Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:52:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
782
783
784
785
786
787
788
[
789
]
790
791
792
793
794
795
796
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336205 alkalommal)
Petya
és 16 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39400 Dátum:
2020.12.06 vasárnap, 13:21:05 »
Idézetet írta: Lapis - 2020.12.05 szombat, 15:00:39
Sziasztok. 2009es mondván hány db lambdaszonda található, és hol? Köszönöm.
Szia!
Bár nem tudjuk milyen autód van de a benzinesnél kettő van: egy zöld és egy két csatlakozós! A Katalizátor előtt van a szabályzó szonda és mögötte pedig az ellenőrző szonda! A zöld csatis as első a kék csatis a hátsó és ha jól belenézel a motortébe a motor mögé akkor látni fogod őket és a csatlakozókat is! A TDCI-ben pedig én nem tudok neked segíteni!
«
Utoljára szerkesztve: 2020.12.06 vasárnap, 18:53:37 írta SPANNER
»
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39401 Dátum:
2020.12.06 vasárnap, 13:26:11 »
Szia! Bocsi. 2.0 tdci
Naplózva
Kolon96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39402 Dátum:
2020.12.08 kedd, 10:12:37 »
Sziasztok!
Nem szemetelni akarok, de úgy látom itt nagyobb élet van, mint a Futóműben, ezért bemásolom ide.
MK4 2,0 tdci 2008-as manuális váltó
Az alábbi a problémám:
1, 2, 3-as sebességben nem, de 4, 5, 6-os sebességben, gyorsításnál 2000-es fordulat körül beremeg, rázkódik az autó. 4-esben a legerősebb, 6-osban enyhén. Kanyarodásnál vagy üresben nem jelentkezik a probléma. A szerelő a féltengely belső csuklót mondta rögtön. Szét is szedte, de azt mondta, hogy annyira minimális a kopás, hogy egyáltalán nem biztos, hogy attól van. Azokon a pontokon ahol érintkezik a két összerakott elem, ki van fényesedve és csak alig érezhető az anyagvastagság kopása. A szerelő azt mondta, hogy nagyobb kopásra számított. Ez lehet oka a rázkódásnak? Vagy valami más?
Remélem érthető voltam, de abszolút laikus vagyok.
Segítsetek legyetek szívesek, mert az autó szétszedve áll a szerelőnél és már kellene.
Előre is köszönöm.
Naplózva
janoska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39403 Dátum:
2020.12.08 kedd, 10:44:01 »
Szép jó napot kívánok nagy tisztelettel szeretnék kérdezni egy hozzáértő tapasztalt Mondeo ST, van egy 2007 es Ford Mondeo egy nyolcas dízel indításnál nem de bemelegedés után ilyen halk nyöszörgő hangot hallok alapjáraton hogy most teszi feszítő vagy valami nem tudom megállapítani hogy honnan jön valakinek tapasztalata vagy rálátása erre a dologra a volna nagyon szépen megköszönném ha segítene.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39404 Dátum:
2020.12.08 kedd, 10:53:45 »
Idézetet írta: janoska - 2020.12.08 kedd, 10:44:01
Szép jó napot kívánok nagy tisztelettel szeretnék kérdezni egy hozzáértő tapasztalt Mondeo ST, van egy 2007 es Ford Mondeo egy nyolcas dízel indításnál nem de bemelegedés után ilyen halk nyöszörgő hangot hallok alapjáraton hogy most teszi feszítő vagy valami nem tudom megállapítani hogy honnan jön valakinek tapasztalata vagy rálátása erre a dologra a volna nagyon szépen megköszönném ha segítene.
szia. A másik topic van kaptál már választ.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39405 Dátum:
2020.12.08 kedd, 10:55:06 »
Idézetet írta: Kolon96 - 2020.12.08 kedd, 10:12:37
Sziasztok!
Nem szemetelni akarok, de úgy látom itt nagyobb élet van, mint a Futóműben, ezért bemásolom ide.
MK4 2,0 tdci 2008-as manuális váltó
Az alábbi a problémám:
1, 2, 3-as sebességben nem, de 4, 5, 6-os sebességben, gyorsításnál 2000-es fordulat körül beremeg, rázkódik az autó. 4-esben a legerősebb, 6-osban enyhén. Kanyarodásnál vagy üresben nem jelentkezik a probléma. A szerelő a féltengely belső csuklót mondta rögtön. Szét is szedte, de azt mondta, hogy annyira minimális a kopás, hogy egyáltalán nem biztos, hogy attól van. Azokon a pontokon ahol érintkezik a két összerakott elem, ki van fényesedve és csak alig érezhető az anyagvastagság kopása. A szerelő azt mondta, hogy nagyobb kopásra számított. Ez lehet oka a rázkódásnak? Vagy valami más?
Remélem érthető voltam, de abszolút laikus vagyok.
Segítsetek legyetek szívesek, mert az autó szétszedve áll a szerelőnél és már kellene.
Előre is köszönöm.
pedig a tippet ott kaptad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39406 Dátum:
2020.12.08 kedd, 18:31:06 »
Sziasztok! Mitől lehet magas az alapjárati fogyasztás? 2.0 TDCI. Álló helyzetben 1.6-1.8l. légtömegmérő cserélve. Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39407 Dátum:
2020.12.08 kedd, 18:32:44 »
Idézetet írta: Lapis - 2020.12.08 kedd, 18:31:06
Sziasztok! Mitől lehet magas az alapjárati fogyasztás? 2.0 TDCI. Álló helyzetben 1.6-1.8l. légtömegmérő cserélve. Köszönöm a válaszokat.
regenerálni próbálja a dpf-t a motorvezérlő....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39408 Dátum:
2020.12.08 kedd, 19:07:51 »
De az a probléma, hogy ki van iktatva. Minden szempontból.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39409 Dátum:
2020.12.08 kedd, 20:53:52 »
Idézetet írta: Lapis - 2020.12.08 kedd, 19:07:51
De az a probléma, hogy ki van iktatva. Minden szempontból.
vagy csak hiszed...,mert azt mondták. Volt már ilyen.Kaptál tanácsot.Alakíttasd vissza. Senki nem tud így autót javítani, ha nem jó a motorvezérlő program.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
adamka0523
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39410 Dátum:
2020.12.11 péntek, 17:23:53 »
Sziasztok!
Mondeo mk 4 kombinál a jobb hátsó belső lámpánál mennyire jellemző a beázás? A csomagtérajtó ázik be valahol jellemzően vagy a lámpa körül valahol?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2814
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39411 Dátum:
2020.12.11 péntek, 18:35:32 »
Idézetet írta: adamka0523 - 2020.12.11 péntek, 17:23:53
Sziasztok!
Mondeo mk 4 kombinál a jobb hátsó belső lámpánál mennyire jellemző a beázás? A csomagtérajtó ázik be valahol jellemzően vagy a lámpa körül valahol?
Mi a jelenség? Párás belülről? Mert mindegyik az, ezek már olyan lámpák, hogy nincs normális burkolatuk.
Páralecsapódás, korrózió ledhalál.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39412 Dátum:
2020.12.11 péntek, 18:40:26 »
Idézetet írta: adamka0523 - 2020.12.11 péntek, 17:23:53
Sziasztok!
Mondeo mk 4 kombinál a jobb hátsó belső lámpánál mennyire jellemző a beázás? A csomagtérajtó ázik be valahol jellemzően vagy a lámpa körül valahol?
Pót féklámpánál az ablak spriccelő körül szokott beázni.
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
Lapis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39413 Dátum:
2020.12.11 péntek, 18:49:05 »
Sziasztok! Hibakódom a p042d ami elvileg a kipufogó hőmérséklet érzékelő re utal. Emiatt esetleg lehet az a jelenség,hogy alapjáraton ömlik be a többlet gázolaj, mert úgy érzékeli, hogy regeneráló is kellene? Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39414 Dátum:
2020.12.11 péntek, 20:42:37 »
Idézetet írta: Lapis - 2020.12.11 péntek, 18:49:05
Sziasztok! Hibakódom a p042d ami elvileg a kipufogó hőmérséklet érzékelő re utal. Emiatt esetleg lehet az a jelenség,hogy alapjáraton ömlik be a többlet gázolaj, mert úgy érzékeli, hogy regeneráló is kellene? Köszönöm a válaszokat.
arra utal, hogy xar munkát végzett,aki azt mondta hogy kiirtja a programból a dpf-et.Sose lesz jó az autód.Persze a magas alapjárati fogyi nem a világ vége...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39415 Dátum:
2020.12.12 szombat, 19:20:16 »
Idézetet írta: alf® - 2020.12.11 péntek, 20:42:37
arra utal, hogy xar munkát végzett,aki azt mondta hogy kiirtja a programból a dpf-et.Sose lesz jó az autód.Persze a magas alapjárati fogyi nem a világ vége...
Hiába írod le 100x, nem hiszi el.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39416 Dátum:
2020.12.12 szombat, 19:41:56 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.12.12 szombat, 19:20:16
Hiába írod le 100x, nem hiszi el.
van baja neki elég....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
adamka0523
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39417 Dátum:
2020.12.12 szombat, 21:23:36 »
finoman folyattam a felső felére és csak folyt bele a lámpába a víz. Ahogy megállapítottam a tömítés kevés a lámpa burkolata körül, nem szórakoztam kapott 1k tömítőragasztót, remélem most nem fog beázni. És akkor még ott van a hátsó ablaktörlő is, az is ázik... vicc, hogy mennyire gáz megoldásokat alkalmaztak ennél a szériánál. 20 éves focususunk lámpája meg tiszta por meg pókháló belülről, vizet se látott sose.
Idézetet írta: Ferqo - 2020.12.11 péntek, 18:35:32
Mi a jelenség? Párás belülről? Mert mindegyik az, ezek már olyan lámpák, hogy nincs normális burkolatuk.
Páralecsapódás, korrózió ledhalál.
Naplózva
siki83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39418 Dátum:
2020.12.20 vasárnap, 18:30:58 »
Sziasztok, gyors segítséget szeretnék kérni a hozzártő clubtagoktól! Nekem egy 2008-as 2.0tdci mondeóm van, vásároltam hozzá egy jó állapotú kormánykereket az én kormánykerekemben a légzsákon van a 3 kampó, amit vettem azon pedig a kormánykeréken van 2 kampó úgy csatlakozik hozzá a légzsák 2009 es kormánykerék, mindez természetesen szétszedés után derült ki. Kérdésem az lenne, hogy ez már a faceliftes amit vettem, illetve ha megvásásolom hozzá a légzsákot is akkor rendben feltehető az enyémre, teszem azt minden csatlakozó stimmel és nem lesz légzsák hiba? Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2579
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39419 Dátum:
2020.12.20 vasárnap, 20:31:31 »
Idézetet írta: siki83 - 2020.12.20 vasárnap, 18:30:58
Sziasztok, gyors segítséget szeretnék kérni a hozzártő clubtagoktól! Nekem egy 2008-as 2.0tdci mondeóm van, vásároltam hozzá egy jó állapotú kormánykereket az én kormánykerekemben a légzsákon van a 3 kampó, amit vettem azon pedig a kormánykeréken van 2 kampó úgy csatlakozik hozzá a légzsák 2009 es kormánykerék, mindez természetesen szétszedés után derült ki. Kérdésem az lenne, hogy ez már a faceliftes amit vettem, illetve ha megvásásolom hozzá a légzsákot is akkor rendben feltehető az enyémre, teszem azt minden csatlakozó stimmel és nem lesz légzsák hiba? Előre is köszönöm a segítséget.
Szia!
MK4 sima:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20201220v03u47t6y.jpeg
MK4 FL:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20201220v03ul7l2b.jpeg
Elképzelhető hogy fel lehet tenni egyiket a másik helyére csak az a kérdés hogy még miket kell megvenni hozzá ami nem fog stimmelni a másikkal?
Naplózva
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
siki83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39420 Dátum:
2020.12.20 vasárnap, 21:15:49 »
Idézetet írta: SPANNER - 2020.12.20 vasárnap, 20:31:31
Szia!
MK4 sima:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20201220v03u47t6y.jpeg
MK4 FL:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20201220v03ul7l2b.jpeg
Elképzelhető hogy fel lehet tenni egyiket a másik helyére csak az a kérdés hogy még miket kell megvenni hozzá ami nem fog stimmelni a másikkal?
Igen, ezek szerint én faceliftest vettem nem hittem hogy nem stimmel mivel csak 1 év volt köztük, sajnos az enyémet még idáig nem szedtem szét, esetleg megoldható hogy ezt tegyem fel ha megveszem hozzá a légzsákot is vagy felejtős a dolog? Ha valaki már próbálta esetleg? Köszönöm az eddigieket is.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39421 Dátum:
2020.12.21 hétfő, 09:41:57 »
Idézetet írta: siki83 - 2020.12.20 vasárnap, 18:30:58
Sziasztok, gyors segítséget szeretnék kérni a hozzártő clubtagoktól! Nekem egy 2008-as 2.0tdci mondeóm van, vásároltam hozzá egy jó állapotú kormánykereket az én kormánykerekemben a légzsákon van a 3 kampó, amit vettem azon pedig a kormánykeréken van 2 kampó úgy csatlakozik hozzá a légzsák 2009 es kormánykerék, mindez természetesen szétszedés után derült ki. Kérdésem az lenne, hogy ez már a faceliftes amit vettem, illetve ha megvásásolom hozzá a légzsákot is akkor rendben feltehető az enyémre, teszem azt minden csatlakozó stimmel és nem lesz légzsák hiba? Előre is köszönöm a segítséget.
fl előtti és utáni teljesen más!!!!!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
net-work3@freemail.hu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39422 Dátum:
2020.12.21 hétfő, 15:54:08 »
Sziasztok nem tudom jó helyre irok e szeretném a véleményeteket kikérni auto vásárlás elött állok 2 autó között kell eldöntenem melyik legyen Ford Mondeo mk4 2012-2014ig meg Hyundai i40 szintén 2012-2015ig és azt szeretném megtudni hogy benzines vagy diesel legyen és hogy mire kell figyelni pl tudom az i40-esnek volt dugattyú problemái csak nem tom melyik serianak melyik modelbol melyik seria és motor a stabilab előre is köszönöm a segitségeteket üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39423 Dátum:
2020.12.21 hétfő, 17:15:10 »
A Ford fórumon a Ford a jobb. Ilyet ne is kérdezz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Toti10
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39424 Dátum:
2020.12.21 hétfő, 19:04:34 »
Helló!
Melyik topikban foglalkoznak audio fejegységekkel?
Naplózva
2012.03. MK4 Ford mondeo kombi 2.0L 203LE ecoboost autómata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39425 Dátum:
2020.12.21 hétfő, 19:44:12 »
Idézetet írta: Toti10 - 2020.12.21 hétfő, 19:04:34
Helló!
Melyik topikban foglalkoznak audio fejegységekkel?
szia. Kérdezz az elektromosban.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Toti10
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39426 Dátum:
2020.12.22 kedd, 05:47:06 »
Köszönöm
Naplózva
2012.03. MK4 Ford mondeo kombi 2.0L 203LE ecoboost autómata
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39427 Dátum:
2020.12.29 kedd, 18:02:32 »
Sziasztok!
Tervezem, hogy visszatérek a Mondeo irányába.
Valószínűleg 2.0tdci, 140 vagy 163le lenne. Mi a különbség a két motor között? Szoftver vagy van más is?
Melyik mennyire bevált, milyen gyenge pontjai vannak?
Valamint a powershift váltó mennyire vállalható? Bajos?
Mikre figyeljek még esetleg?
Köszi
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2814
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39428 Dátum:
2020.12.29 kedd, 18:34:55 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.12.29 kedd, 18:02:32
Sziasztok!
Tervezem, hogy visszatérek a Mondeo irányába.
Valószínűleg 2.0tdci, 140 vagy 163le lenne. Mi a különbség a két motor között? Szoftver vagy van más is?
Melyik mennyire bevált, milyen gyenge pontjai vannak?
Valamint a powershift váltó mennyire vállalható? Bajos?
Mikre figyeljek még esetleg?
Köszi
Szia!
A 140/163 Le csak programban más. Simán átírja pl PowerFord neked egy kis baksisért.
PS váltósat ne vegyél, sima kéziváltó stabil, a PS egy szopóág.
Az AISIN automata még használható, de az facelift előtt volt csak 2.0 Tdci ben, utána már csak a 2.2 Tdci ben. Az is finom, de azért a 2,2+automata szeret fogyasztani, Domi tud róla mesélni, neki olyan van.
Mire figyelj? 200 e km nel vezérlés csere megvolt-e, kuplung/kettőstömegű állapot, és hogy a dpf benne van-e.
Nekem nem volt, pereskedek, de volt itt még vki akinek szintén “elfelejtették”mondani, h csak egy cső van a helyén.
Amúgy az Mk3 hoz képest ég és föld, szerethető jószágok ezek. Szerintem.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39429 Dátum:
2020.12.29 kedd, 21:27:36 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.12.29 kedd, 18:02:32
Sziasztok!
Tervezem, hogy visszatérek a Mondeo irányába.
Valószínűleg 2.0tdci, 140 vagy 163le lenne. Mi a különbség a két motor között? Szoftver vagy van más is?
Melyik mennyire bevált, milyen gyenge pontjai vannak?
Valamint a powershift váltó mennyire vállalható? Bajos?
Mikre figyeljek még esetleg?
Köszi
Most fordulok 300ezerbe és nincs vele bajom. Egyszer volt szerencsém 160 LE-set vezetni. Egy kicsivel erősebbnek éreztem, de nem annyira, hogy a 140-ről áttérjek a 163-ra. Ha gondolod, olvasásra megosztok veled egy táblázatot, ami mutatja, mit költöttem rá, illetve az előző német tulajnál mit csináltak vele.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39430 Dátum:
2020.12.30 szerda, 08:02:48 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.12.29 kedd, 18:02:32
Sziasztok!
Tervezem, hogy visszatérek a Mondeo irányába.
Valószínűleg 2.0tdci, 140 vagy 163le lenne. Mi a különbség a két motor között? Szoftver vagy van más is?
Melyik mennyire bevált, milyen gyenge pontjai vannak?
Valamint a powershift váltó mennyire vállalható? Bajos?
Mikre figyeljek még esetleg?
Köszi
én úgy tudom, hogy van hardveres különbség is a kettő között, de pontos összehasonlítást nem végeztem még.
több helyről hallottam, hogy a 140lovas stabilabb, de ezt is inkább véleménynek mondanám, mint ténynek. fordos szakszervíz tud esetleg erről mondani több informciót. Meg Győző hová lett?
ha valaki esetleg összehasonlítaná valami alkatrészkatalógusban, akkor 140lovas smax alvázszámot tudok adni
ui.: mk5-nél sem csak sw különbség van
«
Utoljára szerkesztve: 2020.12.30 szerda, 08:06:25 írta G_B
»
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
siki83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39431 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 19:32:02 »
Sziasztok fórumtársak, segítségre lenne szükségem. 2008-as mk4 tdci 2.0 ba7 140le mondeóból mennyire körülményes az izzítógyertyát kiszedni ha jól tudom ebbe M10es méretű van, anno a tddi-mben már jóval előtte áztatni kellett és mégis az egyik beleszakadt
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39432 Dátum:
2021.01.08 péntek, 06:32:39 »
Idézetet írta: siki83 - 2021.01.07 csütörtök, 19:32:02
Sziasztok fórumtársak, segítségre lenne szükségem. 2008-as mk4 tdci 2.0 ba7 140le mondeóból mennyire körülményes az izzítógyertyát kiszedni ha jól tudom ebbe M10es méretű van, anno a tddi-mben már jóval előtte áztatni kellett és mégis az egyik beleszakadt
Igen M10 11V-s jár hozzá.Elég körülményes, mert hátul van a tűzfalnál és szinte vakon kell cserélni vagy alulról.
itt egy videó, de sokkal nehezebb mikor a motor a helyén van
https://www.youtube.com/watch?v=5mSNlOj2n5Q&ab_channel=AlanHowatt
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39433 Dátum:
2021.01.08 péntek, 12:22:55 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.01.08 péntek, 06:32:39
Igen M10 11V-s jár hozzá.Elég körülményes, mert hátul van a tűzfalnál és szinte vakon kell cserélni vagy alulról.
itt egy videó, de sokkal nehezebb mikor a motor a helyén van
https://www.youtube.com/watch?v=5mSNlOj2n5Q&ab_channel=AlanHowatt
annyit még, hogy egr hűtő csavar bele szokott szakadni, a fekete bödön alvázkeret bontás nélkül meg nem nagyon fér ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siki83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39434 Dátum:
2021.01.08 péntek, 19:00:18 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.01.08 péntek, 06:32:39
Igen M10 11V-s jár hozzá.Elég körülményes, mert hátul van a tűzfalnál és szinte vakon kell cserélni vagy alulról.
itt egy videó, de sokkal nehezebb mikor a motor a helyén van
https://www.youtube.com/watch?v=5mSNlOj2n5Q&ab_channel=AlanHowatt
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
siki83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39435 Dátum:
2021.01.08 péntek, 19:00:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.01.08 péntek, 12:22:55
annyit még, hogy egr hűtő csavar bele szokott szakadni, a fekete bödön alvázkeret bontás nélkül meg nem nagyon fér ki
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39436 Dátum:
2021.01.13 szerda, 10:34:35 »
Sziasztok!
Tegnap meglett az "új" autóm, 2.0tdci, fl
Navi frissítésre tudtok ajánlani valakit Budapest vagy Pest megyében? Mikori a legújabb verzió?
Valamint melyik hivatalos szervizt ajánlanátok vezérlés cserére?
Köszi
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39437 Dátum:
2021.01.13 szerda, 10:41:21 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2021.01.13 szerda, 10:34:35
Sziasztok!
Tegnap meglett az "új" autóm, 2.0tdci, fl
Navi frissítésre tudtok ajánlani valakit Budapest vagy Pest megyében? Mikori a legújabb verzió?
Valamint melyik hivatalos szervizt ajánlanátok vezérlés cserére?
Köszi
http://mondeo.hu/index.php?topic=18523.0
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39438 Dátum:
2021.01.13 szerda, 11:25:31 »
Idézetet írta: G_B - 2021.01.13 szerda, 10:41:21
http://mondeo.hu/index.php?topic=18523.0
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
udimension
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39439 Dátum:
2021.01.13 szerda, 19:16:19 »
Sziasztok, köszönöm a befogadást. Ismét. Annak idején (tizennégy-tizenöt éve
) már tag voltam, de nem tudtam a belépési adataimat, mert sajnos kevés ideig voltam mondeo-s. Így új reggel jöttem.
Röviden: 2.0 szívóbenzinest keresnék. Napi vidéki (40 km oda-vissza) munkába járáshoz/kiránduláshoz és kb. 25%-os városi használatra.
Hosszabban: MKIII-as volt tulajdonomban még pár évesen, nem egészen egy éven keresztül még 2006-ban. Akkor gyors döntést kellett hoznom sajnos, el kellett adnom. Tehát a 2.0 benzin valamennyire ismerős, de azóta biztosan csiszolgattak rajta (remélem), legalábbis a szívósor tekintetében.
Böngészem a hahu-t és elkeserít a látható rendszámok lekérdezésekor a 6-7 gazdás előélet, a „flotta” jelleg, az ezzel járó sok (és még így is valószínűleg visszatekert) kilométer, a „kevés” kilométer ellenére ramaty állapotú, kiült ülés-szélek, stb….
Ami szóba sem jöhet, az a dízel, illetve az automata-váltó, a turbós benzines motorok. (sorry a dízelesektől
)
Tehát csak szívó benzines, 2.0-ás gép.
A technikáktól nem vagyok oda, értem ezalatt a sávelhagyásra figyelmeztetéstől kezdve a radart, a táblafelismerőt, gyári navigációt, stb… számomra nem lényegesek. Fűthető ülés, tempomat legyen. Bár koszolódik, de tetszenek a világos belsők.
Nem kilométert szeretnék venni, hanem gondosan karbantartott autót, ami kívül-belül igényes, technikailag pedig megbízható. Igyekszem olvasgatni a hsz-eket, hogy az apróbb típushibákkal, előjövő gondokkal tisztában legyek.
A jelenlegi autómat eladom, azután kb. 2-3 milliós összeg állna rendelkezésemre reményeim szerint. Eléggé szórnak az árak, már bőven 2 millió alatt is vannak autók.
Nem tudom, hogy itthon érdemes keresgélnem, vagy kint. Már úgy értem, hogy voltak ezek a benyás gépek nem flottásként is vajon forgalomban itthon, tehát magánszemélynél? Vagy kint vajon mennyire jellemző a kilométeróra visszatekerése?
Ha lenne észrevételetek, javaslatotok, ajánlatotok, szívesen venném. (tipushibák, stb.) Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39440 Dátum:
2021.01.13 szerda, 20:08:49 »
Idézetet írta: udimension - 2021.01.13 szerda, 19:16:19
Sziasztok, köszönöm a befogadást. Ismét. Annak idején (tizennégy-tizenöt éve
) már tag voltam, de nem tudtam a belépési adataimat, mert sajnos kevés ideig voltam mondeo-s. Így új reggel jöttem.
Röviden: 2.0 szívóbenzinest keresnék. Napi vidéki (40 km oda-vissza) munkába járáshoz/kiránduláshoz és kb. 25%-os városi használatra.
Hosszabban: MKIII-as volt tulajdonomban még pár évesen, nem egészen egy éven keresztül még 2006-ban. Akkor gyors döntést kellett hoznom sajnos, el kellett adnom. Tehát a 2.0 benzin valamennyire ismerős, de azóta biztosan csiszolgattak rajta (remélem), legalábbis a szívósor tekintetében.
Böngészem a hahu-t és elkeserít a látható rendszámok lekérdezésekor a 6-7 gazdás előélet, a „flotta” jelleg, az ezzel járó sok (és még így is valószínűleg visszatekert) kilométer, a „kevés” kilométer ellenére ramaty állapotú, kiült ülés-szélek, stb….
Ami szóba sem jöhet, az a dízel, illetve az automata-váltó, a turbós benzines motorok. (sorry a dízelesektől
)
Tehát csak szívó benzines, 2.0-ás gép.
A technikáktól nem vagyok oda, értem ezalatt a sávelhagyásra figyelmeztetéstől kezdve a radart, a táblafelismerőt, gyári navigációt, stb… számomra nem lényegesek. Fűthető ülés, tempomat legyen. Bár koszolódik, de tetszenek a világos belsők.
Nem kilométert szeretnék venni, hanem gondosan karbantartott autót, ami kívül-belül igényes, technikailag pedig megbízható. Igyekszem olvasgatni a hsz-eket, hogy az apróbb típushibákkal, előjövő gondokkal tisztában legyek.
A jelenlegi autómat eladom, azután kb. 2-3 milliós összeg állna rendelkezésemre reményeim szerint. Eléggé szórnak az árak, már bőven 2 millió alatt is vannak autók.
Nem tudom, hogy itthon érdemes keresgélnem, vagy kint. Már úgy értem, hogy voltak ezek a benyás gépek nem flottásként is vajon forgalomban itthon, tehát magánszemélynél? Vagy kint vajon mennyire jellemző a kilométeróra visszatekerése?
Ha lenne észrevételetek, javaslatotok, ajánlatotok, szívesen venném. (tipushibák, stb.) Köszönöm!
kinn csak dízel megy flottàba rendszerint, és nagyjából itthon is. Itthonit válassz, kevéssé tekert, könnyebb utána nézni pl rendszám alapján ügyfélkapun,2évente rögzítve a km.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39441 Dátum:
2021.01.15 péntek, 17:23:46 »
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a c416-68 hibakód mit jelent és hogyan orvosolható? Fl, 2.0tdci eur5, tyba motor
Köszi
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39442 Dátum:
2021.01.15 péntek, 18:12:47 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2021.01.15 péntek, 17:23:46
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a c416-68 hibakód mit jelent és hogyan orvosolható? Fl, 2.0tdci eur5, tyba motor
Köszi
érvénytelen adatok érkeztek valamelyik modulbol. Ha tàrolt hiba,töröld és felejtsd el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39443 Dátum:
2021.01.15 péntek, 18:31:10 »
Idézetet írta: alf® - 2021.01.15 péntek, 18:12:47
érvénytelen adatok érkeztek valamelyik modulbol. Ha tàrolt hiba,töröld és felejtsd el.
Köszönöm
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39444 Dátum:
2021.01.16 szombat, 20:17:10 »
Sziasztok!
1,6 Ecoboost-hoz tudna valaki katalizátort? Illetve arra is kíváncsi lennék, hogy van másik olyan Ford, amelynek a katalizátora jó lenne az enyémhez? Pl 2 literes Ecoboosté?
Köszönöm!
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39445 Dátum:
2021.01.16 szombat, 20:29:07 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2021.01.16 szombat, 20:17:10
Sziasztok!
1,6 Ecoboost-hoz tudna valaki katalizátort? Illetve arra is kíváncsi lennék, hogy van másik olyan Ford, amelynek a katalizátora jó lenne az enyémhez? Pl 2 literes Ecoboosté?
Köszönöm!
https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/katalizator/katalizator_ford_mondeo_2007-_39490
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mirage
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39446 Dátum:
2021.01.16 szombat, 22:36:47 »
Idézetet írta: udimension - 2021.01.13 szerda, 19:16:19
Sziasztok, köszönöm a befogadást. Ismét. Annak idején (tizennégy-tizenöt éve
) már tag voltam, de nem tudtam a belépési adataimat, mert sajnos kevés ideig voltam mondeo-s. Így új reggel jöttem.
Röviden: 2.0 szívóbenzinest keresnék. Napi vidéki (40 km oda-vissza) munkába járáshoz/kiránduláshoz és kb. 25%-os városi használatra.
Hosszabban: MKIII-as volt tulajdonomban még pár évesen, nem egészen egy éven keresztül még 2006-ban. Akkor gyors döntést kellett hoznom sajnos, el kellett adnom. Tehát a 2.0 benzin valamennyire ismerős, de azóta biztosan csiszolgattak rajta (remélem), legalábbis a szívósor tekintetében.
Böngészem a hahu-t és elkeserít a látható rendszámok lekérdezésekor a 6-7 gazdás előélet, a „flotta” jelleg, az ezzel járó sok (és még így is valószínűleg visszatekert) kilométer, a „kevés” kilométer ellenére ramaty állapotú, kiült ülés-szélek, stb….
Ami szóba sem jöhet, az a dízel, illetve az automata-váltó, a turbós benzines motorok. (sorry a dízelesektől
)
Tehát csak szívó benzines, 2.0-ás gép.
A technikáktól nem vagyok oda, értem ezalatt a sávelhagyásra figyelmeztetéstől kezdve a radart, a táblafelismerőt, gyári navigációt, stb… számomra nem lényegesek. Fűthető ülés, tempomat legyen. Bár koszolódik, de tetszenek a világos belsők.
Nem kilométert szeretnék venni, hanem gondosan karbantartott autót, ami kívül-belül igényes, technikailag pedig megbízható. Igyekszem olvasgatni a hsz-eket, hogy az apróbb típushibákkal, előjövő gondokkal tisztában legyek.
A jelenlegi autómat eladom, azután kb. 2-3 milliós összeg állna rendelkezésemre reményeim szerint. Eléggé szórnak az árak, már bőven 2 millió alatt is vannak autók.
Nem tudom, hogy itthon érdemes keresgélnem, vagy kint. Már úgy értem, hogy voltak ezek a benyás gépek nem flottásként is vajon forgalomban itthon, tehát magánszemélynél? Vagy kint vajon mennyire jellemző a kilométeróra visszatekerése?
Ha lenne észrevételetek, javaslatotok, ajánlatotok, szívesen venném. (tipushibák, stb.) Köszönöm!
Szia!
Ha jól tudom (lehet tévedek), de MK4-es Mondeóból nincs benyásba csak ecoboost-os. (Amitől szerintem nem kell félned)
2.0 -ba Manuális váltós 200 lovas szokott lenni 3M körül, szerintem jó választás lehet.
De amiket leírtál az egy Mazda 6-os
Csak ott az összeg egy fél millióval minimum több lesz. (Ott a karosszériára kell figyelni nagyon)
Üdv!
Naplózva
2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39447 Dátum:
2021.01.18 hétfő, 09:02:14 »
Idézetet írta: Mirage - 2021.01.16 szombat, 22:36:47
Szia!
Ha jól tudom (lehet tévedek), de MK4-es Mondeóból nincs benyásba csak ecoboost-os. (Amitől szerintem nem kell félned)
2.0 -ba Manuális váltós 200 lovas szokott lenni 3M körül, szerintem jó választás lehet.
De amiket leírtál az egy Mazda 6-os
Csak ott az összeg egy fél millióval minimum több lesz. (Ott a karosszériára kell figyelni nagyon)
Üdv!
tévedsz, van szívóbenzinesből 1.6, 2.0 és 2.3 is
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mirage
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39448 Dátum:
2021.01.18 hétfő, 22:22:22 »
Idézetet írta: G_B - 2021.01.18 hétfő, 09:02:14
tévedsz, van szívóbenzinesből 1.6, 2.0 és 2.3 is
Valóban, 2010 -ig volt olyan is.
Naplózva
2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39449 Dátum:
2021.01.18 hétfő, 22:30:55 »
Idézetet írta: Mirage - 2021.01.18 hétfő, 22:22:22
Valóban, 2010 -ig volt olyan is.
mk4?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
782
783
784
785
786
787
788
[
789
]
790
791
792
793
794
795
796
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ