Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:12:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 2011 Titanium S Turnier  (Megtekintve 41935 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:32:05 »

nem a kocsira gondoltam, hanem a kinti autókeresésre. neked volt egy olyan hozzászólásod anno, hogy bekergetted magad tátott szájjal a faszerdőbe vigyor3

Mikor olvastam Jani írásait a V8 fórumon, akkor az volt az érzésem, hogy nem csak bekergette magát abba az erdőbe, hanem sátrat is vert ott  szomoru1 nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #101 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:34:12 »

Töredéke az EU prémiumhoz képest.
Ne is egy Mondeohoz hasonlítsd, valamit valami árán kapsz meg. Most Conti SC6 ot vettem rá, 250 volt. Elvileg egy szezon alatt max a hátsót lehet kinyírni, de elég jól bírja. S itt már annyi erő van, hogy mivel az autó sokkal többet tud, mint amit vár az ember alapból, nem mindig ütöd. Nem lehet folyamatosan ütni, mert elfáradsz benne, olyan koncentrálást igényel...  eplus2 Volt már olyan élményed, hogy az asszonyod még akarja, Te meg már nem? Na. Ez olyan.  wow1  eplus2 Olyan élmént ad 2 perc alatt, hoyg elég 1 hétre...
Economy betét-tárcsa, kb 140-160 rá. Mondeóra mennyi is? (CLS63AMG: 1M)
Ha vmi kifekszik, kintről minden olcsó bele, egy itteni prémiumhoz képest. Most pl egy hátsó féltengely szimmering csere volt 7E + 30E munkadíj.
Kuplung nincs benne. A váltót ha kinyírom, de állítólag a 700Le-s tuningos motorok váltói is bírják, akkor meg lehet csinálni 1000+-osra, onnantól örök élet. Kb 5-600. Mondeó kéttömegű+ kuplung: 400-450E... Tuning 700Le-re: 400. Más márkánál hol kapsz 150 lóerőt ennyiért?
A motor őskövület nyomórudas V8. Bot egyszerű. S olcsó bele minden.
Ezeket az USD árakat szorozd kb 500Ft-tal, ennyiből van 5 napon belül a kezedben.
http://www.rockauto.com/en/catalog/cadillac,2010,cts,6.2l+v8+supercharged,1444500
Performance fékbetét 170dolcsi, tehát kb 85E, performance tárcsák 200 dolcsi, tehát 100E -> kopmmpletten 185E.

Értem amit írsz, és persze, hogy nem szabad egy mondeó fenntartásához hasonlítani. Rs6 audihoz is lehet ebayről ekonomi betétet kapni amit a sarki sufniban beraknak.

Én egy ilyen autóba csak gyárit mernék venni. A szakszervízt hasonlítsuk össze szakszervízzel, az már egy jó alap, és ott lehet nem is olyan nagy különbségek lennének...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #102 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:36:30 »

Ez a sebesség 10-el osztás egy tévedés, szerintem.  hehe
Én 7.5-8.5 között fogyasztok. A te elméleted szerint akkor 75-85 -el közlekedem?  Mondjuk igen, a Szentendrein a városban.  eplus2
Egyébként meg jóval felette járok, a megengedett +10 minimum és megengedett +15-re nyomok tempomatot. (1-2 km/h-n belül van a kocsi sebesség mutatója a GPS-hez)
 wave

Ez csak az én autóimra igaz.
A 2.2 dizli Mondimnál volt az, hogy 90-180 között, a huszas osztás működött. Tehát 90-4,5L, 180-9L
Most a caddynél a 10es osztás működik 70-240 között... Tehát 70nél 7 lityi, 90nél 9, pályán (én ott látom sokat) 13, ha tolom neki, akkor 24... Wink
A város irreleváns nekem, mert max 10%ban játszik csak. Egyébként 18.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:39:32 »

ha találsz egy olyan valakit, aki nem lehúzni akar + egy olyan 8-15 éves bmw-t aminek volt előtted gazdája, akkor nincs ilyen kiadás. mondjuk erre a kettőre kisebb esélyed van mint az 5öslottó megnyerésére hehe

Ebben van ráció amit irsz.. tudjuk minden márkában vannak autók amik állandóan elromlanak,mások meg nem.
Gyanitom az is olyan volt...
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #104 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:40:12 »

Értem amit írsz, és persze, hogy nem szabad egy mondeó fenntartásához hasonlítani. Rs6 audihoz is lehet ebayről ekonomi betétet kapni amit a sarki sufniban beraknak.

Én egy ilyen autóba csak gyárit mernék venni. A szakszervízt hasonlítsuk össze szakszervízzel, az már egy jó alap, és ott lehet nem is olyan nagy különbségek lennének...

Én sem ekonomi betétet rakok bele, mert 200 kilóért már kerámia a betét. Azzal elég jól megállok már... Wink
Nincs olyan ma már, hogy gyári termék. Kint az USÁban a jó utángyártók pörögnek. GM vonalon az ACDelco cuccok messze elfogadottak, sőt a gépkönyvbe ez van beírva!
De ha a dömperhez veszek Motorcraft alkatrészeket, még akkor is jobban állok, mint EU viszonylatban. 8 gyertya + 8 COP(trafó) 120E volt. Itthon sehol nem kapsz semmilyen ilyen jellegű típushoz ennyiért gyújtást.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #105 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:40:38 »

Ez a sebesség 10-el osztás egy tévedés, szerintem.  hehe
Én 7.5-8.5 között fogyasztok. A te elméleted szerint akkor 75-85 -el közlekedem?  Mondjuk igen, a Szentendrein a városban.  eplus2
Egyébként meg jóval felette járok, a megengedett +10 minimum és megengedett +15-re nyomok tempomatot. (1-2 km/h-n belül van a kocsi sebesség mutatója a GPS-hez)
 wave

Vazzegg Tibcsi, smaxi fogyaszt télen 8 litert, nekem ne add már ezt be. A virágtartó kétezres mk2 még életében nem evett 10 alatt... na akkora fejlődésen nem ment azért át a z mk3 benzines erőforrása, sőt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #106 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:41:17 »

Ez csak az én autóimra igaz.
A 2.2 dizli Mondimnál volt az, hogy 90-180 között, a huszas osztás működött. Tehát 90-4,5L, 180-9L
Most a caddynél a 10es osztás működik 70-240 között... Tehát 70nél 7 lityi, 90nél 9, pályán (én ott látom sokat) 13, ha tolom neki, akkor 24... Wink
A város irreleváns nekem, mert max 10%ban játszik csak. Egyébként 18.



Ja: a tempomatot 245ig lehet beállítani.  wow1 Olyankor még nem forog sokat sem...   eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #107 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:42:37 »

Én sem ekonomi betétet rakok bele, mert 200 kilóért már kerámia a betét. Azzal elég jól megállok már... Wink
Nincs olyan ma már, hogy gyári termék. Kint az USÁban a jó utángyártók pörögnek. GM vonalon az ACDelco cuccok messze elfogadottak, sőt a gépkönyvbe ez van beírva!
De ha a dömperhez veszek Motorcraft alkatrészeket, még akkor is jobban állok, mint EU viszonylatban. 8 gyertya + 8 COP(trafó) 120E volt. Itthon sehol nem kapsz semmilyen ilyen jellegű típushoz ennyiért gyújtást.


És internet, rendelés, fizetés, várás, postára rohangálás, szerelő, stb... addig autó áll, áll, és áll... sok sok energia, idő, tehát pénz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #108 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:46:12 »

És internet, rendelés, fizetés, várás, postára rohangálás, szerelő, stb... addig autó áll, áll, és áll... sok sok energia, idő, tehát pénz...

Nem. Amit emailben elküldök csüt estig, az kedd reggel a kezemben van Budaörsön. Az ár-szorzó, amit írtam, abban már az emberem garancia vállalása is benne van, miszerint, ha rosszat kapok, ő cseréli (repteti a dolgokat oda-vissza).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #109 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:46:29 »

Vazzegg Tibcsi, smaxi fogyaszt télen 8 litert, nekem ne add már ezt be. A virágtartó kétezres mk2 még életében nem evett 10 alatt... na akkora fejlődésen nem ment azért át a z mk3 benzines erőforrása, sőt...

Mondjuk pont nem érdekel, hogy te elhiszed vagy nem.
De most őszintén, hol lenne benne a "JÓ" nekem, ha hazudnék -magamnak?  Cheesy

A telefonomban vezetem a Fuel Log- app-al a tankolásokat 3-4 éve folyamatosan. Bármikor megmutatom az átlagot és megnézheted egyesével is a tankolásokat.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #110 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:49:50 »

Mondjuk pont nem érdekel, hogy te elhiszed vagy nem.
De most őszintén, hol lenne benne a "JÓ" nekem, ha hazudnék -magamnak?  Cheesy

A telefonomban vezetem a Fuel Log- app-al a tankolásokat 3-4 éve folyamatosan. Bármikor megmutatom az átlagot és megnézheted egyesével is a tankolásokat.  wave

Jó elhiszem, nálam nem ennyi lenne, te akkor ezt hidd el.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #111 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:50:44 »

...
A város irreleváns nekem, mert max 10%ban játszik csak. Egyébként 18.



Mondjuk az tény, hogy ez városba totálisan nem való. Nincs hely neki. Ha csak rágondolok a gázpedálra, már kapok egy 30E-es csekket...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #112 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:51:02 »

Nem. Amit emailben elküldök csüt estig, az kedd reggel a kezemben van Budaörsön. Az ár-szorzó, amit írtam, abban már az emberem garancia vállalása is benne van, miszerint, ha rosszat kapok, ő cseréli (repteti a dolgokat oda-vissza).

Akkor alkatrész rendben. Van hozzáértő szerelő? Otthonosan mozog benne? Tudja mik a tipushibák?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #113 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:52:08 »

Jó elhiszem, nálam nem ennyi lenne, te akkor ezt hidd el.

Nekem az 1.8 Fóka evett 10,5-öt. egy Tibi autó nálam sztem 11-12-t enne városban, kint kb 8-at, vegyesben talán 10 alatt állna meg picivel. Ez még nem ütés lenne.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #114 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:52:51 »

Jó elhiszem, nálam nem ennyi lenne, te akkor ezt hidd el.

Nem tudsz vezetni.  eplus2
Ismerni kell a motor/vezérlés működését és akkor tudod mikor fogyaszt-ana sokat és minél rövidebben kell olyan üzemállapotban használni. De ettől függetlenül lehet tempósan közlekedni vele, ahogyan írtam + 10-15-el.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #115 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:53:54 »

Mondjuk az tény, hogy ez városba totálisan nem való. Nincs hely neki. Ha csak rágondolok a gázpedálra, már kapok egy 30E-es csekket...

Akkor gondolkodás nélkül nyomod?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #116 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:55:28 »

Akkor alkatrész rendben. Van hozzáértő szerelő? Otthonosan mozog benne? Tudja mik a tipushibák?

Igen.
Tomi, kőegyszerű autó. (mondjuk pont ezért nem merném venni a 2015+-ost, mert ott már vannak csillivilli dolgok) A szomszéd szerelőm szerel rajta mindent olyan dolgot, amihez én lusta vagyok. Úgy állnak hozzá bármihez, mint ha egy Mondeo lenne. A dömpernél, ennél is. Ha kritikus dolog ütne be, pl a váltó elfossa magát, akkor irány Győrbe a profikhoz. De átlag bátor autószerelő tudja szerelni. Akár elektromosan is. Van hozzá szerviz dvd-m, kapcs rajzokkal, mindennel. Momndjuk a szerelőm mondta a múltkor, hogy felesleges a servicemannuálból nyoomtatgatnom a dolgokat, mert csak elpocsékolom a drága papírt...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #117 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:56:50 »

Igen.
Tomi, kőegyszerű autó. (mondjuk pont ezért nem merném venni a 2015+-ost, mert ott már vannak csillivilli dolgok) A szomszéd szerelőm szerel rajta mindent olyan dolgot, amihez én lusta vagyok. Úgy állnak hozzá bármihez, mint ha egy Mondeo lenne. A dömpernél, ennél is. Ha kritikus dolog ütne be, pl a váltó elfossa magát, akkor irány Győrbe a profikhoz. De átlag bátor autószerelő tudja szerelni. Akár elektromosan is. Van hozzá szerviz dvd-m, kapcs rajzokkal, mindennel. Momndjuk a szerelőm mondta a múltkor, hogy felesleges a servicemannuálból nyoomtatgatnom a dolgokat, mert csak elpocsékolom a drága papírt...  vigyor3

Ja, vagy Budaörsön a Corvettesek. (a technika a ZL1 Camaróé, ami a ZR1 Corvette butított változta) Amikor mutattam nekik Budaörsön, köptek egyet, hogy ez nem is az új...  wow1  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #118 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 21:57:46 »

Igen.
Tomi, kőegyszerű autó. (mondjuk pont ezért nem merném venni a 2015+-ost, mert ott már vannak csillivilli dolgok) A szomszéd szerelőm szerel rajta mindent olyan dolgot, amihez én lusta vagyok. Úgy állnak hozzá bármihez, mint ha egy Mondeo lenne. A dömpernél, ennél is. Ha kritikus dolog ütne be, pl a váltó elfossa magát, akkor irány Győrbe a profikhoz. De átlag bátor autószerelő tudja szerelni. Akár elektromosan is. Van hozzá szerviz dvd-m, kapcs rajzokkal, mindennel. Momndjuk a szerelőm mondta a múltkor, hogy felesleges a servicemannuálból nyoomtatgatnom a dolgokat, mert csak elpocsékolom a drága papírt...  vigyor3

Titokban valami zöld aktivista?   nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #119 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:01:20 »

Titokban valami zöld aktivista?   nyes

 vigyor3
Nagyon ügyesek. Bp-ről is hoznak ide autókat. Amcsit is. velem korú srác, csak fiatalokkal dolgozik.
Egyzer szhoptak a dömperen vmivel kb 3 napig, nemondom lesz vagy 60 rugó a munkadíj, odamegyek, azt mondja legyen 20. Mondom neki: de hát 3 napig szhoptatok. Aszongya, ja, de ez elvileg egy 1 napos meló lenne, csak idáig nem tudták, hogy hogyan kell csinálni, most már persze majd tudják, de ezért nem akar 3 napot elkérni, csak az egyet...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #120 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:02:42 »

Igen.
Tomi, kőegyszerű autó. (mondjuk pont ezért nem merném venni a 2015+-ost, mert ott már vannak csillivilli dolgok) A szomszéd szerelőm szerel rajta mindent olyan dolgot, amihez én lusta vagyok. Úgy állnak hozzá bármihez, mint ha egy Mondeo lenne. A dömpernél, ennél is. Ha kritikus dolog ütne be, pl a váltó elfossa magát, akkor irány Győrbe a profikhoz. De átlag bátor autószerelő tudja szerelni. Akár elektromosan is. Van hozzá szerviz dvd-m, kapcs rajzokkal, mindennel. Momndjuk a szerelőm mondta a múltkor, hogy felesleges a servicemannuálból nyoomtatgatnom a dolgokat, mert csak elpocsékolom a drága papírt...  vigyor3

Jani, ezt elhiszem egy 2105-ről, de egy 500+ lóerős autó nem lehet annyira egyszerű... Biztos ennek is meg van a kersztje, mint nekem az ivdc... és ott mehetek a Monroe bácsihoz is, elmodaná, hogy vegyek gyárit csilliókért.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #121 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:02:48 »

vigyor3
Nagyon ügyesek. Bp-ről is hoznak ide autókat. Amcsit is. velem korú srác, csak fiatalokkal dolgozik.
Egyzer szhoptak a dömperen vmivel kb 3 napig, nemondom lesz vagy 60 rugó a munkadíj, odamegyek, azt mondja legyen 20. Mondom neki: de hát 3 napig szhoptatok. Aszongya, ja, de ez elvileg egy 1 napos meló lenne, csak idáig nem tudták, hogy hogyan kell csinálni, most már persze majd tudják, de ezért nem akar 3 napot elkérni, csak az egyet...



..... majd kifizeted te a különbözetet máskor/másban  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #122 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:04:41 »

Akkor gondolkodás nélkül nyomod?  nyes

Nem, ha hazajövök, caddy be a garázsba, s ülök át a dömperbe. A városba csak azzal járok. A múltkor is belém tolattak. Semmi nem maradt rajtam. A Caddynél tajtékoztam volna...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #123 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:06:15 »

Nem, ha hazajövök, caddy be a garázsba, s ülök át a dömperbe. A városba csak azzal járok. A múltkor is belém tolattak. Semmi nem maradt rajtam. A Caddynél tajtékoztam volna...

Szóval akkor a caddy egy második, harmadik autó? Throll ilyet keres?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #124 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:10:14 »

Szóval akkor a caddy egy második, harmadik autó? Throll ilyet keres?


 taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #125 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:11:19 »

Jani, ezt elhiszem egy 2105-ről, de egy 500+ lóerős autó nem lehet annyira egyszerű... Biztos ennek is meg van a kersztje, mint nekem az ivdc... és ott mehetek a Monroe bácsihoz is, elmodaná, hogy vegyek gyárit csilliókért.



nincs kereszt. Ezt nem hittem el én sem.
faék egyszerű. Ősrégi nyomórudas V8, 16 szeleppel. Semmi csittifitti változószelepvezérlés, meg fhaszom. Csak köbcenti, meg arra rábhaszva egy q nagy daráló, ami tömi befelé 1000-rel a levegőt. Ennyi.
A váltó az egyik legerősebb GM váltó. A diffim is önzáró + hűtött. A féltengelyek nem olyanok, amiket a dusterek/xtrailek alatt látsz néha.
Egyetlen egy gyenge láncszem van, a kardántengely. De annak nem a nyomaték a halála, hanem a fordulatszám. Ezért vannak az automaták leszabályozva 275-nél. A kézisek meg 305-nél, mert abban hosszabb a végáttétel.
HA kicserélném a kardánt vmi spécire, 315-re lehetne kivenni a tiltást belőle. de minek ? ? ?
Vannak hibái, pl a TPMS szenzorok csak 6 évet bírnak... nab+ 16 darabja.
Ha nagyon meghajtom (konstans 220+), ha hirtelen leállítom, melege van, de hűti magát. Zavaró a ventillátor hang. Van, hogy segítek néha neki, s ott hagyom nyitott motorházzal pár percre. tök menő dolog...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #126 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:12:05 »


..... majd kifizeted te a különbözetet máskor/másban  eplus2

Soha nem tapasztaltam még ezt irányomban. Mondjuk hordok oda vagy 5 autót...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #127 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:13:24 »

Szóval akkor a caddy egy második, harmadik autó? Throll ilyet keres?

Önmagában is elég. Én csak féltem a városban a lámáktól. Rám tolat, rám parkol, stb. Ebből az aspektusból a dömper mellett minden egy második autó... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #128 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:19:29 »

Tomi,
Utána mentem ezeknek a Tesláknak pár napja. Mint egy nagy távirányítós autó egy tablettel megbonyolítva. Egy nagy telep + villanymotor(ok) + "távirányító". Tudom, mert voltak távirányítós autóim.  vigyor3 Mindegyiket tuningoltam: 2 bébi elem helyett egy lapos, energiapocsékló világítások (lámpák) lekötve. Imádtam a túlterhelt villanymotorok szagát, még most is az orromban van. Az acélkasztnis 240es volvóm ment, mint a golyó.
Tesla: mechanikailag elképesztően egyszerű kialakítás, az elektronika meg kb nem megy soha tönkre. Akksi a legkritikusabb. Adott kapacitás felett 8 év garival adják km korlátozás nélkül. 8 év után viszont pakliban lehet a csere (javítás nincs), kint 12k USD egy akkupack. Ezt a 4-5 millát kell figyelembe venni 8 éves kor környékén, tehát majd 2020-2022 környékén, amikor használtan 6-8-10 miska körül nézegetjük majd ezeket. Ellenben ha 8 évesen kap egy új akkut, akkor kb lesz egy új autó belőle, mert a belsejét folyamatosan upgradelik.
Emésztgetem még egy vállalkozás létrehozását, ahol pár villamosmérnök kollégával, s ugyes technikussal meg talán egy beugrós embedded fejlesztővel/supportossal  javítanánk villany/hibridautót, nem misztikus módon, s költséghatékonyan. 5-10 év múlva lesz már erre igény, mert egyébként egy 12kUSD-s Tesla akkupack is AA Panasonic Li-Ion akksikból van meghatározott tömbökben összerakva...
Szóval, simán merném venni a Model S-t egy P85D változatban.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #129 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:22:29 »

Önmagában is elég. Én csak féltem a városban a lámáktól. Rám tolat, rám parkol, stb. Ebből az aspektusból a dömper mellett minden egy második autó... Wink

Nem az a kérdés, hogy elég-e...
És asszony új autója?  Az miért kellett, hogy nagy csomagtartója, meg beltere legyen? A 30*45-ös orvosi táskához?

Mondjuk ha minden pénteken lehúznál Balcsira nyáron, oda-vissza 400 km csak a hétvége, arra is jó választás lenne? Biztos? Hogy hazaúton mikor jobb esetben 80-al jövök, akkor néha tudnék füstölő kerékkel menni 100 métert?

Vagy amikor kiugrunk Bajorokhoz unokatesózni, akkor pénteken 2-kor leteszem a lantot, hazaúton megtankolok, gyerekek pisilnek, kakilnak, itthon beülünk, nem állunk meg, nem tankolunk, haladunk, és ott kiszállunk és tolunk egy késő vacsit? Erre is jó lenne?



Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #130 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:25:17 »

Tomi,
Utána mentem ezeknek a Tesláknak pár napja. Mint egy nagy távirányítós autó egy tablettel megbonyolítva. Egy nagy telep + villanymotor(ok) + "távirányító". Tudom, mert voltak távirányítós autóim.  vigyor3 Mindegyiket tuningoltam: 2 bébi elem helyett egy lapos, energiapocsékló világítások (lámpák) lekötve. Imádtam a túlterhelt villanymotorok szagát, még most is az orromban van. Az acélkasztnis 240es volvóm ment, mint a golyó.
Tesla: mechanikailag elképesztően egyszerű kialakítás, az elektronika meg kb nem megy soha tönkre. Akksi a legkritikusabb. Adott kapacitás felett 8 év garival adják km korlátozás nélkül. 8 év után viszont pakliban lehet a csere (javítás nincs), kint 12k USD egy akkupack. Ezt a 4-5 millát kell figyelembe venni 8 éves kor környékén, tehát majd 2020-2022 környékén, amikor használtan 6-8-10 miska körül nézegetjük majd ezeket. Ellenben ha 8 évesen kap egy új akkut, akkor kb lesz egy új autó belőle, mert a belsejét folyamatosan upgradelik.
Emésztgetem még egy vállalkozás létrehozását, ahol pár villamosmérnök kollégával, s ugyes technikussal meg talán egy beugrós embedded fejlesztővel/supportossal  javítanánk villany/hibridautót, nem misztikus módon, s költséghatékonyan. 5-10 év múlva lesz már erre igény, mert egyébként egy 12kUSD-s Tesla akkupack is AA Panasonic Li-Ion akksikból van meghatározott tömbökben összerakva...
Szóval, simán merném venni a Model S-t egy P85D változatban.  Wink

És a tengerparthoz félúton beiktat egy éjszakai szállást a töltés miatt...

Mondjuk én számolgattam, és Balcsira pont jó lenne.  vigyor3

A biznisz ötlet viszont nagyon életszerű és eredeti eljen
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.25 csütörtök, 22:34:38 írta Luk-ács Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #131 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:34:52 »

Nem az a kérdés, hogy elég-e...
És asszony új autója?  Az miért kellett, hogy nagy csomagtartója, meg beltere legyen? A 30*45-ös orvosi táskához?

Mondjuk ha minden pénteken lehúznál Balcsira nyáron, oda-vissza 400 km csak a hétvége, arra is jó választás lenne? Biztos? Hogy hazaúton mikor jobb esetben 80-al jövök, akkor néha tudnék füstölő kerékkel menni 100 métert?

Vagy amikor kiugrunk Bajorokhoz unokatesózni, akkor pénteken 2-kor leteszem a lantot, hazaúton megtankolok, gyerekek pisilnek, kakilnak, itthon beülünk, nem állunk meg, nem tankolunk, haladunk, és ott kiszállunk és tolunk egy késő vacsit? Erre is jó lenne?



Az asszonyautónak azért kellett a nagy csomagtér, mert az lett a cuccolós (3 bőröndös) tekintetben a Mondeoutód.
Azért, mert próbáltam a Caddyt beállítani, de rajtam kívül mindenki hányik az alsóbb rendű utakon az autóban kb 60 km után. (mi nem megyünk a nullásig, hogy balcsi fel menjünk) De pl pályán már nincs ez a hatás.

Nekem jó lenne leruccanni hvégenként a balcsira a Caddy is. (mondom, ha nem hányna benne mindenki, vagy ha a nulláson mennék, de arra meg nem akarok)
A nagyon nagy lényeg, hogy ekkora erőnél - nekem - hozza azta szintet az autó, hogy nem kell mindig fitogtatnom magamnak sem, hogy ez mit tud, mert udom, hogy nagyon sokat tud. S igen, tudok vele 80-nal menni. S nem kell olyankor füstölő kerékkel menni 100m-t csak azért, mert egy ilyen erős autóban ülsz. POnt ez a lényeg! Kápis?
Most pl hvégén bemutatóztam vele, egy szülinapi buliban kérték a srácok, hogy forduljunk már. Ott úgy ki éltem én is magam, hogy a héten full normálisan mentem.

Bajorokhoz is lehet vele menni. 500km-enként meg kell állni tankolni. 1000km esetén ha van erre + 10 perced, s +25E-ed, akkor mehetsz ezzel is. Ha van +35E-ed, akkor tuti hamarabb érsz ezzel oda, úgy, hogy a benzinkutas megálláskor fél órát is bohóckodhatsz a kúton. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #132 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:38:05 »

És a tengerparthoz félúton beiktat egy éjszakai szállást a töltés miatt...

Mondjuk én számolgattam, és Balcsira pont jó lenne.  vigyor3

A biznisz ötlet viszont nagyon életszerű és eredeti eljen

Nekem pont jó lenne, mert 1 nap max 60-130-180 km-t megyek.
A tengerpartot, meg leszharom. Vagy veszek egy dízelt arra az esetre, ha tényleg annyit járok tengerpartra, vagy csináltatok itthon egy saját tengerpartot vazze...  eplus2
Az átlagember misztifikálja a Teslat, de az én szememben egy annyira primitív dolog, hogy csak na. S erre jött rá Elon is, s ezt az igazi előnyt használja ki.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #133 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:43:06 »

A múltkor a tesómék lexus-án kellett varázsolni egy dolgot.
Idehozták. Szétszedtem. Olyan 40 csavarnál általában lövök 1-2 képet, de itt direkt nem mertem fotózni a folyamatban, hogy mi mi után jött, mert akkor nem mertem volna szétszedni.  vigyor3 A sógor végig hallgatott. A tesóm jött ki egyszer a garázsba, amikor meglátta, hogy mit csináltam, inkább szó nélkül visszament. Sztem tökre beszhartak.  vigyor3 Ellenben 2h múlva a dolgot javítva összepakoltam az egészet.
Nem misztikus dolgok ezek. Autók. Olyan dolgok, amiket emberek találtak ki embereknek.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #134 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:45:41 »

A múltkor a tesómék lexus-án kellett varázsolni egy dolgot.
Idehozták. Szétszedtem. Olyan 40 csavarnál általában lövök 1-2 képet, de itt direkt nem mertem fotózni a folyamatban, hogy mi mi után jött, mert akkor nem mertem volna szétszedni.  vigyor3 A sógor végig hallgatott. A tesóm jött ki egyszer a garázsba, amikor meglátta, hogy mit csináltam, inkább szó nélkül visszament. Sztem tökre beszhartak.  vigyor3 Ellenben 2h múlva a dolgot javítva összepakoltam az egészet.
Nem misztikus dolgok ezek. Autók. Olyan dolgok, amiket emberek találtak ki embereknek.


És ugye hibátlan ember nincs...  vigyor3 eem tervezőben, sem szerelőben, sem fanatikusban...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #135 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:47:09 »

És ugye hibátlan ember nincs...  vigyor3 eem tervezőben, sem szerelőben, sem fanatikusban...

Így igaz. El is törtem egy fedélnek a füleit, de annyi szhart halmoztam már fel itthon szerszámban-alkatrészben-anyagban, hogy instant oldottam meg a problémát. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #136 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:49:00 »

Így igaz. El is törtem egy fedélnek a füleit, de annyi szhart halmoztam már fel itthon szerszámban-alkatrészben-anyagban, hogy instant oldottam meg a problémát. Wink


Gyorskötöző? Vagy wd40?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #137 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:50:08 »

Gyorskötöző? Vagy wd40?  eplus2

Purhab.  eplus2  eplus2  eplus2
(kétoldalú vastag ragasztó)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #138 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 22:51:32 »

Purhab.  eplus2  eplus2  eplus2
(kétoldalú vastag ragasztó)

Basszus, komolyan mondom, hogy most beugrott, hogy pont olyan nem látható helyen van ez, hogy egy kis sziló pötty tényleg hamar segített volna...   eplus2  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #139 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 23:29:37 »

A szakszervizeknél egyébként nagyon észnél kell lenni.
Legutolsó sztorim autó témában.
Tesóm hív 1 hete, a 4 hete vett RX túlmelegedést ír ki (felment a vízhőfok), bevitte a Lexusbudához, megnézték, hiányzott hűtőfolyadék, a diagnózis, hogy rángat az autó, az első hengersor hengerfeje repedt, 1M a csere, de akkor már a hátsót is cserélnék. Tehát kb 2M. Ha meg nem hagyja ott, azt mondták neki, hogy nagyon óvatosan menjen haza, ami kb 400m-re van...
Pislogok nagyokat, mondom wtf? Elmondja megint.
Gondolkodom: bakker, a hibrid hűtőrendszert átnéztem teljesen, de tényleg, a sima-, a motorhoz tartozó hűtőrendszert nem. De bazzeg idáig nem rángatott. Kérdezem a tesóm: rángat? Aszongya úgy vitte oda, hogy nem. Meg egyébként sosem.
Namondom, akkor odamegyek.
Tesómmal be, kérdezi a pultoscsávót, repedt a hengerfej? Igen. ok, Akkor menjünk le mutassák meg. Azt nem lehet, mert nem tudják megmutatni. WTF? Kérdezem, hogy ha nem láttunk soha semmilyen vízfolyást, akkor hol repedt. Mindjárt hív egy kollégát, aki szakértő. Jön a szakértő. Hol repedt? Nem repedt, vagy legalább is nem látszik. WTF? (ekkor mondanak ugye egymásnak ellen...) Majd elkezdni magyarázni, hogy az 1-es henger gyertyáját kivették, s túl fényes a dugó teteje. WTF? Mondom mihez képest? Hát túl fényes. Pukkasztom egy kicsit: "sztem csak túl jó az emissziós normája, vagy egyébként a PCV-EGR enged oda be egy halom dzsuvát?" Mondja nem. DE akkor is oda folyik be a víz, ezért rángat. De mondom neki nem rángat. De szerinte igen. Nézek a tesómra: rángatott 1x is? Nem. Kérdezik: otthagyjuk? Mondom biztosan nem. Kérdeztem: töltöttek rá: igen. Légtelenítettek: igen. Most látszik a szint: igen. Erre mondja, hogy hát igen így akkor lassan elgurulhatunk vele pár utcára. Hát mondom, biztosan nem, én ezt most saját felelősségre fogom és végig verem az M1-en Herceghalomig. Kifizettük a betöltött hűtőfolyadékot, kimentünk. Kint megnéztem, szint fhasza.
Beültem, majd adjadnekiboby. Mondtam a tesómnak, hogy ne nézzen oda, hogy mit csinálok, vagy legalább is ne próbáljon meg követni.  vigyor3 Nulla túlmelegedés, hőmérséklet ok, megállás után szint ok. Azóta ment sok km-t. Azóta sem rángat, nincsenek P30x-es hibák, nincs tócsa, szint áll, stb.
Azért kértem, hogy hetente egyszer nézzenek rá, ha halvány jelet látunk a fogyáson, kap egy fél csomag THURMO-t, s szevasz.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #140 Dátum: 2017.05.26 péntek, 07:16:52 »

A szakszervizeknél egyébként nagyon észnél kell lenni.
Legutolsó sztorim autó témában.
Tesóm hív 1 hete, a 4 hete vett RX túlmelegedést ír ki (felment a vízhőfok), bevitte a Lexusbudához, megnézték, hiányzott hűtőfolyadék, a diagnózis, hogy rángat az autó, az első hengersor hengerfeje repedt, 1M a csere, de akkor már a hátsót is cserélnék. Tehát kb 2M. Ha meg nem hagyja ott, azt mondták neki, hogy nagyon óvatosan menjen haza, ami kb 400m-re van...
Pislogok nagyokat, mondom wtf? Elmondja megint.
Gondolkodom: bakker, a hibrid hűtőrendszert átnéztem teljesen, de tényleg, a sima-, a motorhoz tartozó hűtőrendszert nem. De bazzeg idáig nem rángatott. Kérdezem a tesóm: rángat? Aszongya úgy vitte oda, hogy nem. Meg egyébként sosem.
Namondom, akkor odamegyek.
Tesómmal be, kérdezi a pultoscsávót, repedt a hengerfej? Igen. ok, Akkor menjünk le mutassák meg. Azt nem lehet, mert nem tudják megmutatni. WTF? Kérdezem, hogy ha nem láttunk soha semmilyen vízfolyást, akkor hol repedt. Mindjárt hív egy kollégát, aki szakértő. Jön a szakértő. Hol repedt? Nem repedt, vagy legalább is nem látszik. WTF? (ekkor mondanak ugye egymásnak ellen...) Majd elkezdni magyarázni, hogy az 1-es henger gyertyáját kivették, s túl fényes a dugó teteje. WTF? Mondom mihez képest? Hát túl fényes. Pukkasztom egy kicsit: "sztem csak túl jó az emissziós normája, vagy egyébként a PCV-EGR enged oda be egy halom dzsuvát?" Mondja nem. DE akkor is oda folyik be a víz, ezért rángat. De mondom neki nem rángat. De szerinte igen. Nézek a tesómra: rángatott 1x is? Nem. Kérdezik: otthagyjuk? Mondom biztosan nem. Kérdeztem: töltöttek rá: igen. Légtelenítettek: igen. Most látszik a szint: igen. Erre mondja, hogy hát igen így akkor lassan elgurulhatunk vele pár utcára. Hát mondom, biztosan nem, én ezt most saját felelősségre fogom és végig verem az M1-en Herceghalomig. Kifizettük a betöltött hűtőfolyadékot, kimentünk. Kint megnéztem, szint fhasza.
Beültem, majd adjadnekiboby. Mondtam a tesómnak, hogy ne nézzen oda, hogy mit csinálok, vagy legalább is ne próbáljon meg követni.  vigyor3 Nulla túlmelegedés, hőmérséklet ok, megállás után szint ok. Azóta ment sok km-t. Azóta sem rángat, nincsenek P30x-es hibák, nincs tócsa, szint áll, stb.
Azért kértem, hogy hetente egyszer nézzenek rá, ha halvány jelet látunk a fogyáson, kap egy fél csomag THURMO-t, s szevasz.


Hát igen..... az orvosokkal is ugyanígy van. Sajnos.....  Undecided

Ettől függetlenül , ceréltem már pár RX-en, IS-en vízszivattyút.....tönkre szokott menni. Akár 60e km-nél is tud... és találkoztam már vízforralós RX-el is  Sad
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2017.05.26 péntek, 08:55:35 »

Szerintem nem azon megy át, amin te. Csak sorstársat látsz benne.  eplus2

De nem az, a Trollok Trollja szeretne egy erős, megbízható autót, ami mindennapi használatra is alkalmas és ami ökörködésre is jó, keresi a kompromisszumot...

Ha lenne 40-50 felesleges millióm, akkor vennék 500+ lóerős autót, de akkor már mondjuk egy porschét. Addig marad a fogyasztás, fenntarhatóság, kényelem, megbízhatóság, és a megfelelő ár/érték arány felé erősen eltolt realitás. Nekem ebben pl nagyon erősen a latba nyom, hogy mondjuk elég legyen elvinni szervízbe 10e kmenként, ne rohadjon le alattam, mikor a tengepartra vágtatunk, és lehetőség szerint ne kelljen megállnom 2 óránként tankolni.


Kösz Luki!

Azon tűnődöm, -de komolyan- miért kell ahhoz min. ügyvédnek lenni, hogy valaki értse mit is szeretnék!?!?!?

Te érted egyedül! Jana meg a lelkes "faszerdő" lobbista...  vigyor3 vigyor3

"Trollok Trollja szeretne egy erős, megbízható autót, ami mindennapi használatra is alkalmas és ami ökörködésre is jó, keresi a kompromisszumot..."

Köszönöm!  eljen

Ergo:

- Nem akarok M3-5-7-9-11-13... ast, lekszusz iesef, keddi vagy szerdai cétéesvét (nem azér, mer ***, csak mert qrvára felesleges és egy állat kocsi)
- most C400T (S205) - as mergákat nézegetek, de nem ismerem ezt a 3.0V6T merga motort. Valaki leszarozná lécci?
- képben még: (X218) merga, de megint csak a "bunkó kocsit NEM akarok" dilemma kezd cseszegetni erősen

Minden felvetés végére a mondeo megtartása a megoldás, csak kicseréltetem a középkozolt az MK5 - ére!  eplus2 eplus2

Ebbe a szaros rüsszelszheimi véhatba qrvára beleéltem magam, de minden ráció ellene kiállt!

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2017.05.26 péntek, 09:18:04 »

Ja, vagy Budaörsön a Corvettesek. (a technika a ZL1 Camaróé, ami a ZR1 Corvette butított változta) Amikor mutattam nekik Budaörsön, köptek egyet, hogy ez nem is az új...  wow1  eplus2

Jani,

Te ilyenkor magaddal dumcsizol?  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2017.05.26 péntek, 09:43:25 »

Economy betét-tárcsa, kb 140-160 rá. Mondeóra mennyi is? (CLS63AMG: 1M)

A legdrágább 14 999,- A többi vakítás.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #144 Dátum: 2017.05.26 péntek, 10:32:15 »

Jani,

Te ilyenkor magaddal dumcsizol?  eplus2 eplus2 eplus2

Nem.
Súgok. Majszolgatod a kajlanugátot. Egyszer csak úgy döntesz, hogy a francokat, unom is már a kajlát, meg nem eszek én csokiból annyit, hogy sok legyen, tehát megengedhetek egy különlegesebb, persze ezáltal drágább csokit is. Eldöntöd, hogy veszel Tibi tejcsokit. Drágább, van belőle több fajta. Melyik legyen? Mondják az étet, fene tudja, mondják a tejet, jó lesz ez? Próbálunk segíteni Neked: már a 90% kakaó tartalmú narancsos szharokat nézzük, mondod arra jogosan: ennyit narancsos szharért nem adok. Én mondom, hogy akkor vegyél olyan (akár Tibi) csokit, ami meggyes töltelékkel van megtöltve, mert különleges, s nekem (!) nagyon ízlik. Igaz, hogy el van dugva a polcon a francba vhol, de megkereshető. Ti mondjátok, hát ha az meggyel van töltve, akkor vszínű q drága, én súgok: nem, ugyanannyi kb, mint a többi tibicsoki. (hiába sejtet a meggyes töltelék magasabb árat Wink ) S lehet, ha nem itt az osanba' veszed, hanem ha elmész a szomszéd szatócs boltba, akkor ott olcsóbban fogod megkapni és még kedvesebb is a pénztárosnéni Hozzád... Wink
Te sem tudtad, én sem tudtam, hogy létezik ez a fajta meggyesszharral töltött csoki. De különlegeset akartam, oda-vissza feltúrtam az összes polcot, s csak találtam olyat, aminek számomra(!) van plusz élvezeti értéke és nem is kerül többe, mint az átlag csoki.

 Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #145 Dátum: 2017.05.26 péntek, 10:32:46 »

A legdrágább 14 999,- A többi vakítás.

?
mi 14.999? mi vakítás?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2017.05.26 péntek, 10:40:05 »

Nem.
Súgok. Majszolgatod a kajlanugátot. Egyszer csak úgy döntesz, hogy a francokat, unom is már a kajlát, meg nem eszek én csokiból annyit, hogy sok legyen, tehát megengedhetek egy különlegesebb, persze ezáltal drágább csokit is. Eldöntöd, hogy veszel Tibi tejcsokit. Drágább, van belőle több fajta. Melyik legyen? Mondják az étet, fene tudja, mondják a tejet, jó lesz ez? Próbálunk segíteni Neked: már a 90% kakaó tartalmú narancsos szharokat nézzük, mondod arra jogosan: ennyit narancsos szharért nem adok. Én mondom, hogy akkor vegyél olyan (akár Tibi) csokit, ami meggyes töltelékkel van megtöltve, mert különleges, s nekem (!) nagyon ízlik. Igaz, hogy el van dugva a polcon a francba vhol, de megkereshető. Ti mondjátok, hát ha az meggyel van töltve, akkor vszínű q drága, én súgok: nem, ugyanannyi kb, mint a többi tibicsoki. (hiába sejtet a meggyes töltelék magasabb árat Wink ) S lehet, ha nem itt az osanba' veszed, hanem ha elmész a szomszéd szatócs boltba, akkor ott olcsóbban fogod megkapni és még kedvesebb is a pénztárosnéni Hozzád... Wink
Te sem tudtad, én sem tudtam, hogy létezik ez a fajta meggyesszharral töltött csoki. De különlegeset akartam, oda-vissza feltúrtam az összes polcot, s csak találtam olyat, aminek számomra(!) van plusz élvezeti értéke és nem is kerül többe, mint az átlag csoki.

 Wink


Köszi Jana!

A csokis fantazmagóriád célt ért, mert tuttam, hogy van ien. Hozattam egy anthon berg szilvásat a kolléganőmmel!  vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2017.05.26 péntek, 10:47:31 »

?
mi 14.999? mi vakítás?

Rákerestem a legerősebb dízel Mondeora, 3-4 éves, és arra ennyi a legdrágább a Bárdiban. Ennél jobb nem kell abba az autóba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2017.05.26 péntek, 11:07:15 »

Nem az a kérdés, hogy elég-e...
És asszony új autója?  Az miért kellett, hogy nagy csomagtartója, meg beltere legyen? A 30*45-ös orvosi táskához?

Mondjuk ha minden pénteken lehúznál Balcsira nyáron, oda-vissza 400 km csak a hétvége, arra is jó választás lenne? Biztos? Hogy hazaúton mikor jobb esetben 80-al jövök, akkor néha tudnék füstölő kerékkel menni 100 métert?

Vagy amikor kiugrunk Bajorokhoz unokatesózni, akkor pénteken 2-kor leteszem a lantot, hazaúton megtankolok, gyerekek pisilnek, kakilnak, itthon beülünk, nem állunk meg, nem tankolunk, haladunk, és ott kiszállunk és tolunk egy késő vacsit? Erre is jó lenne?

Ennyi. De ezek alapból nem jók közútra! vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2017.05.26 péntek, 11:43:12 »

Nem az a kérdés, hogy elég-e...
És asszony új autója?  Az miért kellett, hogy nagy csomagtartója, meg beltere legyen? A 30*45-ös orvosi táskához?

Mondjuk ha minden pénteken lehúznál Balcsira nyáron, oda-vissza 400 km csak a hétvége, arra is jó választás lenne? Biztos? Hogy hazaúton mikor jobb esetben 80-al jövök, akkor néha tudnék füstölő kerékkel menni 100 métert?

Vagy amikor kiugrunk Bajorokhoz unokatesózni, akkor pénteken 2-kor leteszem a lantot, hazaúton megtankolok, gyerekek pisilnek, kakilnak, itthon beülünk, nem állunk meg, nem tankolunk, haladunk, és ott kiszállunk és tolunk egy késő vacsit? Erre is jó lenne?
Szerintem ezeket mind tudja a CTS-V. Az, hogy ott van alattad ~550 LE, még nem jelenti azt, hogy azt örökké ki is kell használni. Meg a gumit se kell örökké füstölni. Ha dugóban állsz, akkor az automata araszol neked előre. A HR tengerpart, vagy a dajcs rokonlátogatás ugyanez. Ez a kocsi is tud tempomat 140-el menni, akkor még irreálisan sokat sem eyzik. Max. egyszer megállsz elszívni egy cigit, és tankolsz is egyet. Buksz 15p-et egy 7-8 órás úton. Na bumm.

Nem szeretek más pénztárcájában turkálni, de ilyen autot nyilván úgy vesznek, hogy a tankolás nem tétel. Én nem vennék, mert - amellett hogy nincs is pénzem rá - élvezem, hogy egy tankkal sebességtől függően elmegyek 800-1050km-t. Nekem ez a tankolási mennyiség fér bele. De a Caddy-vel is tudsz vállalható fogyasztással, nyugiban gurulni, de ha Janiból épp kitör az állat, akkor meg lealáz vele mindenkit egy fél órán át, elfröcsköl egy tank benzint 100km-en, majd mosolyogva megtankolja, beáll a garázsba, és hallgatja, ahogy pattogva hűl a fék, miközben a gyöngytyúkok a háttérben kapirgálnak a félbevágott 20-as ytong-ból épített tyúkólban  nyes

Szerintem a Caddy-nek itt mindannyian a "megdugott a DzséLó", és a "kilincscsel előre a körforgalomban" oldalát látjuk, mert Jani ezt mutatja meg. Nyilván, mert abban semmi pláne nincs, ha fordul velünk egy kört az Aréna-Blaha-Astoria-Deák-Andrássy-Hősök-DózsaGy-Aréna útvonalom, tempomat 60-al. Azt minden autó tudja. Mi csak az Caddy állati oldalát tapasztaltuk, mert az a különleges. Ezt érdemes megmutatni.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 2 [3] 4   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.