Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 17:18:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 531 532 533 534 535 536 537 [538] 539 540 541 542 543 544 545 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11297209 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #26850 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 14:31:04 »

A kocsimhoz 4 db gyári 16 küllős alufelni van, jelenleg nyári gumival szerelve, télire 4 db 16-os Dezent RB Dark felnim van. A kérdés az, hogy a gyári felnit használhatom télen, vagy nagyon kikezdené a latyak? Átgumiznám a felniket, és a téli 5 küllős jobban tetszik.
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26851 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 14:38:30 »

A kocsimhoz 4 db gyári 16 küllős alufelni van, jelenleg nyári gumival szerelve, télire 4 db 16-os Dezent RB Dark felnim van. A kérdés az, hogy a gyári felnit használhatom télen, vagy nagyon kikezdené a latyak? Átgumiznám a felniket, és a téli 5 küllős jobban tetszik.

Egész nyugodtan cseréld meg ha ez jobban teccik. A gyárit sem eszi jobban a sólé, mint a Dezentet!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26852 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 14:42:37 »

Egész nyugodtan cseréld meg ha ez jobban teccik. A gyárit sem eszi jobban a sólé, mint a Dezentet!

 wave

Előkerültél? Hogy sikerült a hétvége? Mikor cseréled le a képed az újkerekesre?  wave
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26853 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 14:49:09 »

hunyadi 6ik éves,és nem látta sosem szakszervíz.hozzá teszem 34e km van benne,évi 5-6 e km.erre nem kell szagszervíz,de még csak a gari sem.eddig egy váltó probléma volt vele, 30ért javították.de az 5 év alatt 250e ft maradt a zsebben..... Wink

az olajcsere egy szemét lehúzás minden garis autónál..... levele
A kis i20-ban nincs 3és fél liter olaj,és megajánlottak neki egy 48e ft os olajcsere szervízt.....WTF???

Matematikailag igazad van. Ellenben ott van a ha. Amit Te megúsztál. Viszont ha bekúszott volna valami, akkor verhetted volna a fejed a falba. Én gyávább vagyok ezek szerint.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26854 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 14:53:08 »

Előkerültél? Hogy sikerült a hétvége? Mikor cseréled le a képed az újkerekesre?  wave

Olyannyira, hogy minire is beestem féltizenegyre... Hypermegmozdulás volt a Lurdyban sok embeautóval! Milyen újkerekesre?  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #26855 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 14:54:56 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek szépen, használtautó vásárlás előtt vagyok Mondeo MK4 után egy S-max kell (3 gyerekes apa lettem időközben), találtam egy kocsit az üllőin, DE vki kísérjen el engem szombaton délelőtt megnézni, akinek van szakértelme, rétegvastagság mérője stb.
Nem akarom, hogy átbasszanak...
Persz lesz majd Ford szervízes bevizsgálás csak már első körben szeretném látni ha vmi gáz van a kocsival.


Nem ingyen kérem.

diossyb@gmail.com
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26856 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 14:56:26 »

Olyannyira, hogy minire is beestem féltizenegyre... Hypermegmozdulás volt a Lurdyban sok embeautóval! Milyen újkerekesre?  vigyor3

Sajna 9kor leléptem. Fáradt voltam mint a dög és másnap progi volt. Tudod Te AEZ-t hogy milyenre!
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26857 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:16:44 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek szépen, használtautó vásárlás előtt vagyok Mondeo MK4 után egy S-max kell (3 gyerekes apa lettem időközben), találtam egy kocsit az üllőin, DE vki kísérjen el engem szombaton délelőtt megnézni, akinek van szakértelme, rétegvastagság mérője stb.
Nem akarom, hogy átbasszanak...
Persz lesz majd Ford szervízes bevizsgálás csak már első körben szeretném látni ha vmi gáz van a kocsival.


Nem ingyen kérem.

diossyb@gmail.com
Megoldod ezt magad is:
1. kérj alvázszámot és nézd meg az etisben, hogy mit írnak róla. ezt hasonlítsd össze a látottakkal, hallottakkal.
2. Kérdezz sokat az előéletről, össze-vissza, 2 x is ugyanazt stb. Ha nem jön zavarba, akkor lehet, hogy az igazat mondja.
3. Ha mo-i az autó, kérd el a tulaj nevét, beszéljél vele is.
A rétegmérősdit meg hagyd meg a Petrányinak.
Elsőre elég ennyi is.
Amúgy merre van? Lehet, beugrok holnap, ha arra járok és lesz időm, megkukolom én is a foximaxit...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26858 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:20:23 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek szépen, használtautó vásárlás előtt vagyok Mondeo MK4 után egy S-max kell (3 gyerekes apa lettem időközben), találtam egy kocsit az üllőin, DE vki kísérjen el engem szombaton délelőtt megnézni, akinek van szakértelme, rétegvastagság mérője stb.
Nem akarom, hogy átbasszanak...
Persz lesz majd Ford szervízes bevizsgálás csak már első körben szeretném látni ha vmi gáz van a kocsival.


Nem ingyen kérem.

diossyb@gmail.com
Most látom, hogy kalózkodsz máshol is. Szvsz, helyezd át az egészet a s-maxi topikba!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26859 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:20:26 »

Megoldod ezt magad is:
1. kérj alvázszámot és nézd meg az etisben, hogy mit írnak róla. ezt hasonlítsd össze a látottakkal, hallottakkal.
2. Kérdezz sokat az előéletről, össze-vissza, 2 x is ugyanazt stb. Ha nem jön zavarba, akkor lehet, hogy az igazat mondja.
3. Ha mo-i az autó, kérd el a tulaj nevét, beszéljél vele is.
A rétegmérősdit meg hagyd meg a Petrányinak.
Elsőre elég ennyi is.
Amúgy merre van? Lehet, beugrok holnap, ha arra járok és lesz időm, megkukolom én is a foximaxit...


A balesetes topic-ba beszúrta a hirdetés linkjét, onnan küldtem át ide. Az Europark közelében van.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #26860 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:22:57 »

Mester,


itt a link:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend-8902619

üllői 202


Köszi!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26861 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:26:15 »

A balesetes topic-ba beszúrta a hirdetés linkjét, onnan küldtem át ide. Az Europark közelében van.
Már megtaláltam. Első körben csak úgy érdeklődnék. Egyébként van olyan ismerősöm, aki ilyet vett a feleségének és a 3 gyereknek, aztán ezzel hordta őket. Alap felszereltség, alap motor... Még akár a km is igaz lehet...
Várjuk meg mit lát majd a kolléga szombaton.
PS: ha lefényképezed a szervizkönyvet, segítek leellenőrizni.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26862 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:27:12 »

Ne dicsérj, mer' elpirulok... Inkább egy sört estére.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #26863 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:31:19 »

Én is hasonló témában akartalak zaklatni titeket Smiley
Szombaton megyek én is megnézni az autót és jó lett volna valaki aki ért hozzá:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_champions_trend_magyar_szervizkonyv-8971224

A motors kép gondolom még nem meríti ki az olajfolyás fogalmát Smiley
Ha esetleg valaki járna Dunakeszi környékén nem bánnám ha rá tudna nézni, mert én sajnos nem nagyon értek hozzá és hozzáértő embert nem tudtam szerezni.
Állítólag törésmentes flottaautó, nemrég szervizelve.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #26864 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:35:58 »

Valaki fujatta mar le a kilincseit? Az Auto-Fort-os szaki szerint a kilincseket csak cserelni lehet, ha fujva van a mozgatastol le fog pattogni a festek. El is hiszem neki, csak hatha van mas megoldas. A kilincsek darabja meg .... 50 korul van. Annak meg hogy kifogok bontottan 2 hibatlan, az elsonel gombos ezust kilincset, kb. nulla.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26865 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:50:47 »

Valaki fujatta mar le a kilincseit? Az Auto-Fort-os szaki szerint a kilincseket csak cserelni lehet, ha fujva van a mozgatastol le fog pattogni a festek. El is hiszem neki, csak hatha van mas megoldas. A kilincsek darabja meg .... 50 korul van. Annak meg hogy kifogok bontottan 2 hibatlan, az elsonel gombos ezust kilincset, kb. nulla.

hmmm, miért gyárilag hogyan csinálják. Tán lefestik?

Az a gond, hogy a legtöbb szaki csak letaknyolja, a jó szaki le tudja festeni ezt is, csak jól elő kell készíteni.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26866 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:50:56 »

Én is hasonló témában akartalak zaklatni titeket Smiley
Szombaton megyek én is megnézni az autót és jó lett volna valaki aki ért hozzá:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_champions_trend_magyar_szervizkonyv-8971224

A motors kép gondolom még nem meríti ki az olajfolyás fogalmát Smiley
Ha esetleg valaki járna Dunakeszi környékén nem bánnám ha rá tudna nézni, mert én sajnos nem nagyon értek hozzá és hozzáértő embert nem tudtam szerezni.
Állítólag törésmentes flottaautó, nemrég szervizelve.

Akár még hihető is lehet a sztori. Az biztos hogy olajfolyás? Inkább a motorlemosás miatt vizes szerintem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #26867 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:59:08 »

Akár még hihető is lehet a sztori. Az biztos hogy olajfolyás? Inkább a motorlemosás miatt vizes szerintem.

Lehetséges, még az utolsó szervíz tűnik gyanusnak, hogy elvitték valahová, hogy frissen szervizelt legyen de az már nem márkaszervíz. De lehet csak én vagyok rosszindulatú Smiley
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #26868 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 16:29:02 »

egy sör rendel Smiley
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26869 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 16:46:06 »

Új csavart és alátétet is vegyél az olajcseréhez. Wink

Azt hiszem akkor maradok az eltévedt utamon és csinálom az olajcserét magam 13e-ért a gazdaság fellendítését meg meghagyom a tehetőseknek....
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26870 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 16:49:46 »

Lehet, hogy az ügyvéd ismerősnek csinálta, meg ha valaki szorult helyzetben van, vannak olyan ügyvédek (bízom benne, a többség ilyen), nem akarnak még egy bőrt a már amúgy is csupasz ügyféltől lehúzni  Wink




aham... akkor egy része gari volt... értelek.  Roll Eyes
hol szervizelted? mit cserélt? számla? ezek után értékelem a 25e-t. ez kb olyan ár amikor az ügyvéd 10-e ft-ért ír meg egy köztudottan többe kerülő szerződést. vagy az ügyvéd ***, vagy amit csinált.
az olcsó húsnak mindig híg a leve...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26871 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 17:00:45 »

Én is hasonló témában akartalak zaklatni titeket Smiley
Szombaton megyek én is megnézni az autót és jó lett volna valaki aki ért hozzá:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_champions_trend_magyar_szervizkonyv-8971224

A motors kép gondolom még nem meríti ki az olajfolyás fogalmát Smiley
Ha esetleg valaki járna Dunakeszi környékén nem bánnám ha rá tudna nézni, mert én sajnos nem nagyon értek hozzá és hozzáértő embert nem tudtam szerezni.
Állítólag törésmentes flottaautó, nemrég szervizelve.
Menj el, nézd meg, csináld úgy, mint leírtam. Hétfőn esetleg rá tudok nézni, járok arrafelé.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #26872 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 17:23:39 »

Menj el, nézd meg, csináld úgy, mint leírtam. Hétfőn esetleg rá tudok nézni, járok arrafelé.

Ha minden összejön akkor szombaton megyek megnézni és leelőlegezni, de még hétfőn ott lesz. Max megnézed és utána megnyugtatsz. (remélem) Smiley
Azt mondta a díler, hogy van a szélvédőben szürkületérzékelő, hogy kapcsolja a lámpákat. Attól szokott benne lenni lámpakapcsoló? Mert itt a képen látom, de úgy rémlik, hogy a lexusba például nincs ilyen.

Amúgy szerintetek jó áron van? Én kicsit sokallom de nem nagyon akarnak engedni belőle. (persze relatíve sok, új árához képest olcsó)


Na megvan az alvázszám, ETIS-t nem ismerem, nem tudom jó helyen jártam-e de ezt kaptam:

 Üzemszünet kezelése
Az Ön gépkocsija nincs regisztrálva a Ford Javítási állapotot követő rendszerében. Csak a Ford Motor Company által jóváhagyott haszongépjármű-márkakereskedők férnek hozzá a javítások online követéséhez. Ha Ford gépkocsija Ford márkakereskedőnél van, akkor kérjük, forduljon hozzá közvetlenül.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.14 csütörtök, 17:40:50 írta Speedy86 » Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26873 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 18:05:27 »

Ha minden összejön akkor szombaton megyek megnézni és leelőlegezni, de még hétfőn ott lesz. Max megnézed és utána megnyugtatsz. (remélem) Smiley
Azt mondta a díler, hogy van a szélvédőben szürkületérzékelő, hogy kapcsolja a lámpákat. Attól szokott benne lenni lámpakapcsoló? Mert itt a képen látom, de úgy rémlik, hogy a lexusba például nincs ilyen.

Amúgy szerintetek jó áron van? Én kicsit sokallom de nem nagyon akarnak engedni belőle. (persze relatíve sok, új árához képest olcsó)


Na megvan az alvázszám, ETIS-t nem ismerem, nem tudom jó helyen jártam-e de ezt kaptam:

 Üzemszünet kezelése
Az Ön gépkocsija nincs regisztrálva a Ford Javítási állapotot követő rendszerében. Csak a Ford Motor Company által jóváhagyott haszongépjármű-márkakereskedők férnek hozzá a javítások online követéséhez. Ha Ford gépkocsija Ford márkakereskedőnél van, akkor kérjük, forduljon hozzá közvetlenül.


Az etisben a gepkocsi eredeti forgalomba helyezesi celorszagot latod, a felszereltsegi szintjet, a gyartasi datumot es a tenyleges kiepitettseget. A szerviz infokhoz nem fogsz hozzaferni. A vasarlast ne kapkodd el, ha nem kulonosen surgos, nezelodj.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #26874 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 18:11:41 »

Az etisben a gepkocsi eredeti forgalomba helyezesi celorszagot latod, a felszereltsegi szintjet, a gyartasi datumot es a tenyleges kiepitettseget. A szerviz infokhoz nem fogsz hozzaferni. A vasarlast ne kapkodd el, ha nem kulonosen surgos, nezelodj.

Akkor az adatok rendben vannak!
Az a baj hogy egy éve nezelodok és már kiboritottam mindenkit magam körül Smiley

Erre esett a választás ez valahogy megfogott, csak nem akarok belenyulni!
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26875 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 18:14:35 »

Akkor az adatok rendben vannak!
Az a baj hogy egy éve nezelodok és már kiboritottam mindenkit magam körül Smiley

Erre esett a választás ez valahogy megfogott, csak nem akarok belenyulni!

Hat nem mondom biztosra hogy elmegyek, fuvet kell nyirnom meg egyebek, de lehet. Legalabb lenne osszehasonlitasi alapod.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26876 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 18:24:20 »

Ha minden összejön akkor szombaton megyek megnézni és leelőlegezni, de még hétfőn ott lesz. Max megnézed és utána megnyugtatsz. (remélem) Smiley
Azt mondta a díler, hogy van a szélvédőben szürkületérzékelő, hogy kapcsolja a lámpákat. Attól szokott benne lenni lámpakapcsoló? Mert itt a képen látom, de úgy rémlik, hogy a lexusba például nincs ilyen.

Amúgy szerintetek jó áron van? Én kicsit sokallom de nem nagyon akarnak engedni belőle. (persze relatíve sok, új árához képest olcsó)


Na megvan az alvázszám, ETIS-t nem ismerem, nem tudom jó helyen jártam-e de ezt kaptam:

 Üzemszünet kezelése
Az Ön gépkocsija nincs regisztrálva a Ford Javítási állapotot követő rendszerében. Csak a Ford Motor Company által jóváhagyott haszongépjármű-márkakereskedők férnek hozzá a javítások online követéséhez. Ha Ford gépkocsija Ford márkakereskedőnél van, akkor kérjük, forduljon hozzá közvetlenül.

A háttér ismere nélkül, én is egyetértek Tittával. Lehet, azért, mert egy 20-assal idősebb vagyok, de annyit megtanultam, hogy a használtautó vásárlást elkapkodni nem szabad, arra sok időt kell szánni.
Szvsz: első alkalommal nem szabad foglalózni.
Küldjél alvázszámot, megnézzük az etist.
2. Rendszám? Előző tulaj? Egri szervízt felhívni! Ha ők nem segítenek, esetleg itt is van vki, aki utána tud nézni az adatoknak.
Ha megvan a rendszám, bármelyik biztosító ismerősöd lekéri, hogy volt-e cascós javítás, törés, baleset.
3. Sokallod az árat? Melyik másikkal hasonlítottad össze? Van esetleg alternatíva?
4. Végül, de nem utolsó sorban: ha Te szombatom megnézed a kocsit és lefoglalózod, nekem  már hétfőn biztos nem mutatják meg.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #26877 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 19:24:31 »

A háttér ismere nélkül, én is egyetértek Tittával. Lehet, azért, mert egy 20-assal idősebb vagyok, de annyit megtanultam, hogy a használtautó vásárlást elkapkodni nem szabad, arra sok időt kell szánni.
Szvsz: első alkalommal nem szabad foglalózni.
Küldjél alvázszámot, megnézzük az etist.
2. Rendszám? Előző tulaj? Egri szervízt felhívni! Ha ők nem segítenek, esetleg itt is van vki, aki utána tud nézni az adatoknak.
Ha megvan a rendszám, bármelyik biztosító ismerősöd lekéri, hogy volt-e cascós javítás, törés, baleset.
3. Sokallod az árat? Melyik másikkal hasonlítottad össze? Van esetleg alternatíva?
4. Végül, de nem utolsó sorban: ha Te szombatom megnézed a kocsit és lefoglalózod, nekem  már hétfőn biztos nem mutatják meg.


Alvazszam: wf0exxgbbeag39900
Életéről annyit tudok, hogy flotta autó volt évi 40e futassal És állítólag toresmentes!
Ilyen árban lehet látni 1-2 titaniumot is ami gyanús illetve 4 ajtosat ami nem tetszik!
Foglaloval azért vagyok így mert már 2szer elvitték elolem 1 év alatt a kiszemeltemet!

Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #26878 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 19:26:47 »

Alvazszam: wf0exxgbbeag39900
Életéről annyit tudok, hogy flotta autó volt évi 40e futassal És állítólag toresmentes!
Ilyen árban lehet látni 1-2 titaniumot is ami gyanús illetve 4 ajtosat ami nem tetszik!
Foglaloval azért vagyok így mert már 2szer elvitték elolem 1 év alatt a kiszemeltemet!


Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     22.12.2010
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     40-es sorozat
Motor:     2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:     6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:     LHD FWD
Emisszió:     V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"HU"
Fényezés:     Panther Black (metál)
Belső anyag:     Daphne/Twill / Ebony
Kattintson az összecsukáshoz
Kisebb jellemzők
 Hátsó sárfogók nélkül
 Less Cargo Stowage Device
 Belső Csomag nélkül
 Első sárfogók nélkül
 Hegymeneti elind. segítség nélkül
 Szabványos csomagtérfedéllel
 (-) Version Packages
 Genkben készült
 Biztonsági Zár Cs. nélkül
 Speciális felsz. csomag nélkül
 Flotta opciók nélkül
 SVO matrica nélkül
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 Biztonság csomag nélkül
 Elect.stab.szabályozással
 Gumiabroncs javitó készlet nélkül
 Teljes-zárással
 Elektronikus hátsó ablakokkal
 Hagyományos színezett üveggel
 Széria zöld szélvédő
 fűtött szélvédővel
 Konzolba épített hamutartóval
 Hűtött kesztyűtartóval
 Egyszínű műszerfallal
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Napellenzők nélkül
 Rakodópolc nélkül
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Rakományrögzĺtő háló nélkül
 Belső elválasztás nélkül
 Krómozott
 Tetőcsomagtartó nélkül
 fekete ajtókeret díszléccel
 Spoiler nélkül
 tompítható visszapillantótükörrel
 Kétold el, irányjelz fűt tükör
 Különleges üléshuzat nélkül
 Különleg első üléshuz nélk
 Különleg hátsó üléshuz nélk
 Hátsó középso kartámasszal
 Utas kézi deréktámasszal
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 Integrált gyermekülés nélkül
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Hátsó ülés kartámasz csomag nélkül
 Vonóhorog nélkül
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Bor sebességváltó gomb
 gyermek biztonsági zárral
 El ajtózár el nyitással
 Távirányító egys - 2 behajt kulcs
 Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró-tisztító nélkül
 napfénytető nélkül
 Air Curtain Restrnt LH
 Jobb old függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utas Légzsák Kiiktató Nélkül
 Pótkerék – mini acél
 Gumiabroncs-nyomás érzékelők nélkül
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 6.5 X 16"-os acél keréktárcsa
 Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
 Normál gumi mintával – elöl
 With Standard Tyre Tread - Rear
 Nem záródó csap anyák
 Kysor rádió takaróval
 Programozott sebességkorlát nélk
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály Q
 Hátsó rugó terhelésosztály F
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Alsó véd?lemezek nélkül
 széria elso ülés
 Hátsórész szellőző nélkül
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 Gázüzem előkészítés csomag nélkül
 Alap pedál kialakítás
 Borrel bevont kormánykerék
 Sebességszabályozás nélkül
 Kiegészítő levegőfűtéssel
 Alap analóg műszeregység
 Holttér információs rendszer nélkül
 Thatcham Category 1 riasztó
 Billenés-érzékeléssel
 Hátsó parkolási segítség nélkül
 Első pakolási segítség nélkül
 80 Ah akkumulátor
 Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
 Blue Tooth Interfész csatl. Nélkül
 ICE-Alacs. Szint CD + AM/FM Rádió
 ICE Feature Pack APA 1
 8 hangszóróval
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Hangvez modulok nélkül
 Kamera nélkül
 Halogén fényszóróval
 Nappal mükőd. lámpák nélkül
 Első ködlámpákkal
 Lábtérvilágítás nélkül
 etőbe szerelt olvasólámpával
 2. sor olvasolámpával
 Automata fényszóró be/ki-vel
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #26879 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 20:04:49 »

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     22.12.2010
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     40-es sorozat
Motor:     2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:     6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:     LHD FWD
Emisszió:     V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"HU"
Fényezés:     Panther Black (metál)
Belső anyag:     Daphne/Twill / Ebony


Akkor nagyjából rendben van a dolog Smiley
Annyi változott, hogy hétfő/kedd lesz az a szombat úgy néz ki, nem akarom tönkretenni a fűnyírós szombati pihenést Smiley
Addig Blau is rá tud nézni, ha van kedve  worship
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26880 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 20:09:56 »

Akkor nagyjából rendben van a dolog Smiley
Annyi változott, hogy hétfő/kedd lesz az a szombat úgy néz ki, nem akarom tönkretenni a fűnyírós szombati pihenést Smiley
Addig Blau is rá tud nézni, ha van kedve  worship

Hetfo az munka utan jo lehet, a csajok uszni lesznek, 6ig tuti raerek. Kedden en viszem angolra, akkor nem jo.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26881 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 21:41:40 »

Hetfo az munka utan jo lehet, a csajok uszni lesznek, 6ig tuti raerek. Kedden en viszem angolra, akkor nem jo.
Na, akkor lesz majd érdeklődés. Akár kidolgozhatnánk vmi stratégiát, hogy fikázzuk a kocsit, hátha olcsóbban adják végül.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26882 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 22:53:13 »

Lehet, hogy az ügyvéd ismerősnek csinálta, meg ha valaki szorult helyzetben van, vannak olyan ügyvédek (bízom benne, a többség ilyen), nem akarnak még egy bőrt a már amúgy is csupasz ügyféltől lehúzni  Wink
te is elmehetsz ám tudodhova...  eplus2
13ér...  hehe
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #26883 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 22:57:49 »

Na, akkor lesz majd érdeklődés. Akár kidolgozhatnánk vmi stratégiát, hogy fikázzuk a kocsit, hátha olcsóbban adják végül.
fikázni én is tudok, odamegyek le is köpöm. blau, ha akarsz hívj fel és oltogatjuk egymást telefonon hogy a másik kereskedésben mennyivel jobb autó volt.  hehe
Naplózva
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #26884 Dátum: 2015.05.15 péntek, 08:41:33 »

Na, akkor lesz majd érdeklődés. Akár kidolgozhatnánk vmi stratégiát, hogy fikázzuk a kocsit, hátha olcsóbban adják végül.

Na ha lealkudjátok nekem, hogy legalább egy nappali fény ára beleférjen akkor megyek füvetnyírni hozzátok Cheesy
Bár nem is annyira az alkudozás lenne a cél, hanem, hogy megnyugtassatok Smiley
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #26885 Dátum: 2015.05.16 szombat, 13:41:56 »

Olvasgatom néha a fórumot,látom amikor tanácsokat kérnek leendő Ford tulajdonosok. Én nem akarok tanácsokat adni senkinek, de jól gondolja meg mindenki, aki Fordot akar venni. Én is nehezen szántam rá magam, nem az első jelölt volt a márka. Kipróbáltam egy ismerősét. Vezetni utazni jó vele, ez szerintem nem kérdés, de szerintem sok a gond vele. Valószínű többet nem veszek Fordot. Ha összejön még egy kis pénz, le lesz cserélve. Nekem kb fél éve van meg, és ez alatt több gondom volt vele. Amikor megvettem semmi baja nem volt. 6 éves 132000 km van benne. A benzines-dízel vitába nem szándékozom beszállni. Egyik gondja sem köthető ahhoz hogy benzines vagy dízel. Először a szervó döglött meg, aztán a hátsó ajtó zár, most meg kilyukadt egy műanyag benzincső. Az akku cserét nem számolom ide, annak lejárt az ideje. Az előző autómnál ami 26 éves volt, 14 évig volt nálam, nem volt ennyi gondom, ennyi idő alatt. De ott legalább ráfoghattam volna a korára. Egy ilyen idős ennyi kilométert futott autónál ez szégyen, hogy ennyi gond van vele. Elvárná az ember, hogy az olajcsere és a tankoláson kívül még ne nagyon  keljen javítani. Nem tudom a többi márkánál hogy van, de úgy látom igazat mondtak amikor azt mondták, hogy az utóbbi 10-15 évben az autóipar visszafelé fejlődött a tartósság területén. Talán aki nem tud megfizetni 3-4 évente új autót az húzza le magát a WC-n? Bele se merek gondolni mi lesz a mai autókkal 8-10 éves korukra. Mindenesetre nagyot csalódtam a Fordba azon belül az MK4 -ben. Öröm helyett eddig inkább csak bánatot okozott. Na ezek után biztos nekem ugrik pár Ford márkát istenítő tulajdonos, de nem baj.
Én örültem volna a legjobban ha csak jót írhatnék, de legnagyobb sajnálatomra a hibák beárnyékolják az örömömet az autó iránt.
Na megyek szerelni. nyes
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.16 szombat, 13:43:27 írta norbull » Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #26886 Dátum: 2015.05.16 szombat, 13:52:19 »

Olvasgatom néha a fórumot,látom amikor tanácsokat kérnek leendő Ford tulajdonosok. Én nem akarok tanácsokat adni senkinek, de jól gondolja meg mindenki, aki Fordot akar venni. Én is nehezen szántam rá magam, nem az első jelölt volt a márka. Kipróbáltam egy ismerősét. Vezetni utazni jó vele, ez szerintem nem kérdés, de szerintem sok a gond vele. Valószínű többet nem veszek Fordot. Ha összejön még egy kis pénz, le lesz cserélve. Nekem kb fél éve van meg, és ez alatt több gondom volt vele. Amikor megvettem semmi baja nem volt. 6 éves 132000 km van benne. A benzines-dízel vitába nem szándékozom beszállni. Egyik gondja sem köthető ahhoz hogy benzines vagy dízel. Először a szervó döglött meg, aztán a hátsó ajtó zár, most meg kilyukadt egy műanyag benzincső. Az akku cserét nem számolom ide, annak lejárt az ideje. Az előző autómnál ami 26 éves volt, 14 évig volt nálam, nem volt ennyi gondom, ennyi idő alatt. De ott legalább ráfoghattam volna a korára. Egy ilyen idős ennyi kilométert futott autónál ez szégyen, hogy ennyi gond van vele. Elvárná az ember, hogy az olajcsere és a tankoláson kívül még ne nagyon  keljen javítani. Nem tudom a többi márkánál hogy van, de úgy látom igazat mondtak amikor azt mondták, hogy az utóbbi 10-15 évben az autóipar visszafelé fejlődött a tartósság területén. Talán aki nem tud megfizetni 3-4 évente új autót az húzza le magát a WC-n? Bele se merek gondolni mi lesz a mai autókkal 8-10 éves korukra. Mindenesetre nagyot csalódtam a Fordba azon belül az MK4 -ben. Öröm helyett eddig inkább csak bánatot okozott. Na ezek után biztos nekem ugrik pár Ford márkát istenítő tulajdonos, de nem baj.
Én örültem volna a legjobban ha csak jót írhatnék, de legnagyobb sajnálatomra a hibák beárnyékolják az örömömet az autó iránt.
Na megyek szerelni. nyes

Szia!
Nem vagyok elfogul Ford-os, az elozo autommal szerzett tapasztalatok, a kialakult szerelo es alkatresz kapcsolatok illetve az ar/ertek arany miatt vettem ujra Mondeot. Az enyem meg csak 1,5 eves, igy nincs bajom vele. Viszont a parom Fusionjaval annal tobb. Megse jelentem ki hogy a Fusion mint tipus ***. Mi megjartuk vele, ami mint tipushiba elojohetett, az elojott. Folyt mindenfele csiveken a gazolaj, mar legalabb 80at rakoltottem emiatt es meg mindig nem tokeletes. De sajna ez a tobbi markaval is igy van. Ha csak Mk3 Mk4 viszonylatban nezem, latszik a sporolas. De ismerosok, szerelok elmondasa alapjan mar az Mk3 facelifteknel is egyre inkabb latszik. Az autogyartas kemeny uzlet, nagyon elment a fogyasztoi tarsadalom iranyaba, nem erdekuk hogy nagyon tartos legyen az auto. De ez ertheto, ha mindegyik hiba nelkul vagy minimalis hibaval elmenne 30 evet, ki venne uj autot? Sajnalom hogy igy jartal, a hasznalt auto mindig lutri, ha ismered az eloeletet az jo egyebirant laphuzas 19-re. Vagy bejon vagy nem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #26887 Dátum: 2015.05.16 szombat, 16:50:02 »

Olvasgatom néha a fórumot,látom amikor tanácsokat kérnek leendő Ford tulajdonosok. Én nem akarok tanácsokat adni senkinek, de jól gondolja meg mindenki, aki Fordot akar venni. Én is nehezen szántam rá magam, nem az első jelölt volt a márka. Kipróbáltam egy ismerősét. Vezetni utazni jó vele, ez szerintem nem kérdés, de szerintem sok a gond vele. Valószínű többet nem veszek Fordot. Ha összejön még egy kis pénz, le lesz cserélve. Nekem kb fél éve van meg, és ez alatt több gondom volt vele. Amikor megvettem semmi baja nem volt. 6 éves 132000 km van benne. A benzines-dízel vitába nem szándékozom beszállni. Egyik gondja sem köthető ahhoz hogy benzines vagy dízel. Először a szervó döglött meg, aztán a hátsó ajtó zár, most meg kilyukadt egy műanyag benzincső. Az akku cserét nem számolom ide, annak lejárt az ideje. Az előző autómnál ami 26 éves volt, 14 évig volt nálam, nem volt ennyi gondom, ennyi idő alatt. De ott legalább ráfoghattam volna a korára. Egy ilyen idős ennyi kilométert futott autónál ez szégyen, hogy ennyi gond van vele. Elvárná az ember, hogy az olajcsere és a tankoláson kívül még ne nagyon  keljen javítani. Nem tudom a többi márkánál hogy van, de úgy látom igazat mondtak amikor azt mondták, hogy az utóbbi 10-15 évben az autóipar visszafelé fejlődött a tartósság területén. Talán aki nem tud megfizetni 3-4 évente új autót az húzza le magát a WC-n? Bele se merek gondolni mi lesz a mai autókkal 8-10 éves korukra. Mindenesetre nagyot csalódtam a Fordba azon belül az MK4 -ben. Öröm helyett eddig inkább csak bánatot okozott. Na ezek után biztos nekem ugrik pár Ford márkát istenítő tulajdonos, de nem baj.
Én örültem volna a legjobban ha csak jót írhatnék, de legnagyobb sajnálatomra a hibák beárnyékolják az örömömet az autó iránt.
Na megyek szerelni. nyes
Írjál Tibcsinek, ő az oktánszámfétises....
PS: azt azért nem gondolt, hogy vmi mással jobban jársz ennyi pénzért....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #26888 Dátum: 2015.05.16 szombat, 20:35:59 »

Olvasgatom néha a fórumot,látom amikor tanácsokat kérnek leendő Ford tulajdonosok. Én nem akarok tanácsokat adni senkinek, de jól gondolja meg mindenki, aki Fordot akar venni. Én is nehezen szántam rá magam, nem az első jelölt volt a márka. Kipróbáltam egy ismerősét. Vezetni utazni jó vele, ez szerintem nem kérdés, de szerintem sok a gond vele. Valószínű többet nem veszek Fordot. Ha összejön még egy kis pénz, le lesz cserélve. Nekem kb fél éve van meg, és ez alatt több gondom volt vele. Amikor megvettem semmi baja nem volt. 6 éves 132000 km van benne. A benzines-dízel vitába nem szándékozom beszállni. Egyik gondja sem köthető ahhoz hogy benzines vagy dízel. Először a szervó döglött meg, aztán a hátsó ajtó zár, most meg kilyukadt egy műanyag benzincső. Az akku cserét nem számolom ide, annak lejárt az ideje. Az előző autómnál ami 26 éves volt, 14 évig volt nálam, nem volt ennyi gondom, ennyi idő alatt. De ott legalább ráfoghattam volna a korára. Egy ilyen idős ennyi kilométert futott autónál ez szégyen, hogy ennyi gond van vele. Elvárná az ember, hogy az olajcsere és a tankoláson kívül még ne nagyon  keljen javítani. Nem tudom a többi márkánál hogy van, de úgy látom igazat mondtak amikor azt mondták, hogy az utóbbi 10-15 évben az autóipar visszafelé fejlődött a tartósság területén. Talán aki nem tud megfizetni 3-4 évente új autót az húzza le magát a WC-n? Bele se merek gondolni mi lesz a mai autókkal 8-10 éves korukra. Mindenesetre nagyot csalódtam a Fordba azon belül az MK4 -ben. Öröm helyett eddig inkább csak bánatot okozott. Na ezek után biztos nekem ugrik pár Ford márkát istenítő tulajdonos, de nem baj.
Én örültem volna a legjobban ha csak jót írhatnék, de legnagyobb sajnálatomra a hibák beárnyékolják az örömömet az autó iránt.
Na megyek szerelni. nyes

Nem ugrok neked, tudom, hogy nem fogja tudni senki megváltoztatni a véleményed.
Egy 2-3 milliós autóra vétel után rá kellett költeni 150-200ezret. Szerintem ez nem a világvége.
Használt autó piacon nagyon ritka az, amikor tényleg tipp-topp állapotú autót adnak el. Nem merek tippelni, de szerintem az eladó autók egy elég nagy százaléka az amiről sejtik/tudják, hogy baj van vele/hamarosan baj lesz vele, ezért inkább eladják, amíg tudják.
Abban persze egyet értek veled, hogy a mai autó gyártás rég nem arról szól, hogy 1000 év+1 nap tartós legyen egy autó.
Viszont a fentiek gyártófüggetlenül igazak minden autóra. Ha szerencséd lesz, akkor lehet, hogy következőre kifogsz egy olyan autót, ami csak olajcsere és tankolás és megy, amíg el nem adod. Vagy nem...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #26889 Dátum: 2015.05.16 szombat, 22:05:44 »

Én csak annyit mondok Neked, hogy vegyél egy kb. ugyanilyen futásteljesítményű (és kategóriájú) más használt autót, s utána majd számolj be ugyanennyi idő után a tapasztalatokról. :-) 


Olvasgatom néha a fórumot,látom amikor tanácsokat kérnek leendő Ford tulajdonosok. Én nem akarok tanácsokat adni senkinek, de jól gondolja meg mindenki, aki Fordot akar venni. Én is nehezen szántam rá magam, nem az első jelölt volt a márka. Kipróbáltam egy ismerősét. Vezetni utazni jó vele, ez szerintem nem kérdés, de szerintem sok a gond vele. Valószínű többet nem veszek Fordot. Ha összejön még egy kis pénz, le lesz cserélve. Nekem kb fél éve van meg, és ez alatt több gondom volt vele. Amikor megvettem semmi baja nem volt. 6 éves 132000 km van benne. A benzines-dízel vitába nem szándékozom beszállni. Egyik gondja sem köthető ahhoz hogy benzines vagy dízel. Először a szervó döglött meg, aztán a hátsó ajtó zár, most meg kilyukadt egy műanyag benzincső. Az akku cserét nem számolom ide, annak lejárt az ideje. Az előző autómnál ami 26 éves volt, 14 évig volt nálam, nem volt ennyi gondom, ennyi idő alatt. De ott legalább ráfoghattam volna a korára. Egy ilyen idős ennyi kilométert futott autónál ez szégyen, hogy ennyi gond van vele. Elvárná az ember, hogy az olajcsere és a tankoláson kívül még ne nagyon  keljen javítani. Nem tudom a többi márkánál hogy van, de úgy látom igazat mondtak amikor azt mondták, hogy az utóbbi 10-15 évben az autóipar visszafelé fejlődött a tartósság területén. Talán aki nem tud megfizetni 3-4 évente új autót az húzza le magát a WC-n? Bele se merek gondolni mi lesz a mai autókkal 8-10 éves korukra. Mindenesetre nagyot csalódtam a Fordba azon belül az MK4 -ben. Öröm helyett eddig inkább csak bánatot okozott. Na ezek után biztos nekem ugrik pár Ford márkát istenítő tulajdonos, de nem baj.
Én örültem volna a legjobban ha csak jót írhatnék, de legnagyobb sajnálatomra a hibák beárnyékolják az örömömet az autó iránt.
Na megyek szerelni. nyes
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #26890 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 23:07:04 »

Üdv!

Tegnap előtt észrevettem, hogy az egyik műanyag benzincső, amely valószínűleg hátulról jön előre, ereszt. Van rajta egy pár mm-es repedés, de alig látszik. Most néztem utána, valószínű az üzemanyag tápvezeték beömlő cső a hivatalos neve. Fent abba a hosszú négyszögletes ( olyan mint egy zártszelvény ) fém alkatrészbe kapcsolódik, amelyikbe az injektorok teteje van. Nem tudom mi a fenétől repedt meg, nem ért hozzá semmihez, bilincsektől mozdulni se nagyon tud. Na és most jön a java. Eddig még csak a cromax.hu-n találtam meg.
Ott 18000 ft körül van. Mi a k..va anyjukba kerül ezen a sz...ar műanyag csövön ennyibe? Hát ennyiért valószínű nem veszem meg. Keresek egy olajálló gumicsövet és abból ráteszek egy darabot két bilincsel. Kezd elegem lenni, hogy 6 hónap alatt ráköltöttem kb 100e ft-ot, elromló alkatrészekre. Hátsó zár 15000 ft, szervószivattyú 60000 ft, szervóolajtartály 11000 ft, szervóolaj, meg egy kis munkadíj. Még jó hogy olcsóbban kaptam az alkatrészeket ( elvileg )
meg a szerelő is keveset kért, szinte majdnem ingyen csinálta. ( régi ismerős stb ) Ez ha bemegyek egy márkaszervizbe, akkor ezekért kifizettem volna minimum a dupláját. Na ezért írtam tegnap hogy elszomorít az autó. A szervó rendszerbe is honnan került bele az a kosz ami eltömítette a tartályban a szűrőt? És valószínűleg ettől ment tönkre a szivattyú. Azt már soha nem tudom meg, hogy ha azonnal kicserélem a tartályt mikor elkezdett hangja lenni a szivattyúnak, akkor a szivattyút megmenthettem volna e. Mint írtátok a mai autóknál ezeken ne nagyon csodálkozzak, hogy hol ez, hol az megy tönkre. Ez akkor olyan mint a nadrágszoknya. Nem tudom ki ismeri. Van rajtam egy nadrágszoknya, de nem vagyok még hozzászokva. Na hát én sem vagyok ehhez hozzászokva. Na majd lesz valahogy.
Üdv mindenkinek.
Naplózva
öcsi87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #26891 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 01:38:57 »

Üdv!

Tegnap előtt észrevettem, hogy az egyik műanyag benzincső, amely valószínűleg hátulról jön előre, ereszt. Van rajta egy pár mm-es repedés, de alig látszik. Most néztem utána, valószínű az üzemanyag tápvezeték beömlő cső a hivatalos neve. Fent abba a hosszú négyszögletes ( olyan mint egy zártszelvény ) fém alkatrészbe kapcsolódik, amelyikbe az injektorok teteje van. Nem tudom mi a fenétől repedt meg, nem ért hozzá semmihez, bilincsektől mozdulni se nagyon tud. Na és most jön a java. Eddig még csak a cromax.hu-n találtam meg.
Ott 18000 ft körül van. Mi a k..va anyjukba kerül ezen a sz...ar műanyag csövön ennyibe? Hát ennyiért valószínű nem veszem meg. Keresek egy olajálló gumicsövet és abból ráteszek egy darabot két bilincsel. Kezd elegem lenni, hogy 6 hónap alatt ráköltöttem kb 100e ft-ot, elromló alkatrészekre. Hátsó zár 15000 ft, szervószivattyú 60000 ft, szervóolajtartály 11000 ft, szervóolaj, meg egy kis munkadíj. Még jó hogy olcsóbban kaptam az alkatrészeket ( elvileg )
meg a szerelő is keveset kért, szinte majdnem ingyen csinálta. ( régi ismerős stb ) Ez ha bemegyek egy márkaszervizbe, akkor ezekért kifizettem volna minimum a dupláját. Na ezért írtam tegnap hogy elszomorít az autó. A szervó rendszerbe is honnan került bele az a kosz ami eltömítette a tartályban a szűrőt? És valószínűleg ettől ment tönkre a szivattyú. Azt már soha nem tudom meg, hogy ha azonnal kicserélem a tartályt mikor elkezdett hangja lenni a szivattyúnak, akkor a szivattyút megmenthettem volna e. Mint írtátok a mai autóknál ezeken ne nagyon csodálkozzak, hogy hol ez, hol az megy tönkre. Ez akkor olyan mint a nadrágszoknya. Nem tudom ki ismeri. Van rajtam egy nadrágszoknya, de nem vagyok még hozzászokva. Na hát én sem vagyok ehhez hozzászokva. Na majd lesz valahogy.
Üdv mindenkinek.

Szia az a durva hogy en pont most akarok ilyen mondeot venni igaz 2011 évjárattól. En tdci vennék igaz 110e km ig mert nagyon sok cikket olvastam hogy ez az mk4 mondeo ár értek arányában nagyon jo es a megbizhatóságban is az élen jár. Amit leírtál az tényleg nem jön jól senkinek hogy egy autó vétel után csak a ra költés még.
Azt szeretnem megkérdezni hogy amikor vetted az autót akkor voltál vele állapot felmérésen Fordnál vagy független szervizbe???
Az igazság az az hogy addig míg nem veszel új autót addig mindig is jöhetnek hibák az előző tulaj esetleges szét barmolasa után.
Ez minde használatba benne van
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #26892 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 08:55:52 »

Üdv!

Tegnap előtt észrevettem, hogy az egyik műanyag benzincső, amely valószínűleg hátulról jön előre, ereszt. Van rajta egy pár mm-es repedés, de alig látszik. Most néztem utána, valószínű az üzemanyag tápvezeték beömlő cső a hivatalos neve. Fent abba a hosszú négyszögletes ( olyan mint egy zártszelvény ) fém alkatrészbe kapcsolódik, amelyikbe az injektorok teteje van. Nem tudom mi a fenétől repedt meg, nem ért hozzá semmihez, bilincsektől mozdulni se nagyon tud. Na és most jön a java. Eddig még csak a cromax.hu-n találtam meg.
Ott 18000 ft körül van. Mi a k..va anyjukba kerül ezen a sz...ar műanyag csövön ennyibe? Hát ennyiért valószínű nem veszem meg. Keresek egy olajálló gumicsövet és abból ráteszek egy darabot két bilincsel. Kezd elegem lenni, hogy 6 hónap alatt ráköltöttem kb 100e ft-ot, elromló alkatrészekre. Hátsó zár 15000 ft, szervószivattyú 60000 ft, szervóolajtartály 11000 ft, szervóolaj, meg egy kis munkadíj. Még jó hogy olcsóbban kaptam az alkatrészeket ( elvileg )
meg a szerelő is keveset kért, szinte majdnem ingyen csinálta. ( régi ismerős stb ) Ez ha bemegyek egy márkaszervizbe, akkor ezekért kifizettem volna minimum a dupláját. Na ezért írtam tegnap hogy elszomorít az autó. A szervó rendszerbe is honnan került bele az a kosz ami eltömítette a tartályban a szűrőt? És valószínűleg ettől ment tönkre a szivattyú. Azt már soha nem tudom meg, hogy ha azonnal kicserélem a tartályt mikor elkezdett hangja lenni a szivattyúnak, akkor a szivattyút megmenthettem volna e. Mint írtátok a mai autóknál ezeken ne nagyon csodálkozzak, hogy hol ez, hol az megy tönkre. Ez akkor olyan mint a nadrágszoknya. Nem tudom ki ismeri. Van rajtam egy nadrágszoknya, de nem vagyok még hozzászokva. Na hát én sem vagyok ehhez hozzászokva. Na majd lesz valahogy.
Üdv mindenkinek.

Motorcraft bontott asszem MKIV-et. Csörögj rá, hátha tud adni neked ilyen csövet.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #26893 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 15:06:17 »

Valószínű többet nem veszek Fordot.
Megértem az elégedetlenségedet, de azért egyetlen használt(!) autó alapján megítélni egy márkát és óva inteni a leendő tulajdonosokat azért erős túlzás. Ráadásul ez a hibalista nem a vég. Használtautónál az ilyen mindig benne van. Nekem is voltak az elején elektromos gondjaim. pl a zár nálam is rossz volt amikor megvettem, de ezeket rendberaktam, és azóta nincs gond. kopp-kopp.
Én se vennék tízezrekért gyári üzemanyag csövet, ha pár százasért megfelelővel kiváltható, de azért figyelj, hogy néhány bar nyomás is van ott.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #26894 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 15:59:16 »

Sziasztok

A motort takaró műanyag "fedél" egyszerűen lepattionthatós vagy valahol le is van csavarozva? Egyik oldalról könnyen le tudtam pattintani, de a többi nagyon kapaszkodik és nem látom, hogy valahol csavarral lenne rögzítve, feszegetni meg nem mertem. Merjem?

Köszönöm
Naplózva

Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #26895 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 16:13:03 »

Sziasztok

A motort takaró műanyag "fedél" egyszerűen lepattionthatós vagy valahol le is van csavarozva? Egyik oldalról könnyen le tudtam pattintani, de a többi nagyon kapaszkodik és nem látom, hogy valahol csavarral lenne rögzítve, feszegetni meg nem mertem. Merjem?

Köszönöm

Fölfelé emeled és kiugrik a tartóból, nincs csavarral rögzítve! Nem tudod tönkretenni!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #26896 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 18:00:54 »

Olvasgatom néha a fórumot,látom amikor tanácsokat kérnek leendő Ford tulajdonosok. Én nem akarok tanácsokat adni senkinek, de jól gondolja meg mindenki, aki Fordot akar venni. Én is nehezen szántam rá magam, nem az első jelölt volt a márka. Kipróbáltam egy ismerősét. Vezetni utazni jó vele, ez szerintem nem kérdés, de szerintem sok a gond vele. Valószínű többet nem veszek Fordot. Ha összejön még egy kis pénz, le lesz cserélve. Nekem kb fél éve van meg, és ez alatt több gondom volt vele. Amikor megvettem semmi baja nem volt. 6 éves 132000 km van benne. A benzines-dízel vitába nem szándékozom beszállni. Egyik gondja sem köthető ahhoz hogy benzines vagy dízel. Először a szervó döglött meg, aztán a hátsó ajtó zár, most meg kilyukadt egy műanyag benzincső. Az akku cserét nem számolom ide, annak lejárt az ideje. Az előző autómnál ami 26 éves volt, 14 évig volt nálam, nem volt ennyi gondom, ennyi idő alatt. De ott legalább ráfoghattam volna a korára. Egy ilyen idős ennyi kilométert futott autónál ez szégyen, hogy ennyi gond van vele. Elvárná az ember, hogy az olajcsere és a tankoláson kívül még ne nagyon  keljen javítani. Nem tudom a többi márkánál hogy van, de úgy látom igazat mondtak amikor azt mondták, hogy az utóbbi 10-15 évben az autóipar visszafelé fejlődött a tartósság területén. Talán aki nem tud megfizetni 3-4 évente új autót az húzza le magát a WC-n? Bele se merek gondolni mi lesz a mai autókkal 8-10 éves korukra. Mindenesetre nagyot csalódtam a Fordba azon belül az MK4 -ben. Öröm helyett eddig inkább csak bánatot okozott. Na ezek után biztos nekem ugrik pár Ford márkát istenítő tulajdonos, de nem baj.
Én örültem volna a legjobban ha csak jót írhatnék, de legnagyobb sajnálatomra a hibák beárnyékolják az örömömet az autó iránt.
Na megyek szerelni. nyes
Én kb 5 millával fizettem többet egy új-ért a garanciáig nyugalom aztán jönnek majd a fizetős hibák ez ilyen, ha 1 millát ráköltesz és jó lesz már jobban jártál mint én , sajnos a mai autók ilyenek kolléga VW 14TSI 96000km motor kuka 1 milla bontott bele és ha az is tönkre megy, akkor mi a megoldás ? elektromos autó, de a zárja meg a szervója ugyan úgy tönkre mehet annak is azt is gépészek csinálták takarékosan nem pedig jól, és erről nem ők tehetnek
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #26897 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 19:24:21 »

üdv az urakba!!!

valakinek  help van bevált modszere a nyárfa ragacsos zöldes szinü foltok eltávolítására  Huh?  Huh?,ablak pucoló ill.mosóbenzin nem müködik  rinya

válaszokért előre is köszi  worship  worship  worship
Naplózva
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #26898 Dátum: 2015.05.19 kedd, 08:58:00 »

Sziasztok.

Szeretném megtudni,hogy hol tudnék vásárolni az mk4 (2007) be egy keréknyomás érzékelő szenzort?
Ugyanis voltam gumisnál,ahol is sikerült a szakinak eltörnie. Nem hibáztatom érte, de most csipog,sípol
a kijelző. wow1
Szóval aki tud kérem írja meg,hogy hol érdemes megrendelni.
Köszönöm.
Naplózva
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #26899 Dátum: 2015.05.19 kedd, 09:04:58 »


Ebayen nézz körül, pár dollárért találsz.



Sziasztok.

Szeretném megtudni,hogy hol tudnék vásárolni az mk4 (2007) be egy keréknyomás érzékelő szenzort?
Ugyanis voltam gumisnál,ahol is sikerült a szakinak eltörnie. Nem hibáztatom érte, de most csipog,sípol
a kijelző. wow1
Szóval aki tud kérem írja meg,hogy hol érdemes megrendelni.
Köszönöm.

Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
Oldalak: 1 ... 531 532 533 534 535 536 537 [538] 539 540 541 542 543 544 545 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.