Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:52:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
49
50
[
51
]
52
53
54
55
56
57
58
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336272 alkalommal)
Petya
és 15 vendég van a témában
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Mondeo Cupe
«
Új hozzászólás #2500 Dátum:
2008.08.13 szerda, 16:56:32 »
Mondeo Cupe
http://www.autosvilag.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1583&Itemid=32
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/223344/new_mondeo_coup_curves_up_a_treat.html
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo Cupe
«
Új hozzászólás #2501 Dátum:
2008.08.13 szerda, 16:59:57 »
Idézetet írta: Maffy - 2008.08.13 szerda, 16:56:32
Mondeo Cupe
http://www.autosvilag.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1583&Itemid=32
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/223344/new_mondeo_coup_curves_up_a_treat.html
Állatul néz ki.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Mondeo Cupe
«
Új hozzászólás #2502 Dátum:
2008.08.13 szerda, 18:35:04 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.13 szerda, 16:59:57
Állatul néz ki.
szerintem is... ennek végre jó a feneke...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo Cupe
«
Új hozzászólás #2503 Dátum:
2008.08.13 szerda, 18:38:20 »
Idézetet írta: Maffy - 2008.08.13 szerda, 18:35:04
szerintem is... ennek végre jó a feneke...
Nah vegre lassan csak sikerul valami auto format alkotniuk. Ez a megane *** copy paste nem igazan jott be.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo Cupe
«
Új hozzászólás #2504 Dátum:
2008.08.13 szerda, 18:54:59 »
Idézetet írta: zacci - 2008.08.13 szerda, 18:38:20
Nah vegre lassan csak sikerul valami auto format alkotniuk. Ez a megane *** copy paste nem igazan jott be.
Nem megán, hanem laguna.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2505 Dátum:
2008.08.13 szerda, 20:19:56 »
Idézetet írta: Maffy - 2008.08.13 szerda, 16:56:32
Mondeo Cupe
http://www.autosvilag.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1583&Itemid=32
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/223344/new_mondeo_coup_curves_up_a_treat.html
Remélem 2011-re leszek egy ilyen autóra hitelképes! Jó lenne valami V-s motor bele, és valami kisturbó!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2506 Dátum:
2008.08.14 csütörtök, 08:40:15 »
Védelem: megbeszéltem a márkaszervízzel: meg lesz oldva a dolog.
Viszont nehezen megy az összeállítás. Eddig ha kért az ember ACC-t a kocsiba, akkor az autó mindenféleképpen a titániumos hűtőrácsot kapta meg, még ha Ghia is volt, vagy még a JB felső hűtőrács helyett is az volt. Mondjuk úgy elég hülyén nézett ki, hogy alul méhsejtrács, felül meg négyzetrács.
http://kepfeltoltes.hu/080814/07112021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Viszont most láttam legutóbb olyan talán titanium-s-t, ami felül is méhsejtrácsos volt, de már volt benne ACC.
http://kepfeltoltes.hu/080814/21536_1209976297755_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080814/21536_1209976526383_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080814/21536_1209976619244_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az a kérdés most, hogy ha TIT-X-be kérek JB-t és ACC-t, akkor a méhsejtrácsos ACC lesz-e benne? A kereskedések válaszai elég ellentmondóak eddig, hogy most akkor melyik ráccsal lenne.
Motortéma. Bízok azért Fordékban, de jó tudni, hogy mire számíthat az ember.
Az MK4-ben ugye már a 3. generációs CommonRail vezérlés van. Meg hát ugye egy pár motort már legyártottak eddig.
Szóval, mire számítson az ember az MK4 2.2-es motorja esetén, lesz vmi gebasz x km után, porlasztócsúcs csere, stb. ilyenekre gondolok. Persze ez mind nyugis használat mellett (hidegen nem tépjük, melegen nem tesszük le, nem forgatjuk szét)?
S ha már nyugisan használja az ember, akkor a DPF szűrő kapcsán is mire számítson? Előfordulhat, olyan, mint más gyártóknál, hogy vincog az autó, hogy menjek autópályára kiégetni, vagy a szervízbe, mert dugul a szűrő?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2507 Dátum:
2008.08.14 csütörtök, 09:14:05 »
Idézetet írta: szjani - 2008.08.14 csütörtök, 08:40:15
Motortéma. Bízok azért Fordékban, de jó tudni, hogy mire számíthat az ember.
Az MK4-ben ugye már a 3. generációs CommonRail vezérlés van. Meg hát ugye egy pár motort már legyártottak eddig.
Szóval, mire számítson az ember az MK4 2.2-es motorja esetén, lesz vmi gebasz x km után, porlasztócsúcs csere, stb. ilyenekre gondolok. Persze ez mind nyugis használat mellett (hidegen nem tépjük, melegen nem tesszük le, nem forgatjuk szét)?
S ha már nyugisan használja az ember, akkor a DPF szűrő kapcsán is mire számítson? Előfordulhat, olyan, mint más gyártóknál, hogy vincog az autó, hogy menjek autópályára kiégetni, vagy a szervízbe, mert dugul a szűrő?
A motortéma jelentősen túl van misztifikálva. Én únnan vettem az én III-asomat, most 95 ezernél tartok. Eddig minden ok.
A sok csúccserében az is benne van, hogy sokszor akkor is kicseréltetik, ha nem is az a baja. A dignosztikával nincsenek a helyzet magaslatán.
De már több embernek a klubban van kiolvasója, helyenként azzal többre jutsz.
Azt is tudni kell, hogy sok visszatekert órájú autó van. Sokszor már túl a 300e-en, erre a jóember megveszi 78 ezerrel (a német pont a szervíz előtt adta el, ez egy kicsit életszagúnak tűnik). Lecserélik még a kormányt is, ha kell, te meg légy ügyes, és talád ki a valóst.
Aztán meg mondja, hogy 93 ezer, és jönnek a gondok... azt is meg lehet csinálni, hogy újraprogramozod a csúcsokat, pár ezer kilométeren jó, majd egyszer csak bejelez... ez a használt autó veszélye. Esetleg jól belebarmoltak a szgépbe ("a tuning finomhangolás, szinte jó is a motornak") te meg copsz vele.
Szerintem a motornak semm baja nincs, nyugodtan belevághatsz (én is azt fogom, kb 2 év múlva).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
agize
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2508 Dátum:
2008.08.14 csütörtök, 20:41:03 »
Idézetet írta: szjani - 2008.08.11 hétfő, 11:33:31
Más.
Olvasgatom az MK4 ENG manuált, 2 dolog érdekelne.
1. Írja, hogy van elvileg az autóban tolatáskor lehajló tükör, ez tényleg így van?
(Ha a tükörállító gombot a jobb oldali tükörre kapcsoljuk, mintha állítani akarnánk, s rükibe tesszük az autót, akkor a tükör lehajlik, hogy a padkát mutassa, ráadásul ezt lehet programozni is, hogy mennyire hajoljon le.)
2. Írja, hogy van olyan funkció, hogy a megálláskor az elektromos ülés hátramegy, gyújtás ráadáskor pedig visszajön az előző helyre. Persze erről érdeklődni kell a lokális dílernél, hogy tényleg van-e ilyen az autóban. Ez minek a fv-e, hogy van benne ilyen?
1. Csak memóriás ülésnél van ilyen tolatáskor lefittyenő tükör. Mivel a leírás nem egyértelmű, én is bőszen kerestem, próbálkoztam, de semmi. Már rájöttem.
2. Tudod a túlsúlyos emberek vastag combja nehezen fér ki a kormány alatt kiszálláskor, de ha hátra csúszik az ülés, no akkor ki tudnak pattanni. Természetesen csak memóriás ülés állítgatással....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo Cupe
«
Új hozzászólás #2509 Dátum:
2008.08.15 péntek, 10:16:00 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.13 szerda, 18:54:59
Nem megán, hanem laguna.
Mind1, 1 hulyeseg.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2510 Dátum:
2008.08.15 péntek, 10:35:39 »
Idézetet írta: agize - 2008.08.14 csütörtök, 20:41:03
1. Csak memóriás ülésnél van ilyen tolatáskor lefittyenő tükör. Mivel a leírás nem egyértelmű, én is bőszen kerestem, próbálkoztam, de semmi. Már rájöttem.
2. Tudod a túlsúlyos emberek vastag combja nehezen fér ki a kormány alatt kiszálláskor, de ha hátra csúszik az ülés, no akkor ki tudnak pattanni. Természetesen csak memóriás ülés állítgatással....
2 Ezt nem értem. A memóriás ülés kiszálláskor hátracsúszik? Mert az ódi tudott olyat, ha leállítottad a motort, visszahúzta a kormányt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2511 Dátum:
2008.08.15 péntek, 15:14:56 »
Ma próbáltam egy 2.2 TIT-X-et.
Maradjunk annyiban, hogy dúúúúrva.
Sávot úgy kell vele váltani, hogy abban a sávba amibe megyünk, ott legyen előre irányba vagy 50m hely.
Emelkedőnek fel, 3 személy kombi, 6.-ban, 2000-es fordulat körül úgy gyorsul fel irányba, mint más autó le irányba.
Szokni kell a lovakat (meg a NM-eket) elöl. (1.8B, Focus után) A kompi meg vegyesben 7.0-t mutatott. Elég jónak tűnt, pedig céges autó.
A 18as felni vészesnek tűnt, főleg, hogy láttam egy olyat amiből hiányzott már egy darab a pereménél, s ráadásul még a gumiból is...
Rükverc a 2.2-ben jobbra hátra van. A kormány picit vékony.
A fék komoly. Vasmacskás. Ebben a 2.2-esben már bikább a fék, mint az MKIII 2.2-nél.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2512 Dátum:
2008.08.15 péntek, 15:15:47 »
Infók:
csak a jobb oldali tükör fittyen le, ha tolatunk, a bal nem, próbáltam. S persze csak akkor ha memóriás az ülés.
Az elektromos 8irányú anyósülést csak javasolni tudom, főleg azoknak akik szeretnek kényelmesen ülni (comb is megtámasztva).
A vezetőülés még mindig nem tudom, hogy mikor megy hátra.
Gondolom akkor, ha az egyik pozíciót végállásra programozza az ember.
Azt mondják, hogy a DPF szűrő miatt érdemes hetente 1 alkalommal a gyeplűt a lovak közé dobni, vagy kis távolságon magasabb fordulaton menni.
Kicsit idegesítő, hogy a tolatóradar rükvercből való kivétel után is pittyeg, amíg ki nem kapocsoljuk a műszerfalon. Egyébként meg logikus, mert ha előre is parkolászana az ember akkor meg kell működnie, mivel az első és a hátsó együtt funkcionál.
Esőben kilátás: megpróbálok majd egy szélterelőt, mert a RépaKatás videón is látszik, hogy esőben gebasz van a kilátással. A külföldi fórumokon a RAIN-X-re esküsznek.
JB optika esetén már a méhsejt mintás a hűtőrács ACC-vel.
Motor:
valahol olvastam, nem emlékszem már, hogy itt vagy külföldi fórumon, de állítólag az overboost(+20NM) csak 10E km után működik.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2513 Dátum:
2008.08.15 péntek, 15:17:00 »
Védelem:
Nagy bánatomra a motorháztető már nem kulccsal záródik.
Kell majd találnom egy ötletes megoldást a motortér zárra, mert ugye azon áll, vagy bukik minden, hogy oda bejutnak-e.
Motortér zárat tudtok javasolni, ami megbízható?
Pajzs-Vémár rendszerről tapasztalat, vélemény?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2514 Dátum:
2008.08.15 péntek, 15:17:52 »
Közben bújom a külföldi fórumokat is.
Még infó:
1. van egy érzékelő, ami a motor olaj minőségét nézi, s vinnyoghat, hogy olajcsere. Ki lehet ütni:
- Összes ajtót bezárni.
- Gyújtáskulcs II pozícióba.
- Egyszerre rálépni a gáz és a fékpedálra min. 15 sec.-ig.
- A cserére figyelmeztető lámpa elalszik.
2. Tud olyat az autó, hogy amikor átvesszük, ha nincs még benne 32km-nél több, akkor le lehet nullázni a km órát. Nem a napi km-t hanem az össz km számlálót:
"If you have just taken delivery of your new mondeo and want to reset the delivery miles to zero, you can hold down the confirmation button on the steering wheel for 7 seconds, The mileage should reset to 0. This only works if the vehicles mileage has not exceeded 20 miles.
This only works 3 times and will only reset a maximum of 50 miles."
A confirm button, az gondolom az OK gomb lehet, amit 7mp-ig kell nyomni, s akkor nulláz. 3 alkalommal működik, max. 80km-ig.
3. Végül is ez is jó lehet:
"when the outside temperature is 4 degrees and lower and you turn the engine on, both windscreen and rear window heaters are turned on automatically."
4 fok alatt indítás után bekapcsolnak automatikusan az ablakfűtések.
4. Converse+ kijelzőnél:
"Press and hold til OK button on the steringwheel.
Press the START button
Do not apply the clutch
This should bring up a hidden menu showing motortemp., oiltemp. etc.
Use the arrow buttons to scroll through the items.
Try at own risk."
"the test mode works with the engine running. Follow same procedure, keep OK pressed but simply start the engine"
5. Ajtónyitás, csaka vezető, vagy az összes, variálható, mit a régieknél:
"Pressing the lock and unlock buttons simultaneously for about 4 seconds changes the function of the unlock button on the key fob.
It changes from unlocking all doors to only unlocking the drivers door (requiring a second press on unlock within 3 seconds to unlock all).
Pressing both simultaneously again changes it back.
The 'lock doors automatically on drive off' function needs to be set by the dealer (if it can be set at all)"
"
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2515 Dátum:
2008.08.15 péntek, 16:03:05 »
Idézetet írta: szjani - 2008.08.15 péntek, 15:15:47
JB optika esetén már a méhsejt mintás a hűtőrács ACC-vel.
Mi az a ACC?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2516 Dátum:
2008.08.15 péntek, 19:49:16 »
Én egy ilyenre gyúrok, csak limuzinba!
James Bond optikás
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2517 Dátum:
2008.08.15 péntek, 19:51:23 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.08.15 péntek, 16:03:05
Mi az a ACC?
Tessék egy kis szakirodalom:
Az adaptív sebességtartó automatikát (ACC) a könnyedebb és nyugodtabb autózásért fejlesztettük ki. Folyamatosan figyeli az Ön és az Ön előtt haladó jármű közötti távolságot egy intelligens radartechnológia segítségével, és önműködően szabályozza a biztonságos távolság tartásához szükséges sebességet.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2518 Dátum:
2008.08.16 szombat, 00:09:28 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.15 péntek, 19:51:23
Tessék egy kis szakirodalom:
Az adaptív sebességtartó automatikát (ACC) a könnyedebb és nyugodtabb autózásért fejlesztettük ki. Folyamatosan figyeli az Ön és az Ön előtt haladó jármű közötti távolságot egy intelligens radartechnológia segítségével, és önműködően szabályozza a biztonságos távolság tartásához szükséges sebességet.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2519 Dátum:
2008.08.16 szombat, 08:35:18 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.15 péntek, 19:49:16
Én egy ilyenre gyúrok, csak limuzinba!
James Bond optikás
ennyiből + regadó már itthon is kihozható.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2520 Dátum:
2008.08.16 szombat, 10:07:01 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.08.16 szombat, 08:35:18
ennyiből + regadó már itthon is kihozható.
Az árat én még nem is néztem.
A megjelenés és a forma érdekelt.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2521 Dátum:
2008.08.16 szombat, 13:55:52 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.16 szombat, 10:07:01
Az árat én még nem is néztem.
A megjelenés és a forma érdekelt.
akkor viszont a legjobbat találtad meg
fekete kombi
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2522 Dátum:
2008.08.16 szombat, 16:36:38 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.15 péntek, 19:49:16
Én egy ilyenre gyúrok, csak limuzinba!
James Bond optikás
Limuzinba nincs/nem lesz. Csak kombiban és 5 ajtósban játszik.
A kínai piacon viszont van... Ott a JB lökhárító a hagyományos ködlámpával van.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2523 Dátum:
2008.08.16 szombat, 16:58:22 »
Új infó.
Ma tudtam meg, hogy a 2008.09.01.-i gyártástól az oldalindexek már a tükörben lesznek.
Ammeg nekem nem annyira jön be.
(Még. Ha kell, akkor meg tudom majd szeretni.
) Mi lesz vajon a sárvédő lemezben az index helyén? Olyasmi mint a kugában, vagy nem is lesz semmi?
Vajon lehet esetleg olyat kérni a rendeléskor, ha mondjuk 1-2 héten belül rendel az ember, hogy még a régi módi oldalindex legyen?
Az USB-s Bluetooth-IV is a 09.01-i gyártástól lesz csak.
Ez akkor egy facelift lesz már, gondolom. Bár a ford.hu-s árlistában olyan nagy csodákat nem látok. A katalógusban meg annál nagyobb blődségeket: 39. oldal, Titanium: "Elektromos és fűtött ablakok, beépített irányjelzővel"
(Érdekes, hogy az előtte lévő oldalon a Ghia esetén már írják az irányjelzős tükröt, de utána következetlenül nem. Meg gondolom a "szakfordító"nál kavarodhat a dolog a kilépőfénnyel. Bár a legdurvább az előző katalógusban lévő "Üzemanyagtartáj" volt, "j"-vel... Mindegy.)
A mini acél pótkereket sem értem, mert az árlista szerint fizetni kell érte, a katalógus szerint pedig már széria.
Kíváncsi vagyok, hogy mi fog még változni. Látatlanban rendelni kicsit fura nekem. (Hogy néz majd ki a JB optikával???)
Vkinél infó, hogy mi változik még 2008.09.01.-től?
:
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.16 szombat, 17:00:40 írta szjani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2524 Dátum:
2008.08.16 szombat, 17:03:44 »
Idézetet írta: szjani - 2008.08.16 szombat, 16:58:22
Új infó.
Ma tudtam meg, hogy a 2008.09.01.-i gyártástól az oldalindexek már a tükörben lesznek.
Ammeg nekem nem annyira jön be.
(Még. Ha kell, akkor meg tudom majd szeretni.
) Mi lesz vajon a sárvédő lemezben az index helyén? Olyasmi mint a kugában, vagy nem is lesz semmi?
Vajon lehet esetleg olyat kérni a rendeléskor, ha mondjuk 1-2 héten belül rendel az ember, hogy még a régi módi oldalindex legyen?
A facelift nem valószínű, hogy 2009 januártól lenne, mert az még csak szűk 2 év. Én 2010 tavaszára saccolom, ahogy néztem, akkor fog kijönni egy csomó új dolog. A tükrös oldalindex meg szerintem nagyon jó ötlet, én pártolom. Mi az az USB-s blútút 4? Ezeket hol olvastad? Jöhet privátba is, ha nem publikus.
Aztán örök kérdés, lesz-e 4*4 és 6 hengeres dizil. Nagyon erősködnek, hogy nem. Erről esetleg van infód?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2525 Dátum:
2008.08.16 szombat, 17:25:42 »
"Tükrös oldalindex" ?
Mondom, hogy annyira nekem még nem jön be, tehát nekem csak "oldalindexes tükör".
USB-s bluetooth:
A friss árlistában benne van. 20E-re több, mint a sima. A Bluetooth kihangosítóhoz van még egy olyan (elvileg független) funkció, hogy van vmerre az autóban egy USB csatlakozó. S ha erre mondjuk felnyomunk egy pendrive-ot, mondjuk egy vagon mp3-mal, akkor ezt be tudja olvasni a kijelzőre (gondolom a Converse+ -nál lehet ez kafa), aztán onnan le lehet játszani a muzsikákat. Remélem, hogy ez tényleg ez, mert én pont erre gyúrok, azért is nem kérek 6 lemezes hifit, stb.
4x4-ről, bikadizliről nem tudok. Hétfőn de. járnak majd utána, hogy mi változik 2008.09.01.-től.
Mé' most kell variálni....
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2526 Dátum:
2008.08.16 szombat, 17:32:21 »
Idézetet írta: szjani - 2008.08.16 szombat, 17:25:42
"Tükrös oldalindex" ?
Mondom, hogy annyira nekem még nem jön be, tehát nekem csak "oldalindexes tükör".
USB-s bluetooth:
A friss árlistában benne van. 20E-re több, mint a sima. A Bluetooth kihangosítóhoz van még egy olyan (elvileg független) funkció, hogy van vmerre az autóban egy USB csatlakozó. S ha erre mondjuk felnyomunk egy pendrive-ot, mondjuk egy vagon mp3-mal, akkor ezt be tudja olvasni a kijelzőre (gondolom a Converse+ -nál lehet ez kafa), aztán onnan le lehet játszani a muzsikákat. Remélem, hogy ez tényleg ez, mert én pont erre gyúrok, azért is nem kérek 6 lemezes hifit, stb.
4x4-ről, bikadizliről nem tudok. Hétfőn de. járnak majd utána, hogy mi változik 2008.09.01.-től.
Mé' most kell variálni....
Olvasom, és tetszik. Nekem a pendrájv móka többet érne, mit a 6 lemezes. Az egyik navi (a cd-s) tud fogadni memóriakártyát. De hát ez lenne a menő... becuppantasz egy 16 gigást, és nem is kell cserélgetni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2527 Dátum:
2008.08.16 szombat, 17:44:17 »
16GB / ~5MB zenékkel = 3200db mp3file * ~3perc = 9600perc = 160óra = 6nap+16óra.
Ennyi idő lenne végighallgatni a zenéket.
De hát elvakultak vagyunk, nem?
Viccet félretéve, tényleg jó lehet, csak jól kell a könyvtárstruktúrát kialakítani.
Mondjuk én elsőre 2GB-osban gondolkodom, s úgy, hogy a telefonjainkba (én és asszonypajti) M2-es kártya kell, s ahhoz lehet kapni olyan adaptert, amitől pendrájv lesz.
Így ugyanezek a zenék a telefonon is hallgathatók, mint mp3 lejátszón.
Tehát hosszú szabolcsi útnál kártya telefonból ki, adapterbe be, autó USB portra be, ACC be, s ki lehet menni a világból.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2528 Dátum:
2008.08.16 szombat, 17:55:51 »
Idézetet írta: szjani - 2008.08.16 szombat, 17:44:17
16GB / ~5MB zenékkel = 3200db mp3file * ~3perc = 9600perc = 160óra = 6nap+16óra.
Mire én veszem (2 év) addigra 16g lesz a legkisebb kártya.
Most olvasom. A katalódus 2 navit ismer, CD SD (5 colos), ebbe lehet beletuszkolni a kártyát (a térkép is kártyán), és a DVDs, ez 7 colos képenyős. Jó lenne persze minfezt előtte kipróbálni, hogy jól kezelhető-e, felismeri-e a nagyobb kártyákat, miegymás. Az lenne jó, ha az m3u-kal, vagy más playlistet meg tudna nyitni.
Az árlista a 8, 10-es ice csomagot ismeri, ezek a külső cd tárban különböznek, de azt nem vágom, hogy ebben a B vagy az IV blútút van. Tehát tudja-e az USB-t, avagy nem.
A sony tudja a dab-ot, a navi nem?
megőrülök. Igazából nem lenne rossz a dab.
Rögtön lehúzom a németet, és megnézem azt, hátha ott már több infó van.
Lehúztam a németet. Aszerint a CD SD két kártyát kezel, 1 térkép, 1 zene. A DVDs navihoz lehet csaptlakoztatni pl az Ipodot, de ha jól értem, ahhoz még 375euróért meg kell venni S&C dolgot, akkor tud ipodot.
Azt majd jó lenne tudni, hogy tudja-e vezérelni, vagy ki kell nyitni a kesztyűtartót, ha számot akarok váltani.
Mer az úgy nem lenne túl jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.16 szombat, 18:09:54 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2529 Dátum:
2008.08.16 szombat, 19:32:02 »
Hm.
Most már kezdem nem érteni.
Ha én csak az alap mp3-as sony hifit kérem + hozzá a Bluetooth IV-et, akkor fogok tudni az USB-ről számokat lejátszani?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
agize
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2530 Dátum:
2008.08.16 szombat, 19:46:57 »
De hát te írtad:
Idézetet írta: szjani - 2008.08.16 szombat, 19:32:02
USB-s bluetooth:
A friss árlistában benne van. 20E-re több, mint a sima. A Bluetooth kihangosítóhoz van még egy olyan (elvileg független) funkció, hogy van vmerre az autóban egy USB csatlakozó. S ha erre mondjuk felnyomunk egy pendrive-ot, mondjuk egy vagon mp3-mal, akkor ezt be tudja olvasni a kijelzőre (gondolom a Converse+ -nál lehet ez kafa), aztán onnan le lehet játszani a muzsikákat. Remélem, hogy ez tényleg ez, mert én pont erre gyúrok, azért is nem kérek 6 lemezes hifit, stb.
Mivel akármilyen bluetooth-t lehet akármilyen fejegységhez rendelni .... (OK. majdnem.) így ezek szerint igen: az alap mp3-as sony hifi mellé Bluetooth IV-et rendelve, le lehet játszani az USB-ről számokat.
Vagy nem?
Bocsi...
Naplózva
agize
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2531 Dátum:
2008.08.16 szombat, 19:57:59 »
Idézetet írta: szjani - 2008.08.15 péntek, 15:17:52
4. Converse+ kijelzőnél:
"Press and hold til OK button on the steringwheel.
Press the START button
Do not apply the clutch
This should bring up a hidden menu showing motortemp., oiltemp. etc.
Use the arrow buttons to scroll through the items.
Try at own risk."
"the test mode works with the engine running. Follow same procedure, keep OK pressed but simply start the engine"
Szjani-nak köszönet az 5 infóért!
A 4.-et gyorsan ki is próbáltam. Most legalább láttam az összes jelzést egyszerre a müszerfalon. Deeee alaposan megrettentem, amikor hexadecimális számok jelentek meg kölünféle portokhoz rendelve. Akkor hirtelen kiléptem, és megnéztem autó-e még az autóm. Deeee megy még. Lesz még majd egy alaposabb kör is az ügyben...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2532 Dátum:
2008.08.16 szombat, 21:08:30 »
Na, jól emlékeztem én, hogy kínában már az indexes tükör játszik:
http://www.chinacartimes.com/2007/04/21/new-ford-mondeo-to-be-made-in-china/
http://www.chinacartimes.com/2007/06/19/new-mondeo-spotted-on-chinese-roads/
http://www.motorauthority.com/news/sedans/long-wheelbase-ford-mondeo-spotted-in-china/
szexi kínai lánnyal
http://www.daylife.com/photo/0fHwg6gaaVeJz
jó sok kép, s a tükörről is nagy:
http://newcar.u-car.com.tw/newcar-gallery.asp?model=2287&show=1
Külön a tükör:
http://newcar.u-car.com.tw/model-images/NC-a25b2287-12208L.jpg
Az index helye:
http://feature.u-car.com.tw/feature-images/301-400/330/fc-78321.jpg
Együtt a kettő:
http://news.u-car.com.tw/news-images/2008/04/nc-20080415-78164.jpg
képek:
http://news.u-car.com.tw/news-detail.asp?nid=7386
sok kép + IPOD (?):
http://feature.u-car.com.tw/feature-detail.asp?fid=330
JB optikával, nem is rossz:
http://news.u-car.com.tw/news-detail.asp?nid=6889
sok big-big kép:
http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=5809
citromsárga borzalom:
http://www.autonet.com.tw/cgi-bin/v1/file_view.cgi?qry=a8080187
Többet nem linkelek, akit még érdekel: gugli->Ford Mondeo -> kínai találatok.
Otthon asszem vannak nekem nagy felbontású képek is (Mondeo témában már a fél internetet letöltöttem
), majd lehet hogy még linkelek be párat.
Hááát... Szokni kell. De szerencsére nem rossz.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.16 szombat, 21:22:55 írta szjani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
agize
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2533 Dátum:
2008.08.16 szombat, 21:41:52 »
Idézetet írta: szjani - 2008.08.16 szombat, 21:08:30
http://www.chinacartimes.com/2007/06/19/new-mondeo-spotted-on-chinese-roads/
De hogyan került a hátsó lámpatestbe az az oda nem illő, Hondára hajazó kör alakú lámpa rész?
Ugye az csak valami kínai "tuning" lehet....? Ennyire nem lehetnek bénák a tervezők vagy az értékesítési managerek!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2534 Dátum:
2008.08.16 szombat, 22:17:55 »
Hú, szjani, de szorgalmas vagy... jól fog kinézni az a tükrös index.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2535 Dátum:
2008.08.16 szombat, 23:33:35 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.16 szombat, 22:17:55
Hú, szjani, de szorgalmas vagy... jól fog kinézni az a tükrös index.
És jól be fogja villogni az egész utasteret.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2536 Dátum:
2008.08.17 vasárnap, 11:04:25 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.08.16 szombat, 23:33:35
És jól be fogja villogni az egész utasteret.
Ezt te honnan tudod?
Tapasztalat???
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2537 Dátum:
2008.08.17 vasárnap, 11:05:11 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.16 szombat, 22:17:55
Hú, szjani, de szorgalmas vagy... jól fog kinézni az a tükrös index.
Én is az indexes tükörre szavazok.
Ez már a kor követelménye, és az enyém!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2538 Dátum:
2008.08.17 vasárnap, 11:17:28 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.17 vasárnap, 11:05:11
Én is az indexes tükörre szavazok.
Ez már a kor követelménye, és az enyém!
Én is az idexesre szavazok. Nekem úgy tűnik, oldalra dobja a fényt, nem megy majd az utastérbe.
De hát majd meglátjuk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2539 Dátum:
2008.08.17 vasárnap, 11:21:13 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.17 vasárnap, 11:17:28
Én is az idexesre szavazok. Nekem úgy tűnik, oldalra dobja a fényt, nem megy majd az utastérbe.
De hát majd meglátjuk.
Nekem is tetszik a tükörindex. Szerintem semmit nem zavar be az utastérbe. Már csak egy kasznihoz szükségesen erős TDCi motor kellene bele. Ehhez a kasznihoz a 175 ló még kevés
Ha minden igaz akkor már csak 1 évet kell várni elfogadható motorra.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37308
www.mondeo.hu
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2540 Dátum:
2008.08.17 vasárnap, 12:03:43 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.17 vasárnap, 11:04:25
Ezt te honnan tudod?
Tapasztalat???
Valaki itt írta a fórumon, hogy volt ilyen tükrös autója, és nagyon zavaró volt, hogy az egész utastér sárgán villogott.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2541 Dátum:
2008.08.17 vasárnap, 12:10:56 »
Idézetet írta: agize - 2008.08.16 szombat, 21:41:52
De hogyan került a hátsó lámpatestbe az az oda nem illő, Hondára hajazó kör alakú lámpa rész?
Ugye az csak valami kínai "tuning" lehet....? Ennyire nem lehetnek bénák a tervezők vagy az értékesítési managerek!
Sztem a kör alakú hátsó lámpa rész csak a kínai piacos autó jellegzetessége.
Mint ahogy a hátsó lökhárító alsó része is.
Legalább is remélem.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.18 hétfő, 08:20:59 írta szjani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2542 Dátum:
2008.08.17 vasárnap, 12:12:52 »
Tükörindex: ha kell, meg tudom majd szokni.
Csak komolyan mondom, hogy bosszant a dolog, hogy miért kell egy 8-9M-s kocsi kapcsán kompromisszumot kötnöm egy ilyen dologgal. A Ford Individual programjába ilyesminek bele kellene férni sztem.
Nekem még mindig az a kérdésem, hogy így az átmeneti időszakban vajon lehet-e esetleg külön úgy kérni az autót, hogy a hagyományos index-szel?
Ráadásul a hülye fordos tükörindex meg külön bosszant, abból fakadóan, hogy az index régi helyére be van rakva egy "dísz". (Mint ahogy az f2-es ghia-titanium fókáknál) Akkor már ne legyen ott semmi.
Így is ha közlekedik az ember egy ilyennel, akkor a közlekedés többi résztvevője joggal várhatja, hogy a sárvédőmön fogja látni, ha indexelek, mivel, hogy látja ott a díszt, s azt hiszi, hogy az az oldalsó irányjelzőm.
S lehet, hogy nem fogja észrevenni, hogy indexelek vmerre, mert nem a tükörben várja, hogy indexelni fogok, hanem a sárvédőn lévő vmire fog figyelni.
Mondjuk a másik oldal meg az, hogy aki nem látja a 21W-os tükörindexet, akkor az mit keres a forgalomban. De akkor is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2543 Dátum:
2008.08.17 vasárnap, 12:14:02 »
Idézetet írta: stealt - 2008.08.17 vasárnap, 11:21:13
Nekem is tetszik a tükörindex. Szerintem semmit nem zavar be az utastérbe. Már csak egy kasznihoz szükségesen erős TDCi motor kellene bele. Ehhez a kasznihoz a 175 ló még kevés
Ha minden igaz akkor már csak 1 évet kell várni elfogadható motorra.
Gondolkodtam én is az erősebb dizlin, hogy várjak-e.
Több helyen említik, hogy nem lesz V6, mert nem akarnak konkurenciát a konszernen belül. Ha 190LE-ig felmegy a dolog, az meg nem akkora különbség, ráadásul a duplaturbó az dupla kockázati tényező.
Ha meg mégis csak lenne V6, az sztem nem lesz ócsó, mint ahogy relatíve a 2.5T is drága.
Ha meg az OFF pözsót ON nézem, akkor meg miért nincs már most V6 dizli a mondikban?
Asszonypajtival tegnap próbáltunk egy 2.2-t, nekünk az is elég lesz. Az is ki tudja törni az ülést bizonyos szituációkban, meg meg tudja itatni a gyereket.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2544 Dátum:
2008.08.17 vasárnap, 12:28:43 »
Idézetet írta: szjani - 2008.08.17 vasárnap, 12:14:02
Nem lesz V6 dizel. A fejlesztési ütemterv szerint lesz 1 éven belül egy 190+ lóerős és 435Nm-es 2,2 TDCi. Ha maradna 175 lóval (mint ahogy nem fog) akkor a következő már nem mondeo lenne
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2545 Dátum:
2008.08.18 hétfő, 08:49:12 »
Jól emékeztem.
A gépemen lévő 1254 jpg file közül 31 a kínai modellről szól. Ez 2,4%, tehát figyelembe vehető.
Abban bízom, hogy ilyen lesz az tükörindexes változat:
Ennek még nincs az az ocsmány karikás hátsó lámpája.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2546 Dátum:
2008.08.18 hétfő, 08:50:33 »
S akkor most kapaszkodjatok meg, mert innentől kezdve jön minden ami csak lehet.
Ghia hűtőrácsos-JBalsórácsos-hagyományos ködlámpa,
zongoralakk belső-ESP nélkül,
4ajtós modell-hátsó szárnnyal
....
A belseje is némiképp más az EU változathoz képest: ülésállítás, pohártartó, a Ford CD talán már mp3-as.
Ezek a kínaiak bírnak kavarni.
Ez a karikás hátsólámpa az agyamra megy...
Képek a kínai modellről:
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2547 Dátum:
2008.08.18 hétfő, 09:38:22 »
Egyébként, ha minden jól megy, akkor ma délutánig lesz pontos infóm, hogy mi fog változni.
Ha meglesz, majd közlöm.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2548 Dátum:
2008.08.18 hétfő, 10:21:24 »
Idézetet írta: szjani - 2008.08.18 hétfő, 08:50:33
S akkor most kapaszkodjatok meg, mert innentől kezdve jön minden ami csak lehet.
Ghia hűtőrácsos-JBalsórácsos-hagyományos ködlámpa,
zongoralakk belső-ESP nélkül,
4ajtós modell-hátsó szárnnyal
....
A belseje is némiképp más az EU változathoz képest: ülésállítás, pohártartó, a Ford CD talán már mp3-as.
Ezek a kínaiak bírnak kavarni.
Ez a karikás hátsólámpa az agyamra megy...
Na, végre... én mindenképpen 4 ajtóst választanék, de szárnnyal, és jb optikával. Most még nincs, de hátha lesz...
nekem nem nagyon kéne 5 ajtóval, de jb is kéne
Na, majd meglátjuk. És remélem, bejön a ledes hátsó is. A németeknél van valami invidual móka. Csak átfutottam, nem tudok németül.
Ja, még valami... a navi helyén valami filmszerű dolog futott... vagy ez csak indítólogó?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #2549 Dátum:
2008.08.19 kedd, 11:59:49 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.18 hétfő, 10:21:24
Na, végre... én mindenképpen 4 ajtóst választanék, de szárnnyal, és jb optikával. Most még nincs, de hátha lesz...
nekem nem nagyon kéne 5 ajtóval, de jb is kéne
Na, majd meglátjuk. És remélem, bejön a ledes hátsó is. A németeknél van valami invidual móka. Csak átfutottam, nem tudok németül.
Ja, még valami... a navi helyén valami filmszerű dolog futott... vagy ez csak indítólogó?
Átnéztem most a Ford tartozék katalógust, abban a Mondeo-nál azt írják, hogy van a 4 !!! ajtóshoz MS Design karosszéria tuning készlet.
Lehet, hogy elírás lehet ez is?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
49
50
[
51
]
52
53
54
55
56
57
58
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ