Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 03:04:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 596 597 598 599 600 601 602 [603] 604 605 606 607 608 609 610 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11313672 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #30100 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 14:42:24 »

Ismerni nem ismerem, de azért a szervizkönyv bejegyzéseit majd ellenőrizd le.


 integet2

Holnap megyek megnézni ezt a mondeót.Esetleg ismeri valaki?1.8-ba el lehetne hozni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-9780098
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #30101 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 14:47:04 »

Igen.


Milyet vettél bele? Gyári Ford? Unixnál Febit tudnék most rendelni.
Mennyi km-t bírt ki neked?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #30102 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 14:56:15 »

Szia, Futómű topicban írtam, most bemásolom. (Ha már szétrobbantod, szerintem gátlót is cserélj. Sachs jó, de a Bilstein is belemegy, csak az a Bárdinál nem volt, csak márciusra. A rugók alá is érdemes új gumikat venni. )

Sziasztok!

Ma bekerült egy új izomcsoport az első futóműbe, jelesül új gátlókat kapott. Sachs Supertouring lett, ahogy a felütközésgátló szett is, a szilentek MapCo, a toronycsapágy pedig SKF. Az eredmény. A fekvőrendőrhöz érve jelentkező koppanás megszűnt, a bal első gátló szára igencsak lógott. Jobb oldalon a toroncsapágy volt már elgyengülve, az is a fekvőrendőröket nem szerette, mert nagyobb sebességgel ha rámentem roppant egyet.

Ami a csillapítást érinti.
Kisebb úthibákat jobban elnyeli, első érzetre olyan, hogy puhább, finomabb az egész eleje az autónak, ugyanakkor a kanyarba beérve sokkal jobban tartja az autót. Ami még furább, hogy úthibákra érve sokkal halkabb lett az autó. Nemcsak az a jellegzetes kattanás szűnt meg kátyúknál, fekvőrendőrnél, hanem mintha elnyelné valami jobban az úthibákat. A MapCo lehet, hogy gyári beszállító, mert ahogy az SKF toronycsapágyon, úgy a toronyszilenten is van köszörülés (felirat eltávolítás). Tehát aki gátlót fog cserélni, az nyugodt lehet, a fenti alaktrészek jók. (Ami meglepetés volt, hogy a Sachs dobozban első körben egy JP gátló volt, s nem is Fordé...Néztek is a srácok, hogy ez mi....).

Visszatérve a témára, a Sachs-sal szemben a Monroe Reflex (ami a C-max-ba került), az olyan, mint egy pók. Minden kis elemével tapad az úthoz, sokkal kevésbé komfortos, ugyanakkor közvetlenebb, feszesebb, de mégsem ütnek fel az úthibák. Aztán lehet, hogy a C-mas súlya is közrejátszik, nomeg az, hogy a tengelytáv is bőven kisebb. A magas felépítéshez lehet, hogy jobb is a Reflex. Mindenesetre mind a két autóhoz nagyon jó volt a választás. Ja, munkadíj egy 10-es a cserére. Bosch szerviz árajánlata 30e, Szakszervizé 30e (ők futóművet is akarnak állítani, nem tudom miért, biztos valaki benyalja), Cromax korrekt, ők 15-ért csinálták volna.



Milyet vettél bele? Gyári Ford? Unixnál Febit tudnék most rendelni.
Mennyi km-t bírt ki neked?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #30103 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 14:59:23 »

Arra figyelj, hogy külön van a szilent és a toroncsapágy. A toronycsapágy ha a kezdebe fogod, az egy vicc. A szilent komolyabb.
A km-ert nem tudom, hogy pontosan mennyi, de a toronycsapágyat inkább a város, úthibák gyilkolja.

Milyet vettél bele? Gyári Ford? Unixnál Febit tudnék most rendelni.
Mennyi km-t bírt ki neked?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #30104 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 15:57:18 »

Halihó!

Ha nem preferálod a bőrözést, akkor keress egy még jó állapotú kormányt (mondjuk kapcsolók nélkül), ami olcsóbb és Vityával festesd át. Szép "hamvas" színe lesz (egy idő után ez is kifényesedik, de messze nem annyira, mint a gyári highline...).

Csere egyszerű. Akkusaru le, hátul a kormány hátulján vannak lukak, abban rugók, amit össze kell nyomni, s akkor a légzsák kipattan. Egy tükörrel szépen tudod nézni, hogy hogy áll a dolog. (Vigyázz arra, hogy ne a kapcsolókat odafogó csavaroknál keresd a lukakat). Mikor ez megvan, le tudod venni a kormányt magát. A kis fém kapcsolókat és a házat hátulról 2-2 vagy 3-3 (nem tudom pontosan) csavarral tudod kiszedni, ha a csavarokat kicsavartad, leesnek. Ezeket, ha szépek, (mármint a kapcsolókat) nem kell újat venned.

Üdv.
D.

Elég kivenni a légzsák és a kürt biztosítékát. Utóbbit csak azért, mert különben elég hangos lesz a légzsák kivétele. Tulajdonképpen ez igaza a légzsák biztosítékra is  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #30105 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 16:08:59 »

Én úgy tudom tolatáskor akkor áll csak át, ha vmelyik irányba a tükörállító kapcsoló kapcsolva van (mert amúgy honnan tudná, hogy most a bal, vagy jobb oldalit szeretném, hogy átálljon tolatáskor?).
Azt figyeltem meg, hogy már akkor sem úgy áll, amikor beülök, tehát a kinyitáskor állítódik el. Így feltételezem, hogy ahhoz van köze a dolognak, hogy a 2 kulcshoz különböző pozíciókat jegyez meg. Majd csinálok egyszer egy komplett újratanítást, hát ha az megoldja.
Így van. Mind a tolatáskor, mind a kinyitáskor.
Kinyitáskor abba az állapotba áll be, amilyen akkor volt, amikor utoljára az adott kulccsal használtad az autót. Ha csak egy kulcsot használsz, mégis össze-vissza áll, akkor a pozíció jeladója lesz hibás. Ez lehet akár a tükörben lévő potik vagy a csatlakozó kontakthibája. A csatlakozó már belül az ajtókárpit alatt van.
Nem tudod újratanítani, mert mindig tanul.

Viszont megcsinálhatsz egy tesztet.
Amikor rosszul áll a tükör, akkor tárold a beállítást mondjuk a 4-es gombra. Állítsd be a tükröt és ezt pedig tanítsd be a 3-asra.
Ha legközelebb megint rosszul áll a tükör, akkor nézd meg, hogy
- a 3-as gomb nyomására beáll-e helyes állásba -> Érzékelő jó, memória hiba
- a 3-asra nem javul meg, 4-es-re még rosszabbra áll be -> Érzékelő hiba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #30106 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 16:22:02 »

Ha már a tükör a téma, bedobom megint, hátha most valakinek lesz valami tippje. Smiley
Azt csinálja a tükröm, hogy hátramenetbe kapcsoláskor lebukik a megfelelő oldal (kapcsoló állástól függően), de amint megmozdul az autó, vissza is áll az alaphelyzetbe.
Ha nem moccan az autó akkor marad ledöntve a végtelenségig, vagy amíg ki nem veszem hátramenetből.
Egyfajta workaround-ként működik az, hogy ha a kapcsoló középen van és miután elkezdtem tolatni (gurul az autó) utána billentem át a kapcsolót az egyik oldalra, akkor amíg mozog az autó, addig a tükör is ledöntve marad.


Így van. Mind a tolatáskor, mind a kinyitáskor.
Kinyitáskor abba az állapotba áll be, amilyen akkor volt, amikor utoljára az adott kulccsal használtad az autót. Ha csak egy kulcsot használsz, mégis össze-vissza áll, akkor a pozíció jeladója lesz hibás. Ez lehet akár a tükörben lévő potik vagy a csatlakozó kontakthibája. A csatlakozó már belül az ajtókárpit alatt van.
Nem tudod újratanítani, mert mindig tanul.

Viszont megcsinálhatsz egy tesztet.
Amikor rosszul áll a tükör, akkor tárold a beállítást mondjuk a 4-es gombra. Állítsd be a tükröt és ezt pedig tanítsd be a 3-asra.
Ha legközelebb megint rosszul áll a tükör, akkor nézd meg, hogy
- a 3-as gomb nyomására beáll-e helyes állásba -> Érzékelő jó, memória hiba
- a 3-asra nem javul meg, 4-es-re még rosszabbra áll be -> Érzékelő hiba.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #30107 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 17:03:46 »

Arra figyelj, hogy külön van a szilent és a toroncsapágy. A toronycsapágy ha a kezdebe fogod, az egy vicc. A szilent komolyabb.
A km-ert nem tudom, hogy pontosan mennyi, de a toronycsapágyat inkább a város, úthibák gyilkolja.


Értem.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_toronycsapagy_szilent/elso_toronycsapagy_ford_mondeo_2007-_36046
Ez kell nekem igaz?

« Utoljára szerkesztve: 2016.02.04 csütörtök, 17:13:43 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30108 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 17:45:56 »

Sziasztok

Aszt hogy tudom beállítani hogy ha hátramenetbe rakom akkor lemenjen a 2 tükör ( Ford Mondeo Titanium ) ??
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30109 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 17:52:34 »

Sziasztok

Még azt szeretném kérdezni hogy ha elkopik teljesen az első fék akkor kijelzi a műszerfal ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #30110 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 17:56:49 »

Ismerni nem ismerem, de azért a szervizkönyv bejegyzéseit majd ellenőrizd le.


 integet2

Lekérdeztem a szervizben ahova hordta.Klappol minden amit elmondott.10.000-kén olajcsere.Ausztriában szokott tankolni mert ott lakik a határnál.Úgy tudom ott jobb minőségű a gázolaj.Csak legyen olyan állapotra mint amilyennek elmondta.Titániumot akartam de ahogy elnézem azokból a jobbak 2.5 misi környékén vannak.Annyit meg nem tudok autóra szánni.Így hát kénytelen vagyok engedni e felszereltségből.
Naplózva
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #30111 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 17:57:51 »

Jah és minden évben átvizsgáltatta az autót a fordnál.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #30112 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 18:14:46 »

Sziasztok

Még azt szeretném kérdezni hogy ha elkopik teljesen az első fék akkor kijelzi a műszerfal ?
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30113 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:14:46 »

nem.

Nincs visszajelzés?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #30114 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:20:10 »

Nincs visszajelzés?
amennyiben nem megy vezeték a fék betétre ,nincs.és jelzés sincs.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.04 csütörtök, 19:22:01 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30115 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:29:12 »

Sziasztok

Aszt hogy tudom beállítani hogy ha hátramenetbe rakom akkor lemenjen a 2 tükör ( Ford Mondeo Titanium ) ??

Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30116 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:32:53 »

Sziasztok

Aszt hogy tudom beállítani hogy ha hátramenetbe rakom akkor lemenjen a 2 tükör ( Ford Mondeo Titanium ) ??



sehogy.
1 tükör tud bólintani egyszerre, az amelyik felé átkapcsolod középállásból a tükörállító kapcsolóját.
Ez is csak akkor megy, ha van memóriás ülés az autóban.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #30117 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 20:12:53 »

Nincs visszajelzés?

Nincsen.
Manuálisan kell ellenőrizni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #30118 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 21:37:45 »

Nincs visszajelzés?
Akusztikus jelzés sincs? Nekem az offos Hondánál azt mondták, hogy a betét olyan, hogy a végén elkezd visítani (mármint direkt úgy van kialakítva)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30119 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 22:03:49 »

Szevasztok! Linkelek egy mondeót.Pont ilyet keresek.Valószínű az első 3 évét külföldön töltötte mert m-es rendszám 2011-től van ha jól tudom.Holnap kérek egy alvázszámot meg egyéb infót.
Vélemény?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_xenon_navi-9789225
2012 január: LZU, 2012 március: MCB rendszámok voltak ez előző munkahelyemen.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #30120 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 23:07:42 »

Igen, ez a toronycsapágy.

Ez meg a szilent:

https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_lengescsillapito_reszei/elso_lengescsillapito_felso_rogzito_ford_2006-_52432

 wave

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #30121 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 23:15:05 »

Na, az jó hír, ha megbízható a szerviz, ahogy a tulaj is remélhetőleg.  Wink

Titaniummal tulajdonképpen sok Ghia egyenértékű felszereltségben (ha jól tudom..., így azt is kereshetsz, 2008 után már nem a fosbarna műszerfal van), nekem a belső dekorban (sötétbarna fa utánzat, szemben a Tianium belső elemeivel) tér el és a felniben a Titaniumtól.  Ha jók az értesüléseim, a Titanium Convers műszeregységet kapott, a Ghia nem. Alapból. Ezeken túlmenően én olyan nagy differenciát nem találtam a Titanium és az én Ghiam között. Xenon, kívül belül króm pakett, ülésfűtések, elsőhátsó pdc, fűthető, IR szélvédő, Télicsomag, navi, hűthető kesztyűtartó, belső világítás, szóval minden...



Tényleg fűthető kormánykerék volt kapható a Mondeohoz?

Lekérdeztem a szervizben ahova hordta.Klappol minden amit elmondott.10.000-kén olajcsere.Ausztriában szokott tankolni mert ott lakik a határnál.Úgy tudom ott jobb minőségű a gázolaj.Csak legyen olyan állapotra mint amilyennek elmondta.Titániumot akartam de ahogy elnézem azokból a jobbak 2.5 misi környékén vannak.Annyit meg nem tudok autóra szánni.Így hát kénytelen vagyok engedni e felszereltségből.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #30122 Dátum: 2016.02.05 péntek, 07:16:22 »

2012 január: LZU, 2012 március: MCB rendszámok voltak ez előző munkahelyemen.

Na akkor én pont egy ilyet vettem pont egy éve... LZU... Hibátlan! Nagyon szép, nem kopott belső, rendszeresen szervizelt, valós km-esen és kiterjesztett garis Smiley
Nincs rá panaszom
Naplózva

szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #30123 Dátum: 2016.02.05 péntek, 07:16:50 »

Akusztikus jelzés sincs? Nekem az offos Hondánál azt mondták, hogy a betét olyan, hogy a végén elkezd visítani (mármint direkt úgy van kialakítva)

itt is sípolni kezd
Naplózva

szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #30124 Dátum: 2016.02.05 péntek, 07:45:33 »

Na, az jó hír, ha megbízható a szerviz, ahogy a tulaj is remélhetőleg.  Wink

Titaniummal tulajdonképpen sok Ghia egyenértékű felszereltségben (ha jól tudom..., így azt is kereshetsz, 2008 után már nem a fosbarna műszerfal van), nekem a belső dekorban (sötétbarna fa utánzat, szemben a Tianium belső elemeivel) tér el és a felniben a Titaniumtól.  Ha jók az értesüléseim, a Titanium Convers műszeregységet kapott, a Ghia nem. Alapból. Ezeken túlmenően én olyan nagy differenciát nem találtam a Titanium és az én Ghiam között. Xenon, kívül belül króm pakett, ülésfűtések, elsőhátsó pdc, fűthető, IR szélvédő, Télicsomag, navi, hűthető kesztyűtartó, belső világítás, szóval minden...



Tényleg fűthető kormánykerék volt kapható a Mondeohoz?


Nekünk még 2007-ben volt egy Ghia MK4, aztán a frank megugrásával inkább visszaadta apám. DE abban nem volt ülésfűtés, convers, navi, viszont az a "ci**nyos" faberakás, na az elég gáz volt. A krém színű kárpit, meg a bőr viszont nagyon adta!
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #30125 Dátum: 2016.02.05 péntek, 08:44:31 »

Akusztikus jelzés sincs? Nekem az offos Hondánál azt mondták, hogy a betét olyan, hogy a végén elkezd visítani (mármint direkt úgy van kialakítva)
ebbe is tudsz olyan betétet venni.nemgyárit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30126 Dátum: 2016.02.05 péntek, 09:13:59 »

Sziasztok

Olyan gondom lenne hogy néha aszt csinálja a bal első lámpa hogy  nem ég de meg ütögetem a lámpát és ùjra ég de van úgy hogy ki kell vennem a lámpát és megnyomogatni az égőt és csak utána jó egy darabig.
Az égő az jó, meg csak a baloldal csinálja.

Válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30127 Dátum: 2016.02.05 péntek, 09:29:23 »

Akusztikus jelzés sincs? Nekem az offos Hondánál azt mondták, hogy a betét olyan, hogy a végén elkezd visítani (mármint direkt úgy van kialakítva)

Akusztikus van. Vas a vason szép hangot tud kiadni, ha egy kicsit erölteted, akkor még augusztus 20-i feeling is lehet... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #30128 Dátum: 2016.02.05 péntek, 09:38:53 »

Xenon, nem xenon? A csati, ami a lámpa hátulján van, elég rossz kikalakítású, az tömődik el, kontakthibás, stb. Alapos tiszítás, kontaktspray (s nem Wd40).

 wave

Sziasztok

Olyan gondom lenne hogy néha aszt csinálja a bal első lámpa hogy  nem ég de meg ütögetem a lámpát és ùjra ég de van úgy hogy ki kell vennem a lámpát és megnyomogatni az égőt és csak utána jó egy darabig.
Az égő az jó, meg csak a baloldal csinálja.

Válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30129 Dátum: 2016.02.05 péntek, 09:49:07 »

Xenon, nem xenon? A csati, ami a lámpa hátulján van, elég rossz kikalakítású, az tömődik el, kontakthibás, stb. Alapos tiszítás, kontaktspray (s nem Wd40).

 wave


Az írja, hogy nem "ég" a lámpa... Ugye a xenon nem izzik, ég...  A led sem...  hehe

Szóval ez valószínű csatlakozó hiba...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30130 Dátum: 2016.02.05 péntek, 09:54:20 »

sima lámpa nem xenon, a csatlakozóval tudok valamit csinálni vagy vigyem el valahova ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #30131 Dátum: 2016.02.05 péntek, 10:14:18 »

sima lámpa nem xenon, a csatlakozóval tudok valamit csinálni vagy vigyem el valahova ?
vidd el valahova.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
babik07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


babik07@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30132 Dátum: 2016.02.05 péntek, 10:27:08 »

Sziasztok

Lassan esedékes az első fék csere 138000 KM van benne, Milyet tegyek bele gyárit vagy tudtok valami mást ami jó ?
Meg tudtok valami jó szerelőt aki ért nagyon a mondeókhoz Budapest környékén ?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Kombi Titanium
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30133 Dátum: 2016.02.05 péntek, 10:54:05 »


Tényleg fűthető kormánykerék volt kapható a Mondeohoz?


No, MK4 - ben sohasem...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30134 Dátum: 2016.02.05 péntek, 10:55:23 »

sima lámpa nem xenon, a csatlakozóval tudok valamit csinálni vagy vigyem el valahova ?

Gyere el minire, megnézem szívesen. The best scenario, kontaktspray és boldogság... Ez talán a legvalószínűbb!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30135 Dátum: 2016.02.05 péntek, 10:59:25 »

Sziasztok

Lassan esedékes az első fék csere 138000 KM van benne, Milyet tegyek bele gyárit vagy tudtok valami mást ami jó ?
Meg tudtok valami jó szerelőt aki ért nagyon a mondeókhoz Budapest környékén ?

Szerintem bőven jó a gyári fékrendszer, szóval én nem cserélném az egész féket, ha fékbetétre, tárcsára gondolsz, abban is maradnék a gyárinál, mert árban sem  rossz és minőségben is jó. Nagyauto topikban kérhetsz árajánlatot.

Utángyártott betétből ferrodo, vagy ate jöhetne nálam szóba, a gyári is is ezekből kerül ki elvileg. 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30136 Dátum: 2016.02.05 péntek, 12:40:39 »

Szerintem bőven jó a gyári fékrendszer, szóval én nem cserélném az egész féket, ha fékbetétre, tárcsára gondolsz, abban is maradnék a gyárinál, mert árban sem  rossz és minőségben is jó. Nagyauto topikban kérhetsz árajánlatot.

Utángyártott betétből ferrodo, vagy ate jöhetne nálam szóba, a gyári is is ezekből kerül ki elvileg. 

Az enyémben nincs. Te milyen betétet tennél a Merenvébe?  nyes nyes
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #30137 Dátum: 2016.02.05 péntek, 15:07:54 »



nálam is esedékes az első szett csere.

jelenleg "őt" néztem ki:

http://www.ebay.com/itm/291589251947?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


használta már valaki a mintex-et?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30138 Dátum: 2016.02.05 péntek, 16:06:28 »


nálam is esedékes az első szett csere.

jelenleg "őt" néztem ki:

http://www.ebay.com/itm/291589251947?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


használta már valaki a mintex-et?

nem nagy durranás márka
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30139 Dátum: 2016.02.05 péntek, 16:07:31 »



ez a fajta hátsó toldat hogyan van gyárilag rögzítve? sima lökösre rámegy?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30140 Dátum: 2016.02.05 péntek, 16:08:44 »


nálam is esedékes az első szett csere.

jelenleg "őt" néztem ki:

http://www.ebay.com/itm/291589251947?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


használta már valaki a mintex-et?


A gyári szett, szerintem tökéletesen ellátja a feladatát. Annál jobb biztos nem lesz a mintex, de döntsd el te, hogy kockáztatsz-e!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #30141 Dátum: 2016.02.05 péntek, 20:09:38 »

Sziasztok

Olyan gondom lenne hogy néha aszt csinálja a bal első lámpa hogy  nem ég de meg ütögetem a lámpát és ùjra ég de van úgy hogy ki kell vennem a lámpát és megnyomogatni az égőt és csak utána jó egy darabig.
Az égő az jó, meg csak a baloldal csinálja.

Válaszotokat előre is köszönöm
Helló!

Nekem is ugyan ezt szokta csinálni. Nálam is a bal lámpa, ha szembe állok a kocsival. Te is úgy gondoltad a balt? Mert akkor nem véletlen, h az csinálja mindig.
Nálam csak reggeli első egy-kettő indításnál. De mínuszban. Én is szétszedtem már, átnéztem, amennyire egy laikus átnézheti, be is fújtam, a csatlakozóknál kontakt spray-vel, de semmi javulás. Én már arra is gondoltam, h az akku alacsony feszültsége miatt csinálja, h nehezebben kapcsol az fel. Mert volt hogy nem kellett megütnöm, hanem csak az első és hátsó szélvédő fűtését lekapcsoltam és abban a pillanatban felkapcsolt a bal lámpa is. Ebből gondolom, hogy az aksi indításánál lévő gyenge feszültség okozza. Ha nincs mínusz vagy már mentem eleget a kocsival és a generátor töltött, akkor nincs gond.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #30142 Dátum: 2016.02.05 péntek, 20:20:56 »

Végre mondeó tulaj lettem! Smiley Egy igazi gyöngyszemet találtam Smiley
Naplózva
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #30143 Dátum: 2016.02.05 péntek, 20:29:03 »

Sziasztok!

Az MK4-es programozásokat hol lehet megtalálni?
Úgy, mint pl az mk3-nál is le van írva, hogy hogyan lehet automata ajtózárást, ledönthető tükröket és egyebeket beprogramozni?

MK4-nél hogy megy ez?

Köszi a segítséget!
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
siki
Vendég
« Új hozzászólás #30144 Dátum: 2016.02.05 péntek, 20:31:16 »

Végre mondeó tulaj lettem! Smiley Egy igazi gyöngyszemet találtam Smiley


gratula!!!

kicsit bővebben  Wink  Wink
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #30145 Dátum: 2016.02.05 péntek, 21:17:45 »

Végre mondeó tulaj lettem! Smiley Egy igazi gyöngyszemet találtam Smiley

gratula!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #30146 Dátum: 2016.02.06 szombat, 07:58:38 »

Mitöl lehet ez? Indítom a kocsit, melegítem kicsit mint mindig. Kézifék kiengedve, kuplung-egyes. Gázadásra nem akar mozdulni a kocsi, mintha be lenne húzva a kézifék! (De nincs!) Ha kicsit nyomom még, eröltetem akkor egy nagy kattanás, nyöszörgés után indul. Miután bemelegedett, többet nem jön elö, a kuplung hibátlan, jól kapcsol, nincs semmi hangja! Fütött garázsban van a kocsi, megpróbáltam hogy nem használom a kéziféket (hátha az van beragadva) de úgy is ugyanaz.

Mk4 2.0 TDCi 103kW. Rendszeresen szervizelve, legutóbb 2 hónapja volt márkaszervizben olajcserén, átnezésen
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.06 szombat, 08:00:45 írta Adam86 » Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #30147 Dátum: 2016.02.06 szombat, 08:46:57 »

Mitöl lehet ez? Indítom a kocsit, melegítem kicsit mint mindig. Kézifék kiengedve, kuplung-egyes. Gázadásra nem akar mozdulni a kocsi, mintha be lenne húzva a kézifék! (De nincs!) Ha kicsit nyomom még, eröltetem akkor egy nagy kattanás, nyöszörgés után indul. Miután bemelegedett, többet nem jön elö, a kuplung hibátlan, jól kapcsol, nincs semmi hangja! Fütött garázsban van a kocsi, megpróbáltam hogy nem használom a kéziféket (hátha az van beragadva) de úgy is ugyanaz.

Mk4 2.0 TDCi 103kW. Rendszeresen szervizelve, legutóbb 2 hónapja volt márkaszervizben olajcserén, átnezésen

Szia!

Nem tudom milyen surun hasznalod az autot, de ebben a nyirkos idoben siman ossze tud ragadni a betet a tarcsaval. Neha nekem is elo szokott fordulni, mivel a tarcsa vegulis sima fem, finom feluleti rozsda kepzodhet rajta. A futott garazs szerintem csak akkor jo ha van rendes szellozese is. Ellenkezo esetben telen jo kis dunsztot csinalsz, a rozsda meg csak ugy falja a fem reszeket. Ha egy jo kis teli napon allsz be, amikor tiszta sos le az allja, esetleg meg fagyott ho is tapad ra vagy egy kis saros cucc, na az a legrosszabb.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #30148 Dátum: 2016.02.06 szombat, 09:25:20 »

Szia!

Nem tudom milyen surun hasznalod az autot, de ebben a nyirkos idoben siman ossze tud ragadni a betet a tarcsaval

Szia, köszi! Erre nem gondoltam, de tényleg gyanús. Tényleg akkor a legfeltűnőbb amikor nem megyek pár napig a kocsival. Van erre bármilyen megelőzés? Valami spray, bármi? Vagy másfajta tárcsa/betét (tavasszal esedékes a cseréje, Motorcraft van benne)
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30149 Dátum: 2016.02.06 szombat, 13:32:51 »

Szia, köszi! Erre nem gondoltam, de tényleg gyanús. Tényleg akkor a legfeltűnőbb amikor nem megyek pár napig a kocsival. Van erre bármilyen megelőzés? Valami spray, bármi? Vagy másfajta tárcsa/betét (tavasszal esedékes a cseréje, Motorcraft van benne)
Garázsfűtés kikapcsolása.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 596 597 598 599 600 601 602 [603] 604 605 606 607 608 609 610 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.