Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:48:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11971984 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1250 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 14:07:00 »

Angel,
 
Mert az eminye fembul vanik, azert. Jelentosege ? Hat csak annyi, hogy xarul nez i, ha kopik a latszolag fem muanyag. Nehezebb ? Inkabb legyen 2grammal nehezebb, de legalabb igazi fem legyen Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1251 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 14:10:00 »

Angel,
 
Mert az eminye fembul vanik, azert. Jelentosege ? Hat csak annyi, hogy xarul nez i, ha kopik a latszolag fem muanyag. Nehezebb ? Inkabb legyen 2grammal nehezebb, de legalabb igazi fem legyen Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1252 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 14:42:00 »

Angel,
 
Mert az eminye fembul vanik, azert. Jelentosege ? Hat csak annyi, hogy xarul nez i, ha kopik a latszolag fem muanyag. Nehezebb ? Inkabb legyen 2grammal nehezebb, de legalabb igazi fem legyen Cool
Ezért nem nyersz soha a gyorsulásin...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1253 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 14:50:00 »

Ma +néztem az új Transit motorját, valszeg a Mondi4ben is ez van.
Az Mk3-hoz képest a TDCi motor a következőkben változott.
Teljesen más a porlasztó. A generátor, és a klíma szivattyú helyet cseréltek. (megoldódott a gázolaj nefolyjon a generátorra című dolog.)
Aztán a kormányszervó szivattyú lekerült az előrehozott generátor alá külön szíjjal hajtva, és talán maradt egy tengelyen a vizpumpával. A vezérlánc oldalról átkerült a túloldarra a nagynyomású szivattyú, ami valszeg fogaskerékkel hajtódik blokkon belülről. A turbó mintha kisebbre sikeredett volna, és a nagy fekete doboz az elektronikus vezérlés is összement gyufáskatulyányi méretűre.
Hirtelen ennyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1254 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 14:51:00 »

agostond,
 
Nekem meg fem a kormany kullom. Jah, es persze no facelift...talan ezert.
az enyém se fészlift, pedig Ghia és mégis MŰa
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1255 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 15:33:00 »

Agostonb,
 
Akor csak azert, mert szimplan 2003-as. De mar enis eszrevettem, hogy az enyimhez kepest mas MKIII-as gepek kromany diszitese mas anyagbol van.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1256 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 15:53:00 »

Ma +néztem az új Transit motorját, valszeg a Mondi4ben is ez van.
Az Mk3-hoz képest a TDCi motor a következőkben változott.
Teljesen más a porlasztó. A generátor, és a klíma szivattyú helyet cseréltek. (megoldódott a gázolaj nefolyjon a generátorra című dolog.)
Aztán a kormányszervó szivattyú lekerült az előrehozott generátor alá külön szíjjal hajtva, és talán maradt egy tengelyen a vizpumpával. A vezérlánc oldalról átkerült a túloldarra a nagynyomású szivattyú, ami valszeg fogaskerékkel hajtódik blokkon belülről. A turbó mintha kisebbre sikeredett volna, és a nagy fekete doboz az elektronikus vezérlés is összement gyufáskatulyányi méretűre.
Hirtelen ennyi.
annyira fém a kilincs, hogy nagyon /remélem a belsőről beszélünk!/
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1257 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 16:41:00 »

Ma +néztem az új Transit motorját, valszeg a Mondi4ben is ez van.
Az Mk3-hoz képest a TDCi motor a következőkben változott.
Teljesen más a porlasztó. A generátor, és a klíma szivattyú helyet cseréltek. (megoldódott a gázolaj nefolyjon a generátorra című dolog.)
Aztán a kormányszervó szivattyú lekerült az előrehozott generátor alá külön szíjjal hajtva, és talán maradt egy tengelyen a vizpumpával. A vezérlánc oldalról átkerült a túloldarra a nagynyomású szivattyú, ami valszeg fogaskerékkel hajtódik blokkon belülről. A turbó mintha kisebbre sikeredett volna, és a nagy fekete doboz az elektronikus vezérlés is összement gyufáskatulyányi méretűre.
Hirtelen ennyi.
A 4-es mondeóban pözsó motor van (1997 ccm), a tranzitét a ford gyártja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1258 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 18:14:00 »

annyira fém a kilincs, hogy nagyon /remélem a belsőről beszélünk!/
Visszaigazolom a mi f2-eseinknek fém a kilincse.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1259 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 21:10:00 »

A 4-es mondeóban pözsó motor van (1997 ccm), a tranzitét a ford gyártja.
Nem PSA konszern dízele? Ő szállít a Fiatnak, a pezsónak, de még az opel zafirába is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1260 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 22:16:00 »

Nem PSA konszern dízele? Ő szállít a Fiatnak, a pezsónak, de még az opel zafirába is.
A pözsó motor az PSA. A Fiat általában saját fejlesztésűt használ (néha közösen fejleszt a VM motori-val)és ezt adja az opelnek is. A zafirába már lehet rendelni az 1,9-es mjtd-t 190 lóerős változatban is, és nem sokára 225 le-vel is. Ez egy 1910 ccm-es dízel motor ,besza..s nem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1261 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 22:36:00 »

Agostonb,
 
Akor csak azert, mert szimplan 2003-as. De mar enis eszrevettem, hogy az enyimhez kepest mas MKIII-as gepek kromany diszitese mas anyagbol van.

 
Amint látod az enyém is műanyag pedig 2001/12 havi Ghia! Sok kormányról szedtem már le ezt a Fémnek látszó műanyagot,de ha szedtél volna le akkor rájönnél hogy a fémet fel se lehetne rakni mert egy nagyot kell nyitni rajt mikor felteszed.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1262 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:00:00 »

A pözsó motor az PSA. A Fiat általában saját fejlesztésűt használ (néha közösen fejleszt a VM motori-val)és ezt adja az opelnek is. A zafirába már lehet rendelni az 1,9-es mjtd-t 190 lóerős változatban is, és nem sokára 225 le-vel is. Ez egy 1910 ccm-es dízel motor ,besza..s nem
PSA Pözsó-Szitroen-Alliance. Vagy valami hasonló...
 
Megnéztem a német és magyar oldalon, a zafirához a legerősebb dízel 150 ló, ami kb annyit tud, mint a mi 130 lovasunk.
Az a 190 ló szerintem épphogy megveri a 2.2 tdci-t, mert a nyomatékan nem olyan jó karakterisztikájú.
A 225 lovas már biturbó, az azért egy kicsit más.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1263 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:28:00 »


 
Amint látod az enyém is műanyag pedig 2001/12 havi Ghia! Sok kormányról szedtem már le ezt a Fémnek látszó műanyagot,de ha szedtél volna le akkor rájönnél hogy a fémet fel se lehetne rakni mert egy nagyot kell nyitni rajt mikor felteszed.
No ilyenből kéne nekem a bal felső. Az enyém is kopott sajna.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1264 Dátum: 2007.05.25 péntek, 09:15:00 »

Oldalról nézve(hunyorogva) az új kombi hasonlít a mazda 6 kombi vonalaira.
hohó... nem casak én járok hunyorogva...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1265 Dátum: 2007.05.25 péntek, 16:21:00 »

Bakker, lementem az udvarra a cégnél és itt áll egy Mondeo IV.
Kiderítem, kié lehet:))
Így élőben más, de kivülről még nem győzött meg. => szokni kell a látványt:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1266 Dátum: 2007.05.25 péntek, 16:39:00 »

No ilyenből kéne nekem a bal felső. Az enyém is kopott sajna.
Vagy szerzel egy kormányt amin jó, vagy lefested keréktárcsa ezüstel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1267 Dátum: 2007.05.25 péntek, 16:48:00 »

Lehet, hogy a Tiéd, csak még nem tudod.
Mondta a főnök, hogy kapok autót. Ezek szerint igaz...Smiley
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2007.05.25 péntek, 16:48:00 »

Bakker, lementem az udvarra a cégnél és itt áll egy Mondeo IV.
Kiderítem, kié lehet:))
Így élőben más, de kivülről még nem győzött meg. => szokni kell a látványt:))
Lehet, hogy a Tiéd, csak még nem tudod.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1269 Dátum: 2007.05.25 péntek, 21:43:00 »

Ismét egy kisfilm az új Mondiról.
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #1270 Dátum: 2007.05.25 péntek, 23:50:00 »

Nekem nem játszik le semmit.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1271 Dátum: 2007.05.26 szombat, 08:08:00 »

Nekem nem játszik le semmit.
Akkor a Te készülékedben van a hiba.  
Ez a kormányról minden leOKézás ez szerintem sok embert fog sírba vinni....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #1272 Dátum: 2007.05.26 szombat, 08:27:00 »

Amikor a TDCi kiiratot mutatja közelről, akkor remélem nyitva van a csomagtartó és nem az illesztés ilyen "elnagyolt", pontatlan.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1273 Dátum: 2007.05.26 szombat, 09:14:00 »

Nekem nem játszik le semmit.
Kodekhiány.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1274 Dátum: 2007.05.26 szombat, 09:52:00 »

Kodekhiány.
Ja,ez az ujratelepítés hátránya!-:(
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1275 Dátum: 2007.05.26 szombat, 10:49:00 »

Baromi jo ezaz LCD cucc. Tok vagany
Naplózva

blah blah blah
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1276 Dátum: 2007.05.26 szombat, 11:53:00 »

Találtam egy rövid tesztet. Képek és egy kisfilm.
Angolul tudók elárulhatnák a lényeget!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #1277 Dátum: 2007.05.26 szombat, 14:21:00 »

Találtam egy rövid tesztet. Képek és egy kisfilm.
Angolul tudók elárulhatnák a lényeget!
Akár IDE is beteheted a linket.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1278 Dátum: 2007.05.26 szombat, 15:20:00 »

Akár IDE is beteheted a linket.
Én betettem. Na, lássuk, mi lett az eredmény:
 
Kocsi Expressz van az egész ! Az all-new Gázló Mondeo végül érkezett, megengedve nekünk szállítani a végleges vélemény a legtöbb fontos változatai a legnagyobb új modellnek az évnek.
 
Nekünk van elveszett felül Ford's új család autó megegyezik egy fine-tooth fésű, megvizsgál minden részlet -ból lökhárító lökhárító.  
 
Gázló kínálni fog új család autója három bodystyles - díszteremben, hatchback és vagyon. De mint van annyi foglalkozik , we've hasított próbánk kettő részekbe felfedezni pontosan mi sporty változat és gyakorlati vagyon modellek van kínálni.
 
 
Érted, teljesen világos! Gázló mondeo... ha elolvasod a szöveget, fogalmad sincs, mi volt az angolban... (mint a jóbarátokban a méretes aortapumpa=nagy szív) :-)))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1279 Dátum: 2007.05.26 szombat, 15:28:00 »

Én betettem. Na, lássuk, mi lett az eredmény:
 
Kocsi Expressz van az egész ! Az all-new Gázló Mondeo végül érkezett, megengedve nekünk szállítani a végleges vélemény a legtöbb fontos változatai a legnagyobb új modellnek az évnek.
 
Nekünk van elveszett felül Ford's új család autó megegyezik egy fine-tooth fésű, megvizsgál minden részlet -ból lökhárító lökhárító.  
 
Gázló kínálni fog új család autója három bodystyles - díszteremben, hatchback és vagyon. De mint van annyi foglalkozik , we've hasított próbánk kettő részekbe felfedezni pontosan mi sporty változat és gyakorlati vagyon modellek van kínálni.
 
 
Érted, teljesen világos! Gázló mondeo... ha elolvasod a szöveget, fogalmad sincs, mi volt az angolban... (mint a jóbarátokban a méretes aortapumpa=nagy szív) :-)))
Mostmár értem!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #1280 Dátum: 2007.05.26 szombat, 15:28:00 »

Én betettem. Na, lássuk, mi lett az eredmény:
 
Kocsi Expressz van az egész ! Az all-new Gázló Mondeo végül érkezett, megengedve nekünk szállítani a végleges vélemény a legtöbb fontos változatai a legnagyobb új modellnek az évnek.
 
Nekünk van elveszett felül Ford's új család autó megegyezik egy fine-tooth fésű, megvizsgál minden részlet -ból lökhárító lökhárító.  
 
Gázló kínálni fog új család autója három bodystyles - díszteremben, hatchback és vagyon. De mint van annyi foglalkozik , we've hasított próbánk kettő részekbe felfedezni pontosan mi sporty változat és gyakorlati vagyon modellek van kínálni.
 
 
Érted, teljesen világos! Gázló mondeo... ha elolvasod a szöveget, fogalmad sincs, mi volt az angolban... (mint a jóbarátokban a méretes aortapumpa=nagy szív) :-)))
Akkor egy elveszett felül fordos Gázló Mondit kérek,vagyon badisztájl-al!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1281 Dátum: 2007.05.26 szombat, 17:15:00 »

Mostmár értem!
Elektromos csellencsűtyke.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1282 Dátum: 2007.05.26 szombat, 20:51:00 »

Akkor mégis lesz 4x4-es mondeo? Már csa a #1299: gázló mondeo miatt gondolom. :-))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1283 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 00:17:00 »

Azért ez a belső már elég jó összképet mutat:
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1284 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 00:18:00 »

Azért ez a belső már elég jó összképet mutat:
 

Egyre jobban tetszik!-:)
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1285 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 11:52:00 »

Én betettem. Na, lássuk, mi lett az eredmény:
 
Kocsi Expressz van az egész ! Az all-new Gázló Mondeo végül érkezett, megengedve nekünk szállítani a végleges vélemény a legtöbb fontos változatai a legnagyobb új modellnek az évnek.
 
Nekünk van elveszett felül Ford's új család autó megegyezik egy fine-tooth fésű, megvizsgál minden részlet -ból lökhárító lökhárító.  
 
Gázló kínálni fog új család autója három bodystyles - díszteremben, hatchback és vagyon. De mint van annyi foglalkozik , we've hasított próbánk kettő részekbe felfedezni pontosan mi sporty változat és gyakorlati vagyon modellek van kínálni.
 
 
Érted, teljesen világos! Gázló mondeo... ha elolvasod a szöveget, fogalmad sincs, mi volt az angolban... (mint a jóbarátokban a méretes aortapumpa=nagy szív) :-)))
Ebben azért fogadni mertem volna, hogy ANgel tesókám kifigurázza a fordítást.
De azért aki egy kukkantásnyit sem tud Angilusul, valamit azért megtudott.
"gázlós mondit kell venni"
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1286 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 12:23:00 »

Ebben azért fogadni mertem volna, hogy ANgel tesókám kifigurázza a fordítást.
De azért aki egy kukkantásnyit sem tud Angilusul, valamit azért megtudott.
"gázlós mondit kell venni"
Ne legyél már ilyen szigorú! Nem figuráztam ki (nem is volt rá szükség), csak bemásoltam! De szerintem sokat lehet érteni a cikkből...
 
Nyilván egy ilyen fordítógép nem fogja úgy lefordítani, mint egy műfordító. Ezt nem is vártuk el.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1287 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 12:52:00 »

Ne legyél már ilyen szigorú! Nem figuráztam ki (nem is volt rá szükség), csak bemásoltam! De szerintem sokat lehet érteni a cikkből...
 
Nyilván egy ilyen fordítógép nem fogja úgy lefordítani, mint egy műfordító. Ezt nem is vártuk el.

A lényeg, láccik ami kell.
Anno még én azt sem tudtam, hogy van ilyen fordító oldal
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1288 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 13:09:00 »


A lényeg, láccik ami kell.
Anno még én azt sem tudtam, hogy van ilyen fordító oldal
A gázló a ford. A többi meg nyilván nem egyszerűen lefordítható szó.
Egyébként meg nem kell lebecsülni ezeket a progikat. Mert pl a hejjjesírásellenőrző program is elég jó. Nyilván, ha már az olyan szavakat észreveszi, mint a szamla, ami számla vagy szalma lehet, már jó. Persze, ezeket fejlesztgetni kéne, ami jó sok pénz. Egy sima szótár (könyv) is belekerül egy-két millióba (én már csináltam ilyesmit), ha nulláról kell összeállítani. Ha egyszer felkarolja a témát egy nagy sw ház, biztosan lesz jó fordítóprogi.
Gondolom, annakidején mindenki csak röhögött a térképprogikon. Ma meg...
Az egyik ismerősöm a telefonszámait akarta felvinni gépre (c64). Vagyis, ha kell egy szám, bekapcs a gép, benyal adatbázis, és 1-2 perc után máris bökheted a számokat. Az ötlet jó, csak kissé korán jött.
 
De az ember is fordíthat olyat, hogy csak na. Amikor az egy fordítónk írja:
A macska számára mindig elegendő friss víz kell legyen...
Hát ezen napokig röhögtem. Persze, ez nyilván az idegen nyelvből jön (fr), és fordításkor az ember nem mindig fogalmazza át a mondatot.
Hát nem egyszerű ez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1289 Dátum: 2007.05.28 hétfő, 15:51:00 »

Én asszem megvárom az első "szervizpackot" az Mondeo IV esetén. Tehát, hajrá facelift!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1290 Dátum: 2007.05.29 kedd, 19:49:00 »

Ma láttam először élőben az új IV-est, igaz kutyafuttában. Végül is annyira ne vészes. Sőt tulajdonképpen ,eg lehet vele barátkozni. Nekem határozottan erőteljesebbnek tűnik kívülről mint a III-as. A persze egy jó dizelre és a faceliftre továbbra is várni kell:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1291 Dátum: 2007.05.29 kedd, 19:54:00 »

Ma láttam először élőben az új IV-est, igaz kutyafuttában. Végül is annyira ne vészes. Sőt tulajdonképpen ,eg lehet vele barátkozni. Nekem határozottan erőteljesebbnek tűnik kívülről mint a III-as. A persze egy jó dizelre és a faceliftre továbbra is várni kell:-)
Nekem sose volt vészes, és már barátkoznék itt vele!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1292 Dátum: 2007.05.29 kedd, 22:54:00 »

Nekem annál inkább. Ma reggel volt szerencsém együtt "robogózni" a Hungárián egy MKIV-el.  
Háááát, hátul minthe rönó Laguna, nagyon nem tetszik. Elülről még szokatlan, de azt hiszem sokáig kell szoktatnom magam hozzá.  
Csak csendben jegyzem meg, elmorfondíroztam és tuti nem MKIV-lesz a következő autómm, akkor már inkább off:((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1293 Dátum: 2007.05.30 szerda, 09:04:00 »

Csak néhány okosság MKIV ről.
Nemrég szó volt arról,h nem lehet felnyitni az ablaktörlőt, mert a motorházba beleütközik...
Az ablaktörlőnek van szervíz állása: gyújtást ráad+az ablaktörlő kapcsolót lefelé kell nyomni.Az ablaktörlő az ablak felénél megáll és láss csodát már lehet is fel-le nyitogatni.
Érdekességek:
-Ha a gyújtást leveszi az ember utána még kb 5 percig kulcs és gyújtás nélkül lehet használni  
az elektromos ablakemelőket.
-Gyújtás nélkül lehet használni a fénykürtöt(mondeoban eddig nem így volt)
-Ha van behajtható külső tükör, akkor be lehet állítani,h rükverzbe tételkor mennyire billenjen le a tükörlap,h tolatásnál,h lehessen látni a járda szélét.
-Ha az autóban van memóriás ülés, akkor külön az összes kulcshoz be lehet állítani mindent, a tükrökkel együtt, tehát ha pl a második kulccsal nyitja ki az ember az autót, akkor az ahhoz a kulcshoz beprogramozott módon állítja be az ülést+tükröket automatikusan.
-A kormány küllöjén lévő gombokkal sokkal egyszerűbb és kényelmesebb állítani a rádiót,mint a régi " karos " távírányítóval.
-A tempomat gombjai világítanak.
-A dízel nagyon csendes, sokkal szebb hangja van mint a régi TDCI nek!  
-A csomagtartó hatalmas.És úgy alapvetően az egész autó hatalmas kívül-belül, bár elöl mivel hamarabb jön le a tetőív mint a régiben, ezt annyira nem érezni.
-A kétzónás klíma nagyon pöpec.+ a felhúzható hátsó roló az ablakokon is hsaznos.
 
Ja és sztem semmi köze hátulról egy lagunához, azon kívül hogy fehér a lámpa felső része.
kb ennyi.üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1294 Dátum: 2007.05.30 szerda, 09:15:00 »

Ja és a 2 fajta 1.6os motort kivéve, az összes többihez 215ös gumikat raknak az autóra.Ja és már a sima Titaniumban(tehát nem az X) is benne van a színes LCD kijezlző, a mutatók között.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1295 Dátum: 2007.05.30 szerda, 10:01:00 »

Csak néhány okosság MKIV ről.
Nemrég szó volt arról,h nem lehet felnyitni az ablaktörlőt, mert a motorházba beleütközik...
Az ablaktörlőnek van szervíz állása: gyújtást ráad+az ablaktörlő kapcsolót lefelé kell nyomni.Az ablaktörlő az ablak felénél megáll és láss csodát már lehet is fel-le nyitogatni.
Érdekességek:
-Ha a gyújtást leveszi az ember utána még kb 5 percig kulcs és gyújtás nélkül lehet használni  
az elektromos ablakemelőket.
-Gyújtás nélkül lehet használni a fénykürtöt(mondeoban eddig nem így volt)
-Ha van behajtható külső tükör, akkor be lehet állítani,h rükverzbe tételkor mennyire billenjen le a tükörlap,h tolatásnál,h lehessen látni a járda szélét.
-Ha az autóban van memóriás ülés, akkor külön az összes kulcshoz be lehet állítani mindent, a tükrökkel együtt, tehát ha pl a második kulccsal nyitja ki az ember az autót, akkor az ahhoz a kulcshoz beprogramozott módon állítja be az ülést+tükröket automatikusan.
-A kormány küllöjén lévő gombokkal sokkal egyszerűbb és kényelmesebb állítani a rádiót,mint a régi " karos " távírányítóval.
-A tempomat gombjai világítanak.
-A dízel nagyon csendes, sokkal szebb hangja van mint a régi TDCI nek!  
-A csomagtartó hatalmas.És úgy alapvetően az egész autó hatalmas kívül-belül, bár elöl mivel hamarabb jön le a tetőív mint a régiben, ezt annyira nem érezni.
-A kétzónás klíma nagyon pöpec.+ a felhúzható hátsó roló az ablakokon is hsaznos.
 
Ja és sztem semmi köze hátulról egy lagunához, azon kívül hogy fehér a lámpa felső része.
kb ennyi.üdv
Ezek mind jó dolgok. Akár az ablakhuzogatás, akár a memóriás dolog, de nekem nagyon tetszik a tükör+rüki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1296 Dátum: 2007.05.30 szerda, 10:21:00 »

Csak néhány okosság MKIV ről.
Nemrég szó volt arról,h nem lehet felnyitni az ablaktörlőt, mert a motorházba beleütközik...
Az ablaktörlőnek van szervíz állása: gyújtást ráad+az ablaktörlő kapcsolót lefelé kell nyomni.Az ablaktörlő az ablak felénél megáll és láss csodát már lehet is fel-le nyitogatni.
Érdekességek:
-Ha a gyújtást leveszi az ember utána még kb 5 percig kulcs és gyújtás nélkül lehet használni  
az elektromos ablakemelőket.
-Gyújtás nélkül lehet használni a fénykürtöt(mondeoban eddig nem így volt)
-Ha van behajtható külső tükör, akkor be lehet állítani,h rükverzbe tételkor mennyire billenjen le a tükörlap,h tolatásnál,h lehessen látni a járda szélét.
-Ha az autóban van memóriás ülés, akkor külön az összes kulcshoz be lehet állítani mindent, a tükrökkel együtt, tehát ha pl a második kulccsal nyitja ki az ember az autót, akkor az ahhoz a kulcshoz beprogramozott módon állítja be az ülést+tükröket automatikusan.
-A kormány küllöjén lévő gombokkal sokkal egyszerűbb és kényelmesebb állítani a rádiót,mint a régi " karos " távírányítóval.
-A tempomat gombjai világítanak.
-A dízel nagyon csendes, sokkal szebb hangja van mint a régi TDCI nek!  
-A csomagtartó hatalmas.És úgy alapvetően az egész autó hatalmas kívül-belül, bár elöl mivel hamarabb jön le a tetőív mint a régiben, ezt annyira nem érezni.
-A kétzónás klíma nagyon pöpec.+ a felhúzható hátsó roló az ablakokon is hsaznos.
 
Ja és sztem semmi köze hátulról egy lagunához, azon kívül hogy fehér a lámpa felső része.
kb ennyi.üdv
Ezek tenyleg nagyon hasznos funkciok. Nekem nagyon tetszenek.
Egy valamit kiveve, hogy az en Mondeomban megy a fenykurt (gyarilag) gyujtas nelkul is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1297 Dátum: 2007.05.30 szerda, 13:47:00 »

Csak néhány okosság MKIV ről.
Nemrég szó volt arról,h nem lehet felnyitni az ablaktörlőt, mert a motorházba beleütközik...
Az ablaktörlőnek van szervíz állása: gyújtást ráad+az ablaktörlő kapcsolót lefelé kell nyomni.Az ablaktörlő az ablak felénél megáll és láss csodát már lehet is fel-le nyitogatni.
Érdekességek:
-Ha a gyújtást leveszi az ember utána még kb 5 percig kulcs és gyújtás nélkül lehet használni  
az elektromos ablakemelőket.
-Gyújtás nélkül lehet használni a fénykürtöt(mondeoban eddig nem így volt)
-Ha van behajtható külső tükör, akkor be lehet állítani,h rükverzbe tételkor mennyire billenjen le a tükörlap,h tolatásnál,h lehessen látni a járda szélét.
-Ha az autóban van memóriás ülés, akkor külön az összes kulcshoz be lehet állítani mindent, a tükrökkel együtt, tehát ha pl a második kulccsal nyitja ki az ember az autót, akkor az ahhoz a kulcshoz beprogramozott módon állítja be az ülést+tükröket automatikusan.
-A kormány küllöjén lévő gombokkal sokkal egyszerűbb és kényelmesebb állítani a rádiót,mint a régi " karos " távírányítóval.
-A tempomat gombjai világítanak.
-A dízel nagyon csendes, sokkal szebb hangja van mint a régi TDCI nek!  
-A csomagtartó hatalmas.És úgy alapvetően az egész autó hatalmas kívül-belül, bár elöl mivel hamarabb jön le a tetőív mint a régiben, ezt annyira nem érezni.
-A kétzónás klíma nagyon pöpec.+ a felhúzható hátsó roló az ablakokon is hsaznos.
 
Ja és sztem semmi köze hátulról egy lagunához, azon kívül hogy fehér a lámpa felső része.
kb ennyi.üdv
Nemrég szó volt arról,h nem lehet felnyitni az ablaktörlőt, mert a motorházba beleütközik...  
Az ablaktörlőnek van szervíz állása: gyújtást ráad+az ablaktörlő kapcsolót lefelé kell nyomni.Az ablaktörlő az ablak felénél megáll és láss csodát már lehet is fel-le nyitogatni.

 
Ezt a témát én feszegettem.És már választ is kaptam,ami egyrészt arra vonatkozott,hogy ezzel az elrejtéssel megnőtt a gyalogosok védelme és különben is van ez a szervízállás.
 
És ekkor jött a plátói kérdés részemről:jeges,ónos eső,az autón 2 cm-es jégréteg.A lapát odafagyva + azon is a 2 cm-es jégréteg.Kihajtani nem tudom,max 2 centit megemelni. Első szélvédőfűtés csak opció,szóval biztos sokan nem kérik majd.
Ilyenkor mi van?
 
Majd megkérdezem a főnököt......jött a válasz!-:)
 
A többi az jó dolog.Ha késik az MKIV,akkor Jánosmester megcsinálta volna azt, hogy az én autómban tolatáskor leforduljon a tükör.Mint ahogy megcsinálta azt is,hogy nálam a tempomat kapcsolók is legyenek megvilágítva!-:))
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1298 Dátum: 2007.05.30 szerda, 13:55:00 »

Nemrég szó volt arról,h nem lehet felnyitni az ablaktörlőt, mert a motorházba beleütközik...  
Az ablaktörlőnek van szervíz állása: gyújtást ráad+az ablaktörlő kapcsolót lefelé kell nyomni.Az ablaktörlő az ablak felénél megáll és láss csodát már lehet is fel-le nyitogatni.

 
Ezt a témát én feszegettem.És már választ is kaptam,ami egyrészt arra vonatkozott,hogy ezzel az elrejtéssel megnőtt a gyalogosok védelme és különben is van ez a szervízállás.
 
És ekkor jött a plátói kérdés részemről:jeges,ónos eső,az autón 2 cm-es jégréteg.A lapát odafagyva + azon is a 2 cm-es jégréteg.Kihajtani nem tudom,max 2 centit megemelni. Első szélvédőfűtés csak opció,szóval biztos sokan nem kérik majd.
Ilyenkor mi van?
 
Majd megkérdezem a főnököt......jött a válasz!-:)
 
A többi az jó dolog.Ha késik az MKIV,akkor Jánosmester megcsinálta volna azt, hogy az én autómban tolatáskor leforduljon a tükör.Mint ahogy megcsinálta azt is,hogy nálam a tempomat kapcsolók is legyenek megvilágítva!-:))
És ez kérdés volt? Ilyenkor már ez sztem természetes. Különben ez az ónos szöveg csak kukacoskodás, mert van egy olyan spray, hogy jégoldó, és kész...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1299 Dátum: 2007.05.30 szerda, 13:58:00 »

És ez kérdés volt? Ilyenkor már ez sztem természetes. Különben ez az ónos szöveg csak kukacoskodás, mert van egy olyan spray, hogy jégoldó, és kész...
8-9 M-nél már nem is kukacoskodhat az ember?-:)
De hidd el igazam van,mad a következő tél megmutatja.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.