Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 06:59:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 461 462 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 7308141 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #22700 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 13:20:26 »

A Rainsport 3 idei minta, egyelőre nem ismerjük saját tapasztalatból....

...és nem is igen fogjuk   wow1

Az Uniroyal a Continental másodmárkája a Semperittel együtt, de a hivatalos magyar Conti-forgalmazó, az FSG Hungária (www.fsg.hu) a Conti-csoport termékei közül csak a Contit, a Semperitet és a Barumot forgalmazza, az Uniroyalt nem.

Ne kérdezd, miért van ez így. Biztosan nem műszaki, inkább kereskedelmi okai vannak.

Innentől kezdve az Uniroyal sötét ló, rendes szerződést nem lehet rájuk/velük kötni, nincsenek tesztnapok, demó példányok, fejtágítók, de még csak sima prospektusok sem.

Ami a vizes tulajdonságokat illeti, biztosan van valami kellemetlen tapasztalatod az aquaplaninggal, azért hegyezed ki ennyire erre a tulajdonságra a választást. Azt kell tudni, hogy a vizes tapadás és az elérhető futásteljesítmény egymás ellen játszanak, tehát a vizes úton szuperül teljesítő gumik ft/km aránya nem lesz valami szívderítő.

A saját gumijaink közül a tapadáskirály Michelin Pilot Sport 3 W gumit tudom ajánlani baráti 23.500 forintért - nem sok más olyan gumi van, ami ennyire jól tapadna, és közben ennyire sokat tudna elfutni.

A Misi Primacy 3 simán hozta az idei tesztgyőzelmet ebben a méretben, egyetlen gyenge pontja éppen a vizes tapadás volt - persze ez is benne volt a "jó" kategóriában, ráadásul a futásteljesítménye gigantikus a konkurenciához viszonyítva, mindez 22.500 forintért.

Kicsit lejjebb meg kell említeni a Hankook sportos űbergumiját, a drámaian csak S1 EVO-ra keresztelt, a Hankook saját rendszerében a K107 opusz számra hallgató gumit, ilyet tudok adni 17.990-ért (de kb 10 napot várni kell rá). Egy ezressel olcsóbban (16.990) van a kiegyensúlyozottabb Ventus Prime 2, amit Arabic kolléga is említett. Kicsit kevésbé sportos, cserében többet elfut. Mellesleg egy csomó középkategóriás VW gyári első szerelésű gumija (összes Golf VII, sok Passat), illetve meglepődve láttuk egy most beszerzésre került Audi A3 1.8 TSI Sportback autón is. (Eközben a 6-7-8 milliós listaárú Skoda Octaviák az örök harmadik koreai gumigyártó, az ADAC-teszten effektíve megbukott Nexen gumival jönnek, de tényleg  - hát mivé lesz a világ?)

Van még a Vredestein márka, tőlük egyfelől a "Focus Titanium" kivitel elérhető 17.990-ért, ennek a pontos neve Sportrac 5 V (nem elírás az ár, az eddig általam propagált H sebességindexű, valamivel olcsóbb változat elfogyott), másfelől ugyanennyiért, azaz 17.990-ért elérhető az Ultrac Cento is, amit Fordra lefordítva egy fapados Mondeo.... Ez annyit jelent, hogy a Vredestein maga magasabbra pozicionálta: az Ultrac a Vredestein UHP = Ultra High Performance sorozata, de kétségtelen, hogy a teszteken nem volt annyira sikeres. Szóval a dilemma tényleg hasonló ahhoz, hogy egy jól felszerelt, erősen motorizált Focus, vagy egy alapmotoros, alapfelszereltségű Mondeo. Az Ultrac Centón pár eurócenttel magasabb az árrésünk, így inkább arra beszélnélek rá  hehe





Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #22701 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 13:23:54 »

A Rainsport 3 idei minta, egyelőre nem ismerjük saját tapasztalatból....

...és nem is igen fogjuk   wow1

Az Uniroyal a Continental másodmárkája a Semperittel együtt, de a hivatalos magyar Conti-forgalmazó, az FSG Hungária (www.fsg.hu) a Conti-csoport termékei közül csak a Contit, a Semperitet és a Barumot forgalmazza, az Uniroyalt nem.

Ne kérdezd, miért van ez így. Biztosan nem műszaki, inkább kereskedelmi okai vannak.

Innentől kezdve az Uniroyal sötét ló, rendes szerződést nem lehet rájuk/velük kötni, nincsenek tesztnapok, demó példányok, fejtágítók, de még csak sima prospektusok sem.

Ami a vizes tulajdonságokat illeti, biztosan van valami kellemetlen tapasztalatod az aquaplaninggal, azért hegyezed ki ennyire erre a tulajdonságra a választást. Azt kell tudni, hogy a vizes tapadás és az elérhető futásteljesítmény egymás ellen játszanak, tehát a vizes úton szuperül teljesítő gumik ft/km aránya nem lesz valami szívderítő.

A saját gumijaink közül a tapadáskirály Michelin Pilot Sport 3 W gumit tudom ajánlani baráti 23.500 forintért - nem sok más olyan gumi van, ami ennyire jól tapadna, és közben ennyire sokat tudna elfutni.

A Misi Primacy 3 simán hozta az idei tesztgyőzelmet ebben a méretben, egyetlen gyenge pontja éppen a vizes tapadás volt - persze ez is benne volt a "jó" kategóriában, ráadásul a futásteljesítménye gigantikus a konkurenciához viszonyítva, mindez 22.500 forintért.

Kicsit lejjebb meg kell említeni a Hankook sportos űbergumiját, a drámaian csak S1 EVO-ra keresztelt, a Hankook saját rendszerében a K107 opusz számra hallgató gumit, ilyet tudok adni 17.990-ért (de kb 10 napot várni kell rá). Egy ezressel olcsóbban (16.990) van a kiegyensúlyozottabb Ventus Prime 2, amit Arabic kolléga is említett. Kicsit kevésbé sportos, cserében többet elfut. Mellesleg egy csomó középkategóriás VW gyári első szerelésű gumija (összes Golf VII, sok Passat), illetve meglepődve láttuk egy most beszerzésre került Audi A3 1.8 TSI Sportback autón is. (Eközben a 6-7-8 milliós listaárú Skoda Octaviák az örök harmadik koreai gumigyártó, az ADAC-teszten effektíve megbukott Nexen gumival jönnek, de tényleg  - hát mivé lesz a világ?)

Van még a Vredestein márka, tőlük egyfelől a "Focus Titanium" kivitel elérhető 17.990-ért, ennek a pontos neve Sportrac 5 V (nem elírás az ár, az eddig általam propagált H sebességindexű, valamivel olcsóbb változat elfogyott), másfelől ugyanennyiért, azaz 17.990-ért elérhető az Ultrac Cento is, amit Fordra lefordítva egy fapados Mondeo.... Ez annyit jelent, hogy a Vredestein maga magasabbra pozicionálta: az Ultrac a Vredestein UHP = Ultra High Performance sorozata, de kétségtelen, hogy a teszteken nem volt annyira sikeres. Szóval a dilemma tényleg hasonló ahhoz, hogy egy jól felszerelt, erősen motorizált Focus, vagy egy alapmotoros, alapfelszereltségű Mondeo. Az Ultrac Centón pár eurócenttel magasabb az árrésünk, így inkább arra beszélnélek rá  hehe



Köszönöm az alapos válaszodat.

Tudnál segíteni a feleségem Toyota Yarisára (2000 évjárat) acél, vagy olcsóbb alufelni vételében? Nem szeretném szerelgetni át a gumit, mert az nem tesz igazán jót neki.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #22702 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 13:43:59 »

Köszönöm az alapos válaszodat.

Tudnál segíteni a feleségem Toyota Yarisára (2000 évjárat) acél, vagy olcsóbb alufelni vételében? Nem szeretném szerelgetni át a gumit, mert az nem tesz igazán jót neki.

Tudok segíteni, persze, de nem látom sok értelmét egy második szett felninek. Az évente egyszeri szerelés nem árt sem a guminak, sem a felninek. Ha szakszerűen csinálják.
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22703 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 14:07:33 »

Tudok segíteni, persze, de nem látom sok értelmét egy második szett felninek. Az évente egyszeri szerelés nem árt sem a guminak, sem a felninek. Ha szakszerűen csinálják.
a gumisok nem figyelnek oda a felnire.egyáltalán.főleg szezonban. a szerelőgéppel meg a pajszerral leverik a lakkot a felniről rendszeresen.a légkulccsal meg a csavarok körül veretik el a felnit.a felniközepet rendszerint eltörik,és visszateszik 3 körömmel,te meg másnap elhagyod.tönkreteszik a kerékőröket.A nyomatékkulccsot csak dísznek használják.
Nem vagyok elfogult.10-ből 10 ilyen. vigyor3
ja és mind azt állítja magáról,hogy Ő-Ő ugyan nem..... eplus2

szóval inkább otthon tartok én is csere szettet.... Wink

És ha szólsz valamiért,úgy néznek rád,mint a véresrongyra,vagy mint aki megölte a nagymamájukat.Mind egyetemi docensnek képzeli magát.Olyan nincs,hogy Ő ne tudná jobban.De,hogy mekkora nyomatékkal kellene lehúzni,azt nem tudja,csak,hogy a légkulcs pont annyival húz.Mondom 10-ből 10.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22704 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 14:12:50 »

a gumisok nem figyelnek oda a felnire.egyáltalán.főleg szezonban. a szerelőgéppel meg a pajszerral leverik a lakkot a felniről rendszeresen.a légkulccsal meg a csavarok körül veretik el a felnit.a felniközepet rendszerint eltörik,és visszateszik 3 körömmel,te meg másnap elhagyod.tönkreteszik a kerékőröket.A nyomatékkulccsot csak dísznek használják.
Nem vagyok elfogult.10-ből 10 ilyen. vigyor3
ja és mind azt állítja magáról,hogy Ő-Ő ugyan nem..... eplus2

szóval inkább otthon tartok én is csere szettet.... Wink

És ha szólsz valamiért,úgy néznek rád,mint a véresrongyra,vagy mint aki megölte a nagymamájukat.Mind egyetemi docensnek képzeli magát.Olyan nincs,hogy Ő ne tudná jobban.De,hogy mekkora nyomatékkal kellene lehúzni,azt nem tudja,csak,hogy a légkulcs pont annyival húz.Mondom 10-ből 10.


 taps eljen 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #22705 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 14:29:34 »

Tudok segíteni, persze, de nem látom sok értelmét egy második szett felninek. Az évente egyszeri szerelés nem árt sem a guminak, sem a felninek. Ha szakszerűen csinálják.

Én elsődlegesen azért vettem külön felnit a téli gumiknak, mert így akkor szerelem át amikor én akarom. Nem kell időpontot kérni, nem kell várni, nem kell hurcolászni a kerekeket. Otthon kényelmesen át tudom cserélni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #22706 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 20:17:39 »

Mondom 10-ből 10.

Szerintem tízből max csak kilenc  eplus2
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #22707 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 20:19:51 »

Én elsődlegesen azért vettem külön felnit a téli gumiknak, mert így akkor szerelem át amikor én akarom. Nem kell időpontot kérni, nem kell várni, nem kell hurcolászni a kerekeket. Otthon kényelmesen át tudom cserélni.

OK, csak ne felejtsd el kicentríroztatni a kerekeket a holtidényben :-)

Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #22708 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 21:03:58 »

a gumisok nem figyelnek oda a felnire.egyáltalán.főleg szezonban. a szerelőgéppel meg a pajszerral leverik a lakkot a felniről rendszeresen.a légkulccsal meg a csavarok körül veretik el a felnit.a felniközepet rendszerint eltörik,és visszateszik 3 körömmel,te meg másnap elhagyod.tönkreteszik a kerékőröket.A nyomatékkulccsot csak dísznek használják.
Nem vagyok elfogult.10-ből 10 ilyen. vigyor3
ja és mind azt állítja magáról,hogy Ő-Ő ugyan nem..... eplus2

szóval inkább otthon tartok én is csere szettet.... Wink

És ha szólsz valamiért,úgy néznek rád,mint a véresrongyra,vagy mint aki megölte a nagymamájukat.Mind egyetemi docensnek képzeli magát.Olyan nincs,hogy Ő ne tudná jobban.De,hogy mekkora nyomatékkal kellene lehúzni,azt nem tudja,csak,hogy a légkulcs pont annyival húz.Mondom 10-ből 10.

Úgy is van!  eljen

Felnim szétverése légkulccsal - pipa
Kocsi megemlése pont rossz helyen, szpoilerrel együtt, had törjön - pipa
kerékőr szétcseszése légkulccsal - pipa
alufelnire súlyok hanyag ragasztása, 10km - en belül elhagytam - pipa
Ne tudjam már jobban, mint ők, hogy úgy kell levenni a gumit a felniről, hogy agyoncsessze a felnit - pipa

Ezek után kihez forduljak szerelés ügyben? A pékekhez, vagy??  rinya

10 - ből 10 tróger  szomoru1

Tudtok gondos, jó gumist Budapest/Budaörs környékén? Gumi + felnicsere előtt állok, de már látom lelki szemeim előtt az "ölést"!  help
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22709 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 21:12:30 »

Úgy is van!  eljen

Felnim szétverése légkulccsal - pipa
Kocsi megemlése pont rossz helyen, szpoilerrel együtt, had törjön - pipa
kerékőr szétcseszése légkulccsal - pipa
alufelnire súlyok hanyag ragasztása, 10km - en belül elhagytam - pipa
Ne tudjam már jobban, mint ők, hogy úgy kell levenni a gumit a felniről, hogy agyoncsessze a felnit - pipa

Ezek után kihez forduljak szerelés ügyben? A pékekhez, vagy??  rinya

10 - ből 10 tróger  szomoru1

Tudtok gondos, jó gumist Budapest/Budaörs környékén? Gumi + felnicsere előtt állok, de már látom lelki szemeim előtt az "ölést"!  help
fehérváron tudok.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #22710 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 21:48:24 »

szóval hol lehet sérült felnit felpofozni? pesten...
http://www.felnijavitas.eu/index.php?modul_id=rolunk - nekem pár hete itt görgőztek hármat, begördüléstől kigördülésig 80 perc telt el, szóval megvárható. Cserébe drága.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.26 csütörtök, 21:51:30 írta Carmaged » Naplózva
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #22711 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 22:27:11 »

Tudtok gondos, jó gumist Budapest/Budaörs környékén? Gumi + felnicsere előtt állok, de már látom lelki szemeim előtt az "ölést"!  help

Remélem, hogy azok a topiktársak, akik jártak nálunk Csepelen, azok ajánlani fognak minket :-)
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22712 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 23:19:07 »

Remélem, hogy azok a topiktársak, akik jártak nálunk Csepelen, azok ajánlani fognak minket :-)
Csepelen Zsolti tényleg jó, de jó a nemes utca is 18. kerületben, és a Taylor gumi a méta utcában(M5 mellett) 3 beállóval, szervízlappal, még a pótkereket is felfújják.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #22713 Dátum: 2015.03.27 péntek, 05:05:23 »

Mikor a vadiúj BRIDGESTONE EP001S gumit felrakattam, a sárga pötty a gumin a szeleppel átellenső oldalon volt, kezdi felfújni meg súlyozni a fazon. Mondom Neki, Te, annak nem a szelepnél kellene lenni, a gumi úgy van súlyozva gyárilag? Erre rám néz, hogy tényleg? Az a pötty azért van ott? Sosem tudtam, azt hittem, valami minőségellenőr pöttyentette oda. Na, itt szakadt meg bennem a bizalom leghalványabb része is. De sajnos otthon nincs szerelő gépem meg centirozóm.  vigyor3
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22714 Dátum: 2015.03.27 péntek, 09:43:26 »

http://www.felnijavitas.eu/index.php?modul_id=rolunk - nekem pár hete itt görgőztek hármat, begördüléstől kigördülésig 80 perc telt el, szóval megvárható. Cserébe drága.

Mennyiért görgőzik darabját? Az árban fel-le szerelés, gumizás, centír is benne van?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22715 Dátum: 2015.03.27 péntek, 10:30:34 »

Mennyiért görgőzik darabját? Az árban fel-le szerelés, gumizás, centír is benne van?
Benne, de akkor drágább  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22716 Dátum: 2015.03.27 péntek, 11:36:58 »

Mennyiért görgőzik darabját? Az árban fel-le szerelés, gumizás, centír is benne van?

2012 áprilisában 2 alufelnit görgőztek nekem 13 600 Ft-ért.
De ebben minden benne volt.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #22717 Dátum: 2015.03.27 péntek, 22:56:46 »

Mikor a vadiúj BRIDGESTONE EP001S gumit felrakattam, a sárga pötty a gumin a szeleppel átellenső oldalon volt, kezdi felfújni meg súlyozni a fazon. Mondom Neki, Te, annak nem a szelepnél kellene lenni, a gumi úgy van súlyozva gyárilag? Erre rám néz, hogy tényleg? Az a pötty azért van ott? Sosem tudtam, azt hittem, valami minőségellenőr pöttyentette oda. Na, itt szakadt meg bennem a bizalom leghalványabb része is. De sajnos otthon nincs szerelő gépem meg centirozóm.  vigyor3
wow1
oszt megigazította  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #22718 Dátum: 2015.03.28 szombat, 06:19:03 »

wow1
oszt megigazította  Huh?
Üdvözöllek a hozzá nemértő gumiszerelők kedvelői klubjában.  duhos2
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22719 Dátum: 2015.03.28 szombat, 11:06:33 »

2012 áprilisában 2 alufelnit görgőztek nekem 13 600 Ft-ért.
De ebben minden benne volt.

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #22720 Dátum: 2015.03.28 szombat, 16:07:58 »

worship
Ja, nekem pár hete volt a 3 gumi ~22 ezer. Most meg egy defekt ugyanott 4 ezer.  wow1
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #22721 Dátum: 2015.03.28 szombat, 18:47:07 »

fehérváron tudok.
Kihez szoktad itt vinni?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22722 Dátum: 2015.03.28 szombat, 19:35:25 »

Kihez szoktad itt vinni?

Rábaközi Ákos, a budai úton
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #22723 Dátum: 2015.03.28 szombat, 19:37:23 »

Rábaközi Ákos, a budai úton

Köszi a tippet, alkalomadtán lehet majd én is tesztelem  smile
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #22724 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 21:54:50 »

Dunlop BlueResponse-t vettem pár hete, most sikerült megjáratni a Mátrában. Hát, jópár kanyar nem azért nem ment gyorsabban, mert a gumi nem bírta, hanem mert leforgott a 3-as, váltani kellett volna. Smiley
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22725 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 00:48:15 »

Dunlop BlueResponse-t vettem pár hete, most sikerült megjáratni a Mátrában. Hát, jópár kanyar nem azért nem ment gyorsabban, mert a gumi nem bírta, hanem mert leforgott a 3-as, váltani kellett volna. Smiley
akárhogy is nézem, a dunlop csak sportgumit gyárt. még eco-ban is, téliben is.  Wink
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #22726 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 09:43:38 »

Beletoltam 2-3 ezer km-t az új Vredestein Sportrac 5-be (Thanks Kulani mester). Átlag felhasználásra pontosan azt tudja amit elvárok tőle. Kanyargós autópályán szépen tapad, nem kell elvennem a tempomatot azért mert kanyar jön, kapott kiadós pályatempós időnként kisebb vízátfolyásos horvát esőt is, ott is jól muzsikált, egyébként csendesen is fut amennyire meg tudom ítélni. Ár érték arányban remek.   
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22727 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 09:56:20 »

Beletoltam 2-3 ezer km-t az új Vredestein Sportrac 5-be (Thanks Kulani mester). Átlag felhasználásra pontosan azt tudja amit elvárok tőle. Kanyargós autópályán szépen tapad, nem kell elvennem a tempomatot azért mert kanyar jön, kapott kiadós pályatempós időnként kisebb vízátfolyásos horvát esőt is, ott is jól muzsikált, egyébként csendesen is fut amennyire meg tudom ítélni. Ár érték arányban remek.   
nálam ismét hankook ventus prime 2
ezúttal 235/45/17 jókora malomkő.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #22728 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 15:32:07 »

nálam ismét hankook ventus prime 2
ezúttal 235/45/17 jókora malomkő.
taps szintén olyan az enyém is csak más méretben idén lesz a 3. nyara és tökéletes  taps
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22729 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 15:49:13 »

nálam ismét hankook ventus prime 2
ezúttal 235/45/17 jókora malomkő.
Csereltel motort is?  eplus2  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.30 hétfő, 17:49:19 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22730 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 16:35:42 »

Csereltel motort is  eplus2  vigyor3
mf1 sniffles
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22731 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 18:10:42 »

Csereltel motort is?  eplus2  vigyor3
Hagyjad mán az egynyócklubot, mikor itt az e6eco a 116 lovával... Ennél még a hortobágyi ménes is nagyobb Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #22732 Dátum: 2015.03.31 kedd, 09:34:15 »

a németek összegyűjtöttek pár tesztet a szezonra:
http://www.motor-talk.de/news/alle-sommerreifentests-in-der-grossen-uebersicht-t5252025.html
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #22733 Dátum: 2015.04.01 szerda, 11:36:04 »

Sziasztok! Gumi vásárlás előtt állok,és felmerűlt bennem egy kérdés.MK2 1.6-om van,185 65 14" gumival,így vettem anno.Sokan kérdezték már,hogy miért ilyen kicsi a gumi,a kocsihoz képest.Erre a típusra lehet e nagyobbat felrakni, ha lehet,milyen méretűt? Jobb lenne ha magasabb lenne mert régen még nem volt gond,de már öreg vagyok ahhoz hogy lapos kúszásba szálljak ki-be.
Naplózva

kalti57
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22734 Dátum: 2015.04.01 szerda, 11:46:10 »

Sziasztok! Gumi vásárlás előtt állok,és felmerűlt bennem egy kérdés.MK2 1.6-om van,185 65 14" gumival,így vettem anno.Sokan kérdezték már,hogy miért ilyen kicsi a gumi,a kocsihoz képest.Erre a típusra lehet e nagyobbat felrakni, ha lehet,milyen méretűt? Jobb lenne ha magasabb lenne mert régen még nem volt gond,de már öreg vagyok ahhoz hogy lapos kúszásba szálljak ki-be.
meglepődnék ha 195/65/15 nagy lenne alá. ez egy mazda 3 vagy golf4 méret. az a 14 colos cucc az mi? lemez vagy alufelni?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #22735 Dátum: 2015.04.01 szerda, 12:18:26 »

Sziasztok! Gumi vásárlás előtt állok,és felmerűlt bennem egy kérdés.MK2 1.6-om van,185 65 14" gumival,így vettem anno.Sokan kérdezték már,hogy miért ilyen kicsi a gumi,a kocsihoz képest.Erre a típusra lehet e nagyobbat felrakni, ha lehet,milyen méretűt? Jobb lenne ha magasabb lenne mert régen még nem volt gond,de már öreg vagyok ahhoz hogy lapos kúszásba szálljak ki-be.

Megfelelő váltóméret használatakor a gumi átmérője közel ugyanakkora marad, 14-ről 15"-ra váltva nem lesz magasabban az autó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22736 Dátum: 2015.04.01 szerda, 21:46:00 »

mivel a hankokos pöcsök megszopattak, így ez lett végül :

http://majergumi.eu/reszletek/pirelli_20555R16_P7_Cinturato_nyarigumi/8019227232899

ez már itt fityeg a konyhában, úgyhogy nincs visszaút
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22737 Dátum: 2015.04.01 szerda, 22:01:37 »

mivel a hankokos ***ök megszopattak, így ez lett végül :

http://majergumi.eu/reszletek/pirelli_20555R16_P7_Cinturato_nyarigumi/8019227232899

ez már itt fityeg a konyhában, úgyhogy nincs visszaút


Jó tartós gumi, ha sokat mész, ideális. Én egy teljes nyári szezon heti Bp-Bécs-Bp plusz nyári kirándulás után adtam el 7,5 mm-rel őket, amikor 225-ösre váltottam.

Esőben óvattal közlekedj vele, de olyankor amúgy is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22738 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 06:15:56 »

mivel a hankokos ***ök megszopattak, így ez lett végül :

http://majergumi.eu/reszletek/pirelli_20555R16_P7_Cinturato_nyarigumi/8019227232899

ez már itt fityeg a konyhában, úgyhogy nincs visszaút

és mire szereled, a zsúrkocsira? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #22739 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 13:18:36 »

Beletoltam 2-3 ezer km-t az új Vredestein Sportrac 5-be (Thanks Kulani mester). Átlag felhasználásra pontosan azt tudja amit elvárok tőle. Kanyargós autópályán szépen tapad, nem kell elvennem a tempomatot azért mert kanyar jön, kapott kiadós pályatempós időnként kisebb vízátfolyásos horvát esőt is, ott is jól muzsikált, egyébként csendesen is fut amennyire meg tudom ítélni. Ár érték arányban remek.   

Én is a Sportrac-on és a Michelin Primacy-n gondolkodtam, végül a Michelin mellett döntöttem. A tapadása rendben van.  Hétvégén voltunk Esztergomban, szárazon-taknyon-vizesen is remekül működött, de nekem hangos. Lehet, h vredestein lesz a köv.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22740 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 13:47:51 »

Felszereltettem az új gumikat.

Persze a pöttyök mindenütt vannak, csak nem a szelepnél  Smiley.
Maradhat így vagy érdemesebb  átszereltetni?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #22741 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 14:49:40 »

Felszereltettem az új gumikat.
Persze a pöttyök mindenütt vannak, csak nem a szelepnél  Smiley.
Maradhat így vagy érdemesebb  átszereltetni?

A pöttyök azokon a gumikon vannak, amik gyári szerelésre készülnek. Tehát nem, nem kell minden egyes új gumin keresni a pöttyöket, mert nem lesz rajtuk  wow1

A sárga pötty a gumi legkönnyebb pontját mutatja, ezt kell a szelepház tövéhez igazítani.

A piros pötty ennél érdekesebb, annak az abroncs kör formájához van köze, és azt a felniken fehér pöttyel (vagy egy bevágással) jelölt ponthoz kell igazítani. Az autógyárakban, ahol minden egyes fel nem szerelt súly megtakarítást okoz, ott figyelembe veszik a két jelet, és az adott felni és adott abroncs találkozásánál az összeszerelést végző technikus dönti el, hogy hogyan illeszti őket össze. Az még a gyárilag szerelt felniknél sem törvényszerű, hogy a sárga pötty legyen a szelepnél!

Mivel az abroncsok túlnyomó többségén nincs se sárga, se piros pötty, a gumisok nem esnek kétségbe jelöletlen abroncsoknál sem, hanem egyszerűen kicentrírozzák őket. Az elő szokott fordulni, hogy ha túl sok súlyt kérne a már összeszerelt felni és gumi, akkor szétszerelik, és a gumit egy kicsit elforgatva szerelik vissza. Ugyanez a módszer, ha ugyan sikerült kicentrírozni a kereket, de a júzer valami rendellenességet tapasztal (pl. elhúz az autó).

Szóval nem kell szétszereltetni a kereket, feltehetően így is tökéletesre meg lehetett csinálni.
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22742 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 15:35:43 »

A pöttyök azokon a gumikon vannak, amik gyári szerelésre készülnek. Tehát nem, nem kell minden egyes új gumin keresni a pöttyöket, mert nem lesz rajtuk  wow1

A sárga pötty a gumi legkönnyebb pontját mutatja, ezt kell a szelepház tövéhez igazítani.

A piros pötty ennél érdekesebb, annak az abroncs kör formájához van köze, és azt a felniken fehér pöttyel (vagy egy bevágással) jelölt ponthoz kell igazítani. Az autógyárakban, ahol minden egyes fel nem szerelt súly megtakarítást okoz, ott figyelembe veszik a két jelet, és az adott felni és adott abroncs találkozásánál az összeszerelést végző technikus dönti el, hogy hogyan illeszti őket össze. Az még a gyárilag szerelt felniknél sem törvényszerű, hogy a sárga pötty legyen a szelepnél!

Mivel az abroncsok túlnyomó többségén nincs se sárga, se piros pötty, a gumisok nem esnek kétségbe jelöletlen abroncsoknál sem, hanem egyszerűen kicentrírozzák őket. Az elő szokott fordulni, hogy ha túl sok súlyt kérne a már összeszerelt felni és gumi, akkor szétszerelik, és a gumit egy kicsit elforgatva szerelik vissza. Ugyanez a módszer, ha ugyan sikerült kicentrírozni a kereket, de a júzer valami rendellenességet tapasztal (pl. elhúz az autó).

Szóval nem kell szétszereltetni a kereket, feltehetően így is tökéletesre meg lehetett csinálni.

Amiket hoztal nekem, azokon csak piros potty van. De akkor nem zavar. Majd lekopik. Hogy jol van-e centrirozva, meg nem tudom. Hetvegen megyek hosszabb autopalyas menetet.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22743 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 22:07:43 »

235/45/17 hankook ventus prime 2 elforog rendszeresen. pedig pont hogy jobban kellene tapadnia, nem? már 300 km van benne, tehát nem kellene...  wow1
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22744 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 22:20:36 »

235/45/17 hankook ventus prime 2 elforog rendszeresen. pedig pont hogy jobban kellene tapadnia, nem? már 300 km van benne, tehát nem kellene...  wow1

Ésszel kellene vezetni... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #22745 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 22:30:52 »

235/45/17 hankook ventus prime 2 elforog rendszeresen. pedig pont hogy jobban kellene tapadnia, nem? már 300 km van benne, tehát nem kellene...  wow1
Kanyarban, kis tempónál 1-2-ben, 1500 fölött szerintem gyakorlatilag nincs az a gumi, amit ezek ne forgatnának el. Egyrészt sok az erő, másrészt az ívbelső kereket nem kunszt elforgatni.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22746 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 22:32:40 »

Kanyarban, kis tempónál 1-2-ben, 1500 fölött szerintem gyakorlatilag nincs az a gumi, amit ezek ne forgatnának el. Egyrészt sok az erő, másrészt az ívbelső kereket nem kunszt elforgatni.
215/55/16 nem forgott el. ugyanez a gumi. nem érzek különbséget, pedig vártam valamit...
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #22747 Dátum: 2015.04.03 péntek, 07:36:14 »

215/55/16 nem forgott el. ugyanez a gumi. nem érzek különbséget, pedig vártam valamit...
Ugyanott nézed?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22748 Dátum: 2015.04.03 péntek, 07:43:11 »

Ugyanott nézed?
a kerekekre gondolsz?gondolom igen.... nyes


de én is azt hallottam több hankook használótól,hogy nyúlós,sikítós..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #22749 Dátum: 2015.04.03 péntek, 09:01:16 »

215/55/16 nem forgott el. ugyanez a gumi. nem érzek különbséget, pedig vártam valamit...

Én abban gondolkoznék, hogy ha ugyanaz a tömeg nagyobb felületen oszlik el, akkor az egy egységnyi felületre (mondjuk 1 cm2-re) eső nyomás kisebb.
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 461 462 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.