Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.19 csütörtök, 10:13:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
633
634
635
636
637
638
639
[
640
]
641
642
643
644
645
646
647
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11662609 alkalommal)
bozsehu
és 160 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31950 Dátum:
2016.06.20 hétfő, 19:18:55 »
Idézetet írta: fecso71 - 2016.06.20 hétfő, 18:21:24
Helló mindenkinek!
Vezető oldali elektromosan állítható ülés az anyósüléshez képest sokkal hamarabb megáll, ami nekem nem lenne gond, viszont a nejem így nem tudja vezetni az autót. Van ezen valami végállás kapcsoló vagy határoló, amin lehetne állítani?
Nekem is pontosan ez volt. Ford Petrányi szerint ülés alaplap csere 200e forintért.
Valójában kell egy reszet a modulnak. Talán a Forscan is tudja.
Egyébként nem billeg az ülés?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31951 Dátum:
2016.06.21 kedd, 04:28:00 »
Köszi az infót! Az ülés nem billeg, csak ennyi a bajom vele. Ha jól értem, akkor neked már megoldódott a probléma? Van Hoványnál autóvillamossági szerelő ismerősöm, remélem ő tud segíteni...
Idézetet írta: Sakos - 2016.06.20 hétfő, 19:18:55
Nekem is pontosan ez volt. Ford Petrányi szerint ülés alaplap csere 200e forintért.
Valójában kell egy reszet a modulnak. Talán a Forscan is tudja.
Egyébként nem billeg az ülés?
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31952 Dátum:
2016.06.21 kedd, 12:36:22 »
Idézetet írta: BIstván - 2016.06.21 kedd, 12:33:48
Sziasztok! Az autóm (2012-es kombi), ami távirányítós, központi záras, bezárást követően lehúzta az összes ablakot és kinyittatta, illetve becsukta többször az ajtókat. A kulcsot (távirányítós) beejtettem a Velencei tóba.
Okozhat ez ilyen hibát az autó közelében?
Ha nem, akkor mi lehet a probléma?
Üdv István
Már kaptál rá választ Tittától...
A mondeók komfortmodulosak, vagyis a távval nyitni és zárni is tudod az ablakokat, a megfelelő gomb hosszan nyomásával. A beázás valószínűleg zárlatot okoz, emiatt nyitja-zárja az ajtókat, és az ablakokat is. Szedd szét a távot, mintha elemet cserélnél, szárítsd ki, ha szerencséd van ez meg is oldja a problémát. Ha már úgyis szét van szedve, elemet szerintem cserélj.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31953 Dátum:
2016.06.21 kedd, 14:55:22 »
Ma végre tulaja lettem egy Mondeonak, amit igazábol már majd 2 hete vettem, csak a nagyszerviz csuszasa miatt
+ egyéb elfoglaltság miatt ma sikerült csak elhozni.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31954 Dátum:
2016.06.21 kedd, 15:27:35 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.21 kedd, 14:55:22
Ma végre tulaja lettem egy Mondeonak, amit igazábol már majd 2 hete vettem, csak a nagyszerviz csuszasa miatt
+ egyéb elfoglaltság miatt ma sikerült csak elhozni.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31955 Dátum:
2016.06.21 kedd, 15:42:08 »
Nincs valakinek eladó tetőcsomagtartója tetősín nélküli kombira? S.o.s. kellene egy, és a gyári új ára elég húzós. Neten meg mindenhol csak a sedanra valót látom.
Köszi!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31956 Dátum:
2016.06.21 kedd, 15:49:49 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.06.21 kedd, 15:42:08
Nincs valakinek eladó tetőcsomagtartója tetősín nélküli kombira? S.o.s. kellene egy, és a gyári új ára elég húzós. Neten meg mindenhol csak a sedanra valót látom.
Köszi!
Ugyanaz kell rá, szerintem. Nekem gyári van.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31957 Dátum:
2016.06.21 kedd, 15:51:37 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.21 kedd, 15:49:49
Ugyanaz kell rá, szerintem. Nekem gyári van.
Volt egy ilyen sejtésem, de mindenhol ki van hangsúlyozva, hogy csak sedanra, kombira nem jó. Pl:
http://www.jofogas.hu/baranya/Ford_Mondeo_tetocsomagtarto_49377719.htm?first=1
Mert ezt pl azonnal meg is venném:
http://www.jofogas.hu/fejer/Uj_Mondeo_5_ajtos_tetocsomagtarto_48045546.htm?first=1
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31958 Dátum:
2016.06.21 kedd, 15:58:31 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.06.21 kedd, 15:51:37
Volt egy ilyen sejtésem, de mindenhol ki van hangsúlyozva, hogy csak sedanra, kombira nem jó. Pl:
http://www.jofogas.hu/baranya/Ford_Mondeo_tetocsomagtarto_49377719.htm?first=1
Mert ezt pl azonnal meg is venném:
http://www.jofogas.hu/fejer/Uj_Mondeo_5_ajtos_tetocsomagtarto_48045546.htm?first=1
Gondolom úgyis az autóval mész érte. Azért vigyázz, mert az meg lehet már az ötöshöz való. A kombi 3 tetővel lett gyártva: rendes sín, kicsi sín, ami alig emelkedik ki a tetőből és sín nélkül, mint az enyém is. Na ennek a csomagtartója szerintem megegyezik a sedannal.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31959 Dátum:
2016.06.21 kedd, 16:00:21 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.21 kedd, 15:58:31
Gondolom úgyis az autóval mész érte. Azért vigyázz, mert az meg lehet már az ötöshöz való. A kombi 3 tetővel lett gyártva: rendes sín, kicsi sín, ami alig emelkedik ki a tetőből és sín nélkül, mint az enyém is. Na ennek a csomagtartója szerintem megegyezik a sedannal.
Tudom, nekem semmi nincs rajta. Csak feleslegesen nem megyek el érte, nem is a pénz, hanem az időhiány miatt....
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31960 Dátum:
2016.06.21 kedd, 16:03:21 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.06.21 kedd, 16:00:21
Tudom, nekem semmi nincs rajta. Csak feleslegesen nem megyek el érte, nem is a pénz, hanem az időhiány miatt....
Hát megnéztem a Ford-nál, más cikkszámon megy, valszeg nem lesz jó hozzá.
http://www.ford-tartozekok.hu/mondeo/2007/sz%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s/tet%C5%91csomagtart%C3%B3#
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31961 Dátum:
2016.06.21 kedd, 16:05:36 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.21 kedd, 16:03:21
Hát megnéztem a Ford-nál, más cikkszámon megy, valszeg nem lesz jó hozzá.
http://www.ford-tartozekok.hu/mondeo/2007/sz%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s/tet%C5%91csomagtart%C3%B3#
Ehh, sejtettem...
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31962 Dátum:
2016.06.21 kedd, 16:22:17 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.06.21 kedd, 16:00:21
Tudom, nekem semmi nincs rajta. Csak feleslegesen nem megyek el érte, nem is a pénz, hanem az időhiány miatt....
A titta csomitartója az enyém volt. Az való a sedanra és a csupasztetős kombira. A cromaxnál kb. 51-55eft újonnan.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31963 Dátum:
2016.06.21 kedd, 16:27:27 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.06.21 kedd, 16:22:17
A titta csomitartója az enyém volt. Az való a sedanra és a csupasztetős kombira. A cromaxnál kb. 51-55eft újonnan.
Meglesem. Cromaxnál is külön áron van, ha jól látom.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31964 Dátum:
2016.06.21 kedd, 16:41:41 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.06.21 kedd, 16:27:27
Meglesem. Cromaxnál is külön áron van, ha jól látom.
attól mert más a cikkszám még nem biztos, hogy mást is kapsz. Van pár ilyen cucc a fordnál (is)
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31965 Dátum:
2016.06.22 szerda, 09:56:49 »
Milyen napvédőt használtok az első szélvédő alá? Milyen méret a jó? 70x130cm-t mértem, ami talán jó lehet?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.22 szerda, 14:08:14 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31966 Dátum:
2016.06.24 péntek, 12:15:30 »
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e / lehet-e klíma kompresszort felújíttatani, vagy inkább újat kell venni, ha arra kerül a sor?
Voltam klímásnál feltöltetni a rendszert, mert nem hűtött rendesen. Sajnos töltés után nem hozta a várt eredményt. 12 °C-nál hidegebb levegőt nem képes előállítani (hűsölésre ez még jó, de az autót már lassan hűti le melegebb időben). A kompresszor 12 Bar-os nyomásnál többet nem képes termelni és a szerelő szerint 16 Bar körül van az elfogadható nyomás, ilyenkor e befújt levegő hőmérséklet 3,5 - 4 °C.
Kaptam egy árajánlatot ott helyben új kompresszorra, ami kb. 140e HUF + hűtő és szárító csere mert ilyenkor azt is kell (szerelő szerint), ráadásul egybe van építve, így kb. 250e HUF-ra lehet készülni a végére.
Úgy gondolom, a javítási költség kisebb, ha nem várok amíg meghal végleg a kompresszor.
Van valakinek kompresszor felújítással kapcsolatos tapasztalata? (hol csinálták, mennyiért és azóta is jól működik-e?)
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31967 Dátum:
2016.06.24 péntek, 12:30:24 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.24 péntek, 12:15:30
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e / lehet-e klíma kompresszort felújíttatani, vagy inkább újat kell venni, ha arra kerül a sor?
Voltam klímásnál feltöltetni a rendszert, mert nem hűtött rendesen. Sajnos töltés után nem hozta a várt eredményt. 12 °C-nál hidegebb levegőt nem képes előállítani (hűsölésre ez még jó, de az autót már lassan hűti le melegebb időben). A kompresszor 12 Bar-os nyomásnál többet nem képes termelni és a szerelő szerint 16 Bar körül van az elfogadható nyomás, ilyenkor e befújt levegő hőmérséklet 3,5 - 4 °C.
Kaptam egy árajánlatot ott helyben új kompresszorra, ami kb. 140e HUF + hűtő és szárító csere mert ilyenkor azt is kell (szerelő szerint), ráadásul egybe van építve, így kb. 250e HUF-ra lehet készülni a végére.
Úgy gondolom, a javítási költség kisebb, ha nem várok amíg meghal végleg a kompresszor.
Van valakinek kompresszor felújítással kapcsolatos tapasztalata? (hol csinálták, mennyiért és azóta is jól működik-e?)
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
nem nagyon tudom miért ne lenne jó ha csak a kompresszort újítják fel és minek kellene a szárítót is cserélni. egy magyarázat van rá, mert akkor nagyobb a haszna a szerelőnek.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31968 Dátum:
2016.06.24 péntek, 13:09:11 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.24 péntek, 12:15:30
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e / lehet-e klíma kompresszort felújíttatani, vagy inkább újat kell venni, ha arra kerül a sor?
Voltam klímásnál feltöltetni a rendszert, mert nem hűtött rendesen. Sajnos töltés után nem hozta a várt eredményt. 12 °C-nál hidegebb levegőt nem képes előállítani (hűsölésre ez még jó, de az autót már lassan hűti le melegebb időben). A kompresszor 12 Bar-os nyomásnál többet nem képes termelni és a szerelő szerint 16 Bar körül van az elfogadható nyomás, ilyenkor e befújt levegő hőmérséklet 3,5 - 4 °C.
Kaptam egy árajánlatot ott helyben új kompresszorra, ami kb. 140e HUF + hűtő és szárító csere mert ilyenkor azt is kell (szerelő szerint), ráadásul egybe van építve, így kb. 250e HUF-ra lehet készülni a végére.
Úgy gondolom, a javítási költség kisebb, ha nem várok amíg meghal végleg a kompresszor.
Van valakinek kompresszor felújítással kapcsolatos tapasztalata? (hol csinálták, mennyiért és azóta is jól működik-e?)
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
+ hűtő csere??? WTF??
Kompresszor felujitassal van tapasztalatom, hozza kell tenni hogy Focus Mk1, engedte a klima olajat, szal le kellett bontani, tomitesek + csapagyak csereje majd olaj + gazfeltoltes került 35e-be, mindez 6 éve törtent. Szerintem korrekt volt az ar, 6evig nem volt gond a klimaval, gazt sem kellett tolteni, iden megint elengedte az olajat, ez van.
Most nem tudom hogy az Mk4 Mondeo klimaja annyival bonyolultabb lenne hogy egy ilyen művelet 250e-be kerüljön, inkabb nezz el mashova, vagy ha erdekel
meg tudom adni en hol csinaltattam anno, a hibafelmeres ingyenes.
Egyébként kezdem ugy erezni, hogy ugyanaz a munka egy szerelőnel egy Mondeo eseten min 2x aron megy mintha Focus lenne, annak ellenere hogy a munkaido + anyagkoltsegben nincs jelentos elteres sok esetben. Csak azert mert 1el nagyobb kategorias auto akkor mar a szereloknek vastagabban fog a ceruzaja.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.24 péntek, 13:12:18 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31969 Dátum:
2016.06.24 péntek, 13:18:52 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.24 péntek, 13:09:11
+ hűtő csere??? WTF??
Kompresszor felujitassal van tapasztalatom, hozza kell tenni hogy Focus Mk1, engedte a klima olajat, szal le kellett bontani, tomitesek + csapagyak csereje majd olaj + gazfeltoltes került 35e-be, mindez 6 éve törtent. Szerintem korrekt volt az ar, 6evig nem volt gond a klimaval, gazt sem kellett tolteni, iden megint elengedte az olajat, ez van.
Most nem tudom hogy az Mk4 Mondeo klimaja annyival bonyolultabb lenne hogy egy ilyen művelet 250e-be kerüljön, inkabb nezz el mashova, vagy ha erdekel
meg tudom adni en hol csinaltattam anno, a hibafelmeres ingyenes.
Egyébként kezdem ugy erezni, hogy ugyanaz a munka egy szerelőnel egy Mondeo eseten min 2x aron megy mintha Focus lenne, annak ellenere hogy a munkaido + anyagkoltsegben nincs jelentos elteres sok esetben. Csak azert mert 1el nagyobb kategorias auto akkor mar a szereloknek vastagabban fog a ceruzaja.
Szia,
Légy szíves írd meg az elérhetőségét az általad említett szerelőnek. Így 6 év távlatában is korrekt az ár az elvégzett munkáért.
Nekem is az a tapasztalatom, hogy fejős tehénnek nézik az embert (szintén Mk1-es focus-ról váltottam).
Köszönöm.
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31970 Dátum:
2016.06.24 péntek, 13:36:15 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.24 péntek, 13:18:52
Szia,
Légy szíves írd meg az elérhetőségét az általad említett szerelőnek. Így 6 év távlatában is korrekt az ár az elvégzett munkáért.
Nekem is az a tapasztalatom, hogy fejős tehénnek nézik az embert (szintén Mk1-es focus-ról váltottam).
Köszönöm.
Üdv BL.
Én csak azt tudom mondani hogy hova ne vidd. Bp, M5 kivezető, szervizúton lévő klímaszerviz. MK3-at vittem javításra, mondtam hogy ha kell, akkor rakjanak új kompresszort, nem érdekel, csak működjön. Nyaralni mentem a családdal. Kocsi kész, vihetem. Lementem kb. 250 km-re működik. Hazafelé M1-M7 közös szakasz után, mennék az Erzsébet híd felé, füstöl az autó eleje mint állat. Na félreállok, kipakolom a családot meg a cuccot. Beállt a csapágy, mint utólag kiderült, a szíj se rávaló volt, le is darálta rendesen. Elment a töltés, úgy mentem vele hazáig. Másnap vittem vissza, nem voltak boldogok, sokba került nekik ez a szerelés...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31971 Dátum:
2016.06.24 péntek, 13:57:48 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.24 péntek, 13:36:15
Én csak azt tudom mondani hogy hova ne vidd. Bp, M5 kivezető, szervizúton lévő klímaszerviz. MK3-at vittem javításra, mondtam hogy ha kell, akkor rakjanak új kompresszort, nem érdekel, csak működjön. Nyaralni mentem a családdal. Kocsi kész, vihetem. Lementem kb. 250 km-re működik. Hazafelé M1-M7 közös szakasz után, mennék az Erzsébet híd felé, füstöl az autó eleje mint állat. Na félreállok, kipakolom a családot meg a cuccot. Beállt a csapágy, mint utólag kiderült, a szíj se rávaló volt, le is darálta rendesen. Elment a töltés, úgy mentem vele hazáig. Másnap vittem vissza, nem voltak boldogok, sokba került nekik ez a szerelés...
Szia,
Ez is hasznos infó, köszönöm.
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31972 Dátum:
2016.06.24 péntek, 14:00:21 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.24 péntek, 13:18:52
Szia,
Légy szíves írd meg az elérhetőségét az általad említett szerelőnek. Így 6 év távlatában is korrekt az ár az elvégzett munkáért.
Nekem is az a tapasztalatom, hogy fejős tehénnek nézik az embert (szintén Mk1-es focus-ról váltottam).
Köszönöm.
Üdv BL.
irom ide, hatha tobb embert erdekel ->
primaklima.hu
Budapesten, Kőbányán van.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.24 péntek, 14:10:27 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31973 Dátum:
2016.06.24 péntek, 14:04:26 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.24 péntek, 14:00:21
irom ide, hatha tobb embert erdekel ->
primaklima.hu
Budapesten, Kőbányán van.
Írd be hozzá a www-t anélkül nem megy.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31974 Dátum:
2016.06.24 péntek, 14:10:57 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.24 péntek, 14:04:26
Írd be hozzá a www-t anélkül nem megy.
done , bar nekem igy is ment, firefox kiegeszitette alapbol
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31975 Dátum:
2016.06.24 péntek, 14:17:46 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.24 péntek, 14:00:21
irom ide, hatha tobb embert erdekel ->
primaklima.hu
Budapesten, Kőbányán van.
Szia,
Hívtam őket. Július 18-ig nem tudnak fogadni, de ami a legfájóbb számomra, hogy kiszerelést nem vállalnak. Vigyem egy "szatyorban" a kompresszort és úgy két nap alatt megjavítják.
Az árat már nem is feszegettem ...
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31976 Dátum:
2016.06.24 péntek, 14:31:57 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.24 péntek, 14:17:46
Szia,
Hívtam őket. Július 18-ig nem tudnak fogadni, de ami a legfájóbb számomra, hogy kiszerelést nem vállalnak. Vigyem egy "szatyorban" a kompresszort és úgy két nap alatt megjavítják.
Az árat már nem is feszegettem ...
Üdv BL.
Hmm, anno nekem ők szerelték ki pedig, bar Focusnal egyszerűbb volt a szitu, könnyen hozzáférhető helyen volt a kompi alul és elől a motor előtt, nem tom Mk4ben hol van.
Mondjuk az hogy Juli 18ig be vannak tablazva az csak nem azt jelenti hogy nagyon rosszul dolgoznanak.
Olyat még bejátszhatsz, hogy bontott kompit beszerzel, leadod nekik, azt majd ha kész elhozod és a cserét meg valakivel megejted, de igy is 1 honap mire kesz van.
A kivett kompit meg a bontott árában el tudod passzolni, max kicsit alatta. Bontott kompit en nem raknek be felujitas nelkul, a msaik meg hogy nem biztos hogy konnyu ugy szerelot talalni aki hozott kompit beszerel, bar ha meglengeted a garit amit biztos ad a primaklima az segithet a helyzeten.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31977 Dátum:
2016.06.24 péntek, 14:46:32 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.24 péntek, 14:17:46
Szia,
Hívtam őket. Július 18-ig nem tudnak fogadni, de ami a legfájóbb számomra, hogy kiszerelést nem vállalnak. Vigyem egy "szatyorban" a kompresszort és úgy két nap alatt megjavítják.
Az árat már nem is feszegettem ...
Üdv BL.
Néhány tipp:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-klima_allofutes/klima_alkatreszek/ford-smax-galaxy-mondeo-klimakompresszor-1368225
http://www.autoalkatresz.hu/auto-klima_allofutes/klima_alkatreszek/ford-mondeo-mk4-klimakompresszor-1598975
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31978 Dátum:
2016.06.24 péntek, 14:48:10 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.24 péntek, 14:31:57
Hmm, anno nekem ők szerelték ki pedig, bar Focusnal egyszerűbb volt a szitu, könnyen hozzáférhető helyen volt a kompi alul és elől a motor előtt, nem tom Mk4ben hol van.
Mondjuk az hogy Juli 18ig be vannak tablazva az csak nem azt jelenti hogy nagyon rosszul dolgoznanak.
Olyat még bejátszhatsz, hogy bontott kompit beszerzel, leadod nekik, azt majd ha kész elhozod és a cserét meg valakivel megejted, de igy is 1 honap mire kesz van.
A kivett kompit meg a bontott árában el tudod passzolni, max kicsit alatta. Bontott kompit en nem raknek be felujitas nelkul, a msaik meg hogy nem biztos hogy konnyu ugy szerelot talalni aki hozott kompit beszerel, bar ha meglengeted a garit amit biztos ad a primaklima az segithet a helyzeten.
Szia,
A kompresszor az MK4-ben is alul-elöl van, ahogy te is írtad, ez nem kellene, hogy problémát okozzon.
Igazából az lehet, hogy tele vannak melóval és ha meg tudom oldani a kiszerelést, akkor van üzlet, ha nem akkor így jártam, nélkülem is megélnek.
Elkezdek majd telefonálgatni (kivéve az M5 kivezető környékén található szervizest
). Szerencsére még hűt az autó, nem sülök meg, csak mint először is írtam, ezzel a "megelőző" javítással egy nagyobb kiadást szeretnék elkerülni.
Üdv BL.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.24 péntek, 14:56:35 írta bakolaci
»
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31979 Dátum:
2016.06.24 péntek, 17:08:32 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.24 péntek, 14:48:10
Szia,
A kompresszor az MK4-ben is alul-elöl van, ahogy te is írtad, ez nem kellene, hogy problémát okozzon.
Igazából az lehet, hogy tele vannak melóval és ha meg tudom oldani a kiszerelést, akkor van üzlet, ha nem akkor így jártam, nélkülem is megélnek.
Elkezdek majd telefonálgatni (kivéve az M5 kivezető környékén található szervizest
). Szerencsére még hűt az autó, nem sülök meg, csak mint először is írtam, ezzel a "megelőző" javítással egy nagyobb kiadást szeretnék elkerülni.
Üdv BL.
http://www.autoklima-javitas.hu/index.html
őket meg ajánlották itt a forumon korábban, klímára vannak speicalizálódva és bármit megcsinálnak
egyébként engedte a klima olajat a kompresszorod?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31980 Dátum:
2016.06.24 péntek, 18:25:02 »
Szia!
Nekem is a legnagyobb melegben adta meg magát Szlovéniából hazafelé, ráadásul vasárnap. Hétfőn leültem a gép elé, és megtaláltam őket
www.compressor-express.hu
. Megrendeltem majd hívtak, hogy másnap reggel (kedden)ott a gyárilag felújított kompresszor 1 év garanciával. 130.000 Ft fizettem összesen, de a régit a futár elvitte. Senki nem ért rá, ezért próba szerencse elmentem Hoványhoz (Szolnok), akik kedden reggel levették a régit (max. 30 perc) megjött a futár, a szerelő felrakta az újat, feltöltötték, átnéztük, kipróbáltam, kértek 26.000 Ft-ot és de.11-kor már ott sem voltam. Azt tudni kell a gari feltétele, hogy a szárítószűrőt is cserélni kell, de én ezzel nem foglalkoztam. Ez 2013-ban volt, azóta is tökéletes a klímám.
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.24 péntek, 14:17:46
Szia,
Hívtam őket. Július 18-ig nem tudnak fogadni, de ami a legfájóbb számomra, hogy kiszerelést nem vállalnak. Vigyem egy "szatyorban" a kompresszort és úgy két nap alatt megjavítják.
Az árat már nem is feszegettem ...
Üdv BL.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.24 péntek, 18:45:47 írta fecso71
»
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31981 Dátum:
2016.06.24 péntek, 18:45:20 »
Idézetet írta: fecso71 - 2016.06.24 péntek, 18:25:02
Szia!
Nekem is a legnagyobb melegben adta meg magát Szlovéniából hazafelé, ráadásul vasárnap. Hétfőn leültem a gép elé, és megtaláltam őket
www.compressor-express.hu
. Megrendeltem majd hívtak, hogy másnap reggel (kedden)ott a gyárilag felújított kompresszor 1 év garanciával. 130.000 Ft fizettem összesen, de a régit a futár elvitte. Senki nem ért rá, ezért próba szerencse elmentem Hoványhoz (Szolnok), akik kedden reggel levették a régit (max. 30 perc) megjött a futár, a szerelő felrakta az újat, feltöltötték, átnéztük, kipróbáltam, kértek 26.000 pénzt és de.11-kor már ott sem voltam. Azt tudni kell a gari feltétele, hogy a szárító filtert is cserélni kell, de én ezzel nem foglalkoztam. Ez 2013-ban volt, azóta is tökéletes a klímám.
A 2012-es kocsidon cserelted 2013-ban a kompresszort?
Nem volt a legolcsobb, de legalabb hamar kesz lett
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31982 Dátum:
2016.06.24 péntek, 18:47:04 »
Nem azon, hanem az exen, ami 2007-es...egy sorral lentebb nézd...
Az autó a családunkban maradt, csak már nem nálam van...szóval ezért tudom, hogy a klíma még tökéletesen üzemel.
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.24 péntek, 18:45:20
A 2012-es kocsidon cserelted 2013-ban a kompresszort?
Nem volt a legolcsobb, de legalabb hamar kesz lett
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.24 péntek, 18:56:45 írta fecso71
»
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
Zoli87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31983 Dátum:
2016.06.24 péntek, 20:32:32 »
Mai nap vettem észre,nekem is szórakozik a klíma.Nem mindig akar bekapcsolni.Kompresszor lesz vagy lehet más is?
Naplózva
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31984 Dátum:
2016.06.24 péntek, 21:54:33 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.24 péntek, 17:08:32
http://www.autoklima-javitas.hu/index.html
őket meg ajánlották itt a forumon korábban, klímára vannak speicalizálódva és bármit megcsinálnak
egyébként engedte a klima olajat a kompresszorod?
Szia,
Köszönöm a linket, jövő héten felhívom őket.
A kompresszorom nem engedi az olajat. Most voltam töltésen és volt mindenféle teszt (vákuum, tulnyomás) és megfelelő volt a rendszer. Annyi van, hogy kezd megfáradni a kompresszor és úgy gondolom, ha a az elején megjavíttatom, akkor olcsóbb lehet a felújítás, mint ha megvárnám, amíg végképp megadja magát. (Tervszerű megelőző karbantartás
)
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31985 Dátum:
2016.06.24 péntek, 23:05:28 »
Idézetet írta: bakolaci - 2016.06.24 péntek, 21:54:33
Szia,
Köszönöm a linket, jövő héten felhívom őket.
A kompresszorom nem engedi az olajat. Most voltam töltésen és volt mindenféle teszt (vákuum, tulnyomás) és megfelelő volt a rendszer. Annyi van, hogy kezd megfáradni a kompresszor és úgy gondolom, ha a az elején megjavíttatom, akkor olcsóbb lehet a felújítás, mint ha megvárnám, amíg végképp megadja magát. (Tervszerű megelőző karbantartás
)
Üdv BL.
Amugy nem tudom szerkezetileg mi különbség lehet egy MK1 Focus és egy MK4 Mondeo kompresszor között, mert ott ha jók voltak a tömitesek és nem engedte az olajat (meg gázt is akkor mar) akkor tenyleg franko hideg levegőt fújt kb lefagyott az újjam ha a szellőzőhöz tettem és amint lehült a kabin átraktam szélvédőre a fújást mert annyira hideget fújt hogy direktben nem akartam magamra.
Egyébként Mondeoban én sem vagyok annyira kielégedve a klímával, hűsíteni jó de azért simán elviselem ha rám fújja a levegőt legkisebb fokozaton, még sose kellett átrakni szélvédőre mert vacogtam volna tőle
Szerintem itt is úgy kellene működjön hogy a legkisebb fokozaton olyan hideget fújjon hogy az már zavaró legyen ha direktben az utasra megy, vagy nem?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31986 Dátum:
2016.06.25 szombat, 00:32:43 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.24 péntek, 23:05:28
Amugy nem tudom szerkezetileg mi különbség lehet egy MK1 Focus és egy MK4 Mondeo kompresszor között, mert ott ha jók voltak a tömitesek és nem engedte az olajat (meg gázt is akkor mar) akkor tenyleg franko hideg levegőt fújt kb lefagyott az újjam ha a szellőzőhöz tettem és amint lehült a kabin átraktam szélvédőre a fújást mert annyira hideget fújt hogy direktben nem akartam magamra.
Egyébként Mondeoban én sem vagyok annyira kielégedve a klímával, hűsíteni jó de azért simán elviselem ha rám fújja a levegőt legkisebb fokozaton, még sose kellett átrakni szélvédőre mert vacogtam volna tőle
Szerintem itt is úgy kellene működjön hogy a legkisebb fokozaton olyan hideget fújjon hogy az már zavaró legyen ha direktben az utasra megy, vagy nem?
de. gázmennyiséggel lesz baj. én most töltettem a dízelt, na azt nem állítod magadra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31987 Dátum:
2016.06.25 szombat, 09:43:38 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.24 péntek, 23:05:28
Amugy nem tudom szerkezetileg mi különbség lehet egy MK1 Focus és egy MK4 Mondeo kompresszor között, mert ott ha jók voltak a tömitesek és nem engedte az olajat (meg gázt is akkor mar) akkor tenyleg franko hideg levegőt fújt kb lefagyott az újjam ha a szellőzőhöz tettem és amint lehült a kabin átraktam szélvédőre a fújást mert annyira hideget fújt hogy direktben nem akartam magamra.
Egyébként Mondeoban én sem vagyok annyira kielégedve a klímával, hűsíteni jó de azért simán elviselem ha rám fújja a levegőt legkisebb fokozaton, még sose kellett átrakni szélvédőre mert vacogtam volna tőle
Szerintem itt is úgy kellene működjön hogy a legkisebb fokozaton olyan hideget fújjon hogy az már zavaró legyen ha direktben az utasra megy, vagy nem?
Ugyanez a véleményem. Asszony 1-es focusa is fekete, mint az smaxom. 2003-as autó, még nem kellett hozzányúlni a klímához, de ha tűző napin áll, akkor is max 10 perc és belül már minden jó. Smaxoban van gáz(30g hiányzott, tegnap lett ellenőrizve), már volt lukas a klímahűtő, az egész rendszer büdös, stb... Szóval szerintem alul van méretezve, meg valószínű az olcsóságra mentek rá...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31988 Dátum:
2016.06.25 szombat, 12:51:17 »
Kombira hatso ablaktorlobol mekkorat kell venni?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31989 Dátum:
2016.06.25 szombat, 17:53:38 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.24 péntek, 23:05:28
Amugy nem tudom szerkezetileg mi különbség lehet egy MK1 Focus és egy MK4 Mondeo kompresszor között, mert ott ha jók voltak a tömitesek és nem engedte az olajat (meg gázt is akkor mar) akkor tenyleg franko hideg levegőt fújt kb lefagyott az újjam ha a szellőzőhöz tettem és amint lehült a kabin átraktam szélvédőre a fújást mert annyira hideget fújt hogy direktben nem akartam magamra.
Egyébként Mondeoban én sem vagyok annyira kielégedve a klímával, hűsíteni jó de azért simán elviselem ha rám fújja a levegőt legkisebb fokozaton, még sose kellett átrakni szélvédőre mert vacogtam volna tőle
Szerintem itt is úgy kellene működjön hogy a legkisebb fokozaton olyan hideget fújjon hogy az már zavaró legyen ha direktben az utasra megy, vagy nem?
Napon parkoltam az elmúlt pár napban. A klíma pár perc alatt lehűtötte a bódét, teszi a dolgát és oda sem figyelek rá. Szerintem teljesen jó és más lesz nálad a probléma.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31990 Dátum:
2016.06.25 szombat, 17:57:47 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.06.24 péntek, 13:09:11
... ugyanaz a munka egy szerelőnel egy Mondeo eseten min 2x aron megy mintha Focus lenne, annak ellenere hogy a munkaido + anyagkoltsegben nincs jelentos elteres sok esetben. Csak azert mert 1el nagyobb kategorias auto akkor mar a szereloknek vastagabban fog a ceruzaja.
A szerelők jelentős része nem abból indul ki, h mekkora munka a történet, hanem abból, h mennyit kérhet el. Amíg megveszik emelt áron, addig nem fog olcsóbban dolgozni, ez egyik oldalról érthető is. Az is tény, hogy más kategória a két autó. Ha tetszik, ha nem, ez a piacgazdaság.
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31991 Dátum:
2016.06.25 szombat, 20:08:21 »
Kedves Fórumtársak,
Főleg az itt fellelhető szerelők véleményére lennék kíváncsi, hogy a forscan-nel indított statikus dpf regenerációnak van-e bármilyen káros hatása. gondolok itt olyanra, hogy tartós magas fordulat, de terhelés és rendes hűtés nélkül.
Vagy bármi, ami miatt tényleg csak kényszer helyzetben alkalmazhatónak gondoljátok.
Utóbbi időben nem tud normálisan lemenni az aktív regenerációm, mindig amiatt áll le, hogy az 1. henger sornak a hőmérséklete túl alacsony.
A szervizben azt mondták, hogy a fáklyát kellene cserélni cirka 70e-ért és van is bőven raktáron, mert "típushiba". Statikus regenerációnál az első 15 perc után hibával leáll, de a második ráindított rendesen lemegy. Hosszú távon ezt nagyon nem szeretném játszani, főleg ha még árthat is a motornak.
Köszönöm a válaszokat
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48500
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31992 Dátum:
2016.06.25 szombat, 20:45:32 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.06.25 szombat, 20:08:21
Kedves Fórumtársak,
Főleg az itt fellelhető szerelők véleményére lennék kíváncsi, hogy a forscan-nel indított statikus dpf regenerációnak van-e bármilyen káros hatása. gondolok itt olyanra, hogy tartós magas fordulat, de terhelés és rendes hűtés nélkül.
Vagy bármi, ami miatt tényleg csak kényszer helyzetben alkalmazhatónak gondoljátok.
Utóbbi időben nem tud normálisan lemenni az aktív regenerációm, mindig amiatt áll le, hogy az 1. henger sornak a hőmérséklete túl alacsony.
A szervizben azt mondták, hogy a fáklyát kellene cserélni cirka 70e-ért és van is bőven raktáron, mert "típushiba". Statikus regenerációnál az első 15 perc után hibával leáll, de a második ráindított rendesen lemegy. Hosszú távon ezt nagyon nem szeretném játszani, főleg ha még árthat is a motornak.
Köszönöm a válaszokat
a diaggal indított regennek nincs káros hatása.de inkább a hibát kell megjavítani.
A befecskendező szelep szokott eldugulni mert visszakokszolódik.Tisztítás után hibátlanul működik.Nem kell semmit cserélni.Ha szakadásban lenne az izzítója,akkor lenne hibakódja.Más nincs ott.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31993 Dátum:
2016.06.25 szombat, 21:24:18 »
Sziasztok!
Ismét előjött a hiba amit tavaly ALF Klub társsal megoldottunk amit ezúton is köszönök neki. Viszont most nem jött be a tisztítási folyamat.
Röviden a MAP szenzorra panaszkodik az autó, a tünet, hogy a turbó nehezen akar beindulni vagyis inkább nincs meg a kellő nyomaték mint kéne, torpan, és kb 150-200 km-ként dobja a MIL lámpát és szervízmódba kerül az autó, ami újraindítás után rendbe jön, de torpanás és a nyomaték hiány úgyanúgy fent áll.
Előzménye az volt hogy már kb 800 km tettem meg regeneráció nélkül és dobta a fentebb említett hibát, majd kb 10 km később pont hazaértem amikor elkezdett regenerálni azt megvártam míg megcsinálja, de álló helyzetben. De az alapjáratot 2500 tartva. mikor végzett a motortérből égett szag és füst távozott azt hittem valami kigyulladt a motortérben. Azzal nyugtatott az ismerősöm, hogy valami olaj rácsöppenhetett a kipufogóra és az füstölhetett, mert rengenkor nagyon forró. Reméélem tényleg az volt.
A lényeg, hogy most a MAP nem akar megfelelően működni, hiába konatkt sprayztem a csatikat és tisztítottam meg az egészet. Már ha jót tisztítottam.
Ugye ez a MAP szenzor?
http://kepfeltoltes.hu/view/160625/IMG_20160625_185421_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És ezt a hibaüzenetet dobja:
http://kepfeltoltes.hu/view/160625/received_1195871783776575_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Elképzelhető, hogy cserélni kell az alkatrészt?
Vagy mit nézzek még meg?
Köszi a válaszokat előre is.
Bocsi, hogy ilyen hosszú lett, remélem azért érthető a zagyvaságom.
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31994 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 12:57:22 »
Sziasztok!
A mostani Focus előtti (talán Focus II) gyári 16-os 5x108-as lemezfelni felrakható egy 2012-es Mondeora?
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31995 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 15:05:00 »
Idézetet írta: fecso71 - 2016.06.26 vasárnap, 12:57:22
Sziasztok!
A mostani Focus előtti (talán Focus II) gyári 16-os 5x108-as lemezfelni felrakható egy 2012-es Mondeora?
Mik a felni paraméterei? ET szám szélesség stb.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31996 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 16:15:51 »
Idézetet írta: darazsa - 2016.06.25 szombat, 21:24:18
Ugye ez a MAP szenzor?
És ezt a hibaüzenetet dobja:
http://kepfeltoltes.hu/view/160625/received_1195871783776575_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Elképzelhető, hogy cserélni kell az alkatrészt?
Hello!
Igen ez a MAP szenzor. Nekem is dobált hibákat, hol alacsony, hol magas töltőnyomásra panaszkodott. Kicseréltem, azóta ( 5ezer km) is jó. Unixnál kaptam után-gyártottat, ha jól emlékszem 10ezer körül volt kedvezményesen.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
darazsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31997 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 16:22:23 »
Idézetet írta: TZS - 2016.06.26 vasárnap, 16:15:51
Hello!
Igen ez a MAP szenzor. Nekem is dobált hibákat, hol alacsony, hol magas töltőnyomásra panaszkodott. Kicseréltem, azóta ( 5ezer km) is jó. Unixnál kaptam után-gyártottat, ha jól emlékszem 10ezer körül volt kedvezményesen.
Köszi. Akkor utána nézek én is.
Naplózva
Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
erazko
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31998 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 17:30:59 »
Sziasztok!
key less go-s mk4 mondehoz hiny db Kults jar? távirányítom 2 db van, de a belül elrejtett kulcsból csak az egyikben volt!
Köszönöm a segítséget!
üdv, Erasko
Naplózva
Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4945
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31999 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 20:27:06 »
Idézetet írta: erazko - 2016.06.26 vasárnap, 17:30:59
Sziasztok!
key less go-s mk4 mondehoz hiny db Kults jar? távirányítom 2 db van, de a belül elrejtett kulcsból csak az egyikben volt!
Köszönöm a segítséget!
üdv, Erasko
Nekem mindkét távirányítóban van belül kulcstoll, ha erre gondoltál.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
633
634
635
636
637
638
639
[
640
]
641
642
643
644
645
646
647
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ