Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:48:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 595 596 597 598 599 600 601 [602] 603 604 605 606 607 608 609 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12008280 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #30050 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 18:21:32 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!MK4 Mondeót szeretnék vásárolni és a véleményeteket kérném!Első kérdésem,hogy minden 2.0TDCI MK4 DPF-es, vagy évjárat függő?
Igazából a diesel felé húz a szívem de félek a részecskeszűrőtől, mivel 35km a munkahely és ezt is 3 községen keresztül kell megtenni.Álltalában évi 20ekm megyek.
Nézegetem a benzineseket is de abból az 1.6-os SCTI Eco Boost.Pro kontra vélemény? Esetleg mire kell figyelni 200ekm környéki autóknál?
Válaszokat előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.01 hétfő, 18:23:33 írta BJ75 » Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30051 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 18:24:39 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!MK4 Mondeót szeretnék vásárolni és a véleményeteket kérném!Első kérdésem,hogy minden 2.0TDCI MK4 DPF-es, vagy évjárat függő?
Igazából a diesel felé húz a szívem de félek a részecskeszűrőtől, mivel 35km a munkahely és ezt is 3 községen keresztül kell megtenni.Álltalában évi 20 km megyek.
Nézegetem a benzineseket is de abból az 1.6-os SCTI Eco Boost.Pro kontra vélemény? Esetleg mire kell figyelni 200ekm környéki autóknál?
Válaszokat előre is köszönöm!
mind dpf-es.70km odavissza már nem csekély távolság,oda megéri a dízel..Nem kell félni a dpf-től.
200e-nél kell szíjat cserélni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30052 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 19:29:43 »

mind dpf-es.70km odavissza már nem csekély távolság,oda megéri a dízel..Nem kell félni a dpf-től.
200e-nél kell szíjat cserélni.

És jó tudni, hogy a kettős tömegű volt már cserélve vagy sem. Illetve még a váltót látom kritikusnak.
Naplózva
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #30053 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 20:01:08 »

Köszönöm a válaszokat!Erről vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend-9678077
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30054 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 20:16:46 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!MK4 Mondeót szeretnék vásárolni és a véleményeteket kérném!Első kérdésem,hogy minden 2.0TDCI MK4 DPF-es, vagy évjárat függő?
Igazából a diesel felé húz a szívem de félek a részecskeszűrőtől, mivel 35km a munkahely és ezt is 3 községen keresztül kell megtenni.Álltalában évi 20ekm megyek.
Nézegetem a benzineseket is de abból az 1.6-os SCTI Eco Boost.Pro kontra vélemény? Esetleg mire kell figyelni 200ekm környéki autóknál?
Válaszokat előre is köszönöm!
Ez a kérdés mintha lett volna már.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30055 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 20:17:11 »

És jó tudni, hogy a kettős tömegű volt már cserélve vagy sem. Illetve még a váltót látom kritikusnak.
A váltót? Melyiknél, miért?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30056 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 22:38:08 »

A váltót? Melyiknél, miért?
2.0 tdci-nél potyogott le itt pár tagnak manuál 6gang
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30057 Dátum: 2016.02.02 kedd, 00:09:09 »

2.0 tdci-nél potyogott le itt pár tagnak manuál 6gang
Én is csapágyas váltóval vettem, 60e volt a csere, bele kell számolni a vételárba.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30058 Dátum: 2016.02.02 kedd, 08:46:06 »

2.0 tdci-nél potyogott le itt pár tagnak manuál 6gang

Ha pedig ps, akkor ellenőrizni, hogy az eladás előtti 180-as olajcsere megtörtént vagy sem. Állítólag qrva érzékeny a cserére a ps.
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #30059 Dátum: 2016.02.02 kedd, 08:47:15 »

Ha már ennyit ráköltöttél, miért akarod eladni? Smiley

175e-nél lett cserélve, szerencsére jól megúsztam.
Továbbá, visszahül a motor, turbo kifúj, fűtőradiátor lyukas, kormánymű cserés...  Wink
Naplózva
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #30060 Dátum: 2016.02.02 kedd, 16:37:55 »

Szevasztok! Linkelek egy mondeót.Pont ilyet keresek.Valószínű az első 3 évét külföldön töltötte mert m-es rendszám 2011-től van ha jól tudom.Holnap kérek egy alvázszámot meg egyéb infót.
Vélemény?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_xenon_navi-9789225
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.02 kedd, 16:44:00 írta Zoli87 » Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30061 Dátum: 2016.02.02 kedd, 16:39:30 »

Szevasztok! Linkelek egy mondeót.Pont ilyet keresek.Valószínű az első 3 évét külföldön töltötte mert m-es rendszám 2011-től van ha jól tudom.Holnap kérek egy alvázszámot meg egyéb infót.
Vélemény?

nem látom a linket  wow1
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #30062 Dátum: 2016.02.02 kedd, 16:43:37 »

Elfelejtettem Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_xenon_navi-9789225
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30063 Dátum: 2016.02.02 kedd, 19:25:41 »

fogaskeréktörés? Roll Eyes

MK3-nál a kintiek típushibának írják. Szétszedem majd egyik napon, aztán megnézem. Én is arra tippelek, hogy a motor csigája, ami fogaskereket hajtja, azon tört le 1-2 fog. Fura mert ugye most vettem észre, hogy nyikorgott is nagyon, most ugye nem megy az állítás, s most viszont nem nyikorog sehogy.
Esztergályos kontaktot szereztem, hogy ha tényleg tört vmi. Jó szívás lesz szétszedni, mert ugye nem tudom az ülést felemelni...

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #30064 Dátum: 2016.02.02 kedd, 21:44:38 »

MK3-nál a kintiek típushibának írják. Szétszedem majd egyik napon, aztán megnézem. Én is arra tippelek, hogy a motor csigája, ami fogaskereket hajtja, azon tört le 1-2 fog. Fura mert ugye most vettem észre, hogy nyikorgott is nagyon, most ugye nem megy az állítás, s most viszont nem nyikorog sehogy.
Esztergályos kontaktot szereztem, hogy ha tényleg tört vmi. Jó szívás lesz szétszedni, mert ugye nem tudom az ülést felemelni...




Máshogy van rögzítve a padlóhoz mint az MK3-nál?Ott csak a bizti öv kicsavarása nehéz ha lent az ülés tökig.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30065 Dátum: 2016.02.02 kedd, 21:46:30 »


Máshogy van rögzítve a padlóhoz mint az MK3-nál?Ott csak a bizti öv kicsavarása nehéz ha lent az ülés tökig.

A stekker miatt aggódom, hogy nem férek hozzá, mert akkora, mint az öklöm...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #30066 Dátum: 2016.02.02 kedd, 22:35:48 »

MK3-nál a kintiek típushibának írják. Szétszedem majd egyik napon, aztán megnézem. Én is arra tippelek, hogy a motor csigája, ami fogaskereket hajtja, azon tört le 1-2 fog. Fura mert ugye most vettem észre, hogy nyikorgott is nagyon, most ugye nem megy az állítás, s most viszont nem nyikorog sehogy.
Esztergályos kontaktot szereztem, hogy ha tényleg tört vmi. Jó szívás lesz szétszedni, mert ugye nem tudom az ülést felemelni...


Véletlenül se próbáld meg először a programozást  eplus2
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30067 Dátum: 2016.02.02 kedd, 22:36:30 »

A stekker miatt aggódom, hogy nem férek hozzá, mert akkora, mint az öklöm...

mk4ben már más a motor, abban nem hallottam még darálásról. azt próbáld meg először amit ajánlottak Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30068 Dátum: 2016.02.02 kedd, 22:37:38 »

Véletlenül se próbáld meg először a programozást  eplus2

?
mit lehet?
Egyébként amióta megvettem, azt csinálja a kocsi, hogy adhoc elállítja a jobb oldali tükröt fel, vagy le, holott a kapcsoló középállásban van.
Lehet ennek köze hozzá?
Mi ez a programozás dolog, segíts pls.
(eddig ment?)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
krisztianbeton
Vendég
« Új hozzászólás #30069 Dátum: 2016.02.03 szerda, 08:32:14 »

Sziasztok

Egy MK4 16TDCI 60.000-es szervíznél mit kell cserélni?
Fordnál 75.000ft-ot mondtak a szervízre, sajnos most nem fér bele.
Ha csak szűrő meg olaj akkor azt meg tudom csinálni, vagy van más is esetleg nullázni kell az agyában is a szervizt?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30070 Dátum: 2016.02.03 szerda, 09:46:45 »

Sziasztok

Egy MK4 16TDCI 60.000-es szervíznél mit kell cserélni?
Fordnál 75.000ft-ot mondtak a szervízre, sajnos most nem fér bele.
Ha csak szűrő meg olaj akkor azt meg tudom csinálni, vagy van más is esetleg nullázni kell az agyában is a szervizt?
etis szerint:
Szerviz terv
 
Típus   Mondeo 2007.5
Változat   1.6L DURATORQ-TDCI (EURO V) (08/2011 - 02/2014)
Intervallum   3 Év (60000 km)
Javítás/Rendelés száma   
Reg. szám   
Reg. dátum   
Rádiokód   
Kilométer   km
 
Ellenőrizze az elintézésre váró szervizműveleteket az OASIS segítségével, és biztosítsa azok elvégzését 
 
L - Munkatétel - kiegészítő költségek számlája
Beállás a gépkocsival a műhelybe
Visszajelző műszerek, figyelmeztető/ellenőrző lámpák és kürt   Ellenőrizze a működését   
 
Tengelykapcsoló   Ellenőrizze a működését, állítsa be ha szükséges   
 
Ablakmosó, ablaktörlő   Ellenőrizze a működését, állítsa be ha szükséges   
 
Utastér
Külső és belső világítás; Műszerfal világítás   Ellenőrizze működésüket, állapotukat (sérülés, elhasználódás)   
 
Szerviz-intervallum kijelző   Újra beállítani   
 
Utastér levegőszűrő   Csere   
 
Motortér
Üzemanyagszűrő   Csere   
 
Légszűrő   Kicserélni (fokozottan szennyezett körülmények esetén gyakrabban)   
 
A gépkocsi alatt
Motor   Az olajat leengedni és az olajszűrőt kicserélni   
 
Gumiabroncsok   Ellenőrizze az abroncsok sérülésmentességét, kopását (egyenletes-e/egyenetlen), az állapotukat/gyártási idejét az oldalfalakon és mérje meg a profilmélységüket
Első: Bal oldal   mm, Jobb oldal   mm
Hátsó: Bal oldal  mm, Jobb oldal   mm   
 
Fék rendszer   Felszerelt kerekeknél, a fékbetétek és a féktárcsák kopását ellenorizni. A hátsó fékbetétek kopását ellenorizni. (A gépjármu nagy terheléses üzemeltetése esetén gyakrabban)   
 
Külső rész
Motor   A motorolajat feltölteni. Az olajcsere jelzőt, ha van, alaphelyzetbe állítani.   
 
Gumiabroncsok   A nyomást beállítani   
 
Pótkerék   A nyomást beállítani, ellenőrizni a kopást - állapotot (a profilmélységet feljegyezni)
 mm   
 
Gumiabroncsnyomás-felügyelő rendszer   Gumiabroncsnyomás beállítása, visszaállítás - ha alkalmazható   
 
Oldalajtó-zárak   Működést/zsírzást ellenőrizni   
 
Szervizbejegyzés és emlékeztető matrica   Gépkocsi szervizbejegyzésének frissítése (Szervizkönyv/Digitális Szerviznyilvántartás (DSR) és matrica felragasztása a vezetőülés oldali B-oszlopra)   
 
Megnövelt intervallumú karbantartás
Fék rendszer   2 évente - Fékfolyadékot cserélni (LTS 12 154 4)   
L
Klímaberendezés   3 évente - A hőmérsékletet ellenőrizni a párologtató-kimenőcsőnél. A klímaberendezés-csővezetékeket ellenőrizni sérülés és tömítetlenségek szempontjából (LTS 34 619 1) (67/2002 MSZI)   
L
Hűtőrendszer   10 évente - Leengedni, kiöblíteni és újból feltölteni bíborvörös Super Plus folyadékkal(LTS 24 122 4)   
L
Vezérműtengely-hajtószíj, feszítőszerkezet és vezetokerekek   180.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9 / 21 306 5)   
L
Segédberendezés-ékszíjak   180.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5)   
L
Extra szolgáltatások és további ajánlatok (opcionális – vásárlói kérésre / az alapáron felül)
Klíma karbantartó csomag   Klíma rendszer ellenőrzése és tisztítása(LTS 54 552 4)   
L
Utastér levegőszűrő.plusszra   Cserélje a szagszűrőt szagszűrő-plusszra.   
 
www.etis.ford.com

gázolajszűrő, olaj+szűrő, légszűrő, pollenszűrő a minimum. Fékek igény szerint,

ha van kedvezményed alkatrészeseknél, vedd meg ott az alkatrészt, a szerviz munkadíj helyfüggő.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #30071 Dátum: 2016.02.03 szerda, 10:01:05 »

Felszereltsége jó, a km-re dobj rá legalább 100-150e-t. Ami nem gond, csak az ár is tükrözze azt.
Ahogy néztem, szervizkönyv nincsen, vaj miért, s külföldi. 
Vezérlés, kuplung ( kt lk-kel), fékek cseréje megvolt?

Ha ott vagy a szomszédban érdemes megnézni, ha nem, nem.

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #30072 Dátum: 2016.02.03 szerda, 15:36:32 »

Sziasztok !

Aszt szeretném kérdezni hogy hallottam olyat hogy van MK4-es mondeora magyarosítás ti hallottatok ilyet, esetleg tudtok árat vagy valakit mondani aki megcsinálja.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Szia!

Keresd somasoft-ot
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #30073 Dátum: 2016.02.03 szerda, 15:43:08 »

Sziasztok,


A következő hibajelenséggel találkozott már valaki?

Néhány napja járó motornál, a kormány elforgatásakor, mintha a szervo nem működne megfelelően. A kormányon érezni és hallani egy halk morgó hangot néha néha szakaszosan. Hidegen a kormányt sem kell forgatni, hallani a hangot szintén szakaszosan és ekkor lehet érezni is a kormányon egy apró remegést. A kormányzás folyamatos ezért nem lennék benne biztos 100% -ig, hogy szervóhiba.

Valakinek lenne tippje a témára? Ill. mit nézzek meg első körben?

Szia!

Én megjártam a szervóval, szerelő helyett, én oldottam meg. Sok telefon meg utánnajárás után.
Keress meg, ha érdekel, pénzt nem kérek érte, de nem szeretnék itt sokáig irogatni.
Nem akarlak megijeszteni, de ne várj vele, mert ha hasonló a baj mint nálam, akkor tönkre mehet a szivattyú, ami nem olcsó.

Üdv: Norbull
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30074 Dátum: 2016.02.03 szerda, 16:17:46 »

Szia!

Én megjártam a szervóval, szerelő helyett, én oldottam meg. Sok telefon meg utánnajárás után.
Keress meg, ha érdekel, pénzt nem kérek érte, de nem szeretnék itt sokáig irogatni.
Nem akarlak megijeszteni, de ne várj vele, mert ha hasonló a baj mint nálam, akkor tönkre mehet a szivattyú, ami nem olcsó.

Üdv: Norbull
pedig ha egyszer leírnád,készülhetne belőle egy cikk,amivel sokaknak tudnál segíteni. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #30075 Dátum: 2016.02.03 szerda, 18:16:59 »

?
mit lehet?
Egyébként amióta megvettem, azt csinálja a kocsi, hogy adhoc elállítja a jobb oldali tükröt fel, vagy le, holott a kapcsoló középállásban van.
Lehet ennek köze hozzá?
Mi ez a programozás dolog, segíts pls.
(eddig ment?)

Olvasd már el, hogy mit válaszoltam az első kérdésedre. Vagy write-only módban vagy?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30076 Dátum: 2016.02.03 szerda, 18:38:53 »

Olvasd már el, hogy mit válaszoltam az első kérdésedre. Vagy write-only módban vagy?
nezavard össze. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30077 Dátum: 2016.02.03 szerda, 19:29:22 »

Olvasd már el, hogy mit válaszoltam az első kérdésedre. Vagy write-only módban vagy?

ja, most látom bocs (emaileken keresztül figyelem itt az írásokat, s ezen átsiklottam.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30078 Dátum: 2016.02.03 szerda, 19:30:19 »

Ha egyszer mechanikusan blokkolódik, akkor megjegyzi a végállást.
Nekem vásárláskor csak félig ment előre. (Petrányiban volt egy kis ámokfutás, jó ez így, ja ha mégsem, akkor 200+ ezerért ülésvázat kell cserélni., stb) Végül csak újra kellett porgramozni az ülést, reszetelni a végállásokat. Azóta jó.

Ezt az újraprogramozást meg tudom itthon csinálni, meg a reszetet? Vagy közületek vki most pénteken?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30079 Dátum: 2016.02.03 szerda, 20:08:59 »

Neki
http://www.talkford.com/community/topic/249882-electric-seat-forward-backward-problem/
megoldotta egy akksisarus reset is. Nekem nem.
Megpróbálom ForScannel...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30080 Dátum: 2016.02.03 szerda, 20:56:43 »

MK4 ülés

megnéztem. Van egyéb baj is.
Fura, mert most nem nyikorog, amikor csinálta, akkor hidegben mentem vele, de bent logikusan kb 20 fokra volt állítva a T.
Szóval most nem nyikorog (garázsban T:13fok), cserébe az ülés hátsó részét (az ülésmagasságot) állító motor majdnem a legalsó állásban van, s csak kb 1 fordulatot hajlandó megtenni jobbra-balra.
Az ülés elejét állító motor szépen megy végállástól végállásig.
Ötlet?


megoldás:

Rátettem a ForScant az USB-s interfésszel, hogy mindkét buszt lássam.
Amikor megláttam a DTC-k között ezt,

===DSM DTC U2100:00-26===
Code: U2100 - Initial Configuration Not Complete
Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Driver's Seat Module
===END DSM DTC U2100:00-26===


akkor, már tudtam, hogy megoldható lesz.
DTC reset után nem volt hiba a DriverSeatModul -ban (DSM), de ekkor még mindig nem működött jól.
Aztán a modul teszteknél elindítottam egy DSM tesztet, megforgatta az összes motort minden irányba, s most már jó lett.

Köszi Sakos az ötletet!

(pedig olyan aranyos az esztergályos kisöreg, akit találtam itt pár utcára... Mindegy, majd viszek neki vmit, hogy esztergálgasson. Wink )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #30081 Dátum: 2016.02.03 szerda, 21:18:32 »

megoldás:

Rátettem a ForScant az USB-s interfésszel, hogy mindkét buszt lássam.
Amikor megláttam a DTC-k között ezt,

===DSM DTC U2100:00-26===
Code: U2100 - Initial Configuration Not Complete
Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Driver's Seat Module
===END DSM DTC U2100:00-26===


akkor, már tudtam, hogy megoldható lesz.
DTC reset után nem volt hiba a DriverSeatModul -ban (DSM), de ekkor még mindig nem működött jól.
Aztán a modul teszteknél elindítottam egy DSM tesztet, megforgatta az összes motort minden irányba, s most már jó lett.

Köszi Sakos az ötletet!

(pedig olyan aranyos az esztergályos kisöreg, akit találtam itt pár utcára... Mindegy, majd viszek neki vmit, hogy esztergálgasson. Wink )


Előadtad neki, hogy egy nagyon fontos melóra készüljön?  Wink A nyikorgást is törölted?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30082 Dátum: 2016.02.03 szerda, 21:20:48 »


Előadtad neki, hogy egy nagyon fontos melóra készüljön?  Wink A nyikorgást is törölted?

Neeeem, csak mondtam, hogy ha nem elektromos baja van, akkor fogok menni. Wink

Nyikorgás: fura, mert most semmilyen állapotban nem tudom előidézni... hülyeez'  vigyor3
(Az előző Mondimban is 7 fokos külső hőmérsékletnél nyiszogott vmi...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #30083 Dátum: 2016.02.03 szerda, 21:43:31 »


Köszi Sakos az ötletet!


Mégis csak úgy lett volna poén, ha hagyom, hogy szétszedd és utána szólok, hogy szóltam  nyes nyes nyes
A Petrányinál ez 200e+ és pár hét lett volna, pedig ezek szerint nem egyszer fordul elő.  gun
Az Ivanicsnál a Sanyi azt mondta, hogy a fel-le blokkolás oka lehet, hogy valami kábel alákerül a mechanikának és belevág a fém alsó állásban, zárlatot is okozva. Tehát egy mechanikus inspekció azért nem ártana.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30084 Dátum: 2016.02.03 szerda, 21:50:26 »

Mégis csak úgy lett volna poén, ha hagyom, hogy szétszedd és utána szólok, hogy szóltam  nyes nyes nyes
A Petrányinál ez 200e+ és pár hét lett volna, pedig ezek szerint nem egyszer fordul elő.  gun
Az Ivanicsnál a Sanyi azt mondta, hogy a fel-le blokkolás oka lehet, hogy valami kábel alákerül a mechanikának és belevág a fém alsó állásban, zárlatot is okozva. Tehát egy mechanikus inspekció azért nem ártana.

Igazad van, mert az volt a fura, hogy a kábel rá volt hurkolódva a hátsó lábtér légbefúvója alá, s amikor emelt, vagy mozdult vmerre az ülés, akkor mozdított a csatin is egyet sztem.
Most gyá' minden.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30085 Dátum: 2016.02.03 szerda, 21:51:22 »

Illetve:
akkor arra van-e ötlet, hogy a jobb tükröm az miért állítódik néha (nem mindig) el hülye pozíciókba?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30086 Dátum: 2016.02.03 szerda, 21:52:32 »

Igazad van, mert az volt a fura, hogy a kábel rá volt hurkolódva a hátsó lábtér légbefúvója alá, s amikor emelt, vagy mozdult vmerre az ülés, akkor mozdított a csatin is egyet sztem.
Most gyá' minden.


Lehet, hogy ezt a nyiszogást hallottam ? ? ? (kábel a műanyagon súrolt, szóval lehet)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #30087 Dátum: 2016.02.03 szerda, 21:55:55 »

Szép estét urak,

Kormányomon megszakad a varrás, így a borítás kezd szétjönni.
Nem preferálom a kormánybőrözést, inkább cserélem kompletten, gyári párti vok.
Kérdésem az, hogy mennyire bonyolult a kormánycsere (légzsák le/fel)?Garázs meló vagy szervíz kell?
Ha otthon megoldható létezik vhol leírás a szerelés menetéről?

Üdv,
Roland
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30088 Dátum: 2016.02.03 szerda, 22:00:04 »

Szép estét urak,

Kormányomon megszakad a varrás, így a borítás kezd szétjönni.
Nem preferálom a kormánybőrözést, inkább cserélem kompletten, gyári párti vok.
Kérdésem az, hogy mennyire bonyolult a kormánycsere (légzsák le/fel)?Garázs meló vagy szervíz kell?
Ha otthon megoldható létezik vhol leírás a szerelés menetéről?

Üdv,
Roland

akksisaru le, világítás kapcsoló felkapcs, 30 percet vársz, légzsák ki, kormány csapágylehúzóval le.
Ez a srác:
http://www.hunyadi.co.hu/
nekem 19E-es ajánatot adott az off kormányára: vastagítás, félig perforált kivitelben hüvelykujj-támasszal. Sztem sokszor szebbet készít, mint a gyári...
Odamész, leszedi, megvárod, felrakja. 1 napot szánj rá.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
krisztianbeton
Vendég
« Új hozzászólás #30089 Dátum: 2016.02.03 szerda, 22:05:27 »

etis szerint:
Szerviz terv
 
Típus   Mondeo 2007.5
Változat   1.6L DURATORQ-TDCI (EURO V) (08/2011 - 02/2014)
Intervallum   3 Év (60000 km)
Javítás/Rendelés száma   
Reg. szám   
Reg. dátum   
Rádiokód   
Kilométer   km
 
Ellenőrizze az elintézésre váró szervizműveleteket az OASIS segítségével, és biztosítsa azok elvégzését 
 
L - Munkatétel - kiegészítő költségek számlája
Beállás a gépkocsival a műhelybe
Visszajelző műszerek, figyelmeztető/ellenőrző lámpák és kürt   Ellenőrizze a működését   
 
Tengelykapcsoló   Ellenőrizze a működését, állítsa be ha szükséges   
 
Ablakmosó, ablaktörlő   Ellenőrizze a működését, állítsa be ha szükséges   
 
Utastér
Külső és belső világítás; Műszerfal világítás   Ellenőrizze működésüket, állapotukat (sérülés, elhasználódás)   
 
Szerviz-intervallum kijelző   Újra beállítani   
 
Utastér levegőszűrő   Csere   
 
Motortér
Üzemanyagszűrő   Csere   
 
Légszűrő   Kicserélni (fokozottan szennyezett körülmények esetén gyakrabban)   
 
A gépkocsi alatt
Motor   Az olajat leengedni és az olajszűrőt kicserélni   
 
Gumiabroncsok   Ellenőrizze az abroncsok sérülésmentességét, kopását (egyenletes-e/egyenetlen), az állapotukat/gyártási idejét az oldalfalakon és mérje meg a profilmélységüket
Első: Bal oldal   mm, Jobb oldal   mm
Hátsó: Bal oldal  mm, Jobb oldal   mm   
 
Fék rendszer   Felszerelt kerekeknél, a fékbetétek és a féktárcsák kopását ellenorizni. A hátsó fékbetétek kopását ellenorizni. (A gépjármu nagy terheléses üzemeltetése esetén gyakrabban)   
 
Külső rész
Motor   A motorolajat feltölteni. Az olajcsere jelzőt, ha van, alaphelyzetbe állítani.   
 
Gumiabroncsok   A nyomást beállítani   
 
Pótkerék   A nyomást beállítani, ellenőrizni a kopást - állapotot (a profilmélységet feljegyezni)
 mm   
 
Gumiabroncsnyomás-felügyelő rendszer   Gumiabroncsnyomás beállítása, visszaállítás - ha alkalmazható   
 
Oldalajtó-zárak   Működést/zsírzást ellenőrizni   
 
Szervizbejegyzés és emlékeztető matrica   Gépkocsi szervizbejegyzésének frissítése (Szervizkönyv/Digitális Szerviznyilvántartás (DSR) és matrica felragasztása a vezetőülés oldali B-oszlopra)   
 
Megnövelt intervallumú karbantartás
Fék rendszer   2 évente - Fékfolyadékot cserélni (LTS 12 154 4)   
L
Klímaberendezés   3 évente - A hőmérsékletet ellenőrizni a párologtató-kimenőcsőnél. A klímaberendezés-csővezetékeket ellenőrizni sérülés és tömítetlenségek szempontjából (LTS 34 619 1) (67/2002 MSZI)   
L
Hűtőrendszer   10 évente - Leengedni, kiöblíteni és újból feltölteni bíborvörös Super Plus folyadékkal(LTS 24 122 4)   
L
Vezérműtengely-hajtószíj, feszítőszerkezet és vezetokerekek   180.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9 / 21 306 5)   
L
Segédberendezés-ékszíjak   180.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5)   
L
Extra szolgáltatások és további ajánlatok (opcionális – vásárlói kérésre / az alapáron felül)
Klíma karbantartó csomag   Klíma rendszer ellenőrzése és tisztítása(LTS 54 552 4)   
L
Utastér levegőszűrő.plusszra   Cserélje a szagszűrőt szagszűrő-plusszra.   
 
www.etis.ford.com

gázolajszűrő, olaj+szűrő, légszűrő, pollenszűrő a minimum. Fékek igény szerint,

ha van kedvezményed alkatrészeseknél, vedd meg ott az alkatrészt, a szerviz munkadíj helyfüggő.


Köszönöm
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #30090 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 08:16:58 »

Illetve:
akkor arra van-e ötlet, hogy a jobb tükröm az miért állítódik néha (nem mindig) el hülye pozíciókba?

Az a funkció ugye megvan, hogy tolatáskor átáll a memóriás tükör a tükörállító kapcsoló pozíciójától függően?

Egyébként szerintem potik érzékelik a pozíciót. Kontakthiba esetén átállhat máshova. Elvileg van egy jobbos memóriás tükörbelsőm, igaz fl előtti.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30091 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 08:26:01 »

Az a funkció ugye megvan, hogy tolatáskor átáll a memóriás tükör a tükörállító kapcsoló pozíciójától függően?

Egyébként szerintem potik érzékelik a pozíciót. Kontakthiba esetén átállhat máshova. Elvileg van egy jobbos memóriás tükörbelsőm, igaz fl előtti.

Én úgy tudom tolatáskor akkor áll csak át, ha vmelyik irányba a tükörállító kapcsoló kapcsolva van (mert amúgy honnan tudná, hogy most a bal, vagy jobb oldalit szeretném, hogy átálljon tolatáskor?).
Azt figyeltem meg, hogy már akkor sem úgy áll, amikor beülök, tehát a kinyitáskor állítódik el. Így feltételezem, hogy ahhoz van köze a dolognak, hogy a 2 kulcshoz különböző pozíciókat jegyez meg. Majd csinálok egyszer egy komplett újratanítást, hát ha az megoldja.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30092 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 09:07:10 »

Én úgy tudom tolatáskor akkor áll csak át, ha vmelyik irányba a tükörállító kapcsoló kapcsolva van (mert amúgy honnan tudná, hogy most a bal, vagy jobb oldalit szeretném, hogy átálljon tolatáskor?).
...

HA logikát keresnék benne, akkor tuti azt mondanám, h mindkettő billenjen, mint a MB-nél.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #30093 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 09:51:23 »

Halihó!

Ha nem preferálod a bőrözést, akkor keress egy még jó állapotú kormányt (mondjuk kapcsolók nélkül), ami olcsóbb és Vityával festesd át. Szép "hamvas" színe lesz (egy idő után ez is kifényesedik, de messze nem annyira, mint a gyári highline...).

Csere egyszerű. Akkusaru le, hátul a kormány hátulján vannak lukak, abban rugók, amit össze kell nyomni, s akkor a légzsák kipattan. Egy tükörrel szépen tudod nézni, hogy hogy áll a dolog. (Vigyázz arra, hogy ne a kapcsolókat odafogó csavaroknál keresd a lukakat). Mikor ez megvan, le tudod venni a kormányt magát. A kis fém kapcsolókat és a házat hátulról 2-2 vagy 3-3 (nem tudom pontosan) csavarral tudod kiszedni, ha a csavarokat kicsavartad, leesnek. Ezeket, ha szépek, (mármint a kapcsolókat) nem kell újat venned.

Üdv.
D.
Szép estét urak,

Kormányomon megszakad a varrás, így a borítás kezd szétjönni.
Nem preferálom a kormánybőrözést, inkább cserélem kompletten, gyári párti vok.
Kérdésem az, hogy mennyire bonyolult a kormánycsere (légzsák le/fel)?Garázs meló vagy szervíz kell?
Ha otthon megoldható létezik vhol leírás a szerelés menetéről?

Üdv,
Roland
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30094 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 10:15:43 »

HA logikát keresnék benne, akkor tuti azt mondanám, h mindkettő billenjen, mint a MB-nél.

A tiedben van?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #30095 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 13:43:02 »

Holnap megyek megnézni ezt a mondeót.Esetleg ismeri valaki?1.8-ba el lehetne hozni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-9780098
Naplózva
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #30096 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 13:43:49 »

Trend vezetőülésben van állítható deréktámasz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30097 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 13:47:25 »

Trend vezetőülésben van állítható deréktámasz?
szerintem igen.manuálisan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #30098 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 14:21:59 »

Toronycsapágyat cserélt már valaki?

Kezdi megadni magát mind2 oldalon. Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #30099 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 14:40:10 »

Igen.

Toronycsapágyat cserélt már valaki?

Kezdi megadni magát mind2 oldalon. Sad
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Oldalak: 1 ... 595 596 597 598 599 600 601 [602] 603 604 605 606 607 608 609 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.