Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.23 csütörtök, 04:41:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10985061 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 22:23:00 »

Ez az autó van kiállítva:
 
 
 

Nagyobb probléma, hogy amit látom a halogén fényszóró nem projektoros. A képen nem lehet megállapítani, de remélem, hogy a távolsági külön tökörrel van, és nem H4-es!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 22:45:00 »

Ezen az oldalon van egy reklámfilm, képek sőt egy konfigurátor is! Nagyon érdekes!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 07:46:00 »

Miért kellene azt felemelni? Smiley Én még kocsimosáskor se szoktam. Smiley
Tényleg, te viccnek szántad, de miért kéne felemelni? Nem megy alá sem bogár, sem mocsok, mert ugye a mororháztető fölé vezeti, jóval a látómező alatt van, ha meg cserélni akarod kinyitod a motorháztetőt.
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 08:23:00 »

Tényleg, te viccnek szántad, de miért kéne felemelni? Nem megy alá sem bogár, sem mocsok, mert ugye a mororháztető fölé vezeti, jóval a látómező alatt van, ha meg cserélni akarod kinyitod a motorháztetőt.
Gondolom autómosásra gondolt.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 08:44:00 »

Auto Fort, Váci út. Ma reggel..
 
Első
Második
Harmadik
Negyedik
Ötödik
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 10:45:00 »

Nagyobb probléma, hogy amit látom a halogén fényszóró nem projektoros. A képen nem lehet megállapítani, de remélem, hogy a távolsági külön tökörrel van, és nem H4-es!
Mé kéne hogy projektoros legyen? Hogy levegyen a fényből vagy 50%-ot? Semmi értelme annak a projektornak. Azt arra találták ki anno, hogy a minimálisra zsugorodott (áramvonal, és dizájn miatt) lámpatest magasság ellenére kicsit segítsen szétszórni a fényt. Mára ez megfordult. Inkább ezeknél a viszonylag nagy lámpatest méreteknél hátrány. Szép levágást lehet manapság csinálni a sapkával is. Lásd, eltűntek a véset üvegek a fényszórókon.
Sztem egy nagy lámpatesben ráadásul dizájnt is ront a lencse.
Sztem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 12:46:00 »

ma a főúton haladva, úton a volvo szervíz felé egyszercsak furcasa dolgot láttam. a piros lámpától bekanyarodva egy MKIV vágott elém, amit éppen akkor pattintottak le a trélerről és rögtön be is gurultak vele az udvarba. ott már kisebb csoport várta. egy trend-zsoel felszereltaségű, mindenholkróm autó volt, abban az acélkék vagy milyen csodaszép kék sznben. rögtön haraptam is a lehetőségre, hogy megnézzem közelebbről.
az első benyomás, ami megfogalmazódott bennem, hogy ez az autó modell megindult a lejtőn egy picit. véleményem szerint még rondább élőben, mint a képeken. a szokásos kisablak-pufisegg kasztni, mazda hátsóval. egyetlen, bár nem egyedi megoldás az eleje, a hatalmas hűtőrácsokkal, amik ugyanabból az igénytelen műanyagból vannak, mint a régiek. kis apró részletek viszont felfedezhetők, amik picit csökkentenek a rondaságán. az oldalindexek mögött (vagy előtt) vannak picike kis króm légzőnyílások! nagyon patentül néz ki! szintén marha jól néz ki a motorháztető is, ami viszont nem saját ötlet, mert a mellette álló V50-essel szinte hajszálpontosan egyforma volt. de mindeneasetre olyan karakteres orrot ad az autónak, hogy van benne az a kis emelés és törés középen, egyszóval jól néz ki. amúgy az öszhatás alapján azt hiszem, hogy ez még annyira se sikerült egyedire, mint az MKIII. és hogy évautó sem lesz, mint az MKI és MKII, az is biztos... szerintem...
sikerült kikuncsorognom, hogy megtekinthessem az interiőrt is, hátha... mintegy két köbméter króm került be az autó utasterébe, ami nem feltétlenül ronda, de szerintem egy kicsit sok. akaratlanul is egy nyomdász/grafikus kollégám mondata jutott eszembe: "egy dokumentum minél több betűtípust tartalmaz, annál kevesebb a mondanivalója". maga a műszerfal már első ránézésre nem a fröccsöntött műanyag fajta, hanem ránézésre ilyen bőrkápitszerű. isten az atyám, annyi dolog volt a fejemben, hogy miket kukkantsak meg, hogy mikor már eljöttem jutott eszembe, hogy elfelejtettem megtapizni, hogy az most tényleg igényesebb bőr cucc, vagy csak annak látszó fröccsműanyag, de szerintem az utóbbi. eddig nem is rossz, aztán jön a szintén MAzdákból jól ismert ezüst színű műanyag ilyen fémutánzat jelleggel (a mazdákban erről 3 év után leesik a festék) és ami él létezik rajta, minden megkapta a zsoel-króm csomagot. aztán a negyedik és az ötödik anyagok a kárpitban vannak, itt szövetkárpit volt, meg egy megintmásik fajta műanyag. meg kell mondjam, véleményem szerint az egyes részek rettenetesen jól néznek ki, csak nem így egyben. a rádiokonzol, nagyon jó. ötletes, szép és egyedi. a műaszerfal dettó. ezek a mazda szellőzők úgy gondolom egy ilyen tekintélyt parancsoló autóba kevésbé eltaláltak, de még elmegy. szintén hatalmas előrelépés, és itt úgy látszik hallgattak Tomi3118 kollégánkra, ugyanis a váltógombon lecserélték azt a ganyé műanyagdarabot egy ízléses króm gombra, amin se sorja se semmi, szóval szép. az idő szűke miatt nem tudtam megállapítani elsőre, hogy fémből lett e, de lényeg, hogy szép és nem sorjás.
amúgy kényelmes, szokásos kemény ülésekkel, aminek élményét kissé rontota, hogy az autó úgy be volt fóliázva, hogy akár egy kocsi trágyát is beönthettünk volna, akkor se lett volna semmi baja, de hát épp csak akkor érkezett és még ki se bontották jóformán.
szumma-szummárum: szerintem nem ezt várta senki. ennek a szépnek még legkevésbé sem mondható autónak az ára jócaskán feljebb nyúl, mint amilyenre sikeredett. ha egymás mellé raknánk egy MKIII-at és ezt (amit sajnos itt nem tudtunk megtenni), kérdés nélkül az előbbit választanám. szerintem elvesztette egyediségét, átvette ezt a lőrésablak hülyeséget ő is, rengeteg szép dolog lett belerakva, csak éppen ezek a dolgok egymáshoz nem illenek, sóval az összhang is kritikán aluli. volt egy barátom, aki úgy készített honlapokat, hogy minden effekte, amit csak ismert felhasznált. millió aszín, csomó mozgó cucc, flash, Xsara3D és még ki tudja milyen animációk, amik önmagukban elhelyezve hatalams ötlet, de így ömlesztve nem az igazi. nos valami ilyesmi honlap lett szerintem a Ford Mondeo MKIV.
 
ps.: ez csakis a saját szubjektív véleményem, senkit nem bántok, és ha valaki már megindult a kereskedés felé, hogy vegyen egyet, akkor még csak véletlenül se forduljon vissza!
ja és sorry ezért a litániáért...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:24:00 »

Szia SGabo! Ez egy mondeo fórum. Errefelé az embereknek tetszik a mondeo. Biztos, hogy hozzá kell még szokni, meg minden, de szerintem te egy kicsit erősen fogalmaztál. Kiollóztam pár részletet, ami azt mutatja, hogy neked nagyon nem jött be.  
 
megindult a lejtőn
még rondább élőben
igénytelen műanyag
ganyé műanyagdarab
akár egy kocsi trágyát is beönthettünk volna
szépnek még legkevésbé sem mondható
az összhang is kritikán aluli
az ára jócskán feljebb nyúl
 
Többször említed a zsoel-króm dolgot. A króm nem a Zsoel találmánya, mostanában divat ilyet használni. Én speciel a Zsoelnél csak a szemöldök krómozását tartom túlzásnak, de ha jól tudom, ezt már lefújta feketére. Szerintem ő nem túlozta el, csak kipróbált ezt-azt. Annyira semmiképpen sem túlozta el, hogy a zsoel-króm egy pejoratív dolog legyen. Szerintem.
 
Az ár. Tudni kell, hogy gyakorlatilag ugyanannyiba kerül, mint az MKIII, csak magasabb felszereltséggel kezdődik.
Hogy a forma nem olyan lett, amilyennek képzelted - hát ezzel most mit csináljak.
A beltér szerintem sokkal igényesebb, mint az MKIII, szerintem nagyobbat ugrottak előre, mint MKII-ről MKIII-ra.
Én azt gondolom, hogy úgy összességében ez már nem a középkategória felső része, mint a III, hanem inkább a felő kategória alját súrolja. Most így elsőre egy A6, S80, vagy egy 9-5, 5-ös bömös nem tűnik sem nagyobbnak, sem kifinomultabbnak. Talán a nagyobb presztízs, a komolyabb motor- és extraválaszték, valamint a nagyobb ár teszi azzá, de megkockáztatom, hogy egy a6-os a 2.0 pdtdi-vel, nem tud annyit, mint egy ghia mondeo IV.
 
Biztos vagyok benne, kell egy kis idő, amíg kialakul az emberben az összkép, és ahhoz sokkal többet kell látni, ülni kell benne, látni az utcán, ilyesmi. Nekem a III is fura volt az elején, a II meg a mai napig nem jött be...
 
Szóval szerintem egy kicsit eltúloztad! Nincs az autóval semmi baj, ezt is vinni fogják, mint a cukrot.
Nekem kifejezetten tetszik. Úgy ahogy van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:37:00 »

Amikor megjelent a szalonokban anno az MKIII, beültem és abszolute nem voltam megelégedve vele (jó persze akkor már MKII-vel mentem és hát ahoz képest néztem a dolgokat). Egyszerűen nem tetszett az a sok egyenes, szögletes dolog (pláne a műszerfalon). Most már tetszik, sőt a faclifté meg egyszerűen nagyon tetszik.
Kell idő míg átállunk az új jövevényre.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:39:00 »

Szia SGabo! Ez egy mondeo fórum. Errefelé az embereknek tetszik a mondeo. Biztos, hogy hozzá kell még szokni, meg minden, de szerintem te egy kicsit erősen fogalmaztál. Kiollóztam pár részletet, ami azt mutatja, hogy neked nagyon nem jött be.  
 
megindult a lejtőn
még rondább élőben
igénytelen műanyag
ganyé műanyagdarab
akár egy kocsi trágyát is beönthettünk volna
szépnek még legkevésbé sem mondható
az összhang is kritikán aluli
az ára jócskán feljebb nyúl
 
Többször említed a zsoel-króm dolgot. A króm nem a Zsoel találmánya, mostanában divat ilyet használni. Én speciel a Zsoelnél csak a szemöldök krómozását tartom túlzásnak, de ha jól tudom, ezt már lefújta feketére. Szerintem ő nem túlozta el, csak kipróbált ezt-azt. Annyira semmiképpen sem túlozta el, hogy a zsoel-króm egy pejoratív dolog legyen. Szerintem.
 
Az ár. Tudni kell, hogy gyakorlatilag ugyanannyiba kerül, mint az MKIII, csak magasabb felszereltséggel kezdődik.
Hogy a forma nem olyan lett, amilyennek képzelted - hát ezzel most mit csináljak.
A beltér szerintem sokkal igényesebb, mint az MKIII, szerintem nagyobbat ugrottak előre, mint MKII-ről MKIII-ra.
Én azt gondolom, hogy úgy összességében ez már nem a középkategória felső része, mint a III, hanem inkább a felő kategória alját súrolja. Most így elsőre egy A6, S80, vagy egy 9-5, 5-ös bömös nem tűnik sem nagyobbnak, sem kifinomultabbnak. Talán a nagyobb presztízs, a komolyabb motor- és extraválaszték, valamint a nagyobb ár teszi azzá, de megkockáztatom, hogy egy a6-os a 2.0 pdtdi-vel, nem tud annyit, mint egy ghia mondeo IV.
 
Biztos vagyok benne, kell egy kis idő, amíg kialakul az emberben az összkép, és ahhoz sokkal többet kell látni, ülni kell benne, látni az utcán, ilyesmi. Nekem a III is fura volt az elején, a II meg a mai napig nem jött be...
 
Szóval szerintem egy kicsit eltúloztad! Nincs az autóval semmi baj, ezt is vinni fogják, mint a cukrot.
Nekem kifejezetten tetszik. Úgy ahogy van.
na gondoltam, hogy megkapom a magamét... kár volt kiemelni ezeket a dolgokat, mert kiemelhetted volna azt is, hogy mi tetszik benne. szerintem az MKI és MKII a maga idejében felűlmúlta társait. az MKIII már kevésbé tűnt ki az átlagból, ez pedig biztos menni fog, mint a cukor, de nekem nem tetszik. a trágyás hasonlatomat kár volt keiemlned, mert ezzel nem az autóra céloztam, hanem arra, hogy milyen frankón be volt még csomagolva. lehetett volna málnaszörp is, az ellen is véd a fólia!
nem mondtam, hogy nem tetszik, csak annyit merészeltem megemlíteni, hogy átlagos, semmi egyedi és az összahng sem az igazi.
azt pedig tudom, hogy a krómot nem zsoel találta fel, csak olyan jó, hogy van mihez hasonlítani! én nagyon csípem Zsoelt és az autóját úgy ahgyan van, ez a rész nem kritikának számított volna, hanem hasonlatnak.
 
szóval nem akartam senkinek sem a lelkébe taposni, úgyhogy akár törölhető is a hozzászólásom, mielőtt Angel megissza a véremet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:39:00 »

Szia SGabo! Ez egy mondeo fórum. Errefelé az embereknek tetszik a mondeo. Biztos, hogy hozzá kell még szokni, meg minden, de szerintem te egy kicsit erősen fogalmaztál. Kiollóztam pár részletet, ami azt mutatja, hogy neked nagyon nem jött be.  
 
megindult a lejtőn
még rondább élőben
igénytelen műanyag
ganyé műanyagdarab
akár egy kocsi trágyát is beönthettünk volna
szépnek még legkevésbé sem mondható
az összhang is kritikán aluli
az ára jócskán feljebb nyúl
 
Többször említed a zsoel-króm dolgot. A króm nem a Zsoel találmánya, mostanában divat ilyet használni. Én speciel a Zsoelnél csak a szemöldök krómozását tartom túlzásnak, de ha jól tudom, ezt már lefújta feketére. Szerintem ő nem túlozta el, csak kipróbált ezt-azt. Annyira semmiképpen sem túlozta el, hogy a zsoel-króm egy pejoratív dolog legyen. Szerintem.
 
Az ár. Tudni kell, hogy gyakorlatilag ugyanannyiba kerül, mint az MKIII, csak magasabb felszereltséggel kezdődik.
Hogy a forma nem olyan lett, amilyennek képzelted - hát ezzel most mit csináljak.
A beltér szerintem sokkal igényesebb, mint az MKIII, szerintem nagyobbat ugrottak előre, mint MKII-ről MKIII-ra.
Én azt gondolom, hogy úgy összességében ez már nem a középkategória felső része, mint a III, hanem inkább a felő kategória alját súrolja. Most így elsőre egy A6, S80, vagy egy 9-5, 5-ös bömös nem tűnik sem nagyobbnak, sem kifinomultabbnak. Talán a nagyobb presztízs, a komolyabb motor- és extraválaszték, valamint a nagyobb ár teszi azzá, de megkockáztatom, hogy egy a6-os a 2.0 pdtdi-vel, nem tud annyit, mint egy ghia mondeo IV.
 
Biztos vagyok benne, kell egy kis idő, amíg kialakul az emberben az összkép, és ahhoz sokkal többet kell látni, ülni kell benne, látni az utcán, ilyesmi. Nekem a III is fura volt az elején, a II meg a mai napig nem jött be...
 
Szóval szerintem egy kicsit eltúloztad! Nincs az autóval semmi baj, ezt is vinni fogják, mint a cukrot.
Nekem kifejezetten tetszik. Úgy ahogy van.
Szia.
 
Bár nem akarnék beleszólni, de én részben mind a kettőtök véleményét osztom.
Nekem pl az eleje tetszik, a hátulja nem(kivétel a kombi, az bejön).  
Szerintem attól, hogy ez egy mondeo forum, attól mindenki elmondhatja a véleményét, úgy ahogy gondolja, őszintén. Ez az ő véleménye, neked más.
Nekem is pl rengeteg olyan dolog van, ami nem tetszik az MKI-II-III szérián, és hasonló szavakkal tudnám illetni azokat a részleteket, vagy még csúnyábbal is.
De ezektől függetlenül tudom, hogy ezek, szép, jó, stb kocsik, és az én következő kocsim is Mondeo lesz.
(Az MKII pedig igenis szép! )
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:49:00 »

Angel,
 
"Az ár. Tudni kell, hogy gyakorlatilag ugyanannyiba kerül, mint az MKIII, csak magasabb felszereltséggel kezdődik. "
 
Szerintem meg dragabb lett. Es hol van itt a magasabb felszereltseg ? pl. a legolcsobb gep most 1.6i mocival nem neveznem nagy elorelepesnek. Inkabb azt mondanam, hogy elvettek itt, hozza tettek ott. Olcsobb moci, cserebe kapott esetleg 1-2 elektronyos kutyut, de hogy alap aron tobbet adna, mint egy MKIII az szerintem picit tulzas.
 
"Szóval szerintem egy kicsit eltúloztad! Nincs az autóval semmi baj, ezt is vinni fogják, mint a cukrot. "
Egy szubjektiv velemenyt hogy lehet eltulozni ?  
Persze, hogy vinni fogjak. Elvegre a francia autokat is viszik...
Nekem kepekrol elso latasra az elso-also bazi nagy racs nem teccik. Olyan picit idiota PUG-os
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:49:00 »

Most már elárulhatom,hogy többször konzultáltak velem a ford mérnökei,miután ezen forumon keresztül megismerkedtek a zsoel-króm-opciók diszítő szépségével.
 
A színválasztás is döntő lehet abban,hogy kinek mi tetszik.Én példásul grafitmetálban rendelném,titánium felszereltséggel,plusz napfénytető és még 1-2 hasznos opció.
 
Különben ahogy nézegettem az autót a ford szalonban csak úgy tódultak a jobbnál-jobb ötleteim az egyedi dizájn irányába.
Na jó,volt benne 1-2 méter krómcsik is pluszban!-:))))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:50:00 »

Amikor megjelent a szalonokban anno az MKIII, beültem és abszolute nem voltam megelégedve vele (jó persze akkor már MKII-vel mentem és hát ahoz képest néztem a dolgokat). Egyszerűen nem tetszett az a sok egyenes, szögletes dolog (pláne a műszerfalon). Most már tetszik, sőt a faclifté meg egyszerűen nagyon tetszik.
Kell idő míg átállunk az új jövevényre.
na ja! én mikor autót cseréltem, az volt az alapelv, hogy csak jobbat és fiatalabbat, mint az MKII. az kénylemes volt és olyan egyedien megoldott szép autó volt. az emkáhárom már fröccsműanyag teljesen, kemény fapados ülésekkel, szögletes trendnek nevezett vonalakkal. a külseje első osztályú az tény, főleg a kékek meg a pezsgőszínű változatok, de belül azért nem az iagzi. a korához képest nincsen olyan kénylemes és igényes, mint mondjuk 96-97 környékén egy MKII volt... és itt vérzett el a mondeotulajdonosi jövőm... de hátha az emkánégy facelift után megszépül! ki tudja mit hoz a jövő!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:51:00 »

na gondoltam, hogy megkapom a magamét... kár volt kiemelni ezeket a dolgokat, mert kiemelhetted volna azt is, hogy mi tetszik benne. szerintem az MKI és MKII a maga idejében felűlmúlta társait. az MKIII már kevésbé tűnt ki az átlagból, ez pedig biztos menni fog, mint a cukor, de nekem nem tetszik. a trágyás hasonlatomat kár volt keiemlned, mert ezzel nem az autóra céloztam, hanem arra, hogy milyen frankón be volt még csomagolva. lehetett volna málnaszörp is, az ellen is véd a fólia!
nem mondtam, hogy nem tetszik, csak annyit merészeltem megemlíteni, hogy átlagos, semmi egyedi és az összahng sem az igazi.
azt pedig tudom, hogy a krómot nem zsoel találta fel, csak olyan jó, hogy van mihez hasonlítani! én nagyon csípem Zsoelt és az autóját úgy ahgyan van, ez a rész nem kritikának számított volna, hanem hasonlatnak.
 
szóval nem akartam senkinek sem a lelkébe taposni, úgyhogy akár törölhető is a hozzászólásom, mielőtt Angel megissza a véremet!
Nem issza meg a véredet,de akkor menj kajáért amikor nem ő osztja a csevapot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:52:00 »

Most már elárulhatom,hogy többször konzultáltak velem a ford mérnökei,miután ezen forumon keresztül megismerkedtek a zsoel-króm-opciók diszítő szépségével.
 
A színválasztás is döntő lehet abban,hogy kinek mi tetszik.Én példásul grafitmetálban rendelném,titánium felszereltséggel,plusz napfénytető és még 1-2 hasznos opció.
 
Különben ahogy nézegettem az autót a ford szalonban csak úgy tódultak a jobbnál-jobb ötleteim az egyedi dizájn irányába.
Na jó,volt benne 1-2 méter krómcsik is pluszban!-:))))))
na jó megnyugodtam! remélem nincsen harag emiatt a krómozgatás miatt! tényleg mindig Te jutasz eszembe, bárhol bármikor meglátok valami krómot, legyen az egy biciklin vagy egy mobiltelefonon. és ez nekem már zsoel-króm casomag marad ha tetszik ha nem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:56:00 »

Angel,
 
"Az ár. Tudni kell, hogy gyakorlatilag ugyanannyiba kerül, mint az MKIII, csak magasabb felszereltséggel kezdődik. "
 
Szerintem meg dragabb lett. Es hol van itt a magasabb felszereltseg ? pl. a legolcsobb gep most 1.6i mocival nem neveznem nagy elorelepesnek. Inkabb azt mondanam, hogy elvettek itt, hozza tettek ott. Olcsobb moci, cserebe kapott esetleg 1-2 elektronyos kutyut, de hogy alap aron tobbet adna, mint egy MKIII az szerintem picit tulzas.
 
"Szóval szerintem egy kicsit eltúloztad! Nincs az autóval semmi baj, ezt is vinni fogják, mint a cukrot. "
Egy szubjektiv velemenyt hogy lehet eltulozni ?  
Persze, hogy vinni fogjak. Elvegre a francia autokat is viszik...
Nekem kepekrol elso latasra az elso-also bazi nagy racs nem teccik. Olyan picit idiota PUG-os
Szerintem se lett drágább.
A szalonban az a trend metállal stb...7182.000 ft./lásd fénykép lejjebb./
 
Az én autóm ghia,2004-ben 7.450.000 ft volt az ára ezzel a felszereltséggel.
És akkor már 2-ik éve árusították nálunk az MKIII faceliftet.
 
Szóval biztos vagyok benne,hogy jövőre az MKIV ghia-felszereltséggel olcsóbb lesz,mint 2004-ben volt az enyém.És akkor még azt se felejtsük el,hogy 2004-ben ugyanannyi pénz mennyivel ért többet!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:57:00 »

na jó megnyugodtam! remélem nincsen harag emiatt a krómozgatás miatt! tényleg mindig Te jutasz eszembe, bárhol bármikor meglátok valami krómot, legyen az egy biciklin vagy egy mobiltelefonon. és ez nekem már zsoel-króm casomag marad ha tetszik ha nem!
Előbb-utóbb bekerül a katalógusba is a zsoel krómcsomag!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:59:00 »

SGabo,
 
En teljesen elfogadom amit irtal. Nekem mondjuk szimpatikus a belseje, bar aza "Mazdas" szellozo izebigyula nekem se jon be igazan. En tisztaban vagyok azzal, hogy ugyan annyi penzert nem varhatok el jobb minosegu anyagokat. Annak mindig ara van. Ha jobb anyagokat akarsz az utasterben, akkor a ra valot valahonnan el kell csippenteni. Eza Mondinal tortenetesen a mocinal tortent igy elso ranezesre, merhogy ugye az indulo arban nem am 1.8, hanem 1.6i van. Ekkorka gephez ez tobb mint szanalmas, de ezaz en velemenyem. Angel meg ilyen. O akkoris megvedi a Mondit, ha eppen tragya csurog belole. Apropo tragya...Szerintem lejott, hogy mit akartal mondani a beleontunk egy talicska tragyat dologgal.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:10:00 »

Szerintem se lett drágább.
A szalonban az a trend metállal stb...7182.000 ft./lásd fénykép lejjebb./
 
Az én autóm ghia,2004-ben 7.450.000 ft volt az ára ezzel a felszereltséggel.
És akkor már 2-ik éve árusították nálunk az MKIII faceliftet.
 
Szóval biztos vagyok benne,hogy jövőre az MKIV ghia-felszereltséggel olcsóbb lesz,mint 2004-ben volt az enyém.És akkor még azt se felejtsük el,hogy 2004-ben ugyanannyi pénz mennyivel ért többet!!!!
Szerintem a tiéd nem volt annyi. Ha jól emlékszem, neked csak ülésklíma, tempomat és villanytükör van a ghián felül. Vagy rosszul emlékszem?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:12:00 »

Angel,
 
"Az ár. Tudni kell, hogy gyakorlatilag ugyanannyiba kerül, mint az MKIII, csak magasabb felszereltséggel kezdődik. "
 
Szerintem meg dragabb lett. Es hol van itt a magasabb felszereltseg ? pl. a legolcsobb gep most 1.6i mocival nem neveznem nagy elorelepesnek. Inkabb azt mondanam, hogy elvettek itt, hozza tettek ott. Olcsobb moci, cserebe kapott esetleg 1-2 elektronyos kutyut, de hogy alap aron tobbet adna, mint egy MKIII az szerintem picit tulzas.
 
"Szóval szerintem egy kicsit eltúloztad! Nincs az autóval semmi baj, ezt is vinni fogják, mint a cukrot. "
Egy szubjektiv velemenyt hogy lehet eltulozni ?  
Persze, hogy vinni fogjak. Elvegre a francia autokat is viszik...
Nekem kepekrol elso latasra az elso-also bazi nagy racs nem teccik. Olyan picit idiota PUG-os
Zacci: ez nem a szerintem kategória. Az 1,6-os motor váltja az 1,8-ast, kb ugyanannyit tud. Viszont benne van az esp, meg egy-két dolog. Mi lenne, ha vennéd a korabeli mkIII katalógust, árlistát, és összevetnéd a mostanival? Tudod, akkor nem csak az úgy gondolom, meg a szerintem síkján mondhatnád, amit mondanál, hanem a tények síkján.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:19:00 »

na ja! én mikor autót cseréltem, az volt az alapelv, hogy csak jobbat és fiatalabbat, mint az MKII. az kénylemes volt és olyan egyedien megoldott szép autó volt. az emkáhárom már fröccsműanyag teljesen, kemény fapados ülésekkel, szögletes trendnek nevezett vonalakkal. a külseje első osztályú az tény, főleg a kékek meg a pezsgőszínű változatok, de belül azért nem az iagzi. a korához képest nincsen olyan kénylemes és igényes, mint mondjuk 96-97 környékén egy MKII volt... és itt vérzett el a mondeotulajdonosi jövőm... de hátha az emkánégy facelift után megszépül! ki tudja mit hoz a jövő!
MKIII fröccsöntött műanyag? Melyik része? A műszerfal? Már ne haragudj, de én valamilyen szinted ismerős vagyok a fröccsöntős szakmában (merthogy a szüleim azzal foglalkoztak 20 évig, és én is javítgattam, kezelgettem a gépeket), és szívesen megvitatom veled, melyik a fröccsöntött, melyik nem.
A trágyát csak azért emeltem ki, mert az, hogy az ember milyen szavakat használ, az mutatja az érzelmeit. Ha a barátnőd vesz egy barna táskát, gondolom, nem mondod neki azt, hogy lószar szinű (csak amikor megtutod, mennyit fizetett érte). De a csevapra sem mondja az ember, hogy olyan, mint a kutyaszar. Bár azt még nem kóstoltam (és ez jól is van így), de látatlanban úgy gondolom, hogy teljesen más.
 
De harag nincs, a vélemény elfogadva.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:24:00 »

SGabo,
 
En teljesen elfogadom amit irtal. Nekem mondjuk szimpatikus a belseje, bar aza "Mazdas" szellozo izebigyula nekem se jon be igazan. En tisztaban vagyok azzal, hogy ugyan annyi penzert nem varhatok el jobb minosegu anyagokat. Annak mindig ara van. Ha jobb anyagokat akarsz az utasterben, akkor a ra valot valahonnan el kell csippenteni. Eza Mondinal tortenetesen a mocinal tortent igy elso ranezesre, merhogy ugye az indulo arban nem am 1.8, hanem 1.6i van. Ekkorka gephez ez tobb mint szanalmas, de ezaz en velemenyem. Angel meg ilyen. O akkoris megvedi a Mondit, ha eppen tragya csurog belole. Apropo tragya...Szerintem lejott, hogy mit akartal mondani a beleontunk egy talicska tragyat dologgal.
Zacci, te. Szerinted mennyivel olcsóbb előállítani egy 1,6-os motort, mint egy 1,8-ast? A blokk az jó esetben ugyanaz, a dugattyúk kisebbek. Az egész csak marketing miatt van.
A 2.0 TDCi 4 változatba készült: a 90, 115, 130 és tulajdonképpen a 2.2 is az, mert azt csak felfúrták. De hagyjuk is, térjünk vissza az igazi 2.0-sok közé.
Szerinted mennyivel olcsóbb a 90 lovas tdci, mint a 130? Mondjuk más turbó van rajta, annak az árkülönbsége kb 50e. De a 115 és 90 között? Szerintem azok csak elektronyikban különböznek.
 
Elárulok neked egy titkot. A IV-es mondeóban ki fog halni a 2.0i és a 2.3i. Tudod mi jön helyette? Az 1,6-os! Turbóval. Na, ezt emészd meg. Megszűnik a 2.0!!!
Persze ennek co2 oka van. De ebbe ne menjünk bele, elég egyszerre ennyi újdonság.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:27:00 »

MKIII fröccsöntött műanyag? Melyik része? A műszerfal? Már ne haragudj, de én valamilyen szinted ismerős vagyok a fröccsöntős szakmában (merthogy a szüleim azzal foglalkoztak 20 évig, és én is javítgattam, kezelgettem a gépeket), és szívesen megvitatom veled, melyik a fröccsöntött, melyik nem.
A trágyát csak azért emeltem ki, mert az, hogy az ember milyen szavakat használ, az mutatja az érzelmeit. Ha a barátnőd vesz egy barna táskát, gondolom, nem mondod neki azt, hogy lószar szinű (csak amikor megtutod, mennyit fizetett érte). De a csevapra sem mondja az ember, hogy olyan, mint a kutyaszar. Bár azt még nem kóstoltam (és ez jól is van így), de látatlanban úgy gondolom, hogy teljesen más.
 
De harag nincs, a vélemény elfogadva.
szerintem kukkantas be egy iylen gyárba (mi most voltunk apóssal az osztrákoknál, ahol műszerfalakat és konzolokat gyártanak Opelekhez) és nézd meg, hogy ezeket a műanyag elemeket milyen préseken csinálják. nem csak ezeket az elemeket, hanem az összeset. és ne mondd nekem, hogy az MKIII műszerfala egy igényesen kidolgozott műanyag felület... az egy minimalista tömegygyártott kopogós műanyag, ami hatalmas visszafejlődés az MKI és II-höz képest. az Opelnek vannak ilyen minimalista megoldásai, amik lehet hogy trendik, de igénytelenek és egyetlen mellettük szóló érvek, hogy olcsók és másodpercenként le lehet belőlük nyomni 100-at pár gépsoron.
és részemről itt a pont MKIV és MK akárhány téren, mert senkit nem akarok semmiről meggyőzni. kinke a pék kinek a pékné!  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:27:00 »

A lenyeg, hogy ennyi penzert nem rossz. Minden hibajaval egyutt szerintem igy is megeri az arat.
 
Ha jol mennek a dolgok, meg olyan 5-6 ev mulva, akkor valoszinu ugy is egy off CLS-re fizetek be, ha meg nem, akkor egy Mondeo facelift ST-re.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:39:00 »

Mé kéne hogy projektoros legyen? Hogy levegyen a fényből vagy 50%-ot? Semmi értelme annak a projektornak. Azt arra találták ki anno, hogy a minimálisra zsugorodott (áramvonal, és dizájn miatt) lámpatest magasság ellenére kicsit segítsen szétszórni a fényt. Mára ez megfordult. Inkább ezeknél a viszonylag nagy lámpatest méreteknél hátrány. Szép levágást lehet manapság csinálni a sapkával is. Lásd, eltűntek a véset üvegek a fényszórókon.
Sztem egy nagy lámpatesben ráadásul dizájnt is ront a lencse.
Sztem.
Hogy szép egyenletes legyen a vetített kép, és ne foltos. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:52:00 »

Szia SGabo! Ez egy mondeo fórum. Errefelé az embereknek tetszik a mondeo. Biztos, hogy hozzá kell még szokni, meg minden, de szerintem te egy kicsit erősen fogalmaztál. Kiollóztam pár részletet, ami azt mutatja, hogy neked nagyon nem jött be.  
 
megindult a lejtőn
még rondább élőben
igénytelen műanyag
ganyé műanyagdarab
akár egy kocsi trágyát is beönthettünk volna
szépnek még legkevésbé sem mondható
az összhang is kritikán aluli
az ára jócskán feljebb nyúl
 
Többször említed a zsoel-króm dolgot. A króm nem a Zsoel találmánya, mostanában divat ilyet használni. Én speciel a Zsoelnél csak a szemöldök krómozását tartom túlzásnak, de ha jól tudom, ezt már lefújta feketére. Szerintem ő nem túlozta el, csak kipróbált ezt-azt. Annyira semmiképpen sem túlozta el, hogy a zsoel-króm egy pejoratív dolog legyen. Szerintem.
 
Az ár. Tudni kell, hogy gyakorlatilag ugyanannyiba kerül, mint az MKIII, csak magasabb felszereltséggel kezdődik.
Hogy a forma nem olyan lett, amilyennek képzelted - hát ezzel most mit csináljak.
A beltér szerintem sokkal igényesebb, mint az MKIII, szerintem nagyobbat ugrottak előre, mint MKII-ről MKIII-ra.
Én azt gondolom, hogy úgy összességében ez már nem a középkategória felső része, mint a III, hanem inkább a felő kategória alját súrolja. Most így elsőre egy A6, S80, vagy egy 9-5, 5-ös bömös nem tűnik sem nagyobbnak, sem kifinomultabbnak. Talán a nagyobb presztízs, a komolyabb motor- és extraválaszték, valamint a nagyobb ár teszi azzá, de megkockáztatom, hogy egy a6-os a 2.0 pdtdi-vel, nem tud annyit, mint egy ghia mondeo IV.
 
Biztos vagyok benne, kell egy kis idő, amíg kialakul az emberben az összkép, és ahhoz sokkal többet kell látni, ülni kell benne, látni az utcán, ilyesmi. Nekem a III is fura volt az elején, a II meg a mai napig nem jött be...
 
Szóval szerintem egy kicsit eltúloztad! Nincs az autóval semmi baj, ezt is vinni fogják, mint a cukrot.
Nekem kifejezetten tetszik. Úgy ahogy van.
Nem értem, miért ez a nagy felbődülés.
Ha jön valaki, hogy mondit szeretne venni, nem azt mondjuk neki, hogy keveset fogyaszt, megymintállat és kap mellé egy király klubbot, hanem hogy gyík a porlasztója meg rozsdál az ajtó....
SGabó elmondta, neki mi nem tetszik rajta és pont.
Sokat dumáltunk akkor, mikor eladta a zemkákettőt, és nem tudta mi legyen az új, és tényleg mondeót szeretett volna, tehát egy szóval se lehet mondani, hogy nem szereti. Csakhát az állandó izzítólámpavillogást nem akarta figyelni.  
Ha genyó lenne és fikázós, nem csinálta volna a ródsós oldalt, nem szervezett volna majki talit, uh nem kell kihangsúlyozni neki, hogy ez egy Mondeos fórum...
Neki ez jött le, és a végére oda is írta, hogy egyéni vélemény. Nem csak fikázás volt, de dícséret is...
u.i. utáljatok engem is, én is inkább Mk2-t vennék, mint Mk3-at, arra nem kihívás Gt17et rakni, mert már az van... Uff, én beszéltem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:55:00 »

szerintem kukkantas be egy iylen gyárba (mi most voltunk apóssal az osztrákoknál, ahol műszerfalakat és konzolokat gyártanak Opelekhez) és nézd meg, hogy ezeket a műanyag elemeket milyen préseken csinálják. nem csak ezeket az elemeket, hanem az összeset. és ne mondd nekem, hogy az MKIII műszerfala egy igényesen kidolgozott műanyag felület... az egy minimalista tömegygyártott kopogós műanyag, ami hatalmas visszafejlődés az MKI és II-höz képest. az Opelnek vannak ilyen minimalista megoldásai, amik lehet hogy trendik, de igénytelenek és egyetlen mellettük szóló érvek, hogy olcsók és másodpercenként le lehet belőlük nyomni 100-at pár gépsoron.
és részemről itt a pont MKIV és MK akárhány téren, mert senkit nem akarok semmiről meggyőzni. kinke a pék kinek a pékné!  
Más a prés, és más a fröccsöntött. A III-as műszerfala be van vonva valami habosított anyaggal, a tetejére meg bőszerű réteg jön.
Nem kopogós, hanem puha. Ami kopogós műanyag, az pl a váltónál van: az valóban 1:1-ben fröccsöntött.
Nyomkodd csak meg.
 
De mind1, én inkább nem folyatom, mert nekem ez annyira nem fontos, hogy emiatt vitázzunk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:57:00 »

Nem értem, miért ez a nagy felbődülés.
Ha jön valaki, hogy mondit szeretne venni, nem azt mondjuk neki, hogy keveset fogyaszt, megymintállat és kap mellé egy király klubbot, hanem hogy gyík a porlasztója meg rozsdál az ajtó....
SGabó elmondta, neki mi nem tetszik rajta és pont.
Sokat dumáltunk akkor, mikor eladta a zemkákettőt, és nem tudta mi legyen az új, és tényleg mondeót szeretett volna, tehát egy szóval se lehet mondani, hogy nem szereti. Csakhát az állandó izzítólámpavillogást nem akarta figyelni.  
Ha genyó lenne és fikázós, nem csinálta volna a ródsós oldalt, nem szervezett volna majki talit, uh nem kell kihangsúlyozni neki, hogy ez egy Mondeos fórum...
Neki ez jött le, és a végére oda is írta, hogy egyéni vélemény. Nem csak fikázás volt, de dícséret is...
u.i. utáljatok engem is, én is inkább Mk2-t vennék, mint Mk3-at, arra nem kihívás Gt17et rakni, mert már az van... Uff, én beszéltem.
...az állandó izzítólámpavillogást nem akarta figyelni...
 
Nem túlzás ez egy kicsit? Ez egy fanclub?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 17:05:00 »

...az állandó izzítólámpavillogást nem akarta figyelni...
 
Nem túlzás ez egy kicsit? Ez egy fanclub?
Túlzás, de kalkulálni kell vele...
Ez egy fanklub, igen. Más már rég felgyújtotta volna Jolánomat, ahányszor kibabrált velem, meg néha ahogy kiforgat a vagyonomból, de én mégis szeretem. És akövetkező autóm is Mondi lesz, egy tádé kombájn emkákettő.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 17:14:00 »

Lehet, hogy kalkulálni kell vele, de nem gondolod, hogy egy volvo szervizelésénél ezt egyébként is kifizeted? Azért annak sokkal többe kerül minden alkatrésze, mint felénk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 17:28:00 »

Lehet, hogy kalkulálni kell vele, de nem gondolod, hogy egy volvo szervizelésénél ezt egyébként is kifizeted? Azért annak sokkal többe kerül minden alkatrésze, mint felénk.
És újra ott vagyunk, hogy olyan dologról akarjuk meggyőzni egymás, ami
-Nem a mi dolgunk hogy eldöntsük
-Izlések és pofonok dolga
-Ha mindkettőben olajat meg levegőszűrőt kell csak cserélni, nem lehet akkora a difi.
Ezt szerintem feleslegesen ragozzuk, mert nem egyedülálló eset, hogy Mondeo után Volvo következik, Pl azthiszem, Imho példája nagyszerű. Egy időben kifejtegettük ezt is.
Egyébként meg ha valaki sztem eljut odáig, hogy ilyen volumenű autója lehet, inkább apránként beszórja ugyanazokat a pénzeket, csak megspórol egy rakás utánajárást, idegességet meg autónélküliséget.
De még1x, sztem tök felesleges ilyenekről vitatkozni.  
Véleménye csak lehet az embernek még akkor is, ha valaki másnak nem pont ugyanez, ugye?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 17:47:00 »

És újra ott vagyunk, hogy olyan dologról akarjuk meggyőzni egymás, ami
-Nem a mi dolgunk hogy eldöntsük
-Izlések és pofonok dolga
-Ha mindkettőben olajat meg levegőszűrőt kell csak cserélni, nem lehet akkora a difi.
Ezt szerintem feleslegesen ragozzuk, mert nem egyedülálló eset, hogy Mondeo után Volvo következik, Pl azthiszem, Imho példája nagyszerű. Egy időben kifejtegettük ezt is.
Egyébként meg ha valaki sztem eljut odáig, hogy ilyen volumenű autója lehet, inkább apránként beszórja ugyanazokat a pénzeket, csak megspórol egy rakás utánajárást, idegességet meg autónélküliséget.
De még1x, sztem tök felesleges ilyenekről vitatkozni.  
Véleménye csak lehet az embernek még akkor is, ha valaki másnak nem pont ugyanez, ugye?
Ha csak az elvárható dolgokról beszélünk: fékbetét, olajcsere, szűrőcsere, szilent és egyéb futóműalkatrész, meg mondjuk egy fél kuplungcsere, 100e km alatt.
Ha csak ezeket összeveted, simán fizetsz annyival többet, amiből kijön egy pcsúcs csere. Persze nem emiatt cserél az ember autót. Másrészt a mondeóban (III) nincs benzines turbó.
A volvo ugyi mégiscsak nagyobb presztizsű. Ez tény. Ezért is drágább hozzá minden. Bár a motorok közt is elég komoly átfedés van, elég, ha csak az 1,6, 2,0 tdci-re, az 5 hengeres benzines turbósra gondolunk, de nekem az az érzésem, lesz még jó néhány közös motor. Az 1,6-os turbó pl.
De ezzel, hogy továbblépnek, semmi baj sincs.
Van, aki a 4 millióból vesz két full fapad swift I-et. Van, aki egy full extrás swift II-őt, van aki egy páréves volvót, van aki mondeót, de ennyiért lehet venni S8-ast, vagy S mergát is - némileg öregebbet.
Szinte bármelyiket válaszja, van benne racionalitás (vagy nem).
 
De hogy ilyen volumenű autója lehet valakinek? Én ugyi újonnan vettem a verdámat, az árából kb 2 ilyen volvo kijött volna (de sajna, csak 1 garázsom van). Az én autómmal eddig a rádión kívül mással nem volt baj. (pár izzócsere).
Idegeség, autónélküliség? Nekem eddig 1 autómat sem kellett nélkülöznöm (kivéve az oriont, de ott kijöttek elém mellékutcából).
 
Azért azt jó tudni, hogy itt nem kell a mondeo mellett kardoskodnom. A volvo itt off.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 17:54:00 »

Ja: ha lehet, ne itt folytassuk, hanem az off topicban.
 
Ez itt az MKIV topic.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 19:36:00 »

Jelentem, hogy a Ford Solymárhoz is megérkeztek az első négyes Mondik. Egy kombi Ghia áll bent a szalonban és két további járgány az udvaron. Szépek
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 19:39:00 »

...az állandó izzítólámpavillogást nem akarta figyelni...
 
Nem túlzás ez egy kicsit? Ez egy fanclub?
225e km, és még mindig hibátan porlasztó a TDCi-be. Smiley Szerintem egyre kezd valószinűbb lenni, hogy aki már cserélt 300e km-en túl van, csak manipulált az óra.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 20:08:00 »

Nem értem, miért ez a nagy felbődülés.
Ha jön valaki, hogy mondit szeretne venni, nem azt mondjuk neki, hogy keveset fogyaszt, megymintállat és kap mellé egy király klubbot, hanem hogy gyík a porlasztója meg rozsdál az ajtó....
SGabó elmondta, neki mi nem tetszik rajta és pont.
Sokat dumáltunk akkor, mikor eladta a zemkákettőt, és nem tudta mi legyen az új, és tényleg mondeót szeretett volna, tehát egy szóval se lehet mondani, hogy nem szereti. Csakhát az állandó izzítólámpavillogást nem akarta figyelni.  
Ha genyó lenne és fikázós, nem csinálta volna a ródsós oldalt, nem szervezett volna majki talit, uh nem kell kihangsúlyozni neki, hogy ez egy Mondeos fórum...
Neki ez jött le, és a végére oda is írta, hogy egyéni vélemény. Nem csak fikázás volt, de dícséret is...
u.i. utáljatok engem is, én is inkább Mk2-t vennék, mint Mk3-at, arra nem kihívás Gt17et rakni, mert már az van... Uff, én beszéltem.
thx TáDé!
tényleg magánvélemény volt és a volvo valóban off itt, ezt nem is kívánom tovább ragozni...
tényleg nem ezt akartam kihozni belőle, csak annyit, hogy mi volt az első benyomásom róla. de azt hiszem legközelebb valami saját blogban teszem meg, aztán aki akrja elolvassa, aki nem az nem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 20:56:00 »

225e km, és még mindig hibátan porlasztó a TDCi-be. Smiley Szerintem egyre kezd valószinűbb lenni, hogy aki már cserélt 300e km-en túl van, csak manipulált az óra.
Nem hiszem, Scratch, hogy abból, hogy 1 verdában nem ment tönkre 225 alatt, hogy arra lehet következtetni, hogy a többiben sem. Lehet, hogy jó a gázolaj, vagy kíméletes üzemmód, vagy szimplán a mázlifaktor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 21:01:00 »

Jelentem, hogy a Ford Solymárhoz is megérkeztek az első négyes Mondik. Egy kombi Ghia áll bent a szalonban és két további járgány az udvaron. Szépek
Abban az a kolbász színű betét van?
Van benne navi meg kijelző? Érdekeln, hogy lehet-e állítani a nyelveket, vagy fix, amit rendelsz? Nem lenne az jó, ha németül sprehelne velem.
 
Tudjátok mi lenne a menő? Ha hangvezérelve lehetne beindítani-leállítani a motort. Nálam GYÍ-re indulna, és HŐ-re állna le. A klímát hűccsé vaze-val indítanám, a zene meg mijúzik plíz... Az ablaktörlő meg nyaljál-ra... a lámpa a sitít van-ra kapcsolna... na mind1, lehetne ezzel szórakozni.
 
Az egyik ismerősnek egy pözsója van, és az mond mindenféléket. Erre ő kicserélte a nyelvi modult magyar szlengre. És az autó azt mondja: nyitva az ajtó, vazze...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 21:14:00 »

Ebben az árfekvésben:
 

Szia!
Tegnap kezembe akadt egy osztrák ( Heute ) újság Sopronban, érdekeseket közölnek az új Mondeóról...
Ami Angelt igazolja, mert úgy írnak róla odaát, hogy  itt az új harmadik széria.
Dícsérik a megújult karosszériát, és az újságíró a 2,0-s TDCi vezetésétől extázisban tudatta, az autó meglepően kiváló dinamizmusát. ( Druszám, tudom, nem ült még melletted.)
És már "elérhető" (ab) 28.095.- Ojrótól.
Hm. Kíváncsi leszek a "közfogadtatásra"!
Számomra a mostani III-as karakteresebb.
Üdv:)
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 22:24:00 »

Abban az a kolbász színű betét van?
Van benne navi meg kijelző? Érdekeln, hogy lehet-e állítani a nyelveket, vagy fix, amit rendelsz? Nem lenne az jó, ha németül sprehelne velem.
 
Tudjátok mi lenne a menő? Ha hangvezérelve lehetne beindítani-leállítani a motort. Nálam GYÍ-re indulna, és HŐ-re állna le. A klímát hűccsé vaze-val indítanám, a zene meg mijúzik plíz... Az ablaktörlő meg nyaljál-ra... a lámpa a sitít van-ra kapcsolna... na mind1, lehetne ezzel szórakozni.
 
Az egyik ismerősnek egy pözsója van, és az mond mindenféléket. Erre ő kicserélte a nyelvi modult magyar szlengre. És az autó azt mondja: nyitva az ajtó, vazze...
Van benne valami. "ozi ozborn" bömbije már tudta ezt a fícsört (régebben néztem a TV-ben a kiccsaládja életét). Nem nagyon boldogúlt vele. Ma már a 30e Ft.-os telefonok legtöbbje tudja ezt. Nem is értem miért nem alkalmazzák egy több milliós járgányban?!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 22:50:00 »

Megnéztem a leírását a cuccnak. Rendelhető villanykézifék - csak gázadáskor engedi ki a kéziféket nincs visszagurulás Terence hegymenetben. Viszont a Xenon-t BiXenonnak írják és Xenonnal nincs lámpakormányzás?  
Mivel azok a famintás panelek nem túl kerekek egy ügyes mesternek nem lehet gond felvarázsolni rá némi furnérlemezt akár rózsafára pácolva. Ha véletlen nyerek egy MKIV et megcsinálnám rózsafa berakással
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 22:56:00 »

Van benne valami. "ozi ozborn" bömbije már tudta ezt a fícsört (régebben néztem a TV-ben a kiccsaládja életét). Nem nagyon boldogúlt vele. Ma már a 30e Ft.-os telefonok legtöbbje tudja ezt. Nem is értem miért nem alkalmazzák egy több milliós járgányban?!
Nem kell szivni szegény Mondeo vérét, már a MKII f2 is tudja a hangvezérlést ott ahol értelme van:-))
fontossági sorrend:
1-telefon
(Én elég sokat pofázok a kocsibol és eszméletlen jó hogy nem babrálok hanem "dial name" után mondom a nevet és hív. Nem vonja el a figyelmem a babrálás és ez nagyon is biztonság növelő.
2-klima
3-CD
4-Radio
A többit meg ne piszkálja nekem hangvezérléssel. Ez ezekre a funkciókra igy jó és itt meg is kellene állni a Fordnak a funkció bővítéssel, DE kéne az a magyar hang mert azért nem hiszem hogy midenkimek Ok az angol.
Azért abba nem is mernék belegondolni ha hangvezérlésre indulna . (Keményen büntet ha jómagyar akcentus használ az ember)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 22:58:00 »

Nem kell szivni szegény Mondeo vérét, már a MKII f2 is tudja a hangvezérlést ott ahol értelme van:-))
fontossági sorrend:
1-telefon
(Én elég sokat pofázok a kocsibol és eszméletlen jó hogy nem babrálok hanem "dial name" után mondom a nevet és hív. Nem vonja el a figyelmem a babrálás és ez nagyon is biztonság növelő.
2-klima
3-CD
4-Radio
A többit meg ne piszkálja nekem hangvezérléssel. Ez ezekre a funkciókra igy jó és itt meg is kellene állni a Fordnak a funkció bővítéssel, DE kéne az a magyar hang mert azért nem hiszem hogy midenkimek Ok az angol.
Azért abba nem is mernék belegondolni ha hangvezérlésre indulna . (Keményen büntet ha jómagyar akcentus használ az ember)
MKII f2= MKIII f2 (bár ebben már nem vagyok biztos mert lehet hogy a IV az a III (mindegy) tudjátok melyikről beszélek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2007.05.15 kedd, 06:58:00 »

Megnéztem a leírását a cuccnak. Rendelhető villanykézifék - csak gázadáskor engedi ki a kéziféket nincs visszagurulás Terence hegymenetben. Viszont a Xenon-t BiXenonnak írják és Xenonnal nincs lámpakormányzás?  
Mivel azok a famintás panelek nem túl kerekek egy ügyes mesternek nem lehet gond felvarázsolni rá némi furnérlemezt akár rózsafára pácolva. Ha véletlen nyerek egy MKIV et megcsinálnám rózsafa berakással
Szia Fusim!
Van kanyarkövető xenon, most nem vágom, hogy csak opcióként, vagy esetleg a prémium szériában ( Tit-X, ST...) már elérhető alapként? A kereskedői képeken mutatták nekünk, a kanyarkövető lámpatest háza olyan, mint a xenonos fókáké.
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2007.05.15 kedd, 08:35:00 »

MondESU,
 
En ugy tom, hogy a kexon nem kanyargos.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2007.05.15 kedd, 09:18:00 »

MondESU,
 
En ugy tom, hogy a kexon nem kanyargos.
Ez így van! Éspedig azért, mexrt a xenonfény csak egyenesen tud menni! Kanyarban nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2007.05.15 kedd, 09:47:00 »

MondESU,
 
En ugy tom, hogy a kexon nem kanyargos.
Zacci!
Xenon? Nem kanyarkövetős? Eddig Fordéknál nem volt az. Ha utánanézel a bömös is előjött ezzel az újítással nagy verdáinál ( 7-es sorozat ), nem beszélve az off-frence modelljeinél ( prémium ). C6.
Biztos van még a palettán ilyen, én ezekről olvastam ilyet konkrétan. És  Mondeónál a képen jól látható volt a fóka-xenon lámpatest, amire ezt a tulajdonságot ruházták.
Nem kanyarog a keszon, - egyetértünk - nyílegyenes! ( akik villogtatnak rám szemből, azok tudnának mesélni róla ) De gondolom a kanyarkövetésnél a foglalatot mozgatják el...
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2007.05.15 kedd, 10:29:00 »

Angel,
 
Ha kanyarban nem megy, akkor mit csinal ? Lekapcsol ? Izgalmas lehet ugy kanyarogni
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2007.05.15 kedd, 10:30:00 »

MondESU,
 
Pedig en valahol azt olvastam, hogyha kexonm, akkor nyet kanyargas
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.