Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.20 péntek, 01:11:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 611 612 613 614 615 616 617 [618] 619 620 621 622 623 624 625 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11665631 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30850 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 11:28:04 »

....már a németek is tekernek. ...

Ezért érdemes egy picit utánakérdezni a paripa előéletének a fent leírt módon.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #30851 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 18:36:02 »

Németországi. A Ford nem tud mondani róla semmit az alvázszám alapján. Nincs online szervizkönyve. Más infóm nincs róla.
A vezérlés csere az természetes. Ha 20 e lenne benne akkor is cserélném. 30 e Ft- n nem múlik a dolog.
Olvass már vissza kicsit. Nincs olyan hónap, hogy ne írnám le. Itt vettem b4k-t, kb. 105ekm-el. Valójában 250-300ekm volt benne. Szintén német. A szervizkönyvet felejtsd el, úgy is fake. Ha alvázszám alapján a fordnál nincs bejegyzés, akkor vagy törölték vagy sosem volt márkaszervízben. Ettől még lehet jó hófehérke (lásd Trollnyóét  Grin), csak sokkal alaposabban kell megnézni és pofátlanul alkudozni, hogy maradjon pénz a javításokra.   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
scooby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #30852 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:49:34 »

Sziasztok!

Nem régóta vagyok egy 2007-es MK4-es TDCI Mondeo tulajdonosa. Eddig remek az autó, mindössze egy apró dolgot vettem észre rajta. Nem komoly hibáról van szó, csak érdekel, hogy vajon mi okozhatja.

A műszerfal mögül, valahonnan a két középső szellőző irányából rezonáló, zörgő hangot hallok. Legjobban 3. fokozatban 45-50 km/h-s tempónál hallható. Jellemzően az 1700-1800 körüli fordulatnál jelentkezik. Ha e tartomány alá vagy fölé megyek egy kis lassítással vagy gyorsítással rögtön elmúlik. Ha visszamegyek ebbe a tartományba akkor viszont újra előjön. Megpróbáltam utánanézni, hogy mi okozhatja ezt és vélhetően a turbócső rögzítése a hiba forrása, mivel a gumiszilentek kilazulnak és a turbócső hozzáér a karosszériához. Szerintetek is valóban ez lehet a probléma? Ha igen, ez hol található az autóban, gondolom csak alulról lehetne ezt megnézni? Ha esetleg egy képet küldenétek, amin látszik, hogy mit és hol keressek azt megköszönném.

Igazából ennyi lenne csak, remélem hogy tudtok segíteni.

Köszi szépen előre is!
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30853 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:51:17 »

.... A szervizkönyvet felejtsd el, úgy is fake. ...

Öööö, azért nekem némethonban eléggé rendben volt a szervizkönyv. A szervizek a számlákkal i sigazolták, hogy az autó ott és akko rjárt, ami szerepelt a szk-ben.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30854 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 21:03:54 »

Öööö, azért nekem némethonban eléggé rendben volt a szervizkönyv. A szervizek a számlákkal i sigazolták, hogy az autó ott és akko rjárt, ami szerepelt a szk-ben.

Vannak kivételek, de jó lenne, ha a hamisított lenne a kivétel és nem a valós.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #30855 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 21:20:08 »

Öööö, azért nekem némethonban eléggé rendben volt a szervizkönyv. A szervizek a számlákkal i sigazolták, hogy az autó ott és akko rjárt, ami szerepelt a szk-ben.
Másodszorra nekem is. Blekié már rendben van. A fake szervizkönyv vélemény kifejezetten erről az autókereskedésről szól.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #30856 Dátum: 2016.03.29 kedd, 10:27:44 »

Sziasztok!

Véleményeket szeretnék kérni.

Mi a véleményetek az autó gépi mosásáról? PL imo automosók stb.

Valóban rontja a fényezését az autónak, ha nem kézimosóba, hanem gépi mosóba visszük lemosni?
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #30857 Dátum: 2016.03.29 kedd, 10:34:51 »

Sziasztok!

Véleményeket szeretnék kérni.

Mi a véleményetek az autó gépi mosásáról? PL imo automosók stb.

Valóban rontja a fényezését az autónak, ha nem kézimosóba, hanem gépi mosóba visszük lemosni?
az imo egy xar.több négyzetméternyi területen nem mossa le az ajtók alját,a löksiket,a kerekeket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #30858 Dátum: 2016.03.29 kedd, 10:43:39 »

az imo egy xar.több négyzetméternyi területen nem mossa le az ajtók alját,a löksiket,a kerekeket.

Értem, akkor melyiket ajánlod?
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30859 Dátum: 2016.03.29 kedd, 11:09:29 »

Sziasztok!

Nem régóta vagyok egy 2007-es MK4-es TDCI Mondeo tulajdonosa. Eddig remek az autó, mindössze egy apró dolgot vettem észre rajta. Nem komoly hibáról van szó, csak érdekel, hogy vajon mi okozhatja.

A műszerfal mögül, valahonnan a két középső szellőző irányából rezonáló, zörgő hangot hallok. Legjobban 3. fokozatban 45-50 km/h-s tempónál hallható. Jellemzően az 1700-1800 körüli fordulatnál jelentkezik. Ha e tartomány alá vagy fölé megyek egy kis lassítással vagy gyorsítással rögtön elmúlik. Ha visszamegyek ebbe a tartományba akkor viszont újra előjön. Megpróbáltam utánanézni, hogy mi okozhatja ezt és vélhetően a turbócső rögzítése a hiba forrása, mivel a gumiszilentek kilazulnak és a turbócső hozzáér a karosszériához. Szerintetek is valóban ez lehet a probléma? Ha igen, ez hol található az autóban, gondolom csak alulról lehetne ezt megnézni? Ha esetleg egy képet küldenétek, amin látszik, hogy mit és hol keressek azt megköszönném.

Igazából ennyi lenne csak, remélem hogy tudtok segíteni.

Köszi szépen előre is!
figyi, ez a turbócső dolog az MK3 2.0TDCi-nél volt megoldás. Nekem az MK4 2.0tdci-ben a csillár szemüvegtartóban szokott zörögni a napszemüveg szára 1800-2000 1/min között, de az kb olyan, mintha az egész autó zörögne. Megigazítom, és már csönd is van. (tudnak még az apró+vacakok is zörögni a pohártartóban...)
  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30860 Dátum: 2016.03.29 kedd, 11:15:07 »

Sziasztok!

Véleményeket szeretnék kérni.

Mi a véleményetek az autó gépi mosásáról? PL imo automosók stb.

Valóban rontja a fényezését az autónak, ha nem kézimosóba, hanem gépi mosóba visszük lemosni?
javítani biztos nem javít rajta a gépi mosás. De ha nem szarvasbőr kendővel, tudományos megalapozott rétegrendben mosod, az sem biztos, hogy segít.
Bármelyik gépi mosót próbálhatod, tökéletes nem lesz.
Az IMO legalább specialista, nem mint az üzemanyag kutas mosók, amik meglehetősen ridegtartásban vannak (vagy karban van tartva, vagy nem, de inkább nem).

Az erősen szubjektív véleményem az, hogy ez egy AUTÓ (használati tárgy), ráadásul a kommerszebbik fajtából. Értem, hogy vigyázol rá, én is igyekszem, de azért nem biztos, hogy mindig kézi mosóba viszem/magam mosom le. Így kevésbé idegesít az, ha a jó képességű közlekedőtársak (vagy én magam esetleg) rányitják/beletolatnak/összekarcolják/stb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #30861 Dátum: 2016.03.29 kedd, 11:35:37 »

Értem, akkor melyiket ajánlod?
a mol kutakon jobbak valamennyivel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30862 Dátum: 2016.03.29 kedd, 12:03:48 »

Sziasztok!

Nem régóta vagyok egy 2007-es MK4-es TDCI Mondeo tulajdonosa. Eddig remek az autó, mindössze egy apró dolgot vettem észre rajta. Nem komoly hibáról van szó, csak érdekel, hogy vajon mi okozhatja.

A műszerfal mögül, valahonnan a két középső szellőző irányából rezonáló, zörgő hangot hallok. Legjobban 3. fokozatban 45-50 km/h-s tempónál hallható. Jellemzően az 1700-1800 körüli fordulatnál jelentkezik. Ha e tartomány alá vagy fölé megyek egy kis lassítással vagy gyorsítással rögtön elmúlik. Ha visszamegyek ebbe a tartományba akkor viszont újra előjön. Megpróbáltam utánanézni, hogy mi okozhatja ezt és vélhetően a turbócső rögzítése a hiba forrása, mivel a gumiszilentek kilazulnak és a turbócső hozzáér a karosszériához. Szerintetek is valóban ez lehet a probléma? Ha igen, ez hol található az autóban, gondolom csak alulról lehetne ezt megnézni? Ha esetleg egy képet küldenétek, amin látszik, hogy mit és hol keressek azt megköszönném.

Igazából ennyi lenne csak, remélem hogy tudtok segíteni.

Köszi szépen előre is!

melyik motorral szerelt?

Anyának az 1.8 TDCi 1-es 2-es fokozatban alacsony fordulatszámon csinál valami hasonlót. Majd a hifi csere miatt úgy is szétszedem és akkor megnézem.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30863 Dátum: 2016.03.29 kedd, 12:08:01 »

Sziasztok!

Véleményeket szeretnék kérni.

Mi a véleményetek az autó gépi mosásáról? PL imo automosók stb.

Valóban rontja a fényezését az autónak, ha nem kézimosóba, hanem gépi mosóba visszük lemosni?

Nekem az IMO-ról csak pozitív benyomásaim vannak. Normális anyagokat használnak, nem durva műanyag a kefe. Persze mint minden gépi mosó nem szed le mindent. Ebből a szempontból nekem az IMO vált be a legjobban, de ha megnézed mindenhol ugyan úgy van a három kefe (mondjuk az IMo-ban a függőlegeseket legalább duplázzák, bár van néhány benzinkút ahol szintén). Szóval nem hiszem, hogy az OMV vagy egyéb kúton sokkal jobb dologgal találkozol, mert kb ugyan azt tudják.

Ha nincs időm, akkor IMO-zom, de leginkább nálunk a shellnél lévő kézibe viszem, ahol csak magasnyomású van (se kefe semmi). Egész szépen lehozza, de ha nagyon koszos volt, akkor kétszer kell öblíteni és kétszer kell mosni. Itt nem ér a vízen és a vegyi anyagokon kívül semmi az autóhoz.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #30864 Dátum: 2016.03.29 kedd, 13:29:00 »

Nekem az IMO-ról csak pozitív benyomásaim vannak. Normális anyagokat használnak, nem durva műanyag a kefe. Persze mint minden gépi mosó nem szed le mindent. Ebből a szempontból nekem az IMO vált be a legjobban, de ha megnézed mindenhol ugyan úgy van a három kefe (mondjuk az IMo-ban a függőlegeseket legalább duplázzák, bár van néhány benzinkút ahol szintén). Szóval nem hiszem, hogy az OMV vagy egyéb kúton sokkal jobb dologgal találkozol, mert kb ugyan azt tudják.

Ha nincs időm, akkor IMO-zom, de leginkább nálunk a shellnél lévő kézibe viszem, ahol csak magasnyomású van (se kefe semmi). Egész szépen lehozza, de ha nagyon koszos volt, akkor kétszer kell öblíteni és kétszer kell mosni. Itt nem ér a vízen és a vegyi anyagokon kívül semmi az autóhoz.

Értelek, köszi.
Valóban megoszlanak a vélemények az IMO-ról, én is azt hallotam, hogy szépen lehoz mindent, csak a karcolások miatt is kérdeztem rá.
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #30865 Dátum: 2016.03.29 kedd, 14:17:21 »

Értelek, köszi.
Valóban megoszlanak a vélemények az IMO-ról, én is azt hallotam, hogy szépen lehoz mindent, csak a karcolások miatt is kérdeztem rá.
azért szvsz ezt imo ja válogatja. anno off gépen új szélvédőmet eléggé karcolta. az mk4 en egyelőre nincs gépi mosós karc, és szerintem nem is lesz. ezt nem hagyom összebszni Cheesy
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30866 Dátum: 2016.03.29 kedd, 14:45:13 »

azért szvsz ezt imo ja válogatja. anno off gépen új szélvédőmet eléggé karcolta. az mk4 en egyelőre nincs gépi mosós karc, és szerintem nem is lesz. ezt nem hagyom összebszni Cheesy

Az, hogy mi karcol sok-sok mindentől függ. A normális IMO-nál van előtte egy gyorsa nagynyomásúval letolom fázis és nem fog karcolni. Ha olyan mosóba mész, ahol vacak, durva műanyagból van a mosókefe, akkor karcolni fog. Amúgy a kézi mosó is karcol, ha rálottyintanak egy pici vizet és kezdi a szivaccsal dörzsölni. A vízben ott lesz a homok, ami karcol. Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #30867 Dátum: 2016.03.29 kedd, 15:58:00 »

Az, hogy mi karcol sok-sok mindentől függ. A normális IMO-nál van előtte egy gyorsa nagynyomásúval letolom fázis és nem fog karcolni. Ha olyan mosóba mész, ahol vacak, durva műanyagból van a mosókefe, akkor karcolni fog. Amúgy a kézi mosó is karcol, ha rálottyintanak egy pici vizet és kezdi a szivaccsal dörzsölni. A vízben ott lesz a homok, ami karcol. Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő.

Egyre nehezebb ebben a kérdésben okosnak lenni.
Csak azt szeretném, hogy ez a gyönyörű kék fényezés ugyanilyen gyönyörű, csillogó maradjon Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30868 Dátum: 2016.03.29 kedd, 16:20:57 »

Az, hogy mi karcol sok-sok mindentől függ. A normális IMO-nál van előtte egy gyorsa nagynyomásúval letolom fázis és nem fog karcolni. Ha olyan mosóba mész, ahol vacak, durva műanyagból van a mosókefe, akkor karcolni fog. Amúgy a kézi mosó is karcol, ha rálottyintanak egy pici vizet és kezdi a szivaccsal dörzsölni. A vízben ott lesz a homok, ami karcol. Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő.


Azért ezt nem jelenteném így ki. 
Nagyon nagy balfácánnak kell lenni, hogy kézimosásnál összekarcold a kocsit. Minden mosóban műanyag a mosókefe és karcolnak is.....nem feltétlen 1-2 mosás után fogod látni. Egy sötét autónál könnyen észre lehet venni, ha csak gépi mosóba hordták.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30869 Dátum: 2016.03.29 kedd, 16:26:22 »



Azért ezt nem jelenteném így ki. 
Nagyon nagy balfácánnak kell lenni, hogy kézimosásnál összekarcold a kocsit. Minden mosóban műanyag a mosókefe és karcolnak is.....nem feltétlen 1-2 mosás után fogod látni. Egy sötét autónál könnyen észre lehet venni, ha csak gépi mosóba hordták.

Nagyon sok kézimosónál jártam úgy, hogy álltam a sorban és néztem mit csináltak, majd kiálltam a sorból és el is mentem. Alapvetően mindegy, hogy a port, homokot szivaccsal kézzel, vagy géppel dolgozzák be. Pl az IMO mosókban (ahova én járok), nem sima műanyag "szőr" kefe van, hanem szivacs szerű csíkok és ezek mosnak. Szóval ha a jámbor ember a mosóban fogja és jól megdörgöli az ippeg csak feláztatott piszkot az autódon, akkor az biza karcolni fog mint állat. Ezzel szemben, ha az imo-ban előtte magasnyomásúval letolják, akkor nem fog karcolni.

Szóval még is csak kijelenteném: Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30870 Dátum: 2016.03.29 kedd, 16:31:31 »

Nagyon sok kézimosónál jártam úgy, hogy álltam a sorban és néztem mit csináltak, majd kiálltam a sorból és el is mentem. Alapvetően mindegy, hogy a port, homokot szivaccsal kézzel, vagy géppel dolgozzák be. Pl az IMO mosókban (ahova én járok), nem sima műanyag "szőr" kefe van, hanem szivacs szerű csíkok és ezek mosnak. Szóval ha a jámbor ember a mosóban fogja és jól megdörgöli az ippeg csak feláztatott piszkot az autódon, akkor az biza karcolni fog mint állat. Ezzel szemben, ha az imo-ban előtte magasnyomásúval letolják, akkor nem fog karcolni.

Szóval még is csak kijelenteném: Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő.


Tehát nem jó mosókba jártál.   vigyor3
Amiket én ismerek ott magasnyomásúval kezdenek, sőt előtte lespriccelik rovar-kátrányoldós cuccal is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30871 Dátum: 2016.03.29 kedd, 16:34:06 »



Tehát nem jó mosókba jártál.   vigyor3
Amiket én ismerek ott magasnyomásúval kezdenek, sőt előtte lespriccelik rovar-kátrányoldós cuccal is.

akkor még is csak igaz, hogy "Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő."

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #30872 Dátum: 2016.03.29 kedd, 16:45:09 »

akkor még is csak igaz, hogy "Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő."



Egy ideig hiányzott GSR kekeckedése, állandó pontosítani akarása. De már nem.  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30873 Dátum: 2016.03.29 kedd, 16:46:13 »

sziasztok!

Tudtok jó MK4 mosási technológiát? Le szeretném mosni a kocsimat, de eddig még nem mertem soha, mert féltem, hogy rossz a technológia mindenhol!  eplus2 eplus2

 worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 16:47:59 írta Trollinia » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #30874 Dátum: 2016.03.29 kedd, 16:49:05 »

sziasztok!

Tudtok jó MK4 mosási technológiát? Le szeretném mosni a kocsimat, de eddig még nem mertem soha, mert féltem, hogy rossz a technológia mindenhol!  eplus2 eplus2

 worship worship

pl:Duna  ott újfajta a technológia eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 16:51:04 írta optikal » Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30875 Dátum: 2016.03.29 kedd, 17:05:02 »

sziasztok!

Tudtok jó MK4 mosási technológiát? Le szeretném mosni a kocsimat, de eddig még nem mertem soha, mert féltem, hogy rossz a technológia mindenhol!  eplus2 eplus2

 worship worship

trolloknak nem adunk ki ilyen infót  eplus2  eplus2
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30876 Dátum: 2016.03.29 kedd, 17:06:53 »

sziasztok!

Tudtok jó MK4 mosási technológiát? Le szeretném mosni a kocsimat, de eddig még nem mertem soha, mert féltem, hogy rossz a technológia mindenhol!  eplus2 eplus2

 worship worship


Persze.  nyes
Most esik....önts rá sampont, majd az eső lemossa. 
Csak úgy állj vel, hogy az esőcsppek nehogy összekarcolják.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30877 Dátum: 2016.03.29 kedd, 17:12:49 »



Persze.  nyes
Most esik....önts rá sampont, majd az eső lemossa. 
Csak úgy állj vel, hogy az esőcsppek nehogy összekarcolják.  eplus2

 nyes  nyes  nyes
Ez jó.

Amúgy ez az egész karcosdi a 0km-es autónál még megértem, de 3. tulajok az autót 10 éves kora után adják el jellemzően. Akkor egy polír kell neki és kész. Szóval felesleges ezen pörögni
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #30878 Dátum: 2016.03.29 kedd, 17:18:34 »

Nem elektromos a szivattyú. Azért kellett cserélni, mert eldugult a tartályban lévő szűrő, ami miatt levegős lett, nem lehetett le légteleníteni.
Tartálycsere után se volt jó a szivattyú, hoztak egy másikat, avval jó lett, ezidáig. Most úton van oda ahonnan küldték, megnézik jó e.
Mire visszaér, megjön az új tartály.( szétbuheráltam, így szűrő nélkül meg nem jó)
Az új tartállyal, megvizsgált szivattyúval, meg új olajjal, új ékszíjjal, meglátjuk mit mutat. ( lehet csúszott az ékszíj, bár nem utalt rá semmi.pl töltés stb.)
Remélem hétvégére összeáll minden hozzávaló. Ha így sem lesz jó akkor kormánymű. Na az nem lesz egyszerű, azt kicsit macerásabb kiszerelni. Ja és a felújítása 40-50e ft.
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #30879 Dátum: 2016.03.29 kedd, 17:20:00 »

elektronyos a szivattyú? Miért volt cserélve?

Nem elektromos a szivattyú. Azért kellett cserélni, mert eldugult a tartályban lévő szűrő, ami miatt levegős lett, nem lehetett le légteleníteni.
Tartálycsere után se volt jó a szivattyú, hoztak egy másikat, avval jó lett, ezidáig. Most úton van oda ahonnan küldték, megnézik jó e.
Mire visszaér, megjön az új tartály.( szétbuheráltam, így szűrő nélkül meg nem jó)
Az új tartállyal, megvizsgált szivattyúval, meg új olajjal, új ékszíjjal, meglátjuk mit mutat. ( lehet csúszott az ékszíj, bár nem utalt rá semmi.pl töltés stb.)
Remélem hétvégére összeáll minden hozzávaló. Ha így sem lesz jó akkor kormánymű. Na az nem lesz egyszerű, azt kicsit macerásabb kiszerelni. Ja és a felújítása 40-50e ft.
Naplózva
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #30880 Dátum: 2016.03.29 kedd, 18:44:05 »

Sziasztok. Egy mk4 2008 1.8 tdci ugy vettem az autót hogy ki volt szedve belőle a részecskeszűrő. Az nagy baj? Bocsi ha kicsit butát kérdezek uj vagyok ebben a témában!


1.8 ban nincs részecskeszűrő...
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #30881 Dátum: 2016.03.29 kedd, 21:42:15 »

1.8 ban nincs részecskeszűrő...


Persze hogy nincs, irta hogy kiszedték.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #30882 Dátum: 2016.03.30 szerda, 07:29:21 »

akkor még is csak igaz, hogy "Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő."


csába. most eszméltem csak rá. Zalában kemény a víz. bszameg az karcolta a kocsimat Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30883 Dátum: 2016.03.30 szerda, 08:58:09 »

csába. most eszméltem csak rá. Zalában kemény a víz. bszameg az karcolta a kocsimat Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink

az adottság, de jó technológiával és technikával meg lehet oldani Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #30884 Dátum: 2016.03.30 szerda, 09:16:21 »

az adottság, de jó technológiával és technikával meg lehet oldani Cheesy

Ilyen profi technikára gondoltál kotta? Cheesy

https://www.youtube.com/watch?v=AZOAlvJEhxM
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30885 Dátum: 2016.03.30 szerda, 09:21:14 »

Ilyen profi technikára gondoltál kotta? Cheesy

https://www.youtube.com/watch?v=AZOAlvJEhxM

ez már szinte művészet  nyes  nyes  nyes

Bár szerintem utána belülről is szárítani kellett a járgányt, mert jutott bele víz bőven Cheesy Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #30886 Dátum: 2016.03.30 szerda, 09:23:37 »

ez már szinte művészet  nyes  nyes  nyes

Bár szerintem utána belülről is szárítani kellett a járgányt, mert jutott bele víz bőven Cheesy Cheesy

Az tuti Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #30887 Dátum: 2016.04.01 péntek, 07:30:52 »

Segítsetek légyszi...

Az egyik dolog az óra átállítása. Hiába lépek be a fedcompon, hiába állítom át, hiába nyomom a Confirm-ot, a következő indulásnál ugyan úgy még a téli időszámítás szerint mutatja...

A másik pedig a Home light opció. Ezt most vettem észre hogy van ilyen vigyor3 Hogy kell működésre bírni azon felül hogy bexelem a menüben (nem konzerves még a kijelzőm). Próbáltam automatára kapcsolt világításkapcsoloval is meg a nélkül is, de nem vettem észre semmit Huh?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30888 Dátum: 2016.04.01 péntek, 09:39:50 »

Segítsetek légyszi...

Az egyik dolog az óra átállítása. Hiába lépek be a fedcompon, hiába állítom át, hiába nyomom a Confirm-ot, a következő indulásnál ugyan úgy még a téli időszámítás szerint mutatja...

A másik pedig a Home light opció. Ezt most vettem észre hogy van ilyen vigyor3 Hogy kell működésre bírni azon felül hogy bexelem a menüben (nem konzerves még a kijelzőm). Próbáltam automatára kapcsolt világításkapcsoloval is meg a nélkül is, de nem vettem észre semmit Huh?

jó lenne látni az aláírásodban, hogy milyen autód van. a régebbi BCM szoftverrel a homelight annyit jelent, hogy ha leállítod az autót és húzod magad felé a refi kapcsolót, akkor az első lámpát felkapcsolja 30 másodpercre. BCM frissítéssel ez normál zárás/nyitás esetén falkapcsolásra módosul, csak éppen rizikós.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #30889 Dátum: 2016.04.01 péntek, 09:51:50 »

jó lenne látni az aláírásodban, hogy milyen autód van. a régebbi BCM szoftverrel a homelight annyit jelent, hogy ha leállítod az autót és húzod magad felé a refi kapcsolót, akkor az első lámpát felkapcsolja 30 másodpercre. BCM frissítéssel ez normál zárás/nyitás esetén falkapcsolásra módosul, csak éppen rizikós.

2006-os Galaxy ( a Galaxy benne van az aláírásban vigyor3)
Ennek a refis felkapcsolásnak szerintem nem sok értelme van. Én a nyitás-zárásra kapcsoló helyzetjelzőre számítottam. Azt azért tudnám szeretni. A pocsolyalámpa oldalról, a helyzetjelzők meg elölről hátulról adnának egy kis fényt sötétben.

A másik meg hogy agyaltam ezen az automata világításkapcsoláson. Ez egy marha praktikus dolog, csak épp nem ér semmit szerintem ha az ember nem csak lakott területen belül használja a kocsit.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30890 Dátum: 2016.04.01 péntek, 10:02:59 »

2006-os Galaxy ( a Galaxy benne van az aláírásban vigyor3)
Ennek a refis felkapcsolásnak szerintem nem sok értelme van. Én a nyitás-zárásra kapcsoló helyzetjelzőre számítottam. Azt azért tudnám szeretni. A pocsolyalámpa oldalról, a helyzetjelzők meg elölről hátulról adnának egy kis fényt sötétben.

A másik meg hogy agyaltam ezen az automata világításkapcsoláson. Ez egy marha praktikus dolog, csak épp nem ér semmit szerintem ha az ember nem csak lakott területen belül használja a kocsit.

bocsi nem kapcsoltam Cheesy

Az automata világítás kapcsoló akkor jó, ha van DRL, mert így folyamatosan van világítás, de ha a fény kevés, akkor felkapcsolja a tompítottat.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #30891 Dátum: 2016.04.01 péntek, 15:15:51 »

bocsi nem kapcsoltam Cheesy

Az automata világítás kapcsoló akkor jó, ha van DRL, mert így folyamatosan van világítás, de ha a fény kevés, akkor felkapcsolja a tompítottat.

Az a gyári DRL nagyon tetszik. Át lehet applikálni vajon az enyémbe? Neten nézegettem, de nem igen találtam gyári eladó példányt. Vagy igazából a helyzetjelző ledesítése is tetszene, de az meg ugye nem szabályos DRL

Óraállításomra nem tud valaki valamit? Vagy nekem ahhoz is gyári diagcucc kell vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30892 Dátum: 2016.04.01 péntek, 15:24:23 »

Az a gyári DRL nagyon tetszik. Át lehet applikálni vajon az enyémbe? Neten nézegettem, de nem igen találtam gyári eladó példányt. Vagy igazából a helyzetjelző ledesítése is tetszene, de az meg ugye nem szabályos DRL

Óraállításomra nem tud valaki valamit? Vagy nekem ahhoz is gyári diagcucc kell vigyor3

abban szerintem még nem volt gyári DRL csak a FL után, ahoz meg lököst kéne cserélni. Inkább egy osram vagy philips utólagos egyenest kell berakni az alsó hűtőmaszk megfelelő helyére

https://lumenet.hu/osram-led-drl-401-nappali-menetfeny
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #30893 Dátum: 2016.04.01 péntek, 15:34:08 »

abban szerintem még nem volt gyári DRL csak a FL után, ahoz meg lököst kéne cserélni. Inkább egy osram vagy philips utólagos egyenest kell berakni az alsó hűtőmaszk megfelelő helyére

https://lumenet.hu/osram-led-drl-401-nappali-menetfeny

Nem tudom, nekem így első ránézésre nem tűnik úgy hogy eltérés lenne a FL előtti ködlámpa és a FL utáni DRL befoglaló méretei közt. És nekem az a gyári nagyon tetszik. Bár akkor mondjuk nem tudom hogy van a ködlámpa. A DRL egyben ködlámpa is? Ezt nem hinném.
Szerintem ezen az autón már kicsit bután nézne ki egy utólagos felragasztott, felcsavarozott akármi. Ha nem kompatibilis, akkor hagyom a francba, max kap egy ledes fényforrást a helyzetjelző.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30894 Dátum: 2016.04.01 péntek, 16:06:02 »

Nem tudom, nekem így első ránézésre nem tűnik úgy hogy eltérés lenne a FL előtti ködlámpa és a FL utáni DRL befoglaló méretei közt. És nekem az a gyári nagyon tetszik. Bár akkor mondjuk nem tudom hogy van a ködlámpa. A DRL egyben ködlámpa is? Ezt nem hinném.
Szerintem ezen az autón már kicsit bután nézne ki egy utólagos felragasztott, felcsavarozott akármi. Ha nem kompatibilis, akkor hagyom a francba, max kap egy ledes fényforrást a helyzetjelző.
mutass egy képet az FL utáni gári DRL-es galaxy-ról, mert nem találtam
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #30895 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 16:29:26 »

Sziasztok! Srácok az ajtón lévő hangszóróborítást azt a rácsos izét le lehet szedni vagy bontsam meg az ajtót Huh? Néha recseg a sofőr felüli....
Köszi előre is.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30896 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 17:36:05 »

Segítsetek légyszi...

Az egyik dolog az óra átállítása. Hiába lépek be a fedcompon, hiába állítom át, hiába nyomom a Confirm-ot, a következő indulásnál ugyan úgy még a téli időszámítás szerint mutatja...

A másik pedig a Home light opció. Ezt most vettem észre hogy van ilyen vigyor3 Hogy kell működésre bírni azon felül hogy bexelem a menüben (nem konzerves még a kijelzőm). Próbáltam automatára kapcsolt világításkapcsoloval is meg a nélkül is, de nem vettem észre semmit Huh?

Óra:
ha navis a kocsid, akkor az órát a műhold jelekből szinkronizálja. Amit tudsz tenni, hogy a navin bemész a settings-be, s átállítod summertime-ra.

Hazakísérőfény:
ha aktiválva van; kiszálláskor (leállítás után) magad felé húzod az indexkart (mint ha átkapcsolnál távfényre).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #30897 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 17:51:16 »

Használtat kevés km-rel keresők:
Látjátok, egy év alatt is be lehet tolni 220E-et egy kocsiba...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_hev_titanium_automata_220000kmgarancialis-10006613
( 2x is elrontani...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30898 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 18:32:55 »

Sziasztok! Srácok az ajtón lévő hangszóróborítást azt a rácsos izét le lehet szedni vagy bontsam meg az ajtót Huh? Néha recseg a sofőr felüli....
Köszi előre is.
Kárpittal együtt jön.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #30899 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 20:00:11 »

Kárpittal együtt jön.

 Áh pint a peugeot ....gunyos1
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Oldalak: 1 ... 611 612 613 614 615 616 617 [618] 619 620 621 622 623 624 625 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.