Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 18:04:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 543 544 545 546 547 548 549 [550] 551 552 553 554 555 556 557 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11283571 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27450 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 17:31:27 »

Arra gondolsz, ha usb-n lapozol, akkor hány cím látszik egyszerre a képernyőn? Nálam 6.

Igen.
akkor ezek szerint nem tobb, mont a Converse-n.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27451 Dátum: 2015.08.14 péntek, 10:04:58 »

faceliftes navin hany mappat latok egyszerre a mediakon? (pl usb)

Amennyit ráraksz...  vigyor3

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
veressjanos
Vendég
« Új hozzászólás #27452 Dátum: 2015.08.18 kedd, 12:07:42 »

Már néztem minden szhar-szemetet, de nincs normális alternatívája a Mondeo-nak. 10ért lenne, de annyit nem adok autóért soha többet.  vigyor3
Erős-benzines-automatát keresek, a 240lovasPowershiftes Mondi pont az. Chippel tud 260/400at (a váltó 450ig jó)
Van heppem is, az ülésszellőztetés, ez azért megritkítja az állományt.


Hello!
Nem tudom, hogy találtál-e már ...
Ebben van a leírás szerint ülésszellôztetés:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift_1.tulajmagyarserulesmentes-9268991
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27453 Dátum: 2015.08.18 kedd, 12:41:54 »

Hello!
Nem tudom, hogy találtál-e már ...
Ebben van a leírás szerint ülésszellôztetés:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift_1.tulajmagyarserulesmentes-9268991
A képek alapján is van. Ráadásul Janihoz közel is van. Csak amennyit ő megy vele, lehet, hogy a 179e km már sok.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27454 Dátum: 2015.08.18 kedd, 14:01:25 »

Hello!
Nem tudom, hogy találtál-e már ...
Ebben van a leírás szerint ülésszellôztetés:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift_1.tulajmagyarserulesmentes-9268991

Ha váltáson gondolkodnék, tuti megnézném.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #27455 Dátum: 2015.08.18 kedd, 17:27:03 »

Ha váltáson gondolkodnék, tuti megnézném.

Óvatosan vele!
Ez nem Titánium S felszereltség, mert nincs:
- Alcantara üléskárpit
- karosszériatuning
- alupedálok
- méhsejtrács hűtőrács
stb.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27456 Dátum: 2015.08.18 kedd, 18:26:09 »

A képek alapján is van. Ráadásul Janihoz közel is van. Csak amennyit ő megy vele, lehet, hogy a 179e km már sok.

Jaja, 1kmre.
A múlt héten próbáltam. Viszonylag egyben van, tetszett is. A 240LE kicsit harmatosan jön, bár ugrik rendesen azért. Ha ezt venném, csippelném (267/400, a váltó 450ig jó). Igen, sok a 179E, ha ezt venném, max 1-2 évig lenne nálam, 220nál eladnám. Félek, hogy a formát hamarabb unnám meg (eddig is ilyenem volt sacc/kb).
Igen, nem Tit-S, de pont annyira felszerelt, hogy nekem elég lenne. Lekövethetetlen előélet (lease), ami egy kicsit zavar.
Sajnos a vezetőülés csak fel-le állítható, így nekem kicsit kényelmetlen az üléspozíció benne. Ha 8 irányú lenne, megvettem volna a múlt héten.
De van most egy másik dolog, amire rámozdultam, megvárom mi lesz annak a vége. Kicsit "másabb" cucc.  vigyor3
(vagyis, nem is annyira... )
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.18 kedd, 18:27:40 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27457 Dátum: 2015.08.18 kedd, 18:39:19 »

Jaja, 1kmre.
.... Igen, sok a 179E, ha ezt venném, max 1-2 évig lenne nálam, 220nál eladnám. ...

Miért ennyire parás a 220?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27458 Dátum: 2015.08.18 kedd, 19:14:13 »

Miért ennyire parás a 220?

Lélektanilag parás.
220-szal emberek még éppen vesznek autót. Én is.
(meg az előzőt is ennyivel adtam el, s azért kellett fűzni a vevőt)
Mondjuk ma már prémiumoknál simán be merik írni a 200-300E km-eket. Onnan látni, hogy egy dízel átlagban 50-60E km-t fut. Átlagban.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #27459 Dátum: 2015.08.18 kedd, 20:14:22 »

Jaja, 1kmre.
A múlt héten próbáltam. Viszonylag egyben van, tetszett is. A 240LE kicsit harmatosan jön, bár ugrik rendesen azért. Ha ezt venném, csippelném (267/400, a váltó 450ig jó). Igen, sok a 179E, ha ezt venném, max 1-2 évig lenne nálam, 220nál eladnám. Félek, hogy a formát hamarabb unnám meg (eddig is ilyenem volt sacc/kb).
Igen, nem Tit-S, de pont annyira felszerelt, hogy nekem elég lenne. Lekövethetetlen előélet (lease), ami egy kicsit zavar.
Sajnos a vezetőülés csak fel-le állítható, így nekem kicsit kényelmetlen az üléspozíció benne. Ha 8 irányú lenne, megvettem volna a múlt héten.
De van most egy másik dolog, amire rámozdultam, megvárom mi lesz annak a vége. Kicsit "másabb" cucc.  vigyor3
(vagyis, nem is annyira... )


Nem lekovetheto? Én az enyémet ugyanettol a sractol vettem 2 hete, az enyemnel is, meg itt is megadott alvazszamot. Nagy valószinusegel ugyanaz a forrás, egy céges autó volt. De készségesen elküldte nekem a teljes szerviztörténetét is.  wave
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
norb70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Új hozzászólás #27460 Dátum: 2015.08.18 kedd, 21:31:51 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Sony mp3 kód sehol. Szóval nem ragozom aksi le... papír sehol. Kiszedtem, serial no. 057228. Megoldható vagy mennem kell
Ford szervizbe. Előre is köszönöm.
Norbi
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.2 TDCI  Tournier.
ex: MK2 1.8 benzin
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27461 Dátum: 2015.08.18 kedd, 22:40:32 »

Nem lekovetheto? Én az enyémet ugyanettol a sractol vettem 2 hete, az enyemnel is, meg itt is megadott alvazszamot. Nagy valószinusegel ugyanaz a forrás, egy céges autó volt. De készségesen elküldte nekem a teljes szerviztörténetét is.  wave

Az hogyan lehet, hogy Neked ua az avatar képed, mint az éppen tárgyalt hirdetés képe? Te vagy az eladó, vagy az ő képét tetted fel avatarnak?

Igen, megadott alvázszámot, ami alapján annyira tudtam utánamenni, hogy minden szerviz el volt végezve rendesen, 60Eként váltóolaj cserével. DE én magával azzal az emberrel akartam beszélni, aki hajtotta, ugyanis volt az autónak régebben vmi katalizátor nyígja, aztán lett rajta motorvezérlő is frissítve, s azt akartam tudni, hogy ezeknek mi volt az oka.
Ez egy lízplenes autó volt, akik talán vmi kamionos cég flottájának adták oda. A lízplent felhívtam, nem adnak ki infót, hogy ki hajtotta, illetve semmilyen infót nem adnak ki.
Az eladó nekem is mutatta a szervizkönyvet, de én ma már semmilyen szervizkönyvnek nem hiszek, még egy igazinak sem...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27462 Dátum: 2015.08.18 kedd, 22:50:09 »

Nem lekovetheto? Én az enyémet ugyanettol a sractol vettem 2 hete, az enyemnel is, meg itt is megadott alvazszamot. Nagy valószinusegel ugyanaz a forrás, egy céges autó volt. De készségesen elküldte nekem a teljes szerviztörténetét is.  wave

A Tiéd, a dízelt egyébként milyen áron hirdette? S ha nem titok mennyiért tudtad elhozni? Csak azért kérdezem, mert - mint utóbb kiderült - én beszerzési ár alatti vételi ajánlatot tettem neki...  vigyor3

Egyébként egy lízingcéges barátomék egyben akarták a 2 Mondit elhozni tőle, ami végül nem jött össze, de a lényeg, hogy ennek a kettőnek jól utánakérdeztek ők is, s rendben volt minden mind a 2 autóval.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27463 Dátum: 2015.08.18 kedd, 22:51:38 »

Az hogyan lehet, hogy Neked ua az avatar képed, mint az éppen tárgyalt hirdetés képe? Te vagy az eladó, vagy az ő képét tetted fel avatarnak?

nem ugyan az, a felni más vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #27464 Dátum: 2015.08.18 kedd, 23:14:54 »

Na, az a helyzet, hogy a 2 kocsit azonos szögben, azonos helyen fotózta Ákos, ezért tűnik ugyanannak.  Wink

A meghirdetett árból nem engedett egy fillért sem.  Ettől függetlenül meg kellett vennem, mert a vajbőrös belső a memóriás ülésekkel ritka, mint a fehér holló, nekem pedig ez a gyengém.

A szerviztörténetben nem találtam semmi kirívó meghibásodást, ami miatt el kellett volna bizonytalanodnom. Csak a szokásos kopó és cserélendő dolgok.

MK3-hoz képest hihetetlenül nagy az ugrás. Maximális komfortérzet, menetzaj semmi, motorhang semmi... stb. Csak suhan az úton.  wave
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
bobafet
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26

Ford Mondeo MK4 Kombi Trend


E-mail
« Új hozzászólás #27465 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 06:49:30 »

Hello!! Van egy gondom ma reggel gyújtás után elment minden es indító pozícióba az autón elmegy minden es csak a helyzetjelző villog de nagyon gyorsan !! De ennyi !! Tud valaki tanácsot adni mi lehet a gond?? Akai vagy valami biztosíték??
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #27466 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 09:01:10 »

Hello!! Van egy gondom ma reggel gyújtás után elment minden es indító pozícióba az autón elmegy minden es csak a helyzetjelző villog de nagyon gyorsan !! De ennyi !! Tud valaki tanácsot adni mi lehet a gond?? Akai vagy valami biztosíték??


Akku.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27467 Dátum: 2015.08.21 péntek, 23:30:15 »

Sziasztok!

Lenne/és még biztos lesz is majd pár kérdésem, most hogy imádott kis Mk3 vasamnak meglett az utódja!

Persze szebb, újabb  meg minden, de akkor is Cool Huh? Cool angel falbav

Szóval már az első nap után vannak itt kérem vegyes érzelmek Shocked

2004.10. havi 2.2-es 155 Le Mk3-as Ghia 5 ajtós verdám (6 évig hajtottam) cseréltem le 2010.12-havi  2.0 140 Le Mk4 kombira. Hát ebbe nem fért bele a teleszkópos motorháztető,  automata (sötétedő) visszapillantó, ülések nem olyan kényelmesek, közel sem megy úgy és többet fogyaszt szerintem min. 1 literrel angel

Ezek így elsőre megleptek, persze sokkal finomabb, halkabb és azért vannak nagyon jó dolgok benne. (érintős nagy navi nagyon tetszik, bár a régiben a gyári sony (6 cd táras) szebben szólt.

De gondolom nem én vagyok az első aki ezt érzi biztos.... laugh
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27468 Dátum: 2015.08.22 szombat, 07:20:55 »

Sziasztok!

Lenne/és még biztos lesz is majd pár kérdésem, most hogy imádott kis Mk3 vasamnak meglett az utódja!

Persze szebb, újabb  meg minden, de akkor is Cool Huh? Cool angel falbav

Szóval már az első nap után vannak itt kérem vegyes érzelmek Shocked

2004.10. havi 2.2-es 155 Le Mk3-as Ghia 5 ajtós verdám (6 évig hajtottam) cseréltem le 2010.12-havi  2.0 140 Le Mk4 kombira. Hát ebbe nem fért bele a teleszkópos motorháztető,  automata (sötétedő) visszapillantó, ülések nem olyan kényelmesek, közel sem megy úgy és többet fogyaszt szerintem min. 1 literrel angel

Ezek így elsőre megleptek, persze sokkal finomabb, halkabb és azért vannak nagyon jó dolgok benne. (érintős nagy navi nagyon tetszik, bár a régiben a gyári sony (6 cd táras) szebben szólt.

De gondolom nem én vagyok az első aki ezt érzi biztos.... laugh
Összefoglalva: vettél egy nehezebb, gyengébb, rosszabbul felszerelt autót, ami egyébként újabb generációs. Wink Ez így teljesen normális. Ghia-t nem érdemes Trend-hez hasonlítani.
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27469 Dátum: 2015.08.22 szombat, 10:23:05 »

Összefoglalva: vettél egy nehezebb, gyengébb, rosszabbul felszerelt autót, ami egyébként újabb generációs. Wink Ez így teljesen normális. Ghia-t nem érdemes Trend-hez hasonlítani.

Igen ez így van laugh Azt viszont nem tudtam, hogy pl. a teleszkópos motorháztető ghia felszereltség Grin
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27470 Dátum: 2015.08.22 szombat, 10:45:00 »

Igen ez így van laugh Azt viszont nem tudtam, hogy pl. a teleszkópos motorháztető ghia felszereltség Grin

Nem. Azt gyalogosvedelmi okokra hivatkozva siman kisporoltak.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27471 Dátum: 2015.08.22 szombat, 11:12:08 »

Nem. Azt gyalogosvedelmi okokra hivatkozva siman kisporoltak.

Igen, de az újban (mk5) megint benne van ! Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27472 Dátum: 2015.08.22 szombat, 12:00:02 »

Igen ez így van laugh Azt viszont nem tudtam, hogy pl. a teleszkópos motorháztető ghia felszereltség Grin
Még Ghia Executive-ban sincs. Úgyhogy nem Ghia felszereltség. Wink
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27473 Dátum: 2015.08.22 szombat, 12:26:29 »

Még Ghia Executive-ban sincs. Úgyhogy nem Ghia felszereltség. Wink

Meg nem is titanium, mert nekem se teleszkópos. Legalább nem döglik be a teleszkóp egy idő múlva.  Cheesy
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27474 Dátum: 2015.08.22 szombat, 12:40:11 »

Meg nem is titanium, mert nekem se teleszkópos. Legalább nem döglik be a teleszkóp egy idő múlva.  Cheesy

Az MKIII-ast 13 evesen adtam el, egyik teleszkopbak se volt baja. Es meg a gyari volt benne elol es a csomagter ajtonal is. Ez hogy elsporoltak csak szimpla spursag volt a Ford reszerol. Viszont az MKV meg nem gyozott meg. Talan a faceliftel javitjak. Ha nem, akkor a kovetkezo nem Ford lesz valszeg.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27475 Dátum: 2015.08.22 szombat, 14:04:06 »

Az MKIII-ast 13 evesen adtam el, egyik teleszkopbak se volt baja. Es meg a gyari volt benne elol es a csomagter ajtonal is. Ez hogy elsporoltak csak szimpla spursag volt a Ford reszerol. Viszont az MKV meg nem gyozott meg. Talan a faceliftel javitjak. Ha nem, akkor a kovetkezo nem Ford lesz valszeg.
Ezzel egyet kell h értsek. Nem egészen jó az új mondeo. Várom nagyon a faceliftet, mert nagyon kellene neki. És nem a formára értem, hanem átgondoltság, minőség(bár minőségibb az anyaghasználat mint MK4), és megbízhatóság. Állítólag amerikában a Fusion-nek jövőre várható a faceliftje. Reménykedjünk, hogy ide is jön 2 éven belül !
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27476 Dátum: 2015.08.22 szombat, 14:47:30 »

Nem. Azt gyalogosvedelmi okokra hivatkozva siman kisporoltak.
Huh? A gyalogosnak miért lesz jobb attól, hogy nem teleszkóppal a motorháztető alatt, hanem egy rejtett pálcával ütöm el??
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27477 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:32:42 »

Huh? A gyalogosnak miért lesz jobb attól, hogy nem teleszkóppal a motorháztető alatt, hanem egy rejtett pálcával ütöm el??
A rejtett pálca elöl van keresztben, ahol a térdét amúgy is kilöki a motorháztető. Viszont ahol a feje landol, pont ott van a teleszkóp. Ezért is olyan magas az autók orra mostanában: bizonyos távolságnak lennie kell a motor és a motorháztető között.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27478 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:39:01 »

Huh? A gyalogosnak miért lesz jobb attól, hogy nem teleszkóppal a motorháztető alatt, hanem egy rejtett pálcával ütöm el??

Ha jol tudom azzal magyaraztak hogy baleset eseten a teleszkopok felnyithatjak a motorhaztetot es akkor szetszabdalod a gyalogost.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27479 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:41:21 »

A rejtett pálca elöl van keresztben, ahol a térdét amúgy is kilöki a motorháztető. Viszont ahol a feje landol, pont ott van a teleszkóp. Ezért is olyan magas az autók orra mostanában: bizonyos távolságnak lennie kell a motor és a motorháztető között.
Ez oké, de a teleszkóp meg a szélvédőnél van, a gyalogos felől nézve hátul. Messze. Hacsak nem engem ütnek el, akkor oda a gyalogosnak semmije nem ér el. Ha meg igen, akkoris mindegy, mert a motorháztetőn koppan a feje. Tényleg nem értem, hogy egy, a motorháztető alatt levő alkatrész miben befolyásolja az elütött gyalogos éppségét / sérülését.
Az, hogy a lökhátíró más anyagból van, hogy a hűtőmaszk milyen, hogy a motorháztető hogy ível lefelé, stb, ezeket elhiszem, hogy befolyásol sokmindent. De az, hogy az A oszlop tövében levő teleszkóp milyen további sérüléseket okozhat egy már amúgyis elütött gyalogoson, ezt nem értem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27480 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:45:26 »

Ha jol tudom azzal magyaraztak hogy baleset eseten a teleszkopok felnyithatjak a motorhaztetot es akkor szetszabdalod a gyalogost.

Ha akkora baleset (ütközés) éri a kocsi elejét, hogy attól felnyílna (?) a géptető, akkor a nagy ütközés után hogyan kerül még a kocsi elé a gyalogos, hogy "szetszabdalod"?  fejvakaras
A géptetőzár(ak) fogják annyira a tetőt, hogy nem nyílik az ki.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27481 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:46:19 »

Ha jol tudom azzal magyaraztak hogy baleset eseten a teleszkopok felnyithatjak a motorhaztetot es akkor szetszabdalod a gyalogost.
Nem vagyok tervező, sem mérnök, szóval alátámasztani semmit nem tudok tényekkel. Csak azt nézem, hogy az MK3-nál is kb. félig fel kell nyitni a motorháztetőt, hogy onnan már a teleszkóp emelje. Ha annál lejjebb van, akkor visszaesik. Pláne nem teljesen zárt állapotból.
A másik meg az, hogy szegény kokaikoko, amikor legyalázott éjjel az úton 23 birkát, és a kocsi orra kb. eltűnt a hűtőig, akkor sem nyílt fel a motorháztető (mivel az alsó állásból nem tudja feltolni). Bár, lehet csak akkor nyílik ki, ha embert ütnek el, és birkára nem nyílik  vigyor3

De igazából mindegy is. Az MK4-es pálcás, és pont.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27482 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:51:39 »

Ez oké, de a teleszkóp meg a szélvédőnél van, a gyalogos felől nézve hátul. Messze. Hacsak nem engem ütnek el, akkor oda a gyalogosnak semmije nem ér el. Ha meg igen, akkoris mindegy, mert a motorháztetőn koppan a feje. Tényleg nem értem, hogy egy, a motorháztető alatt levő alkatrész miben befolyásolja az elütött gyalogos éppségét / sérülését.
Az, hogy a lökhátíró más anyagból van, hogy a hűtőmaszk milyen, hogy a motorháztető hogy ível lefelé, stb, ezeket elhiszem, hogy befolyásol sokmindent. De az, hogy az A oszlop tövében levő teleszkóp milyen további sérüléseket okozhat egy már amúgyis elütött gyalogoson, ezt nem értem.
Puhának kell lennie a géptetőnek, hogy horpadjon a gyalogos alatt. Ha van alatta hosszában két kemény rúd (azért az a teleszkóp összecsukva is van vagy 30 centi), akkor azokat le tudja fejelni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27483 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:52:35 »

Ez oké, de a teleszkóp meg a szélvédőnél van, a gyalogos felől nézve hátul. Messze. Hacsak nem engem ütnek el, akkor oda a gyalogosnak semmije nem ér el. Ha meg igen, akkoris mindegy, mert a motorháztetőn koppan a feje. Tényleg nem értem, hogy egy, a motorháztető alatt levő alkatrész miben befolyásolja az elütött gyalogos éppségét / sérülését.
Az, hogy a lökhátíró más anyagból van, hogy a hűtőmaszk milyen, hogy a motorháztető hogy ível lefelé, stb, ezeket elhiszem, hogy befolyásol sokmindent. De az, hogy az A oszlop tövében levő teleszkóp milyen további sérüléseket okozhat egy már amúgyis elütött gyalogoson, ezt nem értem.

Semmit.
A gyalogos védelemmel ellátott autóknál pirotechnika még meg is emeli a zsanéroknál a géptetőt. Az extrém kategóriában meg még kispárnát is kapnak az elütött gyalogosok a fejük alá.
https://www.youtube.com/watch?v=4zve9Ba0LXo
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27484 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:56:41 »

A -nem mai- technika már el sem üti a gyalogost!  vigyor3
https://www.youtube.com/watch?v=V8pWohind5A

Ez olcsóbb, mint elütni és fellőni a géptetőt, lufit....stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27485 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:00:51 »

Puhának kell lennie a géptetőnek, hogy horpadjon a gyalogos alatt. Ha van alatta hosszában két kemény rúd (azért az a teleszkóp összecsukva is van vagy 30 centi), akkor azokat le tudja fejelni.
Nem mindenron ellentmondani akarok, csak mondom az ellenpéldákat Smiley
Puha, de azért nem műanyag. Horpadni horpadhat (kell is neki), de ha a fejed (mert az lehet kb. a teleszkópnál) olyan ütést mér a motorháztetőre, hogy az úgy behorpadjon, hogy az alatta levő teleszkóp okozzon sérülést, akkor már úgyis mindegy... Szóval ha a fejeddel átütötted a motorháztető lemezét, akkor már nem a teleszkóp a legnagyobb gond.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27486 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:06:25 »

A -nem mai- technika már el sem üti a gyalogost!  vigyor3
https://www.youtube.com/watch?v=V8pWohind5A

Ez olcsóbb, mint elütni és fellőni a géptetőt, lufit....stb.
Ez jó. De mi van, ha én nem ilyen Crash Test Dummy ruhában járkálok a városban? Akkor is megáll?  vigyor3 Full feketében nem éri meg sétálni, mert azt elb@szta  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27487 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:40:02 »

Ez jó. De mi van, ha én nem ilyen Crash Test Dummy ruhában járkálok a városban? Akkor is megáll?  vigyor3 Full feketében nem éri meg sétálni, mert azt elb@szta  vigyor3


Lehetsz baseball sapiban is és olyan kicsi is, mint alf..... megáll.  eplus2
~1:10 -tól
https://www.youtube.com/watch?v=kj3x15sU5Tw
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #27488 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:47:50 »


Lehetsz baseball sapiban is és olyan kicsi is, mint alf..... megáll.  eplus2
~1:10 -tól
https://www.youtube.com/watch?v=kj3x15sU5Tw


Ez is érdekes: https://www.youtube.com/watch?v=w2pwxv8rFkU

De azért nem 100%-os a rendszer.... vigyor3
https://www.youtube.com/watch?v=_8nnhUCtcO8
https://www.youtube.com/watch?v=aNi17YLnZpg
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27489 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:51:20 »


Soha, semmi nem 100%....  nyes
Kérdés ugye, hogy ilyen esetben tartozik-e felelősséggel az okozott kárért/balesetért a Volvo. fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27490 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:58:21 »

Nem mindenron ellentmondani akarok, csak mondom az ellenpéldákat Smiley
Puha, de azért nem műanyag. Horpadni horpadhat (kell is neki), de ha a fejed (mert az lehet kb. a teleszkópnál) olyan ütést mér a motorháztetőre, hogy az úgy behorpadjon, hogy az alatta levő teleszkóp okozzon sérülést, akkor már úgyis mindegy... Szóval ha a fejeddel átütötted a motorháztető lemezét, akkor már nem a teleszkóp a legnagyobb gond.
Pont az a lényeg, hogy elég puha a géptető ahhoz, hogy horpadjon, így csökkentse a sérülést. Az átütéssel remélem, nem lyukra, hanem horpadásra gondolsz.

De, hogy másképp fordítsam: nagyon nem mindegy, hogy 0 vagy 5 centin áll meg a fejed a géptetővel találkozva. Első instant halál lehet, a másodiknál megúszhatod agyrázkódással.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27491 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:59:44 »

Na egy utolsó OFF

Azért a "célkeresztes" több esetben is nekiment az előtte lévőnek!  laugh
https://www.youtube.com/watch?v=PzHM6PVTjXo
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27492 Dátum: 2015.08.22 szombat, 17:01:17 »

Soha, semmi nem 100%....  nyes
Kérdés ugye, hogy ilyen esetben tartozik-e felelősséggel az okozott kárért/balesetért a Volvo. fejvakaras
Mivel te vezetsz, a gyártó semmilyen felelősséggel nem tartozik. Ez az autonóm járművek tömeges elterjedésének nagy gátja, ugyanis onnan kezdve a gyártó lenne felelős. Azt meg nyilván nem vállalja fel, rengeteg a kétértelmű szituáció, senkinek nincs szüksége perekre.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27493 Dátum: 2015.08.22 szombat, 17:04:07 »

Mivel te vezetsz, a gyártó semmilyen felelősséggel nem tartozik. Ez az autonóm járművek tömeges elterjedésének nagy gátja, ugyanis onnan kezdve a gyártó lenne felelős. Azt meg nyilván nem vállalja fel, rengeteg a kétértelmű szituáció, senkinek nincs szüksége perekre.


Tudom.

(költői kérdés volt wave)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27494 Dátum: 2015.08.22 szombat, 18:44:42 »

Na egy utolsó OFF

Azért a "célkeresztes" több esetben is nekiment az előtte lévőnek!  laugh
https://www.youtube.com/watch?v=PzHM6PVTjXo
Az is egy xar. Annak a bemutatóján volt az első nagy égés, amikor telibeverte a többi, városi dugót szimuláló autót.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27495 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 09:21:56 »

Mivel még Mk4-ből csak tanuló vagyok, ezért lehet lesz bár idióta kérdésem angel

Szóval az enyémben a nappali menetfény nincs benne, helyette fekete műanyag díszelem van. Annak helye megegyezik a nappali menetfény (led) méretével? Magyarul beépíthető? Gondolom nincs előkábelezve? smile
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #27496 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 10:08:42 »

Mivel még Mk4-ből csak tanuló vagyok, ezért lehet lesz bár idióta kérdésem angel

Szóval az enyémben a nappali menetfény nincs benne, helyette fekete műanyag díszelem van. Annak helye megegyezik a nappali menetfény (led) méretével? Magyarul beépíthető? Gondolom nincs előkábelezve? smile
Soxor volt már róla szó. Utána nézhetsz a fl modellek és a világítás topikokban is. Sőt, talán vki már épített is be.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27497 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 09:30:24 »

Sziasztok!

Lenne/és még biztos lesz is majd pár kérdésem, most hogy imádott kis Mk3 vasamnak meglett az utódja!

Persze szebb, újabb  meg minden, de akkor is Cool Huh? Cool angel falbav

Szóval már az első nap után vannak itt kérem vegyes érzelmek Shocked

2004.10. havi 2.2-es 155 Le Mk3-as Ghia 5 ajtós verdám (6 évig hajtottam) cseréltem le 2010.12-havi  2.0 140 Le Mk4 kombira. Hát ebbe nem fért bele a teleszkópos motorháztető,  automata (sötétedő) visszapillantó, ülések nem olyan kényelmesek, közel sem megy úgy és többet fogyaszt szerintem min. 1 literrel angel

Ezek így elsőre megleptek, persze sokkal finomabb, halkabb és azért vannak nagyon jó dolgok benne. (érintős nagy navi nagyon tetszik, bár a régiben a gyári sony (6 cd táras) szebben szólt.

De gondolom nem én vagyok az első aki ezt érzi biztos.... laugh
Ezen én is keresztül mentem az mk3->mk4 cserénél. Megveszed, mert haladni kell a korral (?) és azzal szembesülsz, hogy a mondeo bizonyos esetekben visszafelé halad.  Nekem a mélypont idáig a befagyásra hajlamos gépháztető-nyitó bowden ( kb faék egyszerűségű és kb 100 éve tudják karbantartás és hibamentesen alkalmazni, kivéve Ford mondeo mk4 ) és az esőben az oldalablakot összefröcskölő visszapillantó.
Motor és hajtáslánc rendben.
A gyalogosvédelmi duma csak terelés, hogy olcsósítani lehessen: beférjen az árba a sok trendi extra.
Olyan puha az orra (géptető, sárvédők), hogy már attól is horpad, ha nekidőlsz.  wow1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #27498 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 11:38:09 »

Ezen én is keresztül mentem az mk3->mk4 cserénél. Megveszed, mert haladni kell a korral (?) és azzal szembesülsz, hogy a mondeo bizonyos esetekben visszafelé halad.  Nekem a mélypont idáig a befagyásra hajlamos gépháztető-nyitó bowden ( kb faék egyszerűségű és kb 100 éve tudják karbantartás és hibamentesen alkalmazni, kivéve Ford mondeo mk4 ) és az esőben az oldalablakot összefröcskölő visszapillantó.
Motor és hajtáslánc rendben.
A gyalogosvédelmi duma csak terelés, hogy olcsósítani lehessen: beférjen az árba a sok trendi extra.
Olyan puha az orra (géptető, sárvédők), hogy már attól is horpad, ha nekidőlsz.  wow1
én ezt egészen másként élem meg.mk3-at szegelni kellett folyamatosan-bár én szerettem nagyon.ezt a motort nem kell gondozni.200e km nél tartok,és most jön egy vezérléscsere.fele ennyi km alatt az mk3 nál már jött a turbócsőluki,a cmp csere, a szívósor takarítás, az egr xarságok, a generátor mizéria,az önindítócumi, a szervószivattyú és vízpumpa halál, a klímaproblémák,a turbólerohadás.eddig ezzel semmi,de komolyan semmi nem jött elő ezekből.ennyit bőven megér az az 1-1,5liter többletfogyi simán.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27499 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 13:01:29 »

én ezt egészen másként élem meg.mk3-at szegelni kellett folyamatosan-bár én szerettem nagyon.ezt a motort nem kell gondozni.200e km nél tartok,és most jön egy vezérléscsere.fele ennyi km alatt az mk3 nál már jött a turbócsőluki,a cmp csere, a szívósor takarítás, az egr xarságok, a generátor mizéria,az önindítócumi, a szervószivattyú és vízpumpa halál, a klímaproblémák,a turbólerohadás.eddig ezzel semmi,de komolyan semmi nem jött elő ezekből.ennyit bőven megér az az 1-1,5liter többletfogyi simán.
eljen worship
Ez az érem másik fele. Mk3 tdci után felüdülés, hogy nem kell vele annyit babrálni. Smiley de ha mégis, akkor az nem annyira súlyos.
Csak először  mellbevágó tud lenni a haladás Fordos iránya (Ford-ított  eplus2 ). Aztán később jön a józan mérlegelés, és győz az mk4.
És ha nincs miért nyitogatni a géptetőt, teljesen mindegy, hogy teleszkópos/kitámasztós vagy hogy megy-e a bowdenes nyitás.
Túlzottan hozzá vagyok én is szokva az mk3 tdci miatt, hogy nyitogassam a géptetőt.  smile
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 543 544 545 546 547 548 549 [550] 551 552 553 554 555 556 557 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.