Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:47:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 544 545 546 547 548 549 550 [551] 552 553 554 555 556 557 558 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12024384 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27500 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 13:16:28 »

eljen worship
Ez az érem másik fele. Mk3 tdci után felüdülés, hogy nem kell vele annyit babrálni. Smiley de ha mégis, akkor az nem annyira súlyos.
Csak először  mellbevágó tud lenni a haladás Fordos iránya (Ford-ított  eplus2 ). Aztán később jön a józan mérlegelés, és győz az mk4.
És ha nincs miért nyitogatni a géptetőt, teljesen mindegy, hogy teleszkópos/kitámasztós vagy hogy megy-e a bowdenes nyitás.
Túlzottan hozzá vagyok én is szokva az mk3 tdci miatt, hogy nyitogassam a géptetőt.  smile

Hát én a régiét is ugyanazért nyitogattam csak mint ezét. Időnként megnézem a folyadékszintet, meg után töltöm az ablakmosó folyadékot. Bár az MKIII-on még az olajat is cseréltem, úgyhogy annyival többször. De bajom az nem sok volt vele. Valszeg kifogtam egy jó példányt. smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27501 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 20:36:47 »

Sehol nem találok olyan Mondit, ami
240lovas-benzines(Powershift), 8irányú vezetőüléses (memóriás), ülésszellőztetéses, USB-s, (ha az előző extrák meglennének, talán belemennék 200lovas dízelbe is).
Hátsó spoilerről, Tit-s külső optikáról álmodni sem merek...
(offnak ezt a hyperfordot akartam, de más gyorsabb volt)
A fenti extrák túlzott igények lennének?
Keresgélek tovább...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27502 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 22:31:36 »

Sehol nem találok olyan Mondit, ami
240lovas-benzines(Powershift), 8irányú vezetőüléses (memóriás), ülésszellőztetéses, USB-s, (ha az előző extrák meglennének, talán belemennék 200lovas dízelbe is).
Hátsó spoilerről, Tit-s külső optikáról álmodni sem merek...
(offnak ezt a hyperfordot akartam, de más gyorsabb volt)
A fenti extrák túlzott igények lennének?
Keresgélek tovább...


Csak itthon nézelődsz? Én a helyedbe nézelődnék külföldön is ezek olyan extrák amik nagyon ritkán vannak egyszerre.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27503 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 22:55:26 »

Sehol nem találok olyan Mondit, ami
240lovas-benzines(Powershift), 8irányú vezetőüléses (memóriás), ülésszellőztetéses, USB-s, (ha az előző extrák meglennének, talán belemennék 200lovas dízelbe is).
Hátsó spoilerről, Tit-s külső optikáról álmodni sem merek...
(offnak ezt a hyperfordot akartam, de más gyorsabb volt)
A fenti extrák túlzott igények lennének?
Keresgélek tovább...


Az új autónál válogatni a felszereltségben, színben.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27504 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 23:24:36 »

Csak itthon nézelődsz? Én a helyedbe nézelődnék külföldön is ezek olyan extrák amik nagyon ritkán vannak egyszerre.

Nézem kint is...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27505 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 23:27:56 »

Az új autónál válogatni a felszereltségben, színben.  Cool

Többet nem veszek új Mondeót. 6 év alatt 6M-t veszített az árából. Nem prémium, így nem értéktartó. Most jó lenne ha nem én buknám már el ezt a sok pénzt. Vagy legyen értéktartó(prémium->off).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27506 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 23:30:16 »

Többet nem veszek új Mondeót. 6 év alatt 6M-t veszített az árából. Nem prémium, így nem értéktartó. Most jó lenne ha nem én buknám már el ezt a sok pénzt. Vagy legyen értéktartó(prémium->off).

ilyen szempontból a prémium se jobb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27507 Dátum: 2015.08.25 kedd, 00:11:10 »

Többet nem veszek új Mondeót. 6 év alatt 6M-t veszített az árából. Nem prémium, így nem értéktartó. Most jó lenne ha nem én buknám már el ezt a sok pénzt. Vagy legyen értéktartó(prémium->off).


A prémium rosszabb... jóval gyorsabban megy az értékvesztés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27508 Dátum: 2015.08.25 kedd, 00:16:10 »

én ezt egészen másként élem meg.mk3-at szegelni kellett folyamatosan-bár én szerettem nagyon.ezt a motort nem kell gondozni.200e km nél tartok,és most jön egy vezérléscsere.fele ennyi km alatt az mk3 nál már jött a turbócsőluki,a cmp csere, a szívósor takarítás, az egr xarságok, a generátor mizéria,az önindítócumi, a szervószivattyú és vízpumpa halál, a klímaproblémák,a turbólerohadás.eddig ezzel semmi,de komolyan semmi nem jött elő ezekből.ennyit bőven megér az az 1-1,5liter többletfogyi simán.

Nálam más a helyzet. 200e+, 12 éves. Eddig volt 2 szíjfeszítő (az elsőt gariban), és egy turbócső.
Ledugóztuk az egr-t... ennyi. Jóval kevesebb, mint egy vezérléscsere.
Nekem így pont megfelel...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27509 Dátum: 2015.08.25 kedd, 01:57:19 »

ilyen szempontból a prémium se jobb

Úgy értettem, hogy használt prémium. Ami mondjuk már most az újkori árának csak pl a 20%át éri. pl 30millás autó 8 évesen kb 6ért. Innen már nehezen mennek lejjebb...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27510 Dátum: 2015.08.25 kedd, 05:59:10 »

Nálam más a helyzet. 200e+, 12 éves. Eddig volt 2 szíjfeszítő (az elsőt gariban), és egy turbócső.
Ledugóztuk az egr-t... ennyi. Jóval kevesebb, mint egy vezérléscsere.
Nekem így pont megfelel...
a szíjfeszítő annyiba került mint egy vezérléscsere..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27511 Dátum: 2015.08.25 kedd, 07:57:50 »

Úgy értettem, hogy használt prémium. Ami mondjuk már most az újkori árának csak pl a 20%át éri. pl 30millás autó 8 évesen kb 6ért. Innen már nehezen mennek lejjebb...

aha, akkor nézd meg mennyiért van egy 10 éves a8  vigyor3 vigyor3 vagy egy de a6 4f is vehető már olcsón
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27512 Dátum: 2015.08.25 kedd, 08:04:44 »

Nálam más a helyzet. 200e+, 12 éves. Eddig volt 2 szíjfeszítő (az elsőt gariban), és egy turbócső.
Ledugóztuk az egr-t... ennyi. Jóval kevesebb, mint egy vezérléscsere.
Nekem így pont megfelel...

Nem is használod normálisan azt az autót... Hétvégi, hosszűtávos autó...

Mk3, főleg a tdci egy kalap fhos, mk4 valamivel jobb, a kettő között az s-max... Ami edditg soha nem rohadt le, az az mk2 mondeónk (fater azzal jött le Blacsira...  Cheesy )

Én már arra a szintre jutottam, hogy lehet ez volt az utolsó Fordom...



Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27513 Dátum: 2015.08.25 kedd, 08:19:32 »

aha, akkor nézd meg mennyiért van egy 10 éves a8  vigyor3 vigyor3 vagy egy de a6 4f is vehető már olcsón

Főleg, ha valami tisztességes v8-ast nézel.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27514 Dátum: 2015.08.25 kedd, 08:23:03 »

Én már arra a szintre jutottam, hogy lehet ez volt az utolsó Fordom...

Piszkosul nehéz kérdés, ami már filozófiai magasságokba vezet.
Azokat a környvédelmi előírásokat, amiket folyamatosan vezetnek be, egyre nehezebb betartani az olajos autókkal. Ha ezt még megtoldod a fogyasztói elvárásokkal, akkor pláne látszik, h a "b.szni is és szűznek maradni" elvet kéne a gyakorlatba átültetni.

Szerk.: Fontos. Nem a fordot védem, de kár kihegyezni a ceruzát egyetlen márkára. A kor az, ami nem a tartós és egyszerű szerkezetnek kedvez a fejlett országokban.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27515 Dátum: 2015.08.25 kedd, 08:35:47 »

aha, akkor nézd meg mennyiért van egy 10 éves a8  vigyor3 vigyor3 vagy egy de a6 4f is vehető már olcsón

Az a8 még 10%át sem éri... Túlaluminiumizálták. Meg közkedvelt a brazilok körében is. Olyat meg nem szeretnék a sztereotípiák miatt. Utána ráköltöd a vételárát. Lehet többsörösen.
A dömperrel is így voltam: 11évesen az újkori árának 6!%-áért vettem meg. Aztán ráköltöttem az árát még 3x... Most jó. De nem ér annyit sem, amennyit ráköltöttem...

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27516 Dátum: 2015.08.25 kedd, 09:02:40 »

Az a8 még 10%át sem éri... Túlaluminiumizálták. Meg közkedvelt a brazilok körében is. Olyat meg nem szeretnék a sztereotípiák miatt. Utána ráköltöd a vételárát. Lehet többsörösen.
A dömperrel is így voltam: 11évesen az újkori árának 6!%-áért vettem meg. Aztán ráköltöttem az árát még 3x... Most jó. De nem ér annyit sem, amennyit ráköltöttem...



Én a 10 éves E-klassemat adtam el gombokért, de elérkezett az idő, amikor már a piaci értékének a sokszorosát rá kellett volna költenem. Inkább bevállaltam az écs bukást.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27517 Dátum: 2015.08.25 kedd, 09:16:59 »

Sehol nem találok olyan Mondit, ami
240lovas-benzines(Powershift), 8irányú vezetőüléses (memóriás), ülésszellőztetéses, USB-s, (ha az előző extrák meglennének, talán belemennék 200lovas dízelbe is).
Hátsó spoilerről, Tit-s külső optikáról álmodni sem merek...
(offnak ezt a hyperfordot akartam, de más gyorsabb volt)
A fenti extrák túlzott igények lennének?
Keresgélek tovább...


Ebben csak az üléshűtés nincs, és elég jó áron adják. Ha ezt a kompromisszumot meg tudod tenni, akkor szerintem jó választás. És nem fogsz bukni rajta 6 év alatt a millát...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium_powershift_ford_petranyi_-_utolso_db-8391768
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27518 Dátum: 2015.08.25 kedd, 09:54:10 »

Az a8 még 10%át sem éri... Túlaluminiumizálták. Meg közkedvelt a brazilok körében is. Olyat meg nem szeretnék a sztereotípiák miatt. Utána ráköltöd a vételárát. Lehet többsörösen.
A dömperrel is így voltam: 11évesen az újkori árának 6!%-áért vettem meg. Aztán ráköltöttem az árát még 3x... Most jó. De nem ér annyit sem, amennyit ráköltöttem...


mindegy mit nézel, ami prémium, az újonnan horror, használtan meg sokkal többet veszít %-osan mint egy mondeo. és semmivel sem fogja jobban tartani az árát 5-10 éves kora között sem. elég ha megnézed az mk3-e39-a6 vonalat, egy e60-61 bmw is fillérekért megvehető már.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27519 Dátum: 2015.08.25 kedd, 09:58:58 »

Ebben csak az üléshűtés nincs, és elég jó áron adják. Ha ezt a kompromisszumot meg tudod tenni, akkor szerintem jó választás. És nem fogsz bukni rajta 6 év alatt a millát...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium_powershift_ford_petranyi_-_utolso_db-8391768

Üléshűtés: must have extra nálam. Ennyi pénzért meg főleg nem kötnék kompromisszumot. S ez is jócskán bukik még az árából.
Akkor már inkább ezt venném:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=209815419&sortOption.sortOrder=ASCENDING&scopeId=C&airbag=&emissionsSticker=&zipcode=&categories=Limousine&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&doorCount=&usedCarSeals=&vatable=&emissionClass=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&climatisation=&adLimitation=&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&pageNumber=1#

Kérdés, ebben van-e üléshűtés...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27520 Dátum: 2015.08.25 kedd, 10:01:18 »

mindegy mit nézel, ami prémium, az újonnan horror, használtan meg sokkal többet veszít %-osan mint egy mondeo. és semmivel sem fogja jobban tartani az árát 5-10 éves kora között sem. elég ha megnézed az mk3-e39-a6 vonalat, egy e60-61 bmw is fillérekért megvehető már.

Ezt látom.
Amit figyelek viszont, hogy vannak típusok, ahol nem esik lejjebb az ár; várnám, hogy beszakad, de nem. Pl 2008 LS600h-k.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27521 Dátum: 2015.08.25 kedd, 10:05:12 »

Nagyon szép!  eljen

Az üléshűtés (ami szellőztetés), miért olyan nagyon fontos neked? Nem tudom MK4-ben hogy működik, de MK3-ban elég harmatosan muzsikál. Ha olyan meleg van, hogy az ember bekapcsolná, akkor ugyanúgy beleizzadsz az ülésbe, mintha nem lenne.  Lehet, hogy MK4-ben már jobb, vagy erősebb, de MK3-ban inkább csak egy plusz extra, amit eladásnál majd be lehet ikszelni. De hasza nem sok van.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27522 Dátum: 2015.08.25 kedd, 10:06:44 »


Leírásában nem látom hogy lenne. És a képek alapján sincs szerintem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27523 Dátum: 2015.08.25 kedd, 10:07:53 »

Nagyon szép!  eljen

Az üléshűtés (ami szellőztetés), miért olyan nagyon fontos neked? Nem tudom MK4-ben hogy működik, de MK3-ban elég harmatosan muzsikál. Ha olyan meleg van, hogy az ember bekapcsolná, akkor ugyanúgy beleizzadsz az ülésbe, mintha nem lenne.  Lehet, hogy MK4-ben már jobb, vagy erősebb, de MK3-ban inkább csak egy plusz extra, amit eladásnál majd be lehet ikszelni. De hasza nem sok van.
tök jól.klíma lábra,akkor jön a hideg az ülés alá,és szellőztetés be.Olyan mintha magadalávizelnél hideg tengervizet. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27524 Dátum: 2015.08.25 kedd, 10:25:24 »

tök jól.klíma lábra,akkor jön a hideg az ülés alá,és szellőztetés be.Olyan mintha magadalávizelnél hideg tengervizet. vigyor3
Az meg honnan tudod milyen érzés??  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27525 Dátum: 2015.08.25 kedd, 10:45:12 »

Az meg honnan tudod milyen érzés??  vigyor3

Amikor elfogyott a tena lady, akkor így járt.  eplus2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27526 Dátum: 2015.08.25 kedd, 11:17:38 »

Én már arra a szintre jutottam, hogy lehet ez volt az utolsó Fordom...


És akkor jön megint az ár-érték arány kérdése. Nagy kérdés, hogy melyik tipus lesz a sok környezetvédelmi biszbasz mellett problémamentes 100-200ekm között. Másik megoldás a garanciális nyugalom+amortizáció . Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27527 Dátum: 2015.08.25 kedd, 11:20:54 »

Az meg honnan tudod milyen érzés??  vigyor3
múlthét,zadar,tengerpart,ücsörögsz a söröddel a tengerben.na olyan. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27528 Dátum: 2015.08.25 kedd, 11:21:19 »

Nagyon szép!  eljen

Az üléshűtés (ami szellőztetés), miért olyan nagyon fontos neked? Nem tudom MK4-ben hogy működik, de MK3-ban elég harmatosan muzsikál. Ha olyan meleg van, hogy az ember bekapcsolná, akkor ugyanúgy beleizzadsz az ülésbe, mintha nem lenne.  Lehet, hogy MK4-ben már jobb, vagy erősebb, de MK3-ban inkább csak egy plusz extra, amit eladásnál majd be lehet ikszelni. De hasza nem sok van.

6évig jártam Mondival, amiben volt. Most fél éve járok egy olyannal, amiben nincs. Kifejezetten hiányolom. Igen, szellőztet csak, de jól beállítva kellemes érzés, s jó vasalt ingben kiszállni az autóból.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27529 Dátum: 2015.08.25 kedd, 11:33:29 »

És akkor jön megint az ár-érték arány kérdése. Nagy kérdés, hogy melyik tipus lesz a sok környezetvédelmi biszbasz mellett problémamentes 100-200ekm között. Másik megoldás a garanciális nyugalom+amortizáció . Smiley

A Forddal az a baj, hogy Ford. Pl V8 körökben a Mustang is csak egy Ford... Egy idő után tömegautó.
Fordék próbálnák feljebb pozícionálni minden trükkel, de a Ford mindig is a józan gondolkodású középosztály autója lesz. Prémium nem.
Valahol ők is tudják: Mondeo->világautó.
Nem is értem, hogy egy Vignalét hogyan akarnak 12M-ért eladni... Kíváncsi leszek egy 2015ös Vignale (ha rendeli bárki egyáltalán) mennyi ér majd 5 évesen...
Az új Passat egy még jobban túlhypeolt dolog. Hiába van a bitd-jük...
Lapot húz 19re a Ford is meg a vw is 12M+-os autóikkal, szerintem nem fog nekik bejönni a dolog. Pedig fóvéék buktak már rendesen pl a fétönnel is...

Amit viszont hiányolok az autógyártók részéről az a support a gari idő lejárta után és elért magasabb futásteljesítmény idején is. Egy 2007-2010es 300E+ km-t futott (prémium) autó nehezen eladható. Fél mindenki attól, hogy vmi baja lesz, mert sok a futásteljesítmény. Még én is.
S innen jönnek az iszonyat értékcsökkenések. Az Audit sem értem pl, hogy miért engedi el az A8 kezét. 10 évesen 1,5-2M egy új korában 30+M-s autó? Mondjuk megtehetik, mert ugye olyan rétegnek ad el, aki leszh**ja, hogy mennyi az értékcsökkenése az autónak.
Kevés gyártó van, akik kezdik kapisgálni ennek a lényegét, s kínálnak garit akár az autó 10éves koráig is, lsd Lexus a hibrid rendszerre 1 évre vmi 20E Ft alatt ad egy max 15E km-re szóló garit. Ez azért nem rossz, tetszik.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27530 Dátum: 2015.08.25 kedd, 11:38:06 »

Leírásában nem látom hogy lenne. És a képek alapján sincs szerintem.

Leírásban én sem találtam, s ez a Windsor bőrkárpit sem tűnik nekem perforáltnak... Aztán a fene tudja, mert a tatai is windsoros volt és szellőztetéses. Kérdés: van-e 2 fajta kárpit a szellőztetés miatt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27531 Dátum: 2015.08.25 kedd, 11:40:06 »

tök jól.klíma lábra,akkor jön a hideg az ülés alá,és szellőztetés be.Olyan mintha magadalávizelnél hideg tengervizet. vigyor3

Könnyen beszélsz, mert neked a lábra irányított klíma is a nyakadat fújja...  hehe hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27532 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:11:50 »

Könnyen beszélsz, mert neked a lábra irányított klíma is a nyakadat fújja...  hehe hehe

 laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27533 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:25:37 »

Nézem kint is...


Értem, hát akkor keresgélj tovább ritka extra ez. Amúgy hogyan működik ez az ülés szellőztetés? Még sehol nem láttam ilyet.  Cool
Én simán nézegetném a 2.2-es TDci-ket is 200 lo gyárilag az kap egy chippet nagyon bivalyul megy ám. 240lovat simán ki lehet hozni belőle meg 500nm.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 12:27:09 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27534 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:26:59 »

Értem, hát akkor keresgélj tovább ritka extra ez. Amúgy hogyan működik ez az ülés szellőztetés? Még sehol nem láttam ilyet.  Cool

Perforált az üléspárna/huzat és alulról elszívja -a fingot is- néhány pc ventilátor.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27535 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:28:29 »

Perforált az üléspárna/huzat és alulról elszívja -a fingot is- néhány pc ventilátor.  vigyor3

Ezt élőbe kéne kipróbálnom, mert így számomra nem egy nagy hiányosság, de ha elszívja a fingot is az már jó.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27536 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:30:36 »

Értem, hát akkor keresgélj tovább ritka extra ez. Amúgy hogyan működik ez az ülés szellőztetés? Még sehol nem láttam ilyet.  Cool
Én simán nézegetném a 2.2-es TDci-ket is 200 lo gyárilag az kap egy chippet nagyon bivalyul megy ám. 240lovat simán ki lehet hozni belőle meg 500nm.

Nem szív, hanem fúj.
Az utastér levegőjét átfújja az ülésen.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27537 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:32:07 »

Nem szív, hanem fúj.
Az utastér levegőjét átfújja az ülésen.


Ha fordítva kötöd be a ventiket.  vigyor3
mk3 -is- szív
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27538 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:34:14 »

Nem szív, hanem fúj.
Az utastér levegőjét átfújja az ülésen.


Akkor az nem olyan buli gyorsabban szét terjeszti a szagot.   hehe

Viccet félretéve gondolom ennek nyáron van nagy haszna mer ugye hiába klímázol úgy is bele izzadsz az ülésbe ha tűz a nap.

BT: Látom a lényegnél leragadtunk. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 12:37:00 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27539 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:35:07 »

Nem tudom szív-e, vagy fúj, de a fhingot pillanatok alatt kikeringteti a kabinba...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27540 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:46:32 »

Akkor az nem olyan buli gyorsabban szét terjeszti a szagot.   hehe

Viccet félretéve gondolom ennek nyáron van nagy haszna mer ugye hiába klímázol úgy is bele izzadsz az ülésbe ha tűz a nap.

BT: Látom a lényegnél leragadtunk. Cheesy

Igen, nyáron.
Van az üléshűtésnek megelőző jellegű alternatívája is: a napelemes napfénytetők, amik amikor az autó áll a napon, akkor a termelt villannyal szellőztetik az utasteret. Így a beltér nem tud felmelegedni sem... Ezt sajnos csak audikban-skodákban láttam eddig...
Van pár A8-S8, amelyek ülésszellőztetősek-napelemesnapfénytetősek. Na abba nem lehet megizzadni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27541 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:48:33 »

Igen, nyáron.
Van az üléshűtésnek megelőző jellegű alternatívája is: a napelemes napfénytetők, amik amikor az autó áll a napon, akkor a termelt villannyal szellőztetik az utasteret. Így a beltér nem tud felmelegedni sem... Ezt sajnos csak audikban-skodákban láttam eddig...
Van pár A8-S8, amelyek ülésszellőztetősek-napelemesnapfénytetősek. Na abba nem lehet megizzadni.

Csak amikor fizetsz a szervizben.....  eplus2


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27542 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:48:46 »

Igen, nyáron.
Van az üléshűtésnek megelőző jellegű alternatívája is: a napelemes napfénytetők, amik amikor az autó áll a napon, akkor a termelt villannyal szellőztetik az utasteret. Így a beltér nem tud felmelegedni sem... Ezt sajnos csak audikban-skodákban láttam eddig...
Van pár A8-S8, amelyek ülésszellőztetősek-napelemesnapfénytetősek. Na abba nem lehet megizzadni.

Jani, ha kint 40 fok van, lehet bármilyen NASA cucc az autóban, bele fogsz izzadni. Ez a napelemes marhaság meg nekünk jó, mert azt hisszük mekkora találmány...  Cheesy

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27543 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:49:31 »

Csak amikor fizetsz a szervizben.....  eplus2




A VW csoportnál ezért van 18 fokra hűtött ügyfélváró?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27544 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:51:26 »

Jani, ha kint 40 fok van, lehet bármilyen NASA cucc az autóban, bele fogsz izzadni. Ez a napelemes marhaság meg nekünk jó, mert azt hisszük mekkora találmány...  Cheesy



Nem az üléssel kell foglalkozni.
Ilyen kell és ez máshol is rajtad lehet, nem csak a kocsiban.  vigyor3
https://www.youtube.com/watch?v=evjdKt_pCUM
https://www.youtube.com/watch?v=uf9vjugI0tw
https://www.youtube.com/watch?v=5578SLaz3J8
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 12:53:22 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27545 Dátum: 2015.08.25 kedd, 13:03:15 »

Könnyen beszélsz, mert neked a lábra irányított klíma is a nyakadat fújja...  hehe hehe
az még szerencsésebb,mintha a fejemet fújná,mint neked.é'ted,sheggfej.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27546 Dátum: 2015.08.25 kedd, 13:06:19 »

az még szerencsésebb,mintha a fejemet fújná,mint neked.é'ted,sheggfej.... eplus2

Hát ez most rossz poén volt...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27547 Dátum: 2015.08.25 kedd, 13:07:39 »

Hát ez most rossz poén volt...  hehe
nyes fájt? A Tibcsi meg egy homár....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27548 Dátum: 2015.08.25 kedd, 13:30:20 »

A Tibcsi meg egy homár....

Na ez fáj, mert néha fáj az igazság.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27549 Dátum: 2015.08.25 kedd, 13:39:31 »

Csak amikor fizetsz a szervizben.....  eplus2




Ezeket nem szabad márkaszervizbe vinni. Olyan helyre kell, ahol pl a gyári 250E-es légrugót 70-ért hozzák. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 544 545 546 547 548 549 550 [551] 552 553 554 555 556 557 558 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.