Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:20:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
611
612
613
614
615
616
617
[
618
]
619
620
621
622
623
624
625
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 12009436 alkalommal)
maxxenergie
és 109 vendég van a témában
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30850 Dátum:
2016.03.28 hétfő, 11:28:04 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.03.28 hétfő, 10:16:50
....már a németek is tekernek. ...
Ezért érdemes egy picit utánakérdezni a paripa előéletének a fent leírt módon.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30851 Dátum:
2016.03.28 hétfő, 18:36:02 »
Idézetet írta: T0aD - 2016.03.28 hétfő, 09:43:22
Németországi. A Ford nem tud mondani róla semmit az alvázszám alapján. Nincs online szervizkönyve. Más infóm nincs róla.
A vezérlés csere az természetes. Ha 20 e lenne benne akkor is cserélném. 30 e Ft- n nem múlik a dolog.
Olvass már vissza kicsit. Nincs olyan hónap, hogy ne írnám le. Itt vettem b4k-t, kb. 105ekm-el. Valójában 250-300ekm volt benne. Szintén német. A szervizkönyvet felejtsd el, úgy is fake. Ha alvázszám alapján a fordnál nincs bejegyzés, akkor vagy törölték vagy sosem volt márkaszervízben. Ettől még lehet jó hófehérke (lásd Trollnyóét
), csak sokkal alaposabban kell megnézni és pofátlanul alkudozni, hogy maradjon pénz a javításokra.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
scooby
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30852 Dátum:
2016.03.28 hétfő, 20:49:34 »
Sziasztok!
Nem régóta vagyok egy 2007-es MK4-es TDCI Mondeo tulajdonosa. Eddig remek az autó, mindössze egy apró dolgot vettem észre rajta. Nem komoly hibáról van szó, csak érdekel, hogy vajon mi okozhatja.
A műszerfal mögül, valahonnan a két középső szellőző irányából rezonáló, zörgő hangot hallok. Legjobban 3. fokozatban 45-50 km/h-s tempónál hallható. Jellemzően az 1700-1800 körüli fordulatnál jelentkezik. Ha e tartomány alá vagy fölé megyek egy kis lassítással vagy gyorsítással rögtön elmúlik. Ha visszamegyek ebbe a tartományba akkor viszont újra előjön. Megpróbáltam utánanézni, hogy mi okozhatja ezt és vélhetően a turbócső rögzítése a hiba forrása, mivel a gumiszilentek kilazulnak és a turbócső hozzáér a karosszériához. Szerintetek is valóban ez lehet a probléma? Ha igen, ez hol található az autóban, gondolom csak alulról lehetne ezt megnézni? Ha esetleg egy képet küldenétek, amin látszik, hogy mit és hol keressek azt megköszönném.
Igazából ennyi lenne csak, remélem hogy tudtok segíteni.
Köszi szépen előre is!
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30853 Dátum:
2016.03.28 hétfő, 20:51:17 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.03.28 hétfő, 18:36:02
.... A szervizkönyvet felejtsd el, úgy is fake. ...
Öööö, azért nekem némethonban eléggé rendben volt a szervizkönyv. A szervizek a számlákkal i sigazolták, hogy az autó ott és akko rjárt, ami szerepelt a szk-ben.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30854 Dátum:
2016.03.28 hétfő, 21:03:54 »
Idézetet írta: Candle - 2016.03.28 hétfő, 20:51:17
Öööö, azért nekem némethonban eléggé rendben volt a szervizkönyv. A szervizek a számlákkal i sigazolták, hogy az autó ott és akko rjárt, ami szerepelt a szk-ben.
Vannak kivételek, de jó lenne, ha a hamisított lenne a kivétel és nem a valós.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30855 Dátum:
2016.03.28 hétfő, 21:20:08 »
Idézetet írta: Candle - 2016.03.28 hétfő, 20:51:17
Öööö, azért nekem némethonban eléggé rendben volt a szervizkönyv. A szervizek a számlákkal i sigazolták, hogy az autó ott és akko rjárt, ami szerepelt a szk-ben.
Másodszorra nekem is. Blekié már rendben van. A fake szervizkönyv vélemény kifejezetten erről az autókereskedésről szól.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Titanium22
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30856 Dátum:
2016.03.29 kedd, 10:27:44 »
Sziasztok!
Véleményeket szeretnék kérni.
Mi a véleményetek az autó gépi mosásáról? PL imo automosók stb.
Valóban rontja a fényezését az autónak, ha nem kézimosóba, hanem gépi mosóba visszük lemosni?
Naplózva
Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30857 Dátum:
2016.03.29 kedd, 10:34:51 »
Idézetet írta: Mondeo22 - 2016.03.29 kedd, 10:27:44
Sziasztok!
Véleményeket szeretnék kérni.
Mi a véleményetek az autó gépi mosásáról? PL imo automosók stb.
Valóban rontja a fényezését az autónak, ha nem kézimosóba, hanem gépi mosóba visszük lemosni?
az imo egy xar.több négyzetméternyi területen nem mossa le az ajtók alját,a löksiket,a kerekeket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Titanium22
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30858 Dátum:
2016.03.29 kedd, 10:43:39 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.29 kedd, 10:34:51
az imo egy xar.több négyzetméternyi területen nem mossa le az ajtók alját,a löksiket,a kerekeket.
Értem, akkor melyiket ajánlod?
Naplózva
Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30859 Dátum:
2016.03.29 kedd, 11:09:29 »
Idézetet írta: scooby - 2016.03.28 hétfő, 20:49:34
Sziasztok!
Nem régóta vagyok egy 2007-es MK4-es TDCI Mondeo tulajdonosa. Eddig remek az autó, mindössze egy apró dolgot vettem észre rajta. Nem komoly hibáról van szó, csak érdekel, hogy vajon mi okozhatja.
A műszerfal mögül, valahonnan a két középső szellőző irányából rezonáló, zörgő hangot hallok. Legjobban 3. fokozatban 45-50 km/h-s tempónál hallható. Jellemzően az 1700-1800 körüli fordulatnál jelentkezik. Ha e tartomány alá vagy fölé megyek egy kis lassítással vagy gyorsítással rögtön elmúlik. Ha visszamegyek ebbe a tartományba akkor viszont újra előjön. Megpróbáltam utánanézni, hogy mi okozhatja ezt és vélhetően a turbócső rögzítése a hiba forrása, mivel a gumiszilentek kilazulnak és a turbócső hozzáér a karosszériához. Szerintetek is valóban ez lehet a probléma? Ha igen, ez hol található az autóban, gondolom csak alulról lehetne ezt megnézni? Ha esetleg egy képet küldenétek, amin látszik, hogy mit és hol keressek azt megköszönném.
Igazából ennyi lenne csak, remélem hogy tudtok segíteni.
Köszi szépen előre is!
figyi, ez a turbócső dolog az MK3 2.0TDCi-nél volt megoldás. Nekem az MK4 2.0tdci-ben a csillár szemüvegtartóban szokott zörögni a napszemüveg szára 1800-2000 1/min között, de az kb olyan, mintha az egész autó zörögne. Megigazítom, és már csönd is van. (tudnak még az apró+vacakok is zörögni a pohártartóban...)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30860 Dátum:
2016.03.29 kedd, 11:15:07 »
Idézetet írta: Mondeo22 - 2016.03.29 kedd, 10:27:44
Sziasztok!
Véleményeket szeretnék kérni.
Mi a véleményetek az autó gépi mosásáról? PL imo automosók stb.
Valóban rontja a fényezését az autónak, ha nem kézimosóba, hanem gépi mosóba visszük lemosni?
javítani biztos nem javít rajta a gépi mosás. De ha nem szarvasbőr kendővel, tudományos megalapozott rétegrendben mosod, az sem biztos, hogy segít.
Bármelyik gépi mosót próbálhatod, tökéletes nem lesz.
Az IMO legalább specialista, nem mint az üzemanyag kutas mosók, amik meglehetősen ridegtartásban vannak (vagy karban van tartva, vagy nem, de inkább nem).
Az erősen szubjektív véleményem az, hogy ez egy AUTÓ (használati tárgy), ráadásul a kommerszebbik fajtából. Értem, hogy vigyázol rá, én is igyekszem, de azért nem biztos, hogy mindig kézi mosóba viszem/magam mosom le. Így kevésbé idegesít az, ha a jó képességű közlekedőtársak (vagy én magam esetleg) rányitják/beletolatnak/összekarcolják/stb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30861 Dátum:
2016.03.29 kedd, 11:35:37 »
Idézetet írta: Mondeo22 - 2016.03.29 kedd, 10:43:39
Értem, akkor melyiket ajánlod?
a mol kutakon jobbak valamennyivel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30862 Dátum:
2016.03.29 kedd, 12:03:48 »
Idézetet írta: scooby - 2016.03.28 hétfő, 20:49:34
Sziasztok!
Nem régóta vagyok egy 2007-es MK4-es TDCI Mondeo tulajdonosa. Eddig remek az autó, mindössze egy apró dolgot vettem észre rajta. Nem komoly hibáról van szó, csak érdekel, hogy vajon mi okozhatja.
A műszerfal mögül, valahonnan a két középső szellőző irányából rezonáló, zörgő hangot hallok. Legjobban 3. fokozatban 45-50 km/h-s tempónál hallható. Jellemzően az 1700-1800 körüli fordulatnál jelentkezik. Ha e tartomány alá vagy fölé megyek egy kis lassítással vagy gyorsítással rögtön elmúlik. Ha visszamegyek ebbe a tartományba akkor viszont újra előjön. Megpróbáltam utánanézni, hogy mi okozhatja ezt és vélhetően a turbócső rögzítése a hiba forrása, mivel a gumiszilentek kilazulnak és a turbócső hozzáér a karosszériához. Szerintetek is valóban ez lehet a probléma? Ha igen, ez hol található az autóban, gondolom csak alulról lehetne ezt megnézni? Ha esetleg egy képet küldenétek, amin látszik, hogy mit és hol keressek azt megköszönném.
Igazából ennyi lenne csak, remélem hogy tudtok segíteni.
Köszi szépen előre is!
melyik motorral szerelt?
Anyának az 1.8 TDCi 1-es 2-es fokozatban alacsony fordulatszámon csinál valami hasonlót. Majd a hifi csere miatt úgy is szétszedem és akkor megnézem.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30863 Dátum:
2016.03.29 kedd, 12:08:01 »
Idézetet írta: Mondeo22 - 2016.03.29 kedd, 10:27:44
Sziasztok!
Véleményeket szeretnék kérni.
Mi a véleményetek az autó gépi mosásáról? PL imo automosók stb.
Valóban rontja a fényezését az autónak, ha nem kézimosóba, hanem gépi mosóba visszük lemosni?
Nekem az IMO-ról csak pozitív benyomásaim vannak. Normális anyagokat használnak, nem durva műanyag a kefe. Persze mint minden gépi mosó nem szed le mindent. Ebből a szempontból nekem az IMO vált be a legjobban, de ha megnézed mindenhol ugyan úgy van a három kefe (mondjuk az IMo-ban a függőlegeseket legalább duplázzák, bár van néhány benzinkút ahol szintén). Szóval nem hiszem, hogy az OMV vagy egyéb kúton sokkal jobb dologgal találkozol, mert kb ugyan azt tudják.
Ha nincs időm, akkor IMO-zom, de leginkább nálunk a shellnél lévő kézibe viszem, ahol csak magasnyomású van (se kefe semmi). Egész szépen lehozza, de ha nagyon koszos volt, akkor kétszer kell öblíteni és kétszer kell mosni. Itt nem ér a vízen és a vegyi anyagokon kívül semmi az autóhoz.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Titanium22
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30864 Dátum:
2016.03.29 kedd, 13:29:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.29 kedd, 12:08:01
Nekem az IMO-ról csak pozitív benyomásaim vannak. Normális anyagokat használnak, nem durva műanyag a kefe. Persze mint minden gépi mosó nem szed le mindent. Ebből a szempontból nekem az IMO vált be a legjobban, de ha megnézed mindenhol ugyan úgy van a három kefe (mondjuk az IMo-ban a függőlegeseket legalább duplázzák, bár van néhány benzinkút ahol szintén). Szóval nem hiszem, hogy az OMV vagy egyéb kúton sokkal jobb dologgal találkozol, mert kb ugyan azt tudják.
Ha nincs időm, akkor IMO-zom, de leginkább nálunk a shellnél lévő kézibe viszem, ahol csak magasnyomású van (se kefe semmi). Egész szépen lehozza, de ha nagyon koszos volt, akkor kétszer kell öblíteni és kétszer kell mosni. Itt nem ér a vízen és a vegyi anyagokon kívül semmi az autóhoz.
Értelek, köszi.
Valóban megoszlanak a vélemények az IMO-ról, én is azt hallotam, hogy szépen lehoz mindent, csak a karcolások miatt is kérdeztem rá.
Naplózva
Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30865 Dátum:
2016.03.29 kedd, 14:17:21 »
Idézetet írta: Mondeo22 - 2016.03.29 kedd, 13:29:00
Értelek, köszi.
Valóban megoszlanak a vélemények az IMO-ról, én is azt hallotam, hogy szépen lehoz mindent, csak a karcolások miatt is kérdeztem rá.
azért szvsz ezt imo ja válogatja. anno off gépen új szélvédőmet eléggé karcolta. az mk4 en egyelőre nincs gépi mosós karc, és szerintem nem is lesz. ezt nem hagyom összebszni
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30866 Dátum:
2016.03.29 kedd, 14:45:13 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.03.29 kedd, 14:17:21
azért szvsz ezt imo ja válogatja. anno off gépen új szélvédőmet eléggé karcolta. az mk4 en egyelőre nincs gépi mosós karc, és szerintem nem is lesz. ezt nem hagyom összebszni
Az, hogy mi karcol sok-sok mindentől függ. A normális IMO-nál van előtte egy gyorsa nagynyomásúval letolom fázis és nem fog karcolni. Ha olyan mosóba mész, ahol vacak, durva műanyagból van a mosókefe, akkor karcolni fog. Amúgy a kézi mosó is karcol, ha rálottyintanak egy pici vizet és kezdi a szivaccsal dörzsölni. A vízben ott lesz a homok, ami karcol. Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Titanium22
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30867 Dátum:
2016.03.29 kedd, 15:58:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.29 kedd, 14:45:13
Az, hogy mi karcol sok-sok mindentől függ. A normális IMO-nál van előtte egy gyorsa nagynyomásúval letolom fázis és nem fog karcolni. Ha olyan mosóba mész, ahol vacak, durva műanyagból van a mosókefe, akkor karcolni fog. Amúgy a kézi mosó is karcol, ha rálottyintanak egy pici vizet és kezdi a szivaccsal dörzsölni. A vízben ott lesz a homok, ami karcol. Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő.
Egyre nehezebb ebben a kérdésben okosnak lenni.
Csak azt szeretném, hogy ez a gyönyörű kék fényezés ugyanilyen gyönyörű, csillogó maradjon
Naplózva
Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30868 Dátum:
2016.03.29 kedd, 16:20:57 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.29 kedd, 14:45:13
Az, hogy mi karcol sok-sok mindentől függ. A normális IMO-nál van előtte egy gyorsa nagynyomásúval letolom fázis és nem fog karcolni. Ha olyan mosóba mész, ahol vacak, durva műanyagból van a mosókefe, akkor karcolni fog. Amúgy a kézi mosó is karcol, ha rálottyintanak egy pici vizet és kezdi a szivaccsal dörzsölni. A vízben ott lesz a homok, ami karcol.
Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő.
Azért ezt nem jelenteném így ki.
Nagyon nagy balfácánnak kell lenni, hogy kézimosásnál összekarcold a kocsit. Minden mosóban műanyag a mosókefe és karcolnak is.....nem feltétlen 1-2 mosás után fogod látni. Egy sötét autónál könnyen észre lehet venni, ha csak gépi mosóba hordták.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30869 Dátum:
2016.03.29 kedd, 16:26:22 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.03.29 kedd, 16:20:57
Azért ezt nem jelenteném így ki.
Nagyon nagy balfácánnak kell lenni, hogy kézimosásnál összekarcold a kocsit. Minden mosóban műanyag a mosókefe és karcolnak is.....nem feltétlen 1-2 mosás után fogod látni. Egy sötét autónál könnyen észre lehet venni, ha csak gépi mosóba hordták.
Nagyon sok kézimosónál jártam úgy, hogy álltam a sorban és néztem mit csináltak, majd kiálltam a sorból és el is mentem. Alapvetően mindegy, hogy a port, homokot szivaccsal kézzel, vagy géppel dolgozzák be. Pl az IMO mosókban (ahova én járok), nem sima műanyag "szőr" kefe van, hanem szivacs szerű csíkok és ezek mosnak. Szóval ha a jámbor ember a mosóban fogja és jól megdörgöli az ippeg csak feláztatott piszkot az autódon, akkor az biza karcolni fog mint állat. Ezzel szemben, ha az imo-ban előtte magasnyomásúval letolják, akkor nem fog karcolni.
Szóval még is csak kijelenteném:
Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30870 Dátum:
2016.03.29 kedd, 16:31:31 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.29 kedd, 16:26:22
Nagyon sok kézimosónál jártam úgy, hogy álltam a sorban és néztem mit csináltak, majd kiálltam a sorból és el is mentem. Alapvetően mindegy, hogy a port, homokot szivaccsal kézzel, vagy géppel dolgozzák be. Pl az IMO mosókban (ahova én járok), nem sima műanyag "szőr" kefe van, hanem szivacs szerű csíkok és ezek mosnak. Szóval ha a jámbor ember a mosóban fogja és jól megdörgöli az ippeg csak feláztatott piszkot az autódon, akkor az biza karcolni fog mint állat. Ezzel szemben, ha az imo-ban előtte magasnyomásúval letolják, akkor nem fog karcolni.
Szóval még is csak kijelenteném:
Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol. Technológia és technika függő.
Tehát nem jó mosókba jártál.
Amiket én ismerek ott magasnyomásúval kezdenek, sőt előtte lespriccelik rovar-kátrányoldós cuccal is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30871 Dátum:
2016.03.29 kedd, 16:34:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.03.29 kedd, 16:31:31
Tehát nem jó mosókba jártál.
Amiket én ismerek ott magasnyomásúval kezdenek, sőt előtte lespriccelik rovar-kátrányoldós cuccal is.
akkor még is csak igaz, hogy "Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol.
Technológia és technika függő
."
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30872 Dátum:
2016.03.29 kedd, 16:45:09 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.29 kedd, 16:34:06
akkor még is csak igaz, hogy "Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol.
Technológia és technika függő
."
Egy ideig hiányzott GSR kekeckedése, állandó pontosítani akarása. De már nem.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30873 Dátum:
2016.03.29 kedd, 16:46:13 »
sziasztok!
Tudtok jó MK4 mosási technológiát? Le szeretném mosni a kocsimat, de eddig még nem mertem soha, mert féltem, hogy rossz a technológia mindenhol!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 16:47:59 írta Trollinia
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30874 Dátum:
2016.03.29 kedd, 16:49:05 »
Idézetet írta: Trollinia - 2016.03.29 kedd, 16:46:13
sziasztok!
Tudtok jó MK4 mosási technológiát? Le szeretném mosni a kocsimat, de eddig még nem mertem soha, mert féltem, hogy rossz a technológia mindenhol!
pl:Duna ott újfajta a technológia
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 16:51:04 írta optikal
»
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30875 Dátum:
2016.03.29 kedd, 17:05:02 »
Idézetet írta: Trollinia - 2016.03.29 kedd, 16:46:13
sziasztok!
Tudtok jó MK4 mosási technológiát? Le szeretném mosni a kocsimat, de eddig még nem mertem soha, mert féltem, hogy rossz a technológia mindenhol!
trolloknak nem adunk ki ilyen infót
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30876 Dátum:
2016.03.29 kedd, 17:06:53 »
Idézetet írta: Trollinia - 2016.03.29 kedd, 16:46:13
sziasztok!
Tudtok jó MK4 mosási technológiát? Le szeretném mosni a kocsimat, de eddig még nem mertem soha, mert féltem, hogy rossz a technológia mindenhol!
Persze.
Most esik....önts rá sampont, majd az eső lemossa.
Csak úgy állj vel, hogy az esőcsppek nehogy összekarcolják.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30877 Dátum:
2016.03.29 kedd, 17:12:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.03.29 kedd, 17:06:53
Persze.
Most esik....önts rá sampont, majd az eső lemossa.
Csak úgy állj vel, hogy az esőcsppek nehogy összekarcolják.
Ez jó.
Amúgy ez az egész karcosdi a 0km-es autónál még megértem, de 3. tulajok az autót 10 éves kora után adják el jellemzően. Akkor egy polír kell neki és kész. Szóval felesleges ezen pörögni
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
norbull
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30878 Dátum:
2016.03.29 kedd, 17:18:34 »
Nem elektromos a szivattyú. Azért kellett cserélni, mert eldugult a tartályban lévő szűrő, ami miatt levegős lett, nem lehetett le légteleníteni.
Tartálycsere után se volt jó a szivattyú, hoztak egy másikat, avval jó lett, ezidáig. Most úton van oda ahonnan küldték, megnézik jó e.
Mire visszaér, megjön az új tartály.( szétbuheráltam, így szűrő nélkül meg nem jó)
Az új tartállyal, megvizsgált szivattyúval, meg új olajjal, új ékszíjjal, meglátjuk mit mutat. ( lehet csúszott az ékszíj, bár nem utalt rá semmi.pl töltés stb.)
Remélem hétvégére összeáll minden hozzávaló. Ha így sem lesz jó akkor kormánymű. Na az nem lesz egyszerű, azt kicsit macerásabb kiszerelni. Ja és a felújítása 40-50e ft.
Naplózva
norbull
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30879 Dátum:
2016.03.29 kedd, 17:20:00 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.25 péntek, 10:36:32
elektronyos a szivattyú? Miért volt cserélve?
Nem elektromos a szivattyú. Azért kellett cserélni, mert eldugult a tartályban lévő szűrő, ami miatt levegős lett, nem lehetett le légteleníteni.
Tartálycsere után se volt jó a szivattyú, hoztak egy másikat, avval jó lett, ezidáig. Most úton van oda ahonnan küldték, megnézik jó e.
Mire visszaér, megjön az új tartály.( szétbuheráltam, így szűrő nélkül meg nem jó)
Az új tartállyal, megvizsgált szivattyúval, meg új olajjal, új ékszíjjal, meglátjuk mit mutat. ( lehet csúszott az ékszíj, bár nem utalt rá semmi.pl töltés stb.)
Remélem hétvégére összeáll minden hozzávaló. Ha így sem lesz jó akkor kormánymű. Na az nem lesz egyszerű, azt kicsit macerásabb kiszerelni. Ja és a felújítása 40-50e ft.
Naplózva
frenki
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30880 Dátum:
2016.03.29 kedd, 18:44:05 »
Idézetet írta: kissdani - 2016.03.28 hétfő, 05:50:49
Sziasztok. Egy mk4 2008 1.8 tdci ugy vettem az autót hogy ki volt szedve belőle a részecskeszűrő. Az nagy baj? Bocsi ha kicsit butát kérdezek uj vagyok ebben a témában!
1.8 ban nincs részecskeszűrő...
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30881 Dátum:
2016.03.29 kedd, 21:42:15 »
Idézetet írta: frenki - 2016.03.29 kedd, 18:44:05
1.8 ban nincs részecskeszűrő...
Persze hogy nincs, irta hogy kiszedték.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30882 Dátum:
2016.03.30 szerda, 07:29:21 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.29 kedd, 16:34:06
akkor még is csak igaz, hogy "Az önmagában nem igaz, hogy a gépi a kézihez képest karcol, vagy jobban karcol.
Technológia és technika függő
."
csába. most eszméltem csak rá. Zalában kemény a víz. bszameg az karcolta a kocsimat
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30883 Dátum:
2016.03.30 szerda, 08:58:09 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.03.30 szerda, 07:29:21
csába. most eszméltem csak rá. Zalában kemény a víz. bszameg az karcolta a kocsimat
az adottság, de jó technológiával és technikával meg lehet oldani
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Titanium22
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30884 Dátum:
2016.03.30 szerda, 09:16:21 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.30 szerda, 08:58:09
az adottság, de jó technológiával és technikával meg lehet oldani
Ilyen profi technikára gondoltál kotta?
https://www.youtube.com/watch?v=AZOAlvJEhxM
Naplózva
Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30885 Dátum:
2016.03.30 szerda, 09:21:14 »
Idézetet írta: Mondeo22 - 2016.03.30 szerda, 09:16:21
Ilyen profi technikára gondoltál kotta?
https://www.youtube.com/watch?v=AZOAlvJEhxM
ez már szinte művészet
Bár szerintem utána belülről is szárítani kellett a járgányt, mert jutott bele víz bőven
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Titanium22
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30886 Dátum:
2016.03.30 szerda, 09:23:37 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.30 szerda, 09:21:14
ez már szinte művészet
Bár szerintem utána belülről is szárítani kellett a járgányt, mert jutott bele víz bőven
Az tuti
Naplózva
Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30887 Dátum:
2016.04.01 péntek, 07:30:52 »
Segítsetek légyszi...
Az egyik dolog az óra átállítása. Hiába lépek be a fedcompon, hiába állítom át, hiába nyomom a Confirm-ot, a következő indulásnál ugyan úgy még a téli időszámítás szerint mutatja...
A másik pedig a Home light opció. Ezt most vettem észre hogy van ilyen
Hogy kell működésre bírni azon felül hogy bexelem a menüben (nem konzerves még a kijelzőm). Próbáltam automatára kapcsolt világításkapcsoloval is meg a nélkül is, de nem vettem észre semmit
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30888 Dátum:
2016.04.01 péntek, 09:39:50 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.04.01 péntek, 07:30:52
Segítsetek légyszi...
Az egyik dolog az óra átállítása. Hiába lépek be a fedcompon, hiába állítom át, hiába nyomom a Confirm-ot, a következő indulásnál ugyan úgy még a téli időszámítás szerint mutatja...
A másik pedig a Home light opció. Ezt most vettem észre hogy van ilyen
Hogy kell működésre bírni azon felül hogy bexelem a menüben (nem konzerves még a kijelzőm). Próbáltam automatára kapcsolt világításkapcsoloval is meg a nélkül is, de nem vettem észre semmit
jó lenne látni az aláírásodban, hogy milyen autód van. a régebbi BCM szoftverrel a homelight annyit jelent, hogy ha leállítod az autót és húzod magad felé a refi kapcsolót, akkor az első lámpát felkapcsolja 30 másodpercre. BCM frissítéssel ez normál zárás/nyitás esetén falkapcsolásra módosul, csak éppen rizikós.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30889 Dátum:
2016.04.01 péntek, 09:51:50 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.01 péntek, 09:39:50
jó lenne látni az aláírásodban, hogy milyen autód van. a régebbi BCM szoftverrel a homelight annyit jelent, hogy ha leállítod az autót és húzod magad felé a refi kapcsolót, akkor az első lámpát felkapcsolja 30 másodpercre. BCM frissítéssel ez normál zárás/nyitás esetén falkapcsolásra módosul, csak éppen rizikós.
2006-os Galaxy ( a Galaxy benne van az aláírásban
)
Ennek a refis felkapcsolásnak szerintem nem sok értelme van. Én a nyitás-zárásra kapcsoló helyzetjelzőre számítottam. Azt azért tudnám szeretni. A pocsolyalámpa oldalról, a helyzetjelzők meg elölről hátulról adnának egy kis fényt sötétben.
A másik meg hogy agyaltam ezen az automata világításkapcsoláson. Ez egy marha praktikus dolog, csak épp nem ér semmit szerintem ha az ember nem csak lakott területen belül használja a kocsit.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30890 Dátum:
2016.04.01 péntek, 10:02:59 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.04.01 péntek, 09:51:50
2006-os Galaxy ( a Galaxy benne van az aláírásban
)
Ennek a refis felkapcsolásnak szerintem nem sok értelme van. Én a nyitás-zárásra kapcsoló helyzetjelzőre számítottam. Azt azért tudnám szeretni. A pocsolyalámpa oldalról, a helyzetjelzők meg elölről hátulról adnának egy kis fényt sötétben.
A másik meg hogy agyaltam ezen az automata világításkapcsoláson. Ez egy marha praktikus dolog, csak épp nem ér semmit szerintem ha az ember nem csak lakott területen belül használja a kocsit.
bocsi nem kapcsoltam
Az automata világítás kapcsoló akkor jó, ha van DRL, mert így folyamatosan van világítás, de ha a fény kevés, akkor felkapcsolja a tompítottat.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30891 Dátum:
2016.04.01 péntek, 15:15:51 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.01 péntek, 10:02:59
bocsi nem kapcsoltam
Az automata világítás kapcsoló akkor jó, ha van DRL, mert így folyamatosan van világítás, de ha a fény kevés, akkor felkapcsolja a tompítottat.
Az a gyári DRL nagyon tetszik. Át lehet applikálni vajon az enyémbe? Neten nézegettem, de nem igen találtam gyári eladó példányt. Vagy igazából a helyzetjelző ledesítése is tetszene, de az meg ugye nem szabályos DRL
Óraállításomra nem tud valaki valamit? Vagy nekem ahhoz is gyári diagcucc kell
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30892 Dátum:
2016.04.01 péntek, 15:24:23 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.04.01 péntek, 15:15:51
Az a gyári DRL nagyon tetszik. Át lehet applikálni vajon az enyémbe? Neten nézegettem, de nem igen találtam gyári eladó példányt. Vagy igazából a helyzetjelző ledesítése is tetszene, de az meg ugye nem szabályos DRL
Óraállításomra nem tud valaki valamit? Vagy nekem ahhoz is gyári diagcucc kell
abban szerintem még nem volt gyári DRL csak a FL után, ahoz meg lököst kéne cserélni. Inkább egy osram vagy philips utólagos egyenest kell berakni az alsó hűtőmaszk megfelelő helyére
https://lumenet.hu/osram-led-drl-401-nappali-menetfeny
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30893 Dátum:
2016.04.01 péntek, 15:34:08 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.01 péntek, 15:24:23
abban szerintem még nem volt gyári DRL csak a FL után, ahoz meg lököst kéne cserélni. Inkább egy osram vagy philips utólagos egyenest kell berakni az alsó hűtőmaszk megfelelő helyére
https://lumenet.hu/osram-led-drl-401-nappali-menetfeny
Nem tudom, nekem így első ránézésre nem tűnik úgy hogy eltérés lenne a FL előtti ködlámpa és a FL utáni DRL befoglaló méretei közt. És nekem az a gyári nagyon tetszik. Bár akkor mondjuk nem tudom hogy van a ködlámpa. A DRL egyben ködlámpa is? Ezt nem hinném.
Szerintem ezen az autón már kicsit bután nézne ki egy utólagos felragasztott, felcsavarozott akármi. Ha nem kompatibilis, akkor hagyom a francba, max kap egy ledes fényforrást a helyzetjelző.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30894 Dátum:
2016.04.01 péntek, 16:06:02 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.04.01 péntek, 15:34:08
Nem tudom, nekem így első ránézésre nem tűnik úgy hogy eltérés lenne a FL előtti ködlámpa és a FL utáni DRL befoglaló méretei közt. És nekem az a gyári nagyon tetszik. Bár akkor mondjuk nem tudom hogy van a ködlámpa. A DRL egyben ködlámpa is? Ezt nem hinném.
Szerintem ezen az autón már kicsit bután nézne ki egy utólagos felragasztott, felcsavarozott akármi. Ha nem kompatibilis, akkor hagyom a francba, max kap egy ledes fényforrást a helyzetjelző.
mutass egy képet az FL utáni gári DRL-es galaxy-ról, mert nem találtam
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30895 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 16:29:26 »
Sziasztok! Srácok az ajtón lévő hangszóróborítást azt a rácsos izét le lehet szedni vagy bontsam meg az ajtót
Néha recseg a sofőr felüli....
Köszi előre is.
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30896 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 17:36:05 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.04.01 péntek, 07:30:52
Segítsetek légyszi...
Az egyik dolog az óra átállítása. Hiába lépek be a fedcompon, hiába állítom át, hiába nyomom a Confirm-ot, a következő indulásnál ugyan úgy még a téli időszámítás szerint mutatja...
A másik pedig a Home light opció. Ezt most vettem észre hogy van ilyen
Hogy kell működésre bírni azon felül hogy bexelem a menüben (nem konzerves még a kijelzőm). Próbáltam automatára kapcsolt világításkapcsoloval is meg a nélkül is, de nem vettem észre semmit
Óra:
ha navis a kocsid, akkor az órát a műhold jelekből szinkronizálja. Amit tudsz tenni, hogy a navin bemész a settings-be, s átállítod summertime-ra.
Hazakísérőfény:
ha aktiválva van; kiszálláskor (leállítás után) magad felé húzod az indexkart (mint ha átkapcsolnál távfényre).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30897 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 17:51:16 »
Használtat kevés km-rel keresők:
Látjátok, egy év alatt is be lehet tolni 220E-et egy kocsiba...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_hev_titanium_automata_220000kmgarancialis-10006613
(
2x is elrontani...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30898 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 18:32:55 »
Idézetet írta: optikal - 2016.04.03 vasárnap, 16:29:26
Sziasztok! Srácok az ajtón lévő hangszóróborítást azt a rácsos izét le lehet szedni vagy bontsam meg az ajtót
Néha recseg a sofőr felüli....
Köszi előre is.
Kárpittal együtt jön.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
optikal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30899 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 20:00:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2016.04.03 vasárnap, 18:32:55
Kárpittal együtt jön.
Áh pint a peugeot ....
Naplózva
2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Oldalak:
1
...
611
612
613
614
615
616
617
[
618
]
619
620
621
622
623
624
625
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ