Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:07:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 436 437 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 449 450 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 7296986 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22100 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 09:05:50 »

kulnai mester,

kellene 300/70/20-as goodyear optitrac. tudsz ajánlatot adni?
Ilyen nagy télre készülsz?  vigyor3

Ez nem váltóméret, csalni fog a km órád  smile
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22101 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 14:14:26 »

Ilyen nagy télre készülsz?  vigyor3

Ez nem váltóméret, csalni fog a km órád  smile
megyek SzJani után  eplus2
egyébként igen, készülök a télre, még az is megfordult a fejemben hogy januárban-februárban veszek egy szett télit 205/55-60/16 méretben. ha maradnak ezek a melegek, 5mm alá kophat a dunlop és akkor cumi van.  wow3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22102 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 17:07:44 »


Az ly-os ejnye1 vigyor3

Súgok: rögtön után a következő szóban a szabályzat is. Szerinted tényleg csak véletlenül elgépeltem? taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #22103 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 19:34:49 »

Súgok: rögtön után a következő szóban a szabályzat is. Szerinted tényleg csak véletlenül elgépeltem? taps taps taps taps taps

AndyA

Poénnak elég gyenge, szóval szerintem igen hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #22104 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 23:22:05 »

kulnai mester,

kellene 300/70/20-as goodyear optitrac. tudsz ajánlatot adni?

Ez nem így szokott menni....

Itt egy traktorgumiról van szó, ami egy teljesen külön termékcsoport. Mivel egy ilyen abroncs súlya lazán megvan egy fél mázsa, az átmérője miatt meg egy sima Transitba csak úgy fér bele, hogy egy komplett raklapnyi 195/65R15 helyét foglalja el, illetve szerelni meg nagyon különleges szerszámokat igényel, a gumiabroncs beszerzési ára csak egy a több más fontos tétel mellett.

Ezeket a cuccokat kifejezetten erre szakosodott cégek árulják. Árat természetesen én is látok, de az FOB "valahol Hollandia," és el sem tudom képzelni, hogyan és mennyiért lehet ezeket elszállítani Magyarországra...

És ha a helyi egyetlen műhely, ahol tudnak ilyen cuccot szerelni, röhögve azt mondja, hogy bocs, de hozott gumit nem szerel fel, akkor mindenki megszívta.... Hiába spórolsz pár tízezrest a gumi árán, ha a munkagépet el kell trélerezni a szomszéd városba meg vissza....

Szóval én ebből inkább kimaradnék :-)

Beszélgessünk Mondeókról, esetleg más személyautókról :-)
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22105 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 23:24:34 »

Ez nem így szokott menni....

Itt egy traktorgumiról van szó, ami egy teljesen külön termékcsoport. Mivel egy ilyen abroncs súlya lazán megvan egy fél mázsa, az átmérője miatt meg egy sima Transitba csak úgy fér bele, hogy egy komplett raklapnyi 195/65R15 helyét foglalja el, illetve szerelni meg nagyon különleges szerszámokat igényel, a gumiabroncs beszerzési ára csak egy a több más fontos tétel mellett.

Ezeket a cuccokat kifejezetten erre szakosodott cégek árulják. Árat természetesen én is látok, de az FOB "valahol Hollandia," és el sem tudom képzelni, hogyan és mennyiért lehet ezeket elszállítani Magyarországra...

És ha a helyi egyetlen műhely, ahol tudnak ilyen cuccot szerelni, röhögve azt mondja, hogy bocs, de hozott gumit nem szerel fel, akkor mindenki megszívta.... Hiába spórolsz pár tízezrest a gumi árán, ha a munkagépet el kell trélerezni a szomszéd városba meg vissza....

Szóval én ebből inkább kimaradnék :-)

Beszélgessünk Mondeókról, esetleg más személyautókról :-)
Mond neki az árat, meg a Holland címet, s kimegy érte a traktorral!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22106 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 23:42:23 »

Ez nem így szokott menni....

Itt egy traktorgumiról van szó, ami egy teljesen külön termékcsoport. Mivel egy ilyen abroncs súlya lazán megvan egy fél mázsa, az átmérője miatt meg egy sima Transitba csak úgy fér bele, hogy egy komplett raklapnyi 195/65R15 helyét foglalja el, illetve szerelni meg nagyon különleges szerszámokat igényel, a gumiabroncs beszerzési ára csak egy a több más fontos tétel mellett.

Ezeket a cuccokat kifejezetten erre szakosodott cégek árulják. Árat természetesen én is látok, de az FOB "valahol Hollandia," és el sem tudom képzelni, hogyan és mennyiért lehet ezeket elszállítani Magyarországra...

És ha a helyi egyetlen műhely, ahol tudnak ilyen cuccot szerelni, röhögve azt mondja, hogy bocs, de hozott gumit nem szerel fel, akkor mindenki megszívta.... Hiába spórolsz pár tízezrest a gumi árán, ha a munkagépet el kell trélerezni a szomszéd városba meg vissza....

Szóval én ebből inkább kimaradnék :-)

Beszélgessünk Mondeókról, esetleg más személyautókról :-)
felszerelés a kötelező szervz keretében menne, csak a gumi kellene, nyugi. persze megnézném Zsoltot ahogy anyáz téged  eplus2 de ettől most megkímélnélek. szóval igazából csak a gumi kellene. (még a tested sem, azt átadom BT-nek)  hehe

thx
 Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22107 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 09:56:14 »

Poénnak elég gyenge, szóval szerintem igen hehe

Annyira gyenge a poén, hogy anno amikor felvetődött egyszer, hogy az "ly"-t meg kellene szüntetni, pont ezt hozták fel ellenpéldának, hogy hogy néz már ki. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #22108 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 10:32:04 »

Sziasztok!

5 napja vettem MK3 Mondeora 4 db barum polaris 3 téligumit 205/55r16 méretben, teljes garanciával (defekt, kátyú, padka stb.). Murphy törvénye, hogy 2 nap múlva sikerült megpadkáznom a jobb hátsót. Az oldalfalán egy felületi kicsípődés lett, kb.15-20 mm hosszú és kb. 1,5 mm mély. A szálakig nem hatolt, dudor, púp ilyesmi nincs. Visszavittem a gumishoz, azt mondta ez csak felületi sérülés (le nem szerelte csak szemre), ezt nem cserélik a gariban, csak ha szálszakadt, azt mondta egy hét múlva vigyem vissza megnézni lett-e púp (egy hét alatt jelenleg pár km-t fogok menni városban, tehát nem nagyon lesz olyan terhelés, ami ezt előhozhatja). A neten viszont sok helyen azt olvasom, hogy az oldalfal sérülés veszélyes és nem javítható. Filózok, hogy mit tegyek, verjem a balhét és ragaszkodjak a cseréhez, netán saját kontóra vegyek egy másikat. 2 gyerekkel, asszonnyal közlekedek, sokszor autópályán, illetve kátyús országúton, teli csomagtartóval, nem akarok durrdefekttel elszállni, de ha biztonságos így, akkor nem akarok kidobni 20000 ft-t. Várom a tanácsokat, ha megmondjátok, hogy kell képet beszúrni, az is van.

Előre is köszi.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22109 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 10:38:44 »

Sziasztok!

5 napja vettem MK3 Mondeora 4 db barum polaris 3 téligumit 205/55r16 méretben, teljes garanciával (defekt, kátyú, padka stb.). Murphy törvénye, hogy 2 nap múlva sikerült megpadkáznom a jobb hátsót. Az oldalfalán egy felületi kicsípődés lett, kb.15-20 mm hosszú és kb. 1,5 mm mély. A szálakig nem hatolt, dudor, púp ilyesmi nincs. Visszavittem a gumishoz, azt mondta ez csak felületi sérülés (le nem szerelte csak szemre), ezt nem cserélik a gariban, csak ha szálszakadt, azt mondta egy hét múlva vigyem vissza megnézni lett-e púp (egy hét alatt jelenleg pár km-t fogok menni városban, tehát nem nagyon lesz olyan terhelés, ami ezt előhozhatja). A neten viszont sok helyen azt olvasom, hogy az oldalfal sérülés veszélyes és nem javítható. Filózok, hogy mit tegyek, verjem a balhét és ragaszkodjak a cseréhez, netán saját kontóra vegyek egy másikat. 2 gyerekkel, asszonnyal közlekedek, sokszor autópályán, illetve kátyús országúton, teli csomagtartóval, nem akarok durrdefekttel elszállni, de ha biztonságos így, akkor nem akarok kidobni 20000 ft-t. Várom a tanácsokat, ha megmondjátok, hogy kell képet beszúrni, az is van.

Előre is köszi.
Kép beszúrása: feltöltöd a képet a kepfeltoltes.hu oldalra, és az ott kapott direkt linket bemásolod ide. Hozzászólás írásánál a I ikon alatti kép ikonra klikk, majd a [img ][/img] két középső kapcsos zárójel közé másolod a linket.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22110 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 10:42:21 »

Kép beszúrása: feltöltöd a képet a kepfeltoltes.hu oldalra, és az ott kapott direkt linket bemásolod ide. Hozzászólás írásánál a I ikon alatti kép ikonra klikk, majd a [img ][/img] két középső kapcsos zárójel közé másolod a linket.

Nem kell variálni, elég a linket bemásolni. Akkor a válaszban sem idéződik vissza a kép.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22111 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 10:43:57 »

Nem kell variálni, elég a linket bemásolni. Akkor a válaszban sem idéződik vissza a kép.

AndyA
Aki figyel rá, az nem idézi vissza  Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22112 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 10:47:06 »

Aki figyel rá, az nem idézi vissza  Wink

A többit meg gyomlálhatjuk mi Joe-val. Köszi, én is szeretlek...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #22113 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 10:49:06 »

Sziasztok!

5 napja vettem MK3 Mondeora 4 db barum polaris 3 téligumit 205/55r16 méretben, teljes garanciával (defekt, kátyú, padka stb.). Murphy törvénye, hogy 2 nap múlva sikerült megpadkáznom a jobb hátsót. Az oldalfalán egy felületi kicsípődés lett, kb.15-20 mm hosszú és kb. 1,5 mm mély. A szálakig nem hatolt, dudor, púp ilyesmi nincs. Visszavittem a gumishoz, azt mondta ez csak felületi sérülés (le nem szerelte csak szemre), ezt nem cserélik a gariban, csak ha szálszakadt, azt mondta egy hét múlva vigyem vissza megnézni lett-e púp (egy hét alatt jelenleg pár km-t fogok menni városban, tehát nem nagyon lesz olyan terhelés, ami ezt előhozhatja). A neten viszont sok helyen azt olvasom, hogy az oldalfal sérülés veszélyes és nem javítható. Filózok, hogy mit tegyek, verjem a balhét és ragaszkodjak a cseréhez, netán saját kontóra vegyek egy másikat. 2 gyerekkel, asszonnyal közlekedek, sokszor autópályán, illetve kátyús országúton, teli csomagtartóval, nem akarok durrdefekttel elszállni, de ha biztonságos így, akkor nem akarok kidobni 20000 ft-t. Várom a tanácsokat, ha megmondjátok, hogy kell képet beszúrni, az is van.

Előre is köszi.

Itt a kép:

http://kepfeltoltes.hu/view/141110/20141110_090601_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22114 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 11:11:10 »


Kátyúgarancia az kátyúgarancia! Nézd meg, hogy mire érvényes (apróbetű)
Ha a garancia alapján cserélni kell nekik, akkor verd a balhét!

(És jobban jártál volna, ha lenne D.A.S jogvédelmi szolgáltatásod. Na ilyen esetekre pl jó Smiley )
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22115 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 11:14:56 »

vidd el egy másik gumishoz, vagy a Marsohoz, asszem ők az importőrök. hívd fel őket is. a gumisod nem fogja kicserélni. esetleg próbáld meg a Taylorgumi szervízt. ők tök korrektek, egy tanácsadás ingyen van és legalább megnyugodhatsz/vagy nem.
Naplózva
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #22116 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 11:33:22 »

vidd el egy másik gumishoz, vagy a Marsohoz, asszem ők az importőrök. hívd fel őket is. a gumisod nem fogja kicserélni. esetleg próbáld meg a Taylorgumi szervízt. ők tök korrektek, egy tanácsadás ingyen van és legalább megnyugodhatsz/vagy nem.

Ellentmondanak egymásnak a dolgok, a 2.5 pontban a szúrt, vágott sérülés belefér, de a 2.6 is igaz lehet, hogy szerkezeti elváltozással nem járó felületi sérülés

2.5 A Teljes Garancia szolgáltatási köre
A Teljes Garancia szolgáltatás az alábbi - rendeltetésszerű használat során keletkező - külső sérülésekből származó károk esetén nyújt védelmet:
defekt (a futófelületen keletkezett szúrt / vágott sérülés)
külső mechanikai sérülés által az oldalfalon okozott károsodás (szövet-szál-szakadás, dudor, „padkázás”, „kátyúkár”, szúrt/vágott sérülés),
szándékos rongálás (rendőrségen tett feljelentés igazolása szükséges).
2.6 Teljes Garancia szolgáltatásból kizárt károk
Minden, a nem rendeltetésszerű használatból vagy a jármű nem megfelelő üzemi állapotából adódó kár; valamint olyan elváltozások, amelyek az abroncs további rendeltetésszerű és biztonságos használatát nem befolyásolják:
nem a gyártói előírások által engedélyezett paraméterekkel rendelkező abroncs (abroncsméret, sebességi-, terhelési index),
megfékezett abroncsok,
túlterhelés miatti sérülés,
keréktárcsa-, vagy szelephibából eredő levegővesztés miatti gyaloglás,
nem megfelelő légnyomás miatti rendellenes kopás,
járműmechanikai-, futómű beállítási hibák okozta féloldalas kopások,
fűrészfogas kopás,
szakszerűtlen szerelésből eredő meghibásodások: peremszakadás, pe-remsérülés; nem megfelelő szelep beépítése,
szerkezeti elváltozással nem járó felületi sérülés (kicsípődés).
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22117 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 11:38:28 »

Ellentmondanak egymásnak a dolgok, a 2.5 pontban a szúrt, vágott sérülés belefér, de a 2.6 is igaz lehet, hogy szerkezeti elváltozással nem járó felületi sérülés

2.5 A Teljes Garancia szolgáltatási köre
A Teljes Garancia szolgáltatás az alábbi - rendeltetésszerű használat során keletkező - külső sérülésekből származó károk esetén nyújt védelmet:
defekt (a futófelületen keletkezett szúrt / vágott sérülés)
külső mechanikai sérülés által az oldalfalon okozott károsodás (szövet-szál-szakadás, dudor, „padkázás”, „kátyúkár”, szúrt/vágott sérülés),
szándékos rongálás (rendőrségen tett feljelentés igazolása szükséges).
2.6 Teljes Garancia szolgáltatásból kizárt károk
Minden, a nem rendeltetésszerű használatból vagy a jármű nem megfelelő üzemi állapotából adódó kár; valamint olyan elváltozások, amelyek az abroncs további rendeltetésszerű és biztonságos használatát nem befolyásolják:
nem a gyártói előírások által engedélyezett paraméterekkel rendelkező abroncs (abroncsméret, sebességi-, terhelési index),
megfékezett abroncsok,
túlterhelés miatti sérülés,
keréktárcsa-, vagy szelephibából eredő levegővesztés miatti gyaloglás,
nem megfelelő légnyomás miatti rendellenes kopás,
járműmechanikai-, futómű beállítási hibák okozta féloldalas kopások,
fűrészfogas kopás,
szakszerűtlen szerelésből eredő meghibásodások: peremszakadás, pe-remsérülés; nem megfelelő szelep beépítése,
szerkezeti elváltozással nem járó felületi sérülés (kicsípődés).
bámulatos.

ez bármelyikbe mehet.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22118 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 12:39:44 »

én ezzel 1 percig sem foglalkoznék.  nincs annak semmi baja, kicsi és nem mély a sérülés
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22119 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 12:40:19 »

Kátyúgarancia az kátyúgarancia! Nézd meg, hogy mire érvényes (apróbetű)
Ha a garancia alapján cserélni kell nekik, akkor verd a balhét!

(És jobban jártál volna, ha lenne D.A.S jogvédelmi szolgáltatásod. Na ilyen esetekre pl jó Smiley )
mennyi ez a dász 1 évre?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22120 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 13:17:13 »

mennyi ez a dász 1 évre?

38-40 ezer körül. 1 autó, 1 ingatlan, plusz mindenféle ügyes-bajos dolgok (pl. munkaügyi) vannak beleértve. Helyettem anno az OEP-et töcskölték meg alaposan, amikor nem akarták a rendes táppénzt kifizetni, csak a minimálbér után járót voltak hajlandóak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #22121 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 13:23:35 »

Köszönöm a kommenteket. Felhívtam a pneus-expert infovonalat (ők adják a garit), azt mondták, hogy ilyen esetben, ha a partner gumis azt mondja, hogy biztonságosan továbbhasználható a gumi, akkor nincs szükség cserére, mert a gumi "statikája" nem változik (így mondta az úr), ugyanis a szálak nem sérültek, ez csak esztétikai sérülés. Amit teszek, hogy megmutatom másik gumisnak is, illetve ide is visszaviszem még egy szemlére (mert azt mondta, hogy egy hét múlva nézzünk rá). Az elkövetkező 1-2 ezer km-en óvatosabban közlekedek, és ezt a kereket gyakrabban ellenőrzöm.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22122 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 13:27:50 »

Köszönöm a kommenteket. Felhívtam a pneus-expert infovonalat (ők adják a garit), azt mondták, hogy ilyen esetben, ha a partner gumis azt mondja, hogy biztonságosan továbbhasználható a gumi, akkor nincs szükség cserére, mert a gumi "statikája" nem változik (így mondta az úr), ugyanis a szálak nem sérültek, ez csak esztétikai sérülés. Amit teszek, hogy megmutatom másik gumisnak is, illetve ide is visszaviszem még egy szemlére (mert azt mondta, hogy egy hét múlva nézzünk rá). Az elkövetkező 1-2 ezer km-en óvatosabban közlekedek, és ezt a kereket gyakrabban ellenőrzöm.
ha tudod, tedd a bal hátsóra.
Naplózva
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #22123 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 13:37:43 »

ha tudod, tedd a bal hátsóra.

Forgásirányos, szereléssel, jár. De mi benne a ráció? Befelé lesz a sérülés?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22124 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 13:46:43 »

Forgásirányos, szereléssel, jár. De mi benne a ráció? Befelé lesz a sérülés?
nem, jézusom, nehogy fordítva tegyél fel egy gumit. talán a bal hátsót éri a legkevesebb kátyú (út széli gödrök, nyomvályú, stb.)
Naplózva
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #22125 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 13:54:21 »

nem, jézusom, nehogy fordítva tegyél fel egy gumit. talán a bal hátsót éri a legkevesebb kátyú (út széli gödrök, nyomvályú, stb.)

Eszembe sem jutott, azért írtam, hogy le kellene szerelni a felniről és át a másikra, ha belegondolsz, jó irányban állva befelé lenne baloldalon, a most jobb oldalon kívül lévő sérülés. Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22126 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 13:56:42 »

Eszembe sem jutott, azért írtam, hogy le kellene szerelni a felniről és át a másikra, ha belegondolsz, jó irányban állva befelé lenne baloldalon, a most jobb oldalon kívül lévő sérülés. Smiley
Azért írta, hogy ne lásd, s ne zavarjon. Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #22127 Dátum: 2014.11.11 kedd, 00:58:17 »

vidd el egy másik gumishoz, vagy a Marsohoz, asszem ők az importőrök.

Nem, az FSG Hungária Kft az importőr, mint minden Conti guminak (kivéve Uniroyal).

Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #22128 Dátum: 2014.11.11 kedd, 01:11:31 »

én ezzel 1 percig sem foglalkoznék.  nincs annak semmi baja, kicsi és nem mély a sérülés

Egyetértek. Ez tényleg csak esztétikai hiba. Bolhacsípés.

A guminak van egy vázszerkezete, erre kívülről "ráöntenek" egy ilyen "csokimázat," hogy szép legyen. Itt a "csokimáz" legfelső rétegéből hiányzik egy darabka, ettől még maga a "torta," azaz a gumi vázszerkezete tökéletese sértetlen.

Az oldalfal sérülése azt jelenti, amikor a vázszerkezetet alkotó szálak elszakadnak. Ilyenkor (nyomás alatt) diónyi, kisebb almányi területen kipúposodik az oldalfal, mint itt:

http://autozz.blog.hu/2011/06/16/erre_is_oda_kellene_figyelni

Ez az állapot elég gyorsan durrdefekthez vezet, ezért érdemes rögtön foglalkozni vele.

A képen kátható sérülés nem ilyen, ettől még az abroncs teljesen teljes értékű.
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #22129 Dátum: 2014.11.11 kedd, 05:37:37 »

Egyetértek. Ez tényleg csak esztétikai hiba. Bolhacsípés.

A guminak van egy vázszerkezete, erre kívülről "ráöntenek" egy ilyen "csokimázat," hogy szép legyen. Itt a "csokimáz" legfelső rétegéből hiányzik egy darabka, ettől még maga a "torta," azaz a gumi vázszerkezete tökéletese sértetlen.

Az oldalfal sérülése azt jelenti, amikor a vázszerkezetet alkotó szálak elszakadnak. Ilyenkor (nyomás alatt) diónyi, kisebb almányi területen kipúposodik az oldalfal, mint itt:

http://autozz.blog.hu/2011/06/16/erre_is_oda_kellene_figyelni


Ez az állapot elég gyorsan durrdefekthez vezet, ezért érdemes rögtön foglalkozni vele.

A képen kátható sérülés nem ilyen, ettől még az abroncs teljesen teljes értékű.


Köszönöm a megnyugtatást. Mindenesetre azért minden hosszabb út előtt tüzetesen ellenőrzöm majd ezt a gumit (persze a többit is ahogy a KRESZ előírja ;-)) esetlegesen később megjelenő dudor miatt.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22130 Dátum: 2014.11.12 szerda, 08:07:24 »

Dísztárcsát mivel szoktak még rögzíteni kábelkötegelőn kívül? Az egyik elég laza, félek, hogy elhagyom, de ez a kábelkötegelőzés nagyon csúnya szerintem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22131 Dátum: 2014.11.12 szerda, 08:14:14 »

Dísztárcsát mivel szoktak még rögzíteni kábelkötegelőn kívül? Az egyik elég laza, félek, hogy elhagyom, de ez a kábelkötegelőzés nagyon csúnya szerintem.
vigyor3



Egyébként szerintem télire, amikor full retkes az autó, szürke az idő, minden szürkés latyakos, és egyébként az autó összképét is egy dísztárcsa csúfítja, akkor egy kis kábelkötegelő már nem oszt nem szoroz. Ráadásul stabil is.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22132 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:49:01 »

Dísztárcsát mivel szoktak még rögzíteni kábelkötegelőn kívül? Az egyik elég laza, félek, hogy elhagyom, de ez a kábelkötegelőzés nagyon csúnya szerintem.
Színtelen kábelkötegelővel! Tunerek pirossal! Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22133 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:56:15 »

Itt mindig jó ötleteket kap az ember.  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22134 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:42:19 »

Itt mindig jó ötleteket kap az ember.  eplus2
na akkor erre varrjál gombot.fater loganján az első 2 gyári tárcsa kötöző nélkül,a hátsó kettő Ford-os kötözővel,mert leesne az első kanyarban. hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22135 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:42:23 »

Itt mindig jó ötleteket kap az ember.  eplus2


Hilti szalag.  eplus2
A kábelkötegelő a legjobb megoldás.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22136 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:54:10 »

Itt mindig jó ötleteket kap az ember.  eplus2
Esetleg egy ilyennel is megpróbálhatod odaszorítani. Persze akkor menet közben ne lepődj meg valami ütemes kopogás miatt  vigyor3

Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22137 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:56:51 »

Dísztárcsát mivel szoktak még rögzíteni kábelkötegelőn kívül? Az egyik elég laza, félek, hogy elhagyom, de ez a kábelkötegelőzés nagyon csúnya szerintem.

Hólánc?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22138 Dátum: 2014.11.12 szerda, 12:00:10 »

Hólánc?
Ez is elég stabil megoldás  eplus2

Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22139 Dátum: 2014.11.12 szerda, 12:09:49 »

Ez is elég stabil megoldás  eplus2



Jobbnál jobb ötletek.  eplus2 
Még az önmetsző csavar is jó lehet.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22140 Dátum: 2014.11.12 szerda, 12:29:15 »



Jobbnál jobb ötletek.  eplus2 
Még az önmetsző csavar is jó lehet.  vigyor3

Fenét. 12-es menetes szár keresztbe. Fakötésű alátéttel, hogy ki ne törjön a műanyag. Meg kell neki két-három lyuk a féktárcsára is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22141 Dátum: 2014.11.12 szerda, 12:38:10 »

Fenét. 12-es menetes szár keresztbe. Fakötésű alátéttel, hogy ki ne törjön a műanyag. Meg kell neki két-három lyuk a féktárcsára is. Smiley

AndyA

Ez rongálás....
A hólánc nem az és azzal közlekedni is lehet, ellenben a többi megoldással.
Tehát megint nekem.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22142 Dátum: 2014.11.12 szerda, 12:39:42 »

Ez rongálás....
A hólánc nem az és azzal közlekedni is lehet, ellenben a többi megoldással.
Tehát megint nekem.....  eplus2

Lehet, csak nem szabad. Kivéve, ha összefüggő hó- vagy jégréteg van az úttesten.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #22143 Dátum: 2014.11.12 szerda, 13:09:07 »

Nem, az alapkategoriás fokákhoz is normál kerék járt. Nem volt feláras.


No, tegnap felkerültek az Alpin 5-ök ahelyükre. A gumiszerelő szkeptikus volt vele, de úgy összességében a Michelin gumikkal. Azt mondta, hogy az első évben jó, utána meg megkeményedik, és ócska lesz... Mondtam neki, hogy kipróbálom, azt meglássuk. Megkérdeztem, hogy neki milyen gumija van: Kormoran. Mondtam, hogy akkor csak csere lesz, beszélgetést nem kérek. Nekrm tetszik, a 7 éves Contiknál sokkal jobbak, puhábbak, és szerintem nem hangosak. Később meglátjuk mit tudnak.

Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22144 Dátum: 2014.11.12 szerda, 13:17:45 »

No, tegnap felkerültek az Alpin 5-ök ahelyükre. A gumiszerelő szkeptikus volt vele, de úgy összességében a Michelin gumikkal. Azt mondta, hogy az első évben jó, utána meg megkeményedik, és ócska lesz... Mondtam neki, hogy kipróbálom, azt meglássuk. Megkérdeztem, hogy neki milyen gumija van: Kormoran. Mondtam, hogy akkor csak csere lesz, beszélgetést nem kérek. Nekrm tetszik, a 7 éves Contiknál sokkal jobbak, puhábbak, és szerintem nem hangosak. Később meglátjuk mit tudnak.


nevetes1
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22145 Dátum: 2014.11.12 szerda, 13:47:51 »

No, tegnap felkerültek az Alpin 5-ök ahelyükre. A gumiszerelő szkeptikus volt vele, de úgy összességében a Michelin gumikkal. Azt mondta, hogy az első évben jó, utána meg megkeményedik, és ócska lesz... Mondtam neki, hogy kipróbálom, azt meglássuk. Megkérdeztem, hogy neki milyen gumija van: Kormoran. Mondtam, hogy akkor csak csere lesz, beszélgetést nem kérek. Nekrm tetszik, a 7 éves Contiknál sokkal jobbak, puhábbak, és szerintem nem hangosak. Később meglátjuk mit tudnak.


biztos a liberálbolsevikok támadnak ezekkel a gumikkal, a háttérhatalmi kollaboránsok tehetnek ezekről is, és hogy mindig a top5 gumiban van...

annyira gáz vagy.  eplus2
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #22146 Dátum: 2014.11.12 szerda, 18:03:56 »

Ez is elég stabil megoldás  eplus2



...és ezzel még a fogyasztás is lecsökken eplus2
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22147 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:26:46 »

Dísztárcsát mivel szoktak még rögzíteni kábelkötegelőn kívül? Az egyik elég laza, félek, hogy elhagyom, de ez a kábelkötegelőzés nagyon csúnya szerintem.
ha van belülről drót karika, akkor a szelepnél lévő "beugró" részen 2 fogóval egyenesíts az íveken 1 kicsit.

ha nincs karika, akkor kötegelő  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #22148 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:40:45 »


Sztem ezt nem fogják cserélni...kidumálják
  /ha zavar/ .jobban jársz ha veszel egy új gumit,lesz egy tarcsid.Annó egy üveg kivágta a téligummám,na persze hogy már nem lehetett kapni...
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #22149 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:11:32 »

ha van belülről drót karika, akkor a szelepnél lévő "beugró" részen 2 fogóval egyenesíts az íveken 1 kicsit.

ha nincs karika, akkor kötegelő  vigyor3

Kötegelő is bőven jó, csak valami olyan színűvel kell próbálkozni, ami hasonlít a tárcsa szinére hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Oldalak: 1 ... 436 437 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 449 450 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.