Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 21:06:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 460 461 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11312110 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22650 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 17:40:19 »

5let: mivel Te nem veszel és adsz el hetente autókat, ők meg feltehetően a nepperkedés minden csinját-binját ismerik, neked okosabbnak kell lenned. Persze, az autót pikobellora pucolni eladás előtt, de: van 1 csomó trükk:
1. írd fel az alvázszámot és csekkold az etisben
2. szervízkönyv: vétel előtt hívd fel a szervíz vagy beszkennelve küld el nekik, hogy ismerik-e az autót.
3. egy ilyen idős autónál azért elvárható, hogy elguruljatok a petrányihoz az ükkői útra és csináltass ott velük egy felmérést (legalább papírod legyen a vérelkori állapotról)...
Ha ezeket nem engedik megcsináltatni, akkor vmi baj van a vassal...


Azt mondták abba szervizbe viszem amelyikbe csak akarom. Ők nem ajánlanak szervizt. Amelyiket mondom oda vihetem. Körbemértük mindenhol 150-180 mikron körül van.
Aláfeküdtem hátul és megnéztem, és nagyon gyárinak tűnik minden. Ettől függetlenül lehet törött.

Ja az autó Franciaországból származik!
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.10 csütörtök, 17:49:11 írta Vyzo » Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22651 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 17:44:49 »


Azt mondták abba szervizbe viszem amelyikbe csak akarom. Ők nem ajánlanak szervizt. Amelyiket mondom oda vihetem. Körbemértük mindenhol 150-180 mikron körül van.

az is lehet, hogy csak megsérült valahogy a lámpa és cserélték bontottra. Lehet, hogy nem kell parázni az autótól. Nézesd meg valahol márkaszervizben ahogy Balu mondta és utána dönts.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22652 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:24:27 »

5let: mivel Te nem veszel és adsz el hetente autókat, ők meg feltehetően a nepperkedés minden csinját-binját ismerik, neked okosabbnak kell lenned. Persze, az autót pikobellora pucolni eladás előtt, de: van 1 csomó trükk:
1. írd fel az alvázszámot és csekkold az etisben
2. szervízkönyv: vétel előtt hívd fel a szervíz vagy beszkennelve küld el nekik, hogy ismerik-e az autót.
3. egy ilyen idős autónál azért elvárható, hogy elguruljatok a petrányihoz az ükkői útra és csináltass ott velük egy felmérést (legalább papírod legyen a vérelkori állapotról)...
Ha ezeket nem engedik megcsináltatni, akkor vmi baj van a vassal...


A márkaszervizben történő átnézést azért ne említsük valami aduászként!
Sajnálatos módon tapasztalatból beszélek. Jártam én is ilyen helyen az autómmal, csak úgy kíváncsiság képen.
2 ismert hibával érkeztem, egyiket sem vették észre. Én mutattam meg, de még úgyis alig látták, pedig egyik sem rejtett hiba.
Sűrűn előforduló ismert hibák....és a típus sem mai már.  Undecided

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22653 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 18:47:50 »


Azt mondták abba szervizbe viszem amelyikbe csak akarom. Ők nem ajánlanak szervizt. Amelyiket mondom oda vihetem. Körbemértük mindenhol 150-180 mikron körül van.
Aláfeküdtem hátul és megnéztem, és nagyon gyárinak tűnik minden. Ettől függetlenül lehet törött.

Ja az autó Franciaországból származik!
ezeknél az autóknál alap hogy a francia eladó meg tud adni minden paramétert az autóról. ki volt a tulaj, telefonszám, elérhetőség, stb. enélkül a külföldi autó büdös. ha van esze, akkor egy full lekérdezhető autót ad el. a roaming díjak már nem vészesek, inkább beszélek 10 percet a franciákkal mint utána 200e -ért kuplunggal indítsak... ha ezt nem érti meg a magyar, akkor simli van. olyan nincs hogy "nem tudom ki  volt a tulaj..." és ha valami éktelen nagy ipari szart hozott be, akkor lenyeli a bukót vagy felhívja a kereskedőjét franciában hogy "bonzsú bazmeg, egyél döglött békát...orevoá" szerintem ez utóbbi.

én nem engedném meg neki lerázzon, adja ki vagy szerezze meg a tulaj nevét és telszámát vagy emailcímét...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #22654 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 19:23:54 »


Azt mondták abba szervizbe viszem amelyikbe csak akarom. Ők nem ajánlanak szervizt. Amelyiket mondom oda vihetem. Körbemértük mindenhol 150-180 mikron körül van.
Aláfeküdtem hátul és megnéztem, és nagyon gyárinak tűnik minden. Ettől függetlenül lehet törött.

Ja az autó Franciaországból származik!
150-180? Nekem 120körüliek a gyári elemek, a csomagtér ajtó 160 és az cserélve volt...
Az elemcserés törött az nem baj, csak mondjuk a futómű ne kapjon, az elejéről nem is beszélve...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #22655 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 19:43:08 »

Elmentem megnézni. Nagyon szép állapotban van.  Viszont amit észrevettem, hogy a hátsó lámpába mindkettőben belül döglött bogarak vannak. Pl. darázs is. Na ez hogy kerül bele?
nekem a vadi új autóban is benne van a darázs
Naplózva
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22656 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 19:56:12 »

nekem a vadi új autóban is benne van a darázs

A kérdés az hogy hol tud belemenni.  Holnap azért viszem egy szervizbe és átnézetem.  Meg megnézem közben ezt a hátsó részt is.
Naplózva
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22657 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 20:21:33 »

A kérdés az hogy hol tud belemenni.  Holnap azért viszem egy szervizbe és átnézetem.  Meg megnézem közben ezt a hátsó részt is.

Egyébként felmerül a kérdés bennem, hogy ha törve volt a hátulja, és netán egy szervizben javították, akkor van olyan ember ami átveszi úgy, hogy van benne bogár?
Én biztos szólnék, hogy szedjék ki belőle ha már bontott alkatrészt tettek bele.  De ez apróság más baja ne legyen.
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #22658 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 21:33:10 »

A kérdés az hogy hol tud belemenni.  Holnap azért viszem egy szervizbe és átnézetem.  Meg megnézem közben ezt a hátsó részt is.


először is melyik gyártási év,ill. hónapi az autó,ebből már el lehet indulni

szélvédőkön találsz számokat ill.pöttyöket,ezek nem nagyon lehetnek eltérőek,vagyis ha 2008.6. havi az autó akkór a szélvédőkben nem ildomos,ha sértetlen volt a gép   olyat látnod,hogy  ....0

0 elött a négy pont az április a nulla 2010 év ,ha a 0 vagy szám után van a pont az a másodi félévet jelöli ,   0.. az 2010  augusztus gyártás,persze fél év eltérés még belefér,na de 2 év,vagy több




Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #22659 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 21:35:57 »





jelenleg már a fényezők már visszacsiszolnak nullára azt utána fényeznek
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22660 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 21:41:27 »


először is melyik gyártási év,ill. hónapi az autó,ebből már el lehet indulni

szélvédőkön találsz számokat ill.pöttyöket,ezek nem nagyon lehetnek eltérőek,vagyis ha 2008.6. havi az autó akkór a szélvédőkben nem ildomos,ha sértetlen volt a gép   olyat látnod,hogy  ....0

0 elött a négy pont az április a nulla 2010 év ,ha a 0 vagy szám után van a pont az a másodi félévet jelöli ,   0.. az 2010  augusztus gyártás,persze fél év eltérés még belefér,na de 2 év,vagy több


2008-as autóban miért ne lehetne 2010-es üveg?
A szélvédő cserélhető és nem feltétlen törés miatt. Kőfelverődés, repedés....




Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siki
Vendég
« Új hozzászólás #22661 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 21:43:46 »



jelenleg már a fényezők már visszacsiszolnak nullára azt utána fényeznek


jut eszembe még szervízkönyv,na abban is vannak trükök,egy tollal kitöltve évekre visszamenőleg,ugyan azzal a kézírással,tudnék mesélni, vagy fél évig kerestem a számomra kedvező vételt,de sikerült azt hiszem ,ennek is vannak kissebb nagyobb hibái,de orvosolható
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #22662 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 21:49:22 »


[/quote


de az már sérült,miért, mert,ha nem odafigyelve ill. szakszerütlenül  veszik ki a régit ,sérül a szélvédő körül a festés azt majd elkezd korrodálni rövid időn belül a fém(huzalos,vagy drótos kivágás),rossz beszerelés= beázás
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22663 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:32:29 »




de az már sérült,miért, mert,ha nem odafigyelve ill. szakszerütlenül  veszik ki a régit ,sérül a szélvédő körül a festés azt majd elkezd korrodálni rövid időn belül a fém(huzalos,vagy drótos kivágás),rossz beszerelés= beázás

Mi sérült?
Egy szélvédőcserés autó?  Nekem ne mutasd be, hogy mi hogyan működik....
Amiről te beszélsz itt rémísztgetve, az a sufni műhely!
Eléggé paranoiás vagy!

Ha tudnád mik történnek pl. egy lagermax telephelyen.....
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.10 csütörtök, 22:35:30 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22664 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 22:57:57 »


de az már sérült,miért, mert,ha nem odafigyelve ill. szakszerütlenül  veszik ki a régit ,sérül a szélvédő körül a festés azt majd elkezd korrodálni rövid időn belül a fém(huzalos,vagy drótos kivágás),rossz beszerelés= beázás

bocsi, de ez baromság. Ha nem a tesco parkolóban cseréltetsz üveget, akkor nincs gond. Én is cseréltettem, mert nagyon karcos volt és zavart, nekem meg van casco-m, szóval csere. A legtöbb műhely szakszerűen tudja cserélni ezeket. Én pl olyan helyre vittem és vinném megint, akik csak szélvédővel foglalkoznak, vagy normális műhelyük van
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.11 péntek, 09:42:09 írta KOTTA » Naplózva
hetman84
Vendég
« Új hozzászólás #22665 Dátum: 2014.07.11 péntek, 09:27:45 »

ár/érték arány véleményekre lennék kíváncsi...köszönöm.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_tulajdonos._szervizkonyv-8057736

Szvsz 2-nél sokkal többet nem érdemes érte adni, első blikkre amúgy oknak tűnik
Szervizkönyvet, alvázszámot első kérésre megkaptam, ivanicseknal stimmel a rendszer szerint 60 ezerig 2011-ig. Utána is van pecsét viszont nem szakszerviztől, ami nem feltétlenül rossz, csak mégsem online. A papírossal meg...segget lehet torolni.

Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22666 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:11:51 »

ár/érték arány véleményekre lennék kíváncsi...köszönöm.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_tulajdonos._szervizkonyv-8057736

Szvsz 2-nél sokkal többet nem érdemes érte adni, első blikkre amúgy oknak tűnik
Szervizkönyvet, alvázszámot első kérésre megkaptam, ivanicseknal stimmel a rendszer szerint 60 ezerig 2011-ig. Utána is van pecsét viszont nem szakszerviztől, ami nem feltétlenül rossz, csak mégsem online. A papírossal meg...segget lehet torolni.


Miért van 2012-es rendszáma???  (K sorozat vége) esetleg (L sorozat eleje) vagy valami ilyesmi rendszáma kellene hogy legyen...ki lett vonva a forgalomból? miért?
meg kell nézni a többi fehérvári autónál hogy van e a szervízkönyvben ilyen szakonyis pecsét... fehérváron nagy mágusok vannak, óvatosan.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22667 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:29:08 »

ár/érték arány véleményekre lennék kíváncsi...köszönöm.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_tulajdonos._szervizkonyv-8057736

Szvsz 2-nél sokkal többet nem érdemes érte adni, első blikkre amúgy oknak tűnik
Szervizkönyvet, alvázszámot első kérésre megkaptam, ivanicseknal stimmel a rendszer szerint 60 ezerig 2011-ig. Utána is van pecsét viszont nem szakszerviztől, ami nem feltétlenül rossz, csak mégsem online. A papírossal meg...segget lehet torolni.



1. Drága, főleg, hogy benzines
2. Benzines
3. A kilóméter után rakj egy nullát nyugodtan! Ez az mk4 első darabjai közül való
4. Drága
5. Benzines

Meg se nézném.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #22668 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:32:36 »

ár/érték arány véleményekre lennék kíváncsi...köszönöm.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_tulajdonos._szervizkonyv-8057736

Szvsz 2-nél sokkal többet nem érdemes érte adni, első blikkre amúgy oknak tűnik
Szervizkönyvet, alvázszámot első kérésre megkaptam, ivanicseknal stimmel a rendszer szerint 60 ezerig 2011-ig. Utána is van pecsét viszont nem szakszerviztől, ami nem feltétlenül rossz, csak mégsem online. A papírossal meg...segget lehet torolni.



Szerintem kicsit kevésnek tűnik a km, nem?! Az enyém is 2007-es, tavaly augusztusban várároltam 158e-rel, 2m-ért hirdették szervízkönyvvel. Persze ez nem feltétlen mérvadó, csak mondom.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22669 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:35:39 »

1. Drága, főleg, hogy benzines
2. Benzines
3. A kilóméter után rakj egy nullát nyugodtan! Ez az mk4 első darabjai közül való
4. Drága
5. Benzines

Meg se nézném.  vigyor3
így lenne helyes:

1. Drága, főleg, hogy drága benzines
2. Benzines és drága benzines
3. A drága benzines kilóméter után rakj egy drága benzines nullát nyugodtan! Ez a drága benzines  mk4 első drága benzines darabjai közül való drága benzines
4. Drága és drága benzines
5. Benzines
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #22670 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:41:13 »

Arabicnak igaza van, vmi nagyon nem gormek ezzel az autóval...
Ivanics mit mond, milyen rendszámmal volt nála 2011-ig?
PS: ez a faberakás még a ghia verziót is üti!  Cheesy
Ha 60ekm volt benne 2011ben, akkor 50ekm-et mentek vele 3 év alatt, benzinesnél ez rendben is van, de akkor miért van MBA-s rendszáma?
Szvsz: 2011ben megzúzták keményen, utána kivonták a forgalomból, összerakták, kapott új rendszámot, mentek vele vagy egy százast, visszatekerték és árulják drágán. Bárcsak ne lenne igazam...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22671 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:49:45 »

Arabicnak igaza van, vmi nagyon nem gormek ezzel az autóval...
Ivanics mit mond, milyen rendszámmal volt nála 2011-ig?
PS: ez a faberakás még a ghia verziót is üti!  Cheesy
Ha 60ekm volt benne 2011ben, akkor 50ekm-et mentek vele 3 év alatt, benzinesnél ez rendben is van, de akkor miért van MBA-s rendszáma?
Szvsz: 2011ben megzúzták keményen, utána kivonták a forgalomból, összerakták, kapott új rendszámot, mentek vele vagy egy százast, visszatekerték és árulják drágán. Bárcsak ne lenne igazam...


Ez a faberakás a ghia első széria! Ezért kapta az mk4 a legnagyobb kritikát! Gyorsan módosítottak is rajta.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #22672 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:51:21 »

Ez a faberakás a ghia első széria! Ezért kapta az mk4 a legnagyobb kritikát! Gyorsan módosítottak is rajta.
Jogos is volt!!!!!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22673 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:52:23 »

Jogos is volt!!!!!

Nem értem, mk3-ban olyan szépet tudtak csinálni. Még a kormányom is gyönyörű volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22674 Dátum: 2014.07.11 péntek, 11:06:52 »

kár hogy nincsenek kötelezve a biztosítók arra hogy alvázszám, rendszám vagy valami azonosító alapján kártörténet legyen közzétéve.

be is zárulna a kör. vagy az autó életére kimutatott kártörténeti igazolást kellene kiadni az autóra az eladónak, ami a fentiek alapján letölthető lenne. még az eredetvizsgát is feleslegesnek érzeném hirtelen...  Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22675 Dátum: 2014.07.11 péntek, 11:16:20 »

kár hogy nincsenek kötelezve a biztosítók arra hogy alvázszám, rendszám vagy valami azonosító alapján kártörténet legyen közzétéve.

be is zárulna a kör. vagy az autó életére kimutatott kártörténeti igazolást kellene kiadni az autóra az eladónak, ami a fentiek alapján letölthető lenne. még az eredetvizsgát is feleslegesnek érzeném hirtelen...  Wink

Láttam rá egy jogszabálytervezetet úgy 1 éve... És elvileg van ilyen rendszer, de az a biztosítóknak szól.  falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #22676 Dátum: 2014.07.11 péntek, 11:35:46 »

kár hogy nincsenek kötelezve a biztosítók arra hogy alvázszám, rendszám vagy valami azonosító alapján kártörténet legyen közzétéve.

be is zárulna a kör. vagy az autó életére kimutatott kártörténeti igazolást kellene kiadni az autóra az eladónak, ami a fentiek alapján letölthető lenne. még az eredetvizsgát is feleslegesnek érzeném hirtelen...  Wink

Nagyon jó volna pedig  szomoru1
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22677 Dátum: 2014.07.11 péntek, 11:40:49 »

Láttam rá egy jogszabálytervezetet úgy 1 éve... És elvileg van ilyen rendszer, de az a biztosítóknak szól.  falbav
akkor kötelezni is lehetne őket, illetve szankcionálni.

főleg visszamenőlegesen. abban jók vagyunk.  vigyor3

Naplózva
hetman84
Vendég
« Új hozzászólás #22678 Dátum: 2014.07.11 péntek, 11:53:19 »

Arabicnak igaza van, vmi nagyon nem gormek ezzel az autóval...
Ivanics mit mond, milyen rendszámmal volt nála 2011-ig?
PS: ez a faberakás még a ghia verziót is üti!  Cheesy
Ha 60ekm volt benne 2011ben, akkor 50ekm-et mentek vele 3 év alatt, benzinesnél ez rendben is van, de akkor miért van MBA-s rendszáma?
Szvsz: 2011ben megzúzták keményen, utána kivonták a forgalomból, összerakták, kapott új rendszámot, mentek vele vagy egy százast, visszatekerték és árulják drágán. Bárcsak ne lenne igazam...

CD-s rendszama volt (holland követségi) Ja a faberakás randa mint a dog azért kérdeztem korábban lehet-e cserélni. Egy ajto es a hatso sarvedoiv volt javitva ott huzas volt a kereskedo szerint egyiknel sem a teljes elem csak belefujtak, ezt mondta.

Hogy megpörgettem a fórumot hehe  taps

Amúgy ezt néztem még (ma elvileg megkukkantom), de ez is nagyon túl van arázva. sztem 2.5-nel nem ér többet:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_1.tulajdonostol-8013672
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22679 Dátum: 2014.07.11 péntek, 12:21:58 »

Arabicnak igaza van, vmi nagyon nem gormek ezzel az autóval...
Ivanics mit mond, milyen rendszámmal volt nála 2011-ig?
PS: ez a faberakás még a ghia verziót is üti!  Cheesy
Ha 60ekm volt benne 2011ben, akkor 50ekm-et mentek vele 3 év alatt, benzinesnél ez rendben is van, de akkor miért van MBA-s rendszáma?
Szvsz: 2011ben megzúzták keményen, utána kivonták a forgalomból, összerakták, kapott új rendszámot, mentek vele vagy egy százast, visszatekerték és árulják drágán. Bárcsak ne lenne igazam...


"Szvsz: 2011ben megzúzták keményen, utána kivonták a forgalomból, összerakták, kapott új rendszámot, mentek vele vagy egy százast, visszatekerték és árulják drágán."

Ezt te így látod a képről?  Nem semmi..... Minden elismerésem!  worship

« Utoljára szerkesztve: 2014.07.11 péntek, 12:23:29 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22680 Dátum: 2014.07.11 péntek, 12:36:00 »

CD-s rendszama volt (holland követségi) Ja a faberakás randa mint a dog azért kérdeztem korábban lehet-e cserélni. Egy ajto es a hatso sarvedoiv volt javitva ott huzas volt a kereskedo szerint egyiknel sem a teljes elem csak belefujtak, ezt mondta.

Hogy megpörgettem a fórumot hehe  taps

Amúgy ezt néztem még (ma elvileg megkukkantom), de ez is nagyon túl van arázva. sztem 2.5-nel nem ér többet:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_1.tulajdonostol-8013672
nem rossz.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #22681 Dátum: 2014.07.11 péntek, 15:45:45 »

"Szvsz: 2011ben megzúzták keményen, utána kivonták a forgalomból, összerakták, kapott új rendszámot, mentek vele vagy egy százast, visszatekerték és árulják drágán."

Ezt te így látod a képről?  Nem semmi..... Minden elismerésem!  worship


Tipcsi, nepiszkájjámán! Dehogy is látom, csak ami itt a használtautópiacon folyik, azt még az állam is megirigyelhetné...
Ez csak egy olyan "mindenre fel kell készülni" reakció volt.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22682 Dátum: 2014.07.11 péntek, 16:05:19 »

A kérdés az hogy hol tud belemenni.  Holnap azért viszem egy szervizbe és átnézetem.  Meg megnézem közben ezt a hátsó részt is.

Voltam vele szervizben! Az autó nem volt törve minden övege gyári. Jelenleg 125.000 km van benne óra szerint.
Viszont utoljára 2013 márciusban volt ford szervízben és akkor 186.000 km volt benne. Reálisan most 220.000 körül van.   Csak azt felejtették el mondani, hogy vissza lett tekerve.
Messzire vittem szervizbe, de mondtam hogy fizetem a gázolajat. Hát visszafelé úgy döntöttem hogy nem fizetek semmit. Ez nem nagyon tetszett a kereskedőnek, de ez van.

Amúgy szép autó, csak ez a bibi vele!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22683 Dátum: 2014.07.11 péntek, 16:08:14 »

Voltam vele szervizben! Az autó nem volt törve minden övege gyári. Jelenleg 125.000 km van benne óra szerint.
Viszont utoljára 2013 márciusban volt ford szervízben és akkor 186.000 km volt benne. Reálisan most 220.000 körül van.   Csak azt felejtették el mondani, hogy vissza lett tekerve.
Messzire vittem szervizbe, de mondtam hogy fizetem a gázolajat. Hát visszafelé úgy döntöttem hogy nem fizetek semmit. Ez nem nagyon tetszett a kereskedőnek, de ez van.

Amúgy szép autó, csak ez a bibi vele!

használtan állapot, nem a km a döntő. Nem hiszem, hogy magyarországon 3 évesnél idősebben, kereskedőtől valós Km-el fogsz autót venni.
Naplózva
hetman84
Vendég
« Új hozzászólás #22684 Dátum: 2014.07.11 péntek, 16:16:23 »

Voltam vele szervizben! Az autó nem volt törve minden övege gyári. Jelenleg 125.000 km van benne óra szerint.
Viszont utoljára 2013 márciusban volt ford szervízben és akkor 186.000 km volt benne. Reálisan most 220.000 körül van.   Csak azt felejtették el mondani, hogy vissza lett tekerve.
Messzire vittem szervizbe, de mondtam hogy fizetem a gázolajat. Hát visszafelé úgy döntöttem hogy nem fizetek semmit. Ez nem nagyon tetszett a kereskedőnek, de ez van.

Amúgy szép autó, csak ez a bibi vele!
Nem teccett neki? gun Ein zwei polizei, aztá kérdeztem volna, hogy akad-e gondja még...amúgy ez még bejátszható.
Jól tetted, hogy nem fizettél.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22685 Dátum: 2014.07.11 péntek, 16:23:11 »

Nem teccett neki? gun Ein zwei polizei, aztá kérdeztem volna, hogy akad-e gondja még...amúgy ez még bejátszható.
Jól tetted, hogy nem fizettél.

Ha úgy egyeztek volna meg, hogy ha probléma van akkor nem fizeti, akkor igen, viszont így nem teljesen korrekt! Bár megérdemli
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22686 Dátum: 2014.07.11 péntek, 16:30:44 »

Ha úgy egyeztek volna meg, hogy ha probléma van akkor nem fizeti, akkor igen, viszont így nem teljesen korrekt! Bár megérdemli

Azért nem fizettem, mert ez a legdurvább átvágás.  Kisebb hiba lett volna akkor nem lett volna gond, de elvből nem fizettem. 2.700.000 odaadta volna egyébként azt mondta a végén.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22687 Dátum: 2014.07.11 péntek, 16:38:20 »

Ha úgy egyeztek volna meg, hogy ha probléma van akkor nem fizeti, akkor igen, viszont így nem teljesen korrekt! Bár megérdemli

igen, elvégre azért vitte el, hogy átnézzék a gépet. Ha nem egyeztek meg feltételekbe, akkor ez így szerintem sem korrekt, bár pont megérdemli az összes óra visszatekerő. Amúgy miért nem mondtad neki, hogy 1.5M és nem jelented fel.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22688 Dátum: 2014.07.11 péntek, 17:17:11 »

Azért nem fizettem, mert ez a legdurvább átvágás.  Kisebb hiba lett volna akkor nem lett volna gond, de elvből nem fizettem. 2.700.000 odaadta volna egyébként azt mondta a végén.


2.7m viheted a régi mk4-emet, és nem ilyen puruttya...   nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22689 Dátum: 2014.07.11 péntek, 17:45:25 »

2.7m viheted a régi mk4-emet, és nem ilyen puruttya...   nyes

3m-ért az enyémet is (talán)
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #22690 Dátum: 2014.07.11 péntek, 17:52:35 »

igen, elvégre azért vitte el, hogy átnézzék a gépet. Ha nem egyeztek meg feltételekbe, akkor ez így szerintem sem korrekt, bár pont megérdemli az összes óra visszatekerő. Amúgy miért nem mondtad neki, hogy 1.5M és nem jelented fel.
Sajnos nálunk olyanok a törvények és azok betartatása, mint a nepperek. És ha feljelenti mi történik?
A nepper csinál vmilyen hamis adás-vételi szerződést 2 homeless-el és bottal üthetik a nyomát. Képzeld el, mikor a nepper elmeséli a haverjának, hogy minden autót visszatekernek, még akkor is, ha csak 40ekm van benne, akkor a nem havernak milyen autót árulnak? Minek kell ahhoz történnie, hogy végre mindenki elhiggye, hogy a "keveset futott, megkímélt autókat, olcsón" nem azért hozzák be az országba, mert egész európa a magyar autókereskedőket szereti a legjobban...
Van Arabic, aki a belga vonalra esküszik, volt itt egy német link is "tisztának" tűnő mondeokkal... Ja, hogy az drága! Ha itthon lennének ilyen autók, azok is ennyibe kerülnének (kb.)...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
siki
Vendég
« Új hozzászólás #22691 Dátum: 2014.07.11 péntek, 19:22:11 »


de az már sérült,miért, mert,ha nem odafigyelve ill. szakszerütlenül  veszik ki a régit ,sérül a szélvédő körül a festés azt majd elkezd korrodálni rövid időn belül a fém(huzalos,vagy drótos kivágás),rossz beszerelés= beázás


Mi sérült?
Egy szélvédőcserés autó?  Nekem ne mutasd be, hogy mi hogyan működik....
Amiről te beszélsz itt rémísztgetve, az a sufni műhely!
Eléggé paranoiás vagy!

Ha tudnád mik történnek pl. egy lagermax telephelyen.....

ezt már többen mondták

sokat láttam én is hidd el,2-3-ból egy,és ráadásul kicsit se odafigyelve,de majd egyszer megbeszéljük egy sör mellett
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #22692 Dátum: 2014.07.11 péntek, 19:28:09 »

CD-s rendszama volt (holland követségi) Ja a faberakás randa mint a dog azért kérdeztem korábban lehet-e cserélni. Egy ajto es a hatso sarvedoiv volt javitva ott huzas volt a kereskedo szerint egyiknel sem a teljes elem csak belefujtak, ezt mondta.

Hogy megpörgettem a fórumot hehe  taps

Amúgy ezt néztem még (ma elvileg megkukkantom), de ez is nagyon túl van arázva. sztem 2.5-nel nem ér többet:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_1.tulajdonostol-8013672

május végén 3.1M ért volt fenn,2.7M-ért nem adta oda,utána vitte le erre az árra,s valóban jelenleg szvsz 2.5M nem ér többett
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #22693 Dátum: 2014.07.11 péntek, 19:33:56 »

Voltam vele szervizben! Az autó nem volt törve minden övege gyári. Jelenleg 125.000 km van benne óra szerint.
Viszont utoljára 2013 márciusban volt ford szervízben és akkor 186.000 km volt benne. Reálisan most 220.000 körül van.   Csak azt felejtették el mondani, hogy vissza lett tekerve.
Messzire vittem szervizbe, de mondtam hogy fizetem a gázolajat. Hát visszafelé úgy döntöttem hogy nem fizetek semmit. Ez nem nagyon tetszett a kereskedőnek, de ez van.

Amúgy szép autó, csak ez a bibi vele!

ha tévedek,majd kijavítanak,de mintha 160000km kellett volna vezérlést cserélni,s ha ford szervíz elvégezte,akkor meggondolandó,igaz kemény alkuval
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22694 Dátum: 2014.07.11 péntek, 19:39:53 »

ezt már többen mondták

sokat láttam én is hidd el,2-3-ból egy,és ráadásul kicsit se odafigyelve,de majd egyszer megbeszéljük egy sör mellett

Én nem iszom alkoholt..... hehe

Nem mindig célszerű általánosítani, bármilyen területről is beszélünk. wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22695 Dátum: 2014.07.11 péntek, 20:39:32 »

ha tévedek,majd kijavítanak,de mintha 160000km kellett volna vezérlést cserélni,s ha ford szervíz elvégezte,akkor meggondolandó,igaz kemény alkuval

Itt a szervizkönyve. Nagyon kevés a bejegyzés, ahhoz képest amennyi van benne. Szerintem ez sem eredeti.

Vízpumpa és a görgők hangjából (huty-huty-huty) nem hiszem hogy friss vezérlés lett volna benne. De számomra már mind1.

http://kepfeltoltes.hu/view/140711/20140711_123522_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Csak azt az embert sajnálom aki megveszi majd, jóhiszeműen bízik benne hogy a km. alapján a vezérlés bírja még aztán egyszer csak CSATT!   

Persze aki használt autót vesz, nem árt cserélni a vezérlést.  Nem mindenki teszi meg azért ezt elsőre.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.11 péntek, 20:46:08 írta Vyzo » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22696 Dátum: 2014.07.11 péntek, 20:44:14 »

Milyen már....le van ragasztva egy hatjegyű szám és kevesebb ráírva!  nyes  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22697 Dátum: 2014.07.11 péntek, 20:51:44 »

Milyen már....le van ragasztva egy hatjegyű szám és kevesebb ráírva!  nyes  taps

2012-06-25  114.000 körül volt benne, az lett leragasztva. Akkor volt 1 éves.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #22698 Dátum: 2014.07.11 péntek, 21:07:16 »

2012-06-25  114.000 körül volt benne, az lett leragasztva. Akkor volt 1 éves.

Egy kismotoros, alap felszereltségi szintű, alap fehér színű, fiatal, kevés km-es kocsi mindig gyanús.
Keress nagymotorosokat.
http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/auto/YHUQIHKOJ8JHDHSF11AJTTSIAYQQPFSY68QF7QFJGLTFJ1F3FL7GFOHTCZIPY0ERS5C766DY0JFOOUQJGQWKY8FKPUUWGJ5O4SFO7A61RLE7856LDCLR2E6P76549ELQAU4Q82GW0WWYAY9GI8K2LTKM82767F2FDIH7DLTCEG26UJF42K5TUUUKMAMA4MU5D6K3T170A0242G20UGSU6S/page1
Igen, ezek félmillióval legalább drágábbak, s 2-3 évvel öregebbek.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22699 Dátum: 2014.07.11 péntek, 22:50:40 »

2012-06-25  114.000 körül volt benne, az lett leragasztva. Akkor volt 1 éves.

Hm..... nem a 114 ezres van leragasztva, az látszik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 460 461 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.