Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.16 vasárnap, 04:39:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11139427 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2007.05.18 péntek, 17:06:00 »

Nekem tetszett az új mondeo dizel motorhangja.Talán egy cseppet finomabb,mint a miénk.És még csendesebb.De majd holnap megvizsgáljuk.
 
Arról van valakinek infója,hogy gyári adatok szerint mennyi az új 2.0 tdci gyorsulása 100-on?
9,8s. Mint a miénk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2007.05.18 péntek, 17:09:00 »

Én egy Titanium X esetében, 140 lovas TDCI vel, bixenonnal megálltam 9.5-nél.
Én úgy voltam vele, mint a gyerek a játékboltban, a bűzzárót csak azért nem raktam bele, mert a navival nem megy, de ha jól emlékszem, a nyomásmárő benne volt. Amikor így álmodozom, én nem szoktam spórolni. Még beépített GZ is volt benne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2007.05.18 péntek, 17:10:00 »

Nekem tetszett az új mondeo dizel motorhangja.Talán egy cseppet finomabb,mint a miénk.És még csendesebb.De majd holnap megvizsgáljuk.
 
Arról van valakinek infója,hogy gyári adatok szerint mennyi az új 2.0 tdci gyorsulása 100-on?
Ebbe ugyi a pözsó/fóka motor van. Ez nem 3, hanem 5 ütemben löki be a gázolajat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2007.05.18 péntek, 21:17:00 »

Ma láttam végre én is életben az új mondeo IV-et!!!
Nagykanizsán voltam egy kis alkatrészért(is) és ott ki van állítva egy fekete kombi ghia 2.0 140lovas dízel járgány.
DE!Már elkelt.
Addig nem adhatják át a tulajnak a verdát, míg nem jön még egy új mondijuk.Beszélgettem a kereskedővel és ő azt állítja, hogy állítólag a mazdákban van ez a 2literes dízel erőforrás.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2007.05.18 péntek, 21:34:00 »

Ma láttam végre én is életben az új mondeo IV-et!!!
Nagykanizsán voltam egy kis alkatrészért(is) és ott ki van állítva egy fekete kombi ghia 2.0 140lovas dízel járgány.
DE!Már elkelt.
Addig nem adhatják át a tulajnak a verdát, míg nem jön még egy új mondijuk.Beszélgettem a kereskedővel és ő azt állítja, hogy állítólag a mazdákban van ez a 2literes dízel erőforrás.
A kereskedők beszélnek mindenfélét. A mazda motorja 310 Nm-es, de ez nem is számít, hanem 1998 ccm, míg az új mondeóé (fóka, volvo, stb) 1997.
A mazda motorja nem túl jó. Jellemző nála a túlfogyasztás, hogy 8-10 litert eszik. Az egyik ismerősöm mazda klubos, és szinte minden második dízellel ez van, és a szervízben nem tudnak vele mit csinálni. Újonnan vásárolt autókról beszélünk.
 
Zsoel! Rosszul írtam! A 140 lovas 9,5s alatt van 100-on!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2007.05.18 péntek, 22:13:00 »

A kereskedők beszélnek mindenfélét. A mazda motorja 310 Nm-es, de ez nem is számít, hanem 1998 ccm, míg az új mondeóé (fóka, volvo, stb) 1997.
A mazda motorja nem túl jó. Jellemző nála a túlfogyasztás, hogy 8-10 litert eszik. Az egyik ismerősöm mazda klubos, és szinte minden második dízellel ez van, és a szervízben nem tudnak vele mit csinálni. Újonnan vásárolt autókról beszélünk.
 
Zsoel! Rosszul írtam! A 140 lovas 9,5s alatt van 100-on!
Angel
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha úgy olvastam volna, hogy ezekbe a jól bevált láncos motor továbbfejlesztett változatát rakná a ford, nem pedig a szíjas PSA-t.
Az új mazda motor 143Le 360Nm, szintén láncos.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2007.05.18 péntek, 23:19:00 »

Angel
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha úgy olvastam volna, hogy ezekbe a jól bevált láncos motor továbbfejlesztett változatát rakná a ford, nem pedig a szíjas PSA-t.
Az új mazda motor 143Le 360Nm, szintén láncos.
Az félszíjas, félláncos.
 
A ford 2.0, 2.2 tdci-t nem gyártják tovább.
A fókában 3 dízel van: 1,6, 2,0 (pug), 1,8 )1753 ccm: mondeo I, II). Na ezek a motorok kerülnek a mondeóba.
Nem is lenne logikus, hogy ne csak simán átemeljék úgy ahogy van, az egész palettát. Ja, és az 1,6-os benzines is a fókás, a vvti.
 
Keresd meg a löket/furat dolgot, és látni fogod: nem a mazdás dízel kerül ide. De ennek pénzügyi okai vannak: a pug-változat közös, még a mazdáé mazda. És asszem a ford is gyártja a pug motorokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2007.05.19 szombat, 01:28:00 »

Az félszíjas, félláncos.
 
A ford 2.0, 2.2 tdci-t nem gyártják tovább.
A fókában 3 dízel van: 1,6, 2,0 (pug), 1,8 )1753 ccm: mondeo I, II). Na ezek a motorok kerülnek a mondeóba.
Nem is lenne logikus, hogy ne csak simán átemeljék úgy ahogy van, az egész palettát. Ja, és az 1,6-os benzines is a fókás, a vvti.
 
Keresd meg a löket/furat dolgot, és látni fogod: nem a mazdás dízel kerül ide. De ennek pénzügyi okai vannak: a pug-változat közös, még a mazdáé mazda. És asszem a ford is gyártja a pug motorokat.
Na azért a 2,2TDCi doppigolt változatát fogják azért majd egy kicsit késöbb gyártani
Megvárom.
Bár annál már azért dúrva lenne ha csak elsőkerekes lenne. Most is ahogy jöttem a Hungárián. Lefelejövet a Lágymányosi híd után a Lurdy kereszteződésében, bezony piroslámpánál kicsit odalépve villogot az ESP (pedig ritkán szokott) És ennek a nyomatéka ahogy prognosztizálható vagy 40-60Nm-el kevesebb is mint az új 2,2-nek lesz....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2007.05.19 szombat, 08:38:00 »

Na azért a 2,2TDCi doppigolt változatát fogják azért majd egy kicsit késöbb gyártani
Megvárom.
Bár annál már azért dúrva lenne ha csak elsőkerekes lenne. Most is ahogy jöttem a Hungárián. Lefelejövet a Lágymányosi híd után a Lurdy kereszteződésében, bezony piroslámpánál kicsit odalépve villogot az ESP (pedig ritkán szokott) És ennek a nyomatéka ahogy prognosztizálható vagy 40-60Nm-el kevesebb is mint az új 2,2-nek lesz....
Nem, nem a mostanit rakják be, hanem a 2.2 is a pözsóból ismert motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2007.05.19 szombat, 12:41:00 »

A 4-es mondi kapott hideget-meleget. Tényleg nem lehet egyszerű a fedélzeti computer. Miért bonyolítják túl. Pedig egy jó autó lenne. Na jó az is. itt a cikk róla
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2007.05.19 szombat, 14:35:00 »

Az félszíjas, félláncos.
 
A ford 2.0, 2.2 tdci-t nem gyártják tovább.
A fókában 3 dízel van: 1,6, 2,0 (pug), 1,8 )1753 ccm: mondeo I, II). Na ezek a motorok kerülnek a mondeóba.
Nem is lenne logikus, hogy ne csak simán átemeljék úgy ahogy van, az egész palettát. Ja, és az 1,6-os benzines is a fókás, a vvti.
 
Keresd meg a löket/furat dolgot, és látni fogod: nem a mazdás dízel kerül ide. De ennek pénzügyi okai vannak: a pug-változat közös, még a mazdáé mazda. És asszem a ford is gyártja a pug motorokat.
Kár,de hát biztos meg van az oka a motor váltásnak. Lehet inkább pénzügyi mint technikai. Na mindegy, végül is a PSA motorok is mindig jók voltak, de a Mazdával sem járt volna rosszul a Ford. Egy jó 10 éve már élvonalbeli dízeleket gyártanak ők is.  
 
Fejben még át kell állnunk az új formákra, de nagyon jó kis autónak tűnik ez a 4-es mondi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2007.05.19 szombat, 23:17:00 »

Volt tesztvezetés, én kipróbáltam a 2.0 benzinest, és dízelt is.
Mindkettő halkabb, mint a III. A futóműve sokkal jobb: úgy nyeli el a hibákat, hogy ihaj. A kormány annyira jól reagál, annyira közvetlen, hogy csak na. A fékek egyszerűen káprázatosak. Már-már túl harapós. Nagyon meggyőzően fog. Az autó annyira stabil, mintha sinen menne.
Nekem nagyon bejött.
Érzetre (és a gyorsulási adatkat nézve) a dízel megy jobban, és nem hangosabb, mint a benzines.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2007.05.19 szombat, 23:39:00 »

Volt tesztvezetés, én kipróbáltam a 2.0 benzinest, és dízelt is.
Mindkettő halkabb, mint a III. A futóműve sokkal jobb: úgy nyeli el a hibákat, hogy ihaj. A kormány annyira jól reagál, annyira közvetlen, hogy csak na. A fékek egyszerűen káprázatosak. Már-már túl harapós. Nagyon meggyőzően fog. Az autó annyira stabil, mintha sinen menne.
Nekem nagyon bejött.
Érzetre (és a gyorsulási adatkat nézve) a dízel megy jobban, és nem hangosabb, mint a benzines.
Lehet,hogy még bejáratós a IV-es dizele,de az biztos,hogy nem megy ugy,mint a mi kocsik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2007.05.20 vasárnap, 10:51:00 »

Volt tesztvezetés, én kipróbáltam a 2.0 benzinest, és dízelt is.
Mindkettő halkabb, mint a III. A futóműve sokkal jobb: úgy nyeli el a hibákat, hogy ihaj. A kormány annyira jól reagál, annyira közvetlen, hogy csak na. A fékek egyszerűen káprázatosak. Már-már túl harapós. Nagyon meggyőzően fog. Az autó annyira stabil, mintha sinen menne.
Nekem nagyon bejött.
Érzetre (és a gyorsulási adatkat nézve) a dízel megy jobban, és nem hangosabb, mint a benzines.
Szia Angel!
 
Nekem is nagyon tetszett az új Mondeo! Én voltam az akivel együtt mentél, amikor kipróbáltad a TDCi-t. Tényleg nagyon jó a futóműve (kár hogy egy kicsit szarul volt valami állitva , mert egy kicsit balra húzott, a faszi azt mondta, hogy valaki megtalált vele valami gödröt )Mindegy, összességében nagyon halk volt az autó, a fék nagyon jó és csendes is volt minden belül. Méltó utódja az MKIII-nak. Szerintem a következő autóm is mondejóóóó lesz
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2007.05.20 vasárnap, 13:09:00 »

Szia Angel!
 
Nekem is nagyon tetszett az új Mondeo! Én voltam az akivel együtt mentél, amikor kipróbáltad a TDCi-t. Tényleg nagyon jó a futóműve (kár hogy egy kicsit szarul volt valami állitva , mert egy kicsit balra húzott, a faszi azt mondta, hogy valaki megtalált vele valami gödröt )Mindegy, összességében nagyon halk volt az autó, a fék nagyon jó és csendes is volt minden belül. Méltó utódja az MKIII-nak. Szerintem a következő autóm is mondejóóóó lesz
Ja, rettentően tapad az útra... én nem éreztem, hogy félrehúzna. Annyi mindenre figyelt az ember... és nagyobb a rásegítés, a kormánynál is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2007.05.20 vasárnap, 13:13:00 »

Sziasztok fiuk......lenne egy kérdésem SOS-ben....most vettük észre a párommal hogy kevés az olaj a Mondibna( MkII,   1.6Zetec 98 a kocsi), milyen márkályú és viszkozitású olajjal helyettesíthetném amig le nem cserélem (kb 2-3 hét múlva)....köszi, bocs hogy ide irtam de ez a topic pörög most...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2007.05.20 vasárnap, 14:13:00 »

Sziasztok fiuk......lenne egy kérdésem SOS-ben....most vettük észre a párommal hogy kevés az olaj a Mondibna( MkII,   1.6Zetec 98 a kocsi), milyen márkályú és viszkozitású olajjal helyettesíthetném amig le nem cserélem (kb 2-3 hét múlva)....köszi, bocs hogy ide irtam de ez a topic pörög most...
Zacy... négyes mondeód van? Ne irkáld már be ugyanazt mindegyik topicba...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 11:12:00 »

www.totalcar.hu
Én azért egy kicsit jobbra számítottam, aszittem nagyobb durr ez az MKIV. Persze lehet élőben kéne...
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 11:21:00 »

www.totalcar.hu
Én azért egy kicsit jobbra számítottam, aszittem nagyobb durr ez az MKIV. Persze lehet élőben kéne...
Attól függ... A cikk írója valóban egy A. Martint várt az új Monditól. Akinek ez az első fényszóró nem tetszik (pláne a xenonos), az vegyen 1-es gófot.
A hátsó lámpában Én is csalódtam 1 picit. De hát ez van. Az meg hogy fetreng a motorháztetőn és behorpad?! Lerúgnám a veséjét az ilyen -nek. Maximum ha véletlen elüti Őt egy új Mondi (mert gondolom gyalog jár az ilyen), akkor majd visszavonja ezt a bugyuta észrevételét, mert nem fog szétplaccsanni a motorháztetőn a feje.
Milyen cikk lett volna akkor ha a Ghiát próbálja ki??? Szerintem a műfaberakást már ki is kaparta volna körömmel.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 12:15:00 »

www.totalcar.hu
Én azért egy kicsit jobbra számítottam, aszittem nagyobb durr ez az MKIV. Persze lehet élőben kéne...
Hiába, a kinézet megítélése szubjektív, Winkler "mester" meg előszeretettel ítél meg ez alapján autókat. Az autó tudása háttérbe szorult az értékelésben...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 12:50:00 »

Winklernek lehetne annyi esze, hogy nem veletlenul ilyen puha a motorhazteto. Eppen a Ticu altal emlitett gyalogosvedelem miatt. A motorterben pl van egy elmeleti felulet direkt erre, ami fole nem nyulhat alkatresz, csak ha egy meghatarozott eronel konnyebben le lehet nyomni. Ez is azert van, hogy had horpadjon az a motorhaztato, ha felfekszik ra az a szerencsetlen gyalogos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 13:01:00 »

Ha winklernek igaza van akkor én unalmas fickó vagyok. Nekem a műszerfalon lévő kijelzőt leszámítva tetszik a gép (bár csak a héten fogom élőben látni). Szinte már látom magam előtt hogy pár év múlva lesz EASY FUEL topic ahol azt fogjuk megosztani egymással hogy hogy lehet javítani kiváltani felújítani átverni a rendszert
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 13:11:00 »

Na azért a 2,2TDCi doppigolt változatát fogják azért majd egy kicsit késöbb gyártani
Megvárom.
Bár annál már azért dúrva lenne ha csak elsőkerekes lenne. Most is ahogy jöttem a Hungárián. Lefelejövet a Lágymányosi híd után a Lurdy kereszteződésében, bezony piroslámpánál kicsit odalépve villogot az ESP (pedig ritkán szokott) És ennek a nyomatéka ahogy prognosztizálható vagy 40-60Nm-el kevesebb is mint az új 2,2-nek lesz....
A hollandok már tudnak valamit (www.ford.nl)
 
Mondeo Mk4
 
Common-rail turbodieselmotoren
- 1.8 16v 125pk TDCi, 6-versnellingsbak handgeschakeld
- 2.0 16v 130pk TDCi DPF (roetfilter), Durashift 6-traps automaat
- 2.0 16v 140pk TDCi DPF (roetfilter), 6-versnellingsbak handgeschakeld
- 2.0 16v 170pk TDCi DPF (roetfilter), 6-versnellingsbak handgeschakeld (vanaf begin 2008)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 13:21:00 »

Ja, rettentően tapad az útra... én nem éreztem, hogy félrehúzna. Annyi mindenre figyelt az ember... és nagyobb a rásegítés, a kormánynál is.
Ti ennyire "bennfentesek" vagytok, hogy már túl vagytok a tesztvezetésen? Nekem még időpontot se tudott adni az Auto-Fort, mondván csak kiállított autó van, tesztvezetésre szánt még nincs... Hogy van ez? Ti valamit nagyon tudtok...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 13:57:00 »

Ti ennyire "bennfentesek" vagytok, hogy már túl vagytok a tesztvezetésen? Nekem még időpontot se tudott adni az Auto-Fort, mondván csak kiállított autó van, tesztvezetésre szánt még nincs... Hogy van ez? Ti valamit nagyon tudtok...
Szia!
Tudtuk hogy lesz egy Ford-Majális szombaton, a többi meg már adta magát!
Legközelebb gyere el Te is, és "bennfentes" lehetsz egykettőre!
Üdv:)
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 14:06:00 »

totalcaron van egy cikk az MKIVrol.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 14:11:00 »

szoval a szokasos fikazos duma, mert ugye meg vannak ujsagirok akik csak dicserik a gepet, barmilyen is az. node a totalcar nem ilyen, ezert aztan fikaznak egy kicsit.
kiveve ha valamelyik 26 eves rozsdatemetojerol van szo, mert azok aztan tutik:)
 
A mondeo sosem volt csillivilli hiperszuper uberfasza kocsi, egyszeruen jo volt, jo szolgaltatasokkal, jo motorokkal, nagy es kenyelmes dolgokkal. Sosem volt tele mindenfele sziraszar kutyukkel. En ezert is szeretem, mert egyszeru, praktikus es a kesztyutartoba is lehet pakolni, a ajtozsebekbe is es az egyeb rekeszek sem disznek vannak. Az mkIV is ezt fogja hozni.
Mondjuk a kulcsmentessegtol nekem borsodzik a hatam, de majd megszokom ha olyanom lesz. Remelem abba mar lesz magyar terkep is a navihoz...Smiley
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Vendég
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 14:21:00 »

A hollandok már tudnak valamit (www.ford.nl)
 
Mondeo Mk4
 
Common-rail turbodieselmotoren
- 1.8 16v 125pk TDCi, 6-versnellingsbak handgeschakeld
- 2.0 16v 130pk TDCi DPF (roetfilter), Durashift 6-traps automaat
- 2.0 16v 140pk TDCi DPF (roetfilter), 6-versnellingsbak handgeschakeld
- 2.0 16v 170pk TDCi DPF (roetfilter), 6-versnellingsbak handgeschakeld (vanaf begin 2008)
de ők se tudnak mindent... még ők sem tudják hogy mikor jön az Új 2,2TDCi A motor  lehet barkobázni ha a 2,0 170 ló lesz, vajon mennyi lesz a 2,2?Huh???
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 14:27:00 »

de ők se tudnak mindent... még ők sem tudják hogy mikor jön az Új 2,2TDCi A motor  lehet barkobázni ha a 2,0 170 ló lesz, vajon mennyi lesz a 2,2?Huh???
És milyen meglepetés lenne, hogy az is 170 ló, csak nagyobb a nyomaték Tongue
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 14:39:00 »

A 2.0 160 ló lesz. Szerintem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 18:02:00 »

És milyen meglepetés lenne, hogy az is 170 ló, csak nagyobb a nyomaték Tongue
Murmucka rossz hírem van: A meglepetések korának sajnos vége. Mert szerintem nem annyi lesz:-)) Pl. mibe fogadjunk hogy legalább 20 lóval több lesz mint a 2,0TDCi 170 lova?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 18:34:00 »

Sajnos Wikler mesterrel a cikkben több dologban egyetértek. A hátulja teljesen a Laguna, nekem is azonnal ez jutott eszembe róla. És bizony semmi egyediség nincs az autóban, legalábbis a szedán változatokban. Az általános kinézete erősen emlékeztet a szedán fókuszra. A kombi, az igen! Az valóban szép lett és talán felismerhető.
Ez természetesen mind szubjektív érzés, semmi mérhető adat. Mit csináljak, nekem az MKIII jött be nagyon. Régebben valaki tett fel egy képet az amerikai új Mondeo-ról, na az bex..ás, olyan elegáns. Nagy, finom krómozás, fészlift 4. Ez az új MKIV nekem még (már) nem Mondeo. Sajnos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 18:37:00 »

Sajnos Wikler mesterrel a cikkben több dologban egyetértek. A hátulja teljesen a Laguna, nekem is azonnal ez jutott eszembe róla. És bizony semmi egyediség nincs az autóban, legalábbis a szedán változatokban. Az általános kinézete erősen emlékeztet a szedán fókuszra. A kombi, az igen! Az valóban szép lett és talán felismerhető.
Ez természetesen mind szubjektív érzés, semmi mérhető adat. Mit csináljak, nekem az MKIII jött be nagyon. Régebben valaki tett fel egy képet az amerikai új Mondeo-ról, na az bex..ás, olyan elegáns. Nagy, finom krómozás, fészlift 4. Ez az új MKIV nekem még (már) nem Mondeo. Sajnos.
Nyugi lesz még itt is facelift 1-2-?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 18:42:00 »

Nyugi lesz még itt is facelift 1-2-?
F2 nem szokott lenni. A mostani kivételes volt. Meg az f2 nem is sokban tért el az f1-től, inkább csak optikai.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 18:51:00 »

F2 nem szokott lenni. A mostani kivételes volt. Meg az f2 nem is sokban tért el az f1-től, inkább csak optikai.
Ez persze függ attól is, hogy mennyire lesz kelendő ez a forma. Szerintem már most gondolkoznak azon, hogy hogyan tegyék egyedibbé ezt a modellt. De persze majd meglátjuk...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 19:00:00 »

Ez persze függ attól is, hogy mennyire lesz kelendő ez a forma. Szerintem már most gondolkoznak azon, hogy hogyan tegyék egyedibbé ezt a modellt. De persze majd meglátjuk...
Zsoelnek voltak ötletei,( Angel mesélt róla, ) és ezt vki szorgosan jegyzetelte háttérben.
Sztem is lesz mit ráncfelvarrni. Legalább nem kell sokat gondolkodni rajt.
Nekem sorra jönnek a privi visszajelzések, hogy nem tartják nagy ugrásnak a IV-est. Szinte kivétel nélkül a III-as kasztnit tartják a jobbnak. Jó volt, mACS odaállt az egyik IV-es fekete kombi mellé, és úgy fotózták a két Mondit. A "háttérzaj" szerint is mACS gépe szebb, és jobban mutat!
Ennyi.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 19:04:00 »

F2 nem szokott lenni. A mostani kivételes volt. Meg az f2 nem is sokban tért el az f1-től, inkább csak optikai.
Szia Angel!
Nekem úgy rémlik,- az optikán kívül - hogy az f2-esekben Ghia-tól fölfelé széria lett az IVD-csomag, és ha jól értettem, a 2,2-es TDCi-nél a váltón is változtattak. ( by Stealt )
Üdv:)
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 19:06:00 »

Murmucka rossz hírem van: A meglepetések korának sajnos vége. Mert szerintem nem annyi lesz:-)) Pl. mibe fogadjunk hogy legalább 20 lóval több lesz mint a 2,0TDCi 170 lova?
Igen, én is így gondolom, mindazonáltal sztem nem lenne hülyeség egy ugyanolyan (ló)erős, de esetleg nyomatékosabb, alacsonyabb fordulatszámon üzemelő motor, ami élettartamilag is jót tenne neki. Einverstanden? Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 19:51:00 »

totalcaron van egy cikk az MKIVrol.
Pont a múlt héten néztem meg jobban egy IV-es Mondit, Ghia felszereltségben, TDCI motorral. Nekem speciel nem nagyon tetszett.  
Családban volt két III-as TDCI is, mindkettő Ghia, egyik plüssel, másik bőrrel. Ennek az újnak - bár ez is Ghia - jóval gyengébb minőségérzetű volt az üléshuzata, anyagát nem ismerem, de olyasmi volt, mintha a szövetet ötvözték volna a műszállal. Kormánya bár varrottnak ható, de a bőr helyett full műanyag, tapintásra sem volt túl jó. Lábteret az én ízlésemnek elől keskenyre hagyták, túl széles a középkonzol. Csomagtartó megint csak jóval keskenyebb lett.  
Egyetlen jópofa részletet láttam így elsőre, a két ajtó közötti tartóba beépítettek légbeömlőket a hátsó utasoknak.
Valahogy az egész autó egy nagy visszalépésnek tűnt, mintha a jóval olcsóbb új Focus anyagait tették volna bele. Tudom, hogy ez nem egy Mercedes vagy BMW, de ha már bóvli, akkor veszek mondjuk egy Kiát minimum két millával olcsóbban Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 20:00:00 »

Pont a múlt héten néztem meg jobban egy IV-es Mondit, Ghia felszereltségben, TDCI motorral. Nekem speciel nem nagyon tetszett.  
Családban volt két III-as TDCI is, mindkettő Ghia, egyik plüssel, másik bőrrel. Ennek az újnak - bár ez is Ghia - jóval gyengébb minőségérzetű volt az üléshuzata, anyagát nem ismerem, de olyasmi volt, mintha a szövetet ötvözték volna a műszállal. Kormánya bár varrottnak ható, de a bőr helyett full műanyag, tapintásra sem volt túl jó. Lábteret az én ízlésemnek elől keskenyre hagyták, túl széles a középkonzol. Csomagtartó megint csak jóval keskenyebb lett.  
Egyetlen jópofa részletet láttam így elsőre, a két ajtó közötti tartóba beépítettek légbeömlőket a hátsó utasoknak.
Valahogy az egész autó egy nagy visszalépésnek tűnt, mintha a jóval olcsóbb új Focus anyagait tették volna bele. Tudom, hogy ez nem egy Mercedes vagy BMW, de ha már bóvli, akkor veszek mondjuk egy Kiát minimum két millával olcsóbban Sad
A KIa nem annyival olcsóbb, hogy el kelljen rajta gondolkozni. IV nekem is idegen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 20:05:00 »

A KIa nem annyival olcsóbb, hogy el kelljen rajta gondolkozni. IV nekem is idegen.
Megmondom őszintén nem ismerem pontosan az árakat, Kiáét meg főleg. Magentis árat láttam tavaly, annál kb ekkora volt a különbség, persze a felszereltségben lehet nagyobb.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 20:34:00 »

Pont a múlt héten néztem meg jobban egy IV-es Mondit, Ghia felszereltségben, TDCI motorral. Nekem speciel nem nagyon tetszett.  
Családban volt két III-as TDCI is, mindkettő Ghia, egyik plüssel, másik bőrrel. Ennek az újnak - bár ez is Ghia - jóval gyengébb minőségérzetű volt az üléshuzata, anyagát nem ismerem, de olyasmi volt, mintha a szövetet ötvözték volna a műszállal. Kormánya bár varrottnak ható, de a bőr helyett full műanyag, tapintásra sem volt túl jó. Lábteret az én ízlésemnek elől keskenyre hagyták, túl széles a középkonzol. Csomagtartó megint csak jóval keskenyebb lett.  
Egyetlen jópofa részletet láttam így elsőre, a két ajtó közötti tartóba beépítettek légbeömlőket a hátsó utasoknak.
Valahogy az egész autó egy nagy visszalépésnek tűnt, mintha a jóval olcsóbb új Focus anyagait tették volna bele. Tudom, hogy ez nem egy Mercedes vagy BMW, de ha már bóvli, akkor veszek mondjuk egy Kiát minimum két millával olcsóbban Sad
Az anyagok jobbak, nem rosszabbak.
Pont a minéségérzetben jobb. Nézz meg egy ghia bőröst.
Egyébként a III-as plüsse kevésbé bírja a strapát, mint a IV-es anyaga.
Szerintem meg komoly előrelépes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 20:37:00 »

Szia Angel!
Nekem úgy rémlik,- az optikán kívül - hogy az f2-esekben Ghia-tól fölfelé széria lett az IVD-csomag, és ha jól értettem, a 2,2-es TDCi-nél a váltón is változtattak. ( by Stealt )
Üdv:)
Ez a széria az IVD ghiától nem pont így van. Esetenként már az ambiente-ban is benne van. Szóval ez nem igazi változtatás, hanem csak akció.
A váltókiosztása más, ez igaz
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 21:22:00 »

Az anyagok jobbak, nem rosszabbak.
Pont a minéségérzetben jobb. Nézz meg egy ghia bőröst.
Egyébként a III-as plüsse kevésbé bírja a strapát, mint a IV-es anyaga.
Szerintem meg komoly előrelépes.
A III-as plüsse már bizonyított, a IV-es anyaga még nem, nem biztos, hogy tartósabb lesz.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2007.05.22 kedd, 07:59:00 »

Már jönnek elő a gyerekbetegségek  
 
itt
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2007.05.22 kedd, 08:47:00 »

Wyctor,
 
En itt nem talaltam gyermekbetegsegre utalast
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2007.05.22 kedd, 09:13:00 »

A III-as plüsse már bizonyított, a IV-es anyaga még nem, nem biztos, hogy tartósabb lesz.
Hát a III-as plüsse simán foszlik.
 
Egyébiránt ezek a példányok szinte nullszériások.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2007.05.22 kedd, 09:50:00 »

Érdekes, hogy a tegnapi METRO napilapban teljesen objektív teszt alá vetik a Mondeo IV-et, és éppen ezért nagyon elégedettek vele. Kategória ellenfeleihez képest viszonyítják, és ott megállja a helyét. Különösen az anyagokkal és a futúművel voltak elégedettek, szó sem esik a totalcar által sérelmezett "hangos motorrol".  
 
Egyébként itt jegyezném meg, és küldeném üzenetemet az éteren keresztül a tc szerkesztősége fele...milyen legyen egy dízel B+ ha nem hangos?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2007.05.22 kedd, 09:54:00 »

Érdekes, hogy a tegnapi METRO napilapban teljesen objektív teszt alá vetik a Mondeo IV-et, és éppen ezért nagyon elégedettek vele. Kategória ellenfeleihez képest viszonyítják, és ott megállja a helyét. Különösen az anyagokkal és a futúművel voltak elégedettek, szó sem esik a totalcar által sérelmezett "hangos motorrol".  
 
Egyébként itt jegyezném meg, és küldeném üzenetemet az éteren keresztül a tc szerkesztősége fele...milyen legyen egy dízel B+ ha nem hangos?
Nana.. azért a szép motorhang és a kattogó dízel közt tegyünk különbséget. Remélhetőleg ez az I. kategóriába tartozik, már nagyon kiváncsi vagyok rá élőben. Fenntartásokkal olvasgatom a kritikákat. Majd én megmondom nektek a tutit Tongue
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2007.05.22 kedd, 09:59:00 »

A TC cikkel nincs semmi baj, azon kivul, hogy szubjektiv velemenyt foglamaznak meg, ami foleg a kulsot fikazza. Ha attol el tudunk vonatkoztatni, akkor letisztul a kep es rajovunk, hogy igazabol semmibe nem tudtak belekotni. Egyedul a moci hanggal nem volt elegedett a user, de hat most tenyleg mit varjon az ember egy dizlitol ? Soha nem fog olyan szepen, es halkan jarni, mint egy benyas
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.