aztán.
Egyelőre nem álltam neki, volt két hét német utam, nem akartam előtte belekavarni, meg aztán hamarosan lesznek még rendszeresen, meglátom. Tartok tőle, ha valami félremegy, a magyar szervizek nem feltételne birkóznak majd meg vele ...
Cserébe viszont tesztelgettem a FordPass-on keresztüli live traffic funkciót a fedélzeti navigációval, androidos telefonnal.
Kicsit vegyesek a tapasztalataim.
Amikor sikerül összekapcsolódni (általában nem megy elsőre), akkor elég sokáig kap sokkal több adatot, mint enélkül a rádió TA (vagy TP?) funkcióján keresztül. Próbáltam google navigációval hasonlítgatni, nem feltételen gondolkodtak egyformán.
Aztán közben észrevettem, hogy van androidos frissítés a FordPass-hoz, feltettem, de nem éreztem stbilitásbeli javulást, sőt érzésre mintha még nehezebben akarna összeszinkonizálódni. Sikerült egy hosszabb út elején annyira összekutyulódni kapcsolódás közben, hogy nemcsak az autó oldali FordPass, hanem a fedélzeti navigáció maga is megfagyott (nem lehetett átkapcsolni a navigáció fülre, ill. homescreen-en a bal felén normál esetben a navi képernyő helyett csak homokórázott). Párszáz kilométer után egy rövid pihenés során történt rövid leállás után indult csak újra.
Majd még próbálgatom a közeljövőben lesz pár külföldi utam, meglátom, bekockáztatom-e közben a 2.3 -> 3.0 updatet. Egyelőre csak letöltöttem hozzá a cuccokat, Ford szerverekről elég lassan jön.
Valaki még esteleg próbálta azóta és sikeres volt szintén az upgrade?
Üdv, Oszkár
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
lantika
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2018.10.07 vasárnap, 18:17:36 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.10.07 vasárnap, 08:36:10
Kösz a videót, hosszan nyomva, gyújtással nekem is sikerült aztán.
Egyelőre nem álltam neki, volt két hét német utam, nem akartam előtte belekavarni, meg aztán hamarosan lesznek még rendszeresen, meglátom. Tartok tőle, ha valami félremegy, a magyar szervizek nem feltételne birkóznak majd meg vele ...
Cserébe viszont tesztelgettem a FordPass-on keresztüli live traffic funkciót a fedélzeti navigációval, androidos telefonnal.
Kicsit vegyesek a tapasztalataim.
Amikor sikerül összekapcsolódni (általában nem megy elsőre), akkor elég sokáig kap sokkal több adatot, mint enélkül a rádió TA (vagy TP?) funkcióján keresztül. Próbáltam google navigációval hasonlítgatni, nem feltételen gondolkodtak egyformán.
Aztán közben észrevettem, hogy van androidos frissítés a FordPass-hoz, feltettem, de nem éreztem stbilitásbeli javulást, sőt érzésre mintha még nehezebben akarna összeszinkonizálódni. Sikerült egy hosszabb út elején annyira összekutyulódni kapcsolódás közben, hogy nemcsak az autó oldali FordPass, hanem a fedélzeti navigáció maga is megfagyott (nem lehetett átkapcsolni a navigáció fülre, ill. homescreen-en a bal felén normál esetben a navi képernyő helyett csak homokórázott). Párszáz kilométer után egy rövid pihenés során történt rövid leállás után indult csak újra.
Majd még próbálgatom a közeljövőben lesz pár külföldi utam, meglátom, bekockáztatom-e közben a 2.3 -> 3.0 updatet. Egyelőre csak letöltöttem hozzá a cuccokat, Ford szerverekről elég lassan jön.
Valaki még esteleg próbálta azóta és sikeres volt szintén az upgrade?
Üdv, Oszkár
Magyar rszervizek abszolut nincsenek Sync3-al kepben.
Naplózva
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 15:16:10 »
Szervusztok,
Időközben megtoltam a Sync3 update-et, elég hamar megvolt, tovább tartott az USB-re rámásolni egy egy kör előtt majdnem a cuccost.
Pár apróság tűnt fel, nameg a Csorna környéki térkép
Ami kicsit idegesít, hogy a térképen kicsinyítve (kifelé zoom?) sokkal lassabban rajzolja meg a tágabb környezetet, mint korábban (2.3) volt fent előtte. Viszont utána nekem nem sikerült előcsalni a szerviz menüt a CD ki+jobbra lép kombóval, aztán azóta meg nem próbáltam.
FordPass továbbra is rapszodikusan kapcsolódik össze, sokszor 3 próbálkozás is kell. Viszont Ausztriában is működött vele a dugókerülés, nagyjából ugyanazt mutatta, mint googlemaps.
Üdv, Oszkár
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 15:38:51 »
Üdv, van motor/futómű közeli kérdésem is, külön leírom, ne keveredjen a Syn3-as témával:
Rögtön az elejétől jelen volt egy érdekes mély búgó/rezonáló jellegű hang, ami gyenge gyorsításkor bizonyos feltételek mellett lépett fel, de nem volt túl zavaró. Mostanában viszont néha egészen erős hangot produkál a korábban tapasztaltakhoz képest, utas is simán meg tuda különböztetni.
Részletesebben:
2.0TDCI, 150LE, powershift váltóval szerelt 2017 évvégi Galaxyban, valahol baloldalon előlről érzékelem ezt a hangot, elsősorban a legnagyobb fokozatban, amikor úgy 1500 környéki fordulatról kisebb mértékű gyorsítással eléri a kb. 2000-es fordulatot (mondjuk 80 - 120 kmh között). A lényeg a gyenge gyorsításban rejlik, pl. a forgalom ritmusa ezt engedi vagy csak amolyan komótosan megyek. Produkálja alacsonyabb fokozatban is, de ott ritkán marad ebben a tartományban sokáig azonos fokozatban a váltó. Azonos fordulaton tartva illetve erősebb gyorsításkor megszűnik.
Elsősorban arra gondolok, hogy valami berezonál ebben a tartományban. Motortakaró burkolatot felül megmozgattam, de elég stabilan ül a helyén. Esetleg próbáljam ki úgy, hogy azt leveszem róla?
Az utóbbi időben elég erős időnként a hang. Csak tipp, hogy esetleg hűvösebb/nedvesebb a kinti levegő és esetleg ezzel összefüggésben erősebb.
Néha jelez indításkor szervizlókulcsot is pár napja, de most éppen erősen külföldön vagyok, nemigen van időm vele itt most ebben a pillanatban foglalkozni, meg gondolom csak azt üzeni ezzel, hogy valami hibakód van, nézessem meg szervizzel. Erre jövő héten tudok legkorábban sort keríteni otthon, addig még belemegy 1000+ km, most csak leokézni tudom.
Esetleg valaki tapasztalt már hasonló hangot? Sima márkaszerviz vajon boldogulhat vele (Petrányi Budaörsi út esne nekem közel)? Vagy keressem egyből Viket?
Köszönöm, Oszkár
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
radixa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2018.11.13 kedd, 13:29:23 »
sziasztok,
nemrég sikerült a korábbi s-maxból egy újabba átülni de mivel ez is használt, nem teljesen 100%-os a kép hogy milyen részletes felszeretség van benne.
konkrétana BLIS/cross traffic allert funkciót -t keresem, mert ugyan a menÜben nem jelenik meg, de úgy tudom ezeket szervízben fixen ki lehet kapcsoltatni.
a kérdésem az lenne hogy van-e itt valaki aki pl. alvázszám alapján utána tud nézni, mit kattintgatott össze az előző tulaj az autó rendelésekor.
előre is köszi.
üdv
Ákos
ps.: ez lenne a szóban forgó alvázszám, ha esetleg.... WF0JXXWPCJFM44996
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2018.11.13 kedd, 13:38:02 »
Idézetet írta: radixa - 2018.11.13 kedd, 13:29:23
sziasztok,
nemrég sikerült a korábbi s-maxból egy újabba átülni de mivel ez is használt, nem teljesen 100%-os a kép hogy milyen részletes felszeretség van benne.
konkrétana BLIS/cross traffic allert funkciót -t keresem, mert ugyan a menÜben nem jelenik meg, de úgy tudom ezeket szervízben fixen ki lehet kapcsoltatni.
a kérdésem az lenne hogy van-e itt valaki aki pl. alvázszám alapján utána tud nézni, mit kattintgatott össze az előző tulaj az autó rendelésekor.
előre is köszi.
üdv
Ákos
ps.: ez lenne a szóban forgó alvázszám, ha esetleg.... WF0JXXWPCJFM44996
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 15.11.2015
Gépkocsi típus: S-MAX / Galaxy
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós SAV
Változat: 60 sorozat
Motor: 2.0L Duratorq (110kW/150PS)
Váltó: 6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 4.36
Emisszió: Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"D"
Fényezés: Frozen white
Belső anyag: Axis Omni Szövet/Ében
Kisebb jellemzők
Panorámatetővel
"B" oszlop mód. kárpittal
Hátsó sárfogók nélkül
Első ajtó küszöbburk Ezüst logo
Belső Csomag nélkül
Első sárfogók nélkül
Emelked elindul asszisztenssel
Hátsó utasajtó
My Key
Csom.tér felhajth/megford szőnyeg
Elektromos ötödik ajtóval
Valenciában készült
Speciális felsz. csomag nélkül
Értékesítési minta nélkül
Különleg rendelésű festék nélkül
Elektronika csop nélkül
Marketing, 1. szint
RSO díszítés nélkül
(-) SVP
Forró Időjárási Csoport nélkül
SIP nélkül
Belső fényezés - Matt
VP alkalmazás címke nélk
Speciális nyelvű felirat nélkül
Felszerelés vízen átkeléshez nélkül
Tűzoltókészülék rögz. nélkül
Gumiabroncs javitó készlet nélkül
"A" Pillar Cloth Trim
"C" Pillar Molded Trim
E. elekt. ablakem. egyérint. fel/le
Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
Rögzített hátsó ablakkal
Tükrözött üveggel
Ablak Első old. hangsz. lam. üveg
Infravörös reflexív szélvédő
fűtött szélvédővel
fűtött hátsó ablakkal
Konzolba szerelt hamutartó nélkül
Normál műszerfallal
Kesztyűtartó fedéllel
Mini tetőkonzollal
Konzol - Zárt tárolóval
Console Cup Holder-Covered
Padlószőnyeg készlet nélkül
Rögzített lábpedálok
L belső burkolat csomag
Első szőnyeg - Deluxe Carpet
Hátsó szőnyeg - Deluxe Carpet
Napellenzőkkel
Szövet tetőkárpittal
Bal napell. megvilágított tükörrel
Jobb napell. megvilágított tükörrel
1. szintű ajtóburkolattal
With Level 3 Quarter Trim Panel
Csomagtérháló készlet nélkül
4 Load Compartment Tie Down Loops
Rakomány rögzĺtő hálóval
Csomagtér burkolattal
zajszigetelő csomag nélkül
Belső elválasztás nélkül
Rács - Alsó körny, mag fény fekete
Aktív hűtőzáró
Tetőcsomagtartó nélkül
fényes ajtókeret díszléccel
Alsó K/O burkolat egysz. fekete
Spoiler nélkül
Elektrokróm tükör/Párat. érzékelő
Kéto. elektr/fűt/bhajt/irj./kil.f
karosszériaszínu külso tükörrel
Vezetőülés hátsó térképzseb nélül
Utasülés támla térképzseb
Less Passenger Seat Cushion Ext
Első 4 irányba állíth. fejtámlával
Vezetőülés kézi döntővel
U.ülés háttámla-áll-val - Forg.ható
Asztal - Első ülés
60:40 osztott lehajtható hátsó ülés
Sec Row Fore-Aft Adj Seat Track
Hátsó középső fejtámlával
Kézi hátsó ülés üléstámla-állítóval
Vezető kézi deréktámasszal
Utas kézi deréktámasszal
Többkontúros ülések nélkül
Ülés alatti tárolóval vezető
Ülés alatti tárolóval - utas
Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
Bizt.öv-figyelm.-D/P/2/3 EU TL/SD
Második Sor - 3 Különálló Ülés
3. sor dönthető üléssel
Vezetőülés 4 irányú kézi állĺtóval
Utasülés 4 irányú kézi állĺtóval
Hátsó üléscsomag 2
Vonószerkezet nélkül
Vonóhorog nélkül
Első vonószemmel
Hátsó vonószemmel
Színre fújt külső ajtókilincs
Bor sebességváltó gomb
Automatic Gearshift
Frekvencia - 433 MHz
El ajtózár el nyitással
Bez zdaln. sterow otw. drzwi
Kulcsnélküli besz/indít/csomagtér
Sapka nélk tüza.betöltő zárral
Iker hátsó ablaktörlo/mosó
Automata szélvédőtörlővel
Fűtött mosó fúvókával
Fényszóró-tisztító nélkül
AlvĂĄz/karosszĂŠria korr. vĂŠd. nĂŠlk.
Első lökhárító érzékelő eszköz
Front Bumper - Mic Black
Karossz. kontr. színű hátsó lökh.
Els? rendszámtábla tartóval
Less Restraint Devices
Air Curtain LH Level 2
Air Curtain RH Level 2
Hátsó oldallégzsákkal
Less Rr Seat Belt Pre-Tensioner
Vezetőoldali térdlégzsák
Hátsó ül biztonsi övvel 2. 3. sor
Smart utasoldali légzsákkal
Oldallégzsákkal - vezetőoldali
Oldallégzsákkal - utasoldali
Utasol. légzsák hatástalanítással
Isofix rögzítő kiegészítéssel
Kézi áll. első bizt.öv rögzĺtéssel
Övfeszítők Vezető/Utas
Seatbelt Lock Retraction-Emergency
Külső keréktartóval
17" Mini acél pótkerék
Gumiabroncs-nyomás érz. 433 MHz
Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
18 X 7,5" festett alu kerék
T155/70R17 110M pótkerék
Normál gumi mintával elöl
With Standard Tyre Tread - Rear
Dĺsztárcsák nélkül
Nem záródó csap anyák
Előre programozott sebességhatárral
Hidegindítás -25 fok
Elektromos vízmelegítő nélkül
Indítóm. - stop/start rendsz.
Távindító nélkül
Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Standard felfüggesztéssel
stabilizátorrúddal
Első rugó terhelésosztály P
Hátsó rugó terhelésosztály-S
Hátsó stabilizátorrúddal
Egy átlós hangtomp./dupla kipufgoó
Elektromos rögzítőfékkel
17"-es első hűtött és tömör hátsó
ĂtkĂśzĂŠs enyhĂtĹ rendszer nĂŠlkĂźl
Fék vészhelyzeti segítséggel
Less Assembly Plant Fuel Fill
Kapcs.tech.vál.(SST) korm-ról kapcs
sport elso ülés
Levegőminőség érzékelővel
hátsó klímaberendezés nélkül
Pollenszűrő/szenes szűrő
Újrakeringető fűtővel
A/C hűtőközeg-R134A
Tiszta tüzelőanyagú flotta gépk.
Tüzelőanyag/víz elválasztó nélkül
dízel tözeloanyag képességgel
95 oktános benzinnel
Alap pedál kialakítás
Elektromos szervokormánnyal
Kézi billent./tolható kormányosz.
Elektr. zárható kormányoszloppal
Borrel bevont kormánykerék
Fűtött kormánykerékkel
Tempomat és ASLD
Távolságérz seb.szab berendezés
Kiegészítő levegőfűtéssel
Hagy. műszer hibridTFT kijelzővel
KMH/MPH sebességmérővel
Fedélzeti számítógéppel
7000 RPM Tachometer
Kétdallamú elektr. kürt - 2. szint
With Compass Display
MFD TFT érintőképernyő
Navigációs rendszerrel
Sebesség hangjelző nélkül
Holttér információs rendszer nélkül
Sávtartás segítség
Sebességkorlátozás tábla felismerés
HMI kezelőfelület 5
Lopásgátló riasztó nélkül
Motor immobilizerrel - integrált
Hátsó parkolási segítséggel
Első parkolássegéllyel
Automatizált parkolórendszerrel
75 AH Battery
230 V teljesítmény átalakító
GCC rádiófrekvenciával
AM/FM/DAB Antenna
ICE-Másod két/5. csat/TMC/DAB/PD
ICE szolg.csomag 23
Antennával
12 hangszóróval
Rádióelhalkítás nélkül
Szórakoztató rendszer nélkül
Mobiltel. Interfész nélk
Sync II
hátsó üléshez rádió vezérlés nélkül
Garázsajtónyitó nélkül
Szivargyújtó nélkül
With 2 Power Point Plugs - Rear
Fix tolatókamera
Kamera első video nélkül
CADS 3. gen csomag
Aero csomag nélkül
Fekete ködlámpa kerettel
Fényszóró 5. szint
Nappali fény lámpák 2. szint
Első ködlámpákkal
első lámpák nélkül
Széljelző lámpával
Világítás csomagok nélkül
Belső világítás-Hangulat LED
etőbe szerelt olvasólámpával
Belső világĺtás késleltetéssel
2. és 3. sor olvasolámpával
Kesztyűtartó világítással
Rakodótér lámpa nélkül
Hátsó lámpa - LED hátsó
Kiegészítő féklámpával
Beszállás-segítő lámpák nélkül
hátsó ködlámpákkal
Aut. fényszóró mag.állítással
Automatikus távolsági fénnyel
Ford Division származék
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
radixa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2018.11.13 kedd, 13:42:31 »
azannya
ez aztán gyorsszervíz
köszi
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.13 kedd, 13:38:02
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 15.11.2015
Gépkocsi típus: S-MAX / Galaxy
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós SAV
Változat: 60 sorozat
Motor: 2.0L Duratorq (110kW/150PS)
Váltó: 6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 4.36
Emisszió: Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"D"
Fényezés: Frozen white
Belső anyag: Axis Omni Szövet/Ében
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.13 kedd, 13:45:37 írta alf®
»
Naplózva
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2018.11.22 csütörtök, 15:33:14 »
Idézetet írta: oszkaar - 2018.11.12 hétfő, 15:38:51
Üdv, van motor/futómű közeli kérdésem is, külön leírom, ne keveredjen a Syn3-as témával:
Rögtön az elejétől jelen volt egy érdekes mély búgó/rezonáló jellegű hang, ami gyenge gyorsításkor bizonyos feltételek mellett lépett fel, de nem volt túl zavaró. Mostanában viszont néha egészen erős hangot produkál a korábban tapasztaltakhoz képest, utas is simán meg tuda különböztetni.
Részletesebben:
2.0TDCI, 150LE, powershift váltóval szerelt 2017 évvégi Galaxyban, valahol baloldalon előlről érzékelem ezt a hangot, elsősorban a legnagyobb fokozatban, amikor úgy 1500 környéki fordulatról kisebb mértékű gyorsítással eléri a kb. 2000-es fordulatot (mondjuk 80 - 120 kmh között). A lényeg a gyenge gyorsításban rejlik, pl. a forgalom ritmusa ezt engedi vagy csak amolyan komótosan megyek. Produkálja alacsonyabb fokozatban is, de ott ritkán marad ebben a tartományban sokáig azonos fokozatban a váltó. Azonos fordulaton tartva illetve erősebb gyorsításkor megszűnik.
Elsősorban arra gondolok, hogy valami berezonál ebben a tartományban. Motortakaró burkolatot felül megmozgattam, de elég stabilan ül a helyén. Esetleg próbáljam ki úgy, hogy azt leveszem róla?
Az utóbbi időben elég erős időnként a hang. Csak tipp, hogy esetleg hűvösebb/nedvesebb a kinti levegő és esetleg ezzel összefüggésben erősebb.
Néha jelez indításkor szervizlókulcsot is pár napja, de most éppen erősen külföldön vagyok, nemigen van időm vele itt most ebben a pillanatban foglalkozni, meg gondolom csak azt üzeni ezzel, hogy valami hibakód van, nézessem meg szervizzel. Erre jövő héten tudok legkorábban sort keríteni otthon, addig még belemegy 1000+ km, most csak leokézni tudom.
Esetleg valaki tapasztalt már hasonló hangot? Sima márkaszerviz vajon boldogulhat vele (Petrányi Budaörsi út esne nekem közel)? Vagy keressem egyből Viket?
Köszönöm, Oszkár
Ma voltam vele szakszervizben, hallgassa meg hozzáértőbb fül is. Váltógyanús a szerelő szerint, de nyomozós. Ebből aztán gondolom bármi is lehet, egyelőre egy december közepi időpontban maradtunk, akkor majd kicsit ottmarad.
Vik-et felhívtam korábban, talákozott már valami hasonlóval, de még nem derült ki mi az, de lehet, hogy más a jelenség, amiről ő beszélt.
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2018.12.02 vasárnap, 19:29:34 »
Sziasztok!
Eddig nem tűnt fel, de ha a gépsast lezárom, akkor a csomagtartóban lévő öt hátsóülés-mozgató gomb kéken világít (foszforeszkál?). Az utastérben minden elsötétül, de a csomagtartóban nem.
Nálatok is csinálja vagy valahol kontaktos?
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2018.12.22 szombat, 13:48:11 »
Idézetet írta: maximi - 2018.12.02 vasárnap, 19:29:34
Sziasztok!
Eddig nem tűnt fel, de ha a gépsast lezárom, akkor a csomagtartóban lévő öt hátsóülés-mozgató gomb kéken világít (foszforeszkál?). Az utastérben minden elsötétül, de a csomagtartóban nem.
Nálatok is csinálja vagy valahol kontaktos?
Annyiszor elhatároztam már, hogy megnézem, de amikor sötétben bezártam mindig elfelejtettem.
Nekem úgy tűnik nem világítanak azok a gombok, miután elalszik a csomagtérben is a világítás.
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2019.01.08 kedd, 12:31:44 »
Azt tudja valaki, hogy lehet lejjebb állítani az ablakmosó fúvókákat? A vezető oldali leginkább a tetőt mossa a szélvédő helyett!
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2019.01.08 kedd, 12:49:33 »
Idézetet írta: gabo01 - 2019.01.08 kedd, 12:31:44
Azt tudja valaki, hogy lehet lejjebb állítani az ablakmosó fúvókákat? A vezető oldali leginkább a tetőt mossa a szélvédő helyett!
Pici gombostű...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2019.01.08 kedd, 12:50:48 »
Idézetet írta: gabo01 - 2019.01.08 kedd, 12:31:44
Azt tudja valaki, hogy lehet lejjebb állítani az ablakmosó fúvókákat? A vezető oldali leginkább a tetőt mossa a szélvédő helyett!
Tűt beledugsz a fúvóka nyílásába és óvatosan állítod.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gabo01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 89
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2019.01.08 kedd, 13:18:42 »
Köszi mindenkinek! sejtettem, hogy így kell csak nem voltam elég kitartó!
Ki kellett nyitni a motorháztetőt és kicsit intenzívebben kellett próbálkoznom!
Naplózva
2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2019.02.07 csütörtök, 20:07:24 »
Szervusztok,
Felmerültek újabb kérdések bennem
1) 30E szerviz megtörtént, már korábban vettem egy légszűröt, azt gondolom cseréljem magam. Vettem akkor egy üzemanyagszűrőt is, de láttam egy videót, ott azért nem árt a gyakorlottab kéz ha jól rémlik, folyik ott még dízel rendesen ugye?
2) Hátsó ajtó mozgatómotorja a baloldalon elég hangoska, amolyan darabosnak tűnik. Létezik, hogy a jobboldalon nincs is motor benne? Vagy annyira csöndes, hogy azt nem is érzékelem.
3) Visszavittem riasztósokhoz (utólagos beépítés volt), mert amikor beültem és az ajtón lévő gombbal bezártam, akkor is nekiállt riasztani 2-3 perc múlva. Akár benne volt a kulcs, akár nem. Így nem túl esélyes pl. egy parkolóban szundítani egy kicsit.
Küzdöttek vele, aztán azt mondták, hogy az autó nem ad olyan megkülönböztethető jelzést, amiből eldönthető, hogy most csak belülről zárták be. Találkoztatok már ilyen problémával esetleg? Azt ígérték, hogy rákérdeznek az olaszoknál. Ez valami Cobra utód, Vodafone ...
4) Bal előlről hanghatás továbbra is gyengéd gyorsításkor jelen van, Vik-kel mentünk ott hátul pár kört, de nem tudtam annyira felgyorsítani olyan rövid szakaszon, aztán még érzékelhető távot menni enyhe gyorsítással, hogy jelentkezzen. Elmondása szerint volt egy tengelykapcsoló cseréjük, de ahogy leírta az ott jelentkező hanghatást, nálam teljesen más és csak bizonyos fordulatszámtartományban, csak egy jól eltalált nyomatékponton jön elő szerintem. Most már kivárom a nyárigumit, bár én minimális valószínűséget adok neki, hogy téligumi + felnije miatt lenne. Vagy például ha a nyomásszenzorral lenne valami, az egészen másképp jelentkezne.
Szép jó estét, Oszkár
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2019.02.07 csütörtök, 21:57:21 »
Idézetet írta: oszkaar - 2019.02.07 csütörtök, 20:07:24
Szervusztok,
Felmerültek újabb kérdések bennem
1) 30E szerviz megtörtént, már korábban vettem egy légszűröt, azt gondolom cseréljem magam. Vettem akkor egy üzemanyagszűrőt is, de láttam egy videót, ott azért nem árt a gyakorlottab kéz ha jól rémlik, folyik ott még dízel rendesen ugye?
2) Hátsó ajtó mozgatómotorja a baloldalon elég hangoska, amolyan darabosnak tűnik. Létezik, hogy a jobboldalon nincs is motor benne? Vagy annyira csöndes, hogy azt nem is érzékelem.
3) Visszavittem riasztósokhoz (utólagos beépítés volt), mert amikor beültem és az ajtón lévő gombbal bezártam, akkor is nekiállt riasztani 2-3 perc múlva. Akár benne volt a kulcs, akár nem. Így nem túl esélyes pl. egy parkolóban szundítani egy kicsit.
Küzdöttek vele, aztán azt mondták, hogy az autó nem ad olyan megkülönböztethető jelzést, amiből eldönthető, hogy most csak belülről zárták be. Találkoztatok már ilyen problémával esetleg? Azt ígérték, hogy rákérdeznek az olaszoknál. Ez valami Cobra utód, Vodafone ...
4) Bal előlről hanghatás továbbra is gyengéd gyorsításkor jelen van, Vik-kel mentünk ott hátul pár kört, de nem tudtam annyira felgyorsítani olyan rövid szakaszon, aztán még érzékelhető távot menni enyhe gyorsítással, hogy jelentkezzen. Elmondása szerint volt egy tengelykapcsoló cseréjük, de ahogy leírta az ott jelentkező hanghatást, nálam teljesen más és csak bizonyos fordulatszámtartományban, csak egy jól eltalált nyomatékponton jön elő szerintem. Most már kivárom a nyárigumit, bár én minimális valószínűséget adok neki, hogy téligumi + felnije miatt lenne. Vagy például ha a nyomásszenzorral lenne valami, az egészen másképp jelentkezne.
Szép jó estét, Oszkár
3, be kell relézni, nem nagy dolog értelmesen megcsinálni, csak ahhoz érteni is kéne, mi hogy történik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2019.02.09 szombat, 09:47:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.02.07 csütörtök, 21:57:21
3, be kell relézni, nem nagy dolog értelmesen megcsinálni, csak ahhoz érteni is kéne, mi hogy történik
Ez olyan dolog ami miatt például érdemes power_ford-hoz fordulni? Sőt ha jól sejtem a risztóval is előbb hozzá kellett volna?
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2019.02.09 szombat, 09:59:37 »
Jóreggelt,
Tegnap elindítva a motort dobott Transmission Limited Function üzenetet és gyakorlatilag nem tudtam kitolatni egy enyhén lejtős ferde parkolóhelyről.
Újraindítva meggyógyult ... Hát persze hogy holnap indulok egy 2000+-os körre.
Akkor éppen csak harmadikra bírtam elindítani, ez egyre többször fordul elő, gyanús, hogy valahogy nem érzékeli az indításgátló jeladóját rendesen (ez együtt került bele az előző hozzászólásomban említett riasztóval). Pár hete életem legyszűkebb parkolóházának tetején vicceskedett éppen.
Remélem nem függ össze az indításgátlóval ez a hibaüzenet, van némi váltógyanús hangjelenséges problémám is (4-es pont az előzőben). Remélem nem útközben hagy majd ott külföldön.
Jóhétvég, Oszkár
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2019.02.09 szombat, 13:10:32 »
Idézetet írta: oszkaar - 2019.02.09 szombat, 09:47:48
Ez olyan dolog ami miatt például érdemes power_ford-hoz fordulni? Sőt ha jól sejtem a risztóval is előbb hozzá kellett volna?
nem tudom, hogy programozáson kívül mit szokott csinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
radical
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2019.02.16 szombat, 21:28:01 »
Sziasztok,
7 személyes S-Max vásárlás előtt állok ebben kérnék tanácsot/véleményt.
Főleg városban fogunk vele menni, havonta 1-2x vidék 200-300km meg egy nyári nyaralás. Átlagban évente 10e kmt rakunk a kocsikba.
Mi az amit érdemes bele kérni és mi az amit nem?
Ami biztos kell: benzines, szélvédő és ülésfűtés, tempomat, parkradar ezen felül minek van még értelme?
A benzines 1.5össel mennyire lesz dinamikus a kocsi?
Van haszna a gyári riasztónak vagy inkább maszekot?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2019.02.17 vasárnap, 08:58:53 »
Idézetet írta: radical - 2019.02.16 szombat, 21:28:01
Sziasztok,
7 személyes S-Max vásárlás előtt állok ebben kérnék tanácsot/véleményt.
Főleg városban fogunk vele menni, havonta 1-2x vidék 200-300km meg egy nyári nyaralás. Átlagban évente 10e kmt rakunk a kocsikba.
Mi az amit érdemes bele kérni és mi az amit nem?
Ami biztos kell: benzines, szélvédő és ülésfűtés, tempomat, parkradar ezen felül minek van még értelme?
A benzines 1.5össel mennyire lesz dinamikus a kocsi?
Van haszna a gyári riasztónak vagy inkább maszekot?
az 1,5 benzin nagyon kicsi az autóhoz.12-14liter eszik a céges kocsink, és panaszkodnak rá, hogy cserébe lomha,nem megy.Azon gondolkodnak, hogy megszakítsák a lízing szerződést...2.0már nem létezik.Ebben a kategóriában nem jó a benzines.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
oszkaar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 20:29:15 »
Szépjóestét,
Bekaptam egy felverődő követ 120 környékén, jobboldalon meg is sérült a szélvédő. No persze mindez külföldön történt, majd még haza is kell érnem vele valahogyan pár nap múlva.
Valami jó tanács casco ügyintézéshez majd ha hazaérek, esetleg negatív elbírálású tényező, ha külföldön történt? Aegonnál vagyok.
Gondolom nem olcsó ez a fűtött szélvédő. Garancia időn belül az intézése márkaszervizen keresztül kell, hogy történjen?
Rémlik, hogy korábban amikor sérült szélvédőm azt tanácsolták, hogy amennyire csak lehet, próbáljam leragasztani a sérülést, hogy minnél kevesebb víz kerüljön addig is bele. Van értelme? Most még reggelente fagypont környéke van. Majd próbálom eszemben tartani, hogy ne használjam a szélvédőfűtést, gondolom nem tesz neki jót a hőingadozás sem.
Kösz, Osz
Naplózva
2018 Ford Galaxy 2.0 TDCI Powershift 150Le
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2019.02.19 kedd, 06:54:06 »
Idézetet írta: oszkaar - 2019.02.18 hétfő, 20:29:15
Szépjóestét,
Bekaptam egy felverődő követ 120 környékén, jobboldalon meg is sérült a szélvédő. No persze mindez külföldön történt, majd még haza is kell érnem vele valahogyan pár nap múlva.
Valami jó tanács casco ügyintézéshez majd ha hazaérek, esetleg negatív elbírálású tényező, ha külföldön történt? Aegonnál vagyok.
Gondolom nem olcsó ez a fűtött szélvédő. Garancia időn belül az intézése márkaszervizen keresztül kell, hogy történjen?
Rémlik, hogy korábban amikor sérült szélvédőm azt tanácsolták, hogy amennyire csak lehet, próbáljam leragasztani a sérülést, hogy minnél kevesebb víz kerüljön addig is bele. Van értelme? Most még reggelente fagypont környéke van. Majd próbálom eszemben tartani, hogy ne használjam a szélvédőfűtést, gondolom nem tesz neki jót a hőingadozás sem.
Kösz, Osz
Szia, másfél hete kaptam egy kavicsot, csak én pont az orrom előtt. Mivel a fűtőszálas csak akkor javítható ha nem a fűtőszálas részen kaptott kavicsot csak akkor érdemes ragasztani ha ez az eset áll fenn. Az Aegon engem egyszer megpróbált rábeszélni hogy elég a javítás, aztán elmagyaráztam a jóembernek hogy ugyan ha megfúrja a fűtőszálat, akkor az hogy fog működni, végül cserés lett. Érdemes márkaszervízben cseréltetni mivel csak itt kapsz Fordosat, ami eredetinek minősül, ha nem ilyet rakatsz bele később már Veled fizettetik ki egy esetleges cserénél a felárat ha mégis gyárit rakatnál egy következő sérülésnél.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
radical
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2019.02.19 kedd, 11:40:59 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.17 vasárnap, 08:58:53
az 1,5 benzin nagyon kicsi az autóhoz.12-14liter eszik a céges kocsink, és panaszkodnak rá, hogy cserébe lomha,nem megy.Azon gondolkodnak, hogy megszakítsák a lízing szerződést...2.0már nem létezik.Ebben a kategóriában nem jó a benzines.
Köszi a visszajelzést, viszont a dízeles meg nem tolerálja a gyakori rövid utakat ha jól tudom? Mi akkor a megoldás?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2019.02.19 kedd, 11:44:34 »
Idézetet írta: titta - 2019.02.19 kedd, 06:54:06
Szia, másfél hete kaptam egy kavicsot, csak én pont az orrom előtt. Mivel a fűtőszálas csak akkor javítható ha nem a fűtőszálas részen kaptott kavicsot csak akkor érdemes ragasztani ha ez az eset áll fenn. Az Aegon engem egyszer megpróbált rábeszélni hogy elég a javítás, aztán elmagyaráztam a jóembernek hogy ugyan ha megfúrja a fűtőszálat, akkor az hogy fog működni, végül cserés lett. Érdemes márkaszervízben cseréltetni mivel csak itt kapsz Fordosat, ami eredetinek minősül, ha nem ilyet rakatsz bele később már Veled fizettetik ki egy esetleges cserénél a felárat ha mégis gyárit rakatnál egy következő sérülésnél.
Hol csináltattad?
Most hasonló nálam is a szitu, de sajnos nem bízok meg senkiben.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2019.02.19 kedd, 11:59:51 »
Idézetet írta: radical - 2019.02.19 kedd, 11:40:59
Köszi a visszajelzést, viszont a dízeles meg nem tolerálja a gyakori rövid utakat ha jól tudom? Mi akkor a megoldás?
a korszerű dízeleknek már a rövid távok sem annyira probléma, mint korábban. Vagy kicsi benzines, vagy családi dízel.Saját vélemény.
Persze ha nem gond tankolni, jó a 4,2es S8 audi is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2019.02.19 kedd, 12:04:02 »
Idézetet írta: titta - 2019.02.19 kedd, 06:54:06
Szia, másfél hete kaptam egy kavicsot, csak én pont az orrom előtt. Mivel a fűtőszálas csak akkor javítható ha nem a fűtőszálas részen kaptott kavicsot csak akkor érdemes ragasztani ha ez az eset áll fenn. Az Aegon engem egyszer megpróbált rábeszélni hogy elég a javítás, aztán elmagyaráztam a jóembernek hogy ugyan ha megfúrja a fűtőszálat, akkor az hogy fog működni, végül cserés lett. Érdemes márkaszervízben cseréltetni mivel csak itt kapsz Fordosat, ami eredetinek minősül, ha nem ilyet rakatsz bele később már Veled fizettetik ki egy esetleges cserénél a felárat ha mégis gyárit rakatnál egy következő sérülésnél.
Bocsi hogy belevau, de ez nem ennyire fekete-fehér. Nekem mk3-mon már javítottak több kavicsot is fűtött részen, és nem ment tönkre az a fűtőszál, ami felett sérült. Westendi pilkington és random hipermarketi sátras is megoldotta. Persze biztos szerencsém is volt.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2019.02.19 kedd, 12:40:42 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.02.19 kedd, 11:44:34
Hol csináltattad?
Most hasonló nálam is a szitu, de sajnos nem bízok meg senkiben.
Auto-Forthoz jelentettem be, még várom hogy mikor mehetek, nem tartanak raktáron szélvédőt. Ha jól értettem aamit Viktor mondott, megvették a Védgát utcai Autonett-et vagy mifene, valszeg ott fogják javítani. Átvétel előtt alaposan átnézem, az előző cserénél bár Ford-osat szereltek be, az alsó 10-15 cm-en erősen torzított, zavaró.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2019.02.19 kedd, 13:16:00 »
Idézetet írta: titta - 2019.02.19 kedd, 06:54:06
Szia, másfél hete kaptam egy kavicsot, csak én pont az orrom előtt. Mivel a fűtőszálas csak akkor javítható ha nem a fűtőszálas részen kaptott kavicsot csak akkor érdemes ragasztani ha ez az eset áll fenn. Az Aegon engem egyszer megpróbált rábeszélni hogy elég a javítás, aztán elmagyaráztam a jóembernek hogy ugyan ha megfúrja a fűtőszálat, akkor az hogy fog működni, végül cserés lett. Érdemes márkaszervízben cseréltetni mivel csak itt kapsz Fordosat, ami eredetinek minősül, ha nem ilyet rakatsz bele később már Veled fizettetik ki egy esetleges cserénél a felárat ha mégis gyárit rakatnál egy következő sérülésnél.
Nyarom kaptam kovet, javitottak, futoszal nem serult.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ