Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:56:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 660 661 662 663 664 665 666 [667] 668 669 670 671 672 673 674 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12022977 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #33300 Dátum: 2016.11.04 péntek, 07:17:26 »

vannak ottan ilyen jelek:  nyes

Na ez nalam lemaradt, mert a telefonon vacakolt. Majd rendes geprol szerkesztem.  worship
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #33301 Dátum: 2016.11.04 péntek, 07:21:06 »

Sziasztok,

érdeklődnék, hogy van valakinek tapasztalata első hűtőrács cseréjében? mire kell figyelni, hogy ne törjön esetleg patent vagy más.

Köszönöm
Nem 1xü. Akna kell hozzá, le kell bontani az alsó védőburkolatot és a lököst. Ha nem sikerül/akarod a lökös lebontani, két ügyes ember akkor is megcsinálja, de szívás. És kiskezűek előnyben.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #33302 Dátum: 2016.11.04 péntek, 15:12:46 »

Üdv Mindenkinek!

Még új vagyok a fórumon, mivel csak nem rég lettem tulajdonosa egy 2014-es Mondeo 1,6 EcoBoost-nak.
Rögtön lenne három kérdésem Hozzátok, de először csak a legfontosabb:
A gép eredeti tulajától vettem a gyári alufelnik mellé négy acélfelnit is TPMS szenzorokkal. Az alufelniken van a nyári gumi, az acélfelnikre most tetetek télit. A régi tulaj azt mondta, hogy az acélfelnikben lévő TPMS szenzorokat már felprogramozták az autóra, így ha felrakom ezeket, akkor az autó fel fogja őket ismerni. Ugyanakkor mind a Petrányinál, Mind az Ivanicsnál azt mondták, hogy kerékcsere esetén minden egyes alkalommal újra kell programoztatni a TPMS szenzorokra a vezérlőelektronikát. Mi az igazság? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Ha valóban fel kell ismertetni a szenzorokat a vezérlővel, akkor van annak valamilyen egyszerű, esetleg kütyümentes módja, vagy vihetem majd minden tavasszal és tél elején az autót gumishoz, hogy laza 5.000 Ft-okért újra és újra programozzák át a vezérlőt?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #33303 Dátum: 2016.11.04 péntek, 16:16:34 »

Üdv Mindenkinek!

Még új vagyok a fórumon, mivel csak nem rég lettem tulajdonosa egy 2014-es Mondeo 1,6 EcoBoost-nak.
Rögtön lenne három kérdésem Hozzátok, de először csak a legfontosabb:
A gép eredeti tulajától vettem a gyári alufelnik mellé négy acélfelnit is TPMS szenzorokkal. Az alufelniken van a nyári gumi, az acélfelnikre most tetetek télit. A régi tulaj azt mondta, hogy az acélfelnikben lévő TPMS szenzorokat már felprogramozták az autóra, így ha felrakom ezeket, akkor az autó fel fogja őket ismerni. Ugyanakkor mind a Petrányinál, Mind az Ivanicsnál azt mondták, hogy kerékcsere esetén minden egyes alkalommal újra kell programoztatni a TPMS szenzorokra a vezérlőelektronikát. Mi az igazság? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Ha valóban fel kell ismertetni a szenzorokat a vezérlővel, akkor van annak valamilyen egyszerű, esetleg kütyümentes módja, vagy vihetem majd minden tavasszal és tél elején az autót gumishoz, hogy laza 5.000 Ft-okért újra és újra programozzák át a vezérlőt?

Kamu, nem kell csinálni semmit. Nekem csak a nyáriban van, tavasszal csak felrakom, egy kicsit türelmes vagyok és működik.
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #33304 Dátum: 2016.11.04 péntek, 20:08:48 »

Üdv Mindenkinek!

Még új vagyok a fórumon, mivel csak nem rég lettem tulajdonosa egy 2014-es Mondeo 1,6 EcoBoost-nak.
Rögtön lenne három kérdésem Hozzátok, de először csak a legfontosabb:
A gép eredeti tulajától vettem a gyári alufelnik mellé négy acélfelnit is TPMS szenzorokkal. Az alufelniken van a nyári gumi, az acélfelnikre most tetetek télit. A régi tulaj azt mondta, hogy az acélfelnikben lévő TPMS szenzorokat már felprogramozták az autóra, így ha felrakom ezeket, akkor az autó fel fogja őket ismerni. Ugyanakkor mind a Petrányinál, Mind az Ivanicsnál azt mondták, hogy kerékcsere esetén minden egyes alkalommal újra kell programoztatni a TPMS szenzorokra a vezérlőelektronikát. Mi az igazság? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Ha valóban fel kell ismertetni a szenzorokat a vezérlővel, akkor van annak valamilyen egyszerű, esetleg kütyümentes módja, vagy vihetem majd minden tavasszal és tél elején az autót gumishoz, hogy laza 5.000 Ft-okért újra és újra programozzák át a vezérlőt?

Előre is köszönöm a segítséget!
Nyugaver, allitolag 5 ev az elettartamuk ezeknek a szenzoroknak, mert ezek is akkusak, es annyit bir, szoval itthon olyan 60ezer korul talan kapsz bele 4db ot, az az 5ezer felprogramozas bagazel  vigyor3
amugy sztem sem kell, ha mar fel volt. Gondolom ugyanolyan meretet raksz ra. De amugy se hinnem, hogy ha azonos nyomason hasznalod, reklamalna. Olyan 15km kell neki, hogy kitalalja szereti e azt a szemzort vagy nem.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33305 Dátum: 2016.11.04 péntek, 21:04:54 »

Nyugaver, allitolag 5 ev az elettartamuk ezeknek a szenzoroknak, mert ezek is akkusak, es annyit bir, szoval itthon olyan 60ezer korul talan kapsz bele 4db ot, az az 5ezer felprogramozas bagazel  vigyor3
amugy sztem sem kell, ha mar fel volt. Gondolom ugyanolyan meretet raksz ra. De amugy se hinnem, hogy ha azonos nyomason hasznalod, reklamalna. Olyan 15km kell neki, hogy kitalalja szereti e azt a szemzort vagy nem.
A szenzorokban lítium elemek vannak. Minden szenzornak saját azonosítója van, nem a nyomás alapján ismeri fel a rendszer. A méret meg végképp irreleváns. Ebay-en olyan 20-25ért lehet rendelni 4-es szet-et.
Én a Fehérvári úti Abroncs kereskedőházban voltam már kétszer. Ott szívességből kiolvasták a szenzorokat. Szerintem a programozás sem lenne 5ezer, de nincs is rá szükség, magától felismeri az autó. Ha mégsem történne meg, akkor akkulevétel után tanulni fog.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #33306 Dátum: 2016.11.04 péntek, 21:10:50 »

A szenzorokban lítium elemek vannak. Minden szenzornak saját azonosítója van, nem a nyomás alapján ismeri fel a rendszer. A méret meg végképp irreleváns. Ebay-en olyan 20-25ért lehet rendelni 4-es szet-et.
Én a Fehérvári úti Abroncs kereskedőházban voltam már kétszer. Ott szívességből kiolvasták a szenzorokat. Szerintem a programozás sem lenne 5ezer, de nincs is rá szükség, magától felismeri az autó. Ha mégsem történne meg, akkor akkulevétel után tanulni fog.

Ezeket az elemeket meg lehet cserelni? A 60ra itthoni arakat mondtam, nyilvan olcsobb az ebay. bar ki tudja mennyi idoset adnak azok is.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33307 Dátum: 2016.11.04 péntek, 21:11:33 »

A szenzorokban lítium elemek vannak. Minden szenzornak saját azonosítója van, nem a nyomás alapján ismeri fel a rendszer. A méret meg végképp irreleváns. Ebay-en olyan 20-25ért lehet rendelni 4-es szet-et.
Én a Fehérvári úti Abroncs kereskedőházban voltam már kétszer. Ott szívességből kiolvasták a szenzorokat. Szerintem a programozás sem lenne 5ezer, de nincs is rá szükség, magától felismeri az autó. Ha mégsem történne meg, akkor akkulevétel után tanulni fog.


Érdekes, a Jeep-ben is dettó így működik. Kb 2 Km alatt meg is tanulta.


Nyugaver, allitolag 5 ev az elettartamuk ezeknek a szenzoroknak, mert ezek is akkusak, es annyit bir,

Hát nekem még a gyári 2006-osok vannak a nyáriban. Amúgy csak akkor működik, amikor forog és akkor sem állandóan.

Ezeket az elemeket meg lehet cserelni? A 60ra itthoni arakat mondtam, nyilvan olcsobb az ebay. bar ki tudja mennyi idoset adnak azok is.

nem lehet, műgyantába van öntve
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33308 Dátum: 2016.11.04 péntek, 22:11:44 »

Érdekes, a Jeep-ben is dettó így működik. Kb 2 Km alatt meg is tanulta.
Egy elven működnek, ha nem éppen ugyanolyanok a jeladók.

Hát nekem még a gyári 2006-osok vannak a nyáriban. Amúgy csak akkor működik, amikor forog és akkor sem állandóan.
Igen, energiatakarékos módba megy magától a szenzor. Változó, hogy mitől aktiválódik. A TPMS kézi műszer az elem állapotát is kiolvassa.
Gyári TPMS rendszernél van egy-egy aktivátor minden kerékjáratban, ami egyrészt lekérdezi a szenzort, másrészt segít beazonosítani, hogy melyik kerék melyik.
De aktivátorok nélkül is tud működni a rendszer (nálam is ilyen), de van olyan szenzor, amelyik sajnos kussol enélkül.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #33309 Dátum: 2016.11.04 péntek, 23:12:01 »

Nagyon köszönöm a segítséget!
Közben sikerült félhivatalos vonalon is ugyanezt az infót megkapnom. Azaz, hogy magától felismeri a kocsi a jeladókat. Ha esetleg nem, akkor az akku leválasztás majd visszakapcsolás segít. Így már bátrabban reménykedem. :-)

A másik kérdésem teljesen más jellegű: Ha álló motor mellett bekapcsolom a rádiót, a CD-t, vagy az mp3 lejátszót, akkor pár perc múlva a Low Battery hibaüzenet jelenik meg. Ez rendszeres használat mellett is jelentkezik. Az autó egyébként ilyenkor is gond nélkül indul.
Alaposan bevizsgáltattam az autót a Petrányinál (akku állapot, töltés, nyugalmi áramfelvétel), de állítólag minden rendben volt. Esetleg találkozott már más is ezzel a problémával?
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.04 péntek, 23:20:05 írta krudya » Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33310 Dátum: 2016.11.04 péntek, 23:32:34 »

Nagyon köszönöm a segítséget!
Közben sikerült félhivatalos vonalon is ugyanezt az infót megkapnom. Azaz, hogy magától felismeri a kocsi a jeladókat. Ha esetleg nem, akkor az akku leválasztás majd visszakapcsolás segít. Így már bátrabban reménykedem. :-)

A másik kérdésem teljesen más jellegű: Ha álló motor mellett bekapcsolom a rádiót, a CD-t, vagy az mp3 lejátszót, akkor pár perc múlva a Low Battery hibaüzenet jelenik meg. Ez rendszeres használat mellett is jelentkezik. Az autó egyébként ilyenkor is gond nélkül indul.
Alaposan bevizsgáltattam az autót a Petrányinál (akku állapot, töltés, nyugalmi áramfelvétel), de állítólag minden rendben volt. Esetleg találkozott már más is ezzel a problémával?

öreg az aksi, cserélni kell
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #33311 Dátum: 2016.11.05 szombat, 00:06:42 »

öreg az aksi, cserélni kell
2014es autónál?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #33312 Dátum: 2016.11.05 szombat, 00:11:55 »

Érdekes, a Jeep-ben is dettó így működik. Kb 2 Km alatt meg is tanulta.


Hát nekem még a gyári 2006-osok vannak a nyáriban. Amúgy csak akkor működik, amikor forog és akkor sem állandóan.

nem lehet, műgyantába van öntve
Ahham, köszi, azért az úgy jó, ha ennyit kibírnak. Az 5 évet amiket olvastam(igaz gumis oldalakon), kicsit kiábrándító volt. Főleg az árát nézve.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33313 Dátum: 2016.11.05 szombat, 00:15:44 »

2014es autónál?

0km-el vetted? Ha nem akkor ne bízz abban, hogy az aksid 2014-es, amúgy lehet gyártási hibás aksi, annó amit én vettem az sem volt elsőre jó.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33314 Dátum: 2016.11.05 szombat, 09:24:35 »

Nagyon köszönöm a segítséget!
Közben sikerült félhivatalos vonalon is ugyanezt az infót megkapnom. Azaz, hogy magától felismeri a kocsi a jeladókat. Ha esetleg nem, akkor az akku leválasztás majd visszakapcsolás segít. Így már bátrabban reménykedem. :-)

A másik kérdésem teljesen más jellegű: Ha álló motor mellett bekapcsolom a rádiót, a CD-t, vagy az mp3 lejátszót, akkor pár perc múlva a Low Battery hibaüzenet jelenik meg. Ez rendszeres használat mellett is jelentkezik. Az autó egyébként ilyenkor is gond nélkül indul.
Alaposan bevizsgáltattam az autót a Petrányinál (akku állapot, töltés, nyugalmi áramfelvétel), de állítólag minden rendben volt. Esetleg találkozott már más is ezzel a problémával?

Nem a távirányítóra írja az alacsony feszültséget? Kulcs nélküli indítású az autó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33315 Dátum: 2016.11.05 szombat, 13:33:39 »

Nem a távirányítóra írja az alacsony feszültséget? Kulcs nélküli indítású az autó?
Nem az akkura írja. Nem feltétlenül jelent azonnali problémát, de mindenképpen azt jelzi, hogy hamar lemerül az akku egy adott feszültségszint alá. Hosszabb távon számolni kell a cserével.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #33316 Dátum: 2016.11.05 szombat, 17:15:35 »

Nem az akkura írja. Nem feltétlenül jelent azonnali problémát, de mindenképpen azt jelzi, hogy hamar lemerül az akku egy adott feszültségszint alá. Hosszabb távon számolni kell a cserével.

Nem egészen két évesen vettem az autót kb. 27.000 km-el (ellenőrzött). A két éves szervíznél jeleztem a problémát a Petrányinál. Akkor csináltak egy-két mérést, és állítólag szoftvert is frissítettek a vezérlőn. Azt mondták, ez megoldja az indokolatlannak tűnő Low battery hibaüzeneteket.
De a probléma újra jelentkezett, ezért már a Ford magyarországi képviseletének írtam. Ők nagyon segítőkészek voltak. Leszóltak a Petrányinak, és lényegében utasították őket, hogy pontosan milyen méréseket végezzenek el. Pl. akkuállapot teszt, nyugalmi áramfelvétel, töltés stb.
Újra elvittem a kocsit a Petrányihoz, ahol elvileg elvégezték a fenti méréseket. Az akku tesztet az orrom előtt. Saját szememmel láttam, hogy az akkuteszter kiírta, hogy az akku megfelelő. Állítólag a többi paraméter is rendben volt...
Ami nagyon érdekes, hogy csak és kizárólag akkor jelentkezik a hiba, ha álló motor mellett bekapcsolom a rádióegységet. Ha nem kapcsolom be, akkor nincs semmi hiba, pedig akkor is ugyanúgy elindul a millió kis helyi vezérlőelektronika, ilyen-olyan lámpák stb. Tehát olyan, mint ha magával a rádió-egységgel függne össze. Ha ilyenkor bezárom az autót, majd újra kinyitom, a kijelzőn megint megjelenik a Low battery. De ha beindítom a motort, akkor eltűnik.
Egyébként kulcsos az autó, azaz nem indítógombos.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33317 Dátum: 2016.11.05 szombat, 19:42:51 »

Nem egészen két évesen vettem az autót kb. 27.000 km-el (ellenőrzött). A két éves szervíznél jeleztem a problémát a Petrányinál. Akkor csináltak egy-két mérést, és állítólag szoftvert is frissítettek a vezérlőn. Azt mondták, ez megoldja az indokolatlannak tűnő Low battery hibaüzeneteket.
De a probléma újra jelentkezett, ezért már a Ford magyarországi képviseletének írtam. Ők nagyon segítőkészek voltak. Leszóltak a Petrányinak, és lényegében utasították őket, hogy pontosan milyen méréseket végezzenek el. Pl. akkuállapot teszt, nyugalmi áramfelvétel, töltés stb.
Újra elvittem a kocsit a Petrányihoz, ahol elvileg elvégezték a fenti méréseket. Az akku tesztet az orrom előtt. Saját szememmel láttam, hogy az akkuteszter kiírta, hogy az akku megfelelő. Állítólag a többi paraméter is rendben volt...
Ami nagyon érdekes, hogy csak és kizárólag akkor jelentkezik a hiba, ha álló motor mellett bekapcsolom a rádióegységet. Ha nem kapcsolom be, akkor nincs semmi hiba, pedig akkor is ugyanúgy elindul a millió kis helyi vezérlőelektronika, ilyen-olyan lámpák stb. Tehát olyan, mint ha magával a rádió-egységgel függne össze. Ha ilyenkor bezárom az autót, majd újra kinyitom, a kijelzőn megint megjelenik a Low battery. De ha beindítom a motort, akkor eltűnik.
Egyébként kulcsos az autó, azaz nem indítógombos.
Nekem is ezt csinálta. Leállított motornál járattam kicsit a rádiót vagy a lámpákat és kiírta a low battery-t. Mondom nem azt jelenti, hogy nincs indítóképessége az akkumulátornak, csak a feszültsége leesett egy megadott feszültségszint alá. Ahogy olvastam kb. 11,8V a figyelmeztetési szint.
Próbáld ki, álló motornál kapcsold be a gyújtást és a tompított világítást. 10-15 percen belül szerintem ki fogja írni a low batteryt. Közben mérheted multiméterrel ellenőrizheted a feszültséget.
Amióta tavaly akkut cseréltem, egyszer sem láttam ezt a kiírást.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33318 Dátum: 2016.11.05 szombat, 19:46:28 »

Nem egészen két évesen vettem az autót kb. 27.000 km-el (ellenőrzött). A két éves szervíznél jeleztem a problémát a Petrányinál. Akkor csináltak egy-két mérést, és állítólag szoftvert is frissítettek a vezérlőn. Azt mondták, ez megoldja az indokolatlannak tűnő Low battery hibaüzeneteket.
De a probléma újra jelentkezett, ezért már a Ford magyarországi képviseletének írtam. Ők nagyon segítőkészek voltak. Leszóltak a Petrányinak, és lényegében utasították őket, hogy pontosan milyen méréseket végezzenek el. Pl. akkuállapot teszt, nyugalmi áramfelvétel, töltés stb.
Újra elvittem a kocsit a Petrányihoz, ahol elvileg elvégezték a fenti méréseket. Az akku tesztet az orrom előtt. Saját szememmel láttam, hogy az akkuteszter kiírta, hogy az akku megfelelő. Állítólag a többi paraméter is rendben volt...
Ami nagyon érdekes, hogy csak és kizárólag akkor jelentkezik a hiba, ha álló motor mellett bekapcsolom a rádióegységet. Ha nem kapcsolom be, akkor nincs semmi hiba, pedig akkor is ugyanúgy elindul a millió kis helyi vezérlőelektronika, ilyen-olyan lámpák stb. Tehát olyan, mint ha magával a rádió-egységgel függne össze. Ha ilyenkor bezárom az autót, majd újra kinyitom, a kijelzőn megint megjelenik a Low battery. De ha beindítom a motort, akkor eltűnik.
Egyébként kulcsos az autó, azaz nem indítógombos.

Szerintem az aksid rossz, végét járja. Az aksinál nem csak az számít, hogy mennyi idős, hanem hogy miként bántak vele. A sok város, indítás, rövid út csak úgy rövidíti az életét, mint ha csak hétvégi autónak használták. Amúgy meg lehet, hogy gyártási hibás az aksi
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33319 Dátum: 2016.11.05 szombat, 19:50:51 »

Sziasztok,

Kiesett és elveszett az autómból az a/c gomb és hiába kerestem mindenhol, sehol nem lehet kapni külön. Blaupunkt nx fejegységem van, szerintetek be tudom szerezni valahogyan, esetleg van eladó valakinek?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33320 Dátum: 2016.11.05 szombat, 20:33:43 »

Sziasztok,

Kiesett és elveszett az autómból az a/c gomb és hiába kerestem mindenhol, sehol nem lehet kapni külön. Blaupunkt nx fejegységem van, szerintetek be tudom szerezni valahogyan, esetleg van eladó valakinek?
A komplett gomb veszett el vagy a közepe?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33321 Dátum: 2016.11.05 szombat, 22:08:52 »

A komplett gomb veszett el vagy a közepe?

Neeem, a gomb ott van, be is lehet nyomni, csak az a kis dísz esett le róla.
Itt van 1 kép: http://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/uIwAAOSweW5VHYPp/$_1.JPG
A jobb szélén az a/c feliratos kis kerek gomb.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.05 szombat, 22:25:15 írta alf » Naplózva
flaci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #33322 Dátum: 2016.11.05 szombat, 22:40:36 »

Üdv mindenkinek!
 Érdeklődnék, hogy mással is előfordult e olyan probléma, hogy a multimédián a navigáció nem indul el csak fekete képernyőre vált és kb 1másodpercre az villan fel, hogy "kép off". Nemrég vettem a kocsit, amikor kipróbáltuk a gps-t,akkor működött 1óra múlva már nem. valakinek vélemény?


Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #33323 Dátum: 2016.11.05 szombat, 23:04:29 »

Üdv mindenkinek!
 Érdeklődnék, hogy mással is előfordult e olyan probléma, hogy a multimédián a navigáció nem indul el csak fekete képernyőre vált és kb 1másodpercre az villan fel, hogy "kép off". Nemrég vettem a kocsit, amikor kipróbáltuk a gps-t,akkor működött 1óra múlva már nem. valakinek vélemény?



akkusarut vedd le 15 percre.csak előtte győződj meg a kód meglétéről.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
flaci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #33324 Dátum: 2016.11.05 szombat, 23:34:54 »

még egy olyan kérdésem is lenne, hogy 2007-es mk IV, 1.8 tdci, 125le mondeó: 1500-2000-res fordulatszám közötti tartományban ciripelő hang hallatszik, de nem tudom honnan és, hogy miért lehet.valakinek erre infó?
köszönöm a válaszokat előre is
Naplózva
flaci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #33325 Dátum: 2016.11.05 szombat, 23:36:51 »

akkusarut vedd le 15 percre.csak előtte győződj meg a kód meglétéről.

már nem gyári fejegység van benne állítólag.sztem valami caska nem tudom mi...ezt az akkusarus megoldást kipróbálom majd.köszi a választ
Naplózva
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #33326 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 23:03:46 »

Szerintem az aksid rossz, végét járja. Az aksinál nem csak az számít, hogy mennyi idős, hanem hogy miként bántak vele. A sok város, indítás, rövid út csak úgy rövidíti az életét, mint ha csak hétvégi autónak használták. Amúgy meg lehet, hogy gyártási hibás az aksi

Na de ha az akksi rossz, akkor a teszter miért mutatta jónak? Éppen ezt a mérést láttam a saját szememmel.
Mondjuk az fura volt, hogy a mérés alatt az akkut nem választották le. Azaz egyik sarut sem bontották meg. Persze lehet, hogy ez így OK..
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33327 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 08:31:20 »

Na de ha az akksi rossz, akkor a teszter miért mutatta jónak? Éppen ezt a mérést láttam a saját szememmel.
Mondjuk az fura volt, hogy a mérés alatt az akkut nem választották le. Azaz egyik sarut sem bontották meg. Persze lehet, hogy ez így OK..

Nekem annó a toyotával ugyan ezt játszották el, csak a cég szerződött partnere fehérváron volt. Nyilván minden alkalommal mire leértem fehévárra Bp-ről a teszter jónak mutatta
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33328 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 10:31:53 »

Na de ha az akksi rossz, akkor a teszter miért mutatta jónak? Éppen ezt a mérést láttam a saját szememmel.
Mondjuk az fura volt, hogy a mérés alatt az akkut nem választották le. Azaz egyik sarut sem bontották meg. Persze lehet, hogy ez így OK..
A fedcomp nagyon ki van "hegyezve" a feszültségre, így ha 12,0v alatt van, szól. Ha rossz az akksi, egyrészt gyorsan esik a kapocsfeszültség terhelésre, másrészt nem adja le az indítóáramot. Az mk4 nem nagyon szereti a kikapcsolt motor melletti rádiózást/b@sztatást. Pl az ids műveleteknél is ott van a felszólítás hogy legyen az autó battery saver-re téve (pl modul frissítés)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33329 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 10:50:37 »

Na de ha az akksi rossz, akkor a teszter miért mutatta jónak? Éppen ezt a mérést láttam a saját szememmel.
Mondjuk az fura volt, hogy a mérés alatt az akkut nem választották le. Azaz egyik sarut sem bontották meg. Persze lehet, hogy ez így OK..
Mert a teszter mást mér.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33330 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 10:52:40 »

Na de ha az akksi rossz, akkor a teszter miért mutatta jónak? Éppen ezt a mérést láttam a saját szememmel.
Mondjuk az fura volt, hogy a mérés alatt az akkut nem választották le. Azaz egyik sarut sem bontották meg. Persze lehet, hogy ez így OK..

2 topikban is folyik ugyanerről a diszkurzus, legyen már az Elektromos dolgok topikban folytatva.
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33331 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 10:53:58 »

Neeem, a gomb ott van, be is lehet nyomni, csak az a kis dísz esett le róla.
Itt van 1 kép: http://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/uIwAAOSweW5VHYPp/$_1.JPG
A jobb szélén az a/c feliratos kis kerek gomb.
Van egy jó meg egy rossz hírem. Ilyen gombot lehet venni a Fordnál, de csak szettben van és egy arcátlannak nevezhető árnak is a többszörösébe kerül.

Viszont nekem pont van egy ilyen kis gombom, igaz kissé kopott. Egy sörért odaadom.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33332 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 12:26:51 »

Van egy jó meg egy rossz hírem. Ilyen gombot lehet venni a Fordnál, de csak szettben van és egy arcátlannak nevezhető árnak is a többszörösébe kerül.

Viszont nekem pont van egy ilyen kis gombom, igaz kissé kopott. Egy sörért odaadom.
van több is? nekem a sarkon lévő, az NX kiszedőnyílását takarók, ill a középső nagy kerek kellene .
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33333 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 14:27:09 »

Van egy jó meg egy rossz hírem. Ilyen gombot lehet venni a Fordnál, de csak szettben van és egy arcátlannak nevezhető árnak is a többszörösébe kerül.

Viszont nekem pont van egy ilyen kis gombom, igaz kissé kopott. Egy sörért odaadom.

nagyon köszi, írtam pü-t.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33334 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 14:57:49 »

van több is? nekem a sarkon lévő, az NX kiszedőnyílását takarók, ill a középső nagy kerek kellene .
Középső nagy kerek pont van, de ez sem hibátlan.   A másiknál nem tudom mire gondolsz.
Ezek olyanok, amiket én is lecseréltem. De a semminél jobbak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33335 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 17:12:15 »

Középső nagy kerek pont van, de ez sem hibátlan.   A másiknál nem tudom mire gondolsz.
Ezek olyanok, amiket én is lecseréltem. De a semminél jobbak.
jöhet a középső kerek, nem baj, ha nem hibátlan. Mit kérsz érte?

Bal alsó darab + a tükörképe kellene. Ezeket veszed le, ha ki akarod venni az NX-et a helyéről.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #33336 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 23:11:42 »

Nem egészen két évesen vettem az autót kb. 27.000 km-el (ellenőrzött). A két éves szervíznél jeleztem a problémát a Petrányinál. Akkor csináltak egy-két mérést, és állítólag szoftvert is frissítettek a vezérlőn. Azt mondták, ez megoldja az indokolatlannak tűnő Low battery hibaüzeneteket.
De a probléma újra jelentkezett, ezért már a Ford magyarországi képviseletének írtam. Ők nagyon segítőkészek voltak. Leszóltak a Petrányinak, és lényegében utasították őket, hogy pontosan milyen méréseket végezzenek el. Pl. akkuállapot teszt, nyugalmi áramfelvétel, töltés stb.
Újra elvittem a kocsit a Petrányihoz, ahol elvileg elvégezték a fenti méréseket. Az akku tesztet az orrom előtt. Saját szememmel láttam, hogy az akkuteszter kiírta, hogy az akku megfelelő. Állítólag a többi paraméter is rendben volt...
Ami nagyon érdekes, hogy csak és kizárólag akkor jelentkezik a hiba, ha álló motor mellett bekapcsolom a rádióegységet. Ha nem kapcsolom be, akkor nincs semmi hiba, pedig akkor is ugyanúgy elindul a millió kis helyi vezérlőelektronika, ilyen-olyan lámpák stb. Tehát olyan, mint ha magával a rádió-egységgel függne össze. Ha ilyenkor bezárom az autót, majd újra kinyitom, a kijelzőn megint megjelenik a Low battery. De ha beindítom a motort, akkor eltűnik.
Egyébként kulcsos az autó, azaz nem indítógombos.

Én az autó 3 éves korában cseréltem akkut, az általad leírt okok miatt. Most 2 éves a ,, bivaly,, banner, de nem kell 10-15 perc ahhoz, hogy álló motornál low battery-t lássak. Ez ilyen, max 1-2 év és megint cserés lesz...
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #33337 Dátum: 2016.11.08 kedd, 06:25:10 »

Én az autó 3 éves korában cseréltem akkut, az általad leírt okok miatt. Most 2 éves a ,, bivaly,, banner, de nem kell 10-15 perc ahhoz, hogy álló motornál low battery-t lássak. Ez ilyen, max 1-2 év és megint cserés lesz...

Nekem autós boltban mondták, hogy teljesen felesleges megvennem a drága, márkás akkumulátort, az sem fog többet kibírni mint bármelyik no name, akár magyar gyártmány. Nekem is 2-3 évet mondtak egy aksira, legyen az bármilyen olcsó, vagy drága.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33338 Dátum: 2016.11.08 kedd, 08:08:11 »

jöhet a középső kerek, nem baj, ha nem hibátlan. Mit kérsz érte?
Bal alsó darab + a tükörképe kellene. Ezeket veszed le, ha ki akarod venni az NX-et a helyéről.
Ezek vannak, ilyen állapotban. Azt hiszem tudok sarkokat szerezni. 500ft/db.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33339 Dátum: 2016.11.08 kedd, 11:19:21 »

Ezek vannak, ilyen állapotban. Azt hiszem tudok sarkokat szerezni. 500ft/db.


nekem mindenkepp johet az a/c. de szerintem szep allapotu is. a priv uzimet megkaptad?
hol tudnank osszefutni?
koszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33340 Dátum: 2016.11.08 kedd, 14:52:35 »

Ezek vannak, ilyen állapotban. Azt hiszem tudok sarkokat szerezni. 500ft/db.

jó lesz, jöhet a 2 sarok sarok is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33341 Dátum: 2016.11.08 kedd, 22:10:12 »

jó lesz, jöhet a 2 sarok sarok is.
Az Ivanicsba kellene mennem a sarkokért, de nem tudom mikor járok arra. Neked nem esik útba?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33342 Dátum: 2016.11.08 kedd, 22:14:18 »

Az Ivanicsba kellene mennem a sarkokért, de nem tudom mikor járok arra. Neked nem esik útba?
Ráér. Addig talán megjavul az NX is... Kísérleti projekt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #33343 Dátum: 2016.11.09 szerda, 08:50:01 »

Ez mitől lehet ennyi? Totálkáros volt e vagy az alvázszáma van átütve?  Grin

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-10801568
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33344 Dátum: 2016.11.09 szerda, 09:52:34 »

Ez mitől lehet ennyi? Totálkáros volt e vagy az alvázszáma van átütve?  Grin

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-10801568
szerintem + regadó, még akkor is, ha oda van írva, hogy érvényes magyar okmányokkal. És várhatóan 200+ a km.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #33345 Dátum: 2016.11.09 szerda, 10:04:03 »

Nekem autós boltban mondták, hogy teljesen felesleges megvennem a drága, márkás akkumulátort, az sem fog többet kibírni mint bármelyik no name, akár magyar gyártmány. Nekem is 2-3 évet mondtak egy aksira, legyen az bármilyen olcsó, vagy drága.
A gyári Ford akkuk nálunk 5 évet ment a Mondiban és még megy az S-maxban (szintén 5 éves). Nagyban függ az élettartam sztem a használattól. Rövid távokon hamarabb kinyiffannak.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #33346 Dátum: 2016.11.09 szerda, 11:25:28 »

A gyári Ford akkuk nálunk 5 évet ment a Mondiban és még megy az S-maxban (szintén 5 éves). Nagyban függ az élettartam sztem a használattól. Rövid távokon hamarabb kinyiffannak.

MK3 -ban 7 !! évet ment az akkum.  eljen

Itt már más a helyzet, rengeteg az elektronika MK4 -nél.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #33347 Dátum: 2016.11.09 szerda, 11:46:57 »

MK3 -ban 7 !! évet ment az akkum.  eljen

Itt már más a helyzet, rengeteg az elektronika MK4 -nél.

Én a 6. Év után cseréltem le a gyárit úgy hogy még nem volt rossz, de nem is akartam megvárni.  Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #33348 Dátum: 2016.11.09 szerda, 12:08:31 »

Nem egészen két évesen vettem az autót kb. 27.000 km-el (ellenőrzött). A két éves szervíznél jeleztem a problémát a Petrányinál. Akkor csináltak egy-két mérést, és állítólag szoftvert is frissítettek a vezérlőn. Azt mondták, ez megoldja az indokolatlannak tűnő Low battery hibaüzeneteket.
De a probléma újra jelentkezett, ezért már a Ford magyarországi képviseletének írtam. Ők nagyon segítőkészek voltak. Leszóltak a Petrányinak, és lényegében utasították őket, hogy pontosan milyen méréseket végezzenek el. Pl. akkuállapot teszt, nyugalmi áramfelvétel, töltés stb.
Újra elvittem a kocsit a Petrányihoz, ahol elvileg elvégezték a fenti méréseket. Az akku tesztet az orrom előtt. Saját szememmel láttam, hogy az akkuteszter kiírta, hogy az akku megfelelő. Állítólag a többi paraméter is rendben volt...
Ami nagyon érdekes, hogy csak és kizárólag akkor jelentkezik a hiba, ha álló motor mellett bekapcsolom a rádióegységet. Ha nem kapcsolom be, akkor nincs semmi hiba, pedig akkor is ugyanúgy elindul a millió kis helyi vezérlőelektronika, ilyen-olyan lámpák stb. Tehát olyan, mint ha magával a rádió-egységgel függne össze. Ha ilyenkor bezárom az autót, majd újra kinyitom, a kijelzőn megint megjelenik a Low battery. De ha beindítom a motort, akkor eltűnik.
Egyébként kulcsos az autó, azaz nem indítógombos.
Az én S-Maxomban is ezt csinálta az aksi, mondjuk elég rapszodikusan: volt hogy egy 300 km-es autópályás etap után rögtön a következő indításkor, meg volt, hogy hónapokig semmi, pedig inkább rövideket mentem vele akkortájt, meg egy hetes állás után sem jött elő stb.). A rádiót az enyém bírta kb 30-40 percig, utána viszont már üzengetett. Inkább ott lehetett észrevenni, hogy ha pl. felkapcsolt lámpával indítottam, akkor az esetek 2/3-ban dobott egy "Immobiliser active" üzenetet, meg néha indításkor a parkradar meghülyült és elől-hátul füttyögött, pedig nem volt ott semmi. Itt a fórumtársak azt írták, hogy ezek a hibák is leginkább gyenge akku miatt vannak. Ennek ellenére 3 évig használtam még így, pont egy órája cseréltem újra, majd megírom, hogy ezek a dolgok megszűntek-e (egyelőre minden OK, lekopogom). Ja és gyári Ford a régi és az új aksi is.   
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33349 Dátum: 2016.11.09 szerda, 13:27:32 »

Én a 6. Év után cseréltem le a gyárit úgy hogy még nem volt rossz, de nem is akartam megvárni.  Smiley
Én 7 év után cseréltem a gyárit (legalábbis szerintem az eredeti volt még benne). Főleg rövid utakon használom, és még így is elment volna még egy darabig, csak már nem akartam nekimenni a télnek vele. Az Mk3-ban meg 8 évet bírt. Az viszont egyik pillanatról a másikra megdöglött, szerencsére pont külföldön.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 660 661 662 663 664 665 666 [667] 668 669 670 671 672 673 674 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.