Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:25:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 562 563 564 565 566 567 568 [569] 570 571 572 573 574 575 576 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11980831 alkalommal)
0 Felhasználó és 155 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28400 Dátum: 2015.10.10 szombat, 10:04:39 »

statisztikailag közelítettem a kérdést (több az angolra állított)
értem.erre cáfol rá blau4kombi.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #28401 Dátum: 2015.10.10 szombat, 22:31:42 »

Üdv, egy kis segítséget szeretnék kérni! - 2 Napja vettem egy Ford Mondeo MK4 2011-es 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift gépsast. A netet már fullra körbeszaglásztam de nem találtam megoldást arra, hogy a tolatóradar a kijelzőn is jelezze a távolságokat. Létezik hogy csak hanggal jelezné a dolgokat? Előre is köszönöm!
Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28402 Dátum: 2015.10.10 szombat, 23:36:44 »

Üdv, egy kis segítséget szeretnék kérni! - 2 Napja vettem egy Ford Mondeo MK4 2011-es 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift gépsast. A netet már fullra körbeszaglásztam de nem találtam megoldást arra, hogy a tolatóradar a kijelzőn is jelezze a távolságokat. Létezik hogy csak hanggal jelezné a dolgokat? Előre is köszönöm!

Szia,
grat a kocsihoz. 5a? kombi?
Igen, alapból hanggal jelez. De létezik Convers+ frissítés, amivel jelzi is, srácok is csinálják itt a fórumon.
http://mondeo.hu/index.php?topic=18523.0
http://www.jofogas.hu/budapest/Ford_Mondeo_S_Max_Galaxy_Convers_muszerfal_navigacio_magyarositas_30702587.htm
https://www.youtube.com/watch?v=apgP42u4fF0

muti képet a kocsidról
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benyus1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #28403 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 00:04:14 »

Köszönöm szépen a gyors választ! Gondoltam, hogy itt megkapok minden info-t Smiley Jó ez a forum.

Még nem volt időm szép képet készíteni. Fekete bőr belső vörös varrás. Kombi kizárva  Smiley Hiányt majd pótolom

http://1drv.ms/1jmemIC - odújában pihen a fenevad - folyt köv.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.11 vasárnap, 01:22:09 írta Benyus1988 » Naplózva

2011 2.0 Ecoboost Titanium S Powershift 203PS
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #28404 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 06:58:42 »

Ma volt a kocsi Hoványéknál. Valóban a leírtaknak megfelelően az a gond a kocsival. 95.000ft lenne a szervíz. Úgy hogy, holnap ki lesz iktatva kompletten mint ha soha nem is lett volna a kocsiba DPF. Nagyon szépen köszönöm a segítséget.  worship

Azt meg tudod kérdezni, hogy mkiv dpf kiiktatást vállalnak, és ha igen, mennyiért?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #28405 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 07:01:48 »

Mennyiért szedik ki?
Tudok telszámot ahol 35ért fizikailag és szoftveresen is eltávolítják

Mennyire megbízható?
Naplózva
timarzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #28406 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 07:04:44 »

Udv azt szeretnem kerdezni hogy a 4es nondeo navija jo e a galaxibe 2009es evjaratuba
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28407 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 10:12:27 »

Köszönöm szépen a gyors választ! Gondoltam, hogy itt megkapok minden info-t Smiley Jó ez a forum.

Még nem volt időm szép képet készíteni. Fekete bőr belső vörös varrás. Kombi kizárva  Smiley Hiányt majd pótolom

http://1drv.ms/1jmemIC - odújában pihen a fenevad - folyt köv.

a novemberi minitalira hozd el, megsasoljuk
203 or 240 ps?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28408 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 10:14:08 »

Udv azt szeretnem kerdezni hogy a 4es nondeo navija jo e a galaxibe 2009es evjaratuba

Igen, ha eredetileg is navis volta Galaxy.
Ha nem volt navis, s navit raknál bele, az nem fog menni (Ford márkaszerviznek sem ment anno...)
 
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #28409 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 10:23:15 »

Sziasztok,

Komplett fékcserére készülök, nézegettem a netet is és rátaláltam a www.fordbazis.hu webshopra.
Ismeri valaki?Tapasztalat?
Gyári alkatrészt ajánl utángyártott árban...konkrétan, első tárcsa 16E, betét 13E, hátsó tárcsa 11E...Ezek lehetnek valós árak gyári cucchoz?
THX
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #28410 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 13:50:13 »

Tegnap rossz, egyenlőtlen úton történt előzés közben egy furcsa, éles, sípoló hang jött elölről a motor irányából. 150 km-re történt az otthonomtól, így kénytelen voltam hazajönni vele, simán hazajött a lábán, csak (főleg hirtelen) gyorsításkor mindig előjön. Az autó ugyanúgy megy (talán egy nagyon picivel erőtlenebb, de szerintem inkább csak hallucinálok). Hazafelé egyszer az "engine mailfunction"-t is kidobta, ami újraindítás után eltűnt. Sajnos csak itthon volt hibakódolvasó és nincs semmi eltárolva. Motortérben semmi különös nem tapasztalható, a hang is kevésbé, tompábban hallatszik, mint az utastérből, ha a kocsi mellett állok, akkor kb. alulról a sebességváltó irányából vélem hallani. Holnap megnézi szerelő, addig valami tipp? (szinte biztos nem turbó, ahhoz nem eléggé fémes a hang, inkább a kipufogórendszeren valahol kifúj a levegő, talán amikor a motor gyorsításkor megfeszül -> leömlőnél valahol?)  worship
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28411 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 14:45:18 »

Tegnap rossz, egyenlőtlen úton történt előzés közben egy furcsa, éles, sípoló hang jött elölről a motor irányából. 150 km-re történt az otthonomtól, így kénytelen voltam hazajönni vele, simán hazajött a lábán, csak (főleg hirtelen) gyorsításkor mindig előjön. Az autó ugyanúgy megy (talán egy nagyon picivel erőtlenebb, de szerintem inkább csak hallucinálok). Hazafelé egyszer az "engine mailfunction"-t is kidobta, ami újraindítás után eltűnt. Sajnos csak itthon volt hibakódolvasó és nincs semmi eltárolva. Motortérben semmi különös nem tapasztalható, a hang is kevésbé, tompábban hallatszik, mint az utastérből, ha a kocsi mellett állok, akkor kb. alulról a sebességváltó irányából vélem hallani. Holnap megnézi szerelő, addig valami tipp? (szinte biztos nem turbó, ahhoz nem eléggé fémes a hang, inkább a kipufogórendszeren valahol kifúj a levegő, talán amikor a motor gyorsításkor megfeszül -> leömlőnél valahol?)  worship

Alsó turbócső!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #28412 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 17:40:52 »

Sziasztok,

Komplett fékcserére készülök, nézegettem a netet is és rátaláltam a www.fordbazis.hu webshopra.
Ismeri valaki?Tapasztalat?
Gyári alkatrészt ajánl utángyártott árban...konkrétan, első tárcsa 16E, betét 13E, hátsó tárcsa 11E...Ezek lehetnek valós árak gyári cucchoz?
THX

Nem ismerem a csapatot, de olyannal szoktak próbálkozni, h a gyári beszállító termékére utalnak gyáriként.
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #28413 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 07:38:08 »

Mennyire megbízható?

Egy nepper barátom szokott hozzá vinni kocsikat, még nem volt rá panasz
Naplózva

Csabibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #28414 Dátum: 2015.10.14 szerda, 09:39:30 »

Sziasztok!

Ha már általános kérdések, az enyém is az lenne... Smiley Hetek-hónapok óta bújom a használt autókat, és a népítéleteket de elég nehezen jutok bárhová is.
Egyre inkább a Mondeo felé húz a szívem. Meg mondom őszintén, megbízható autót keresek, minimális szervíz igénnyel, ez persze nem azt jelenti hogy nem szeretnék rá költeni, inkább csak nem akarok messziről köszönni a műhelyekben... Smiley
Németországban élek és dolgozom, így azért azt hiszem jóval könnyebb dolgom van. 4-5 évest szeretnék olyan 80-100 ezer km futásteljesítménnyel. Amit rászánnék az olyan 4 millió forint, ezért már látok igen szép darabokat, navigációval és szinte mindennel ami szem szájnak ingere. Mindenképp dízelt szeretnék (2.0TDCI), és csakis automata váltósat, azon belül viszont kerülöm a Powershift váltókat.
Legtöbbször dolgozni használnánk, egy kis városban, nem igazán mondanám belvárosi közlekedésnek, sokat szoktunk utazgatni országon belül, illetve évente 4-szer 5-ször haza látogatunk Magyarországra. Cirka 25 ezer körül megyek egy évben. A kérdésem az lenne merjek-e belevágni, az elkövetkezendő 3-4 évet spórolással fogjuk tölteni, ezért szeretnék egy olyan társat ami nem zabálja le a gatyámat, cserébe megkap tőlem bármit amit kér.
Népítéletek alapján a dízel változat nagyon megbízhatónak tűnik, talán egyedüliként. Szívesen vennék egy kis bátorítást hogy jól döntök, illetve bármilyen olyan típushibát, zsebbe nyúlós dolgot ami előjöhet a 3 év során.
3 évre, és körülbelül 75, maximum 90 ezer km-re vásárolom az autót, aztán eladom. ez azt jelenti hogy ha 80-100 ezerrel sikerül megvenni, még 200 ezer km előtt el fogom adni. Ez alatt mire számíthatok? Óvatos duhaj lennék, nem hajtom sem hidegen sem melegen, csak annyi elvárásom van hogy ne hagyjon ott az út szélén. Németországban azért én is szeretem felvenni az autópálya tempóját, nem tudom mire számíthatok tartós 160-180 tempomatnál, bírja-e a motor nem-e megeröltetés neki, illetve kíváncsi lennék hogyan fogyaszt ilyen tempónál. Smiley Nem is ragozom tovább, nagyon tetszik ez a modell, ár-érték arányban szerintem az egyik legjobb. Egy utolsó kérdés csak úgy melléklet ként, elég buta kérdésnek tűnhet de nem vagyok tisztában azzal sem hogy ebben a típusban az automata váltónál is találkozhatok a kettőstömegű csodával?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28415 Dátum: 2015.10.14 szerda, 09:59:50 »

Sziasztok!

Ha már általános kérdések, az enyém is az lenne... Smiley Hetek-hónapok óta bújom a használt autókat, és a népítéleteket de elég nehezen jutok bárhová is.
Egyre inkább a Mondeo felé húz a szívem. Meg mondom őszintén, megbízható autót keresek, minimális szervíz igénnyel, ez persze nem azt jelenti hogy nem szeretnék rá költeni, inkább csak nem akarok messziről köszönni a műhelyekben... Smiley
Németországban élek és dolgozom, így azért azt hiszem jóval könnyebb dolgom van. 4-5 évest szeretnék olyan 80-100 ezer km futásteljesítménnyel. Amit rászánnék az olyan 4 millió forint, ezért már látok igen szép darabokat, navigációval és szinte mindennel ami szem szájnak ingere. Mindenképp dízelt szeretnék (2.0TDCI), és csakis automata váltósat, azon belül viszont kerülöm a Powershift váltókat.
Legtöbbször dolgozni használnánk, egy kis városban, nem igazán mondanám belvárosi közlekedésnek, sokat szoktunk utazgatni országon belül, illetve évente 4-szer 5-ször haza látogatunk Magyarországra. Cirka 25 ezer körül megyek egy évben. A kérdésem az lenne merjek-e belevágni, az elkövetkezendő 3-4 évet spórolással fogjuk tölteni, ezért szeretnék egy olyan társat ami nem zabálja le a gatyámat, cserébe megkap tőlem bármit amit kér.
Népítéletek alapján a dízel változat nagyon megbízhatónak tűnik, talán egyedüliként. Szívesen vennék egy kis bátorítást hogy jól döntök, illetve bármilyen olyan típushibát, zsebbe nyúlós dolgot ami előjöhet a 3 év során.
3 évre, és körülbelül 75, maximum 90 ezer km-re vásárolom az autót, aztán eladom. ez azt jelenti hogy ha 80-100 ezerrel sikerül megvenni, még 200 ezer km előtt el fogom adni. Ez alatt mire számíthatok? Óvatos duhaj lennék, nem hajtom sem hidegen sem melegen, csak annyi elvárásom van hogy ne hagyjon ott az út szélén. Németországban azért én is szeretem felvenni az autópálya tempóját, nem tudom mire számíthatok tartós 160-180 tempomatnál, bírja-e a motor nem-e megeröltetés neki, illetve kíváncsi lennék hogyan fogyaszt ilyen tempónál. Smiley Nem is ragozom tovább, nagyon tetszik ez a modell, ár-érték arányban szerintem az egyik legjobb. Egy utolsó kérdés csak úgy melléklet ként, elég buta kérdésnek tűnhet de nem vagyok tisztában azzal sem hogy ebben a típusban az automata váltónál is találkozhatok a kettőstömegű csodával?
jó választás lehet,megbízható futásteljesítménnyel.nincs az automatában 2 tömegű....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28416 Dátum: 2015.10.14 szerda, 10:28:13 »

Sziasztok!

Ha már általános kérdések, az enyém is az lenne... Smiley Hetek-hónapok óta bújom a használt autókat, és a népítéleteket de elég nehezen jutok bárhová is.
Egyre inkább a Mondeo felé húz a szívem. Meg mondom őszintén, megbízható autót keresek, minimális szervíz igénnyel, ez persze nem azt jelenti hogy nem szeretnék rá költeni, inkább csak nem akarok messziről köszönni a műhelyekben... Smiley
Németországban élek és dolgozom, így azért azt hiszem jóval könnyebb dolgom van. 4-5 évest szeretnék olyan 80-100 ezer km futásteljesítménnyel. Amit rászánnék az olyan 4 millió forint, ezért már látok igen szép darabokat, navigációval és szinte mindennel ami szem szájnak ingere. Mindenképp dízelt szeretnék (2.0TDCI), és csakis automata váltósat, azon belül viszont kerülöm a Powershift váltókat.
Legtöbbször dolgozni használnánk, egy kis városban, nem igazán mondanám belvárosi közlekedésnek, sokat szoktunk utazgatni országon belül, illetve évente 4-szer 5-ször haza látogatunk Magyarországra. Cirka 25 ezer körül megyek egy évben. A kérdésem az lenne merjek-e belevágni, az elkövetkezendő 3-4 évet spórolással fogjuk tölteni, ezért szeretnék egy olyan társat ami nem zabálja le a gatyámat, cserébe megkap tőlem bármit amit kér.
Népítéletek alapján a dízel változat nagyon megbízhatónak tűnik, talán egyedüliként. Szívesen vennék egy kis bátorítást hogy jól döntök, illetve bármilyen olyan típushibát, zsebbe nyúlós dolgot ami előjöhet a 3 év során.
3 évre, és körülbelül 75, maximum 90 ezer km-re vásárolom az autót, aztán eladom. ez azt jelenti hogy ha 80-100 ezerrel sikerül megvenni, még 200 ezer km előtt el fogom adni. Ez alatt mire számíthatok? Óvatos duhaj lennék, nem hajtom sem hidegen sem melegen, csak annyi elvárásom van hogy ne hagyjon ott az út szélén. Németországban azért én is szeretem felvenni az autópálya tempóját, nem tudom mire számíthatok tartós 160-180 tempomatnál, bírja-e a motor nem-e megeröltetés neki, illetve kíváncsi lennék hogyan fogyaszt ilyen tempónál. Smiley Nem is ragozom tovább, nagyon tetszik ez a modell, ár-érték arányban szerintem az egyik legjobb. Egy utolsó kérdés csak úgy melléklet ként, elég buta kérdésnek tűnhet de nem vagyok tisztában azzal sem hogy ebben a típusban az automata váltónál is találkozhatok a kettőstömegű csodával?
Általában én szoktam a nagy futásteljesítmény valószínűsítése ellen ágálni, de:
Azt írod, hogy keveset mennél vele, évi kb. 25-30e-t. De olyan 4-5 éves autót keresel, amiben 100e alatti km van, tehát az éves futása 20e alatti. Ez így tényleg elég valószínűtlen. Ha csak a te várható km-edet nézzük, 5 év alatt akkor is 125-150e km-nek kéne lennie az autóban.
Ha meg tudsz bizonyosodni róla, hogy nem volt tekergetve az órája, akkor szerintem ne félj felmenni akár 150-160e km-ig is, vagy akár még feljebb. Ha főleg autópályáztak vele, és rendesen karban van tartva, akkor nem lehet komoly baja.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Csabibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #28417 Dátum: 2015.10.14 szerda, 10:41:34 »

Általában én szoktam a nagy futásteljesítmény valószínűsítése ellen ágálni, de:
Azt írod, hogy keveset mennél vele, évi kb. 25-30e-t. De olyan 4-5 éves autót keresel, amiben 100e alatti km van, tehát az éves futása 20e alatti. Ez így tényleg elég valószínűtlen. Ha csak a te várható km-edet nézzük, 5 év alatt akkor is 125-150e km-nek kéne lennie az autóban.
Ha meg tudsz bizonyosodni róla, hogy nem volt tekergetve az órája, akkor szerintem ne félj felmenni akár 150-160e km-ig is, vagy akár még feljebb. Ha főleg autópályáztak vele, és rendesen karban van tartva, akkor nem lehet komoly baja.

Persze ha saját magamtól vennék autót nyilván sántítana, de nem ritka azért szerencsére a leinformálható, keveset futott autó, nem mindenki autózik évi 25-30 ezret...
Ékes példa a mostani amit árulok, 4 éves 5ös bmw-m van, 44 ezer valódi kilóméterrel, amibe én raktam fél év alatt 8 ezret, persze ilyen szintű csodákra én sem várok.
Egyébként köszönöm, tudom hogy nem km óra állást veszünk, hanem állapotot. Tongue
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28418 Dátum: 2015.10.14 szerda, 10:52:18 »

Persze ha saját magamtól vennék autót nyilván sántítana, de nem ritka azért szerencsére a leinformálható, keveset futott autó, nem mindenki autózik évi 25-30 ezret...
Ékes példa a mostani amit árulok, 4 éves 5ös bmw-m van, 44 ezer valódi kilóméterrel, amibe én raktam fél év alatt 8 ezret, persze ilyen szintű csodákra én sem várok.
Egyébként köszönöm, tudom hogy nem km óra állást veszünk, hanem állapotot. Tongue
Pont a napokban ment itt a szócséplés, hogy No.-ban a dízel autók évente átlag 50-80e km-t mennek. Ezzel 4 év alatt simán megvan a 200+e km.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28419 Dátum: 2015.10.14 szerda, 10:54:57 »

Persze ha saját magamtól vennék autót nyilván sántítana, de nem ritka azért szerencsére a leinformálható, keveset futott autó, nem mindenki autózik évi 25-30 ezret...
Ékes példa a mostani amit árulok, 4 éves 5ös bmw-m van, 44 ezer valódi kilóméterrel, amibe én raktam fél év alatt 8 ezret, persze ilyen szintű csodákra én sem várok.
Egyébként köszönöm, tudom hogy nem km óra állást veszünk, hanem állapotot. Tongue

Az tényleg ritka, esetleg a BMW-ről lehetne linket kapni?

Domi teljesen jót mondott egy picit megvilágítanám miért is:
 dizit két fajta ember vesz
 - aki sokat megy és számít a fogyasztás különbség
 - szereti a dizit (ezek viszont nem 4 hengerest vesznek én ide tartozom Smiley )

a 2.0 és az 1.8 kifejezetten az a kategória, amit az ember megvesz, hogy ezzel intéz mindent, viszi a családot és használja. Itthon sem hiszem, hogy nagyon 20eKm alatt tesznek bele, bár én nyáron robogóztam, így én 10e körül raktam bele évente. A 2.2-est már jobban elhiszem, hogy megveszik a kevesebb km-t futók is. A rövid közlekedés kifejezetten gyilkolja a diziket, szóval már ezért is a városlakó, keveset közlekedő, inkább rövid úton és nyáron egyszer nyaralásra autózók benzinest vesznek.

Amúgy szerintem a dizi motor nagyon király, alapvetően egy dizi kb 800-1M km-t tud elmenni. A probléma, hogy a taxisok beleraknak 3 év alatt kb 500-600ekm-t, visszatekerik 150-re és még ezek után is vígan elmegy az autó +200ekm-t. Lehet, hogy porlasztócsúcsot vagy valamit kell cserélni, de azért a taxizást valamennyire ki lehet szúrni. Amúgy németben szerintem nem fogsz ilyet találni, mert aki megveszi a mondi dizit, az nem évi 10eKm-re veszi és azért németben van hova menni. Török neppertől ne vegyél semmit.

Szóval szerintem a 2.2-esek körül keresgélj inkább, mert ott jobban kifogod a kevés km-t, de a 2.0 is megbízható motor. a 2.2 nem fog többet enni. Az automata váltót csak támogatni tudom én mindig szerettem és nem is akarok másmilyen autót venni, a powershift-et érdemes kerülni ahogy látom, mert bár jó feeling, de amint olvasgatom vannak vele bajok.
Naplózva
Csabibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #28420 Dátum: 2015.10.14 szerda, 10:56:54 »

Pont a napokban ment itt a szócséplés, hogy No.-ban a dízel autók évente átlag 50-80e km-t mennek. Ezzel 4 év alatt simán megvan a 200+e km.

Szerintem nem szabad általánosítani, a céges Mondeok nyilván mennek ennyit, vagy még többet is ez nem kérdés. Kollégam a tökéletes példa az ellenkezőjére. Ő egy 2009-es TDCI tulajdonosa.
Újonnan vásárolta 6 évvel ezelőtt, most 101 ezer km van benne, csak sajnos még nem akarja eladni. De sorolhatnék még a cégnél rengeteg embert -típustól függetlenül- akik dízel pártiak, és közben csak dolgozni járnak vele meg haza szinte...
Naplózva
Csabibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #28421 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:02:45 »

Az tényleg ritka, esetleg a BMW-ről lehetne linket kapni?

Domi teljesen jót mondott egy picit megvilágítanám miért is:
 dizit két fajta ember vesz
 - aki sokat megy és számít a fogyasztás különbség
 - szereti a dizit (ezek viszont nem 4 hengerest vesznek én ide tartozom Smiley )

a 2.0 és az 1.8 kifejezetten az a kategória, amit az ember megvesz, hogy ezzel intéz mindent, viszi a családot és használja. Itthon sem hiszem, hogy nagyon 20eKm alatt tesznek bele, bár én nyáron robogóztam, így én 10e körül raktam bele évente. A 2.2-est már jobban elhiszem, hogy megveszik a kevesebb km-t futók is. A rövid közlekedés kifejezetten gyilkolja a diziket, szóval már ezért is a városlakó, keveset közlekedő, inkább rövid úton és nyáron egyszer nyaralásra autózók benzinest vesznek.

Amúgy szerintem a dizi motor nagyon király, alapvetően egy dizi kb 800-1M km-t tud elmenni. A probléma, hogy a taxisok beleraknak 3 év alatt kb 500-600ekm-t, visszatekerik 150-re és még ezek után is vígan elmegy az autó +200ekm-t. Lehet, hogy porlasztócsúcsot vagy valamit kell cserélni, de azért a taxizást valamennyire ki lehet szúrni. Amúgy németben szerintem nem fogsz ilyet találni, mert aki megveszi a mondi dizit, az nem évi 10eKm-re veszi és azért németben van hova menni. Török neppertől ne vegyél semmit.

Szóval szerintem a 2.2-esek körül keresgélj inkább, mert ott jobban kifogod a kevés km-t, de a 2.0 is megbízható motor. a 2.2 nem fog többet enni. Az automata váltót csak támogatni tudom én mindig szerettem és nem is akarok másmilyen autót venni, a powershift-et érdemes kerülni ahogy látom, mert bár jó feeling, de amint olvasgatom vannak vele bajok.

Köszönöm, hasznos tanácsok. Smiley
Szívesen linkelek, bár mivel mobilés, elég hosszú lesz:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-inserat/bmw-528i-6cyl-beige-leder-letzte-preis-kronach/216629645.html?lang=de&ticket=ST-36749-jX5dxKvorHLtpdzJ6KbX-mycas46-1_c01_4201
2011-ben vásárolta az első tulajdonosa aki fél évre rá meghalt, majd 4 évig tárolta és járogatott vele a feleség de mivel nem automata igy nem szerette és eladta később.

A mondeora visszatérve, 2012-eseket látok sokat 130-150 ezer körül, gondolom inkább ők lesznek a cégesek, mindet "első tulaj"tól árulják és a 99%-át kereskedők. Nem tudom mitévő legyek majd, remélem nem nyúlok mellé.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28422 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:08:22 »

Köszönöm, hasznos tanácsok. Smiley
Szívesen linkelek, bár mivel mobilés, elég hosszú lesz:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-inserat/bmw-528i-6cyl-beige-leder-letzte-preis-kronach/216629645.html?lang=de&ticket=ST-36749-jX5dxKvorHLtpdzJ6KbX-mycas46-1_c01_4201
2011-ben vásárolta az első tulajdonosa aki fél évre rá meghalt, majd 4 évig tárolta és járogatott vele a feleség de mivel nem automata igy nem szerette és eladta később.

A mondeora visszatérve, 2012-eseket látok sokat 130-150 ezer körül, gondolom inkább ők lesznek a cégesek, mindet "első tulaj"tól árulják és a 99%-át kereskedők. Nem tudom mitévő legyek majd, remélem nem nyúlok mellé.
nem jó a link,belépési oldalra irányít....úgy linkeld,hogy te nem lépsz be.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28423 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:09:02 »

Szerintem nem szabad általánosítani, a céges Mondeok nyilván mennek ennyit, vagy még többet is ez nem kérdés. Kollégam a tökéletes példa az ellenkezőjére. Ő egy 2009-es TDCI tulajdonosa.
Újonnan vásárolta 6 évvel ezelőtt, most 101 ezer km van benne, csak sajnos még nem akarja eladni. De sorolhatnék még a cégnél rengeteg embert -típustól függetlenül- akik dízel pártiak, és közben csak dolgozni járnak vele meg haza szinte...

Én is csak dolgozni járok és a családot fuvarozom ovi/egyéb helyre. 2 éves és nemsokára 61. Mivel a rövid táv tönkreteheti a DPF-et meg a motornak se jó, nem feltétlen éri meg a dízel és ebből kifolyólag a kevés km-es dízel. Ha 4-5 év alatt csak 80-at ment, és azt úgy hogy 5 km-es etapokban, akkor az valószínűleg rosszabb állapotban van, mint a 160-200-at autópályán nagy távokat futott darab. Szerintem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Csabibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #28424 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:13:50 »

Én is csak dolgozni járok és a családot fuvarozom ovi/egyéb helyre. 2 éves és nemsokára 61. Mivel a rövid táv tönkreteheti a DPF-et meg a motornak se jó, nem feltétlen éri meg a dízel és ebből kifolyólag a kevés km-es dízel. Ha 4-5 év alatt csak 80-at ment, és azt úgy hogy 5 km-es etapokban, akkor az valószínűleg rosszabb állapotban van, mint a 160-200-at autópályán nagy távokat futott darab. Szerintem.

Lassan elbizonytalanítotok, kell-e egyáltalán nekem dízel. Ehhez képest az én évi 25 ezrem elég kevésnek tűnik, és nekem is csak 4 km-re van a munkahelyem... Cheesy Az évente 4-5szöri hazajárás nem tudom számít-e ha 2 hónapig csak dolgozni járok, aztán meg becsúszik 1100 km hazafelé pályán...

Kijelentkeztem: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216629645&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&isSearchRequest=true&sortOption.sortOrder=ASCENDING&zipcode=&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxMileage=50000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=21&pageNumber=1
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28425 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:17:34 »

Lassan elbizonytalanítotok, kell-e egyáltalán nekem dízel. Ehhez képest az én évi 25 ezrem elég kevésnek tűnik, és nekem is csak 4 km-re van a munkahelyem... Cheesy Az évente 4-5szöri hazajárás nem tudom számít-e ha 2 hónapig csak dolgozni járok, aztán meg becsúszik 1100 km hazafelé pályán...

Na az meg pláne nem jó neki télen. Be se tud normálisan melegedni. Szerintem nézz egy jó benzinest. SzJani nemrég hozatott onnan egy szépet.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28426 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:17:54 »

Lassan elbizonytalanítotok, kell-e egyáltalán nekem dízel. Ehhez képest az én évi 25 ezrem elég kevésnek tűnik, és nekem is csak 4 km-re van a munkahelyem... Cheesy Az évente 4-5szöri hazajárás nem tudom számít-e ha 2 hónapig csak dolgozni járok, aztán meg becsúszik 1100 km hazafelé pályán...

Kijelentkeztem: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216629645&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&isSearchRequest=true&sortOption.sortOrder=ASCENDING&zipcode=&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxMileage=50000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=21&pageNumber=1

Szerintem tartsd meg a bömit... Főleg úgy, hogy a németek a fordosokat török vendégmunkásnak nézik... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28427 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:18:30 »

Lassan elbizonytalanítotok, kell-e egyáltalán nekem dízel. Ehhez képest az én évi 25 ezrem elég kevésnek tűnik, és nekem is csak 4 km-re van a munkahelyem... Cheesy Az évente 4-5szöri hazajárás nem tudom számít-e ha 2 hónapig csak dolgozni járok, aztán meg becsúszik 1100 km hazafelé pályán...

Kijelentkeztem: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216629645&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&isSearchRequest=true&sortOption.sortOrder=ASCENDING&zipcode=&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxMileage=50000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=21&pageNumber=1
már látszik.

ezután kevés lesz a 2.0 tdci automata mondi..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28428 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:19:23 »

Amit írtam az automata váltós topicba, azt olvasd el, ha Aisin váltós autót veszel. Én majdnem vettem, de csak "majdnem". Lett helyette blau4 Smiley

Sziasztok!

Ha már általános kérdések, az enyém is az lenne... Smiley Hetek-hónapok óta bújom a használt autókat, és a népítéleteket de elég nehezen jutok bárhová is.
Egyre inkább a Mondeo felé húz a szívem. Meg mondom őszintén, megbízható autót keresek, minimális szervíz igénnyel, ez persze nem azt jelenti hogy nem szeretnék rá költeni, inkább csak nem akarok messziről köszönni a műhelyekben... Smiley
Németországban élek és dolgozom, így azért azt hiszem jóval könnyebb dolgom van. 4-5 évest szeretnék olyan 80-100 ezer km futásteljesítménnyel. Amit rászánnék az olyan 4 millió forint, ezért már látok igen szép darabokat, navigációval és szinte mindennel ami szem szájnak ingere. Mindenképp dízelt szeretnék (2.0TDCI), és csakis automata váltósat, azon belül viszont kerülöm a Powershift váltókat.
Legtöbbször dolgozni használnánk, egy kis városban, nem igazán mondanám belvárosi közlekedésnek, sokat szoktunk utazgatni országon belül, illetve évente 4-szer 5-ször haza látogatunk Magyarországra. Cirka 25 ezer körül megyek egy évben. A kérdésem az lenne merjek-e belevágni, az elkövetkezendő 3-4 évet spórolással fogjuk tölteni, ezért szeretnék egy olyan társat ami nem zabálja le a gatyámat, cserébe megkap tőlem bármit amit kér.
Népítéletek alapján a dízel változat nagyon megbízhatónak tűnik, talán egyedüliként. Szívesen vennék egy kis bátorítást hogy jól döntök, illetve bármilyen olyan típushibát, zsebbe nyúlós dolgot ami előjöhet a 3 év során.
3 évre, és körülbelül 75, maximum 90 ezer km-re vásárolom az autót, aztán eladom. ez azt jelenti hogy ha 80-100 ezerrel sikerül megvenni, még 200 ezer km előtt el fogom adni. Ez alatt mire számíthatok? Óvatos duhaj lennék, nem hajtom sem hidegen sem melegen, csak annyi elvárásom van hogy ne hagyjon ott az út szélén. Németországban azért én is szeretem felvenni az autópálya tempóját, nem tudom mire számíthatok tartós 160-180 tempomatnál, bírja-e a motor nem-e megeröltetés neki, illetve kíváncsi lennék hogyan fogyaszt ilyen tempónál. Smiley Nem is ragozom tovább, nagyon tetszik ez a modell, ár-érték arányban szerintem az egyik legjobb. Egy utolsó kérdés csak úgy melléklet ként, elég buta kérdésnek tűnhet de nem vagyok tisztában azzal sem hogy ebben a típusban az automata váltónál is találkozhatok a kettőstömegű csodával?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28429 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:21:54 »

BMW-vel kapcsolatban mi a tapasztalat?

Nyilván nem mi vesszük meg, ezért mondhatod őszintén Smiley

Persze ha saját magamtól vennék autót nyilván sántítana, de nem ritka azért szerencsére a leinformálható, keveset futott autó, nem mindenki autózik évi 25-30 ezret...
Ékes példa a mostani amit árulok, 4 éves 5ös bmw-m van, 44 ezer valódi kilóméterrel, amibe én raktam fél év alatt 8 ezret, persze ilyen szintű csodákra én sem várok.
Egyébként köszönöm, tudom hogy nem km óra állást veszünk, hanem állapotot. Tongue
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Csabibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #28430 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:23:06 »

Szerintem tartsd meg a bömit... Főleg úgy, hogy a németek a fordosokat török vendégmunkásnak nézik... vigyor3

Elég sok pénz áll benne, a bézs bőr sem nekem való. A 6os kézi váltót és talán az utolsó szívó 3 ezrest sajnálom inkább, ez még elég puritán a többihez képest (városban ha nem klímázok 11-12-ből elvan, klímával ez inkább 15-16, pályán 140-nél olyan 7-et kér, 160 nál már 10-et). Munkába sem ezzel járok, azért hogy a parkolóba álljon és 2 havonta elővegyem, vagy kiránduláskor az elég nagy luxus. Akarok egy mindenes autót, ami kielégíti az utazást és a munkába járásra sem sajnálom. Mondeo benzineseiről meg nem hallottam sok jót, de lehet inkább az előző szériánál voltak ezek a gondok, azt nem tudom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28431 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:26:59 »

Elég sok pénz áll benne, a bézs bőr sem nekem való. A 6os kézi váltót és talán az utolsó szívó 3 ezrest sajnálom inkább, ez még elég puritán a többihez képest (városban ha nem klímázok 11-12-ből elvan, klímával ez inkább 15-16, pályán 140-nél olyan 7-et kér, 160 nál már 10-et). Munkába sem ezzel járok, azért hogy a parkolóba álljon és 2 havonta elővegyem, vagy kiránduláskor az elég nagy luxus. Akarok egy mindenes autót, ami kielégíti az utazást és a munkába járásra sem sajnálom. Mondeo benzineseiről meg nem hallottam sok jót, de lehet inkább az előző szériánál voltak ezek a gondok, azt nem tudom.
nekem volt egy 2008as 520d 187le.hamarabb adtam el,mint a mondit.150e km ig volt rajta az első garnitúra fékszett,de annak a cseréje 3kiló.ez csak a fék.a futómű szintén aranyár,és a motorról nem is beszélve.mondjuk 40párezer km-el ez még újszagú,de 200e km felé már megkell gondolni a válópert....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #28432 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:29:46 »

BMW-vel kapcsolatban mi a tapasztalat?

Nyilván nem mi vesszük meg, ezért mondhatod őszintén Smiley


Remek autó, ha van felesleges 6-7 millió forintod, és persze fenntartani. De ahogy a bmw szervizes mondja, ezekből csak kézi váltóst, szívó 6 hengeressel. Nem gyártanak már ilyet és gondolom nem is fognak.
Nem igazán érdekel miben ülök, annó azt hittem egy szép autó minden vágyam és boldog leszek tőle, a nagy ló****-t. Sajnálom mindenre, és még csak 28 múltam nemrég. Pont az a kategória ami még nem ad egy "úristen" élményt.
258 lóerő az igaz, megy is mindenhol mint a disznó, de mégsem nekem való. Ilyen felszereltséget pár apróság híján, tud egy fele ilyen értékű limuzin is. Nekem meg aztán mindegy milyen márkajelzés van az elején.( Fiat Puntoval járok dolgozni.) Cheesy

Naplózva
Csabibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #28433 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:36:29 »

nekem volt egy 2008as 520d 187le.hamarabb adtam el,mint a mondit.150e km ig volt rajta az első garnitúra fékszett,de annak a cseréje 3kiló.ez csak a fék.a futómű szintén aranyár,és a motorról nem is beszélve.mondjuk 40párezer km-el ez még újszagú,de 200e km felé már megkell gondolni a válópert....

2007-es bmw 530D-m volt kettővel ezelőtt (218le), óra szerint 202 ezres állással, a valóságban ez inkább a 600 felé közelített, automata váltó halálán, turbó hallhatóan kezdett beszarni, nem volt egy leányálom sem rendbe hozni, sem eladni... Fogyasztása viszont nagyon baráti volt, városban is elment 8 literrel, és 200 tempomatnál 3 ezret pörgött a motor, mellette 10 literes átlaggal ha lehet hinni a computernek. Valószínű ha 200 ezer lett volna benne tényleg akkor bele szerettem volna Smiley

Na de nem akarom én itt szét offolni a csoportot srácok, mi legyen a végszó? Nézzek benzinest? Amit a fogyasztáson spórolnék lehet rákölteném a dízelre ilyen használat mellett?!
Az automatából nem engedek, akinek van az tudja hogy mekkora kényelem Tongue Benzinesből válogathatok már kevesebb kmest? Cheesy
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28434 Dátum: 2015.10.14 szerda, 11:53:45 »

Van jobb befektetés, az igaz Smiley

Nekem a gondom a BMW-vel (MA!) már az, hogy ilyen meg olyan hibák jönnek elő, ami nem megszokott egy autótól. Erre mondják, hogy meg kell fizetni a felárat a luxusért, erre meg én azt mondom, hogy IGEN, ha annyi hiba%-kal dolgozik, mint mondjuk egy Mondeo, azaz nem csak a kényelem, hanem az is elvárható, hogy ne szakadjanak le a szívósorban a lapátok, stb. (itt megint nem sorolom fel). Én az E61-et mérlegeltem a Mondeo vásárlása előtt, de megmondom őszintén tartottam tőle. Van egy ismerősöm, aki 3Mért vett egy 530d-t, igaz olaszból, de legalább igazolható km-rel, hát 1-2 év alatt simán 1-2 misi ráment. S csak a szokásos ésn nem az olasz múlt miatt. Aztán eladta, nem tudom miért. Ott is, ahogy Alf írta..Fék, futómű, kuplung, (ezek még oké, de...), elektromos hibák, konstrukciós hibák kiküszöbölése már nem, s még a műszerfalat ki sem vette az elpárologtató hibája miatt (ami ugyancsak jelentkezni szokott). Csilivili és nagyon jó, ha jó. 20 éve nem erről szólt a BMW. Másik ismerősöm is vett egy E60-at, az is beszélget állandóan vele, hogy ez meg az a gondja. S nekeim is ez a gondom. Ezért van egy E34-em, csak az ma már ugye nem minden téren állja meg a helyét ( biztonság, kényelem, hangszigetelés, hely, stb.) ugyanakkor egy-két dologban még mindig veri társait ( futómű, motor, tartósság). Megkockáztatom, hogy az E34-es BMW futóműve még az Mk4-nél is jobb. Igaz, hátsókerekes is Smiley  
Hol megy el ma egy váltó 600e kilómétert vagy egy benzines ennyit különösebb felújítás nélkül? Na ennyit erről. Globalizmus, pörgés, profit...

Elég sok pénz áll benne, a bézs bőr sem nekem való. A 6os kézi váltót és talán az utolsó szívó 3 ezrest sajnálom inkább, ez még elég puritán a többihez képest (városban ha nem klímázok 11-12-ből elvan, klímával ez inkább 15-16, pályán 140-nél olyan 7-et kér, 160 nál már 10-et). Munkába sem ezzel járok, azért hogy a parkolóba álljon és 2 havonta elővegyem, vagy kiránduláskor az elég nagy luxus. Akarok egy mindenes autót, ami kielégíti az utazást és a munkába járásra sem sajnálom. Mondeo benzineseiről meg nem hallottam sok jót, de lehet inkább az előző szériánál voltak ezek a gondok, azt nem tudom.

Javítottam az idézést: Zsolteey
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.15 csütörtök, 11:03:33 írta Zsolteey » Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Csabibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #28435 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:15:02 »

Van jobb befektetés, az igaz Smiley

Nekem a gondom a BMW-vel (MA!) már az, hogy ilyen meg olyan hibák jönnek elő, ami nem megszokott egy autótól. Erre mondják, hogy meg kell fizetni a felárat a luxusért, erre meg én azt mondom, hogy IGEN, ha annyi hiba%-kal dolgozik, mint mondjuk egy Mondeo, azaz nem csak a kényelem, hanem az is elvárható, hogy ne szakadjanak le a szívósorban a lapátok, stb. (itt megint nem sorolom fel). Én az E61-et mérlegeltem a Mondeo vásárlása előtt, de megmondom őszintén tartottam tőle. Van egy ismerősöm, aki 3Mért vett egy 530d-t, igaz olaszból, de legalább igazolható km-rel, hát 1-2 év alatt simán 1-2 misi ráment. S csak a szokásos ésn nem az olasz múlt miatt. Aztán eladta, nem tudom miért. Ott is, ahogy Alf írta..Fék, futómű, kuplung, (ezek még oké, de...), elektromos hibák, konstrukciós hibák kiküszöbölése már nem, s még a műszerfalat ki sem vette az elpárologtató hibája miatt (ami ugyancsak jelentkezni szokott). Csilivili és nagyon jó, ha jó. 20 éve nem erről szólt a BMW. Másik ismerősöm is vett egy E60-at, az is beszélget állandóan vele, hogy ez meg az a gondja. S nekeim is ez a gondom. Ezért van egy E34-em, csak az ma már ugye nem minden téren állja meg a helyét ( biztonság, kényelem, hangszigetelés, hely, stb.) ugyanakkor egy-két dologban még mindig veri társait ( futómű, motor, tartósság). Megkockáztatom, hogy az E34-es BMW futóműve még az Mk4-nél is jobb. Igaz, hátsókerekes is Smiley  
Hol megy el ma egy váltó 600e kilómétert vagy egy benzines ennyit különösebb felújítás nélkül? Na ennyit erről. Globalizmus, pörgés, profit...

Botrányos az elmúlt 15 év autógyártás címán ami a "nagyokat" illeti. Nem tudsz úgy megvenni egy prémium márkát hogy már 100 és 200 ezer km között ne azon kéne aggódj mikor mi fekszik ki az autóban(tisztelet a kivételnek, őket keresem én is), hol voltak ilyen hibák a 90-es évek, kétezres években?! Sehol, legalábbis nem ilyen hamar, és nem ilyen zsebbe nyúlósan. Mindegy, nap estig lehetne ezt ragozni, ezért van az hogy hetekig bújom a netet és a véleményeket hogy mégis mi a szart vegyek, amitől nem kell tartsak 3 éven belül évi 25 ezerrel, legyen nagy, kényelmes, tartalmazzon tempomatot és ülésfűtést, nézzen ki valahogy, nem túl nagy igények pedig...
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28436 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:15:44 »

2007-es bmw 530D-m volt kettővel ezelőtt (218le), óra szerint 202 ezres állással, a valóságban ez inkább a 600 felé közelített, automata váltó halálán, turbó hallhatóan kezdett beszarni, nem volt egy leányálom sem rendbe hozni, sem eladni... Fogyasztása viszont nagyon baráti volt, városban is elment 8 literrel, és 200 tempomatnál 3 ezret pörgött a motor, mellette 10 literes átlaggal ha lehet hinni a computernek. Valószínű ha 200 ezer lett volna benne tényleg akkor bele szerettem volna Smiley

Na de nem akarom én itt szét offolni a csoportot srácok, mi legyen a végszó? Nézzek benzinest? Amit a fogyasztáson spórolnék lehet rákölteném a dízelre ilyen használat mellett?!
Az automatából nem engedek, akinek van az tudja hogy mekkora kényelem Tongue Benzinesből válogathatok már kevesebb kmest? Cheesy


Írtam Neked, beszél SzJanival. Egy hónapja hozott onnan egy automata 240Le turbó benzinest, ha jól emlékszem 2011-es.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28437 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:25:33 »

Elég sok pénz áll benne, a bézs bőr sem nekem való. A 6os kézi váltót és talán az utolsó szívó 3 ezrest sajnálom inkább, ez még elég puritán a többihez képest (városban ha nem klímázok 11-12-ből elvan, klímával ez inkább 15-16, pályán 140-nél olyan 7-et kér, 160 nál már 10-et). Munkába sem ezzel járok, azért hogy a parkolóba álljon és 2 havonta elővegyem, vagy kiránduláskor az elég nagy luxus. Akarok egy mindenes autót, ami kielégíti az utazást és a munkába járásra sem sajnálom. Mondeo benzineseiről meg nem hallottam sok jót, de lehet inkább az előző szériánál voltak ezek a gondok, azt nem tudom.

nekem mk2-ben és mk3-ban is 1.8 benzines volt és semmi gond nem volt vele. MK3-ban a tdci-vel voltak porlasztócsúcs problémák, de itt többen ezt nálam jobban tudják. Az MK4-ben a PSA motornak köszönhetően ezek nincsenek, de amit írtam szerintem áll. inkább 2.2 felé nézzél, mert bizony németben a mondikat mindenki arra veszi, amire te is akarod, hogy évi 25-35eKm-t menjen vele, mint a család szamara. Nincs is ezzel gond, de aki nem erre veszi (nagyon kevesen vannak ilyenek), azok majd 10 évesen akarják eladni.

Amúgy nekem volt 735-ös sor hatos benzines bömbim, (1983) automatával ezt valamikor 2004 környékén adtam el, király volt és meg is bántam, hogy eladtam. A baráti körömben van nagyon BMW hívő és van BMW szervízes is. A gond itt is az, hogy mindenki a márkaszervíz árakat veszi alapul, ebben az esetben a toyota is eléggé drága. Szóval egy picit túl van reagálva a BMW mizéria. Meg lehet találni a megfelelő beszerzési forrásokat, de ez a mondinál is így van (lást turbó állító szelep a "piti"burg Cheesy ).

Amúgy a BMW-nek is mint mindenkinek vannak jobban és rosszabbul sikerült változatai, mondjuk amit ép mutatsz, az egy jobban sikerült változat. Pl az X5-be csillió km-t tehetsz, de még mindig menni fog. Minden autó meghálálja a gondoskodást. Amúgy pl a JEEP-hez is a lengéscsillapító a papas-nál 85eHuf /db, a jeep alkatrész szakárúházban 140eHuf/db, a unixnál 65eHuf/db, végül a 4db kaptam meg 75eHuf-ért (monroe).

Ami biztos, hogy én nem adnám el a helyedben és ha most lenne rá ennyi zsém, akkor megvenném tőled a BMW-t, de ebből a bömbiből (és nem akarom a mondit fikázni) biztos nem ülnék át semmilyen fordba.

A felszereltségek a prémium márkáknál kicsit másként alakulnak. Amúgy földrészenként is változik, pl a legfelszereltebb subaruban sem fogsz kapni 4 automata elektromos ablakot...

Botrányos az elmúlt 15 év autógyártás címán ami a "nagyokat" illeti. Nem tudsz úgy megvenni egy prémium márkát hogy már 100 és 200 ezer km között ne azon kéne aggódj mikor mi fekszik ki az autóban(tisztelet a kivételnek, őket keresem én is), hol voltak ilyen hibák a 90-es évek, kétezres években?! Sehol, legalábbis nem ilyen hamar, és nem ilyen zsebbe nyúlósan. Mindegy, nap estig lehetne ezt ragozni, ezért van az hogy hetekig bújom a netet és a véleményeket hogy mégis mi a szart vegyek, amitől nem kell tartsak 3 éven belül évi 25 ezerrel, legyen nagy, kényelmes, tartalmazzon tempomatot és ülésfűtést, nézzen ki valahogy, nem túl nagy igények pedig...

a drága barátom a bömbikéjével ennél többet megy évente és a nejének is az van (csak éppen X1) és nincsenek ekkora gondjai (0km-esen vette mindet). A legutóbbi gondja az volt, hogy van valami kütyü, ami kanyarodás közben az autót a kanyar külső éléről vissza billenti, valami olajhidraulikás cucc, hogy növelje a kanyarstabilitást és ott volt valami olajfolyás 75eKm-nél, majd olajcsere után megszünt. A BMW szervizes haver mondta is, hogy ez sajna nem a kütyü hibája, hanem az olaj hibája, ami nem tartja meg a megfelelő kenési tulajdonságait az előírt ideig. Pont e miatt vannak gondjai az autóknak (és nem csak a BMW-nek), hogy az ember 20eKm vagy még később viszi szervizelni, aztán jön a csodálkozás. Vagy megy a magyar utakon padlógázzal és utána, hogy ennek az autónak *** a futóműve.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28438 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:39:28 »

Az e61-ben a futómű és a 30d igazán az, ami odaver,meg a váltó is szépen dolgozik. A beltér szerintem nem egy nagy etwas. A mondeo ( vagy Peugeot) nem igazán értem, hogy miért csak 2.2-ig határozta meg a diesel motorpalettát...Nem lehet ugyanazt megépíteni 3.0-ben, ami 2.0 tdci-ben bevált?

Botrányos az elmúlt 15 év autógyártás címán ami a "nagyokat" illeti. Nem tudsz úgy megvenni egy prémium márkát hogy már 100 és 200 ezer km között ne azon kéne aggódj mikor mi fekszik ki az autóban(tisztelet a kivételnek, őket keresem én is), hol voltak ilyen hibák a 90-es évek, kétezres években?! Sehol, legalábbis nem ilyen hamar, és nem ilyen zsebbe nyúlósan. Mindegy, nap estig lehetne ezt ragozni, ezért van az hogy hetekig bújom a netet és a véleményeket hogy mégis mi a szart vegyek, amitől nem kell tartsak 3 éven belül évi 25 ezerrel, legyen nagy, kényelmes, tartalmazzon tempomatot és ülésfűtést, nézzen ki valahogy, nem túl nagy igények pedig...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28439 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:42:21 »

Na de nem akarom én itt szét offolni a csoportot srácok, mi legyen a végszó? Nézzek benzinest? Amit a fogyasztáson spórolnék lehet rákölteném a dízelre ilyen használat mellett?!
Az automatából nem engedek, akinek van az tudja hogy mekkora kényelem Tongue Benzinesből válogathatok már kevesebb kmest? Cheesy

Tartsd meg a Punto-t melóba járós, ütős-vágós autónak, arra az tökéletes. És vegyél egy jó állapotú 2.0, vagy 2.2 dízelt a hosszabb távokra.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28440 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:49:24 »

2007-es bmw 530D-m volt kettővel ezelőtt (218le), óra szerint 202 ezres állással, a valóságban ez inkább a 600 felé közelített, automata váltó halálán, turbó hallhatóan kezdett beszarni, nem volt egy leányálom sem rendbe hozni, sem eladni... Fogyasztása viszont nagyon baráti volt, városban is elment 8 literrel, és 200 tempomatnál 3 ezret pörgött a motor, mellette 10 literes átlaggal ha lehet hinni a computernek. Valószínű ha 200 ezer lett volna benne tényleg akkor bele szerettem volna Smiley

Na de nem akarom én itt szét offolni a csoportot srácok, mi legyen a végszó? Nézzek benzinest? Amit a fogyasztáson spórolnék lehet rákölteném a dízelre ilyen használat mellett?!
Az automatából nem engedek, akinek van az tudja hogy mekkora kényelem Tongue Benzinesből válogathatok már kevesebb kmest? Cheesy

évi 25e-re már érdemes dízelt venni(2,2tdci-ha lehet javasolni).
De ha nem számít,hogy mennyit fogyaszt,akkor vegyél benzinest-bár erőben a turbósok lesznek pariba,de azokkal még sok tapasztalat nincs.Talán ezután SzJani a 2.0ecoboost-tal....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28441 Dátum: 2015.10.14 szerda, 12:55:32 »

Szia Kotta,

"A gond itt is az, hogy mindenki a márkaszervíz árakat veszi alapul, ebben az esetben a toyota is eléggé drága. Szóval egy picit túl van reagálva a BMW mizéria. Meg lehet találni a megfelelő beszerzési forrásokat, de ez a mondinál is így van (lást turbó állító szelep a "piti"burg Cheesy ). "

Egy a baj. Sok alkatrészt BMW-nél csak gyáriban szabad megvenni. Ilyen pld. a féktárcsa. Lehet Brembo vagy Ferrodo, nem olyan, mint a gyári, ráz, remeg, stb. Futóműnél már tényleg lehet "spórolni", ott jó a Lemfi vagy TRW.

nekem mk2-ben és mk3-ban is 1.8 benzines volt és semmi gond nem volt vele. MK3-ban a tdci-vel voltak porlasztócsúcs problémák, de itt többen ezt nálam jobban tudják. Az MK4-ben a PSA motornak köszönhetően ezek nincsenek, de amit írtam szerintem áll. inkább 2.2 felé nézzél, mert bizony németben a mondikat mindenki arra veszi, amire te is akarod, hogy évi 25-35eKm-t menjen vele, mint a család szamara. Nincs is ezzel gond, de aki nem erre veszi (nagyon kevesen vannak ilyenek), azok majd 10 évesen akarják eladni.

Amúgy nekem volt 735-ös sor hatos benzines bömbim, (1983) automatával ezt valamikor 2004 környékén adtam el, király volt és meg is bántam, hogy eladtam. A baráti körömben van nagyon BMW hívő és van BMW szervízes is. A gond itt is az, hogy mindenki a márkaszervíz árakat veszi alapul, ebben az esetben a toyota is eléggé drága. Szóval egy picit túl van reagálva a BMW mizéria. Meg lehet találni a megfelelő beszerzési forrásokat, de ez a mondinál is így van (lást turbó állító szelep a "piti"burg Cheesy ).

Amúgy a BMW-nek is mint mindenkinek vannak jobban és rosszabbul sikerült változatai, mondjuk amit ép mutatsz, az egy jobban sikerült változat. Pl az X5-be csillió km-t tehetsz, de még mindig menni fog. Minden autó meghálálja a gondoskodást. Amúgy pl a JEEP-hez is a lengéscsillapító a papas-nál 85eHuf /db, a jeep alkatrész szakárúházban 140eHuf/db, a unixnál 65eHuf/db, végül a 4db kaptam meg 75eHuf-ért (monroe).

Ami biztos, hogy én nem adnám el a helyedben és ha most lenne rá ennyi zsém, akkor megvenném tőled a BMW-t, de ebből a bömbiből (és nem akarom a mondit fikázni) biztos nem ülnék át semmilyen fordba.

A felszereltségek a prémium márkáknál kicsit másként alakulnak. Amúgy földrészenként is változik, pl a legfelszereltebb subaruban sem fogsz kapni 4 automata elektromos ablakot...

a drága barátom a bömbikéjével ennél többet megy évente és a nejének is az van (csak éppen X1) és nincsenek ekkora gondjai (0km-esen vette mindet). A legutóbbi gondja az volt, hogy van valami kütyü, ami kanyarodás közben az autót a kanyar külső éléről vissza billenti, valami olajhidraulikás cucc, hogy növelje a kanyarstabilitást és ott volt valami olajfolyás 75eKm-nél, majd olajcsere után megszünt. A BMW szervizes haver mondta is, hogy ez sajna nem a kütyü hibája, hanem az olaj hibája, ami nem tartja meg a megfelelő kenési tulajdonságait az előírt ideig. Pont e miatt vannak gondjai az autóknak (és nem csak a BMW-nek), hogy az ember 20eKm vagy még később viszi szervizelni, aztán jön a csodálkozás. Vagy megy a magyar utakon padlógázzal és utána, hogy ennek az autónak *** a futóműve.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #28442 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:43:58 »

Nyissak egy BMW topikot? Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28443 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:44:41 »

Nyissak egy BMW topikot? Wink

De úgy, mint "Tezstvír-modell..."  Cheesy
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28444 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:53:51 »

Nyissak egy BMW topikot? Wink
aúú....ebből baj lesz.de akkor 3at törölnöd kell a meglévőkből. taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #28445 Dátum: 2015.10.14 szerda, 13:58:37 »

Lassan elbizonytalanítotok, kell-e egyáltalán nekem dízel. Ehhez képest az én évi 25 ezrem elég kevésnek tűnik, és nekem is csak 4 km-re van a munkahelyem... Cheesy Az évente 4-5szöri hazajárás nem tudom számít-e ha 2 hónapig csak dolgozni járok, aztán meg becsúszik 1100 km hazafelé pályán...

Kijelentkeztem: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216629645&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&isSearchRequest=true&sortOption.sortOrder=ASCENDING&zipcode=&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxMileage=50000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=21&pageNumber=1

Ne bizonytalanodj el. Ha tudod használni a dízelt (DPF "használat" elsősorban), nyugodtan vedd azt. Én is évi 25-30K km-re vettem dízelt, kb 4 - 5évre tervezek. Addig mennie kell nagyobb beruházás és gond nélkül. Szervízelni kell időben és gyári alkatrészeket használni, ami egyáltalán nem drága.

Egy fontos dolgot mérlegelj!

- FL előtti Mondeoban lesz csak hagyományos bolygóműves autómata 2.0tdci, amit preferálsz. 2,2tdci (175PS)-ből FL előtt még nem volt AT.
- FL 2010.11hó - tól jelent meg a facelift, de onnantól már alanyi jogon kapod a duplakuplungos autómatát a 2.0-hoz. A 2,2tdci 200PS lett FL után és hagyományos autómatát kapott, ez lehet a te "embered".

Na most mégis bizonytalankodj még!  vigyor3

Üdv.

Tonyo
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28446 Dátum: 2015.10.14 szerda, 14:16:01 »

Hajrá! Hajrá! nyes

Nyissak egy BMW topikot? Wink
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28447 Dátum: 2015.10.14 szerda, 14:37:44 »

Nyissak egy BMW topikot? Wink
Jó, de akkor kérünk mozgássérült parkolóhelyet is, hogy legyen hol megállniuk.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28448 Dátum: 2015.10.14 szerda, 15:21:58 »

 worship
Jó, de akkor kérünk mozgássérült parkolóhelyet is, hogy legyen hol megállniuk.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28449 Dátum: 2015.10.14 szerda, 15:22:36 »

Meg index kart is kéne szerelni a BMW-kbe, mi?  nyes

Jó, de akkor kérünk mozgássérült parkolóhelyet is, hogy legyen hol megállniuk.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Oldalak: 1 ... 562 563 564 565 566 567 568 [569] 570 571 572 573 574 575 576 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.