Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 13:42:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
571
572
573
574
575
576
577
[
578
]
579
580
581
582
583
584
585
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11266803 alkalommal)
Soprano
és 58 vendég van a témában
DJK111
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 325
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28850 Dátum:
2015.11.06 péntek, 08:22:08 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.11.06 péntek, 08:16:06
Tehát spuri + omv prémium, vagy elég csak az omv premium?
Szerintem standard üzemanyag+ spuri. Egy flakont 1000-ért kapok. Tapasztalatok alapján hallottam, hogy a prémium üzemanyag tankolásánál ez jobb párositas.
Naplózva
2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28851 Dátum:
2015.11.06 péntek, 08:31:50 »
Idézetet írta: DJK111 - 2015.11.06 péntek, 08:22:08
Szerintem standard üzemanyag+ spuri. Egy flakont 1000-ért kapok. Tapasztalatok alapján hallottam, hogy a prémium üzemanyag tankolásánál ez jobb párositas.
Sosem volt még dolgom ezzel a Spurival, egy linket dobtok, hogy melyiket és hol érdemes venni?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28852 Dátum:
2015.11.06 péntek, 09:26:54 »
Idézetet írta: tayrol - 2015.11.06 péntek, 08:16:06
Tehát spuri + omv prémium, vagy elég csak az omv premium?
én csak prémiumot tolok. Egy jó szerelő barátom azt mondta, hogy ezeket az autókat nem arra tervezik, hogy mindenféle egyéb anyagot töltesz az üzemanyag rendszerbe. Ha normális üzemanyagot raksz bele és mindent az előírások szerint cserélsz, akkor maga a motornak nem valószínű, hogy lesz baja (de az adalék anyag sem óvná meg). De erre mondom, hogy a bánat sem tudja, mert nincs semmilyen exact eredmény a kezünkben.
Amúgy a spuri-t olvasva van benne valami anyag, amivel a kipufogó gáz 60-80fokkal hidegebb. Télen nekem ez annyit jelent, hogy a 12km-es úton a munkahelyemig nem fog bemelegedni az autó és részecskeszűrő csere kell. Hááát, akkor inkább nem.
Naplózva
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28853 Dátum:
2015.11.06 péntek, 09:43:07 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.11.06 péntek, 09:26:54
én csak prémiumot tolok. Egy jó szerelő barátom azt mondta, hogy ezeket az autókat nem arra tervezik, hogy mindenféle egyéb anyagot töltesz az üzemanyag rendszerbe. Ha normális üzemanyagot raksz bele és mindent az előírások szerint cserélsz, akkor maga a motornak nem valószínű, hogy lesz baja (de az adalék anyag sem óvná meg). De erre mondom, hogy a bánat sem tudja, mert nincs semmilyen exact eredmény a kezünkben.
Amúgy a spuri-t olvasva van benne valami anyag, amivel a kipufogó gáz 60-80fokkal hidegebb. Télen nekem ez annyit jelent, hogy a 12km-es úton a munkahelyemig nem fog bemelegedni az autó és részecskeszűrő csere kell. Hááát, akkor inkább nem.
Köszi az infót!
Naplózva
DJK111
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 325
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28854 Dátum:
2015.11.06 péntek, 20:12:07 »
Ma teletankoltam OMW premium dízellel. Nem volt se időm, de türelmem a spurival tökölni.
Naplózva
2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28855 Dátum:
2015.11.07 szombat, 09:35:10 »
alf:
ha elmoconfigolok, akkor a BT-os OBD-n keresztül csináljam, vagy a kapcsolós USB kábelesen?
(bocsi, ezeket az emóciókat a kislányom kérte, hogy rakjam ide
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28856 Dátum:
2015.11.07 szombat, 09:42:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 09:35:10
alf:
ha elmoconfigolok, akkor a BT-os OBD-n keresztül csináljam, vagy a kapcsolós USB kábelesen?
(bocsi, ezeket az emóciókat a kislányom kérte, hogy rakjam ide
)
Nem alf vagyok, de tudom a választ.
USB-s kapcsolós ELM kell hozzá.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28857 Dátum:
2015.11.07 szombat, 09:44:02 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 09:35:10
alf:
ha elmoconfigolok, akkor a BT-os OBD-n keresztül csináljam, vagy a kapcsolós USB kábelesen?
(bocsi, ezeket az emóciókat a kislányom kérte, hogy rakjam ide
)
Alfnak nem is megy az elmconfig...
Csak kábeles obd-n!!!!!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28858 Dátum:
2015.11.07 szombat, 11:55:22 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 09:35:10
alf:
ha elmoconfigolok, akkor a BT-os OBD-n keresztül csináljam, vagy a kapcsolós USB kábelesen?
(bocsi, ezeket az emóciókat a kislányom kérte, hogy rakjam ide
)
a lassú adatátvitel miatt
ne
használd a BT-(s)t.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28859 Dátum:
2015.11.07 szombat, 13:27:58 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.11.07 szombat, 09:42:18
Nem alf vagyok, de tudom a választ.
USB-s kapcsolós ELM kell hozzá.
Köszi
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28860 Dátum:
2015.11.07 szombat, 13:28:41 »
Az ElmConfig az látja az MK4.5-öt is? (fl)
S menet közben kéri a program a kapcsolgatást?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28861 Dátum:
2015.11.07 szombat, 13:42:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 13:28:41
Az ElmConfig az látja az MK4.5-öt is? (fl)
S menet közben kéri a program a kapcsolgatást?
Látja.
Ha jól emlékszem csak a forscan kéri a kapcsolgatást. Az ElmConfignál neked kell kapcsolgatni......bal oldali oszlopban fel vannak sorolva, hogy mely modulok hol vannak (MS-Can, HS-Can) ennek megfelelő helyre kell a kapcsolót billenteni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28862 Dátum:
2015.11.07 szombat, 20:10:08 »
Mondeo MK4.5 facelift automatikus tükörbehajtás elmconfig
Próbáltam ma ezt a funkciót megszüntetni.
Érdekes, hogy egy 2006os Fiestán ezt menüből ki lehet kapcsolni, úgy látszik a Ford üzletpolitika szerint a Mondeo tulajtól ezért minden egyes ki, -bekapcsoláskor szervizdíjat „szednek be”. Nem igazán tetszik ez az üzletpolitika, így próbáltam magam kikapcsolni.
ElmConfig –os hozzáférés.
Először az átalakított H/M CAN kapcsolós kábeles OBD olvasóval próbáltam 2 program verziót is: 0.2.10, 0.2.16. Hiába másoltam alá minden dll-t regisztráltam registryben, stb., a kábeles kapcsolattal nem bírtam működésre bírni, pedig variáltam port kiosztással, baudrate-ekkel, stb.
Aztán megpróbáltam a sima BT-os OBD-vel, na ezzel ment… Bár BCM kommunikációnál rinyált, hogy lassú…
Az autóból vin alapján szépen kiolvasható a config. De sajnos ez a funkció (automatic folding mirror) nincs az állítható paraméterek között. Tehát ez a paraméter nem az autó konfigurációs (as_built) fájljához köthető.
Illetve a powerfoldingmirror-t ki lehet kapcsolni without-ra, de akkor gondolom belülről sem működik az ajtóról a továbbiakban.
Kinti fórumok szerint csak IDS…
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28863 Dátum:
2015.11.07 szombat, 20:10:56 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.11.07 szombat, 13:42:24
Látja.
Ha jól emlékszem csak a forscan kéri a kapcsolgatást. Az ElmConfignál neked kell kapcsolgatni......bal oldali oszlopban fel vannak sorolva, hogy mely modulok hol vannak (MS-Can, HS-Can) ennek megfelelő helyre kell a kapcsolót billenteni.
Egyszer a 0.2.16os verzió vmiért előrébb jutott a kommunikációnál, s megkérdezte van-e kapcsoló. a 10-es nem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28864 Dátum:
2015.11.07 szombat, 20:20:42 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 20:10:56
Egyszer a 0.2.16os verzió vmiért előrébb jutott a kommunikációnál, s megkérdezte van-e kapcsoló. a 10-es nem.
nálam a 2.11c működik a legstabilabban. Szerintem a powerfold a DDM opciója, így ott lehetne ki/be kapcsolni. Ha más nem, húzd ki a csatiból a behajtó motor lábát. Az enyémen még KOTTA csináltta meg a behajló tükröt, de ahhoz a két első ajtóban modult cserélt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28865 Dátum:
2015.11.07 szombat, 20:33:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.11.07 szombat, 20:20:42
nálam a 2.11c működik a legstabilabban. Szerintem a powerfold a DDM opciója, így ott lehetne ki/be kapcsolni. Ha más nem, húzd ki a csatiból a behajtó motor lábát. Az enyémen még KOTTA csináltta meg a behajló tükröt, de ahhoz a két első ajtóban modult cserélt.
Ha a kommunikáció normális lenne, akkor hozzáférnék az egyes modulok állítható opcióihoz?
Mert mos csak azt látom, hogy a Central Configuration-t tudom az autóból felolvasni a vin alapján, ezt a file-t tudom módosítani, lokálisan menteni, illetve a módosítot tkonfigot az autóba visszatölteni.
Szóval az elmconfig ezen kívül jó másra is? Hozz élehe tférni az egyes modulok paramétereihez is?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28866 Dátum:
2015.11.07 szombat, 20:37:04 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 20:33:09
Ha a kommunikáció normális lenne, akkor hozzáférnék az egyes modulok állítható opcióihoz?
Mert mos csak azt látom, hogy a Central Configuration-t tudom az autóból felolvasni a vin alapján, ezt a file-t tudom módosítani, lokálisan menteni, illetve a módosítot tkonfigot az autóba visszatölteni.
Szóval az elmconfig ezen kívül jó másra is? Hozz élehe tférni az egyes modulok paramétereihez is?
Na, most látom a youtube-os elmconfig videókon, hogy igen...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28867 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:13:20 »
küldjetek nekem pls régebbi elmconfig verziókat emailben.
0.2.8
0.2.13a
0.2.13b
0.2.15
érdekelne.
Köszi
Jani
(10, 16 van)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28868 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:19:00 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 21:13:20
küldjetek nekem pls régebbi elmconfig verziókat emailben.
0.2.8
0.2.13a
0.2.13b
0.2.15
érdekelne.
Köszi
Jani
(10, 16 van)
előkeresem az archívokat....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28869 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:25:52 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 21:13:20
küldjetek nekem pls régebbi elmconfig verziókat emailben.
0.2.8
0.2.13a
0.2.13b
0.2.15
érdekelne.
Köszi
Jani
(10, 16 van)
van 0.2.12; 0.2.11;
a 10es is megvan.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.07 szombat, 21:28:23 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28870 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:33:02 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.07 szombat, 21:25:52
van 0.2.12; 0.2.11;
a 10es is megvan.
11, 12-t küldd pls.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28871 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:47:43 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 21:33:02
11, 12-t küldd pls.
ment
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28872 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:50:39 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.07 szombat, 21:47:43
ment
még nem látom.
a gmail nem szereti az exe-ket.
Toldacuccot sztem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28873 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:51:59 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 21:50:39
még nem látom.
a gmail nem szereti az exe-ket.
Toldacuccot sztem.
zip-ben ment,csekkold!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28874 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:53:01 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.07 szombat, 21:51:59
zip-ben ment,csekkold!
IMAP
azonnal látnám.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28875 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:53:34 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 21:53:01
IMAP
azonnal látnám.
pedig elment.azonnal nézd....5mega....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28876 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:54:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 21:53:01
IMAP
azonnal látnám.
visszajött,hogy nagy a mérete....
küldöm egyenként.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28877 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:55:50 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 21:53:01
IMAP
azonnal látnám.
namost?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28878 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:56:52 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.07 szombat, 21:54:45
visszajött,hogy nagy a mérete....
küldöm egyenként.....
20megáig át kellene jönni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28879 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:57:32 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.07 szombat, 21:55:50
namost?
semmi.
mondom: gmail nem küld/fogad exet
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28880 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:59:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 21:56:52
20megáig át kellene jönni...
baxxus,ne mond mán.így jönnek vissza sorra:
This Message was undeliverable due to the following reason:
Your message is larger than the destination computer is willing to accept, so it was returned. The error message below indicates the size of your message and the maximum size allowed by the receiving E-mail system. You may be able to split your message into several smaller pieces and have them delivered separately.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28881 Dátum:
2015.11.07 szombat, 22:00:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 21:57:32
semmi.
mondom: gmail nem küld/fogad exet
betömörítettem zip-be,mert külön könyvtárat nem lehet küldeni csak a file-okat egyenként.
Adj másik címet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28882 Dátum:
2015.11.07 szombat, 22:01:09 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.07 szombat, 22:00:18
betömörítettem zip-be,mert külön könyvtárat nem lehet küldeni csak a file-okat egyenként.
Adj másik címet.
privit nézz
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28883 Dátum:
2015.11.07 szombat, 22:01:52 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 22:01:09
privit nézz
ment válasz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28884 Dátum:
2015.11.07 szombat, 22:08:10 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.07 szombat, 22:01:52
ment válasz.
megjött, thx,
megpróbálom vmelyiket feltámasztani.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48469
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28885 Dátum:
2015.11.07 szombat, 22:10:36 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.11.07 szombat, 22:08:10
megjött, thx,
megpróbálom vmelyiket feltámasztani.
ezek műkszenek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28886 Dátum:
2015.11.07 szombat, 22:59:10 »
Szia!
Castrolnak a váltóolaja, én is ezt tettem bele, kb. 3-4 hónapja. Talkfordon pont volt téma MK4 Mondeo kapcsán
http://www.castrol.com/en_au/australia/products/cars/manual-transmission-fluids/syntrans-fe-75w1.html
Idézetet írta: szemisun - 2015.11.05 csütörtök, 12:57:16
ez engem is érdekelne, mivel most h elkezdett hideg lenni, egy kicsit nehézkes a váltás, de csak amíg rendesen be nem melegszik minden. Segítene rajta? 178e km van már a paripában
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28887 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:01:08 »
Én az ellenkezőjét tapasztaltam, szerencsére...
Idézetet írta: Szlobi - 2015.11.05 csütörtök, 13:12:35
A ford szerint nem kell benne cserélni a kézinél. Jönnek a hideg napok itt is nehezbben veszi már a hátramentet. Mondjuk az új olajtól nem fogja jobban venni, de érdemes-e cserélni vagy nem.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28888 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:04:41 »
Van a CR dieselek számára készült adalék. A lényeg, hogy nem csak tisztán tart, hanem kenést is szolgálja. (Elviekben). Én minden tankolás előtt ezt öntöm bele. Ennyit megérdemel, ki tudja, mi hiányzik az üzemanyagból. Az is igaz, hogy csak OMV.
Szóval ez az adalék:
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_5139.html?Opendocument&land=DE
http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20System-Pflege-Diesel%20Common%20Rail%20diesel-rendszer%20%C3%A1pol%C3%B3%20adal%C3%A9k%20250ml/709/
Idézetet írta: KOTTA - 2015.11.05 csütörtök, 17:40:23
nem tudom ez a spuri a dizelekben mennyire jó vagy sem...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28889 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:07:04 »
Szia Laci!
Exed (mármint Blau4) akkor nagyon el van nálam kényeztetve
. Le is cserélted egy duplacsövesre
))
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.11.05 csütörtök, 18:34:22
1000x leírtam: olyan, mint a szenteltvíz
(gyk: ne árt, nem használ)
Olajcsere váltóban (6-os mech.): a ford és Józsi szerint felesleges, de a váltó topikban is volt róla szó többx is.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28890 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:11:53 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.11.07 szombat, 23:01:08
Én az ellenkezőjét tapasztaltam, szerencsére...
Mármint? Javul a hidegben való váltás?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28891 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:16:24 »
Igen. Szándékosan nem írtam le egyből váltóolajcsere után, megvártam a hidegebb időt. Leginkább 1-ből kettőbe érzem a különbséget. Olajcserekor megkértem, hogy ezt is cseréljék le.
Idézetet írta: Szlobi - 2015.11.07 szombat, 23:11:53
Mármint? Javul a hidegben való váltás?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28892 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:19:21 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.11.07 szombat, 23:04:41
Van a CR dieselek számára készült adalék. A lényeg, hogy nem csak tisztán tart, hanem kenést is szolgálja. (Elviekben). Én minden tankolás előtt ezt öntöm bele. Ennyit megérdemel, ki tudja, mi hiányzik az üzemanyagból. Az is igaz, hogy csak OMV.
Szóval ez az adalék:
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_5139.html?Opendocument&land=DE
http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20System-Pflege-Diesel%20Common%20Rail%20diesel-rendszer%20%C3%A1pol%C3%B3%20adal%C3%A9k%20250ml/709/
Hát, nem frissítik túl sűrűn a cikket:
A közös nyomocsöves (Common-Rail) befecskendezéskor rendkívül magas, kb. 1350 bar a nyomás.
A 2002-ben megjelent TDCi már 1600 bárt tudott. Most 2015 van... remélem, azért teljesíti küldetését:
A motor így megőrzi teljesítményét és csökken az üzemanyag-fogyasztás.
Ha megőrzi a teljesítmény, akkor miért csökken a fogyi? Na mind1, kicsit HHO szagú.
Gondolom, ártani nem árt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28893 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:36:38 »
Lehet, hogy kamu, lehet, hogy nem. Semmi érdekeltségem nincs náluk, de ha már téma volt, hozzászóltam.Igazából én olyan adalékot kerestem, ami azért nem noname, meg kifejezetten a Crail motorra készült.
Spurit én is használtam, benzinesnél határozottan számít (mind a C-max, mind a BMW, Polo, halkabbak voltak tőle) , dieselnél [mk4]semmit nem vettem észre. Én úgy vagyok vele, hogy egy tankoláshoz egy adalék nem ver a földhöz, s így legalább adtam valamit jót a motornak. Bizalomra kell épüljön a világ, különben oda minden
. Azaz azt vélelmezem, hogy ami le van írva az adalékra, azt is nyújtja. Kiindulhatok abból, hogy kamu, ilyen alapon a homeopátiás szerek is azok. Aztán az allergiám meg attól gyógyult meg.
Idézetet írta: Angel - 2015.11.07 szombat, 23:19:21
Hát, nem frissítik túl sűrűn a cikket:
A közös nyomocsöves (Common-Rail) befecskendezéskor rendkívül magas, kb. 1350 bar a nyomás.
A 2002-ben megjelent TDCi már 1600 bárt tudott. Most 2015 van... remélem, azért teljesíti küldetését:
A motor így megőrzi teljesítményét és csökken az üzemanyag-fogyasztás.
Ha megőrzi a teljesítmény, akkor miért csökken a fogyi? Na mind1, kicsit HHO szagú.
Gondolom, ártani nem árt.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28894 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:42:14 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.11.07 szombat, 23:36:38
Lehet, hogy kamu, lehet, hogy nem. Semmi érdekeltségem nincs náluk, de ha már téma volt, hozzászóltam.Igazából én olyan adalékot kerestem, ami azért nem noname, meg kifejezetten a Crail motorra készült.
Spurit én is használtam, benzinesnél határozottan számít (mind a C-max, mind a BMW, Polo, halkabbak voltak tőle) , dieselnél [mk4]semmit nem vettem észre. Én úgy vagyok vele, hogy egy tankoláshoz egy adalék nem ver a földhöz, s így legalább adtam valamit jót a motornak. Bizalomra kell épüljön a világ, különben oda minden
. Azaz azt vélelmezem, hogy ami le van írva az adalékra, azt is nyújtja. Kiindulhatok abból, hogy kamu, ilyen alapon a homeopátiás szerek is azok. Aztán az allergiám meg attól gyógyult meg.
Nem mondom, hogy kamu, hanem hogy gyenge a szöveg. Ettől még a szer lehet jó...
...másrészt elég sokan mentek le többszáz ezer kilométer adalék nélkül.
A mosógépbe sem kell a calgon... holott reklámozzák bőven.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28895 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:43:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.11.07 szombat, 20:20:42
nálam a 2.11c működik a legstabilabban. Szerintem a powerfold a DDM opciója, így ott lehetne ki/be kapcsolni. Ha más nem, húzd ki a csatiból a behajtó motor lábát. Az enyémen még KOTTA csináltta meg a behajló tükröt, de ahhoz a két első ajtóban modult cserélt.
az ajtómodul nem programozható sajna ilyen szinten. Ezért is kellet olyan modult szereznem, ami ezt a funkciót tudja.
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28896 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:48:52 »
Telejsen jogos, amit írtál. Csak a helyzet az, hogy Blau4 motorjában már nem 100e km van...Ha tehetem, megadom neki, amitől még tovább jó lehet, mivel hosszabb időre tervezem. Olajba pld. soha nem tennék adalékot, ahogy a mosógépbe sem. Előbbibe azért mert nem látom értelmét ( jó olajat kell venni), utóbbiba is feleslegesnek tartom, mert a javítás nem annyiba kerül, mint a CR-nek a nagynyomásúja és a porlasztócsúcsai. Üzemanyagnál sajnos nem tudom, ki mit pancsol, milyen tisztaságú a cucc, mégha csak OMV és szinte ugyanaz a kút.
Idézetet írta: Angel - 2015.11.07 szombat, 23:42:14
Nem mondom, hogy kamu, hanem hogy gyenge a szöveg. Ettől még a szer lehet jó...
...másrészt elég sokan mentek le többszáz ezer kilométer adalék nélkül.
A mosógépbe sem kell a calgon... holott reklámozzák bőven.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28897 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:49:29 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.11.07 szombat, 23:36:38
Lehet, hogy kamu, lehet, hogy nem. Semmi érdekeltségem nincs náluk, de ha már téma volt, hozzászóltam.Igazából én olyan adalékot kerestem, ami azért nem noname, meg kifejezetten a Crail motorra készült.
Spurit én is használtam, benzinesnél határozottan számít (mind a C-max, mind a BMW, Polo, halkabbak voltak tőle) , dieselnél [mk4]semmit nem vettem észre. Én úgy vagyok vele, hogy egy tankoláshoz egy adalék nem ver a földhöz, s így legalább adtam valamit jót a motornak. Bizalomra kell épüljön a világ, különben oda minden
. Azaz azt vélelmezem, hogy ami le van írva az adalékra, azt is nyújtja. Kiindulhatok abból, hogy kamu, ilyen alapon a homeopátiás szerek is azok. Aztán az allergiám meg attól gyógyult meg.
részemről mindenkit azt rak bele az autójába amit akar és abban hisz amiben akar, de miért gondolod, hogy ha belerakod, akkor adtál valami jót a motornak? Honnan tudod, hogy jó. Azért mert a gyártó leírta, hogy jó? Én is elolvastam és ellentmondást találtam benne. Ha csökkenti a kipufogó gáz hőmérsékletét, akkor nem hiszem, hogy télen éppen jót művel a motorral. Mint jeleztem, ez ahhoz vezet, hogy a hidegebb környezetben, az amúgy is nehezen felmelegedő részecskeszűrő nem fogja elérni az üzemi hőmérsékletét, ami szerintem nem éppen a jó.
Sajna nem láttunk semmilyen tesztet pro és kontra, így még mindig szkeptikus vagyok az adalékokkal és inkább azt mondom, hogy tél, akkor prémium üzemanyag, olajcsere 15e Km-ként.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28898 Dátum:
2015.11.07 szombat, 23:52:50 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.11.07 szombat, 23:48:52
Telejsen jogos, amit írtál. Csak a helyzet az, hogy Blau4 motorjában már nem 100e km van...Ha tehetem, megadom neki, amitől még tovább jó lehet, mivel hosszabb időre tervezem. Olajba pld. soha nem tennék adalékot, ahogy a mosógépbe sem. Előbbibe azért mert nem látom értelmét ( jó olajat kell venni), utóbbiba is feleslegesnek tartom, mert a javítás nem annyiba kerül, mint a CR-nek a nagynyomásúja és a porlasztócsúcsai. Üzemanyagnál sajnos nem tudom, ki mit pancsol, milyen tisztaságú a cucc, mégha csak OMV és szinte ugyanaz a kút.
pedig nyáron, amikor már az olajad a felénél jár, egy jó olajadalék pont visszahozza azt a viszkozitást, ami jót tesz a motornak. A lényeg, hogy senki nem bizonyította, hogy a spuri vagy bármelyik adalék miért jó (a gyártó szerintem nem mérvadó). Amit látok, hogy egy újonnan vett autó, ha normálisan használják, akkor nagyon sokat megy el. MK4-es dizi taxiban ültem 570eKm volt benne, mondta, hogy még 300e-t elmegy vele. Béreltem egy opel vivaro-t, 470eKm volt benne, mondta a srác, hogy még ennyi és utána eladja és veszi a következőt. Egyikben sem adagolgatnak semmit.
Szóval egyenlőre arra van csak tapasztalat, hogy a karbantartott autó sokat megy
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28899 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 00:07:05 »
Olajcsere nálam 12-15e km között, s ahogy olvastad, a váltóolajat is lecseréltem. Nem azért, mert Laciról azt feltételeztem, hogy nem csinálta meg ( tudtam, hogy nem is olyan rég kapott új olajat), hanem azért, mert 2-be húzva télen nem volt az a könnyen becsusszanó érzés. Na ebből hogy jövök ki
Komolyra fordítva, elkezdtem olvasni a Talkford-ot s ott leírták ugyanezt mások is, s hogy mi lett a megoldás. Miért írtam le ezt megint? Mert elhittem, amit a gyártó ír az olajról (Castrol az FE olaja kapcsán), legfőképp azért, mert mások is írták, hogy jó lett. Naivság vagy nem, igen, azért hiszem el, hogy jó az autónak a LM Systempflege adaléka, mert itt is a gyártó ezt írja. Nyilván ez nem a "váltófelújító adalék", "Prolong" és társai kategória, elég széles és specifikus termékpalettájuk van és nem egy mondjuk kínai termék és távolkeleti gyár produktuma.
Az amit írtok az is teljesen logikus, hogy a részecskeszűrőre milyen hatással lehet, igaz, nálam egy út min. 15-20 km, először város, majd pálya. Az is igaz, hogy nem bizonyított az adalék előnye, s nem is fogom tudni. Mert lehet, hogy nélküle is elmennék még 200-300k-t probléma nélkül, de lehet, hogy nem, sőt az is, hogy rosszat teszek vele.
Idézetet írta: KOTTA - 2015.11.07 szombat, 23:49:29
részemről mindenkit azt rak bele az autójába amit akar és abban hisz amiben akar, de miért gondolod, hogy ha belerakod, akkor adtál valami jót a motornak? Honnan tudod, hogy jó. Azért mert a gyártó leírta, hogy jó? Én is elolvastam és ellentmondást találtam benne. Ha csökkenti a kipufogó gáz hőmérsékletét, akkor nem hiszem, hogy télen éppen jót művel a motorral. Mint jeleztem, ez ahhoz vezet, hogy a hidegebb környezetben, az amúgy is nehezen felmelegedő részecskeszűrő nem fogja elérni az üzemi hőmérsékletét, ami szerintem nem éppen a jó.
Sajna nem láttunk semmilyen tesztet pro és kontra, így még mindig szkeptikus vagyok az adalékokkal és inkább azt mondom, hogy tél, akkor prémium üzemanyag, olajcsere 15e Km-ként.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Oldalak:
1
...
571
572
573
574
575
576
577
[
578
]
579
580
581
582
583
584
585
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ