Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 14:11:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 570 571 572 573 574 575 576 [577] 578 579 580 581 582 583 584 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11267039 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
venczelgeri
Vendég
« Új hozzászólás #28800 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 21:27:55 »

1.
Úgy próbált kinyitni a kormányzár, hogy be van/volt feszülve a kormány.
2.
Aki "chippelte", nem ért hozzá. Vidd el egy normális helyre.


Ki ért hozzá? Hova vigyem ? Kit ajánlotok?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28801 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 21:31:08 »

Ki ért hozzá? Hova vigyem ? Kit ajánlotok?


Mindenki mást ajánl.
Én pl itt még sosem voltam, de többször beszéltem már velük, tehát ide vinném, ill a fórumból vittek már ide: ecotuning.hu
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28802 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 21:53:23 »

Jönnek a hideg idők, első telem mondeóval. 0 fok van kint és egy olyan 70-90kmh-s sebesség mellett pára ráfagy a visszapillantótükrökre pedig Elvileg fűtött. Valakinek van valami tippe ellene? Vagy hogy tudom ellenőrizni h tényleg megy e a tükörfűtés? Előre is Köszi!

a tükör fűtés akkor megy, ha bekapcsolod a hátsó ablak fűtést. Akkor viszont szépen le kell olvadjon
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #28803 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 22:19:29 »

Univerzális kulcs készítésének zenés produkciója Cheesy
https://www.youtube.com/watch?v=yPbAQeYLqqQ
Majd emlékezz rá, ha bezártad a kulcsodat a kocsiba!  smile
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #28804 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 22:26:13 »

Én pont ezért fogom megcsinalni benne a dupla zárást. A videó alapján akár egy idomított majom is kinyitja a kocsit, amit én annyira nem szeretnék. Én is zártam már be kulcsot csomagtartóba (4a, még a hátsó ülés felől sem lehetett bemenni a csomagtartóba...) sőt már vonatoztam is 6 órát pótkulccsal, de megis inkább kettős zárás. Smiley

Hogy lehet a dupla zárást megcsinálni? Programozni kell?
Azért nekem is hiányzik. Az mk3- on volt
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28805 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 22:26:26 »

hogyan lehet a dupla zarast megcsinalni?
 wow1
kicseréled a 4 zármodult + kell még néhány drót az ajtókötegekbe + elmconfiggal engedélyezni kell.
Egyszerű, nem?
 vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28806 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 22:29:02 »

Hogy lehet a dupla zárást megcsinálni? Programozni kell?
Azért nekem is hiányzik. Az mk3- on volt

ld előbb.
nekem is az mk3 miatt hiányzik. Nem teljesen értem, hogy miért nincs titanium felszereltségben. Amúgy kb. 200Ft többlet anyagköltség ajtónként (1 motor és 1 műanyag *** + végállás kapcsoló + csatlakozóba lábak)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #28807 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 22:39:40 »

ld előbb.
nekem is az mk3 miatt hiányzik. Nem teljesen értem, hogy miért nincs titanium felszereltségben. Amúgy kb. 200Ft többlet anyagköltség ajtónként (1 motor és 1 műanyag *** + végállás kapcsoló + csatlakozóba lábak)
Abban reménykedtem, hogy csak programozás kérdése.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #28808 Dátum: 2015.11.03 kedd, 06:04:16 »

kicseréled a 4 zármodult + kell még néhány drót az ajtókötegekbe + elmconfiggal engedélyezni kell.
Egyszerű, nem?
 vigyor3
maga a zár tudja a kettős zárást,vagy a zárat is kell cserélni? vagy ez a "zármodul"?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28809 Dátum: 2015.11.03 kedd, 06:45:06 »

maga a zár tudja a kettős zárást,vagy a zárat is kell cserélni? vagy ez a "zármodul"?
pont a zár nem tudja, mert hiányzik belőle egy motor+egy műanyag reteszelő ***. A zármodul 2 részből van, az egyik amit látsz az ajtó élén, a másik ami ezt működteti. Egyszerűen szét lehet szedni a két részt, nagyon tartós és praktikus műanyag pöckökkel kapcsolódnak egymáshoz.  eplus2  help
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #28810 Dátum: 2015.11.03 kedd, 07:37:15 »

pont a zár nem tudja, mert hiányzik belőle egy motor+egy műanyag reteszelő ***. A zármodul 2 részből van, az egyik amit látsz az ajtó élén, a másik ami ezt működteti. Egyszerűen szét lehet szedni a két részt, nagyon tartós és praktikus műanyag pöckökkel kapcsolódnak egymáshoz.  eplus2  help
de ez akkor egy vagyon lesz..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28811 Dátum: 2015.11.03 kedd, 09:30:48 »

de ez akkor egy vagyon lesz..... Roll Eyes
10-15e/db között már megvehető a zár modul. Elvileg ajtó modulok nem kellenek, de ezt lehet ellenőrizni: Ha a kettős zárás bekapcsolása után vezetékszakadásra utaló dtc-k jelentkeznek, az jó, mert az ajtóelektronikák értik a reteszelési parancsot és ki is vezérlik a zárakat.
A BE zár itt is munkás, mert az angol nem jó (kiv. nem akarsz kulcsos nyitást)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #28812 Dátum: 2015.11.03 kedd, 09:48:20 »

10-15e/db között már megvehető a zár modul. Elvileg ajtó modulok nem kellenek, de ezt lehet ellenőrizni: Ha a kettős zárás bekapcsolása után vezetékszakadásra utaló dtc-k jelentkeznek, az jó, mert az ajtóelektronikák értik a reteszelési parancsot és ki is vezérlik a zárakat.
A BE zár itt is munkás, mert az angol nem jó (kiv. nem akarsz kulcsos nyitást)
hát az már egy szép összeg lesz.nekem meg azóta sem működik az elmconfig.pedig másik gépre is tettem,másik oprendszerre,akkor sem kommunikál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #28813 Dátum: 2015.11.03 kedd, 19:21:22 »

hát az már egy szép összeg lesz.nekem meg azóta sem működik az elmconfig.pedig másik gépre is tettem,másik oprendszerre,akkor sem kommunikál.
A kettős zárás nem az amikor kétszer nyomod meg a távirányon a zárás gombot?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28814 Dátum: 2015.11.03 kedd, 19:25:13 »

A kettős zárás nem az amikor kétszer nyomod meg a távirányon a zárás gombot?

A masodikra reteszel. Mar amelyik tud.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #28815 Dátum: 2015.11.03 kedd, 19:25:27 »

A kettős zárás nem az amikor kétszer nyomod meg a távirányon a zárás gombot?
de,csak nem minden mk4ben van. Undecided  nem úgy mint az mk3ban.ott ez szériatartozék volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #28816 Dátum: 2015.11.03 kedd, 19:44:06 »

de,csak nem minden mk4ben van. Undecided  nem úgy mint az mk3ban.ott ez szériatartozék volt.
Köszi.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #28817 Dátum: 2015.11.03 kedd, 19:46:23 »

de,csak nem minden mk4ben van. Undecided  nem úgy mint az mk3ban.ott ez szériatartozék volt.
Nem mind1! Amit akarnak, azt úgy is ellopják. Amúgy pont a mondeo azt, ami talán a 20-as listán sincs fenn. Azt tudom, hogy a passat az első!
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 kedd, 19:52:37 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #28818 Dátum: 2015.11.03 kedd, 19:47:11 »

de,csak nem minden mk4ben van. Undecided  nem úgy mint az mk3ban.ott ez szériatartozék volt.
Hoppá!
Most esik csak le. Amikor kicseréltem a bal hátsó zárat, akkor erre oda kellett volna figyelnem?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #28819 Dátum: 2015.11.04 szerda, 07:08:17 »

Nem mind1! Amit akarnak, azt úgy is ellopják. Amúgy pont a mondeo azt, ami talán a 20-as listán sincs fenn. Azt tudom, hogy a passat az első!

Nem ez a lényeg.hanem ha te úgy döntesz,hogy szükséged van a 2ős zárásra,az neked soktízezerbe kerül(60-80kb).Míg az mk3 nál az összesben széria volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #28820 Dátum: 2015.11.04 szerda, 07:10:35 »

Hoppá!
Most esik csak le. Amikor kicseréltem a bal hátsó zárat, akkor erre oda kellett volna figyelnem?
ha van 2ős zárásod,és sima került volna bele,akkor az autód reklamálna,hogy nem ment végállásba a retesz.
2lehetséges felállás van.
1.van kettős zárásod,és olyan zárat is vettél hozzá.
2.nincs kettős zárásod,és tökmind1, hogy milyen került bele,mert a rendszered amúgy sem figyeli.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #28821 Dátum: 2015.11.04 szerda, 12:42:24 »

ha van 2ős zárásod,és sima került volna bele,akkor az autód reklamálna,hogy nem ment végállásba a retesz.
2lehetséges felállás van.
1.van kettős zárásod,és olyan zárat is vettél hozzá.
2.nincs kettős zárásod,és tökmind1, hogy milyen került bele,mert a rendszered amúgy sem figyeli.
worship Akkor minden rendben.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #28822 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 12:38:29 »

Váltóolajat érdemes cserélni? Manuális esetén, vagy felesleges?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #28823 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 12:57:16 »

Váltóolajat érdemes cserélni? Manuális esetén, vagy felesleges?

ez engem is érdekelne, mivel most h elkezdett hideg lenni, egy kicsit nehézkes a váltás, de csak amíg rendesen be nem melegszik minden. Segítene rajta? 178e km van már a paripában
Naplózva

kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28824 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 13:09:39 »

Váltóolajat érdemes cserélni? Manuális esetén, vagy felesleges?

mindegyikben érdemes cserélni az olajat, sőt!!!!

a sima nyomatékváltónál van csak annyi, hogy ha 200ekm felett vagy és még soha nem volt, akkor ne kezd el, mert lehet rosszabb lesz. Bár beszélgettem egy automata váltó javítóssal, aki azt mondta, hogy ha kicserélve a váltó nem indul el, akkor max hónapok voltak hátra a váltónak. Ha a váltó jó, akkor olajcserével jobb lesz, ha váltó ***, akkor azonnal ki fog derülni Cheesy
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #28825 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 13:12:35 »

mindegyikben érdemes cserélni az olajat, sőt!!!!

a sima nyomatékváltónál van csak annyi, hogy ha 200ekm felett vagy és még soha nem volt, akkor ne kezd el, mert lehet rosszabb lesz. Bár beszélgettem egy automata váltó javítóssal, aki azt mondta, hogy ha kicserélve a váltó nem indul el, akkor max hónapok voltak hátra a váltónak. Ha a váltó jó, akkor olajcserével jobb lesz, ha váltó ***, akkor azonnal ki fog derülni Cheesy

A ford szerint nem kell benne cserélni a kézinél. Jönnek a hideg napok itt is nehezbben veszi már a hátramentet. Mondjuk az új olajtól nem fogja jobban venni, de érdemes-e cserélni vagy nem.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28826 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 13:15:13 »

A ford szerint nem kell benne cserélni a kézinél. Jönnek a hideg napok itt is nehezbben veszi már a hátramentet. Mondjuk az új olajtól nem fogja jobban venni, de érdemes-e cserélni vagy nem.

annak ne higgy 
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #28827 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 13:19:35 »

annak ne higgy 

Ez jó bele, nem? http://olajshop.hu/castrol-syntrans-fe-75w-1-l

Volt már amúgy cserélve 110e km-nél most lesz benne 170e km. Nem tudom milyen időközönként érdemes sehol nem írják.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28828 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 13:22:09 »

Ez jó bele, nem? http://olajshop.hu/castrol-syntrans-fe-75w-1-l

Volt már amúgy cserélve 110e km-nél most lesz benne 170e km. Nem tudom milyen időközönként érdemes sehol nem írják.

castrol-t biztos nem raknék max a fűnyíróba (vagy még oda sem)

Ezek közül választanám a megfelelőt:
https://cromax.hu/ford/mondeo_2007-2014_/olajfolyadek/olaj/valtoolaj/?limitstart=0
Naplózva
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #28829 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 17:00:26 »

Sziasztok!

Tele akarom tankolni a kicsikét, de mielőtt ez megtörténik bele kellene folyatnom egy adag spurit is. Legutóbb nem sikerült, a biztonsági retesz nem engedett, így a flakon nyakát nem tudtam behelyezni és amíg próbálkoztam, szerencsétlenkedtem, az összes kifolyott, mellé...  falbav

A tankolópisztolyt beengedi persze. Milyen módszerrel lenne érdemes próbálkoznom?  wow1
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28830 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 17:01:36 »

Sziasztok!

Tele akarom tankolni a kicsikét, de mielőtt ez megtörténik bele kellene folyatnom egy adag spurit is. Legutóbb nem sikerült, a biztonsági retesz nem engedett, így a flakon nyakát nem tudtam behelyezni és amíg próbálkoztam, szerencsétlenkedtem, az összes kifolyott, mellé...  falbav

A tankolópisztolyt beengedi persze. Milyen módszerrel lenne érdemes próbálkoznom?  wow1

Csomagtartóban van egy műanyag betöltő, azt használd...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #28831 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 17:16:03 »

Sziasztok!

Tele akarom tankolni a kicsikét, de mielőtt ez megtörténik bele kellene folyatnom egy adag spurit is. Legutóbb nem sikerült, a biztonsági retesz nem engedett, így a flakon nyakát nem tudtam behelyezni és amíg próbálkoztam, szerencsétlenkedtem, az összes kifolyott, mellé...  falbav

A tankolópisztolyt beengedi persze. Milyen módszerrel lenne érdemes próbálkoznom?  wow1

Így védi magát az autó attól, hogy a tulaj mindenféle hülyeséget beletöltsön, mint Spuri, benzin, meg ilyesmi  hehe
Naplózva
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #28832 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 17:39:50 »

Csomagtartóban van egy műanyag betöltő, azt használd...

Na, az nincs...  rinya
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28833 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 17:40:23 »

Sziasztok!

Tele akarom tankolni a kicsikét, de mielőtt ez megtörténik bele kellene folyatnom egy adag spurit is. Legutóbb nem sikerült, a biztonsági retesz nem engedett, így a flakon nyakát nem tudtam behelyezni és amíg próbálkoztam, szerencsétlenkedtem, az összes kifolyott, mellé...  falbav

A tankolópisztolyt beengedi persze. Milyen módszerrel lenne érdemes próbálkoznom?  wow1

nem tudom ez a spuri a dizelekben mennyire jó vagy sem...
Naplózva
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #28834 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 18:10:02 »

nem tudom ez a spuri a dizelekben mennyire jó vagy sem...

Nekem a bézs színű MK3-nál bevált. Amíg megvolt az autó mindig spurival tankoltam. Az évek alatt semmilyen meghibásodás nem keletkezett.  wave
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28835 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 18:25:44 »

No, 600 km kizárólagos pesti dugózás után 7,3 a fogyasztás (állandó két személlyel). De hogy a fed. comp. 6,5-öt írt ki már megint tankolás előtt... Angry
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #28836 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 18:34:22 »

nem tudom ez a spuri a dizelekben mennyire jó vagy sem...
1000x leírtam: olyan, mint a szenteltvíz  Cheesy (gyk: ne árt, nem használ)

Olajcsere váltóban (6-os mech.): a ford és Józsi szerint felesleges, de a váltó topikban is volt róla szó többx is.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #28837 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 18:35:27 »

No, 600 km kizárólagos pesti dugózás után 7,3 a fogyasztás (állandó két személlyel). De hogy a fed. comp. 6,5-öt írt ki már megint tankolás előtt... Angry
De el minitalira holnap, mert sok tanulni valód van még...  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28838 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 19:12:40 »

De el minitalira holnap, mert sok tanulni valód van még...  integet2

Megyek! Mikor és hol? Mit kell még tanulnom? Smiley
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #28839 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 20:21:53 »

No, 600 km kizárólagos pesti dugózás után 7,3 a fogyasztás (állandó két személlyel). De hogy a fed. comp. 6,5-öt írt ki már megint tankolás előtt... Angry

Nekem is kevesebbet ír nyugi kb ennyivel mint neked. Smiley

Váltó olaj: De akkor kb mennyi km után érdemes cserélni?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28840 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 20:23:33 »

1000x leírtam: olyan, mint a szenteltvíz  Cheesy (gyk: ne árt, nem használ)

 nyes

Válasz

Olajcsere váltóban (6-os mech.): a ford és Józsi szerint felesleges, de a váltó topikban is volt róla szó többx is.

Ezen én is sokat matekoltam, de a váltósok akikkel beszéltem (már akit én szakembernek érzek) mondták, hogy ott is oxidálódik az olaj, ott is van mechanikai igénybevétel és bizony az évek alatt ez romlik. Ha valaki hosszútávon akar jó váltót az 60ekm vagy 3 évenként cserélje abban is.

Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #28841 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 20:27:33 »

nyes

Ezen én is sokat matekoltam, de a váltósok akikkel beszéltem (már akit én szakembernek érzek) mondták, hogy ott is oxidálódik az olaj, ott is van mechanikai igénybevétel és bizony az évek alatt ez romlik. Ha valaki hosszútávon akar jó váltót az 60ekm vagy 3 évenként cserélje abban is.


OK, elfogadom az indoklást, de én 3 évenként a kocsit cserélem, nem a váltóolajat... Cheesy Cheesy
PS: na, akkor még egy fóti...  pias
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28842 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 20:54:15 »

OK, elfogadom az indoklást, de én 3 évenként a kocsit cserélem, nem a váltóolajat... Cheesy Cheesy
PS: na, akkor még egy fóti...  pias

 nyes akkor az utánadjövő fog majd anyázni  nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28843 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 20:57:02 »

OK, elfogadom az indoklást, de én 3 évenként a kocsit cserélem, nem a váltóolajat... Cheesy Cheesy


Ezek szerint az olajat leengeded és a következő autóba beletöltöd. Így azt nem cseréled, mindig marad ugyanaz. taps
ui: Az autó cserével cseréled a váltóolajat is.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28844 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 21:31:20 »

Nekem a bézs színű MK3-nál bevált. Amíg megvolt az autó mindig spurival tankoltam. Az évek alatt semmilyen meghibásodás nem keletkezett.  wave
és ez miért jelenti azt, hogy bevált? Én az mk3-at 5 évig tankoltam normál gázolajjal, minden külön adaléktól mentesen és nem hibásodott meg. Nekem meg a mol gázolaj vált be.  eplus2 eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28845 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 21:33:49 »

és ez miért jelenti azt, hogy bevált? Én az mk3-at 5 évig tankoltam normál gázolajjal, minden külön adaléktól mentesen és nem hibásodott meg. Nekem meg a mol gázolaj vált be.  eplus2 eplus2

Cheesy Cheesy

igen nem láttam még motort szétszedve, hogy itt meg ott a felület ilyen meg olyan jó, mert.... Csak azt, hogy higgyük el ez azért jó mert....
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #28846 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 22:02:21 »

Sziasztok!

Tele akarom tankolni a kicsikét, de mielőtt ez megtörténik bele kellene folyatnom egy adag spurit is. Legutóbb nem sikerült, a biztonsági retesz nem engedett, így a flakon nyakát nem tudtam behelyezni és amíg próbálkoztam, szerencsétlenkedtem, az összes kifolyott, mellé...  falbav

A tankolópisztolyt beengedi persze. Milyen módszerrel lenne érdemes próbálkoznom?  wow1

Ezzel én is mindig szenvedek...szorosab nyomva, lassak öntve működik...enged annyit a biztnsági retesz, h ha lassan öntöd, akkor lefolyik.
Amit észrevenni, h vmivel kevesebb a fogyi (én minden tankolásnál mérem ill. télen könnyebben indul, szebben jár hidegen)
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28847 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 22:11:49 »

Ezzel én is mindig szenvedek...szorosab nyomva, lassak öntve működik...enged annyit a biztnsági retesz, h ha lassan öntöd, akkor lefolyik.
Amit észrevenni, h vmivel kevesebb a fogyi (én minden tankolásnál mérem ill. télen könnyebben indul, szebben jár hidegen)

én ha bejön a nulla, akkor csak OMV prémium, egyéb esetbe sima OMV vagy MOL.
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #28848 Dátum: 2015.11.06 péntek, 03:53:24 »

Ezzel én is mindig szenvedek...szorosab nyomva, lassak öntve működik...enged annyit a biztnsági retesz, h ha lassan öntöd, akkor lefolyik.
Amit észrevenni, h vmivel kevesebb a fogyi (én minden tankolásnál mérem ill. télen könnyebben indul, szebben jár hidegen)
vagy a gyári tölcsér. Cheesy

de rosszabb esetben egy műanyag benzines kanna betöltő csöve pont megfelel,és benne is marad.
nekem a castrol tda ajánlották. de a boltos szerint utolsó karton,többé nem gyártják.
Naplózva
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28849 Dátum: 2015.11.06 péntek, 08:16:06 »

én ha bejön a nulla, akkor csak OMV prémium, egyéb esetbe sima OMV vagy MOL.


Tehát spuri + omv prémium, vagy elég csak az omv premium?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 570 571 572 573 574 575 576 [577] 578 579 580 581 582 583 584 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.