Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:02:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 649 650 651 652 653 654 655 [656] 657 658 659 660 661 662 663 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11999437 alkalommal)
0 Felhasználó és 173 vendég van a témában
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32750 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 11:13:30 »

(Megtaláltam.  vigyor3 )

Milyen nyomáskapcsoló ez? Erre hogyan jöttetek rá? Mi volt a probléma a klímával amit ez a kapcsoló hiba okozott?
Ez egy olyan nyomáskapcsoló ami nyomásra kapcsol  eplus2
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32751 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 11:19:56 »

Ez egy olyan nyomáskapcsoló ami nyomásra kapcsol  eplus2

Le, vagy fel?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32752 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 11:58:28 »

Be:)

Le, vagy fel?  nyes
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #32753 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 15:03:47 »

tesem kaptál választ?
Naplózva

1.6 tdci titanium
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #32754 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 15:04:53 »

tesem kaptál választ?
igenis meg nemis de mindegy
Naplózva

1.6 tdci titanium
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #32755 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 15:21:40 »

Sziasztok!
Lehet kell egy újabb Mondit vennem, és van is egy kinézve de nemtom a Mo-i Ford szervízben lekérdeztetni az eddigi életét az alvázszám alapján.
Valaki tud külföldi előéletet lekérdezni? Jó rég Kiss Laci tudott, de már nem ott dolgozik.
Jelentkezzen már valaki akár Privátban mert egyre sürgősebbé válik a csere.
köszi
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #32756 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 15:47:59 »

Sziasztok!

Annyi kérdésem volna, hogy az ST fém pedálszettet mi módon rögzitik a bal oldali lábtámasznál? Minden képen csavart látok hozzá, de valahogy nem tudom elképzelni, hogy a fém dobba kellene lukat furni csavarral, hisz onnantól azonnal rohadni kezdene.  wow1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32757 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 15:54:21 »

Sziasztok!

Annyi kérdésem volna, hogy az ST fém pedálszettet mi módon rögzitik a bal oldali lábtámasznál? Minden képen csavart látok hozzá, de valahogy nem tudom elképzelni, hogy a fém dobba kellene lukat furni csavarral, hisz onnantól azonnal rohadni kezdene.  wow1


Nincs ST pedálszett.
Alu pedálszett van.
Lábtámasz: úgy képzeld el, mint ha gipszkartonba csavarnád be: hasonló a tipli a gipszkarton-tiplihez, amit kapsz hozzá, s nem a kasztniba tekered be ezt a tiplit, hanem "csak" a szőnyegbe.
Utána ehhez csavarozod a támaszt.
Vannak fotóim, ha kell, dobj mailt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #32758 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 16:01:26 »

Nincs ST pedálszett.
Alu pedálszett van.
Lábtámasz: úgy képzeld el, mint ha gipszkartonba csavarnád be: hasonló a tipli a gipszkarton-tiplihez, amit kapsz hozzá, s nem a kasztniba tekered be ezt a tiplit, hanem "csak" a szőnyegbe.
Utána ehhez csavarozod a támaszt.
Vannak fotóim, ha kell, dobj mailt.


Köszi a választ! PÜben irtam mail cimet. Kiváncsi lettem erre a tiplis megoldásra.  wow1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #32759 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 19:35:05 »

Köszi a választ! PÜben irtam mail cimet. Kiváncsi lettem erre a tiplis megoldásra.  wow1

Pár napja találtam én is erről képet. Csak valahogy nem találom hogy pontosan melyik is volt mk4-ben, barátom gyári titanium sében azt mondja nem ilyen van.
Ezt a cikkszámot találtam pedig : 1722224

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81kW587Dv7L._SL1500_.jpg
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #32760 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 19:47:51 »

Pár napja találtam én is erről képet. Csak valahogy nem találom hogy pontosan melyik is volt mk4-ben, barátom gyári titanium sében azt mondja nem ilyen van.
Ezt a cikkszámot találtam pedig : 1722224

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81kW587Dv7L._SL1500_.jpg
Nem is ilyen! Kicsit más az alakja.
http://kepfeltoltes.hu/view/160912/P1010382_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32761 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 19:58:38 »

igenis meg nemis de mindegy
most akkor igen vagy nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #32762 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 19:59:01 »


Éstényleg. Amúgy most találtam ford tartozék katalógust, ott vmi 1 722 222 a cikkszáma, és 53ezer ft... kéne egy 30% kedvezmény Fordnál, oszt már vennék Eibachot is mellé   vigyor3

http://www.ford-tartozekok.hu/mondeo/2010/megjelen%C3%A9s?intcmp=other:acc:gl:header::nwp:select-breadcrumbs
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #32763 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 20:02:08 »

Éstényleg. Amúgy most találtam ford tartozék katalógust, ott vmi 1 722 222 a cikkszáma, és 53ezer ft... kéne egy 30% kedvezmény Fordnál, oszt már vennék Eibachot is mellé   vigyor3

http://www.ford-tartozekok.hu/mondeo/2010/megjelen%C3%A9s?intcmp=other:acc:gl:header::nwp:select-breadcrumbs
Még jó, hogy lehet kapni!  smile
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32764 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 21:12:50 »

Éstényleg. Amúgy most találtam ford tartozék katalógust, ott vmi 1 722 222 a cikkszáma, és 53ezer ft... kéne egy 30% kedvezmény Fordnál, oszt már vennék Eibachot is mellé   vigyor3

http://www.ford-tartozekok.hu/mondeo/2010/megjelen%C3%A9s?intcmp=other:acc:gl:header::nwp:select-breadcrumbs

Nem is tudtam, hogy ennyi kiegészítőt lehet kapni tőlük, igaz arany áron ebayon sokkal olcsóbban megúszható.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #32765 Dátum: 2016.09.13 kedd, 21:14:58 »

most akkor igen vagy nem? tetőled egyedül
Naplózva

1.6 tdci titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32766 Dátum: 2016.09.13 kedd, 21:33:32 »


Cheesy az nem elég?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #32767 Dátum: 2016.09.14 szerda, 19:53:36 »

de igen köszi
Naplózva

1.6 tdci titanium
20-agh
Vendég
« Új hozzászólás #32768 Dátum: 2016.09.16 péntek, 10:26:28 »

Sziasztok

Először is köszönöm szépen a "befogadást"
Családi használatba került egy 2013-as BENZINES 2.0L  200LE powershift automata mondeo 60e km-el. ( fogyasztást nem kell ecsetelni, azt köszönöm )
Mint minden autómnál most kezdhetem elölről Smiley de ez van.
Egyrészt tudtok-e ajánlani pesten megbízható szakit, akinél ott lehet lenni egy automata vagy normál olaj cserekor,
mert ( sajnos ) mindig azt mondom, akkor vagyok 100% biztos egy elvégzett munkában, ha látom. Az nem nekem való
hogy üljek le a bőrfotelbe a váróban, és igyak egy kávét amíg csinálják
( előző kocsimnál ami merci w204 volt is ez volt a divat amit nem kértem...ugyanakkor szervizeseknek otthon feltűnően olcsó volt az olajnak literje, vajon miért?! Tudom nem lehet általánosítani de akkor is... )
A másik, segítséget kérnék, ki tud segíteni ( nem ingyen ) egy márkaszervizes előélet lekérdezésben ( privit várok! )
Illetve milyen tanácsokat tudtok adni, esetleg mire kell figyelni?!
Jelenleg 16-os felni van alatta, látom van 20-as lehetőség is, ezekre az utakra mi az ami nyárinak ajánlott amin még nem pattog a kocsi? Maradjon a 16, netán 17-18?
Köszi előre is
István
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32769 Dátum: 2016.09.16 péntek, 10:51:43 »

Sziasztok

Először is köszönöm szépen a "befogadást"
Családi használatba került egy 2013-as BENZINES 2.0L  200LE powershift automata mondeo 60e km-el. ( fogyasztást nem kell ecsetelni, azt köszönöm )
Mint minden autómnál most kezdhetem elölről Smiley de ez van.
Egyrészt tudtok-e ajánlani pesten megbízható szakit, akinél ott lehet lenni egy automata vagy normál olaj cserekor,
mert ( sajnos ) mindig azt mondom, akkor vagyok 100% biztos egy elvégzett munkában, ha látom. Az nem nekem való
hogy üljek le a bőrfotelbe a váróban, és igyak egy kávét amíg csinálják
( előző kocsimnál ami merci w204 volt is ez volt a divat amit nem kértem...ugyanakkor szervizeseknek otthon feltűnően olcsó volt az olajnak literje, vajon miért?! Tudom nem lehet általánosítani de akkor is... )
A másik, segítséget kérnék, ki tud segíteni ( nem ingyen ) egy márkaszervizes előélet lekérdezésben ( privit várok! )
Illetve milyen tanácsokat tudtok adni, esetleg mire kell figyelni?!
Jelenleg 16-os felni van alatta, látom van 20-as lehetőség is, ezekre az utakra mi az ami nyárinak ajánlott amin még nem pattog a kocsi? Maradjon a 16, netán 17-18?
Köszi előre is
István


Szia! Gratula a szekérhez  smile, legyen sokáig jó és hibamentes. Szerelő van, többet is fognak ajánlani, ha írsz valami települést hogy merrefelé, úgy könnyebb. Szerintem itthon a 18-as vállalható, de a menetkomfort az csökkenni fog, a gyári felnik nehezek ebben a méretben, ami meg könnyű, annak borsos az ára. A 18-as gumma se olcsó, bár én erre a teljesítményre (már ha ki is használod) inkább azt raknék. A 16-os meg maradjon télinek, olyankor talán jobb a ballonosabb gumi. Gyárilag 19-ig van méret. SzJani járt ilyennel, hasonló benzin turbóval, nemrég adta el a fórumon belül.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.16 péntek, 11:09:56 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32770 Dátum: 2016.09.16 péntek, 11:08:58 »

Sziasztok

Először is köszönöm szépen a "befogadást"
Családi használatba került egy 2013-as BENZINES 2.0L  200LE powershift automata mondeo 60e km-el. ( fogyasztást nem kell ecsetelni, azt köszönöm )
Mint minden autómnál most kezdhetem elölről Smiley de ez van.
Egyrészt tudtok-e ajánlani pesten megbízható szakit, akinél ott lehet lenni egy automata vagy normál olaj cserekor,
mert ( sajnos ) mindig azt mondom, akkor vagyok 100% biztos egy elvégzett munkában, ha látom. Az nem nekem való
hogy üljek le a bőrfotelbe a váróban, és igyak egy kávét amíg csinálják
( előző kocsimnál ami merci w204 volt is ez volt a divat amit nem kértem...ugyanakkor szervizeseknek otthon feltűnően olcsó volt az olajnak literje, vajon miért?! Tudom nem lehet általánosítani de akkor is... )
A másik, segítséget kérnék, ki tud segíteni ( nem ingyen ) egy márkaszervizes előélet lekérdezésben ( privit várok! )
Illetve milyen tanácsokat tudtok adni, esetleg mire kell figyelni?!
Jelenleg 16-os felni van alatta, látom van 20-as lehetőség is, ezekre az utakra mi az ami nyárinak ajánlott amin még nem pattog a kocsi? Maradjon a 16, netán 17-18?
Köszi előre is
István


Üdv,

Gratula a géphez. Tittának igaza van, a nagyon peresek nem jók az itthoni utakra, mondjuk én a 265/65 R17-ben hiszek Cheesy
18-nál nagyobbat ne rakjál rá és ott is a /45-re törekedj. A /40 nekem már nagyon kemény volt annó
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32771 Dátum: 2016.09.16 péntek, 11:15:43 »

Herzlich willkommen!

szervizben én az essmotor-t ajánlom.

Üdv.
Dani
Sziasztok

Először is köszönöm szépen a "befogadást"
Családi használatba került egy 2013-as BENZINES 2.0L  200LE powershift automata mondeo 60e km-el. ( fogyasztást nem kell ecsetelni, azt köszönöm )
Mint minden autómnál most kezdhetem elölről Smiley de ez van.
Egyrészt tudtok-e ajánlani pesten megbízható szakit, akinél ott lehet lenni egy automata vagy normál olaj cserekor,
mert ( sajnos ) mindig azt mondom, akkor vagyok 100% biztos egy elvégzett munkában, ha látom. Az nem nekem való
hogy üljek le a bőrfotelbe a váróban, és igyak egy kávét amíg csinálják
( előző kocsimnál ami merci w204 volt is ez volt a divat amit nem kértem...ugyanakkor szervizeseknek otthon feltűnően olcsó volt az olajnak literje, vajon miért?! Tudom nem lehet általánosítani de akkor is... )
A másik, segítséget kérnék, ki tud segíteni ( nem ingyen ) egy márkaszervizes előélet lekérdezésben ( privit várok! )
Illetve milyen tanácsokat tudtok adni, esetleg mire kell figyelni?!
Jelenleg 16-os felni van alatta, látom van 20-as lehetőség is, ezekre az utakra mi az ami nyárinak ajánlott amin még nem pattog a kocsi? Maradjon a 16, netán 17-18?
Köszi előre is
István

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32772 Dátum: 2016.09.16 péntek, 11:33:04 »

Sziasztok

Először is köszönöm szépen a "befogadást"
Családi használatba került egy 2013-as BENZINES 2.0L  200LE powershift automata mondeo 60e km-el. ( fogyasztást nem kell ecsetelni, azt köszönöm )
Mint minden autómnál most kezdhetem elölről Smiley de ez van.
Egyrészt tudtok-e ajánlani pesten megbízható szakit, akinél ott lehet lenni egy automata vagy normál olaj cserekor,
mert ( sajnos ) mindig azt mondom, akkor vagyok 100% biztos egy elvégzett munkában, ha látom. Az nem nekem való
hogy üljek le a bőrfotelbe a váróban, és igyak egy kávét amíg csinálják
( előző kocsimnál ami merci w204 volt is ez volt a divat amit nem kértem...ugyanakkor szervizeseknek otthon feltűnően olcsó volt az olajnak literje, vajon miért?! Tudom nem lehet általánosítani de akkor is... )
A másik, segítséget kérnék, ki tud segíteni ( nem ingyen ) egy márkaszervizes előélet lekérdezésben ( privit várok! )
Illetve milyen tanácsokat tudtok adni, esetleg mire kell figyelni?!
Jelenleg 16-os felni van alatta, látom van 20-as lehetőség is, ezekre az utakra mi az ami nyárinak ajánlott amin még nem pattog a kocsi? Maradjon a 16, netán 17-18?
Köszi előre is
István

eljen
18-nál ne tegyél nagyobbat,mert nem csak a gatyátad eszi le,hanem nyomorba dönt,és még az örököseidet is. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32773 Dátum: 2016.09.17 szombat, 01:24:03 »

eljen
18-nál ne tegyél nagyobbat,mert nem csak a gatyátad eszi le,hanem nyomorba dönt,és még az örököseidet is. eplus2
viszont a vesekövekkel nem lesz gond egy darabig


masik dolog, kettős-zárás, ma játszottam egy sort vele, mert feltünt hogy ha 2x zárom akkor másabb a központizár hangja mintha 1x zárnám, viszont a multkor emlitettem hogy 2x zárva belülről tudtam nyitni az ajtót amit ugye nem lenne szabad ha van 2x zárás.
nahde ma kiprobáltam 2x zárás után nyitni jobb1-ből és ott viszont nem engedte, jobbhátsó megint nyitotta ilyenkor, egyedül a balhátsónál nem probáltam meg, de ezt igy nem értemm most akkor mégis lenne benne 2x zárás, csak mondjuk akkor 4bol 3 ajtonal nem müxik vagy a jobb1 ajtóba nem jó valami.  help
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.17 szombat, 01:29:05 írta ReFi » Naplózva

20-agh
Vendég
« Új hozzászólás #32774 Dátum: 2016.09.17 szombat, 11:39:35 »

Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Van egyébként gyári vonóhorog, de nem találom a kulcsát,( feltételezem nem a slusszkulcs az?! ) ebben az esetben azt lehet valahogy pótolni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32775 Dátum: 2016.09.17 szombat, 11:54:06 »

Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Van egyébként gyári vonóhorog, de nem találom a kulcsát,( feltételezem nem a slusszkulcs az?! ) ebben az esetben azt lehet valahogy pótolni?
ha gyári,akkor a márkaszervízben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
20-agh
Vendég
« Új hozzászólás #32776 Dátum: 2016.09.17 szombat, 12:02:22 »

ha gyári,akkor a márkaszervízben.

Köszi, akkor külön kulcs van hozzá?
Naplózva
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #32777 Dátum: 2016.09.17 szombat, 16:42:30 »

Welcome! Grat a kocsihoz!
Örvendetesen gyarapodik a benzines társaság.

Az enyémen 19-es felni van, de én nagynak érzem az itthoni utakra. Autópályán fasza, de városban alig merek vele menni...

Képet tegyél fel a gépről, kíváncsi vagyok, főleg, hogy milyen a 16-os kerék rajta.


Sziasztok

Először is köszönöm szépen a "befogadást"
Családi használatba került egy 2013-as BENZINES 2.0L  200LE powershift automata mondeo 60e km-el. ( fogyasztást nem kell ecsetelni, azt köszönöm )
Mint minden autómnál most kezdhetem elölről Smiley de ez van.
Egyrészt tudtok-e ajánlani pesten megbízható szakit, akinél ott lehet lenni egy automata vagy normál olaj cserekor,
mert ( sajnos ) mindig azt mondom, akkor vagyok 100% biztos egy elvégzett munkában, ha látom. Az nem nekem való
hogy üljek le a bőrfotelbe a váróban, és igyak egy kávét amíg csinálják
( előző kocsimnál ami merci w204 volt is ez volt a divat amit nem kértem...ugyanakkor szervizeseknek otthon feltűnően olcsó volt az olajnak literje, vajon miért?! Tudom nem lehet általánosítani de akkor is... )
A másik, segítséget kérnék, ki tud segíteni ( nem ingyen ) egy márkaszervizes előélet lekérdezésben ( privit várok! )
Illetve milyen tanácsokat tudtok adni, esetleg mire kell figyelni?!
Jelenleg 16-os felni van alatta, látom van 20-as lehetőség is, ezekre az utakra mi az ami nyárinak ajánlott amin még nem pattog a kocsi? Maradjon a 16, netán 17-18?
Köszi előre is
István

Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #32778 Dátum: 2016.09.17 szombat, 17:17:07 »

Köszi, akkor külön kulcs van hozzá?
Írjál danidokinak, ő vette meg b4k-t és azon gyári volt a horog. Majd segít.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32779 Dátum: 2016.09.17 szombat, 19:57:05 »

Elkészült a fejegység csere: SONY MP3 + gyári Novero (8M5T-19C112-AT) Bluetooth telefon kihangosító, streaming-gel, MP3 lejátszás USB-ről, iphone-ról, angol hangvezérlés.  taps taps
A gépben eredetileg volt mono BT/VC modul (kínai fejegység miatt korábban kikerült), így csak "kicsit" kellett faragni rajta: a kesztyűtartó AUX-ot át kellett kötni a BT/VC modul csatlakozójába.
+ a sony-ból ki kellett hozni a mélynyomó felé a hangot, így kapott egy hi-low konvertert egy quadlock toldóval, amivel legalább a +12v kapcsolószálat is ki tudtam egyszerűen szedni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32780 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:00:39 »

Köszi, akkor külön kulcs van hozzá?
szerintem igen.nekem 2 db van hozzá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32781 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:02:19 »

Elkészült a fejegység csere: SONY MP3 + gyári Novero (8M5T-19C112-AT) Bluetooth telefon kihangosító, streaming-gel, MP3 lejátszás USB-ről, iphone-ról, angol hangvezérlés.  taps taps
A gépben eredetileg volt mono BT/VC modul (kínai fejegység miatt korábban kikerült), így csak "kicsit" kellett faragni rajta: a kesztyűtartó AUX-ot át kellett kötni a BT/VC modul csatlakozójába.
+ a sony-ból ki kellett hozni a mélynyomó felé a hangot, így kapott egy hi-low konvertert egy quadlock toldóval, amivel legalább a +12v kapcsolószálat is ki tudtam egyszerűen szedni.
eljen
én is bekötöttem a mélykimenetet,de nem jelenik meg rajta jel. Undecided sőt a kapcsoló szál sem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32782 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:08:34 »

eljen
én is bekötöttem a mélykimenetet,de nem jelenik meg rajta jel. Undecided sőt a kapcsoló szál sem...
a sony-nál a hátsó hangszórók kivezetésére kell kötni, a kapcsolószál a B blokk 2-es lába.
ld itt: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Quadlock_Stereo_Connector_-_Sony_DAB_/_USB
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32783 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:09:43 »

Welcome! Grat a kocsihoz!
Örvendetesen gyarapodik a benzines társaság.

Az enyémen 19-es felni van, de én nagynak érzem az itthoni utakra. Autópályán fasza, de városban alig merek vele menni...

Képet tegyél fel a gépről, kíváncsi vagyok, főleg, hogy milyen a 16-os kerék rajta.


ez a Jani féle 19",ugye. elmegy az mindenhol.ha tudnád,hol járt már az .... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32784 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:12:51 »

a sony-nál a hátsó hangszórók kivezetésére kell kötni, a kapcsolószál a B blokk 2-es lába.
ld itt: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Quadlock_Stereo_Connector_-_Sony_DAB_/_USB
ja.így kötöttem be,de a Sony a C csatiban a 10es lábon tudná a sub-ot.a kapcsolószál meg értelmét vesztette,mert automatikus a mély bekapcsolása,ahogy jelet kap.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32785 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:14:10 »

ja.így kötöttem be,de a Sony a C csatiban a 10es lábon tudná a sub-ot.a kapcsolószál meg értelmét vesztette,mert automatikus a mély bekapcsolása,ahogy jelet kap.
és elmconfigban aktiváltad a subwoofert?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32786 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:25:18 »

és elmconfigban aktiváltad a subwoofert?


nyilván nem,mert akkor még nem volt elmconfig-om működő.
mostmár csak akkor szedem szét,ha lesz BT modulom. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32787 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:31:06 »

Igen, de lehet, hogy maga a kulcs benne van a vonóhorogban...Egy kis piros füle van, az, hogy nem tudod elfordítani, adódhat abból, hogy berhoadt maga a kulcs. Kiszedni én sem tudtam, csak elfordítani.


Köszi, akkor külön kulcs van hozzá?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32788 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:33:26 »

és elmconfigban aktiváltad a subwoofert?
ez egyre jobban csigáz.
Szerinted jobb lenne a sub kimenetet használni,mint a hátsó kimenetet?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32789 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:43:32 »

ez egyre jobban csigáz.
Szerinted jobb lenne a sub kimenetet használni,mint a hátsó kimenetet?
Ha be van kötve a sub csatlakozó, nem kell szétszedned semmit. Milyen teljesítményt lehet rákötni? Vagy ahhoz is kell erősítő?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32790 Dátum: 2016.09.17 szombat, 20:51:49 »

Ha be van kötve a sub csatlakozó, nem kell szétszedned semmit. Milyen teljesítményt lehet rákötni? Vagy ahhoz is kell erősítő?
ez alapjel.de semmi gond,aktív a mélyládám.de szétkell szednem,mert a ládát a rádió mögött kötöttem be,mert a sub kimenet nem működött,de a vezetékelése már ott volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32791 Dátum: 2016.09.17 szombat, 21:32:44 »

ez a Jani féle 19",ugye. elmegy az mindenhol.ha tudnád,hol járt már az .... eplus2

Elveimmel ellentétesen  autópályán (95% M1) én is benőttem a belső sávba a külső sáv gyalázatos állapota miatt. Annak ellenére, hogy sokszor volt, hogy utolért gyorsabb. Szóval még pályán is vigyáztam rá.  Wink
Az a durva, hogy most ugye még mindig 305/70R16on nyomom ugyanitt, itt azért a külsőben kell lenni sokat, s még ezzel a gumival is üt sokszor, pedig lazára van fújva (~2,3), pedig volt idő, amikor 3,5-tel jártam vele.
Most eldöntöttem: bármikor megyek az M1-en, waze be, s küldöm fel a kátyúkat. Kb 10km után szokta írni az app, hogy elértem a felküldési limitet...  eplus2

A 19es kerékre visszatérve.
Azzal gyönyörű az autó. Love at first sight. Főleg, ha van Individual optika is az autón, abban az esetben meg kéri is a kocsi a nagyobb kereket, mert ott már főleg kijön, hogy sok az oldala, tehát kell a nagy kerék.
Az ezüst ezért is volt gyönyörű, volt, hogy 60 év körüli szintén MK4 Mondeos fickó járkálta körbe, hogy mi más ezen az övéhez képest, mert az enyém szép, az övé meg ennyire nem.

Huhogtok itt bazze', hogy 19, én kemény voltam, téli keréknek is pont az előzőek miatt használtam 19-et.  vigyor3
Ha csak városba járnék ilyennel, akkor viszont átgondolnám.  Roll Eyes

DE!

Összegezve: én mind2 Mondeómnál kb végigjártam az összes méretcsoportot.
- 215/55 R16
- 235/45 R17
- 235/40 R18
- 235/40 R19
Nos, ami ezek közül komfortos volt, az a 16. Mondjuk a másik 3hoz képest dűlöngélt is.
A 17es, 18as ugyanúgy rázott városban.
S ha visszaolvastok: írtam sztem vhol, hogy az ezüstön a 19esem is rázott, de nem annyira, mint az előzőn a 18. Ezt részben annak tudtam be, hogy az ezüst alatt volt sportfutómű (ami vastagabb, strapabíróbb stabilizátort, stb jelent).

A 16os, már a sima Mondeon is határeset, de gyári optikás az már bután néz ki vele, ezért sem szerettem a dízelen soha a téliket.

+
kérek azoktól 1 hszt, akik, amikor megjelentem az első olyan talin, ahol a 19es téli volt fent, mindjárt nagyobb kerékben gondolkodtak az övékre is.  nyes Tessék, tessék, tudom volt ilyen!  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32792 Dátum: 2016.09.17 szombat, 21:37:18 »

ez egyre jobban csigáz.
Szerinted jobb lenne a sub kimenetet használni,mint a hátsó kimenetet?

Tudjuk hogy nagyon szereted a hátsó kimenetet bemenetnek...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32793 Dátum: 2016.09.17 szombat, 21:43:12 »

...
A 19es kerékre visszatérve.
...

Leegyszerűsítve én 2 esetet különböztetek meg:
1.
sokat megy az autó Bp-en.
2.
nem megy annyit Bp-n.

1. esetben
nyári: max 235/45R17 vagy 235/50R17
téli: 215/55R16 vagy esetleg 225/50R17
2. esetben ami tetszik/vanrálóvé.

Ezek minimum 2.0TDCi, 140hp-t feltételeznek, mert kell azért ezeket tekerni is.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32794 Dátum: 2016.09.17 szombat, 21:47:16 »

Leegyszerűsítve én 2 esetet különböztetek meg:
1.
sokat megy az autó Bp-en.
2.
nem megy annyit Bp-n.

1. esetben
nyári: max 235/45R17 vagy 235/50R17
téli: 215/55R16 vagy esetleg 225/50R17
2. esetben ami tetszik/vanrálóvé.

Ezek minimum 2.0TDCi, 140hp-t feltételeznek, mert kell azért ezeket tekerni is.


én mind a két esetbe 235/45/r18-at mondanék. A falmagasság ugyan akkora, de a felület végül is nagyobb, a kerék is szebb és a komfort ugyan az
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32795 Dátum: 2016.09.17 szombat, 21:52:43 »

én mind a két esetbe 235/45/r18-at mondanék. A falmagasság ugyan akkora, de a felület végül is nagyobb, a kerék is szebb és a komfort ugyan az

hmmmm, igen ez a méret fészlifttől van.
Ja, talán még ez is belefér.
Mondjuk már egy közepes kátyúban mindegyik autó felüt. Mondom, mostanában kb 2 hetente rombolok a dömperrel  bp-n is, s azzal is érzem a kátyúkat.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32796 Dátum: 2016.09.17 szombat, 22:02:22 »

hmmmm, igen ez a méret fészlifttől van.
Ja, talán még ez is belefér.
Mondjuk már egy közepes kátyúban mindegyik autó felüt. Mondom, mostanában kb 2 hetente rombolok a dömperrel  bp-n is, s azzal is érzem a kátyúkat.

nekem an /40-es volt és aztán kiderült, hogy a /45-ös is simán elfért volna.
Mondjuk ahogy te mész a városban csoda lenne, ha nem ütne fel (ne lassíts a járdánál, mert az olyan ciki Cheesy Cheesy )
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32797 Dátum: 2016.09.17 szombat, 22:09:08 »

hmmmm, igen ez a méret fészlifttől van.
Ja, talán még ez is belefér.
Mondjuk már egy közepes kátyúban mindegyik autó felüt. Mondom, mostanában kb 2 hetente rombolok a dömperrel  bp-n is, s azzal is érzem a kátyúkat.

Érdekes, amikor végigmentük az Aréna előtt 200-al úgy hogy 5-en ültünk bent, nem emlékszem, hogy ütött volna, pedig akkor még nem volt felújítva az út, még ugrattunk is... eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32798 Dátum: 2016.09.17 szombat, 22:11:15 »

nekem an /40-es volt és aztán kiderült, hogy a /45-ös is simán elfért volna.
Mondjuk ahogy te mész a városban csoda lenne, ha nem ütne fel (ne lassíts a járdánál, mert az olyan ciki Cheesy Cheesy )

Az nem járda volt Teeeee! Hanem padka!  Roll Eyes  eplus2
A múltkor volt egy Börs-Pólus oda-visszám, komolyan mondom, végig röhögtem hangosan az utat. Ütöttem-vágtam az autót, végig padlón mentem, ahol olyan volt a szitu, hogy lámpánálelsőhely+jóaszfalt, ott fékgázzal indultam.
A Ferenciek tere felé a KossuthLajoson a kirakatokban néztem, ahogy az eleje megemelkedett, úgy nézett ki, mint ha egy q nagy jachttal hasítottam volna a többiek között...  eplus2
De hát a dömper az erre van megépítve.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32799 Dátum: 2016.09.17 szombat, 22:15:51 »

Érdekes, amikor végigmentük az Aréna előtt 200-al úgy hogy 5-en ültünk bent, nem emlékszem, hogy ütött volna, pedig akkor még nem volt felújítva az út, még ugrattunk is... eplus2 hehe

Látom öregszel, mert már összefolynak az emlékek.  vigyor3
Az ugratás témájához: gondoltam a múltkor, hogy leszharok egy fekvőrendőrt, akkorát repültem, hogy szállt minden belül, aztán kaptam észbe, hogy bazz, hátul bent van még a tartalék akksi a múltkori event óta; megálltam, rohantam megnézni, hogy nem ömlik-e a sav az autó hátuljába, de szerencsére nem.
Jó ez az alvázas konstrukció, na!  hehe
A 200at meg ha azért írod, hogy hozzuk már össze ott vhogy, az lehet, hogy a mostani dailydriverrel még fog is menni 5 személlyel. Mondjuk nem az Aréna előtt kéne kipróbálni...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 649 650 651 652 653 654 655 [656] 657 658 659 660 661 662 663 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.