Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 08:11:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 607 608 609 610 611 612 613 [614] 615 616 617 618 619 620 621 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12025914 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #30650 Dátum: 2016.03.15 kedd, 10:12:19 »

Arra gondoltam, hogy az 1.8-asnak más a vezérlése mint a 2.0 . Az 1.8-as  vezérlése kombinált olajban futó szíjas ha jól emlékszem a kifejezésekre. Most  nem tudom hogy ez minden 1.8-ra igaz vagy csak bizonyos típusok kiváltsága ez. Na meg én azt sem tudom hogy az 1.6 econetic is ilyen felépítésű e. De ezknek a javítása állítólag drágább. A  másik amit mesélt a szerelő akihez a mostani verdát is hordom, hogy az 1.8-as motor jobban megterheli a kettőstömegűt mint a 2.0 vagy 2.2 .  Ő azt tanácsolta hogy ha ilyen autót akarok venni akkor 2.0 legyen ne 1.8 . De nem osztani akarom itt az észt.
Nekem 207 ezernél kellett cserélnem a kettőst (pedig én főként csak városban használom), de hallottam már 2.0-et akinek 180 és 190 ezer között behalt.
Szóval ez inkább attól függ, h miként használod az autódat, ha normálisan bánsz vele bírja eddig is mint nekem.
A kettőst meg így is úgy is cserélned kell majd mindegyik verziónál, szal sztem ez ne legyen mérvadó.
 wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #30651 Dátum: 2016.03.15 kedd, 10:14:51 »

Melyik szakszervíz ilyen üzletileg érzékeny?
Nem magyar, de nem írnam le a nevét, még megsértem a "jó" hírnevüket. Viszem máshova ahol nem olyan pitik, hogy 5000-ért vitatkozzanak.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30652 Dátum: 2016.03.15 kedd, 11:39:01 »

Bevittem a kocsit márkaszervizbe, kb. 200-300 ezres javítás lenne (tükör csere, vezérlés, fékbetétek, olaj). Erre azt mondják, hogy csak x ezer forinttért adnak rá árajánlatot (5000?) és az mindenképpen kell. Normális? Úgyis otthagytam volna a kocsit, csak szerettem volna tudni, hogy 200 lesz vagy 300, nem mindegy.

Én így kalkuláltam:
Tükör csere fényezéssel 40
Vezérlés 130
Fékbetétek 40
Olaj 30


Nóóómális? Nem. Kacagnék egyet az arcukba és tovább állnék.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30653 Dátum: 2016.03.15 kedd, 11:41:21 »

Nóóómális? Nem. Kacagnék egyet az arcukba és tovább állnék.

Én meg úgy tennék, mint itt Gesztesi:
http://www.tubechop.com/watch/6933909
...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30654 Dátum: 2016.03.15 kedd, 12:46:45 »

Bevittem a kocsit márkaszervizbe, kb. 200-300 ezres javítás lenne (tükör csere, vezérlés, fékbetétek, olaj). Erre azt mondják, hogy csak x ezer forinttért adnak rá árajánlatot (5000?) és az mindenképpen kell. Normális? Úgyis otthagytam volna a kocsit, csak szerettem volna tudni, hogy 200 lesz vagy 300, nem mindegy.

Én így kalkuláltam:
Tükör csere fényezéssel 40
Vezérlés 130
Fékbetétek 40
Olaj 30


Volt erről cikk anno és asszem két okot soroltak fel arra, miért nem adnak ingyen ajánlatot.

1. Ha elsősorban kaszniról van szó, akkor rengetegen a biztosító miatt kérnek ajánlatot. Ezzel a nagyobb rezsijű szervizeknek munkájuk ugyan van, de a júzer a biztosító pénzét egy garázsban költi el.
2. Szintén a nagyobb vállalási árral dolgozó szervizekkel rendszeresen előfordul, hogy árajánlatot ugyan kérnek tőlük, de tudják, h az összeg láttán a júzer úgysem viszi oda a paripát.
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #30655 Dátum: 2016.03.15 kedd, 12:49:23 »

Bevittem a kocsit márkaszervizbe, kb. 200-300 ezres javítás lenne (tükör csere, vezérlés, fékbetétek, olaj). Erre azt mondják, hogy csak x ezer forinttért adnak rá árajánlatot (5000?) és az mindenképpen kell. Normális? Úgyis otthagytam volna a kocsit, csak szerettem volna tudni, hogy 200 lesz vagy 300, nem mindegy.

Én így kalkuláltam:
Tükör csere fényezéssel 40
Vezérlés 130
Fékbetétek 40

Olaj 30

Ha egy szerviztől kérsz bármilyen szolgáltatást árajánlatott kell adnia ezek után döntesz kéred-e a szolgáltatást ha menetközben az ár növekedne a beleegyezésed nélkül nem folytathatják
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #30656 Dátum: 2016.03.15 kedd, 13:07:56 »

Sziasztok
tudtok segíteni nekem kellene az a  elektromos valami ami vizet melegiti hogy hamarább legyen fűtés, ha lehet gyári nem tudom hol lehet beszerezni, úgy tudom a diesel mondeoban van ilyen
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30657 Dátum: 2016.03.15 kedd, 18:16:40 »

Sziasztok
tudtok segíteni nekem kellene az a  elektromos valami ami vizet melegiti hogy hamarább legyen fűtés, ha lehet gyári nem tudom hol lehet beszerezni, úgy tudom a diesel mondeoban van ilyen
ptc-nek hívják és az mk4-ben nem melegíti a vizet, hanem a fűtőbox aljában van és a levegőt fűti.
itt látszik a helye:
https://www.google.at/search?q=ford+ptc+heater&espv=2&biw=1366&bih=581&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjfluvemMPLAhUFjywKHZsBBb4Q_AUIBigB#imgrc=kr0T8jSwZsHSPM%3A
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #30658 Dátum: 2016.03.15 kedd, 19:03:26 »

ptc-nek hívják és az mk4-ben nem melegíti a vizet, hanem a fűtőbox aljában van és a levegőt fűti.
itt látszik a helye:
https://www.google.at/search?q=ford+ptc+heater&espv=2&biw=1366&bih=581&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjfluvemMPLAhUFjywKHZsBBb4Q_AUIBigB#imgrc=kr0T8jSwZsHSPM%3A
És valószínűleg nem véletlenül nincs benzinesben. Ott felesleges, mert hamar ad meleget a motor.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30659 Dátum: 2016.03.15 kedd, 19:50:52 »

És valószínűleg nem véletlenül nincs benzinesben. Ott felesleges, mert hamar ad meleget a motor.
Aláírás alapján dízel, ha erre gondolsz.
Amellett, hogy nem biztos hogy érdemes, nem is biztos, hogy lehet, mert 80A-s biztosítéka van, 1000W teljesítményű az egység. Nem tudom, a benyásban van-e ehhez elegendő generátor.
Amúgy meg kb 20mp és melegít, ennyit még a benzines sem tud.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30660 Dátum: 2016.03.15 kedd, 21:43:30 »

ptc-nek hívják és az mk4-ben nem melegíti a vizet, hanem a fűtőbox aljában van és a levegőt fűti.
itt látszik a helye:
https://www.google.at/search?q=ford+ptc+heater&espv=2&biw=1366&bih=581&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjfluvemMPLAhUFjywKHZsBBb4Q_AUIBigB#imgrc=kr0T8jSwZsHSPM%3A
etis-ben alvázszám alapján mit ír ki, ha van?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #30661 Dátum: 2016.03.16 szerda, 07:10:59 »

etis-ben alvázszám alapján mit ír ki, ha van?
valami elektromos kiegészítő fűtés,asszem.majd otthon megnézem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30662 Dátum: 2016.03.16 szerda, 07:29:14 »

Arra gondoltam, hogy az 1.8-asnak más a vezérlése mint a 2.0 . Az 1.8-as  vezérlése kombinált olajban futó szíjas ha jól emlékszem a kifejezésekre. Most  nem tudom hogy ez minden 1.8-ra igaz vagy csak bizonyos típusok kiváltsága ez. Na meg én azt sem tudom hogy az 1.6 econetic is ilyen felépítésű e. De ezknek a javítása állítólag drágább. A  másik amit mesélt a szerelő akihez a mostani verdát is hordom, hogy az 1.8-as motor jobban megterheli a kettőstömegűt mint a 2.0 vagy 2.2 .  Ő azt tanácsolta hogy ha ilyen autót akarok venni akkor 2.0 legyen ne 1.8 . De nem osztani akarom itt az észt.
Azért gondold át kétszer is, hogy a 115 LE elég-e 1600kg alá. Ezek jellemzően legolcsóbban megvehető, de már nagy cégautók, területi képviselőknek stb. Lomha, cserében nem megy.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #30663 Dátum: 2016.03.16 szerda, 08:32:49 »

Azért gondold át kétszer is, hogy a 115 LE elég-e 1600kg alá. Ezek jellemzően legolcsóbban megvehető, de már nagy cégautók, területi képviselőknek stb. Lomha, cserében nem megy.
Ja, viszont jó sokat. Olyan igazi lutifuti területi képviselőnek veszik a multik, hogy azért prezentálja a céget, persze trend "-" alap fapad felszereltséggel.   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #30664 Dátum: 2016.03.16 szerda, 08:50:23 »

etis-ben alvázszám alapján mit ír ki, ha van?

 Kiegészítő levegőfűtéssel / With Supplemental Air Heater

Ami gazolajos:

Kieg.fűtővel/Programozható /  With Aux Heater/Programmable

Nekem volt mindketto ez utobbi ami most is van az szvsz jobb  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mike81
Vendég
« Új hozzászólás #30665 Dátum: 2016.03.16 szerda, 09:24:23 »

Azért gondold át kétszer is, hogy a 115 LE elég-e 1600kg alá. Ezek jellemzően legolcsóbban megvehető, de már nagy cégautók, területi képviselőknek stb. Lomha, cserében nem megy.

Én nem is akartam 1.8-ast venni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30666 Dátum: 2016.03.16 szerda, 09:34:52 »

 Kiegészítő levegőfűtéssel / With Supplemental Air Heater

Ami gazolajos:

Kieg.fűtővel/Programozható /  With Aux Heater/Programmable

Nekem volt mindketto ez utobbi ami most is van az szvsz jobb  wave
Kiegészítő levegőfűtéssel

ilyenem van nyes eljen

mondjuk van pár dolog amit nem értek:

Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
Nem záródó csap anyák vigyor3


ja és még valami, a b oszlopon lévő levegő befúvókon milyen állásban jön levegő? mert eddig bármit nyomkodtam a vezérlőn nem jött ott semmi sem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #30667 Dátum: 2016.03.16 szerda, 10:00:36 »


Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
Nem záródó csap anyák vigyor3

ja és még valami, a b oszlopon lévő levegő befúvókon milyen állásban jön levegő? mert eddig bármit nyomkodtam a vezérlőn nem jött ott semmi sem vigyor3
Pedig egyszeru legalabbis az utasules: ket iranyba es csak kezzel allithatod nem lesz ott semmilyen elektromos allithatosag nem is kell az anyosnak  hehe
Az anyak meg a kereken gondolom nem kerekörrel ellatottak, de ez csak tipp

Nincs veletlenul elzarva a B oszlopon a befuvo? en meg sohasem neztem, de gondolom kozepso allasban max ventillator allassal kellene ott jonnie valaminek  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30668 Dátum: 2016.03.16 szerda, 10:29:15 »

Azért gondold át kétszer is, hogy a 115 LE elég-e 1600kg alá. Ezek jellemzően legolcsóbban megvehető, de már nagy cégautók, területi képviselőknek stb. Lomha, cserében nem megy.

Ezzel nem értek egyet. Mi megvettük anyának az 1.8-ast és persze azért én hoztam haza és azóta is mentem vele és nem mondanám hogy lomha, bár a miénkre 125le van írva. Alényeg, hogy alulról tényleg nem húz, de a turbóval együtt megjön az ereje és nem érzem problémásnak. Nagyon szépen megy, lehet előzgetni is vele és alig eszik. Amúgy a mondi nem 1600kg, modelltől igencsak függ a súlya (1,364–1,578 kg). Ha nem lámpás versenyző az ember, akkor az 1.8 szerintem jó választás, persze a 2.0 többet tud, de a 2.2 még többet.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
gawine
Vendég
« Új hozzászólás #30669 Dátum: 2016.03.16 szerda, 10:38:48 »

Sziasztok !
2009-es MK4-es Mondeo TDCI -m van, és az adaptív tempomat jellemzően mikor erősen gyorsít lekapcsol. Van valami ötletetek mi lehet az oka ? Előre is köszönöm. Gawine.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30670 Dátum: 2016.03.16 szerda, 10:40:22 »

Sziasztok !
2009-es MK4-es Mondeo TDCI -m van, és az adaptív tempomat jellemzően mikor erősen gyorsít lekapcsol. Van valami ötletetek mi lehet az oka ? Előre is köszönöm. Gawine.

http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
gawine
Vendég
« Új hozzászólás #30671 Dátum: 2016.03.16 szerda, 11:18:42 »

Köszönöm a gyors választ, ezt olvastam már, nekem a gombsor rendben működik, csak a fékezés utáni hirtelen tempomatos gyorsítás (mikor visszaállna a beállított sebességre) az nem működik. Üdv.G.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30672 Dátum: 2016.03.16 szerda, 12:27:44 »

Köszönöm a gyors választ, ezt olvastam már, nekem a gombsor rendben működik, csak a fékezés utáni hirtelen tempomatos gyorsítás (mikor visszaállna a beállított sebességre) az nem működik. Üdv.G.

Meglézereztél egy S8 AMG 63-as M5-ös ódit, rajta maradt a pont, a lézer azt próbálta adaptivizálni és lemaradt volna, ám ezt nem várta meg, inkább föladta...  eljen eljen eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30673 Dátum: 2016.03.16 szerda, 12:33:45 »

Kiegészítő levegőfűtéssel

ilyenem van nyes eljen

mondjuk van pár dolog amit nem értek:

Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
Nem záródó csap anyák vigyor3


ja és még valami, a b oszlopon lévő levegő befúvókon milyen állásban jön levegő? mert eddig bármit nyomkodtam a vezérlőn nem jött ott semmi sem vigyor3

A B oszlop extra volt, tutti van neked?  eplus2 eplus2

anyway:

Telepont = zárva

Ürespont = nyitva

Előéleti pont = szívás (nekem van egy H-1 + H7-es, az hat...  szomoru1)
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30674 Dátum: 2016.03.16 szerda, 12:35:49 »

A B oszlop extra volt, tutti van neked?  eplus2 eplus2

anyway:

Telepont = zárva

Ürespont = nyitva


ott a pont Cheesy  nyes  nyes

Ja és ha tesztelni kell, akkor állítsd az autót sima felső fújásra (nem ablakra). Hátra eléggé harmatosan megy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #30675 Dátum: 2016.03.16 szerda, 13:07:23 »

Kérdeztek nemrég a kiegészítő fűtésről. Az ETIS szerint nincs a kocsiba, a régi tulaj szerint van elektromos kiegészítő fűtésem. Honnan tudom a legegyszerűbben megállapítani, hogy van-e, úgy, hogy nem kell semmit sem bontani?  angel Ennek akkor kell csak működnie, ha megy az első szélvédő fütés, úgy mint a tükör fűtés is csak akkor megy, ha a hátsó fűtőszálak be vannak kapcsolva, vagy automatára van állítva a rendszer és ha hideg van akkor melegít? Amikor bekapcsoltam még hidegebben a max fűtést, akkor még hideg motornál is kézmeleg levegőt fújt a venti az ablakra.
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #30676 Dátum: 2016.03.16 szerda, 13:09:12 »

Kérdeztek nemrég a kiegészítő fűtésről. Az ETIS szerint nincs a kocsiba, a régi tulaj szerint van elektromos kiegészítő fűtésem. Honnan tudom a legegyszerűbben megállapítani, hogy van-e, úgy, hogy nem kell semmit sem bontani?  angel Ennek akkor kell csak működnie, ha megy az első szélvédő fütés, úgy mint a tükör fűtés is csak akkor megy, ha a hátsó fűtőszálak be vannak kapcsolva, vagy automatára van állítva a rendszer és ha hideg van akkor melegít? Amikor bekapcsoltam még hidegebben a max fűtést, akkor még hideg motornál is kézmeleg levegőt fújt a venti az ablakra.
nem kell hozzá egyik szélvédőfűtés sem.csak a fűtést simán bekapcsolod.szerintem ha van benne,azt az etis írná.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
X777
Vendég
« Új hozzászólás #30677 Dátum: 2016.03.16 szerda, 14:16:06 »

Kiegészítő levegőfűtéssel

ilyenem van nyes eljen

mondjuk van pár dolog amit nem értek:

Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
Nem záródó csap anyák vigyor3


ja és még valami, a b oszlopon lévő levegő befúvókon milyen állásban jön levegő? mert eddig bármit nyomkodtam a vezérlőn nem jött ott semmi sem vigyor3

Ezt a B oszlopos dolgot már én is akartam kérdezni. Hiába megy a fűtés elöl, az oszlopból csak hideg levegő jön. Ez így normális? Lehet, hogy csak hűtésre való nyáron?  Huh?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30678 Dátum: 2016.03.16 szerda, 14:23:00 »

Ezt a B oszlopos dolgot már én is akartam kérdezni. Hiába megy a fűtés elöl, az oszlopból csak hideg levegő jön. Ez így normális? Lehet, hogy csak hűtésre való nyáron?  Huh?

Igen, van benne egy fluxuskondenzátor, ami csak a hideg levegőt engedi át, a meleget nem, ezért csak hűteni tud.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30679 Dátum: 2016.03.16 szerda, 14:23:15 »

Ezt a B oszlopos dolgot már én is akartam kérdezni. Hiába megy a fűtés elöl, az oszlopból csak hideg levegő jön. Ez így normális? Lehet, hogy csak hűtésre való nyáron?  Huh?

jó az télen is meleg levegőre, csak éppen mindent fel kell melegítenie, hogy meleg levegő jöjjön onnan is. A motor is lassabban melegszik, a küszöbben megy a levegő, ami eléggé hideg, ráadásul a menetszél és a kinti hideg hűti. Szóval hátul lassabban lesz meleg és ha nem is engeded a meleget hátra, akkor meg pláne.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30680 Dátum: 2016.03.16 szerda, 17:10:25 »

Pedig egyszeru legalabbis az utasules: ket iranyba es csak kezzel allithatod nem lesz ott semmilyen elektromos allithatosag nem is kell az anyosnak  hehe
Az anyak meg a kereken gondolom nem kerekörrel ellatottak, de ez csak tipp

Nincs veletlenul elzarva a B oszlopon a befuvo? en meg sohasem neztem, de gondolom kozepso allasban max ventillator allassal kellene ott jonnie valaminek  Wink

de a sofőrnél a 2 irány a magasságállítás motorosan, akkor anyóson is annak kéne lenni, csak manuálisan, nem? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30681 Dátum: 2016.03.16 szerda, 17:11:30 »

ott a pont Cheesy  nyes  nyes

Ja és ha tesztelni kell, akkor állítsd az autót sima felső fújásra (nem ablakra). Hátra eléggé harmatosan megy
worship

kipróbálom majd worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30682 Dátum: 2016.03.16 szerda, 17:12:23 »

jó az télen is meleg levegőre, csak éppen mindent fel kell melegítenie, hogy meleg levegő jöjjön onnan is. A motor is lassabban melegszik, a küszöbben megy a levegő, ami eléggé hideg, ráadásul a menetszél és a kinti hideg hűti. Szóval hátul lassabban lesz meleg és ha nem is engeded a meleget hátra, akkor meg pláne.
az ülés alatt megy át, nem a küszöb mellett
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30683 Dátum: 2016.03.16 szerda, 17:31:32 »

az ülés alatt megy át, nem a küszöb mellett

biztos?

van egy ami hátra a lábra fúja és van egy ami a B oszlopon lévő fújókba viszi
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30684 Dátum: 2016.03.16 szerda, 17:47:45 »

biztos?

van egy ami hátra a lábra fúja és van egy ami a B oszlopon lévő fújókba viszi

Biztos!

Zsolti mindent szétszed mielőtt használja!  eplus2  eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30685 Dátum: 2016.03.16 szerda, 19:36:21 »

biztos?

van egy ami hátra a lábra fúja és van egy ami a B oszlopon lévő fújókba viszi
biztos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30686 Dátum: 2016.03.16 szerda, 19:36:50 »

Biztos!

Zsolti mindent szétszed mielőtt használja!  eplus2  eplus2
nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #30687 Dátum: 2016.03.16 szerda, 19:39:39 »

Hello!

Gyors kerdes: hogyan tudok legegyszerubben, legolcsobban pen drive-ot csatlakoztatni a Titanium X -hez? (2008)

hallottam vmi usb music box-rol de sajnos nem ertek hozza. A fordom nem beepitett navis, csak mp3-as cd lejatszo, 6-os tarral. Nem tudom azt sem, hol az aux csatlakozo rajta.

Koszi elore is a helpet!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30688 Dátum: 2016.03.16 szerda, 20:32:29 »

Hello!

Gyors kerdes: hogyan tudok legegyszerubben, legolcsobban pen drive-ot csatlakoztatni a Titanium X -hez? (2008)

hallottam vmi usb music box-rol de sajnos nem ertek hozza. A fordom nem beepitett navis, csak mp3-as cd lejatszo, 6-os tarral. Nem tudom azt sem, hol az aux csatlakozo rajta.

Koszi elore is a helpet!

leniytod a kesztyűtartót és ott az a fehér cucc a bal oldalon:


így jobban látod:


hűdenagy minőséget ne várj tőle
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #30689 Dátum: 2016.03.16 szerda, 20:57:44 »

leniytod a kesztyűtartót és ott az a fehér cucc a bal oldalon:


így jobban látod:


hűdenagy minőséget ne várj tőle

koszi szepen megtalaltam az auxot!
viszont nekem nincs usb... mit lehet tenni, hogy legyen? Smiley
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30690 Dátum: 2016.03.16 szerda, 21:00:33 »

koszi szepen megtalaltam az auxot!
viszont nekem nincs usb... mit lehet tenni, hogy legyen? Smiley

el kell adni ezt a fejegységet és venni egy USB-set.  nyes

Poént félretéve, nem tudom, hogy ehhez lehet-e varázsolni USB-t
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #30691 Dátum: 2016.03.16 szerda, 21:05:23 »

ptc-nek hívják és az mk4-ben nem melegíti a vizet, hanem a fűtőbox aljában van és a levegőt fűti.
itt látszik a helye:
https://www.google.at/search?q=ford+ptc+heater&espv=2&biw=1366&bih=581&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjfluvemMPLAhUFjywKHZsBBb4Q_AUIBigB#imgrc=kr0T8jSwZsHSPM%3A
Azt tudom kiegészítő elektromos fütés azt gondoltam van vizmelegitő is benne mert nekem ilyen kellene elektromos autóba építeném
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30692 Dátum: 2016.03.16 szerda, 22:13:26 »

Én nem is akartam 1.8-ast venni.
Az 1,8 125 LE, az 1,6 a 115 LE.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30693 Dátum: 2016.03.16 szerda, 22:17:40 »

Ezzel nem értek egyet. Mi megvettük anyának az 1.8-ast és persze azért én hoztam haza és azóta is mentem vele és nem mondanám hogy lomha, bár a miénkre 125le van írva. Alényeg, hogy alulról tényleg nem húz, de a turbóval együtt megjön az ereje és nem érzem problémásnak. Nagyon szépen megy, lehet előzgetni is vele és alig eszik. Amúgy a mondi nem 1600kg, modelltől igencsak függ a súlya (1,364–1,578 kg). Ha nem lámpás versenyző az ember, akkor az 1.8 szerintem jó választás, persze a 2.0 többet tud, de a 2.2 még többet.
Most hirtelen nem találom a Totalcar cikket, ahol leírták, hogy a mai autók jellemzően 1-2 mázsával (!) nehezebbek a gyár által megadottnál.

A forgalmimban 1501kg áll. 1670kg volt a mérlegen.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30694 Dátum: 2016.03.16 szerda, 22:19:33 »

Most hirtelen nem találom a Totalcar cikket, ahol leírták, hogy a mai autók jellemzően 1-2 mázsával (!) nehezebbek a gyár által megadottnál.

A forgalmimban 1501kg áll. 1670kg volt a mérlegen.

persze, mert a legtöbb esetben üres súlyt adnak meg. Erre jön hűtővíz, ablakmosó, olaj, üzemanyag...
De ettől még 1300-1600-ig elégé nagy a tartomány. Amúgy azt kell mondjam az 1.8 TDCi nagyon szépen repíti a mondeót, szóval nekem nagyon pozitív benyomást keltett.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30695 Dátum: 2016.03.16 szerda, 22:26:02 »

persze, mert a legtöbb esetben üres súlyt adnak meg. Erre jön hűtővíz, ablakmosó, olaj, üzemanyag...
De ettől még 1300-1600-ig elégé nagy a tartomány. Amúgy azt kell mondjam az 1.8 TDCi nagyon szépen repíti a mondeót, szóval nekem nagyon pozitív benyomást keltett.
Értelek, de ne legyen már 170kg. Smiley Egyébként negyedtankkal mérték, ha az előírt 90%-ot nézem, akkor 2 mázsa körül van a különbség. Ha kiindulunk ebből, akkor az 1300-nak mondott Mondeo is 1500. Ami - lássuk be - reális, tekintve, hogy egy Focus MK2 Ti-VCT is bőven 1200kg fölött van...
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30696 Dátum: 2016.03.16 szerda, 22:27:40 »

Értelek, de ne legyen már 170kg. Smiley Egyébként negyedtankkal mérték, ha az előírt 90%-ot nézem, akkor 2 mázsa körül van a különbség. Ha kiindulunk ebből, akkor az 1300-nak mondott Mondeo is 1500. Ami - lássuk be - reális, tekintve, hogy egy Focus MK2 Ti-VCT is bőven 1200kg fölött van...

 afro1
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30697 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 11:59:05 »

Képzeljétek most jöttem a márkaszervízből!

- Az autó sokkal jobban megy, mint azelőtt és csöndesebb is és kevesebbet fogyaszt!
- fékolajat is cseréltek, sokkal jobb lett a fék, mindenkinek ajánlom, mert így nőni fog a betét- és tárcsavastagság!
- nem állították el az üléseket!
- le volt fóliázva a kormány és az ülés
- azt mondta a MF, hogy ne adjam el, mert nem találok majd jobbat!
- az MK5 - öt nagyon sok aprósággal hordják vissza gariban (leginkább elektromos fasságok...)
- digitális szervíznaplót vezetnek a kocsiról, ez ETIS-ben is látható!
- 2 jócsaj is volt a szalonban
- szemtelenül kevés pénzt kértek, ezért reklamáltam

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #30698 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 12:25:02 »

Képzeljétek most jöttem a márkaszervízből!

- 2 jócsaj is volt a szalonban


 wave wave
mesélj még.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30699 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 12:42:43 »

mesélj még.

A könyvelésen ültek, nem engedtek a közelükbe, pedig határozottan kértem, még a munkalapon is...  szomoru1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 607 608 609 610 611 612 613 [614] 615 616 617 618 619 620 621 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.