Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:18:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 545 546 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 558 559 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11995794 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27550 Dátum: 2015.08.25 kedd, 13:41:27 »

Ezeket nem szabad márkaszervizbe vinni. Olyan helyre kell, ahol pl a gyári 250E-es légrugót 70-ért hozzák. Wink


Pekingben?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27551 Dátum: 2015.08.25 kedd, 13:41:42 »

Jani, ha kint 40 fok van, lehet bármilyen NASA cucc az autóban, bele fogsz izzadni. Ez a napelemes marhaság meg nekünk jó, mert azt hisszük mekkora találmány...  Cheesy



Azért az nem mindegy, hogy a napon hagyott kocsid utastere 50-60 fok, amikor kinyitod, vagy csak 35. Át vannak a felületek forrósodva, az a baj.
Kocsit napon mindig résnyire leengedett ablakkal hagyok, ha olyan a hely. A dömpert merem teljesen leengedett ablakkal is, mert még így is fel kell mászni, hogy vki bele tudjon köpni.  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27552 Dátum: 2015.08.25 kedd, 13:42:06 »

Pekingben?  vigyor3

Nem, itt Tatán.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27553 Dátum: 2015.08.25 kedd, 14:13:02 »

Ezeket nem szabad márkaszervizbe vinni. Olyan helyre kell, ahol pl a gyári 250E-es légrugót 70-ért hozzák. Wink


Na kérlek, ott nem a fizetéskor izzadsz, hanem utána mindig......hogy mikor jutnak el hozzád is a "közvélemény kutatók".  kuss
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27554 Dátum: 2015.08.25 kedd, 14:15:12 »

Na kérlek, ott nem a fizetéskor izzadsz, hanem utána mindig......hogy mikor jutnak el hozzád is a "közvélemény kutatók".  kuss

Teljesen legális. Közvetlenül a gyárból hozzák. Ennyit raknak rá a nagy- és kiskerek + a szerelők/szervizek...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27555 Dátum: 2015.08.25 kedd, 15:31:33 »

Egyébként közvéleménykutatás jelleggel:
1.
Ti mennyi km-rel vennétek max Mondeot, s mennyi km-t bir ki sztetek (meddig tartanád meg, ha nagyon szerelmes tudsz bele lenni, kvázi minden igényed kielégíti (->Tomi légyszi ne!  vigyor3) )?
2.
Ti mennyi km-rel vennétek max bármilyen prémiumot, s mennyi km-t bir ki sztetek?

Tudom, hogy tág a kör, de induljatok ki a gauss görbe közepéből, meg abból, hogy közben amit kér az autó megadjátok neki (prémiumnál ez vmennyivel magasabb fenntartást jelent mondjuk márkaszerviz esetén).
Igazából a lélektani határokra vagyok kíváncsi.

Kezdem én:
1.
180E/400E
2.
250E/500E
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27556 Dátum: 2015.08.25 kedd, 15:54:01 »

Nem túl sima a bőr hozzá?
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27557 Dátum: 2015.08.25 kedd, 16:01:46 »

Egyébként közvéleménykutatás jelleggel:
1.
Ti mennyi km-rel vennétek max Mondeot, s mennyi km-t bir ki sztetek (meddig tartanád meg, ha nagyon szerelmes tudsz bele lenni, kvázi minden igényed kielégíti (->Tomi légyszi ne!  vigyor3) )?
2.
Ti mennyi km-rel vennétek max bármilyen prémiumot, s mennyi km-t bir ki sztetek?

Tudom, hogy tág a kör, de induljatok ki a gauss görbe közepéből, meg abból, hogy közben amit kér az autó megadjátok neki (prémiumnál ez vmennyivel magasabb fenntartást jelent mondjuk márkaszerviz esetén).
Igazából a lélektani határokra vagyok kíváncsi.

Kezdem én:
1.
180E/400E
2.
250E/500E

Nehéz, mert anno az E46 328iA 150e km után olyan nyikkanásmentesen volt egyben, ahogy a Mondeo újan sem. Cserébe elmállott (szó szerint) a kartergáz-visszavezető csövezés, ezért megszűnt az alapjárat (automatával ez vicces), egy ilyen móka 90e.

1.
250E/500E
2.
150E/500E

Igazából nem hiszek a "szétesik" dologban, ha figyelve van rá, akkor egy csomó hiba elő sem jön, mert megelőzhető. Egy idő után pedig úgyis menetrend szerint jönnek a kiadások, már csak az idő/km miatt is. A kérdés, hogy mennyi az extrém/visszatérő ebből + mit számolsz bele. Pl. az örökéletnek mondott láncos vezérlés cseréjét is betervezed minden 200e km-re vagy nem stb.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27558 Dátum: 2015.08.25 kedd, 16:01:56 »


Van, mivel írja is. (németül)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27559 Dátum: 2015.08.25 kedd, 16:04:10 »

Nehéz, mert anno az E46 328iA 150e km után olyan nyikkanásmentesen volt egyben, ahogy a Mondeo újan sem. Cserébe elmállott (szó szerint) a kartergáz-visszavezető csövezés, ezért megszűnt az alapjárat (automatával ez vicces), egy ilyen móka 90e.



5e -ért vettem egy alapjárati szelepet, membránt, csövekkel. (tökéletes állapotban, bontottan)
90e?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27560 Dátum: 2015.08.25 kedd, 16:12:33 »

A Forddal az a baj, hogy Ford. Pl V8 körökben a Mustang is csak egy Ford... Egy idő után tömegautó.
Fordék próbálnák feljebb pozícionálni minden trükkel, de a Ford mindig is a józan gondolkodású középosztály autója lesz. Prémium nem.
Valahol ők is tudják: Mondeo->világautó.
Nem is értem, hogy egy Vignalét hogyan akarnak 12M-ért eladni... Kíváncsi leszek egy 2015ös Vignale (ha rendeli bárki egyáltalán) mennyi ér majd 5 évesen...
Az új Passat egy még jobban túlhypeolt dolog. Hiába van a bitd-jük...
Lapot húz 19re a Ford is meg a vw is 12M+-os autóikkal, szerintem nem fog nekik bejönni a dolog. Pedig fóvéék buktak már rendesen pl a fétönnel is...

Amit viszont hiányolok az autógyártók részéről az a support a gari idő lejárta után és elért magasabb futásteljesítmény idején is. Egy 2007-2010es 300E+ km-t futott (prémium) autó nehezen eladható. Fél mindenki attól, hogy vmi baja lesz, mert sok a futásteljesítmény. Még én is.
S innen jönnek az iszonyat értékcsökkenések. Az Audit sem értem pl, hogy miért engedi el az A8 kezét. 10 évesen 1,5-2M egy új korában 30+M-s autó? Mondjuk megtehetik, mert ugye olyan rétegnek ad el, aki leszh**ja, hogy mennyi az értékcsökkenése az autónak.
Kevés gyártó van, akik kezdik kapisgálni ennek a lényegét, s kínálnak garit akár az autó 10éves koráig is, lsd Lexus a hibrid rendszerre 1 évre vmi 20E Ft alatt ad egy max 15E km-re szóló garit. Ez azért nem rossz, tetszik.

amíg a céges növekedési elvárások léteznek, és az eladott darabszámok jelentik a megoldást, nem hiszem, hogy lesz értelmes és megfizethető háttér a 200+ eKm-es autókhoz. A piaci ár inkább a kockázatokat tükrözi, azaz azt, hogy nem tudod, mit veszel. Sajnos ez az autók összetettségének és extrák számának növekedésével csak romlik + a tömeggyártás miatti "főalkatrész, nem bontható" gyakorlat miatt olcsó megoldások sem lesznek nagyon.
A prémium kategória sokkal inkább a külcsínyről és a komfortról szól, a hajtáslánc alapesetben a középkategóriában is képes minden normális igény kielégíteni (nem gondolom, hogy az A->B eljutáshoz 200+LE és 4 kerék hajtás kellene alapból, másrészt egy 163LE-s tdci is bőven elég a jelentős sebességtúllépéshez).
Az audi a piaci pozícionálás miatt engedi el a 10éves modell kezét: már nem alkalmas arra, hogy jelezze a tulajdonosa státuszát -> nem képvisel márkaértéket.
A prémium arról szól, hogy neked olyan autód van, ami csak keveseknek. Amiből már sok van, az nem igazi prémium. Ezért lesz mindig piaca az új prémium modelleknek.  smile
A garancia a bizalmat erősíti, ami elsődlegesen piaci pozíció építés szempontból alap.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27561 Dátum: 2015.08.25 kedd, 16:14:04 »

Egyébként közvéleménykutatás jelleggel:
1.
Ti mennyi km-rel vennétek max Mondeot, s mennyi km-t bir ki sztetek (meddig tartanád meg, ha nagyon szerelmes tudsz bele lenni, kvázi minden igényed kielégíti (->Tomi légyszi ne!  vigyor3) )?
2.
Ti mennyi km-rel vennétek max bármilyen prémiumot, s mennyi km-t bir ki sztetek?

Tudom, hogy tág a kör, de induljatok ki a gauss görbe közepéből, meg abból, hogy közben amit kér az autó megadjátok neki (prémiumnál ez vmennyivel magasabb fenntartást jelent mondjuk márkaszerviz esetén).
Igazából a lélektani határokra vagyok kíváncsi.

Kezdem én:
1.
180E/400E
2.
250E/500E

1: 200e/400e
2: 80e/400e
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27562 Dátum: 2015.08.25 kedd, 16:43:10 »

5e -ért vettem egy alapjárati szelepet, membránt, csövekkel. (tökéletes állapotban, bontottan)
90e?  fejvakaras
328i-hez? Lehet, én itt a kedves tulajt nem tudtam meggyőzni, hogy ne a Wallis-hoz vigyük. Mondjuk, amikor lezúzták, olyan gyönyörűen megcsinálták és még extra polírt is kapott, hogy ihaj.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27563 Dátum: 2015.08.25 kedd, 16:53:15 »

328i-hez? Lehet, én itt a kedves tulajt nem tudtam meggyőzni, hogy ne a Wallis-hoz vigyük. Mondjuk, amikor lezúzták, olyan gyönyörűen megcsinálták és még extra polírt is kapott, hogy ihaj.

A x28i a lényeg. Ugyanaz a motor van bennük. Ez konkrétan egy e38 volt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27564 Dátum: 2015.08.25 kedd, 17:24:58 »

A x28i a lényeg. Ugyanaz a motor van bennük. Ez konkrétan egy e38 volt.
Kivéve az újkoriakat, mert azok 2.0 turbok. Wink De az E38 ugyanaz, valóban. Itt ragaszkodott a tulaj az új alkatrész-márkaszerviz kombóhoz. Egyébként simán boltban sem volt sokkal olcsóbb.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27565 Dátum: 2015.08.25 kedd, 17:30:56 »

Van, mivel írja is. (németül)

? ? ?
Hol?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #27566 Dátum: 2015.08.25 kedd, 17:38:09 »

Egyébként közvéleménykutatás jelleggel:
1.
Ti mennyi km-rel vennétek max Mondeot, s mennyi km-t bir ki sztetek (meddig tartanád meg, ha nagyon szerelmes tudsz bele lenni, kvázi minden igényed kielégíti (->Tomi légyszi ne!  vigyor3) )?
2.
Ti mennyi km-rel vennétek max bármilyen prémiumot, s mennyi km-t bir ki sztetek?

Tudom, hogy tág a kör, de induljatok ki a gauss görbe közepéből, meg abból, hogy közben amit kér az autó megadjátok neki (prémiumnál ez vmennyivel magasabb fenntartást jelent mondjuk márkaszerviz esetén).
Igazából a lélektani határokra vagyok kíváncsi.


hozzátenném, hogy amennyiben tudható lenne a pontos KM futás, de sajnos nem tudható

1.
300E/700E
2.
300E/700E
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27567 Dátum: 2015.08.25 kedd, 17:42:04 »

? ? ?
Hol?


"
Innenausstattung

    Bluetooth
    Bordcomputer
    CD-Spieler
    Einparkhilfe (Vorne, Hinten)
    Elektr. Fensterheber
    Elektr. Sitzeinstellung
    Freisprecheinrichtung
    Klimatisierung (Klimaautomatik)
    Multifunktionslenkrad
    Navigationssystem
    Servolenkung
   Sitzheizung
    Sportsitze
    Tempomat
    Tuner/Radio
    Zentralverriegelung

Außenausstattung

    Elektr. Seitenspiegel
    Leichtmetallfelgen
    Sportfahrwerk

Extras

    Garantie
    Nichtraucher-Fahrzeug
    Scheckheftgepflegt

Sicherheit & Umwelt

    ABS
    Airbags (Front-, Seiten- und weitere Airbags)
    ESP
    Elektr. Wegfahrsperre
    Isofix (Kindersitzbefestigung)
    Lichtsensor
    Nebelscheinwerfer
    Regensensor
    Tagfahrlicht
    Traktionskontrolle
    Xenonscheinwerfer

"
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27568 Dátum: 2015.08.25 kedd, 17:49:39 »

"
Innenausstattung
...
   Sitzheizung
    Sportsitze
   ...
"


Ez ülésfűtés, Te!  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27569 Dátum: 2015.08.25 kedd, 17:52:41 »

Ez ülésfűtés, Te!  nyes

Nem azt keresel?  eplus2

F*ck..... ezért nem jó a full hd felbontás 5.2"-on.....  wow1





Ebben biztos nincs szellőztetés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27570 Dátum: 2015.08.25 kedd, 17:57:18 »

Nem azt keresel?  eplus2

F*ck..... ezért nem jó a full hd felbontás 5.2"-on.....  wow1





Ebben biztos nincs szellőztetés.
debéna,és a telefonra fogja,pedig az okos..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #27571 Dátum: 2015.08.25 kedd, 18:29:45 »

Leírásban én sem találtam, s ez a Windsor bőrkárpit sem tűnik nekem perforáltnak... Aztán a fene tudja, mert a tatai is windsoros volt és szellőztetéses. Kérdés: van-e 2 fajta kárpit a szellőztetés miatt.

Na, nekem az egyik tatai gépem van, vajszínű Windsor bőrkárpittal, 8 irányú motoros mozgatással, memóriával. Lyukacsos. Szellőztethető. A hatásfoka jobb, mint MK3-ban. A nagyobb baj az, hogy mire eszembe jut, hogy be kéne kapcsolni, addigra hazaérek...  Roll Eyes

A kérdés második felére válaszolva, szerintem igen, azaz van 2 fajta Windsor kárpit, ugyanis a képek alapján szellőztetésmentes verzió is létezik, ez pedig akkor nem kell, hogy lyukacsos legyen.
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27572 Dátum: 2015.08.25 kedd, 18:34:08 »

amíg a céges növekedési elvárások léteznek, és az eladott darabszámok jelentik a megoldást, nem hiszem, hogy lesz értelmes és megfizethető háttér a 200+ eKm-es autókhoz.

Magam is úgy gondolom, itt van a kutya elásva. A MB-ben egy picit jobban szocializálr vagyok és ott azt látom, hogy azok a minőségi, megbízhatósági előny, amik pár tíz éve megvolt, az már nem érdekük. Nyitottak az olcsósítás és az alsóbb kategóriás olcsóbb modellek felé, eladott autók és profit minden korábbit felülmúl. És ez a cél.

Sajnos ez az autók összetettségének és extrák számának növekedésével csak romlik + a tömeggyártás miatti "főalkatrész, nem bontható" gyakorlat miatt olcsó megoldások sem lesznek nagyon. 

Nem is akarják, h legyen ilyen megoldás. A prémiumok most állnak/álltak le róla, ezt is feláldozták a profit oltárán.

A prémium kategória sokkal inkább a külcsínyről és a komfortról szól, a hajtáslánc alapesetben a középkategóriában is képes minden normális igény kielégíteni (nem gondolom, hogy az A->B eljutáshoz 200+LE és 4 kerék hajtás kellene alapból, másrészt egy 163LE-s tdci is bőven elég a jelentős sebességtúllépéshez). 

Figyelembe véve, hogy az autók alkatrészeinek döntő többsége pár gyár termékeiből áll, a prémiumoknak leginkább a külcsín, az exluzivitás és az anyagválasztás marad.

Az audi a piaci pozícionálás miatt engedi el a 10éves modell kezét: már nem alkalmas arra, hogy jelezze a tulajdonosa státuszát -> nem képvisel márkaértéket. 

Megvárják míg szétrohad és veteránként újraépíthető.

Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #27573 Dátum: 2015.08.25 kedd, 18:39:25 »

Egyébként közvéleménykutatás jelleggel:
1.
Ti mennyi km-rel vennétek max Mondeot, s mennyi km-t bir ki sztetek (meddig tartanád meg, ha nagyon szerelmes tudsz bele lenni, kvázi minden igényed kielégíti (->Tomi légyszi ne!  vigyor3) )?
2.
Ti mennyi km-rel vennétek max bármilyen prémiumot, s mennyi km-t bir ki sztetek?

Tudom, hogy tág a kör, de induljatok ki a gauss görbe közepéből, meg abból, hogy közben amit kér az autó megadjátok neki (prémiumnál ez vmennyivel magasabb fenntartást jelent mondjuk márkaszerviz esetén).
Igazából a lélektani határokra vagyok kíváncsi.

Kezdem én:
1.
180E/400E
2.
250E/500E


1.
120E/250E (a mostani igen esélyes, hogy az uccsó Fordom, de passz, hogy mi lesz i.o... Jelzem nagyon szeretem, 3-4éve még minimum van. -SzJani dilemma-, hátha lesz csecse Tit-s MKV fl  nyes ..., de nem vagyok lelkes a hyperteknokrata megoldásaitól és nekem nem annyira kényelmes a középkonzol miatt) De! Haverom MKIV/2009 2.2Tit-s 270K km-nél jár, a kocsi minden szempontból szűz. Még gyári gátlókkal fut, pedig 235/40R R18-as hártyákon gurul, napi használatban van Budapesten, kuplung még bírja, hibakódot nem látott még az agyában és autószerelő létére dícséri is... Ez nagy szó!

Topikoff: Épp most kavart el itt Budaörsön a Szabadság úton egy vinyálé setétbarnában... Nem akartam megölni a tulajt az ingóságért!  nemtudom

2.
no idea, volt E39-em, de nem bömböltem a szomorúságtól, amikor elment a háztól, pedig azzal sem volt semmi baj... leginkább sehidegsemeleg, de nem hiszem, hogy lesz ódibéemvémerkedesem, de soha nem mondom, hogy soha!

Majd jön a kattanás és beleülsz valamibe, amire a család is bólint!

Üdv.

Tonyo  wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 18:50:14 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #27574 Dátum: 2015.08.25 kedd, 21:27:29 »


Tudom, hogy tág a kör, de induljatok ki a gauss görbe közepéből, meg abból, hogy közben amit kér az autó megadjátok neki (prémiumnál ez vmennyivel magasabb fenntartást jelent mondjuk márkaszerviz esetén).


Miért akarsz márkaszervizt? Az egyik legnagyobb ráfaragás. Minden autómmal megtaláltam azt az embert, aki nagyon ért hozzá. Igaz, hogy nem egy légkondicionált váróba megyek, de jó áron, jó alkatrészekkel és hozzáértően dolgoznak. A Discovery-vel is megtaláltam azt az embert, aki csak Land Roverrel foglalkozik és nagyon ért hozzá.

Gondos utánajárással és ha megadsz neki mindent, akkor szerintem a prémiumok és a nem prémiumok is viszonylag kicsi anyagi különbséggel fenntarthatóak
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27575 Dátum: 2015.08.25 kedd, 22:28:58 »

Miért akarsz márkaszervizt? Az egyik legnagyobb ráfaragás. Minden autómmal megtaláltam azt az embert, aki nagyon ért hozzá. Igaz, hogy nem egy légkondicionált váróba megyek, de jó áron, jó alkatrészekkel és hozzáértően dolgoznak. A Discovery-vel is megtaláltam azt az embert, aki csak Land Roverrel foglalkozik és nagyon ért hozzá.

Gondos utánajárással és ha megadsz neki mindent, akkor szerintem a prémiumok és a nem prémiumok is viszonylag kicsi anyagi különbséggel fenntarthatóak


Nem volt egyértelmű, ahogyan írtam: nem akarok márkaszervizt, de azért írtam, hogy aki csak abban gondolkodik, az így kalkuláljon. Én is megtaláltam az embert a közelemben, aki vágja a dolgokat. Még a dömpert is boldogan szerelgetik, pedig másik 10 szerelő kb elhajtott, az egyik azt mondta, hogy még az is baj, hogy bementem a kocsival az utcájába...  vigyor3 (kgfb-s javításokat szeret).
A múltkor ránéztem az emberem gyári szoftvereire-interfészeire (megvette, merci, stb...), hát, csak abból eléldegélne tök jól évekig, ha ezeket eladná, de persze a célja nem ez.
 Egyszer szoptak vmivel eléggé a dömperen, de kb a felét kérte el, annak, amire tippeltem, azt mondta, hogy ezért ennyit lehet elkérni. Mondom neki, hogy de 3 napig szenvedtetek. Mondta: ja, de így legközelebb most már tudják majd, hogy hogyan kell csinálni.
Amivel szemezgetek még, az japán prémium, de a rockauto-rol tudok hozzá hozatni kb mindent. Gondolom Te ismered a GC miatt.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #27576 Dátum: 2015.08.25 kedd, 22:34:47 »

Nem volt egyértelmű, ahogyan írtam: nem akarok márkaszervizt, de azért írtam, hogy aki csak abban gondolkodik, az így kalkuláljon. Én is megtaláltam az embert a közelemben, aki vágja a dolgokat. Még a dömpert is boldogan szerelgetik, pedig másik 10 szerelő kb elhajtott, az egyik azt mondta, hogy még az is baj, hogy bementem a kocsival az utcájába...  vigyor3 (kgfb-s javításokat szeret).
A múltkor ránéztem az emberem gyári szoftvereire-interfészeire (megvette, merci, stb...), hát, csak abból eléldegélne tök jól évekig, ha ezeket eladná, de persze a célja nem ez.
 Egyszer szoptak vmivel eléggé a dömperen, de kb a felét kérte el, annak, amire tippeltem, azt mondta, hogy ezért ennyit lehet elkérni. Mondom neki, hogy de 3 napig szenvedtetek. Mondta: ja, de így legközelebb most már tudják majd, hogy hogyan kell csinálni.
Amivel szemezgetek még, az japán prémium, de a rockauto-rol tudok hozzá hozatni kb mindent. Gondolom Te ismered a GC miatt.  Wink


tökéletesen egyetértek. igen a rockauto-t ismerem, de sajna nem mindig az az olcsó, bár itt-ott szokott lenni kedvezménykuponom. Amúgy szerencsére a GC-ben sok a merci alkatrész és okosan beszerezve az már nem is annyira drága, de néha, ha gyorsban kell az alkatrész, akkor a pappas megszivat, mert aki ért hozzá az elment. Most ősszel még 4 lengéscsillapító csere és remélem minden, ami problémás volt, azt megoldottam. Majd 2-3 éven belül egy kormánymű csere még lesz, mert ennek sajna az a gyengéje.
Naplózva
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #27577 Dátum: 2015.08.29 szombat, 20:40:08 »

Sziasztok. Surgos segitsegre lenne szuksegem. Baratnom Horvatorszagban hegynek ment felfele (nagyon meredeken, szerinte szinte fuggoleges volt az emelkedo). Azt mondja hogy 1-esbol 2-esbe valtott kozben es elkezdett valami fustolni es egett szag jott a motorter felol. Az auto nem reagalt a gazra es leallt (szerintem megijedt es lefulladt). Kihivta a helyi autoklubbot, 4 ora alatt megerkezett a vontatos. Eloszor azt mondta neki hogy 100 kilometerre el kell vinni a kocsit javitani, mert vagy nincs olaj vagy vege a kuplungnak es 1000 eurorol indul a javitas. Aztan beszelni tudtam vele telefonon, kiprobaltattam vele az autot, utana mar azt mondta hogy valami van a kuplunggal de nyugodtan tovabbmehet vele, garantalja hogy nem lesz baj. Allitolag siman megy a kocsi csak erezni az egett szagot. 8e kilometeres az olaj benne, ellenorizettem es szerintuk szinten van. De nem mernek hazaindulni, mert tobb kilometeren meredek hegynek felfele kell menni (kb. 1-esben)

Szerintetek mi lehetett? Megegette egy kicsit a kuplungot es semmi gond vagy komolyabb lehet a dolog? Szerintem csak ennyi de azert felek igy elengedni. Remelem nalam okosabb tud valamit mondani.

2009 Mondeo, manualis valto, 2.0 tdci
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27578 Dátum: 2015.08.29 szombat, 21:19:51 »

Sziasztok. Surgos segitsegre lenne szuksegem. Baratnom Horvatorszagban hegynek ment felfele (nagyon meredeken, szerinte szinte fuggoleges volt az emelkedo). Azt mondja hogy 1-esbol 2-esbe valtott kozben es elkezdett valami fustolni es egett szag jott a motorter felol. Az auto nem reagalt a gazra es leallt (szerintem megijedt es lefulladt). Kihivta a helyi autoklubbot, 4 ora alatt megerkezett a vontatos. Eloszor azt mondta neki hogy 100 kilometerre el kell vinni a kocsit javitani, mert vagy nincs olaj vagy vege a kuplungnak es 1000 eurorol indul a javitas. Aztan beszelni tudtam vele telefonon, kiprobaltattam vele az autot, utana mar azt mondta hogy valami van a kuplunggal de nyugodtan tovabbmehet vele, garantalja hogy nem lesz baj. Allitolag siman megy a kocsi csak erezni az egett szagot. 8e kilometeres az olaj benne, ellenorizettem es szerintuk szinten van. De nem mernek hazaindulni, mert tobb kilometeren meredek hegynek felfele kell menni (kb. 1-esben)

Szerintetek mi lehetett? Megegette egy kicsit a kuplungot es semmi gond vagy komolyabb lehet a dolog? Szerintem csak ennyi de azert felek igy elengedni. Remelem nalam okosabb tud valamit mondani.

2009 Mondeo, manualis valto, 2.0 tdci

Így 300E km környékén egy ilyen út fel tudja adni az utolsó kenetet a kuplungnak. Jól működik a 6. érzékük, hogy nem mernek elindulni. Ha hegymenet jön, vagy szét fog hullni az egész miskulancia, vagy összeragad. Utóbbit talán egy poweruser haza tudja hozni lábon (2-esben indul, s okosan-érzékkel kuplung nélkül felvált 4.-be.).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #27579 Dátum: 2015.08.29 szombat, 21:26:22 »

Így 300E km környékén egy ilyen út fel tudja adni az utolsó kenetet a kuplungnak. Jól működik a 6. érzékük, hogy nem mernek elindulni. Ha hegymenet jön, vagy szét fog hullni az egész miskulancia, vagy összeragad. Utóbbit talán egy poweruser haza tudja hozni lábon (2-esben indul, s okosan-érzékkel kuplung nélkül felvált 4.-be.).
138e valos km van benne. Igy is?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27580 Dátum: 2015.08.29 szombat, 21:57:23 »

138e valos km van benne. Igy is?

Ha Te vetted 0km-esen, akkor lehet csak valós a 138. Ha így van, akkor is a kuplung döglött. Csúszik most is, azért van szaga.
Pályán/városban került bele a 138?

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #27581 Dátum: 2015.08.29 szombat, 22:31:44 »

Ha Te vetted 0km-esen, akkor lehet csak valós a 138. Ha így van, akkor is a kuplung döglött. Csúszik most is, azért van szaga.
Pályán/városban került bele a 138?


70% palya, en vettem ujonnan. Azota azt mondjak nincs szaga es rendesen megy. Csak akkor volt durva, de meglatjuk. Koszi a segitseget!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #27582 Dátum: 2015.08.29 szombat, 23:19:10 »

Sziasztok. Surgos segitsegre lenne szuksegem. Baratnom Horvatorszagban hegynek ment felfele (nagyon meredeken, szerinte szinte fuggoleges volt az emelkedo). Azt mondja hogy 1-esbol 2-esbe valtott kozben es elkezdett valami fustolni es egett szag jott a motorter felol. Az auto nem reagalt a gazra es leallt (szerintem megijedt es lefulladt). Kihivta a helyi autoklubbot, 4 ora alatt megerkezett a vontatos. Eloszor azt mondta neki hogy 100 kilometerre el kell vinni a kocsit javitani, mert vagy nincs olaj vagy vege a kuplungnak es 1000 eurorol indul a javitas. Aztan beszelni tudtam vele telefonon, kiprobaltattam vele az autot, utana mar azt mondta hogy valami van a kuplunggal de nyugodtan tovabbmehet vele, garantalja hogy nem lesz baj. Allitolag siman megy a kocsi csak erezni az egett szagot. 8e kilometeres az olaj benne, ellenorizettem es szerintuk szinten van. De nem mernek hazaindulni, mert tobb kilometeren meredek hegynek felfele kell menni (kb. 1-esben)

Szerintetek mi lehetett? Megegette egy kicsit a kuplungot es semmi gond vagy komolyabb lehet a dolog? Szerintem csak ennyi de azert felek igy elengedni. Remelem nalam okosabb tud valamit mondani.

2009 Mondeo, manualis valto, 2.0 tdci
Már bocs, de milyen út az, ahol egy Mondeoval 1-esben kell menni? Normál országúton ilyen nem hiszem hogy lenne HO-ban.
Nem lehet, hogy egyszerűen tapasztalatlanságból csúsztatott kuplunggal ment, és annak volt szaga?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27583 Dátum: 2015.08.29 szombat, 23:35:46 »

Már bocs, de milyen út az, ahol egy Mondeoval 1-esben kell menni? Normál országúton ilyen nem hiszem hogy lenne HO-ban.
Nem lehet, hogy egyszerűen tapasztalatlanságból csúsztatott kuplunggal ment, és annak volt szaga?


 wave

Vártam....vártam....
Nem csak nekem tűnt fel, úgy látom.
Annyira nem akartam első lenni, aki furcsának találja az olyan emelkedőt (szinte függőleges az út  laugh), ahol egy dízel Mondeo-val 1-es fokozatban kell felfele menni.
Vannak hegyek, szerpentinek HRO-ban.....na nem ekkorák.
Én is úgy gondolom, hogy a lassú haladás miatt 1-es fokozatban sokáig volt csúsztatva a kuplung.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27584 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 07:48:23 »

70% palya, en vettem ujonnan. Azota azt mondjak nincs szaga es rendesen megy. Csak akkor volt durva, de meglatjuk. Koszi a segitseget!

Ha most nincs szaga ha mennek, akkor elvileg haza tudnak jönni. Akkor az van, amit a kollégák is most írtak, hogy bekerült a tárcsába, meg a kinyomócsapágyba most plusz 100E városi km. Így kalkulálj majd.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #27585 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 08:30:53 »

Ok, koszi sracok! Nem voltam ott, nem tudom mi tortent valojaban. Elhiszem amit mondanak de nekem is gyanus volt a dolog azert kerdeztem.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27586 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 09:27:02 »

Ok, koszi sracok! Nem voltam ott, nem tudom mi tortent valojaban. Elhiszem amit mondanak de nekem is gyanus volt a dolog azert kerdeztem.

Majd lehálod itthon vele...  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27587 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 09:33:08 »

Ok, koszi sracok! Nem voltam ott, nem tudom mi tortent valojaban. Elhiszem amit mondanak de nekem is gyanus volt a dolog azert kerdeztem.

Utánfutó, lakókocsi nem volt rákötve?
Naplózva
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #27588 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 10:15:38 »

Utánfutó, lakókocsi nem volt rákötve?
Semmi, ot 50 kilos csaj ult benne meg nehany csomag.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27589 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 10:19:47 »

Semmi, ot 50 kilos csaj ult benne meg nehany csomag.
5 db 50kg-os csaj? hol vannak,értük megyek.... vigyor3
ezért csúszik az a kuplung is.a nők nem érzik az autót.valszeg hazatudnak jönni azzal az autóval....mást úgyse nagyon tudnak csinálni.ezért ne hívj nekik trélert.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 10:21:28 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27590 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 13:47:45 »

5 db 50kg-os csaj? hol vannak,értük megyek.... vigyor3
ezért csúszik az a kuplung is.a nők nem érzik az autót.valszeg hazatudnak jönni azzal az autóval....mást úgyse nagyon tudnak csinálni.ezért ne hívj nekik trélert.
azért előtte képeket vagy facebook adatlapot kérjünk, nehogy lyukrafutás legyen a vége nyes nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27591 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 13:49:09 »

Semmi, ot 50 kilos csaj ult benne meg nehany csomag.

Messze vagyunk és tippelünk csak, de nekem is a leégetett kuplung tűnik a legvalószínűbbnek. Kérdés, h mivel okozol kisebb kárt, ha kimész értük vagy ha ők jönnek haza a paripával.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27592 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 13:49:42 »

azért előtte képeket vagy facebook adatlapot kérjünk, nehogy lyukrafutás legyen a vége nyes nyes

Pedig alf arra célzott.  nyes
Naplózva
Keno1982
Vendég
« Új hozzászólás #27593 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:01:45 »

Hello!

Beindítottam az autót, szerettünk volna bemenni a városba, de kb 1-2 perc alapjárat után (a klímát járattam h lehűtse), mikor szerettem volna kiállni az udvarból elkezdett füstölni vmi.
Valami az ékszíj körül füstölt. A generátor (ha az az..) alól jött a füst. Nagyon büdös, szinte csípte a szemem. Visszaálltam vele a helyére és alapjáraton vmi zörgicsélést/csörgést is hallottam már uh leállítottam.

A legrosszabb az, hogy külföldön vok nyaralni....és vasárnap is van....

Vmi tipp, mi füstölhet?
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 16:06:30 írta Keno1982 » Naplózva
Keno1982
Vendég
« Új hozzászólás #27594 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:09:59 »

De olyan gumiszerű szaga volt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27595 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:11:25 »

Hello!

Beindítottam az autót, szerettünk volna bemenni a városba, de kb 1-2 perc alapjárat után (a klímát járattam h lehűtse), mikor szerettem volna kiállni az udvarból elkezdett füstölni vmi.
Valami az ékszíj körül füstölt. A generátor (ha az az..) alól jött a füst. Nagyon büdös, szinte csípte a szemem. Visszaálltam vele a helyére és alapjáraton vmi zörgicsélést/csörgést is hallottam már uh leállítottam.

A legrosszabb az, hogy külföldön vok nyaralni....és vasárnap is van....

Vmi tipp, mi füstölhet?
beállt a generátor vagy a klímacsapágy,és elégett a bordásszíj....holnap szerelőt keress....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Keno1982
Vendég
« Új hozzászólás #27596 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:17:35 »

beállt a generátor vagy a klímacsapágy,és elégett a bordásszíj....holnap szerelőt keress....

A klímacsapágy az a generátor alatt van?
mert nem a generátortól jön a füst, ahogy néztem. Bár nem vok autószerelő.
Az asszisztenciát már hívtam, csak kíváncsi vok mekkora a baj....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27597 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:23:01 »

A klímacsapágy az a generátor alatt van?
mert nem a generátortól jön a füst, ahogy néztem. Bár nem vok autószerelő.
Az asszisztenciát már hívtam, csak kíváncsi vok mekkora a baj....
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27598 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 23:54:54 »

Hello!

Beindítottam az autót, szerettünk volna bemenni a városba, de kb 1-2 perc alapjárat után (a klímát járattam h lehűtse), mikor szerettem volna kiállni az udvarból elkezdett füstölni vmi.
Valami az ékszíj körül füstölt. A generátor (ha az az..) alól jött a füst. Nagyon büdös, szinte csípte a szemem. Visszaálltam vele a helyére és alapjáraton vmi zörgicsélést/csörgést is hallottam már uh leállítottam.

A legrosszabb az, hogy külföldön vok nyaralni....és vasárnap is van....

Vmi tipp, mi füstölhet?

Menj ki, nézd meg. Kell lenni nyomának. Fotózd le, töltsd ide.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27599 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 08:31:53 »

Már bocs, de milyen út az, ahol egy Mondeoval 1-esben kell menni? Normál országúton ilyen nem hiszem hogy lenne HO-ban.
Nem lehet, hogy egyszerűen tapasztalatlanságból csúsztatott kuplunggal ment, és annak volt szaga?
kézifékes indulás után behúzva maradt kézifékkel nehéz felmenni bármilyen emelkedőn Cheesy
(láttam már mélygarázsból füstölő kuplunggal felérkező autóst is  eplus2 )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 545 546 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 558 559 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.