Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 782 783 784 785 786 787 788 [789] 790 791 792 793 794 795 796 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12016337 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #39400 Dátum: 2020.12.06 vasárnap, 13:21:05 »

Sziasztok. 2009es mondván hány db lambdaszonda található, és hol? Köszönöm.

Szia!

Bár nem tudjuk milyen autód van de a benzinesnél kettő van: egy zöld és egy két csatlakozós! A Katalizátor előtt van a szabályzó szonda és mögötte pedig az ellenőrző szonda! A zöld csatis as első a kék csatis a hátsó és ha jól belenézel a motortébe a motor mögé  akkor látni fogod őket és a csatlakozókat is!  A TDCI-ben pedig én nem tudok neked segíteni! wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.12.06 vasárnap, 18:53:37 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #39401 Dátum: 2020.12.06 vasárnap, 13:26:11 »

Szia! Bocsi. 2.0 tdci
Naplózva
Kolon96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #39402 Dátum: 2020.12.08 kedd, 10:12:37 »

Sziasztok!
Nem szemetelni akarok, de úgy látom itt nagyobb élet van, mint a Futóműben, ezért bemásolom ide.

MK4 2,0 tdci 2008-as manuális váltó
Az alábbi a problémám:
1, 2, 3-as sebességben nem, de 4, 5, 6-os sebességben, gyorsításnál 2000-es fordulat körül beremeg, rázkódik az autó. 4-esben a legerősebb, 6-osban enyhén. Kanyarodásnál vagy üresben nem jelentkezik a probléma. A szerelő a féltengely belső csuklót mondta rögtön. Szét is szedte, de azt mondta, hogy annyira minimális a kopás, hogy egyáltalán nem biztos, hogy attól van. Azokon a pontokon ahol érintkezik a két összerakott elem, ki van fényesedve és csak alig érezhető az anyagvastagság kopása. A szerelő azt mondta, hogy nagyobb kopásra számított. Ez lehet oka a rázkódásnak? Vagy valami más?
Remélem érthető voltam, de abszolút laikus vagyok.   Smiley
Segítsetek legyetek szívesek, mert az autó szétszedve áll a szerelőnél és már kellene.
Előre is köszönöm.
Naplózva
janoska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #39403 Dátum: 2020.12.08 kedd, 10:44:01 »

Szép jó napot kívánok nagy tisztelettel szeretnék kérdezni egy hozzáértő tapasztalt Mondeo ST, van egy 2007 es Ford Mondeo egy nyolcas dízel indításnál nem de bemelegedés után ilyen halk nyöszörgő hangot hallok alapjáraton hogy most teszi feszítő vagy valami nem tudom megállapítani hogy honnan jön valakinek tapasztalata vagy rálátása erre a dologra a volna nagyon szépen megköszönném ha segítene.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39404 Dátum: 2020.12.08 kedd, 10:53:45 »

Szép jó napot kívánok nagy tisztelettel szeretnék kérdezni egy hozzáértő tapasztalt Mondeo ST, van egy 2007 es Ford Mondeo egy nyolcas dízel indításnál nem de bemelegedés után ilyen halk nyöszörgő hangot hallok alapjáraton hogy most teszi feszítő vagy valami nem tudom megállapítani hogy honnan jön valakinek tapasztalata vagy rálátása erre a dologra a volna nagyon szépen megköszönném ha segítene.
szia. A másik topic van kaptál már választ.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39405 Dátum: 2020.12.08 kedd, 10:55:06 »

Sziasztok!
Nem szemetelni akarok, de úgy látom itt nagyobb élet van, mint a Futóműben, ezért bemásolom ide.

MK4 2,0 tdci 2008-as manuális váltó
Az alábbi a problémám:
1, 2, 3-as sebességben nem, de 4, 5, 6-os sebességben, gyorsításnál 2000-es fordulat körül beremeg, rázkódik az autó. 4-esben a legerősebb, 6-osban enyhén. Kanyarodásnál vagy üresben nem jelentkezik a probléma. A szerelő a féltengely belső csuklót mondta rögtön. Szét is szedte, de azt mondta, hogy annyira minimális a kopás, hogy egyáltalán nem biztos, hogy attól van. Azokon a pontokon ahol érintkezik a két összerakott elem, ki van fényesedve és csak alig érezhető az anyagvastagság kopása. A szerelő azt mondta, hogy nagyobb kopásra számított. Ez lehet oka a rázkódásnak? Vagy valami más?
Remélem érthető voltam, de abszolút laikus vagyok.   Smiley
Segítsetek legyetek szívesek, mert az autó szétszedve áll a szerelőnél és már kellene.
Előre is köszönöm.
pedig a tippet ott kaptad.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #39406 Dátum: 2020.12.08 kedd, 18:31:06 »

Sziasztok! Mitől lehet magas az alapjárati fogyasztás? 2.0 TDCI. Álló helyzetben 1.6-1.8l.    légtömegmérő cserélve. Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39407 Dátum: 2020.12.08 kedd, 18:32:44 »

Sziasztok! Mitől lehet magas az alapjárati fogyasztás? 2.0 TDCI. Álló helyzetben 1.6-1.8l.    légtömegmérő cserélve. Köszönöm a válaszokat.
regenerálni próbálja a dpf-t a motorvezérlő.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #39408 Dátum: 2020.12.08 kedd, 19:07:51 »

De az a probléma, hogy ki van iktatva. Minden szempontból.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39409 Dátum: 2020.12.08 kedd, 20:53:52 »

De az a probléma, hogy ki van iktatva. Minden szempontból.
vagy csak hiszed...,mert azt mondták. Volt már ilyen.Kaptál tanácsot.Alakíttasd vissza. Senki nem tud így autót javítani, ha nem jó a motorvezérlő program. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adamka0523
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #39410 Dátum: 2020.12.11 péntek, 17:23:53 »

Sziasztok!
Mondeo mk 4 kombinál a jobb hátsó belső  lámpánál mennyire jellemző a beázás? A csomagtérajtó ázik be valahol jellemzően vagy a lámpa körül valahol?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39411 Dátum: 2020.12.11 péntek, 18:35:32 »

Sziasztok!
Mondeo mk 4 kombinál a jobb hátsó belső  lámpánál mennyire jellemző a beázás? A csomagtérajtó ázik be valahol jellemzően vagy a lámpa körül valahol?
Mi a jelenség? Párás belülről? Mert mindegyik az, ezek már olyan lámpák, hogy nincs normális burkolatuk.
Páralecsapódás, korrózió ledhalál.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #39412 Dátum: 2020.12.11 péntek, 18:40:26 »

Sziasztok!
Mondeo mk 4 kombinál a jobb hátsó belső  lámpánál mennyire jellemző a beázás? A csomagtérajtó ázik be valahol jellemzően vagy a lámpa körül valahol?

Pót féklámpánál az ablak spriccelő körül szokott beázni.
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Lapis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #39413 Dátum: 2020.12.11 péntek, 18:49:05 »

Sziasztok! Hibakódom a p042d ami elvileg a kipufogó hőmérséklet érzékelő re utal. Emiatt esetleg lehet az a jelenség,hogy alapjáraton ömlik be a többlet gázolaj, mert úgy érzékeli, hogy regeneráló is kellene? Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39414 Dátum: 2020.12.11 péntek, 20:42:37 »

Sziasztok! Hibakódom a p042d ami elvileg a kipufogó hőmérséklet érzékelő re utal. Emiatt esetleg lehet az a jelenség,hogy alapjáraton ömlik be a többlet gázolaj, mert úgy érzékeli, hogy regeneráló is kellene? Köszönöm a válaszokat.
arra utal, hogy xar munkát végzett,aki azt mondta hogy kiirtja a programból a  dpf-et.Sose lesz jó az autód.Persze a magas alapjárati fogyi nem a világ vége...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #39415 Dátum: 2020.12.12 szombat, 19:20:16 »

arra utal, hogy xar munkát végzett,aki azt mondta hogy kiirtja a programból a  dpf-et.Sose lesz jó az autód.Persze a magas alapjárati fogyi nem a világ vége...
Hiába írod le 100x, nem hiszi el.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39416 Dátum: 2020.12.12 szombat, 19:41:56 »

Hiába írod le 100x, nem hiszi el.
van baja neki elég.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adamka0523
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #39417 Dátum: 2020.12.12 szombat, 21:23:36 »

finoman folyattam a felső felére és csak folyt bele a lámpába a víz. Ahogy megállapítottam a tömítés kevés a lámpa burkolata körül, nem szórakoztam kapott 1k tömítőragasztót, remélem most nem fog beázni. És akkor még ott van a hátsó ablaktörlő is, az is ázik... vicc, hogy mennyire gáz megoldásokat alkalmaztak ennél a szériánál. 20 éves focususunk lámpája meg tiszta por meg pókháló belülről, vizet se látott sose.

Mi a jelenség? Párás belülről? Mert mindegyik az, ezek már olyan lámpák, hogy nincs normális burkolatuk.
Páralecsapódás, korrózió ledhalál.

Naplózva
siki83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #39418 Dátum: 2020.12.20 vasárnap, 18:30:58 »

Sziasztok, gyors segítséget szeretnék kérni a hozzártő clubtagoktól! Nekem egy 2008-as 2.0tdci mondeóm van, vásároltam hozzá egy jó állapotú kormánykereket az én kormánykerekemben a légzsákon van a 3 kampó, amit vettem azon pedig a kormánykeréken van 2 kampó úgy csatlakozik hozzá a légzsák 2009 es kormánykerék, mindez természetesen szétszedés után derült ki. Kérdésem az lenne, hogy ez már a faceliftes amit vettem, illetve ha megvásásolom hozzá a légzsákot is akkor rendben feltehető az enyémre, teszem azt minden csatlakozó stimmel és nem lesz légzsák hiba? Előre is köszönöm a segítséget.  worship
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #39419 Dátum: 2020.12.20 vasárnap, 20:31:31 »

Sziasztok, gyors segítséget szeretnék kérni a hozzártő clubtagoktól! Nekem egy 2008-as 2.0tdci mondeóm van, vásároltam hozzá egy jó állapotú kormánykereket az én kormánykerekemben a légzsákon van a 3 kampó, amit vettem azon pedig a kormánykeréken van 2 kampó úgy csatlakozik hozzá a légzsák 2009 es kormánykerék, mindez természetesen szétszedés után derült ki. Kérdésem az lenne, hogy ez már a faceliftes amit vettem, illetve ha megvásásolom hozzá a légzsákot is akkor rendben feltehető az enyémre, teszem azt minden csatlakozó stimmel és nem lesz légzsák hiba? Előre is köszönöm a segítséget.  worship


Szia!

MK4 sima:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20201220v03u47t6y.jpeg

MK4 FL:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20201220v03ul7l2b.jpeg

Elképzelhető hogy fel lehet tenni egyiket a másik helyére csak az a kérdés hogy még miket kell megvenni hozzá ami nem fog stimmelni a másikkal? wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
siki83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #39420 Dátum: 2020.12.20 vasárnap, 21:15:49 »


Szia!

MK4 sima:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20201220v03u47t6y.jpeg


MK4 FL:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20201220v03ul7l2b.jpeg

Elképzelhető hogy fel lehet tenni egyiket a másik helyére csak az a kérdés hogy még miket kell megvenni hozzá ami nem fog stimmelni a másikkal? wow1

Igen, ezek szerint én faceliftest vettem nem hittem hogy nem stimmel mivel csak 1 év  volt köztük, sajnos az enyémet még idáig nem szedtem szét, esetleg megoldható hogy ezt tegyem fel ha megveszem hozzá a légzsákot is vagy felejtős a dolog? Ha valaki már próbálta esetleg? Köszönöm az eddigieket is.  wave
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #39421 Dátum: 2020.12.21 hétfő, 09:41:57 »

Sziasztok, gyors segítséget szeretnék kérni a hozzártő clubtagoktól! Nekem egy 2008-as 2.0tdci mondeóm van, vásároltam hozzá egy jó állapotú kormánykereket az én kormánykerekemben a légzsákon van a 3 kampó, amit vettem azon pedig a kormánykeréken van 2 kampó úgy csatlakozik hozzá a légzsák 2009 es kormánykerék, mindez természetesen szétszedés után derült ki. Kérdésem az lenne, hogy ez már a faceliftes amit vettem, illetve ha megvásásolom hozzá a légzsákot is akkor rendben feltehető az enyémre, teszem azt minden csatlakozó stimmel és nem lesz légzsák hiba? Előre is köszönöm a segítséget.  worship

fl előtti és utáni teljesen más!!!!!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
net-work3@freemail.hu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #39422 Dátum: 2020.12.21 hétfő, 15:54:08 »

Sziasztok nem tudom jó helyre irok e szeretném a véleményeteket kikérni auto vásárlás elött állok 2 autó között kell eldöntenem melyik legyen Ford Mondeo mk4 2012-2014ig meg Hyundai i40 szintén 2012-2015ig és azt szeretném megtudni hogy benzines vagy diesel legyen és hogy mire kell figyelni pl tudom az i40-esnek volt dugattyú problemái csak nem tom melyik serianak melyik modelbol melyik seria és motor a stabilab előre is köszönöm a segitségeteket üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39423 Dátum: 2020.12.21 hétfő, 17:15:10 »

A Ford fórumon a Ford a jobb. Ilyet ne is kérdezz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toti10
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


Toti
E-mail
« Új hozzászólás #39424 Dátum: 2020.12.21 hétfő, 19:04:34 »

Helló!
Melyik topikban foglalkoznak audio fejegységekkel?
Naplózva

2012.03. MK4 Ford mondeo kombi 2.0L 203LE ecoboost autómata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39425 Dátum: 2020.12.21 hétfő, 19:44:12 »

Helló!
Melyik topikban foglalkoznak audio fejegységekkel?
szia. Kérdezz az elektromosban.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toti10
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


Toti
E-mail
« Új hozzászólás #39426 Dátum: 2020.12.22 kedd, 05:47:06 »

Köszönöm
Naplózva

2012.03. MK4 Ford mondeo kombi 2.0L 203LE ecoboost autómata
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #39427 Dátum: 2020.12.29 kedd, 18:02:32 »

Sziasztok!
Tervezem, hogy visszatérek a Mondeo irányába.
Valószínűleg 2.0tdci, 140 vagy 163le lenne. Mi a különbség a két motor között? Szoftver vagy van más is?
Melyik mennyire bevált, milyen gyenge pontjai vannak?
Valamint a powershift váltó mennyire vállalható? Bajos?
Mikre figyeljek még esetleg?
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39428 Dátum: 2020.12.29 kedd, 18:34:55 »

Sziasztok!
Tervezem, hogy visszatérek a Mondeo irányába.
Valószínűleg 2.0tdci, 140 vagy 163le lenne. Mi a különbség a két motor között? Szoftver vagy van más is?
Melyik mennyire bevált, milyen gyenge pontjai vannak?
Valamint a powershift váltó mennyire vállalható? Bajos?
Mikre figyeljek még esetleg?
Köszi
Szia!
 A 140/163 Le csak programban más. Simán átírja pl PowerFord neked egy kis baksisért.
PS váltósat ne vegyél, sima kéziváltó stabil, a PS egy szopóág.
Az AISIN automata még használható, de az facelift előtt volt csak 2.0 Tdci ben, utána már csak a 2.2 Tdci ben. Az is finom, de azért a 2,2+automata szeret fogyasztani, Domi tud róla mesélni, neki olyan van.
Mire figyelj? 200 e km nel vezérlés csere megvolt-e, kuplung/kettőstömegű állapot, és hogy a dpf benne van-e.
Nekem nem volt, pereskedek, de volt itt még vki akinek szintén “elfelejtették”mondani, h csak egy cső van a helyén.
Amúgy az Mk3 hoz képest ég és föld, szerethető jószágok ezek. Szerintem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #39429 Dátum: 2020.12.29 kedd, 21:27:36 »

Sziasztok!
Tervezem, hogy visszatérek a Mondeo irányába.
Valószínűleg 2.0tdci, 140 vagy 163le lenne. Mi a különbség a két motor között? Szoftver vagy van más is?
Melyik mennyire bevált, milyen gyenge pontjai vannak?
Valamint a powershift váltó mennyire vállalható? Bajos?
Mikre figyeljek még esetleg?
Köszi

Most fordulok 300ezerbe és nincs vele bajom. Egyszer volt szerencsém 160 LE-set vezetni. Egy kicsivel erősebbnek éreztem, de nem annyira, hogy a 140-ről áttérjek a 163-ra. Ha gondolod, olvasásra megosztok veled egy táblázatot, ami mutatja, mit költöttem rá, illetve az előző német tulajnál mit csináltak vele.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39430 Dátum: 2020.12.30 szerda, 08:02:48 »

Sziasztok!
Tervezem, hogy visszatérek a Mondeo irányába.
Valószínűleg 2.0tdci, 140 vagy 163le lenne. Mi a különbség a két motor között? Szoftver vagy van más is?
Melyik mennyire bevált, milyen gyenge pontjai vannak?
Valamint a powershift váltó mennyire vállalható? Bajos?
Mikre figyeljek még esetleg?
Köszi
én úgy tudom, hogy van hardveres különbség is a kettő között, de pontos összehasonlítást nem végeztem még.
több helyről hallottam, hogy a 140lovas stabilabb, de ezt is inkább véleménynek mondanám, mint ténynek. fordos szakszervíz tud esetleg erről mondani több informciót. Meg Győző hová lett?
ha valaki esetleg összehasonlítaná valami alkatrészkatalógusban, akkor 140lovas smax alvázszámot tudok adni

ui.: mk5-nél sem csak sw különbség van
« Utoljára szerkesztve: 2020.12.30 szerda, 08:06:25 írta G_B » Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
siki83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #39431 Dátum: 2021.01.07 csütörtök, 19:32:02 »

Sziasztok fórumtársak, segítségre lenne szükségem. 2008-as mk4 tdci 2.0 ba7 140le mondeóból mennyire körülményes az izzítógyertyát kiszedni ha jól tudom ebbe M10es méretű van, anno a tddi-mben már jóval előtte áztatni kellett és mégis az egyik beleszakadt 
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39432 Dátum: 2021.01.08 péntek, 06:32:39 »

Sziasztok fórumtársak, segítségre lenne szükségem. 2008-as mk4 tdci 2.0 ba7 140le mondeóból mennyire körülményes az izzítógyertyát kiszedni ha jól tudom ebbe M10es méretű van, anno a tddi-mben már jóval előtte áztatni kellett és mégis az egyik beleszakadt 

Igen M10 11V-s jár hozzá.Elég körülményes, mert hátul van a tűzfalnál és szinte vakon kell cserélni vagy alulról.

itt egy videó, de sokkal nehezebb mikor a motor a helyén van

https://www.youtube.com/watch?v=5mSNlOj2n5Q&ab_channel=AlanHowatt
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39433 Dátum: 2021.01.08 péntek, 12:22:55 »

Igen M10 11V-s jár hozzá.Elég körülményes, mert hátul van a tűzfalnál és szinte vakon kell cserélni vagy alulról.

itt egy videó, de sokkal nehezebb mikor a motor a helyén van

https://www.youtube.com/watch?v=5mSNlOj2n5Q&ab_channel=AlanHowatt

annyit még, hogy egr hűtő csavar bele szokott szakadni, a fekete bödön alvázkeret bontás nélkül meg nem nagyon fér ki vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siki83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #39434 Dátum: 2021.01.08 péntek, 19:00:18 »

Igen M10 11V-s jár hozzá.Elég körülményes, mert hátul van a tűzfalnál és szinte vakon kell cserélni vagy alulról.

itt egy videó, de sokkal nehezebb mikor a motor a helyén van

https://www.youtube.com/watch?v=5mSNlOj2n5Q&ab_channel=AlanHowatt




Köszönöm a segítséget!
Naplózva
siki83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #39435 Dátum: 2021.01.08 péntek, 19:00:56 »

annyit még, hogy egr hűtő csavar bele szokott szakadni, a fekete bödön alvázkeret bontás nélkül meg nem nagyon fér ki vigyor3


Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #39436 Dátum: 2021.01.13 szerda, 10:34:35 »

Sziasztok!
Tegnap meglett az "új" autóm, 2.0tdci, fl
Navi frissítésre tudtok ajánlani valakit Budapest vagy Pest megyében? Mikori a legújabb verzió?
Valamint melyik hivatalos szervizt ajánlanátok vezérlés cserére?
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39437 Dátum: 2021.01.13 szerda, 10:41:21 »

Sziasztok!
Tegnap meglett az "új" autóm, 2.0tdci, fl
Navi frissítésre tudtok ajánlani valakit Budapest vagy Pest megyében? Mikori a legújabb verzió?
Valamint melyik hivatalos szervizt ajánlanátok vezérlés cserére?
Köszi
http://mondeo.hu/index.php?topic=18523.0
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #39438 Dátum: 2021.01.13 szerda, 11:25:31 »


 worship worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
udimension
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #39439 Dátum: 2021.01.13 szerda, 19:16:19 »

Sziasztok, köszönöm a befogadást. Ismét. Annak idején (tizennégy-tizenöt éve Smiley ) már tag voltam, de nem tudtam a belépési adataimat, mert sajnos kevés ideig voltam mondeo-s. Így új reggel jöttem.

Röviden: 2.0 szívóbenzinest keresnék. Napi vidéki (40 km oda-vissza) munkába járáshoz/kiránduláshoz és kb. 25%-os városi használatra.
Hosszabban: MKIII-as volt tulajdonomban még pár évesen, nem egészen egy éven keresztül még 2006-ban. Akkor gyors döntést kellett hoznom sajnos, el kellett adnom. Tehát a 2.0 benzin valamennyire ismerős, de azóta biztosan csiszolgattak rajta (remélem), legalábbis a szívósor tekintetében.
Böngészem a hahu-t és elkeserít a látható rendszámok lekérdezésekor a 6-7 gazdás előélet, a „flotta” jelleg, az ezzel járó sok (és még így is valószínűleg visszatekert) kilométer, a „kevés” kilométer ellenére ramaty állapotú, kiült ülés-szélek, stb….

Ami szóba sem jöhet, az a dízel, illetve az automata-váltó, a turbós benzines motorok. (sorry a dízelesektől  Wink )
Tehát csak szívó benzines, 2.0-ás gép.

A technikáktól nem vagyok oda, értem ezalatt a sávelhagyásra figyelmeztetéstől kezdve a radart, a táblafelismerőt, gyári navigációt, stb… számomra nem lényegesek. Fűthető ülés, tempomat legyen. Bár koszolódik, de tetszenek a világos belsők.
Nem kilométert szeretnék venni, hanem gondosan karbantartott autót, ami kívül-belül igényes, technikailag pedig megbízható. Igyekszem olvasgatni a hsz-eket, hogy az apróbb típushibákkal, előjövő gondokkal tisztában legyek.
A jelenlegi autómat eladom, azután kb. 2-3 milliós összeg állna rendelkezésemre reményeim szerint. Eléggé szórnak az árak, már bőven 2 millió alatt is vannak autók.
Nem tudom, hogy itthon érdemes keresgélnem, vagy kint. Már úgy értem, hogy voltak ezek a benyás gépek nem flottásként is vajon forgalomban itthon, tehát magánszemélynél? Vagy kint vajon mennyire jellemző a kilométeróra visszatekerése?  falbav
Ha lenne észrevételetek, javaslatotok, ajánlatotok, szívesen venném. (tipushibák, stb.) Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39440 Dátum: 2021.01.13 szerda, 20:08:49 »

Sziasztok, köszönöm a befogadást. Ismét. Annak idején (tizennégy-tizenöt éve Smiley ) már tag voltam, de nem tudtam a belépési adataimat, mert sajnos kevés ideig voltam mondeo-s. Így új reggel jöttem.

Röviden: 2.0 szívóbenzinest keresnék. Napi vidéki (40 km oda-vissza) munkába járáshoz/kiránduláshoz és kb. 25%-os városi használatra.
Hosszabban: MKIII-as volt tulajdonomban még pár évesen, nem egészen egy éven keresztül még 2006-ban. Akkor gyors döntést kellett hoznom sajnos, el kellett adnom. Tehát a 2.0 benzin valamennyire ismerős, de azóta biztosan csiszolgattak rajta (remélem), legalábbis a szívósor tekintetében.
Böngészem a hahu-t és elkeserít a látható rendszámok lekérdezésekor a 6-7 gazdás előélet, a „flotta” jelleg, az ezzel járó sok (és még így is valószínűleg visszatekert) kilométer, a „kevés” kilométer ellenére ramaty állapotú, kiült ülés-szélek, stb….

Ami szóba sem jöhet, az a dízel, illetve az automata-váltó, a turbós benzines motorok. (sorry a dízelesektől  Wink )
Tehát csak szívó benzines, 2.0-ás gép.

A technikáktól nem vagyok oda, értem ezalatt a sávelhagyásra figyelmeztetéstől kezdve a radart, a táblafelismerőt, gyári navigációt, stb… számomra nem lényegesek. Fűthető ülés, tempomat legyen. Bár koszolódik, de tetszenek a világos belsők.
Nem kilométert szeretnék venni, hanem gondosan karbantartott autót, ami kívül-belül igényes, technikailag pedig megbízható. Igyekszem olvasgatni a hsz-eket, hogy az apróbb típushibákkal, előjövő gondokkal tisztában legyek.
A jelenlegi autómat eladom, azután kb. 2-3 milliós összeg állna rendelkezésemre reményeim szerint. Eléggé szórnak az árak, már bőven 2 millió alatt is vannak autók.
Nem tudom, hogy itthon érdemes keresgélnem, vagy kint. Már úgy értem, hogy voltak ezek a benyás gépek nem flottásként is vajon forgalomban itthon, tehát magánszemélynél? Vagy kint vajon mennyire jellemző a kilométeróra visszatekerése?  falbav
Ha lenne észrevételetek, javaslatotok, ajánlatotok, szívesen venném. (tipushibák, stb.) Köszönöm!
kinn csak dízel megy flottàba rendszerint, és nagyjából itthon is. Itthonit válassz, kevéssé tekert, könnyebb utána nézni pl rendszám alapján ügyfélkapun,2évente rögzítve a km.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #39441 Dátum: 2021.01.15 péntek, 17:23:46 »

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a c416-68 hibakód mit jelent és hogyan orvosolható? Fl, 2.0tdci eur5, tyba motor
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39442 Dátum: 2021.01.15 péntek, 18:12:47 »

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a c416-68 hibakód mit jelent és hogyan orvosolható? Fl, 2.0tdci eur5, tyba motor
Köszi
érvénytelen adatok érkeztek valamelyik modulbol. Ha tàrolt hiba,töröld és felejtsd el. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #39443 Dátum: 2021.01.15 péntek, 18:31:10 »

érvénytelen adatok érkeztek valamelyik modulbol. Ha tàrolt hiba,töröld és felejtsd el. Wink

Köszönöm worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #39444 Dátum: 2021.01.16 szombat, 20:17:10 »

Sziasztok!

1,6 Ecoboost-hoz tudna valaki katalizátort? Illetve arra is kíváncsi lennék, hogy van másik olyan Ford, amelynek a katalizátora jó lenne az enyémhez? Pl 2 literes Ecoboosté?

Köszönöm!  worship
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39445 Dátum: 2021.01.16 szombat, 20:29:07 »

Sziasztok!

1,6 Ecoboost-hoz tudna valaki katalizátort? Illetve arra is kíváncsi lennék, hogy van másik olyan Ford, amelynek a katalizátora jó lenne az enyémhez? Pl 2 literes Ecoboosté?

Köszönöm!  worship
https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/katalizator/katalizator_ford_mondeo_2007-_39490
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #39446 Dátum: 2021.01.16 szombat, 22:36:47 »

Sziasztok, köszönöm a befogadást. Ismét. Annak idején (tizennégy-tizenöt éve Smiley ) már tag voltam, de nem tudtam a belépési adataimat, mert sajnos kevés ideig voltam mondeo-s. Így új reggel jöttem.

Röviden: 2.0 szívóbenzinest keresnék. Napi vidéki (40 km oda-vissza) munkába járáshoz/kiránduláshoz és kb. 25%-os városi használatra.
Hosszabban: MKIII-as volt tulajdonomban még pár évesen, nem egészen egy éven keresztül még 2006-ban. Akkor gyors döntést kellett hoznom sajnos, el kellett adnom. Tehát a 2.0 benzin valamennyire ismerős, de azóta biztosan csiszolgattak rajta (remélem), legalábbis a szívósor tekintetében.
Böngészem a hahu-t és elkeserít a látható rendszámok lekérdezésekor a 6-7 gazdás előélet, a „flotta” jelleg, az ezzel járó sok (és még így is valószínűleg visszatekert) kilométer, a „kevés” kilométer ellenére ramaty állapotú, kiült ülés-szélek, stb….

Ami szóba sem jöhet, az a dízel, illetve az automata-váltó, a turbós benzines motorok. (sorry a dízelesektől  Wink )
Tehát csak szívó benzines, 2.0-ás gép.

A technikáktól nem vagyok oda, értem ezalatt a sávelhagyásra figyelmeztetéstől kezdve a radart, a táblafelismerőt, gyári navigációt, stb… számomra nem lényegesek. Fűthető ülés, tempomat legyen. Bár koszolódik, de tetszenek a világos belsők.
Nem kilométert szeretnék venni, hanem gondosan karbantartott autót, ami kívül-belül igényes, technikailag pedig megbízható. Igyekszem olvasgatni a hsz-eket, hogy az apróbb típushibákkal, előjövő gondokkal tisztában legyek.
A jelenlegi autómat eladom, azután kb. 2-3 milliós összeg állna rendelkezésemre reményeim szerint. Eléggé szórnak az árak, már bőven 2 millió alatt is vannak autók.
Nem tudom, hogy itthon érdemes keresgélnem, vagy kint. Már úgy értem, hogy voltak ezek a benyás gépek nem flottásként is vajon forgalomban itthon, tehát magánszemélynél? Vagy kint vajon mennyire jellemző a kilométeróra visszatekerése?  falbav
Ha lenne észrevételetek, javaslatotok, ajánlatotok, szívesen venném. (tipushibák, stb.) Köszönöm!

Szia!

Ha jól tudom (lehet tévedek), de MK4-es Mondeóból nincs benyásba csak ecoboost-os. (Amitől szerintem nem kell félned)
2.0 -ba Manuális váltós 200 lovas szokott lenni 3M körül, szerintem jó választás lehet.
De amiket leírtál az egy Mazda 6-os Smiley Csak ott az összeg egy fél millióval minimum több lesz. (Ott a karosszériára kell figyelni nagyon)

Üdv!
Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39447 Dátum: 2021.01.18 hétfő, 09:02:14 »

Szia!

Ha jól tudom (lehet tévedek), de MK4-es Mondeóból nincs benyásba csak ecoboost-os. (Amitől szerintem nem kell félned)
2.0 -ba Manuális váltós 200 lovas szokott lenni 3M körül, szerintem jó választás lehet.
De amiket leírtál az egy Mazda 6-os Smiley Csak ott az összeg egy fél millióval minimum több lesz. (Ott a karosszériára kell figyelni nagyon)

Üdv!
tévedsz, van szívóbenzinesből 1.6, 2.0 és 2.3 is
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #39448 Dátum: 2021.01.18 hétfő, 22:22:22 »

tévedsz, van szívóbenzinesből 1.6, 2.0 és 2.3 is

Valóban, 2010 -ig volt olyan is.
Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39449 Dátum: 2021.01.18 hétfő, 22:30:55 »

Valóban, 2010 -ig volt olyan is.
mk4?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 782 783 784 785 786 787 788 [789] 790 791 792 793 794 795 796 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.