Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 16:30:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 588 589 590 591 592 593 594 [595] 596 597 598 599 600 601 602 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11296843 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29700 Dátum: 2016.01.19 kedd, 21:10:26 »

Egyébként a dömper volt a fhasza, abba minden 2.-3. nap tankoltam (nem km függő volt), amikor azt használtam napira...  vigyor3  vigyor3  vigyor3
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29701 Dátum: 2016.01.19 kedd, 21:20:28 »

nyes

(amikor mentem a lacházi nagytalira, fullra tankoltam (115L), hogy aznap biztosan kitartson  eplus2 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29702 Dátum: 2016.01.19 kedd, 21:21:44 »

(amikor mentem a lacházi nagytalira, fullra tankoltam (115L), hogy aznap biztosan kitartson  eplus2 )
öccá km. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29703 Dátum: 2016.01.19 kedd, 21:22:50 »

öccá km. vigyor3

DDDeeee milyen öccá!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29704 Dátum: 2016.01.19 kedd, 21:28:28 »

DDDeeee milyen öccá!  eplus2
most kezdjem ki a dömpert is? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #29705 Dátum: 2016.01.19 kedd, 21:48:06 »

öccá km. vigyor3

Neeem, ha vidámság van, akkor a km/tank mértékegységről át kell állni a 1/xtank/nap egységre. Vótmán' hogy kijött 1/2 is...  eplus2
(üzemóra ez igazából, csak egy kicsit másképp  eplus2 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29706 Dátum: 2016.01.19 kedd, 21:56:58 »

Ez egyébként CR-nél nem veszélyes, mármint nullára járatni? Levegő miatt kérdem, hogy az nem kerülhet ilyenkor a rendszerbe, s akkor van oboa?

Nem kötekedésképp, de áruld el nekem, h miért jó nullára kijárni a tankot?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29707 Dátum: 2016.01.19 kedd, 21:57:37 »

Ez egyébként CR-nél nem veszélyes, mármint nullára járatni? Levegő miatt kérdem, hogy az nem kerülhet ilyenkor a rendszerbe, s akkor van oboa?

nem.a rendszer megáll mielőtt kifogyna.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29708 Dátum: 2016.01.19 kedd, 22:19:12 »

a jó öreg dizli,mennyivel jobb volt. vigyor3
ezt meg csak tankolni kell,és tankolni kell.én már thökön szúrtam volna magam,amikor másodjára szivatott volna meg.... Cheesy

ja, de hát Jani szereti a fűnyírót  eplus2  eplus2  eplus2

Ha a dizi azt írja ki van még 18km, akkor 50-et elmehetsz, nem csak 5-öt Cheesy és akár nyomhatod is Cheesy  nyes
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29709 Dátum: 2016.01.19 kedd, 22:20:43 »

S akkor már nem is lehet újraindítani?
Egyébként hogy néz ki a CR üzemanyag rendszere? [Ezzel most ismerkedem, eddig csak benzines autóim voltak...]. Amit égés során nem használ fel, ugyanúgy van egy visszatérő ág, ami visszamegy a tankba?

nem.a rendszer megáll mielőtt kifogyna.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29710 Dátum: 2016.01.19 kedd, 22:27:42 »

S akkor már nem is lehet újraindítani?
Egyébként hogy néz ki a CR üzemanyag rendszere? [Ezzel most ismerkedem, eddig csak benzines autóim voltak...]. Amit égés során nem használ fel, ugyanúgy van egy visszatérő ág, ami visszamegy a tankba?


Az megy koromként a szabadba....  eplus2
Amit befecskendezéskor "nem használ" el, azt visszakeringetik a tankba. vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29711 Dátum: 2016.01.19 kedd, 22:38:45 »

Köszi! Látom a részletekre is ügyelsz, igaz, rossz volt a kérdés.  nyes

Azt nem tudod, hogy milyen átmérőjű gumicsövön folyik vissza? Továbbá szerinted ha közbe van iktatva egy tartály (állófűtés tartálya) abból lehet gond? Gondolok itt arra, hogy mekkora kb. a visszafolyó gázolaj hőmérséklete és nyomása...



 
Az megy koromként a szabadba....  eplus2
Amit befecskendezéskor "nem használ" el, azt visszakeringetik a tankba. vigyor3
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29712 Dátum: 2016.01.19 kedd, 22:49:38 »

Köszi! Látom a részletekre is ügyelsz, igaz, rossz volt a kérdés.  nyes

Azt nem tudod, hogy milyen átmérőjű gumicsövön folyik vissza? Továbbá szerinted ha közbe van iktatva egy tartály (állófűtés tartálya) abból lehet gond? Gondolok itt arra, hogy mekkora kb. a visszafolyó gázolaj hőmérséklete és nyomása...
 

az állófűtésben úgy is meg lesz gyújtva, akkor nem mindegy a hőmérséklete? Annál biztos alacsonyabb, hogy kárt tegyen az autóba, hiszen akkor kigyulladna Cheesy (már ha kap oxigént is hozzá, mert ez az egy ami kell neki még Smiley )
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29713 Dátum: 2016.01.19 kedd, 22:56:15 »

De, persze, ha már a kályhában van, akkor igen, mivel az egy fém tartály. Smiley [ Ha nem a pumpás verzióról beszélünk, mint Tonyónak is van, ami hátulról szívja előre a gázolajat].

Viccet félretéve a gumicsövek miatt kérdeztem, amíg a motorból eljut a kályháig (pontosabban a tankig, ha közbe van iktatva egy kazán, akkor a kazánig), hogy azok végig gumicsövek-e, s ha igen, milyen átmérőjűek, s nagyobb nyomás alatt vannak-e?

az állófűtésben úgy is meg lesz gyújtva, akkor nem mindegy a hőmérséklete? Annál biztos alacsonyabb, hogy kárt tegyen az autóba, hiszen akkor kigyulladna Cheesy (már ha kap oxigént is hozzá, mert ez az egy ami kell neki még Smiley )
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29714 Dátum: 2016.01.19 kedd, 22:59:40 »

De, persze, ha már a kályhában van, akkor igen, mivel az egy fém tartály. Smiley [ Ha nem a pumpás verzióról beszélünk, mint Tonyónak is van, ami hátulról szívja előre a gázolajat].

Viccet félretéve a gumicsövek miatt kérdeztem, amíg a motorból eljut a kályháig (pontosabban a tankig, ha közbe van iktatva egy kazán, akkor a kazánig), hogy azok végig gumicsövek-e, s ha igen, milyen átmérőjűek, s nagyobb nyomás alatt vannak-e?


hát ha jól emlékszem:
üresjárati nyomás 230 bar
emelt üresjárati nyomás 500 barMaximális nyomás: 1500 bar

Azért annyira nem melegszik fel az az üzemanyag, illetve le is hül mire a visszatérő ágba ér. GSR biztos jobban nyomja, hogy milyen csövek vannak a rendszerben, de emlékeim szerint van olyan gumi cső is, ami kifejezetten üzemanyagra és erre a nyomásra van kitalálva.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29715 Dátum: 2016.01.19 kedd, 23:11:21 »

hát ha jól emlékszem:
üresjárati nyomás 230 bar
emelt üresjárati nyomás 500 barMaximális nyomás: 1500 bar

Azért annyira nem melegszik fel az az üzemanyag, illetve le is hül mire a visszatérő ágba ér. GSR biztos jobban nyomja, hogy milyen csövek vannak a rendszerben, de emlékeim szerint van olyan gumi cső is, ami kifejezetten üzemanyagra és erre a nyomásra van kitalálva.


A visszafolyó ágban 230-500 bar?
Az komoly, lehetne ott a rail cső!  vigyor3

A vissza folyó ágban csordogál a gázolaj.
Ennek hozama változó, nyomása szinte elhanyagolható.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.19 kedd, 23:13:12 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29716 Dátum: 2016.01.19 kedd, 23:14:38 »

A visszafolyó ágban 230-500 bar?
Az komoly, lehetne ott a rail cső!  vigyor3


nem én az odamenő ágat értettem. Bocsi, ha félreérthető volt, ez a kiinduló alap, persze a visszatérő ágban a felhasznált tüzelőanyag arányában csökkenie kell a nyomásnak
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29717 Dátum: 2016.01.19 kedd, 23:29:37 »

Köszi Tibi!

Akkor igazából ugyanaz, mint a benzineseknél, ami jó hír, mert nemcsak a pumpás verzió játszik.   Lips Sealed
Ami szerintem egyébként veszélyesebb is (autó alatt megy egy plusz vezeték, továbbá a tanknál lévő pumpát működtető áram...). De az az én véleményem...Szerintem a Webasto spórolni akart, hogy ne kelljen annyi fémet használni a kályhához...


Off autónál igazából az nehezítette meg a dolgot, hogy ott egy plusz akksit (állófűtéshez valót) tettem be, hátra a csomagtartóba, ezt azonban ki kellett kábelezni, küszöb alagútjában vittem előre a motortérbe. Előnye, hogy nem a fő akksit szívja a rendszer, ettől függetlenül az autó tölti azt. Hátránya a kiépítés, meg a költség. Ugyan az állófűtések akksija más, mint a normál, lehet, hogy - ha majd tényleg rászánom magam - egy nagyobb Ah-s teszek be előre, s az bírni fogja.

A legjobb viszont lehet, ha egy kifejezetten Mk4be való fűtést választok, mert ott minden kábel, cső, csatlakozás az autóra van tervezve. De nem szeretnék akkor sem az autó alatt menő csöveket, vezetékeket...

Szerintem foglak hívni, mert szétoffolom a topicot, s a Laci mérges lesz  nyes



A visszafolyó ágban 230-500 bar?
Az komoly, lehetne ott a rail cső!  vigyor3

A vissza folyó ágban csordogál a gázolaj.
Ennek hozama változó, nyomása szinte elhanyagolható.

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29718 Dátum: 2016.01.19 kedd, 23:31:42 »

Köszi Tibi!

Akkor igazából ugyanaz, mint a benzineseknél, ami jó hír, mert nemcsak a pumpás verzió játszik.   Lips Sealed
Ami szerintem egyébként veszélyesebb is (autó alatt megy egy plusz vezeték, továbbá a tanknál lévő pumpát működtető áram...). De az az én véleményem...Szerintem a Webasto spórolni akart, hogy ne kelljen annyi fémet használni a kályhához...


Off autónál igazából az nehezítette meg a dolgot, hogy ott egy plusz akksit (állófűtéshez valót) tettem be, hátra a csomagtartóba, ezt azonban ki kellett kábelezni, küszöb alagútjában vittem előre a motortérbe. Előnye, hogy nem a fő akksit szívja a rendszer, ettől függetlenül az autó tölti azt. Hátránya a kiépítés, meg a költség. Ugyan az állófűtések akksija más, mint a normál, lehet, hogy - ha majd tényleg rászánom magam - egy nagyobb Ah-s teszek be előre, s az bírni fogja.

A legjobb viszont lehet, ha egy kifejezetten Mk4be való fűtést választok, mert ott minden kábel, cső, csatlakozás az autóra van tervezve. De nem szeretnék akkor sem az autó alatt menő csöveket, vezetékeket...

Szerintem foglak hívni, mert szétoffolom a topicot, s a Laci mérges lesz  nyes


hol csináltatod az állófűtést?
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29719 Dátum: 2016.01.19 kedd, 23:43:21 »



Meglátjuk Smiley

Off autómé a saját garázsomban és egy havarom garázsában készült. Aztán egy állófűtéses szaki meg egy villanyász leellenőrzite. Most sajnos ( ill. hál Istennek) az időm a töredéke...
Legnehzebb egyébként az elektromos része, pedig én megelégedtem annyival, hogy a motort fűtse fel, ne menjen az utastéri  ventillátor (az iszonyú sok áramot zabál, meg szabályozni kell elviekben azt is, hogy a levegőt irányító kis motorok hogyan álljanak). A motor így is teljesen simán indul (tehát nem úgy, mint ha hideg lenne), s egyből meleg jön be, ha fűtést ráadom. Pontosabban indulna és fűtene, ha használnám...Egy hangárban áll, várja a tavaszt. Akkor még mikor bekerült, akkor napi használatban volt...Telnek az évek...

hol csináltatod az állófűtést?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29720 Dátum: 2016.01.20 szerda, 06:57:25 »

nem én az odamenő ágat értettem. Bocsi, ha félreérthető volt, ez a kiinduló alap, persze a visszatérő ágban a felhasznált tüzelőanyag arányában csökkenie kell a nyomásnak

De nem az volt a kérdés, hogy az "odamenő"-ben milyen nyomás van.  vigyor3
Nem a felhasznált tüzelőanyag menyiség arányában Kell csökkennie a visszatérő ágyban a nyomás, hanem drasztikusan. Nagy nyomás csak a rail csőben és a nyomócsövekben van.
A visszatérő csővezetékek gumik/műanyagok. Csordogál benne a gázolaj....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29721 Dátum: 2016.01.20 szerda, 07:05:50 »

Köszi Tibi!

Akkor igazából ugyanaz, mint a benzineseknél, ami jó hír, mert nemcsak a pumpás verzió játszik.   Lips Sealed
Ami szerintem egyébként veszélyesebb is (autó alatt megy egy plusz vezeték, továbbá a tanknál lévő pumpát működtető áram...). De az az én véleményem...Szerintem a Webasto spórolni akart, hogy ne kelljen annyi fémet használni a kályhához...


Off autónál igazából az nehezítette meg a dolgot, hogy ott egy plusz akksit (állófűtéshez valót) tettem be, hátra a csomagtartóba, ezt azonban ki kellett kábelezni, küszöb alagútjában vittem előre a motortérbe. Előnye, hogy nem a fő akksit szívja a rendszer, ettől függetlenül az autó tölti azt. Hátránya a kiépítés, meg a költség. Ugyan az állófűtések akksija más, mint a normál, lehet, hogy - ha majd tényleg rászánom magam - egy nagyobb Ah-s teszek be előre, s az bírni fogja.

A legjobb viszont lehet, ha egy kifejezetten Mk4be való fűtést választok, mert ott minden kábel, cső, csatlakozás az autóra van tervezve. De nem szeretnék akkor sem az autó alatt menő csöveket, vezetékeket...

Szerintem foglak hívni, mert szétoffolom a topicot, s a Laci mérges lesz  nyes




Nem értem mi a problémád az autó alatt futó tüzelőanyag vezetékkel. Minden autón van ilyen! Akár több is....és?
Miért probléma ha elektromos vezeték megy hátra?
Nem csoda kategória ez sem.

Szerintem te erősen túl aggódod, liheged ezt a dolgot.
Feltenném a kérdést, hogy valóban szükséged van álló fűtésre?
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29722 Dátum: 2016.01.20 szerda, 08:16:22 »

De nem az volt a kérdés, hogy az "odamenő"-ben milyen nyomás van.  vigyor3
Nem a felhasznált tüzelőanyag menyiség arányában Kell csökkennie a visszatérő ágyban a nyomás, hanem drasztikusan. Nagy nyomás csak a rail csőben és a nyomócsövekben van.
A visszatérő csővezetékek gumik/műanyagok. Csordogál benne a gázolaj....


Műanyag, gumi? ? ?

Feküdj alá... Nem kevés üzemanyag forog át a visszatérő ágon, szóval nem egy elhanyagolható része a trendszernek. Ráadásul az anyós láb alatti részen, a visszatérő ágon van egy baxott nagy üzemanyaghűtő cella is.

Én ebbe a részbe (se) nem nyúlnék bele. Ha utólag csinálok valamit, akkor csak közvetlenül a tankból vennék el gázolajat...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29723 Dátum: 2016.01.20 szerda, 08:24:31 »

Műanyag, gumi? ? ?

Feküdj alá... Nem kevés üzemanyag forog át a visszatérő ágon, szóval nem egy elhanyagolható része a trendszernek. Ráadásul az anyós láb alatti részen, a visszatérő ágon van egy baxott nagy üzemanyaghűtő cella is.

Én ebbe a részbe (se) nem nyúlnék bele. Ha utólag csinálok valamit, akkor csak közvetlenül a tankból vennék el gázolajat...

Sziasztok,

Nem tudjátok, Janinak más a gyorsulási élmény 130 felett mint a dízelekben?  Huh?

 vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29724 Dátum: 2016.01.20 szerda, 09:31:48 »

Műanyag, gumi? ? ?

Feküdj alá... Nem kevés üzemanyag forog át a visszatérő ágon, szóval nem egy elhanyagolható része a trendszernek. Ráadásul az anyós láb alatti részen, a visszatérő ágon van egy baxott nagy üzemanyaghűtő cella is.

Én ebbe a részbe (se) nem nyúlnék bele. Ha utólag csinálok valamit, akkor csak közvetlenül a tankból vennék el gázolajat...


Nincs nagyon kedvem ennyire belemenni az ilyenekbe....
- Gumi, ami a befecskendezőktől jön és csatlakozik a rail csőből/nagynyomásúból visszatérő csövekhez.
- Műanyag, amin vissza van vezetve a tankba.

Bocs, hogy nem írtam le centiről centire, hogy hol éppen milyen anyaga van a csöveknek és csak a felhasznált anyagokat említettem.

Senki nem mondta, hogy a visszafolyás elhanyagolható eleme a rendszernek! Azért köszi, hogy szólsz.  wave
Én sem nyúlnék bele a rendszerbe. Így van, ami külön él a motortól annak külön kell mindent biztosítani.  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.20 szerda, 09:33:20 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29725 Dátum: 2016.01.20 szerda, 09:40:25 »


Nincs nagyon kedvem ennyire belemenni az ilyenekbe....
- Gumi, ami a befecskendezőktől jön és csatlakozik a rail csőből/nagynyomásúból visszatérő csövekhez.
- Műanyag, amin vissza van vezetve a tankba.

Bocs, hogy nem írtam le centiről centire, hogy hol éppen milyen anyaga van a csöveknek és csak a felhasznált anyagokat említettem.

Senki nem mondta, hogy a visszafolyás elhanyagolható eleme a rendszernek! Azért köszi, hogy szólsz.  wave
Én sem nyúlnék bele a rendszerbe. Így van, ami külön él a motortól annak külön kell mindent biztosítani.  eljen

Nekem fém csövek jönnek előre és mennek hátra... Van benne műanyag csatlakozók is, de gumit nem nagyon láttam...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #29726 Dátum: 2016.01.20 szerda, 09:44:01 »

Na jó napot!


Csövek, vezetékek esetében nincs vele problémám, ha gyárilag ott vannak. Ha el lehet kerülni, hogy utólagosan ehhez a részhez hozzzá kelljen nyúlni ( több méter vezetéket kiépíteni, elvezetni, rögzíteni, biztosítani, tankot esetleg megfúrni, ha nincs ott a hely, stb.) akkor elkerülöm, s megpróbáom a minél egyszerűbb, de a legbiztonságosabb megoldást megtalálni. Pld. még a visszamenő ágba a motortérben bekötni, ahogy nagyon sok típusnál van.

Lehet, hogy túlaggódom, túllihegem, de szeretek mindent alaposan körüljárni (ha nem gyárilag beépített rendszerről van szó), tettem ezt ugyanígy a BMW esetében is, s szerencsére az eredmény jó lett.  A fórum meg arra különösen jó, hogy Tőletek, akik sokkal jobban ismeritek az mk4-et, kérdezzek, Ti meg egy olyan jó társaság vagytok ( s most ezt őszintén mondom!), hogy válaszoltok is, jó szándékkal.   worship Fejből vágjátok, hogy mi hogyan van, s nem kell megnéznem, kitalálnom, már tudom, mire számítok. nyes Meg aztán tudom, hogy mely név mögött mely arc van  hehe

Adott esetben azt kapom, hogy miért nem kérdeztél?  smile

Az, hogy kell-e? Szeretem, ha van egy értelmes extra az autóban, az állófűtést ennek tartom. Amikor van, lehet, hogy nem hiányzik, de amikor nincs, akkor nagyon. Személyes tapasztalatom ez.

Nem értem mi a problémád az autó alatt futó tüzelőanyag vezetékkel. Minden autón van ilyen! Akár több is....és?
Miért probléma ha elektromos vezeték megy hátra?
Nem csoda kategória ez sem.

Szerintem te erősen túl aggódod, liheged ezt a dolgot.
Feltenném a kérdést, hogy valóban szükséged van álló fűtésre?
 wave
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29727 Dátum: 2016.01.20 szerda, 09:48:22 »

Nekem fém csövek jönnek előre és mennek hátra... Van benne műanyag csatlakozók is, de gumit nem nagyon láttam...

A befecskendezőkről a visszafolyó csövek gumiból vannak (eddig legalább is olyannal találkoztam 2.0 PSA dízelnél) vagy műanyag. Persze ezen változtathatnak éppen.
A szívósorod alatt mennek a gumicsövek, nem látszik.
Ha lehet elhagyják már a gumit és a csatlakozókra is ráolvasztják a kemény műanyag csöveket.Nem kizárt, hogy fém csöveken megy hátra.
De (tied 2006-os) azóta már spórolnak és könnyítenek. A legtöbbnél műanyag meg előre és vissza is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29728 Dátum: 2016.01.20 szerda, 09:51:03 »

Nem értem mi a problémád az autó alatt futó tüzelőanyag vezetékkel. Minden autón van ilyen! Akár több is....és?
Miért probléma ha elektromos vezeték megy hátra?
Nem csoda kategória ez sem.

Szerintem te erősen túl aggódod, liheged ezt a dolgot.
Feltenném a kérdést, hogy valóban szükséged van álló fűtésre?
 wave

Igen, mindenképpen szükségem van rá, nagyon nagy előny erdőben nedves faleveleken történő előzéseknél, sokkal később fekszik föl a balháccsó ablak, amikor lihegek!  eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29729 Dátum: 2016.01.20 szerda, 10:04:24 »

De nem az volt a kérdés, hogy az "odamenő"-ben milyen nyomás van.  vigyor3
Nem a felhasznált tüzelőanyag menyiség arányában Kell csökkennie a visszatérő ágyban a nyomás, hanem drasztikusan. Nagy nyomás csak a rail csőben és a nyomócsövekben van.
A visszatérő csővezetékek gumik/műanyagok. Csordogál benne a gázolaj....


ez alapján nekem nem a visszamenő ág nyomása jött le mint kérdés, de értem a dolgot  worship :
Válasz
"Viccet félretéve a gumicsövek miatt kérdeztem, amíg a motorból eljut a kályháig (pontosabban a tankig, ha közbe van iktatva egy kazán, akkor a kazánig), hogy azok végig gumicsövek-e, s ha igen, milyen átmérőjűek, s nagyobb nyomás alatt vannak-e? "
Naplózva
T.G.S.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #29730 Dátum: 2016.01.20 szerda, 10:29:19 »

Sziasztok!
 Nemrég vettem egy 2009-es 2.0 TDCI Titanium kombit, power ford kollégánál már jártam worship, egyébként minden oké eddig Wink
Érdemes böngészni itt a forumon, sok értékes info van,de nem könnyü olvasmány Grin
 
 
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.20 szerda, 10:32:03 írta T.G.S. » Naplózva

MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29731 Dátum: 2016.01.20 szerda, 10:54:06 »

Sziasztok!
 Nemrég vettem egy 2009-es 2.0 TDCI Titanium kombit, power ford kollégánál már jártam worship, egyébként minden oké eddig Wink
Érdemes böngészni itt a forumon, sok értékes info van,de nem könnyü olvasmány Grin
 
 


Szia,

Isten hozott!

Sok a troll...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29732 Dátum: 2016.01.20 szerda, 10:56:14 »

Szia,

Isten hozott!

Sok a troll...

Én is az vagyok, de Alf a TrollBoss Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29733 Dátum: 2016.01.20 szerda, 11:23:42 »

Én is az vagyok, de Alf a TrollBoss Cheesy
csitu van pisztrángok. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Willjam
Vendég
« Új hozzászólás #29734 Dátum: 2016.01.20 szerda, 18:11:29 »

Sziasztok! Találtam egy elég pöpec Trend Mk4 mondeot 2011-es évjárat. Kérdés: A LED menetfényt bele lehet rakni utólag? Állítólag minden ki van hozzá építve csak bele kell pakolni és beprogramozni. Igaz ez? Néztem ma egy 80 ezres Mondeot, de nem volt benne bizodalmam, ez 150 ezret futott és mint a patika.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #29735 Dátum: 2016.01.20 szerda, 18:16:28 »

Sziasztok! Találtam egy elég pöpec Trend Mk4 mondeot 2011-es évjárat. Kérdés: A LED menetfényt bele lehet rakni utólag? Állítólag minden ki van hozzá építve csak bele kell pakolni és beprogramozni. Igaz ez? Néztem ma egy 80 ezres Mondeot, de nem volt benne bizodalmam, ez 150 ezret futott és mint a patika.
nem tudom,hogy a lökösbe benne van-e a helye. volt aki megcsinálta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Willjam
Vendég
« Új hozzászólás #29736 Dátum: 2016.01.20 szerda, 18:37:10 »

nem tudom,hogy a lökösbe benne van-e a helye. volt aki megcsinálta.

A lökhárítóban ott van a vájat, egy műanyag elem van berakva, ami elvileg kipattintható.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29737 Dátum: 2016.01.20 szerda, 20:39:47 »

A lökhárítóban ott van a vájat, egy műanyag elem van berakva, ami elvileg kipattintható.

már amelyiknél. Volt olyan is, ahol nincs mögötte a rögzítéshez szükséges műanyag elem Sad
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29738 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 09:06:36 »

Sziasztok! Találtam egy elég pöpec Trend Mk4 mondeot 2011-es évjárat. Kérdés: A LED menetfényt bele lehet rakni utólag? Állítólag minden ki van hozzá építve csak bele kell pakolni és beprogramozni. Igaz ez? Néztem ma egy 80 ezres Mondeot, de nem volt benne bizodalmam, ez 150 ezret futott és mint a patika.

Hello,

Inkább 150K frankó km, mint 80K - t mutató órával 250K km futás. Be lehet építeni utólag, ehhez itt a fórumon tudsz segítséget kapni!

Kerüld a trollokat!  eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #29739 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 09:15:36 »

nem tudom,hogy a lökösbe benne van-e a helye. volt aki megcsinálta.

a helye megvan, de nincs bekábelezve
Naplózva

szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #29740 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 09:17:28 »

már amelyiknél. Volt olyan is, ahol nincs mögötte a rögzítéshez szükséges műanyag elem Sad

nekem a fekete keret megvolt a lökösön, abba volt bepattintva a rács.
a lámpához meg kaptam keretet is, szóval ha kell, nekem van egy pár feleslegesen
Naplózva

Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #29741 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 11:03:38 »

Sziasztok!

Az elektromos tükörrel lenne gondom. Néha indítás után a jobb oldali nem nyílik! Ha utána nyomkodom a nyitó/záró gombot akkor működik. A hangja is elég recsegős a vezető oldalival összehasonlítva. Volt már valakinek ilyen problémája? A motor mehetett tönkre benne vagy csak érintkezés lehet? Roll Eyes Ha cserélni kell, bontottan és újonnan mennyi egy motor bele? (néztem cromaxnál, de nem találom)
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #29742 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 11:34:49 »

Sziasztok!

Az elektromos tükörrel lenne gondom. Néha indítás után a jobb oldali nem nyílik! Ha utána nyomkodom a nyitó/záró gombot akkor működik. A hangja is elég recsegős a vezető oldalival összehasonlítva. Volt már valakinek ilyen problémája? A motor mehetett tönkre benne vagy csak érintkezés lehet? Roll Eyes Ha cserélni kell, bontottan és újonnan mennyi egy motor bele? (néztem cromaxnál, de nem találom)

Szerintem csak egyben fogsz találni, nem szokták bontóban se szétszedni alkatrészeire.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #29743 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:07:35 »

Szerintem csak egyben fogsz találni, nem szokták bontóban se szétszedni alkatrészeire.
Kösz. Arról tudsz esetleg valamit hogyha nem indexes a tükör de kilépőfényes, akkor az újabb indexes, kilépős, elektromos verziót be lehet építeni? (találtam jó áron)
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #29744 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 12:23:59 »

Kösz. Arról tudsz esetleg valamit hogyha nem indexes a tükör de kilépőfényes, akkor az újabb indexes, kilépős, elektromos verziót be lehet építeni? (találtam jó áron)

Az szinte biztos hogy az elektromos csatlakozása nem lesz jó, mivel a faceliftesben a tükörben van az index is. És akkor párban kellene cserélned, mert elég lükén néz ki hogy az egyik oldal ilyen a másik meg nem. Ja és ugye akkor megmarad a normál oldalindexed is. Szerintem inkább keress hozzávalót.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29745 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 13:34:14 »

Sziasztok!

Az elektromos tükörrel lenne gondom. Néha indítás után a jobb oldali nem nyílik! Ha utána nyomkodom a nyitó/záró gombot akkor működik. A hangja is elég recsegős a vezető oldalival összehasonlítva. Volt már valakinek ilyen problémája? A motor mehetett tönkre benne vagy csak érintkezés lehet? Roll Eyes Ha cserélni kell, bontottan és újonnan mennyi egy motor bele? (néztem cromaxnál, de nem találom)

Vagy a nagyon komoly titánfogaskerekeknek (gagyi plasztik...) kiesett a tömés a fogukból (kitörtek a fogak, mint a ropi). Próbáld meg elcsípni kinyílt állapotban és kikapcsolni a funkciót. Ha fixen áll a helyén akkor még ellesz úgy egy darabig. Ez egy szuperhaszontalan funkció szerintem.

Indexes FL tükör nem kompatibilis a FL előtti kocsikkal. Biztos át lehet faragni, de nem okvetlenül éri meg a befektetett időt és pézt...

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29746 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 13:43:24 »

Vagy a nagyon komoly titánfogaskerekeknek (gagyi plasztik...) kiesett a tömés a fogukból (kitörtek a fogak, mint a ropi). Próbáld meg elcsípni kinyílt állapotban és kikapcsolni a funkciót. Ha fixen áll a helyén akkor még ellesz úgy egy darabig. Ez egy szuperhaszontalan funkció szerintem.

Indexes FL tükör nem kompatibilis a FL előtti kocsikkal. Biztos át lehet faragni, de nem okvetlenül éri meg a befektetett időt és pézt...

 wave

Ez így unalmas...  vigyor3 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29747 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 13:49:37 »

Ez így unalmas...  vigyor3 nyes

Tankolj benzint, az majd szórakoztat egy darabig!  eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #29748 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 13:55:34 »

Vagy a nagyon komoly titánfogaskerekeknek (gagyi plasztik...) kiesett a tömés a fogukból (kitörtek a fogak, mint a ropi). Próbáld meg elcsípni kinyílt állapotban és kikapcsolni a funkciót. Ha fixen áll a helyén akkor még ellesz úgy egy darabig. Ez egy szuperhaszontalan funkció szerintem.

Indexes FL tükör nem kompatibilis a FL előtti kocsikkal. Biztos át lehet faragni, de nem okvetlenül éri meg a befektetett időt és pézt...

 wave
Akkor azt hiszem vennem kell ugyanilyen bontottat valahol. Vagy lereszelem a tükröket Grin Az óriási Skoda 110-re tervezett garázsba a behajtott tükör 2 centijének köszönhetően tudtam eddig beállni. Elveszett a legfontosabb kényelmi funkció Cheesy
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #29749 Dátum: 2016.01.21 csütörtök, 14:19:39 »

Akkor azt hiszem vennem kell ugyanilyen bontottat valahol. Vagy lereszelem a tükröket Grin Az óriási Skoda 110-re tervezett garázsba a behajtott tükör 2 centijének köszönhetően tudtam eddig beállni. Elveszett a legfontosabb kényelmi funkció Cheesy

or...

Szedd szét, vedd ki a törött kereket, vidd el a mintát egy esztergályos cecíliához és gyártasd le. Tutter olcsóbb lenne, mint egy bontott motoros tükör!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 588 589 590 591 592 593 594 [595] 596 597 598 599 600 601 602 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.