Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 04:27:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 584 585 586 587 588 589 590 [591] 592 593 594 595 596 597 598 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11766891 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29500 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 09:10:44 »

Powershiftbe és a dsg-be is castrol transmax dualt szoktam... Wink tudja a gyári specifikációt...gondolom a gyári is ez 2-szeres áron, vagy esetleg valami gyengébb minőség 2-szeres áron... vigyor3

Te szervizelsz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #29501 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 09:11:48 »

Te szervizelsz?
autószerelő vállalkozó.Csak ajánlani tudom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29502 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 09:17:28 »

autószerelő vállalkozó.Csak ajánlani tudom.
de nem pesti, ugye?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #29503 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 09:45:19 »

de nem pesti, ugye?
SzJaninak még hatótávolságon belül.Súr.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #29504 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 10:00:52 »

A fénykürt funkcióját látja el, ha csak a DRL megy. + Besegít a távolsági fényben is... (ami mellesleg elég brutál lesz ilyenkor...)

Távolságira kapcsolva a xenon a metróalagúttól a Jupiterig mindent világít telített egyenletes vetítési képpel, a hallódzsen pedig lő két kb. 100 méteres fénycsóvát eléd, remekül kiegészítve egymást. Szerintem páva  eljen

Én halogénes MK3-ból ültem át MK4 Xenonosba. Valóban ég és föld a kettő közötti különbség az éjszakai látás szempontjából is.  wow1 Megfogadtam az autószerelő ismerősöm tanácsát, hogy mindenképpen xenonos autót vegyek.  
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.07 csütörtök, 10:02:44 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29505 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 10:50:08 »

Én halogénes MK3-ból ültem át MK4 Xenonosba. Valóban ég és föld a kettő közötti különbség az éjszakai látás szempontjából is.  wow1 Megfogadtam az autószerelő ismerősöm tanácsát, hogy mindenképpen xenonos autót vegyek.  

agree

http://www.autonavigator.hu/popup/galeria/55744/6825
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #29506 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 11:27:21 »

A távolsági fényasszisztens-izé, ami kapcsolgatja a lámpát, azt honnan lehet tudni, hogy van-e az autóban? Gondolom nyilván feláras extra volt...  wow1
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #29507 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 11:28:41 »

A távolsági fényasszisztens-izé, ami kapcsolgatja a lámpát, azt honnan lehet tudni, hogy van-e az autóban? Gondolom nyilván feláras extra volt...  wow1

Etis-ben nézd meg alvázszám alapján pl.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29508 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 11:32:41 »

A távolsági fényasszisztens-izé, ami kapcsolgatja a lámpát, azt honnan lehet tudni, hogy van-e az autóban? Gondolom nyilván feláras extra volt...  wow1

szerintem 2012-ben még nem nagyon volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #29509 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 11:44:04 »

szerintem 2012-ben még nem nagyon volt...

Kellett, hogy legyen, mert a használati utasításom említi.  wave
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29510 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 11:47:49 »

Kellett, hogy legyen, mert a használati utasításom említi.  wave

Próbáld ki.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29511 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 12:18:49 »

szerintem 2012-ben még nem nagyon volt...

MK4 FL - től van.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29512 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 12:21:35 »

Kellett, hogy legyen, mert a használati utasításom említi.  wave

Semmi pánik, az akkor is említi, ha nincs a kocsidban! Elkeserítő uyan, de nem minden mondihoz adnak kusztomizált júzer manuált!

Elnézést kérek a FoMoCo nevében!  vigyor3

Teszt:

Állj be a garázsba, keresd ki a konzervmenüben, aktiváld, kapcsold a kapcsolót (A) állásba a világításkapcsolót és lődd ki csuzlival (...le is kapcsolhatod) a fényforrásokat (ne a kocsin!!!) és ekkor refire kell váltania. Ha nem csinál semmit a töksötétben, akkor NO fícsör set up... Ha kapcsol, akkor van és műküdik, ha nem akkor lehet, hogy nincs!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.07 csütörtök, 12:28:53 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #29513 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 12:24:43 »

Etis-ben nézd meg alvázszám alapján pl.

Megnéztem, de nekem ez az extralista nem tűnik hitelesnek, ugyanis csomó dogot sorol fel, hogy nincs az autóban, de aztán mégis benne van. És a kocsi tutira gyári, utólag semmi extra nem került beszerelésre.

Amúgy azt sem tudom mi a "hivatalos" neve ennek a fényszóró asszisztens-izének, hogy jobban megnézzem az etisben.
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #29514 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 12:26:40 »

Semmi pánik, az akkor is említi, ha nincs a kocsidban! Elkeserítő uyan, de nem minden mondihoz adnak kusztomizált júzer manuált!

Elnézést kérek a FoMoCo nevében!  vigyor3

Ezt tudom, hisz nem gyártanak 100 fajta manualt, arra reagáltam ezzel, hogy az az extrafajta már létezett 2012-ben.  wave
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29515 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 12:39:30 »

MK4 FL - től van.

Enyémben nincs.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29516 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 12:40:32 »

Megnéztem, de nekem ez az extralista nem tűnik hitelesnek, ugyanis csomó dogot sorol fel, hogy nincs az autóban, de aztán mégis benne van. És a kocsi tutira gyári, utólag semmi extra nem került beszerelésre.

Amúgy azt sem tudom mi a "hivatalos" neve ennek a fényszóró asszisztens-izének, hogy jobban megnézzem az etisben.

Az Etis-t kellő távolságtartással kell szemlélni.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #29517 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 12:40:39 »

Megnéztem, de nekem ez az extralista nem tűnik hitelesnek, ugyanis csomó dogot sorol fel, hogy nincs az autóban, de aztán mégis benne van. És a kocsi tutira gyári, utólag semmi extra nem került beszerelésre.

Amúgy azt sem tudom mi a "hivatalos" neve ennek a fényszóró asszisztens-izének, hogy jobban megnézzem az etisben.

Nem 100%-os, de szerintem jó. Lehet hogy amit néztél, az tényleg nincs benne, és máshol, kicsit más néven meg szerepel a listában. Nekem egyezik a leírt és az autó tartalma. Még.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #29518 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 12:41:18 »

Enyémben nincs.

Nem alapértelmezett, hanem rendelhető.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29519 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 13:54:38 »

Enyémben nincs.

Xenonod sincs, ez meg azzal csak párosult!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29520 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 13:55:47 »

Enyémben nincs.

Lassan várom már, amikor egy lerágott téma végén felteszed a kérdést, hogy akkor most hány éves a kapitány?  Cheesy Grin
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29521 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 13:57:41 »

Ezki ezki ezki?  appl

http://index.hu/mindekozben/poszt/2016/01/07/ujabb_celebritassal_bovult_a_tahoparkolok_kore_a_makoi_polgarmester_is_bekerult_rovatunkba/

Fedje fel magát és kérjen itt is elnézést!  police
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29522 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 14:01:39 »


Elvileg csaj...

http://mako.hu/koszonto/

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29523 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 14:07:59 »

Elvileg csaj...

http://mako.hu/koszonto/



Akkutyafáját! Na mindegy, Rékasi Karcsi sem jár minire...  vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29524 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 14:10:50 »

Lassan várom már, amikor egy lerágott téma végén felteszed a kérdést, hogy akkor most hány éves a kapitány?  Cheesy Grin

Na, milyen színű a szivattyú?  nyes
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29525 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 14:13:22 »

Elvileg csaj...

http://mako.hu/koszonto/



Hááát. Elolvastam a cikket és arra jutottam, hogy viszonylag ritkán szokott Éva keresztneve lenni egy férfinak.  nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29526 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 14:27:28 »

Hááát. Elolvastam a cikket és arra jutottam, hogy viszonylag ritkán szokott Éva keresztneve lenni egy férfinak.  nyes

És erre ebből a leírásból jöttél rá?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29527 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 15:08:05 »

És erre ebből a leírásból jöttél rá?  eplus2

Értsd jól!  hehe
Naplózva
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #29528 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 23:10:52 »

Van valami oka annak, hogy a nyitott ajtó megjelenítése a konzerven járó motornál egy kis béna autó ikonon történik, míg ha csak a gyújtás van rajta, akkor a Mondeo felülnézeti képén mutatja?  smile
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
varcsa77
Vendég
« Új hozzászólás #29529 Dátum: 2016.01.08 péntek, 03:15:34 »

Sziasztok!!

A segítségeteket szeretném kérni, egy jó és megbízható szerelőt keresek valahol dél-pesten, agglomeráció is jó (Ócsai vagyok). Egy 2011-es 2literes dízel boldog tulajdonosa vagyok, de eddig nem volt dízelem, sem Fordom. Pár ezer km és elérkezünk a nagy szervizhez (200e). Szeretném ha hozzáértő kezekbe kerülne az autó, és a szerviz mellett ellátna még jó tanácsokkal is, mert az autó taxi üzemben fut. Picit félek ettől a részecskeszűrő dologtól. Jó lenne tudnom, miként lehet úgy használni az autót, hogy az elkövetkező pár évben boldog szimbiózisban élhessünk. Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #29530 Dátum: 2016.01.08 péntek, 08:33:31 »

Sziasztok!!

A segítségeteket szeretném kérni, egy jó és megbízható szerelőt keresek valahol dél-pesten, agglomeráció is jó (Ócsai vagyok). Egy 2011-es 2literes dízel boldog tulajdonosa vagyok, de eddig nem volt dízelem, sem Fordom. Pár ezer km és elérkezünk a nagy szervizhez (200e). Szeretném ha hozzáértő kezekbe kerülne az autó, és a szerviz mellett ellátna még jó tanácsokkal is, mert az autó taxi üzemben fut. Picit félek ettől a részecskeszűrő dologtól. Jó lenne tudnom, miként lehet úgy használni az autót, hogy az elkövetkező pár évben boldog szimbiózisban élhessünk. Segítségeteket előre is köszönöm.

ugyan nem délpest, de megbízható keresd GSR fórumtársat.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29531 Dátum: 2016.01.08 péntek, 08:57:30 »

Agglomeráció:

essmotor.hu

( szinte csak Ford áll a szervizükben, most már két kiállással dolgoznak, Saáry Zolinak is már Mondeoja van, ráadásul 2.0  Tdci, automata). Hamar kapsz időpontot 2-3 nap. Egy a negatívum, hogy hozott alkatrésszel nem dolgoznak, persze ennek is megvan az oka.

ugyan nem délpest, de megbízható keresd GSR fórumtársat.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29532 Dátum: 2016.01.08 péntek, 11:24:28 »

Van valami oka annak, hogy a nyitott ajtó megjelenítése a konzerven járó motornál egy kis béna autó ikonon történik, míg ha csak a gyújtás van rajta, akkor a Mondeo felülnézeti képén mutatja?  smile

Szia!

Oka az van, ...így álmodta meg a tervező! Jelentősége viszont semmi! Van esetleg működést befolyásoló hatása a technikára is vagy csak szeretnéd tudni?  Huh?

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #29533 Dátum: 2016.01.08 péntek, 11:38:20 »

Szia!

Oka az van, ...így álmodta meg a tervező! Jelentősége viszont semmi! Van esetleg működést befolyásoló hatása a technikára is vagy csak szeretnéd tudni?  Huh?

 wave
Köszi, csak kíváncsiságból kérdeztem.  smile
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29534 Dátum: 2016.01.08 péntek, 11:41:09 »

Köszi, csak kíváncsiságból kérdeztem.  smile

 eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #29535 Dátum: 2016.01.08 péntek, 15:16:35 »

Az opcióban rendelhető gyári TPMS - Guminyomás ellenőrző rendszer a nem patch-elt Convers+ kijelzőn mit tud kijelezni?

Kínai megoldást már próbált valaki? Mennyire pontos, megbízható? Ha jól vagyok informálva belső és külső (szelepsapka) érzékelők is léteznek már.  
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.08 péntek, 15:22:21 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #29536 Dátum: 2016.01.08 péntek, 15:33:47 »

Sziasztok!

Bizsereg az érzés bennem, hogy újból Mondeo tulaj legyek, gondolkozom egy mk4-en, méghozzá fl, és dizelen. No de nem is ezért írok ide, az autók és képek nézegetése közepette feltűnt, hogy a parkolósgombos?(első hátsó parkradaros?) autóknál nincs kipörgésgátló kapcsoló, ez azoknál nem kikapcsolható, vagy felár volt, vagy hogy is van ez? Ülésfűtés nélkülibe utólag beépíteni macerás lehet ezt a funkciót, vagy mint annó 2005fl utáni mk3-asomba be volt már gyárilag kábelezve, csak a csatit össze kellett dugni(pl trend ülése nem jön be, apámét hosszútávon kényelmetlennek tartom, ha esetleg olyanból van patika, lehet megkísérelnék találni hozzá titanium féle sportot).
2.2 jó választás lehet? 330d-ből ülnék át, apám 140 lovas eu4 fl előtti kombija elég vérszegényeskének tűnik 120 fölött(bár ok, egyre ritkábban jár az ember már annyival sem nem...) A 163 és a 140 között akkoranagy különbség lehet? Katalógus szerint azért látványos(210 helyett 220 a végsebesség, 9,5 helyett 8,9mp 100ra), más is lehet a váltója? Abban mondjuk nem hiszek, ahogy olvastam egyik fórumban, hogy a 115 lovastól a 163asig ugyanaz lenne az autó csak az elektronika más. Mk3-nál az alap 90 és a 115 lovas 2.0 tdci között is komolyabb különbségek voltak.
Esetleg ezt valaki megnézte, tud valami infót róla?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium_mo.ixenonkey-lesssony-9672574
Bocsi, ha már voltak a kérdések, visszaolvasgattam, nem nagyon találtam. (ui: Xenont már nem kérdem Smiley )

Ja és egy csemege, bár azóta már letörölte azt a 2 képet, de ott a műszerfalon 187ezer km volt, kicsi baki... Cheesy
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi._bor._ulesfutes-9676344
Dehátujjzuk Fváron természetes, hogy (szinte)minden behozott autóban 100-130ezer km közötti az fl Smiley
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #29537 Dátum: 2016.01.08 péntek, 17:01:30 »

Sziasztok!

Bizsereg az érzés bennem, hogy újból Mondeo tulaj legyek, gondolkozom egy mk4-en, méghozzá fl, és dizelen. No de nem is ezért írok ide, az autók és képek nézegetése közepette feltűnt, hogy a parkolósgombos?(első hátsó parkradaros?) autóknál nincs kipörgésgátló kapcsoló, ez azoknál nem kikapcsolható, vagy felár volt, vagy hogy is van ez? Ülésfűtés nélkülibe utólag beépíteni macerás lehet ezt a funkciót, vagy mint annó 2005fl utáni mk3-asomba be volt már gyárilag kábelezve, csak a csatit össze kellett dugni(pl trend ülése nem jön be, apámét hosszútávon kényelmetlennek tartom, ha esetleg olyanból van patika, lehet megkísérelnék találni hozzá titanium féle sportot).
2.2 jó választás lehet? 330d-ből ülnék át, apám 140 lovas eu4 fl előtti kombija elég vérszegényeskének tűnik 120 fölött(bár ok, egyre ritkábban jár az ember már annyival sem nem...) A 163 és a 140 között akkoranagy különbség lehet? Katalógus szerint azért látványos(210 helyett 220 a végsebesség, 9,5 helyett 8,9mp 100ra), más is lehet a váltója? Abban mondjuk nem hiszek, ahogy olvastam egyik fórumban, hogy a 115 lovastól a 163asig ugyanaz lenne az autó csak az elektronika más. Mk3-nál az alap 90 és a 115 lovas 2.0 tdci között is komolyabb különbségek voltak.
Esetleg ezt valaki megnézte, tud valami infót róla?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium_mo.ixenonkey-lesssony-9672574
Bocsi, ha már voltak a kérdések, visszaolvasgattam, nem nagyon találtam. (ui: Xenont már nem kérdem Smiley )

Ja és egy csemege, bár azóta már letörölte azt a 2 képet, de ott a műszerfalon 187ezer km volt, kicsi baki... Cheesy
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi._bor._ulesfutes-9676344
Dehátujjzuk Fváron természetes, hogy (szinte)minden behozott autóban 100-130ezer km közötti az fl Smiley
A kipörgésgátló a menüben kapcsolható. A többi -passz.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29538 Dátum: 2016.01.08 péntek, 17:32:59 »

Sziasztok!

Bizsereg az érzés bennem, hogy újból Mondeo tulaj legyek, gondolkozom egy mk4-en, méghozzá fl, és dizelen. No de nem is ezért írok ide, az autók és képek nézegetése közepette feltűnt, hogy a parkolósgombos?(első hátsó parkradaros?) autóknál nincs kipörgésgátló kapcsoló, ez azoknál nem kikapcsolható, vagy felár volt, vagy hogy is van ez? Ülésfűtés nélkülibe utólag beépíteni macerás lehet ezt a funkciót, vagy mint annó 2005fl utáni mk3-asomba be volt már gyárilag kábelezve, csak a csatit össze kellett dugni(pl trend ülése nem jön be, apámét hosszútávon kényelmetlennek tartom, ha esetleg olyanból van patika, lehet megkísérelnék találni hozzá titanium féle sportot).
2.2 jó választás lehet? 330d-ből ülnék át, apám 140 lovas eu4 fl előtti kombija elég vérszegényeskének tűnik 120 fölött(bár ok, egyre ritkábban jár az ember már annyival sem nem...) A 163 és a 140 között akkoranagy különbség lehet? Katalógus szerint azért látványos(210 helyett 220 a végsebesség, 9,5 helyett 8,9mp 100ra), más is lehet a váltója? Abban mondjuk nem hiszek, ahogy olvastam egyik fórumban, hogy a 115 lovastól a 163asig ugyanaz lenne az autó csak az elektronika más. Mk3-nál az alap 90 és a 115 lovas 2.0 tdci között is komolyabb különbségek voltak.
Esetleg ezt valaki megnézte, tud valami infót róla?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium_mo.ixenonkey-lesssony-9672574
Bocsi, ha már voltak a kérdések, visszaolvasgattam, nem nagyon találtam. (ui: Xenont már nem kérdem Smiley )

Ja és egy csemege, bár azóta már letörölte azt a 2 képet, de ott a műszerfalon 187ezer km volt, kicsi baki... Cheesy
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi._bor._ulesfutes-9676344
Dehátujjzuk Fváron természetes, hogy (szinte)minden behozott autóban 100-130ezer km közötti az fl Smiley

Én a sima üléseket kidobtam (pontosabban irodaszék lett belőlük) és hűtött fűtött ülések kerültek be, + közép panel gombokkal, +vezetékezés,  +bekötés és programozás. Utána minden szép és jó lett.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29539 Dátum: 2016.01.08 péntek, 18:00:00 »

Agglomeráció:

essmotor.hu

( szinte csak Ford áll a szervizükben, most már két kiállással dolgoznak, Saáry Zolinak is már Mondeoja van, ráadásul 2.0  Tdci, automata). Hamar kapsz időpontot 2-3 nap. Egy a negatívum, hogy hozott alkatrésszel nem dolgoznak, persze ennek is megvan az oka.

Még egy ajánlás, én már sok éve hozzájuk járok. Van olcsón csereautó is.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29540 Dátum: 2016.01.08 péntek, 18:00:34 »

Sziasztok!

Bizsereg az érzés bennem, hogy újból Mondeo tulaj legyek, gondolkozom egy mk4-en, méghozzá fl, és dizelen. No de nem is ezért írok ide, az autók és képek nézegetése közepette feltűnt, hogy a parkolósgombos?(első hátsó parkradaros?) autóknál nincs kipörgésgátló kapcsoló, ez azoknál nem kikapcsolható, vagy felár volt, vagy hogy is van ez? Ülésfűtés nélkülibe utólag beépíteni macerás lehet ezt a funkciót, vagy mint annó 2005fl utáni mk3-asomba be volt már gyárilag kábelezve, csak a csatit össze kellett dugni(pl trend ülése nem jön be, apámét hosszútávon kényelmetlennek tartom, ha esetleg olyanból van patika, lehet megkísérelnék találni hozzá titanium féle sportot).
2.2 jó választás lehet? 330d-ből ülnék át, apám 140 lovas eu4 fl előtti kombija elég vérszegényeskének tűnik 120 fölött(bár ok, egyre ritkábban jár az ember már annyival sem nem...) A 163 és a 140 között akkoranagy különbség lehet? Katalógus szerint azért látványos(210 helyett 220 a végsebesség, 9,5 helyett 8,9mp 100ra), más is lehet a váltója? Abban mondjuk nem hiszek, ahogy olvastam egyik fórumban, hogy a 115 lovastól a 163asig ugyanaz lenne az autó csak az elektronika más. Mk3-nál az alap 90 és a 115 lovas 2.0 tdci között is komolyabb különbségek voltak.
Esetleg ezt valaki megnézte, tud valami infót róla?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium_mo.ixenonkey-lesssony-9672574
Bocsi, ha már voltak a kérdések, visszaolvasgattam, nem nagyon találtam. (ui: Xenont már nem kérdem Smiley )

Ja és egy csemege, bár azóta már letörölte azt a 2 képet, de ott a műszerfalon 187ezer km volt, kicsi baki... Cheesy
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi._bor._ulesfutes-9676344
Dehátujjzuk Fváron természetes, hogy (szinte)minden behozott autóban 100-130ezer km közötti az fl Smiley

Szia!

Válaszok dióhéjban:

- Ülésfűtés: ha szükséges, olyat keress amiben van, nem dugdosós, cserélős -> ha nincs...
- a titanium féle sport a titanium - s, vagy veszel egy titaniumot és teszel rá 30-as felnit légterelővel, az már fajin sportos...  nyes
- 2,2/200ps yo választás, többen használják megelégedéssel
- 115 vs 140 vs 163, csak szoftver a különbség, ua. a mechanika, van rá helyben megoldás, akár itt a fórumozók között is
- az általad említett kocsikat nem ismerem, meg kell nézni, utánajárni, stb...képről nem ítélünk.
- mindenki hazudik és el akar adni, ezen bakik mindennaposak, bár ez nem mondeospecifikus... nepperspecifikus, tisztelet a kivételnek
- összességében jó autók sztem, bár nekem ez az utolsó (MK4 FL).

 wave

Gyere el minire, ott van az igazi "észosztás", Arána pláza, P-1, N szektor, sok Mondeoval, ma van... Keresd BlauLacit, Ő undok!  eplus2

Indulok is lassan!

Üdv.

Tonyo  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #29541 Dátum: 2016.01.08 péntek, 18:03:09 »

Sziasztok!

Bizsereg az érzés bennem, hogy újból Mondeo tulaj legyek, gondolkozom egy mk4-en, méghozzá fl, és dizelen. No de nem is ezért írok ide, az autók és képek nézegetése közepette feltűnt, hogy a parkolósgombos?(első hátsó parkradaros?) autóknál nincs kipörgésgátló kapcsoló, ez azoknál nem kikapcsolható, vagy felár volt, vagy hogy is van ez? Ülésfűtés nélkülibe utólag beépíteni macerás lehet ezt a funkciót, vagy mint annó 2005fl utáni mk3-asomba be volt már gyárilag kábelezve, csak a csatit össze kellett dugni(pl trend ülése nem jön be, apámét hosszútávon kényelmetlennek tartom, ha esetleg olyanból van patika, lehet megkísérelnék találni hozzá titanium féle sportot).
2.2 jó választás lehet? 330d-ből ülnék át, apám 140 lovas eu4 fl előtti kombija elég vérszegényeskének tűnik 120 fölött(bár ok, egyre ritkábban jár az ember már annyival sem nem...) A 163 és a 140 között akkoranagy különbség lehet? Katalógus szerint azért látványos(210 helyett 220 a végsebesség, 9,5 helyett 8,9mp 100ra), más is lehet a váltója? Abban mondjuk nem hiszek, ahogy olvastam egyik fórumban, hogy a 115 lovastól a 163asig ugyanaz lenne az autó csak az elektronika más. Mk3-nál az alap 90 és a 115 lovas 2.0 tdci között is komolyabb különbségek voltak.
Esetleg ezt valaki megnézte, tud valami infót róla?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium_mo.ixenonkey-lesssony-9672574
Bocsi, ha már voltak a kérdések, visszaolvasgattam, nem nagyon találtam. (ui: Xenont már nem kérdem Smiley )

Ja és egy csemege, bár azóta már letörölte azt a 2 képet, de ott a műszerfalon 187ezer km volt, kicsi baki... Cheesy
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_navi._bor._ulesfutes-9676344
Dehátujjzuk Fváron természetes, hogy (szinte)minden behozott autóban 100-130ezer km közötti az fl Smiley
330d után mindegyik kétliteres gyenge lesz, de a különbség nagy a 140 és a 163 ló között (nekem 140->170 upgrade volt, most már "elég" az ereje).
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29542 Dátum: 2016.01.08 péntek, 19:12:40 »

Én a sima üléseket kidobtam (pontosabban irodaszék lett belőlük) és hűtött fűtött ülések kerültek be, + közép panel gombokkal, +vezetékezés,  +bekötés és programozás. Utána minden szép és jó lett.

Kérdéseim valának.

Milyen ülések kerültek bele és hogyan és mennyiért?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #29543 Dátum: 2016.01.08 péntek, 21:33:57 »


Gyere el minire, ott van az igazi "észosztás", Arána pláza, P-1, N szektor, sok Mondeoval, ma van... Keresd BlauLacit, Ő undok!  eplus2

Indulok is lassan!

Üdv.

Tonyo  wave
Én ma igazoltan vagyok távol, mert Eplényben síeltem.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #29544 Dátum: 2016.01.08 péntek, 22:29:05 »

Sziasztok!

Bizsereg az érzés bennem, hogy újból Mondeo tulaj legyek, gondolkozom egy mk4-en, méghozzá fl, és dizelen. No de nem is ezért írok ide, az autók és képek nézegetése közepette feltűnt, hogy a parkolósgombos?(első hátsó parkradaros?) autóknál nincs kipörgésgátló kapcsoló, ez azoknál nem kikapcsolható, vagy felár volt, vagy hogy is van ez?
....
Ja és egy csemege, bár azóta már letörölte azt a 2 képet, de ott a műszerfalon 187ezer km volt, kicsi baki... Cheesy

Igaz nekem facelift előtti, de a parkradar és az EPS kikapcsoló egymás mellett, egy kettéosztott gombon van.

Mit nem adnék érte, ha lehetne kommenteli a hahun a hirdetéseket.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29545 Dátum: 2016.01.08 péntek, 22:41:22 »

Kérdéseim valának.

Milyen ülések kerültek bele és hogyan és mennyiért?

bontóba vettem alkantara (vagy hogy a bánatba hívják) üléseket, meg mindent ami kell hozzá. Régi kicsavar, új berak, középkonzol kicserél gombosra, +gomb, aztán kábelezés és programozás. Az alkatrészek kb 110eHuf-ban álltak meg.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #29546 Dátum: 2016.01.08 péntek, 22:46:33 »

bontóba vettem alkantara (vagy hogy a bánatba hívják) üléseket, meg mindent ami kell hozzá. Régi kicsavar, új berak, középkonzol kicserél gombosra, +gomb, aztán kábelezés és programozás. Az alkatrészek kb 110eHuf-ban álltak meg.

Kösz a választ. Nem gondoltam volna, h ennyire egyszerű.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29547 Dátum: 2016.01.08 péntek, 22:52:19 »

Kösz a választ. Nem gondoltam volna, h ennyire egyszerű.

nem nagyon gáz. A programozást és a kábelezést a szakira hagytam, a többi ment magam.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #29548 Dátum: 2016.01.09 szombat, 07:54:51 »

Igaz nekem facelift előtti, de a parkradar és az EPS kikapcsoló egymás mellett, egy kettéosztott gombon van.

Egy éve, mikor megvettem blekit, én is nyafogtam ezért, de aztán a klubtársak felvilágosítottak, hogy van ilyen is, olyan is.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #29549 Dátum: 2016.01.09 szombat, 09:57:58 »

Kösz a választ. Nem gondoltam volna, h ennyire egyszerű.
Átrakni baromi egyszerű, csak ilyen ülést szerezni szinte képtelenség.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 584 585 586 587 588 589 590 [591] 592 593 594 595 596 597 598 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.307 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.